Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Premiéra: nový BMW 3 Cabriolet

Ani BMW neodolalo tlaku trendů. Nový čtyřmístný kabriolet se představil s pevnou skládací střechou a je tak prvním vozem z Mnichova, který místo sofistikované látkové střechy využívá lehké kovy.
Zpět na článek
24. 10. 2006 09:47
24. 10. 2006 10:21
anonym
24. 10. 2006 09:50
24. 10. 2006 10:24
24. 10. 2006 10:42
24. 10. 2006 11:12
24. 10. 2006 11:15
24. 10. 2006 11:31
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 11:44
24. 10. 2006 11:50
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 12:04
24. 10. 2006 17:05
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 17:40
neregistrovaný "colek"
26. 10. 2006 19:02
anonym
24. 10. 2006 11:33
24. 10. 2006 11:28
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 11:32
24. 10. 2006 09:54
neregistrovaný "Umierneny"
24. 10. 2006 10:16
neregistrovaný "Radko"
24. 10. 2006 10:26
24. 10. 2006 10:37
neregistrovaný "Honza"
24. 10. 2006 10:41
24. 10. 2006 11:04
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:08
24. 10. 2006 11:12
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:13
24. 10. 2006 11:45
24. 10. 2006 11:54
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 12:40
24. 10. 2006 11:02
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:48
neregistrovaný "misoo"
24. 10. 2006 12:00
neregistrovaný "Paolo"
24. 10. 2006 12:01
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 12:08
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 12:20
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 12:26
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 12:34
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 13:00
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 14:54
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 12:36
neregistrovaný "Milan"
24. 10. 2006 12:39
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 14:47
anonym
24. 10. 2006 15:12
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 12:50
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 12:59
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 13:09
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 13:31
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 15:24
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 16:39
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 17:07
24. 10. 2006 17:12
neregistrovaný "HUML"
24. 10. 2006 17:17
24. 10. 2006 22:17
neregistrovaný "da_bOmb"
24. 10. 2006 17:14
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 13:19
neregistrovaný "misoo"
24. 10. 2006 13:27
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 14:01
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:14
neregistrovaný "sk"
24. 10. 2006 12:56
24. 10. 2006 13:46
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 16:24
16. 11. 2006 11:53
neregistrovaný "Verxes"
24. 10. 2006 13:37
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 13:47
neregistrovaný "owner26"
24. 10. 2006 13:51
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 13:59
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 14:03
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:14
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 14:18
neregistrovaný "Cynik"
24. 10. 2006 14:32
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:45
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 15:07
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 17:23
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 15:08
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 17:26
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 19:26
neregistrovaný "mišo"
24. 10. 2006 14:39
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 08:27
neregistrovaný "Michal 528"
25. 10. 2006 12:15
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 15:08
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 17:12
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 15:32
neregistrovaný "já"
31. 10. 2006 07:08
neregistrovaný "Jirka"
24. 10. 2006 14:49
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 15:09
neregistrovaný "Milan"
24. 10. 2006 17:25
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 15:18
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 15:38
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 16:40
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 15:34
neregistrovaný "Kubas"
24. 10. 2006 15:42
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 23:20
neregistrovaný "madalby"
24. 10. 2006 16:45
anonym
24. 10. 2006 17:37
24. 10. 2006 17:53
24. 10. 2006 17:57
24. 10. 2006 18:02
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 18:02
24. 10. 2006 18:05
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 18:16
24. 10. 2006 18:25
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 19:52
24. 10. 2006 20:18
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 20:42
24. 10. 2006 22:11
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 22:13
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 16:03
25. 10. 2006 17:16
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 18:05
24. 10. 2006 18:14
24. 10. 2006 19:49
25. 10. 2006 11:09
25. 10. 2006 12:07
24. 10. 2006 17:55
anonym
24. 10. 2006 17:57
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 22:03
anonym
24. 10. 2006 22:25
24. 10. 2006 23:22
anonym
25. 10. 2006 08:06
neregistrovaný "Jakub803"
25. 10. 2006 08:07
neregistrovaný "Jakub803"
25. 10. 2006 10:08
25. 10. 2006 11:54
anonym
25. 10. 2006 12:18
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 15:24
neregistrovaný "Ciello"
25. 10. 2006 18:48
24. 10. 2006 17:39
anonym
24. 10. 2006 18:14
neregistrovaný "Elpepe"
24. 10. 2006 20:18
neregistrovaný "DOG"
24. 10. 2006 20:33
neregistrovaný "palo"
25. 10. 2006 10:49
neregistrovaný "HUML"
25. 10. 2006 00:34
neregistrovaný "Frodo"
25. 10. 2006 08:22
neregistrovaný "johny"
25. 10. 2006 12:20
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 14:24
neregistrovaný "manitou"
25. 10. 2006 15:14
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 17:21
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 15:44
anonym
25. 10. 2006 16:00
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 17:31
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 16:19
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 20:01
anonym
25. 10. 2006 17:01
25. 10. 2006 17:14
25. 10. 2006 17:20
25. 10. 2006 18:47
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 19:01
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 19:20
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 20:03
anonym
25. 10. 2006 20:45
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 21:12
anonym
25. 10. 2006 21:32
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 22:05
anonym
25. 10. 2006 21:31
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 22:25
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 20:46
neregistrovaný "huml"
26. 10. 2006 21:44
neregistrovaný "Eddy"
29. 10. 2006 20:56
neregistrovaný "xtra01"
24. 10. 2006 09:47
prakticke auto
Pekne a "prakticke" (sklopne sedacky) :-) Oproti Volvu C70 mene vyvazene proporce, ale vyrazne lepsi nabidka motoru. :yes: Jsem zvedav na ceny.
Rozbalit vlákno
1
anonym
24. 10. 2006 10:21
Re: prakticke auto
to mas asi sedej zakal... ;-) c70 je proti tomu kypra panimama
24. 10. 2006 09:50
BMW UMÍ
Miluju sice celtu nad hlavou, leč... BMW zaslouží obdiv. Je to opravdu dokonalé. Včetně barvy. Vyváženost střechy až odzbrojuje. A ta kůže na sedadlech, to je velké téma. BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
14
24. 10. 2006 10:24
Re: BMW UMÍ
"celtu nad hlavou" :yes: Já nějak těm CC autům nemůžu přijít na chuť - všechny mají nějakým způsobem nevyvážené zádě (vím, musí se tam složit celý mechanismus včetně střešních panelů). Prostě te není ono.
24. 10. 2006 10:42
Re: BMW UMÍ
Cabrio bych pořídil jedině s celtou. Cabrio je životní styl s obsahem. Cabrio není o pohodlí knoflíků na zasunutí střechy, cabrio je o životním postoji obecně. Takže - jedině celta :yes:
24. 10. 2006 11:12
Re: BMW UMÍ
Tak to aby sis ale s tou koupi pospisil. Celta je v tydle kategorii ocividne (bohuzel) druh na vymreni :-( Takhle narychlo me napada mezi (dostupnejma, Bentley mezi ne nepocitam...) ctyrmistnejma vlastne jen Audi A4 a MB CLK (vyrabi se jeste?).
24. 10. 2006 11:15
Re: BMW UMÍ
A4 považuji za nejkrásnější cabrio. V tmavěmodré s tím rámem skla v matném kovu...
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 11:31
Re: BMW UMÍ
[odkaz] :yes: [odkaz] ;-)
24. 10. 2006 11:44
Re: BMW UMÍ
Dokonalé. Četl jsem testík a jen samá chvála.
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 11:50
Re: BMW UMÍ
v tom autě když jedeš, tak nepociťuješ okolní "počasí".. opravdu je to OK i bez deflektoru a proto s tím můžeš jezdit i za chladnějšího počasí... (proto "four seasons convertible").. :yes: ;-) tohle auto nemá konkurenci..!! :yes:
24. 10. 2006 12:04
Re: BMW UMÍ
Jo,jo, dělaj to tam na ty severské podmínky. To je paráda. A vizáž nemá chybu.
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 17:05
Re: BMW UMÍ
Jo, jel jsem sice se Sportcombi, v 1.9TiD a jelo to úžasně...v automatu..však už jsem o tom psal. Je to auto nesmírně individualistické, o čem svědčí i fakt, že se ho tady v ČR prodalo méně než vozů Porche. A ten Convertible vypadá namakaně, úžasně..ale jen bez střechy...Papírově to má být konkurent 3rd, papírově...mnozí si to nemyslí, já vím, ale opravdu na to má...ikdyž 3rd nikdy nedosáhne. Jinak výborné auto...jen ať už má tu 4*4...
neregistrovaný "colek"
24. 10. 2006 17:40
Re: BMW UMÍ
ten zlute mi pripomina 306 v cabriu.... bozi auta, jednou bych chtel taky takovy :yes:
anonym
26. 10. 2006 19:02
Re: BMW UMÍ
[odkaz]
24. 10. 2006 11:33
Re: BMW UMÍ
Jo, vypada fakt dost dobre. Dnes mi rano pod nosem projelo bavoracky kabrio minuly trojkovy rady a to se srdce div nezastavi, jak je to stale krasny auto... Take bylo tmavemodry :yes:
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 11:28
Re: BMW UMÍ
[odkaz] ;-) :yes:
24. 10. 2006 11:32
Re: BMW UMÍ
No vidis, na toho jsem zapomnel... ten je taky dost fajn :yes:
neregistrovaný "Umierneny"
24. 10. 2006 09:54
Nadhera
Tak to je nadhera, najkrajsie BMW sucasnosti. Prekonava aj eleganciu minulej 5kovej rady.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radko"
24. 10. 2006 10:16
Krasavec
Tak se mi zdá, že Bengle musel dostat přes prsty, prože se už zase dá na BMW koukat(3 coupé a nová X5). Ještě by někdo mohl naznačit, ať vrátí palubovky orientované na řidiče.
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2006 10:26
BMW jede
Tak panove designeri Peugeotu, Renaultu a spol., takhle se dela nadherne auto s pevnou kapucou. Zadny hrb jaku Meganu, zadna divne sklonena zad jak u 307, nybrz cista elegance a vyvazene linie!! Skoda, ze tu neni smajlik kralovske korunky, dal bych ji BMW bez vahani rovnou trikrat :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Honza"
24. 10. 2006 10:37
Re: BMW jede
Bárte, kapuci máš Ty na hlavě možná když jezdíš u vás po sídlišti na skateboardu, ale to cos měl asi na mysli je střecha. ;-)
24. 10. 2006 10:41
Re: BMW jede
A jee, tady zas nekdo nerozumi literarnimu prirovnani a nadsazce... :-) :-) P.S.: a na skateboardu jsem naposledy stal asi pred deseti lety ;-)
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:04
Re: BMW jede
Ty voe, v šedesáti, dobrej výkon, nebereš ten Geriavit ?
24. 10. 2006 11:08
Re: BMW jede
Nee, vijágru. Jen ta me rano dokaze zvednout z postele >:D ;-)
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:12
Re: BMW jede
No jestli ležíš na břiše, tak to věřím >:D
24. 10. 2006 11:45
Re: BMW jede
>:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 11:54
Re: BMW jede
>:D >:D :yes: >:D
24. 10. 2006 12:40
Re: BMW jede
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
24. 10. 2006 10:37
o další kabriolet méně... :-(
V Mnichově mě rozhodně nepotěšili, paskvil typu CC místo nádherného legendárního kabrioletu si rozchodně nezaslouží pochvalu. Od té doby, co tato nemoc skolila Mercedes SL, šíří se jako zhouba dál. Jen doufám, že neporazí Porsche 911 nebo Ferrari. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 11:02
ZATÍM NEJ
Jj, zatím nejdokonalejší boční linie CC, mistrně vytvořeno. BMW dělá určitě nejen mně poslední dobou radost, do dokonalé rodinky zbývá již jen M3. Tak šup, šup, ať je tady. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
24. 10. 2006 11:48
bmw zasa nesklamalo
konecne CC bez syndromov CC !! ten profil neni len dokonale vymodelovany, ale je tam vidno aj stare bmw !! ale co ine sa dalo od bmw cakat ze ? ;-) :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paolo"
24. 10. 2006 12:00
Paradicka
Konecne CC s tvarovou vyvazenosti klasickeho kabrouse!!! CC, ve kterem bych se nestydel sedet!! Doposud se mi v tomto smeru nejvic zamlouval Eos, ale celkove mi prijde spis pro zensky. No a francouzska konkurence nebo treba novinka od Forda jsou fakt k zbliti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 12:01
Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
Konečně jsem viděl novou 3jku coupé na vlastní bulvy. Koukal jsem na ní ze všech stran a poměrně dost dlouho. Ten tvar jsem vstřebával, abych se odprostil od emocí. Víte, že když jsem shlédl fotky, tak jsem nadšený nebyl a volal po kráse E46. Tahle nová je naživo ale něco úplně jiného než na fotkách. To auto je snad nejvíc nefotogenickým vozem, jaký jsem zatím spatřil. Osobní setkání bylo velmi milým překvapením. :yes: Ještě ho chci vidět ve více barvách, ale tmavá mu sekla. Musím přiznat, že se takovou změnu v náhledu na něj jsem vskutku nečekal. Je to úplně jiné auto než minulá generace. E46 byla drsná, provokativní, agresivní, sebevědomá... tato je více beránkem, uhlazeným kupátkem, nenápadné a elegantní.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Ciello"
24. 10. 2006 12:08
Re: Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
mě na první pohled nejvíce prásklo do očí pojetí zádi.. v dobrým..! ty světla se mi líbí a ten zadní pohled mne velmi upoutal... asi tak jak říkáš... i když.. no ale jo... vcelku OK ;-) 100% lepší než na fotkách.. :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 12:20
Re: Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
presne... nelibil se mi ani na fotce ani v reklame v TV. v realu je krasnej... skoda jen mista, nad lemem zadniho blatniku... styka se tu nekolik krivek a z urciteho uhlu, kdyz prichazite k autu to vypada jak promackly. jde asi jen o zvyk, ale pravdepodobne bych to sel parkrat zkontrolovat >:D
jinak naprosta elegance a po korejskejch svetlech ani pamatky.
jenom porad nevidim tu M3, myslim, ze tenhle design je moc elegantni a malo drsnej :(
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 12:26
Re: Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
Jo, novou M3 si v tom taky moc představit zatím neumím. Určitě ale dostane přepracovené nárazníky - zejména ten přední. Naopak už tomuhle chybí čtveřice koncovek výfuku. Ty by záď udělaly ještě lepší ;-)
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 12:34
Re: Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
ale i stech spy fotek M3 vypada proste prilis umirnene
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 13:00
Re: Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
omlouvam se za cestinu... ty roky bez ni uz delaji svoje :-(
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 14:54
Re: Lehké OT BMW 3er Coupé - F2F
Přesně. To auto se musí vidět. Jakmile ho uvidíte, je to úplně o něčem jiném než na obrázku. Taky jsem na něho čuměl dlouho. Hrozně moc se mi líbí v tmavě modré, černé, světle modré, stříbrné už méně. Samo že vše metly. Ale jinak tomu autu sluší témeř všechny barvy. A jak jede. Jel jsem naposledy v 330i a myslel jsem že to je baby M3. Jela skvěleeee, bylo to na letišti. Ten podvozek...hmmmm...BMW je v tom geniální, umí to sladit a doladit, to je hlavní přínost. Oproti staré trojce je to nářez. Pokrok ve všech směrech.
neregistrovaný "Milan"
24. 10. 2006 12:36
Super !
Tak tohle je důstojný nástupce naší 307 CC - už se na něj na jaře těším.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 12:39
Re: Super !
po 307cc to bude spis prekvapeni nez nastupce >:D
anonym
24. 10. 2006 14:47
Re: Super !
Jopik - ten "rozdílek" tam bude :-))

Když on byl problém v tom, že když jsem (po ukrutných zkušenost s 2x rozřezanou střechou na MX-5) už nechtěl plátěnou střechu, nebylo u BMW z čeho vybírat (a přiznám se, že SLK k mému srdci cestu nenašlo).
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 15:12
Re: Super !
jo, je trochu holcici :) ale tady v UK jsem videl na e46 i hard top tak se asi da nekde sehnat... problem, pokud nemas garaz
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 12:50
OT: GTI vs FOCUS RS
Já ti nevím, ale houbaři jezdí pomalu, aby si našli místo, kde zaparkují, kdežto ty hledači radosti jezdí svižně, někdy hodně svižně, ale přesto s rozumem. Možná si na posledních houbách sebral nějaké lysohlávky a tak se to trochu popletlo tobě, no časem účinky zmizí, dám ti čas, i když někdy mám pocit, že na nich jedeš dlouhodobě. Nevím, proč mne nazýváš týpkem za moji velmi dobrou paměť. Je však zajímavé, že jednou pod malůvkou nebo fotkou s maskováním auto trháš na kusy a jindy tvrdíš, že nad malůvkou se dá tak maximálně masturbovat. GTI tak maximálně tu skupinu utvořil, ale jinak je bohužel v té třídě do počtu. Píšeš hezky o definici, ale sám sis odpověděl, proč GTI už není co bývalo. V té definici, jak ji píšeš ty, je GTI opravdu jen sportovním duchem ( ato ještě docíleno pouhým zploštěním volantu a zbytkem kiltu na křeslech), a o té přívětivé ceně by se také dalo diskutovat. Já v definici HH musím mít na prvním místě sportovní zážitky zprostředkované výborným motorem a o třídu lepším podvozkem. Teď odbočím: cena za slušný malý vůz je cca 350 t. (třeba Clio a Polo), cena za slušnou nižší střední je cca 500 t., tedy rozdíl 150 t. Když vezmu dokonalý malý HH Clio RS a tvoji modlu GTI v slušné, obdobné výbavě, je rozdíl 200 t., tím pádem nechápu, proč jsi jeho cenu kritizoval. Zpět k RS, to nebude žádné Evo nebo STi, to bude prostě auto, stejně jako spousta dalších, které bude mít pod čepicí a dokáže ti vykouzlit na tváři dokonalý blažený úsměv. To by pak třeba to Volvo S60R nebo C AMG, ale i 911, musely být jen a jen na okruhy, jak se snažíš sdělit. Spousta lidí jezdí se sportovními vozy (STi, Evo, 147 GTA, M3, AMG, 130i, OPC, ...) i do práce i do Delvity. Jejich auto je baví, tak nedělej ze sebe troubu, kterej chce někomu nesmyslnejma definicema tu zábavu kazit. Ano, na auto, které má pod čepicí, musí být stejně obdarovaný řidič. Ale to zřejmě nebude tvůj případ. PS: doporučuju to se s RS svézt, možná pochopíš spoustu věcí, možná i to, že život není jen autosalón VW za tvým panelákem ;-)
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 12:59
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
ja na ty fotce nahore vidim bramboru ;-)
jinak samozrejme souhlasim, ale lidi, kteri obdivujou cloveka s nickem GTI je tu skutecne pomalu... :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 13:09
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
:yes: :yes: :yes:
24. 10. 2006 13:16
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
Asi ti ulétly prsty... tématem je BMW 3 cabrio. Jestli máš nějakej úpornej problém s RS nebo se sebou, ventiluj ho laskavě v lampárně. P.S. Manitou... tys nešťastná povaha. Tady se dnes rozjela krásná diskuze o BMW... dokonce se na řetězu udržel i ZZ... a že si dal záležet, a ty jak nějakej tupec tu mlátíš RSkem o monitor. Opravdu žasnu nad tvým neumětelstvím :no: :no: :no: je to přesně, jaks tehdy pochválil redaktora za videotestík a ve stejném příspěvku jsi nám všem sdělil, že bys mu chtěl zároveň vytknout vady, jestli jako můžeš. Tak já ti, manitou píšu, že podle mě nemůžeš. Ty nemůžeš skoro nic... Protožena skoro na nic ani nemáš.
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 13:31
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
No tak jednak je to tu označeno OT, to si možná nepostřehl a druhak by se na prstech jedné ruky dalo spočítat kolikráte ty nezatáhneš třeba pod Civica svoji plakátovou ikonu. Dále si opět začal s připomínkami na adresu přispěvatelů, konkrétně ZZ, i když se snažíš vytvářet mylnou představu, že vždy si začal ten druhý. Za třetí místo se pouštíš do mně, místo abys rozporoval můj názor. jelikož nemáš asi argumenty, pak je možná tvoje omluva za tvá velmi nešťastná slova pod FF RS a následovná omluva zde ZZ. Vždy vehementně upozorňuješ, že se má psát o autech. V tvém příspěvku není nic. Jen hodnocení příspěvatele. O tom, kdo je neumětel a navíc překrucovač, si ostatně udělají názor i ostatní, nejen já. ;-)
24. 10. 2006 15:16
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
Jestli máš představu, že tu budeš organizovat anketu o tom, kdo je nejoblíbenější, vlez s tím raději někam na majáles... nebo do těch Bohnic :-)
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 15:24
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
Koukám, že tě to pěkně rozparádilo. Klíííd, o mne strach neměj. To není anketa, ale chci zjistit názor ostatních. Ostatně můžeš také, já ale nebudu psát, že tečeš ;-)
24. 10. 2006 16:02
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
Ty z horního příspěvku dovozuješ, že mě něco rozparádilo? Bláho. V ajfru jsi nespíš ty, manitou... Co můžu také? Ptát se co si jiní o tobě myslí? Děkuji ti za důvěru, ale to mě nezajímá. Mám na tebe svůj názor a to mi stačí >:D
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 16:39
Re: OT: GTI vs FOCUS RS
nojo, panackovi je to neprijemny... ale kdyz se navazi do jinejch, tak je ve svym zivlu... >:-[]
ono to pro tebe, mily GTI nevyzniva moc dobre, ze? samozrejme te nezejima co si o tobe ostatni mysli, protoze ty prece vsemi opovrhujes... :)
a to je prave ten problem... chces li s nekym diskutovat, musis mit jeho respekt, jinak s tebou nikdo diskutovat nebude. a za posledni dobu jsem nasel velmi malo prispevku, za ktere si respekt zaslouzis...
Tato diskuse je v mnohem vyjimecna... je tu totiz pomalu tvych prispevku a tudiz duvodu k hadkam... jak osvezujici.
porad jsi neprozradil, jake vlastnis auto??
bojis se?? >:D
24. 10. 2006 17:07
Re: HUMLEM DO HUMLA
Čím jezdím? Proč tě to zajímá?. Humle, pokus se zkrotit svou přízemnost. Jak, že mi to vadí? Kdes to koupil? Mě je to jedno. Dokonale >:D Přiznám, že tebou opovrhuji. Také dokonale >:-[] Koneckonců, je fajn občas mít zoufalce na jedné páchnoucí hromadě bezcharakterního hnusu. Nezapomeň, že to tu nečteš jenom ty, ale desítky, možná stovky lidí, a ty si to přečtou... a přesně to je důvodem, proč neprotestuji.
neregistrovaný "HUML"
24. 10. 2006 17:12
Re: HUMLEM DO HUMLA
ses zase predved :) :no:
neregistrovaný "da_bOmb"
24. 10. 2006 22:17
Re: HUMLEM DO HUMLA
Clovece tvoje "nadrazenost" a arogance se uz blizi dusevni chorobe...a ani tvuj vytribeny literarni projev to nezachrani, protoze je uz tak okoukany a stereotypni :no: Jinak abych se vyjadril k clanku > sdilim stejny nazor jako snad kazdy - konecne krasne CC :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 17:14
Re: HUMLEM DO HUMLA
Ano, máš pravdu. Diskuze o BMW, ale s "OT" ty hlupáku. Tak jako ty jsi včera psal u Toyoty "OT o BMW M5". Tam se taky rozjela krásná diskuze o Toyotě...No prostě škoda mluvit GTI, ty jsi prostě nepoučitelný...a jak tupec jsi tam mlátil M5 o monitor. Opravdu jsem žasl nad tvým neumělstvím :no: :no: :no:
neregistrovaný "misoo"
24. 10. 2006 13:19
Re: HUMLEM DO HUMLA
tiez si myslim, ze focus rs neni v ziadnom pripade zbytocny extrem, tak isto ako napr. spominana m3 ma svojich zakaznikov. nehovorim, ze by som ten vykon vyuzival denne, a ze by mi 225k v st nestacilo, ale zbytocne to neni. ak to ma 4x4, tak tych 300k je "v pohode" ;-) :yes:
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 13:27
Re: HUMLEM DO HUMLA
to uz je 4:1, GTI >:D porad to nechapes? prozrad nam cim jezdis???
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:01
Re: HUMLEM DO HUMLA
>:D
neregistrovaný "sk"
24. 10. 2006 14:14
Re: HUMLEM DO HUMLA
5:1 ;-)
24. 10. 2006 12:56
Vyhlazovani
Vyhlazovani kontroverznejsich linii a prilis velke plochy, pusobici az tezkopadne. To byla prvni vec, co mne napadla, kdyz jsem se podival na ty fotky. Verim, ze tmavsi barva mu prospeje, opticky odlehci, ale presto. Urcite ale pojede vyborne.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 13:46
Re: Vyhlazovani
Výborně jede údajně i tramvaj... :-!
24. 10. 2006 16:24
Re: Vyhlazovani
Taky jsem slysel, pry jako po kolejich. Jak to souvisi?
neregistrovaný "Verxes"
16. 11. 2006 11:53
Re: Vyhlazovani
Záleží jak která... ale určitě se ti nestane, aby na zastávku místo šaliny přifakčilo tohle fáro >:D
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 13:37
VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Prosím ostatní přispěvatele o vyjádření, zda jsou příspěvky GTI pro ně přínosem nebo opruzem diskuzí na auto.cz ;-)
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "owner26"
24. 10. 2006 13:47
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Je fakt, že GTI plní diskuze obrovským množstvím blábolů s nulovou informační hodnotou. Ani to, co se mu líbí se nedozvíš. Jenom pořád dokola mele něco o nějakejch kovbojích. Já už ho dávno nečtu a pokud ti vadí dělej to taky tak a nenavážej se do ostatních jako GTI. Už tak tu diskuze stojí většinou za prd a nikomu se nechce se probírat žlučovitejma blábolama, byť zakázat to nejde
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 13:51
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
5:1
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 13:59
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Tak i když většinou je to nula, teda nulová informační hodnota, tak někdy jsou jeho příběhy s auty pěkným literárním dílkem. Bohužel již poskrovnu. Pokud je ale v jeho příspěvku nepravda, nebo dokonce urážka, tak pak se musím ozvat. Řečeno jeho slovy, musím ho sejmout. Neboť znám třeba spoustu milovníků vína nebo lidí, kteří kupují vozy v bazaru či v korejských showroomech, ke kterým mi jeho urážlivá slova prostě nesednou. Všechno ví, vše zná, od všeho má klíče. Zakázat to nejde, to je pravda, právě proto jsem se ptal, zda je to přínos, či nutné zlo za svobodnou diskuzi zde. Díky za názor ;-)
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:03
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
k tématu GTI: v blogu :yes: :yes: :yes: v diskuzi o autech ok a když má svůj den tak :no:
24. 10. 2006 16:38
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
:-) Díky... fakt díky... :yes:
neregistrovaný "ZZ"
24. 10. 2006 14:14
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Už jsem to jednou psal. Můžeme parafrázovat "je jako osina v pr*eli" na "je jako GTI na auto.cz" ;-)
neregistrovaný "Cynik"
24. 10. 2006 14:18
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Většinou přínosem - dokud píše o autech, umí mě překvapit dobrým postřehem. Jakmile dojde na flame, bavím se, když to čtu, ale přínos je nulový - jenže to se dá říct o všech. :-) Takže: ačkoli zdaleka ne vždycky s GTIm (skloňuje se to?) souhlasím, jsem celkem rád, že sem píše.

Spíš mě nebaví laciné snahy GTIho "dostat". Jednak u lidí (zejm. mužů) od určitého věku a intelektuální vyzrálosti je "dostat je" v diskusi prakticky nemožné jinde, než u soudu (a nejde o to, že by měli vždycky pravdu, jen o to, že jejich oponenti ji nikdy nemají :-) ) a jednak - i kdyby někdo nakrásně měl GTIho dostat, musel by na to jinak, než přes "autosalón VW za tvým panelákem". :-!
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 14:32
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
"dostat" GTIho? Jak by sis to představoval? Usvědčit ho ze lhaní? ne,to nejde....nebo...to tu už bylo? ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 14:45
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Škoda že je to pravda. Dals dobrej postřeh ZZ :yes:
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 15:07
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
nejlepsi je, ze vzdycky na zacatku diskuze neco placne a na konci tvrdi, ze to vlastne myslel uplne opacne. priznat chybu jsem ho nevidel... z toho jeho clanku o GTI jasne vyplyva, ze tech 200koni mu bere dech. a to ne na to, ze jsou v GTI, ale jako by to driv nezazil... nikdy se tu nepriznal v cem jezdi. mozna proto, ze v redakci to vedi a tak nemuze machrovat s vymysly... kazdopadne na zacatku pise 4x225 na 18... tak asi zadna extra raketa... spis nejvetsi "tuningovy" kola jaky na to sly... :) tak at si necha ty hlasky o 911 a RS :D
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 17:23
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Už před rokem jsem se ho ptal...neřekne, má strach, stydí se. Ostatmě má asi proč, když hlavně auto znamená u většiny Čechů společenské postavení(to byl průzkum) a kdyby to tu vyplácl na obrazovku, už by si nemohl léčit komplexy o své "nadřazené povaze zde na serveru www.autogti.cz" tímto se omlouvám redakci, není myšleno útočně, ale bohužel je to tak.
neregistrovaný "manitou"
24. 10. 2006 15:08
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Nikdo ho nechce dostat, pro mně je jeho názor nepodstatný, sice má někdy světlé chvilky, kdy jeho postřehy jsou cenné, ale bohužel to několikráte převáží nesmysly, urážky, paušalizování a rádobyvěštění z koule VW. Také nevím, proč já bych si nemohl rýpnout do jeho paneláků, když on se strefuje do čehokoli. Možná bys měl přečíst tu debatu pod RS. Jinak díky za názor. ;-)
24. 10. 2006 16:40
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Přečti si to ještě jednou, moulo.
24. 10. 2006 15:21
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
:-) Toho si vážím :yes:
anonym
24. 10. 2006 15:31
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
porad 6:2... :no:
tak prozrad cim jezdis GTI at vima jakou vahu maji tva slova???
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 17:26
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
7:2
neregistrovaný "mišo"
25. 10. 2006 19:26
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
8:2
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 14:39
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Jednoznačný opruz. Je mi z jeho příspěvků zle...vynechat se je nedá, protože se napojuje všu. Já čtu všechny tady, on se do nich nabourá a musím číst i jeho...blééééééé fůůůůůůůj. Je to hrůza no.
24. 10. 2006 17:16
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
GTI se nejak vypsal. Zatimco driv byl podil jeho prispevku s nejakou informacni hodnotou OK, dnes se limitne zacina blizit nule? Cim to je? Starne a nove napady ci postrehy se nelihnou tak casto, jak driv? Nebo proste pise uz jen proto, aby psal? Takze svuj hlas v teto ankete bych dal do treti skupiny - "na skutecne hranici snesitelnosti".
neregistrovaný "Michal 528"
25. 10. 2006 08:27
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Kdysi, ale to už je dávno, byly GTIho příspěvky čitelné, obsahově a literárně přínosné. Poslední dobou je to opravdu horší a horší. Všechno ví, všechno zná, všude byl dvakrát... Skoro mi ho je líto. Třeba z toho vyroste a bude s ním zase řeč, ale asi spíš ne. Takže pro mě je GTI "nutné zlo"
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 12:15
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
8:2 ;-)
anonym
25. 10. 2006 13:54
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
GTi je borec, na auto chodim jenom kvuli nemu. mohli byste uz pochopit, ze na nej proste nemate a nejake navezeni se do nej je je hazeni hrachu na zed, protoze GTI umi. Spise mi prijde trapne rozrustajici se anti-GTIovstvi. nebo to je in? Pokud vam tak vadi, tak to proste nectete a drzte pysky :-) :-!
25. 10. 2006 14:57
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
:-) :yes: :yes: Díky... díky. :yes:
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 15:08
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
si tak zoufalej, ze si pises prispevky na svoji podporu??? >:-[]
25. 10. 2006 15:41
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Myslím, Humle, že by ses už měl uklidnit. Asi jsi spadl z hrušky a zavádíš sem podivné praktiky. Dokážeš akorál lézt druhému po zádech. Vocas Huml. Dokonalé. A to cos napsal teď nahoře, to přesně vystihuje tebe, nikoliv mne :no: :no: :no: Naštěstí, ty hlupáku, je tu IP adresa... a jestli se domníváš že mám zapotřebí tyhle zoufalosti tak se rychle, ale rychle rozkoukej.
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 17:12
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
komu tady chces vyhrozovat?? >:D
koho chces zrovna ty napominat?? dalsi prispevek dokazujici, ze ses ubohej sprostak. :-!
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 15:32
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
Bohužel, ve většině případů je to děsnej vopruz. Ani ne tak pro jeho naprosto nekritický obdiv koncernových aut, protože tomu se stejně většina lidí jen zasměje, alespoň teda ti, kteří mají s VW posledních let nějaké zkušenosti. Nepříjemnější už je tapetování diskuzí, snad u každýho článku o autu, které považuje za konkurenci jeho modly je mnohdy i několikanásobně od něj napsáno, tohle je šunka, VW jsou nejlepší auta na úplně celým světě. Ale co je mimo kulturu diskuze je jeho vnucování názoru ostatním urážilivým způsobem (když to parafrázuju, tak: "brácho, pokud nejezdíš VW nebo něčím z německé trojky, tak jsi totální nula"). No a jeho snad každodenní užívání slova "masturbace" a jeho derivátů v diskuzích už mi přijde jak úchylka.
neregistrovaný "Jirka"
31. 10. 2006 07:08
Re: VELMI VELKÉ OT: PŘÍNOS vs NUTNÉ ZLO
:yes: :yes:
Avatar - 12Eagle
24. 10. 2006 14:42
SUPER-BMW-SUPER!!!
:yes: Ja som z tohoto auta nadšený. Osobne by som si kabriolet nekúpil, prednosť dávam jednoznačne pevnej streche, ale tento cabrio s pevnou skladacou strechou je jednička na svete! :yes: Schová do vrecka každú konkurenciu. SUPER!!! :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 14:49
NEJHEZČÍ BMW posl. DOBY
Jednoznačně největší krasavec. Ty motory....jejda, jak bych ho chtěl. Jako minulé kupé bylo great, ale tohle? No bomba. Už se těším na ten podvozek ze 335iC, to bude lahoda. Redakce, prosíííím test, jsem zvědav na Vaše hodnocení, protože tu o BMW moc nepíšete. btw: Ta M je od vás dobře napsaná, samá chvála(ostatně co jiného lze použít když je to nejlepší super sedan světa - současný)i připomínky na správném místě, ale proč nemáte video????? To nechápu!!! Takový skvost se do rukou moc nedostává, tak jste dle mého nízoru měli udělat video. Jinak ok. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Milan"
24. 10. 2006 15:09
Re: NEJHEZČÍ BMW posl. DOBY
A proč jen 335i ? :-) Cabria umějí obecně rozdávat obrovský kopec radosti z jízdy už jen tím "větrem ve vlasech" (kdo nezkusil, neuvěří :-) ). Ono i taká 325 bude (vzhledem k výtečným vlastnostnostem BMW) parádní auto na svezení. Už se na něj vážně těším.
neregistrovaný "Johny.Rico"
24. 10. 2006 17:25
Re: NEJHEZČÍ BMW posl. DOBY
Ano, máš pravdu. I jízda ve starém Escortu v cabriu je požitek :yes:Řeknu ti, že by mi bohatě stačila ta 325i...bohatě. A kdo nezkusil, neuvěří. Vím to !
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 15:09
Konec jedné epochy
No tak i BMW už odhodilo plachtu a zkouší to na nás s autem obojetníkem. Ale že na to jdou chytře - opravdu je to asi nejhezčí CC co jsem viděl, aspoň podle fotek. Eos je taky povedený ale tohle je ještě o patro výš a pár mil dál. Určitě to není jen plácnutí do vody, u BMW ví jak na to. Takže pevně věřím tohle CC se vyrovná klasickému kabrioletu. Protože když BMW s něčím příjde tak jen tehdy pokud se s tím hned dostane na špici. Čili bravo BMW :yes: PS: skutečné kabriolety zbyly už jen dva - A4 a 9-3 :-(
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 15:18
Re: Konec jedné epochy
možná jsem zavrženíhodný mamlas, ale...proč zavrhovat CC? Pevná střecha je pevná střecha, plech je plech. Vím, dneska jsou ty tkaniny už na špičkové úrovni, ale stále...na pevné střeše CC nevidím nic špatného. Ano, bubnování kapek nezažijete...ale to snad tak nevadí,ne?
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 15:29
Re: Konec jedné epochy
To je věc osobních preferencí... a taky reality. Kromě Eose nejsou běžná CC vůbec hezká, o tom jak se píše o ovladatelnosti a jízdních vlastnosech radši ani psát nebudu. Já mám rád plátěnou střechu - buď chci kupé a budu si to švihat pěkně rychle kdekoliv se mi namane, nebo chci kabrio a budu poklině plynout krajinou. 3er možná bude moct nabídnout obojí, ale proč by pak existovalo vůbec kupé? Asi to nebude tak sportovní. Jediné CC které znám a jsem ochoten plně akceptovat je SLK.
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 15:38
Re: Konec jedné epochy
ja naopak myslim, ze tohle je prvni poradny CC a navic plnohodnotne ctyrmistny. cabria jsou vzdycky tezsi nez coupe a tuhost karoserie je taky nizsi. platena strecha je ale mnohem hlucnejsi!!!, vyzaduje peci a zejmena ty lehke maji mnohem horsi tepelnou izolaci... proto bych si do CR platno neporidil... a pokud CC muze vypadat takto, nevidim zadny problem
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 15:43
Re: Konec jedné epochy
Taky že ano, ale nechci se unáhlovat. Pořád mi v hlavě bliká pomyslný majáček který mi připomníá podívej se na Focus, podívej se na Megane...
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 16:40
Re: Konec jedné epochy
focus neeee ;-)
neregistrovaný "Kubas"
24. 10. 2006 15:34
Re: Konec jedné epochy
Protože "cécéčka" jsou prostě hnusný... Mají hrozně nafouknuté zadky kvůli potřebě místa pro plechovou střechu... Ikdyž existují relativní výjimky jako třeba tohle BMW nebo EOS, pořád většina CC nemá šanci elegancí konkurovat třeba té A4 nebo Breře Spider...
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 15:39
Re: Konec jedné epochy
Brera Spider... úplně jsem na ni zapomněl, vlastně jsem si neuvědomil že má plátěnou střechu. Nedávno jsem ji viděl na živo, to je teprve krasavice. Jen tak proplula kolem :yes: Ale modrá A4 je jen jedna, na tom se s GTI shodnem ;-)
neregistrovaný "Alessio"
24. 10. 2006 15:42
Re: Konec jedné epochy
Dobře,odmysleme si to, že výrobci s CC začínají...další generace hrbaté už třeba nebudou...pak nevidím žádnou nevýhodu
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 15:48
Re: Konec jedné epochy
Zjednodušeně řečeno v mých očích CC není náhrada ani kupé ani kabria. Je to jiný druh karoserie a měli by ho vyrábět ti kteří v nabídce kabrio nemají.
neregistrovaný "madalby"
24. 10. 2006 23:20
Re: Konec jedné epochy
Ja by som tam pridal aj BMW 6 Cabrio
anonym
24. 10. 2006 16:45
Konec jedné epochy
kazdej uz si jiste udelal obrazek, kdo je moula >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
24. 10. 2006 17:37
BMW 3 CABRIO
Tenhle bavorák je přesně to auto, které nebudeš nikdy mít. Je to přesně to auto, které tě žene do exotickejch zahrad k hledání náhradního grálu. Není takového. Je jenom grál. Nad tím je ještě exkluzivní segment a pak už jen čistý nebe. Pod tím ovšem ještě tepe mainstream. Tam se můžeš, když mistr a Bůh dá, dobelhat... to je tvůj strop... a na tom stropě tančí z druhé strany tango života diamantovej kovboj... je to kruté, ale správné. Chceš bejt diamantovej kovboj? Vím, že chceš, tak se snaž... jsou vždycky ti dole a ti nahoře. Znáš pyramidy ne... myslím ten tvar... no, tak si vezmi jeden kamennej blok a řekni si - v tý pyramidě života, kterej žiju, bych vsadil ten svůj blok... kam? Do základny?... do druhého patra? Buď k sobě upřímnej. Tvůj blok v pyramidě... to je ta holá pravda pravd o tobě. Nic jiného neplatí. Až najdeš odvahu se té své pravdě podívat zpříma do očí, vezmi ten blok a zasaď ho do pyramidy... Co myslíš? Budeš potřebovat aspoň štafle? P.S. A bacha... stav konta je jen jedna z určujících veličin... já jen, aby bylo jasno.
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 17:53
Re: BMW 3 CABRIO
O kom píšeš?
24. 10. 2006 17:57
Re: BMW 3 CABRIO
První část textu je o většině. Ta druhá o... všech ;-) Kde přechází první v druhou... tohle nechávám na tobě... :yes:
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 18:02
Re: BMW 3 CABRIO
bohuzel je na svete vic takovych, jako jsi ty. Paroubek taky veri tomu ze je elita... skutecna elita to o sobe nemusi prohlasovat ;-)
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 18:02
Re: BMW 3 CABRIO
Přechod vidím u pyramidy, protože to před tím je jen náhodné plácnutí do vody a to za tím hluboká úvaha ;-)
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 18:05
Re: BMW 3 CABRIO
ta hloubka je primo desiva >:D >:D >:D
mozna by moh zkusit psat vecery pod lampou!
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 18:16
Re: BMW 3 CABRIO
Humle ty nám tady dneska zakládáš nové SNP. Uklidni se a přečti si to znovu ;-) Ne vše co je podepsané GTI musí být nutně špatné.
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 18:25
Re: BMW 3 CABRIO
neboj, cetl jsem dobre, ale prazdna, radoby vzletna slova jeste poznam. hluboka uvaha o tom, ze by sis mel uvedomit kam patris. predpokladam, ze GTI to na rozdil od nas vsech vi a vi ze patri hodne nahoru :yes:
24. 10. 2006 19:52
Re: BMW 3 CABRIO
:-) :yes: Děkuju. Huml, to je takovej votrapa, těch už tu bylo. Vyskočí někomu na záda a domnívaj se, že slezli Everest. Zase zajde... Huml, vometák.
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 20:18
Re: BMW 3 CABRIO
dalsi silna slova... ;-)
tvoje uznani by me ani netesilo, to mi ver...
ze vis o autech prd ja kazdymu jasny a ze tu trepes radoby chytry slohovky beze smyslu a napadas lidi ti nikdo neodpare...
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 20:42
Re: BMW 3 CABRIO
Humle co to má proboha znamenat? To že nesouhlasíš s jeho názory na tisíc jedna různých věcí ještě neznamená že so do něj můžeš pořád navážet. Ano GTI má slabší chvilky a ve spoustě věcí je řekněme zabedněný, ale kdo není? Nikdo, u každého se to jen projevuje jinak. A to že shazuješ druhou část jeho příspěvku se mě vůbec nezamlouvá, takhle se dá smést cokoliv. Doufejme jen že dnešek byl tvá slabší chvilka. Dej si něco na spaní, ráno vykroč pravou nohou a začni zde s čistým štítem a hlavou vztyčenou ;-) :yes:
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 22:11
Re: BMW 3 CABRIO
moje reakce na :Děkuju. Huml, to je takovej votrapa, těch už tu bylo. Vyskočí někomu na záda a domnívaj se, že slezli Everest. Zase zajde... Huml, vometák. se ti zda drsna? cetl jsi nekdy nejakou diskusi s GTI?? v osobnich urazkach a napadani je on expert. me se jeho slohovka nelibi, na to mam pravo ;-)
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 22:13
Re: BMW 3 CABRIO
... a sprostej je on
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 16:03
Re: BMW 3 CABRIO
No máme tu už hezkých pár let demokracii... když se ti to nelíbí tak to nečti, když se s ním nechceš hádat tak na to nereaguj ;-)
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 17:16
Re: BMW 3 CABRIO
to je zajimava logika... >:D nejdriv se ti nezdala moje slusna reakce na sprosty urazky a ted mi rikas, ze si kazdej muze psat co chce... ricardo :no:
at si pise co chce, at je sprostej...
ale ja taky budu psat, co si o nem myslim... i kdyz na rozdil od nej slusne... :-!
24. 10. 2006 18:05
Re: BMW 3 CABRIO
:-) Hele, to nahoře není plácnutí... no, našel sis tu dělící čáru. Není na mě ji určovat... velmi cením tvůj ponor. :yes:
Avatar - Ricardo
24. 10. 2006 18:14
Re: BMW 3 CABRIO
Pasáž tango, kovboj, diamanty je plácnutí, za tím si stojím. Ale ta pyramida :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
25. 10. 2006 11:09
Re: BMW 3 CABRIO
Pasáž tango, kovboj, diamanty... tvoje trochu páralovská zkratka, ;-) zdejšími hochy mockrát překroucená, četným používáním zprofanovaná, ale pro mě zcela srozumitelná, prostě sedí. :-) :yes: Pyramida je jeden z tvých majstrštyků :yes: , trefné, přesné, podobné přirovnání může napsat jen člověk s rozhledem a životní zkušeností a je jedno kolik Humlů štěká při poznání, že zasouvajíc svůj blok do pyramidy, pořád přes něj vidí. ;-)
25. 10. 2006 12:07
Re: BMW 3 CABRIO
:-) Díky, Dinare... vážím si tvých slov. :yes:
anonym
24. 10. 2006 17:55
Re: BMW 3 CABRIO
dalsi blabol o kovbojich >:D asi ses hodne koukal na vinetua :yes:
kazdopadne vubec nepochybuju kde se nachazzi v tvych predstavach ten tvuj blok... on je ale velky rozdil mezi zdravym sebevedomim a namyslenosti :no:
dnesni skore nasi male ankety je dost vymluvne. krome tebe samotneho (jak priznacne) te podporil pouze jeden jediny...
tak pa, kovboji, tesim se v dalsi diskusi!
>:-[]
neregistrovaný "huml"
24. 10. 2006 17:57
Re: BMW 3 CABRIO
predchozi prispevek je ode mne.. rad se pod to podepisu ;-)
anonym
24. 10. 2006 22:03
Re: BMW 3 CABRIO
hmmmm....pyramida....myšlenka dobrá :yes:
PS: že pyramidovej kovboj tančí nad TEBOU tango je správné? Proč? neznám tě, ale dost moýná jsi v životě hodně pracoval,možná dokonce tvrdě...proč je správné, žediamantoví kovbojové nad tebou(mnou...) tančí? kde vzali ty peníze? vydělali poctivě? To je naprosto v pořádku Sdědili? často ano....potom ale nevidím na jejich tangu dela muerte nad mým stropem nic až tak správného (doufám, že si rozumíme)
24. 10. 2006 22:25
Re: BMW 3 CABRIO
Neber to doslova. Akcentoval bych spíš, že je správná ta pyramida... resp. pyramidovej princip, asi jsem se nedokonale vyjádřil... Ano rozumíme si a moc mě těší, že to dál rozvíjíš :yes:
anonym
24. 10. 2006 23:22
Re: BMW 3 CABRIO
kéž by pyramida...spíš rotační kubická parabola, bohužel ;-\
neregistrovaný "Jakub803"
25. 10. 2006 08:06
Re: BMW 3 CABRIO
Pyramida...jasné...je to tak, bylo, a bude...ale proč se navážíš do ostatních? O co ti jde? Víš, ta pyramida má ještě jednu vlastnost...má různé druhy vrcholů...ne nutně jen jeden...to, že někdo je výš než ty, neznamená, že je na správné cestě...ano, GTI, cesta a směr, ty jsou důležité...až budeš zasouvat svůj kámen do pyamidy...budeš mrtvý..dokud jsi na cestě, i když třeba padáš dolů, žiješ. A poznámka B. Ano, nové BMW cabrio bude mít málokdo. Ale jako ojetinu ho bude za deset let drtit každý zedník rok po maturitě...:o) A tak je to správně...:o)
neregistrovaný "Jakub803"
25. 10. 2006 08:07
Re: BMW 3 CABRIO
"pyamida"...slušný šotek...a to to po sobě čtu..:o)))))
25. 10. 2006 10:08
Re: BMW 3 CABRIO
>:D ;-) "a tak to ma byt" :-) :yes: P.S. cením zasouvání a pády...
anonym
25. 10. 2006 11:54
Re: BMW 3 CABRIO
Pyramida,to ti nestačilo GTI,jak tě v diskuzi dostali(měli pravdu) :-! ,nene ty sem musíš tahat filosofický otázky aby si zase udělal chytrýho.P.S.Tenhle bavorák je skvělej a nevim,proč by ho nikdy někdo memohl mít.
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 12:18
Re: BMW 3 CABRIO
9:2
neregistrovaný "Ciello"
25. 10. 2006 15:24
Re: BMW 3 CABRIO
délka a průměr..?!? ;-\
25. 10. 2006 18:48
Re: BMW 3 CABRIO
:yes:
Skoda, ze te bylo k napsani neceho kloudnyho treba tak stimulovat.
anonym
24. 10. 2006 17:39
Titanus
Opticky to BMW dobře zamaskovalo - vytáhlo zadní světla do boku, na můj vkus jsou světla moc zaoblená na ty řezané rysy auta, ale je pěkné. Toť můj názorek. Kdyby tak cenička byla 550 a ne mnou odhadovaných 1200
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Elpepe"
24. 10. 2006 18:14
BMW zklamalo :(
Skoda no
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DOG"
24. 10. 2006 20:18
cisty dizajn
Pre mna je toto BMW spolu s coupe prvou lastovickou navratu spickoveho dizajnu BMW. (pricom 5kova a 1kova rada sa mi velmi paci) Je to ciste, jednoduche a velmi luxusne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "palo"
24. 10. 2006 20:33
nepaci
nepaci. ako vsetky kabria ktore niesu od pociatku dizajnovane ako kabria.. vyzeraju ako tupe dosky. kazdopadne coupecko je dizajnova delikatesa
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HUML"
25. 10. 2006 10:49
Re: nepaci
bohuzel v tomto pripade nemas pravdu, protoze coupe vypada, tak jak vypada prave kvuli CC. ty auta se vyvijeli spolecne a v bmw by ses dozvedel ze coupe ma diky tomu tak velky zavazadlovy prostor...
neregistrovaný "Frodo"
25. 10. 2006 00:34
Tady mají už i video
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "johny"
25. 10. 2006 08:22
je super
Ja som nadseny, ze BMW pouzilo pevnu strechu. Od kupy cabria s platenou strechou ma odradzal strach z vandalov a holubov 8-s . Ak je tu nejaky majitel kabrioletu, nech napise ake ma s tym skusenosti.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 12:20
Re: je super
a vetsina lidi, ktera ma treba mazdu MX-5 by rada koupila na zimu hard top... kdyby teda nestal takovy penize...
25. 10. 2006 13:38
Tak jsem dočetl diskuzi
až sem a zjišťuji, že více než k BMW cabrio, což je téma téměř nebeské - se tato rubrika stala hřištěm, kde nemocní voříšci očurávají kotníky několika čistokrevným hafanům. Cením si tohoto serveru, jako jednoho z mála kvalitních, kde si redaktoři dávají práci s tím co píší, narozdíl od většiny pisálků spotřebního denního tisku. Chci vzkázat hafanům a zvlášť tomu s prošedivělým kožichem, ale vytříbeným vkusem i slohem, aby se nenechal znechutit idioty a dělal i nadále to co umí. Může si být jistý, že existuje dostatek noblesních lidí, kteří vědí o co kráčí, čtou ho a stejně jako on svádí každodenní boj s hlupáky. To je úkolem všech elit a je přirozené, že jsou lůzou nenáviděny. Ona totiž nemá na výběr.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "manitou"
25. 10. 2006 14:24
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
No to je prima, že ho podporuješ. O jeho slohu nebo stylu nepadlo nic špatného. Padla však na něho kritika za jeho urážky, nadávky, lhaní. O několik příspěvků výše je vidět jak sám napadá první přispěvatele ZZ. No koukám, že máš svoji modlu, lůzře. ;-)
25. 10. 2006 14:55
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Dostal jsi mě do kolen, Vektore. Děkuju... ;-) :yes:
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 15:14
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
elita sama sebou pasovana na elitu je smesna ;-)
a noblesu na sprostych urazkach nejak postradam. ale chapu, ze lide, zarazujici se do stejne elity s GTI to nemohou rozpoznat :-!
25. 10. 2006 15:47
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Ventiluj to někde u svého psychiatra. Nikoho tu nazajímá sledovat, jak vometák Huml leze GTImu po zádech :no: :no: Už toho bylo dost. Včera jsme se tomu smáli, dnes tančíš než čardáš na svém mindráku :no:
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 17:21
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
lezt GTI po zadech?? mozna z toho mas, mily GTI, takovy pocit. ale ja ti lezt po zadech nepotrebuju :no: jen dalsi sprosty urazky, GTI, jen houst, at kazdej vidi jaka ses klasa >:D
anonym
25. 10. 2006 15:44
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Vektore, náramně jsi se vyznamenal. Nevim jak často čteš příspěvky od GTIho, ale nemálokrát sprostě uráží lidi s jiným vkusem než má on, to je to co je mu vyčítáno. Pokud tohle chování nazýváš elitou a ty, kterým vadí bezdůvodné úrážky kvůli vkusu lůzou, tak je mi tě celkem líto, musíš bejt děsně oblíbenej, pokud se prosazuješ urážkama ostatních a hned na to jim řekneš, že jseš elita. To že tvůj příspěvek kvitoval GTI o něm svědčí mnohé.
25. 10. 2006 15:56
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Stydlíne... málo chápeš a urážení považuješ za přirozenou a jedinou možnou obranu v diskuzi. Jistě... vedle toho jsou tu i ti, kteří vyrovnaní, plují na hladině sarkasmu a ironie. Tak trénuj, stojí to za to. Rozhodně je to lepší než jukat jak kuřátko za pecí a bejt vystrašenej z každé třísky. Držím palec. Mimochodem, přečti si Vektora ještě jednou... o elitě, tam není ani slovo. Slovo elita sem nesmyslně vnesl vometák HUML. Evidentně neví ani co to je.
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 16:00
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Umíš číst? Pokud ano, tak si přečti poslední větu Vektorova příspěvku. A pokud jsi si nevšimnul, tak já nikoho neurážím, ale možná si zase jenom špatně četl...
25. 10. 2006 16:09
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Elita ve smyslu negativním, tak, jak ji sem vnáší vocas Huml... to mám na mysli. Elita, ve smyslu noblesy Vektora.... je něco jiného. P.S. Co říkáš pevné střeše cabria nahoře? Lepší téma, ne?
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 17:31
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
a dalsi urazky... >:D
opravdova noblesa... :-!
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 16:16
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Zbytečně vyzobáváš jednu větu. Ale to dělá i Paroubek, tak není divu že se národ učí ;-)
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 16:19
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
A voříšci vs. čistokrevní hafani není analogie? Ale to nepatří do posledního příspěvku. V posledním příspěvku učím GTIho číst.
Avatar - Ricardo
25. 10. 2006 16:27
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
Pokud po sobě chceme (přesněji chceš ty) metat cizími slovy, pak voříšci vs hafani je alegorie a poslední věta je jen finále které má za cíl zesílit výsledný dojem. A GTI opravdu strach neměj. Umí číst o několik těch let dýl než je většina z nás na světě ;-)
anonym
25. 10. 2006 20:01
Re: Tak jsem dočetl diskuzi
promiň, ale to nic neznamená..."druhé dětství" je věc nezáviděníhodná :-) ;-)
25. 10. 2006 17:01
TAK A SHRNUJU
Budu nyní velmi velkorysý - vy, krysí pěvci, vy, skřeti malosti, vy Uriáši úlisností... mám tisíc vět, které ve vašem zájmu raději nenapíši, a pár slov, která napsat musím: jste k smíchu. P.S. Jestli bude tohle cabrio tak dobré jak vypadá, chtěl bych si jednou cabrio koupit... to je dobrá věta, ne? :-) ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
25. 10. 2006 17:14
Re: TAK A SHRNUJU
Nech je vyštěkat, ty olysalé voříšky bez nadhledu a přehledu. Nemít na to a nebýt schopen si to přiznat - tak to bolí. Jsi pak nucen trapně výt. A všimni si - ačkoli jsem nejmenoval, kříženci se seběhli k hozené kosti...směji se, ó malosti.
Tvá poslední věta mě ovšem bere za srdce. Jeden z vhodných cílů snažení... :yes: :-)
25. 10. 2006 17:20
Re: TAK A SHRNUJU
:-) :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 18:47
Re: TAK A SHRNUJU
Jo, jsi k smíchu.
P.S. Neříkal jsi tak náhodou, že jediné kabroi je A4 se skládací plachtou? Nebo jsi již změnil názor? Ale ani bych se nedivil, neboť tohle auto bude nejprodávanější luxusní kabriolet. Věř.
neregistrovaný "já"
25. 10. 2006 19:01
Navrhuji jedno
A to je, ať každý, komu lezou určitého GTIho příspěvky krkem, ať na ně nereaguje, zkrátí se tím diskuze na únosnou mez. Přijde mi dost srandovní, jak jsou příspěvky na podporu GTI buď napsaný jak od pětiletýho dítěte, nebo se nápadně podobají slohu GTI, jak zvláštní >:D
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 19:20
Re: Navrhuji jedno
Ta lůza má totiž stejné myšlení...asi proto. Jinak i tak by se to dalo dělat.
anonym
25. 10. 2006 20:03
Re: Navrhuji jedno
jenže nereagovat znamaná "aha,nikdo se neozval,mám tedy pravdu" >:D
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 20:45
Re: Navrhuji jedno
takhle to tu slo uz dost dlouho a podivejte se na ty predchozi diskuze... vzdy ma jen on pravdu a vetsina jeho prispevku je o osobnich urazkach a sprostejch vylevech. proc by si to lidi meli nechat libit?? napadam snad nekoho jinyho?? muzu s nekym nesouhlasit, mit jinej nazor, ale nebudu mu sproste nadavat. kdyz neco placnu a zjistim, ze je to blbost, uznam to. nezacnu jako GTI tvrdit neco jinyho a tvarit se, ze to tak bylo od zacatku...se spoustou lidi se tu da diskutovat o veci.ale pokud nesouhlasis s GTI, chlapecek zacne kricet a nadavat. :no:
k jeho blogu nic nemam, a rad si ho prectu, ale dle meho nazoru toho o autech skutecne nevi tolik, aby se mel na co naparovat a nechapu smysl cpat do vecnejch diskusi kovboje.ale at pise svy nazory, proti tomu nikdo nic nema. proc ale ma potrebu bejt sprostej a urazet lidi?? je to normalni? ;-\
25. 10. 2006 21:00
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
Vometák, votrapa, vocas tvého typu... takovejch tu bylo hafo. Přijdou, mě nebo jinému kolegovi skočí na záda... a za čas zmizí... uvidíš, že v tvém případě to bude úplně stejné. Špatně jsi nastoupil Humle - domníval ses, že ideálním antré na diskuzi je někomu vlézt na záda. Jo, to sice cesta je, ale jen pro vometáky tvého kalibru. Máš jenom jedinou naději. Srovnat se. Psát k autům. Mohl ses zeptat kolegů, jestli lze něco dokázat u GTIho tím, že budeš jeho vocas... oni by ti řekli, že nemáš šanci. Nemáš ji proto, že zde není autorita, která by mohla ovlivňovat obsah příspěvků, pokud tedy navybočí fatálně z řady... Takže se budeš muset smířit s tím, že budu psát přesně to co hodlám psát. Bez ohledu na to, jak tu jančí nějakej vometák HUML. A protože tu mimo manitoua a Johnyho nikoho nezajímá, co vy i o GTIm myslíte, koukej toho rychle nechat. To je vše, Humle. Píši ti to podruhé... už-toho-bylo-dost. Zařaď se do řady. Tak jako my všichni. Jestli toužíš bejt prezidentem vocasů... tak tyhle funkce jsou tu čestné. Ty sis jí vysloužil hned, jak jsi vlezl na diskuzi. Zoufalej nástup. Vocas HUML :no:
anonym
25. 10. 2006 21:12
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
že se "vometáci" většinou chytí na tebe...nějak je přitahuješ? ;-) >:D
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 21:32
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
dik za vometaka alessio >:D jsem myslel, ze ty ses nekde jinde
25. 10. 2006 21:40
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
Koukám že máš problém i s chápáním krátkejch vět >:D
anonym
25. 10. 2006 22:05
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
vometák v uvozovkách je citace, nevidím v tom problém. a že jsem jinde? ne, jsem tady...a když tu náhodou nejsem, tak než odejdu, říkám ono známé I´l be back! :-)
25. 10. 2006 21:32
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
:-) ;-)
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 21:31
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
na koho delas bububu?? >:D
pis si co chces ale dokud budes urazet ostatni a nevenovat se pouze autum, budu i ja psat, co budu chtit, jen, narozdil od GTI, ja to budu psat slusne :-!
25. 10. 2006 21:38
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
Dělej si co chceš... jen mi nelez soustanvě po zádech... To bychom si to tu mohli pro sebe pronajmout sami. Co? To by byla blbost, viď... no, tak jsem rád žes to pochopil. Kdybys měl zase cukání, přečti si, co jsem ti nahoře napsal. Je to pravda, kterou doceníš teprve v čase. Jsem zvědavej, Humle, jak se tu předvedeš. Myslím, že být tu jen za presidenta vometáků nechceš. Víš, napadat kolegu, to umí každej votrapa. Vytvořit svět myšlének... a ještě se občas zasmát... to je mnohem těžší... tak uvidíme. Držím ti palce :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 10. 2006 22:25
Re: PRESIDENTOVI VOMETÁKŮ S LÁSKOU
Já žasnu :-O :-O :-O :-O :-O Explain this pls :-!
neregistrovaný "huml"
25. 10. 2006 20:46
takhle to vypada, kdyz misto exploreru pouzivam mozilu...
sorry
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eddy"
26. 10. 2006 21:44
Kočkolap jako každej jinej:-)
Co by se taky dalo od BMW??? Zase se jim něco povedlo:-) Bravissimo:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xtra01"
29. 10. 2006 20:56
SEXY!
Tahle kara je ukrutne sexy...
Rozbalit vlákno
0