Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
1
/
4
Prohlédnout znovu
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
|
acz
Částečný řez turbodmychadlem odhaluje jeho kluzná ložiska. Aby se vzhledem k vysokým otáčkám nezadřela, jsou mazána hydrodynamicky.
|
acz
Spirální dmychdalo (G-dmychadlo) využívalo dvou hřídelů, spojených ozubeným řemenem. Šlo o tzv. výstředníkový mechanismus. Od motoru bylo poháněno plochým řemenem s převodem 1,6 : 1.
|
acz
Nejznámějším uživatelem tzv. spirálního dmychadla neboli G-dmychadla byla zážehová 1.8 příznačně pojmenovaná G60. Motor označený jako PG poháněl VW Golf II GTI G60, dále vzácnou verzi Golf Rallye či Passat B3. Největšího rozšíření se ale dočkal v kupé Cor
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid