tak tohle by napadlo každého inteligentního člověka. Proč znovu vybudovávat fabriku na lukrativních pozemcích v "centru" Prahy a ještě řešit problémy s hlukem a případným dalším znečišťováním okolí, když je výhodnější zbytky fabriky zlikvidovat a pozemky prodat, a novou fabriku integrovat do stávajícího provozu. I kdyby se měla sdílet jen lakovna.
Už keď som čítal o tom že kúpili Aviu ma toto napadlo. Zbytky zosťahujú do Kopřivnice a pozemky predajú. Tipujem, že takto ešte na tej kúpe zarobia aj bez toho aby vyrobili čo len jeden kus nového auta. Len sa zamýšľam nad tým, načo im je značka AVIA ako taká. Predsalen Tatra je viac známa jak v Európe či Ázii, kdežto Aviu poznal zčasti hlavne bývalý ostblok...
Ono není třeba nic vybudovávat, ono je vybudováno, třeba zrovna do lakovny bylo koncem 90.let a počátkem 00 investováno několik milionů, to samé výroba kabin
Bohudíky za takový přístup. Prodali jsem co jsem mohli. Sice se zdálo, že trend je sestupný, ale pan prezident, místo aby podnikatele myšlenkově podpořil v nějakém vlastenectví a cítění k firmě, raději vlezdo***koval Číňanům a další prodej výpodporoval...
Lézt bychom neměli nikam, ani doleva, ani doprava. Máme být sami sebou. Bohužel i u nás je dost málo dobrých "vlasteneckých" podnikatelů, kteří chtějí budovat něco "made in czech" a rozvíjet, viz třeba pan Bakala. Na druhou stranu to někteří dokázali (např. Bernard).
Bernard je jedno z mála piv, které kupuju. Zařekl jsem se, že budu kupovat pouze české pivo, tedy takové, které patří ještě nějakému českému majiteli. To bylo ještě předtím, než Lobkowicz získali Číňani čímž jsem přišel i Černou Horu, Ježka, Uherský Brod, Chlumec, Rychtář a Platan. Čili sortiment se mi značně zmenšil a já pivo moc rád :-(
Bernard bohužel také nepatří 100% českému majiteli. 50% vlastníkem je belgický Duvel Moortgat NV. 25% má Bernard a 25% Vávra (dva ze tří, co to koupili v privatizaci)
Když už piju pivo, tak Ossegg. Je to drahé jako čert, ale lepší jsem nepil.
Bylo by skvělý, kdyby spolupracovali s Tedomem a brali od nich CNG motory. Tedom tenkrát s CNG náklaďákem neuspěl podle mě kvůli nedostatečný infrastruktuře a prostě jim nehrála do karet doba. Dneska je CNG v kurzu a myslim, že by se to mohlo chytnout, protože v téhle kategorii je konkurence malá.
NEBEJT TUNELDĚDKA KLAUSE MOHLA BY DNES TATRA BÝT SOUČÁSTÍ ME
který měl o ní zájem, dále schodil ze stolu prodej Škody Plzeň Siemensu, vedle Škody Auto mohly být ve státě tři silní lídři, ale rozkrádání jak mafie Klause, tak Zemana (ten privatizoval více jak Klaus) mělo přednos před správnými kroky