Automobilka Porsche byla čtyřválcovým motorům věrná od svého zrodu na konci čtyřicátých let dvacátého století až do poloviny let devadesátých. Podívejte se, který sportovním modelům pod kapotou pracovaly čtyři válce.
Havárky jsou většinou velmi prozaické.
Ale jinak ano, 944 super, pro mně je vrchol čtyřhrnků 968, dotažené auto, a tak nějak víc porsche díky těm kulatým světlům.
Většinou..
Ale když havaruje ajatolláh automobilismu s prestižním sportovním vozem, je to grandiózní!!! >:D >:D >:D
Jinak 968 jsem neměl tu čest, jen jsem krátce projel 928.
Jinak ty velký čtyřhrnky byly překvapivě kultivovaný a ta 944 dokonce na 2.5 benzín a tu dobu fakt málo žrala.
Je potřeba se ptát jinak!
Víš sám, kolikrát to rozštípal třeba sedminásobný mistr světa Michael Schumacher?
Zabil se i Senna.
Villeneuve.
Bellof.
>:D >:D >:D
děsí a zhnusují.
A často to dám najevo.
Proto dnes poděkuji za velmi zajímavý a informacemi nabitý článek!
Paráda!
Místo okomentovaného odkazu na YT nebo blábolům k fotomontážím.
Ale protože je to článek pěkný, moc kliknutí a diskuse nevyvolá.
Čtenářstvo je veskrze tupé a kliká na články, kde je v nadpisu Tesla, Octavia RS a pokud možno otazník či vykřičník.
Za ten zbytek čtenářů: :yes:
Souhlasím, že dnešní článek je nad rámec jejich klasického psaní, ale ono jsou to defakto už retro informace, dané do celku, takže by se nemělo tolik toho pohnojit při psaní článku >:D