Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
3
/
4
Prohlédnout znovu
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
|
acz
Částečný řez turbodmychadlem odhaluje jeho kluzná ložiska. Aby se vzhledem k vysokým otáčkám nezadřela, jsou mazána hydrodynamicky.
|
acz
Spirální dmychdalo (G-dmychadlo) využívalo dvou hřídelů, spojených ozubeným řemenem. Šlo o tzv. výstředníkový mechanismus. Od motoru bylo poháněno plochým řemenem s převodem 1,6 : 1.
|
acz
Nejznámějším uživatelem tzv. spirálního dmychadla neboli G-dmychadla byla zážehová 1.8 příznačně pojmenovaná G60. Motor označený jako PG poháněl VW Golf II GTI G60, dále vzácnou verzi Golf Rallye či Passat B3. Největšího rozšíření se ale dočkal v kupé Cor
|
acz
Hyundai Tucson po faceliftu má české ceny. Pod kapotu vrací diesel a rozšiřuje výbavu
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut
50 milionů GM: Chevy Bel Air ukradli pro zlato, připomíná ho replika
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV