Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej aut v Evropě (květen 2009): Volkswagen Golf, následován Fiestou, 207, Corsou a Puntem

Volkswagen Golf byl v květnu 2009 opět nejprodávanějším automobilem v Evropě. Za prvním místem už ale obsadily pozice malá auta, jejichž úspěch podporuje šrotovné.
Zpět na článek
18. 6. 2009 14:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 15:01
neregistrovaný "maxo"
19. 6. 2009 11:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 14:42
neregistrovaný "maxo"
18. 6. 2009 14:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 15:06
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 15:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 15:03
neregistrovaný "yaroukh"
18. 6. 2009 15:11
19. 6. 2009 00:30
19. 6. 2009 15:01
18. 6. 2009 17:33
18. 6. 2009 22:08
19. 6. 2009 13:04
18. 6. 2009 17:28
18. 6. 2009 17:50
19. 6. 2009 08:45
19. 6. 2009 11:25
22. 6. 2009 09:51
19. 6. 2009 13:02
19. 6. 2009 13:07
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
22. 6. 2009 09:55
18. 6. 2009 22:01
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 6. 2009 22:14
20. 6. 2009 18:40
neregistrovaný "STI"
20. 6. 2009 23:21
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 00:02
neregistrovaný "maxo"
23. 6. 2009 21:49
neregistrovaný "maxo"
23. 6. 2009 22:33
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:27
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 22:22
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 23:23
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:17
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:16
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:51
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:30
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:39
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:21
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:25
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:37
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:56
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 16:03
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 18:05
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:18
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 23:48
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:10
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:33
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:27
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 23:17
neregistrovaný "maxo"
18. 6. 2009 14:22
Dobré zprávy, zlé zprávy
Zajímavá čísla...

bravwo Volkswagen, Bravo Fiat...

Ostatní si musí ještě na uzdravení trhu počkat...

P.S. Jakým způsobem boduje Panda (tady je to dobře připravená půda pro nástupce a malé šance pro UP! a spol.), co je na trhu tak dlouho a jakým způsobem se do hry vrátilo Punto, které je v podstatě na trhu už taky bez faceliftu dlouho je podle mého názoru úspěch. Nepopíratelné je také to, že nová Fiesta, byť má zrcátka na špatném místě u zákazníků boduje...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
18. 6. 2009 14:34
Deadlift a jeho noční můry...
...lifte, ani sem raději "nechoď"... jak tě znám, po tomhle se ti dobře spát (minimálně další měsíc) rozhodně nebude... :-! ;-)

P.S. ...Fiesta a Panda taky jede... :yes:
(z těch dvou, já "raděj" tu Pandu)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - element5
18. 6. 2009 14:40
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Noční můry nebude mít jenom deadlift, co takoví renaulťáci? Kde je sakra Megane? ;-)
Avatar - white label
18. 6. 2009 14:45
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Jo tak ten se prodává "exluzivně" hlavně v ČR... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 14:48
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Však se nebojte, jeho chvíle trprve příjde >:-[] ;-)
Avatar - element5
18. 6. 2009 14:55
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Mám být ošklivý a ptát se KDY? >:D
Avatar - white label
18. 6. 2009 14:59
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Ty pořád jenom slibuješ... a proto máš asi i ten nick... ;-) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
18. 6. 2009 15:01
Re: Deadlift a jeho noční můry...
neboj jeho chvila pride, ked skrachuje konkurencia, co sa nestane nikdy. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 6. 2009 11:45
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Megane to má skvěle našlápnuto v Česku. Prakticky od začátku své kariéry bodoval... ;-)
18. 6. 2009 15:51
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Pro švorcáky je moc drahej, ti kupují jen ten největší a nejmainstreamovatější ubermainstream, nebo jak se to jmenuje.
Avatar - white label
18. 6. 2009 15:56
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Renault si jistě ještě vzpomene na dobrý Mégan II,
s dlouhým "e" i s jeho "dlouhými" prodeji... :yes: :-!
neregistrovaný "maxo"
18. 6. 2009 14:42
Re: Deadlift a jeho noční můry...
ten Golf je jasny a fandim mu, ale prekvapili ma vysoke predaje Punta a Pandy.
18. 6. 2009 14:44
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Zvlášť když rádio Jerevan neustále hlásá, jaké jsou to propadáky... On by tomu potom jeden i věřil... Ale však oni ti to v rádiu vysvětlí... :yes: , neboj...
Avatar - white label
18. 6. 2009 14:49
Re: Deadlift a jeho noční můry...
:yes: Jo, jo... s těmi Golfy to máš naprostou pravdu, ale tady s podobným názorem stejně moc neobstojíš... ;-) >:D

P.S. ..." ten Golf je jasný a fandim mu (taky)..."
18. 6. 2009 17:26
Re: Deadlift a jeho noční můry...
Nie, nie prepadák je bohužiaľ Bravo >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 14:49
Nebudu komentovat již tradiční první a druhé místo...
... smekám před Fiatem :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
18. 6. 2009 15:00
Re: Nebudu komentovat již tradiční první a druhé místo...
...a toho Golfu sis nevšiml jen čistě náhodou.... :*) >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 15:06
Re: Nebudu komentovat již tradiční první a druhé místo...
No jo, on je takovej nevýraznej >:-[]
Avatar - white label
18. 6. 2009 15:38
Re: Nebudu komentovat již tradiční první a druhé místo...
Hlavně pro TEBE... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 6. 2009 15:42
Re: Nebudu komentovat již tradiční první a druhé místo...
To si piš. Zkrátka není takový řízek, jako já >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
18. 6. 2009 15:03
OT: Kuga CUV?
Kdo nečtete Autoblog bo AutoExpress: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - freeman
18. 6. 2009 15:11
Viťaz
Podľa mňa je jasný víťaz VW. A prečo ? Ono sa my zdá, že VW má "kapánek" inú maržu na Golfe ako Ford na Fieste. :-)
Rozbalit vlákno
2
19. 6. 2009 00:30
Re: Viťaz
Ty do toho hodne vidis. >:D
PS: Pokud ma VW opavdu vetsi marze a ne jen rozlehlejsi aparat, tak jeho zakazniky oravdu lituji, ze jsou ochotni nechat se dobrovolne pro nic za nic okradat jeste v dobe krize. To same plati na ceny u Skody v CR. ;-)
19. 6. 2009 15:01
Re: Viťaz
Cenu ale určuje trh, o to víc vypadá konkurence trapně, když o jejich levnější modely v nižší střední není takový zájem jako o dražší golf. Tomuto se chlapče říká úspěch.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 6. 2009 16:48
VW válí
Co je zarážející v době recese je zlepšení Volkswagenu 9,3% meziročně! Zde se pozná opravdu kvalitní značky, za kterou lidí stálé stojí. A to se její druhý nejdůležitější model Polo už jen pouze doprodává v odcházející generaci. Co bude až přijde nová? Nemám slov... Volkswagen znovu potvrzuje svá sebevědomá prohlášení, že se chce stát největší výrobcem na světě. Já bych jim i věřil. Smekám...
A ještě by mě zajímalo postavení Škodovek, nemá někdo info?
Rozbalit vlákno
6
18. 6. 2009 17:33
Re: VW válí
VW je značka šedých úřednických myšek a těch se krize nijak nedotkla. Navíc je to nejpočetnější soc. skupina v Evropě. VW moc dobře ví,na koho má svou krásou útočit.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
18. 6. 2009 21:12
Re: VW válí
Tak to je největší kravina co jsem kdy slyšel >:D >:D. Z VW spíš některými modely šlape na paty Audi a stává se z jejich výrobku stylovka a imagemaker. Příklad za vše Passat CC, Eos, Scirocco... A zcela určitě se jim i zčásti stane nové Polo, které bude etalonem třídy ve všech směrech. Už neplatí VW=šedá myš a zákazníci 40+.
Hold hodně lidem leží jejich veleúspěchy v žaludku (nejčastěji majitelé renaultů a peugeotů).
Avatar - white label
18. 6. 2009 21:30
Re: VW válí
Ano...a nejen těm. :-!
18. 6. 2009 22:08
Re: VW válí
Jo stylovka šedých myšek, souhlas. A o Audi takhle v souvislosti s VW nemluv nebo tě turečtí a jugo chlapíci z Ingoldu zašlapou půl metrů do země / domů mezi myšky /. Na závěr jen čest poraženým / Renaultům /. Někdy to prostě nejde.
Avatar - white label
19. 6. 2009 00:38
Re: VW válí
Pogo v poho..., jsou to jen tabulky, přece si k vůli tomu nezkazíš náladu, jsou snad důležitější věci... a dokonce roku je taky daleko, třeba se karta ještě obrátí...kdo ví? :-! ;-)
19. 6. 2009 13:04
Re: VW válí
Já se bavím dobře, loseří jsou moje krevní skupina.
18. 6. 2009 17:28
celá tabuľka
nemáte niekto odkaz na celú tabuľku, tých 10 miest je predsa len málo.
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2009 17:50
TABULE CTI
Hergot... golf, golf... to už jsem někde slyšel, neví někdo jak to auto vypadá?... >:D :yes: :yes:

Na prvním místě nic překvapivého. Golf je prostě jednička, o tom nemůže být sebemenší spor. V kompaktech s o polovinu menšími prodeji se v závětří stydí Astra. O dalších velkoryse raději ani nepíši...

A co subkompakty? POLO, auto na konci svého generačného života prodává v Evropě takřka tolik co bazalkový maserati. To už za zamyšlení stojí.

Takže v subkompaktech:
1. Fiesta (do času, do času)
2. 207 (jistě, excelentní vnitřek)
3. Corsa (jistě, excelentní jízda)
4. Punto (jistě, ti lepší jsou vpředu)
5. POLO (jistě, odžitá generace)
6. Clio (jistě, výborně jede... ale to samo o sobě nestačí...)

P.S. Ten GOLF... to je úžasné. Zaslouženě :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
19. 6. 2009 08:45
Re: TABULE CTI
Co se týče Focusu a Astry, což jsou pro Golf hlavní konkurenti, je samozřejmě potřeba zohlednit vliv nového modelu a doprodejů toho starého, což dává Golfu velkou výhodu. Paralelou je Fiesta vs. Polo, tam je ti vliv odžité generace jasný... tak to zkrátka aplikuj i na duel Focus vs. Golf.

Komplikovanější je to u Meganu, tam je zřejmě problém ve vyšších cenách na zahraničních trzích než v ČR. Megane ale bude mít určitě velkou oporu v Grandtour a Scenic, tak uvidíme. Zatím jsou výsledky dost špatné...
19. 6. 2009 11:25
Re: TABULE CTI
Emele, Focus byl před krátkým časem výrazně modernizován... Jo, mégane "boduje"...
Avatar - Emel
22. 6. 2009 09:51
Re: TABULE CTI
Focus byl faceliftován v roce 2007, Golf je aktuálně v nové generaci... to je přece rozdíl, ne?
19. 6. 2009 13:02
Re: TABULE CTI
Máš pravdu, Megane je venku dražší než Golf.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
19. 6. 2009 13:07
Re: TABULE CTI
To by se neprodal ani jeden ;-)
Avatar - white label
19. 6. 2009 13:50
Re: TABULE CTI
Focus je po faceliftu stejně jako Golf...aspoň podle toho co tu většina přispěvovatelů docela logicky tvrdí: "Golf pět a půl..."
Avatar - Emel
22. 6. 2009 09:55
Re: TABULE CTI
Co tvrdí většina přispěvatelů je mi fuk, Golf je nová generace, minimálně technicky bez diskusí. Design se pravda moc nezměnil, ale mě se Golf nikdy moc nelíbil, takže v tomto ohledu žádná změna. Focus prošel faceliftem v roce 2007, což na záchranu prodejů o dva roky později logicky nestačí.

Mimochodem, je pravda, že Ford dělá čas od času velmi výrazné a převážně podařené facelifty... Mondeo I, Focus II, nakonec třeba i Escort. Jen ta kulatá Fiesta ve stylu New Edge se nějak nevyvedla :-).
Avatar - white label
22. 6. 2009 10:37
Re: TABULE CTI
No vidíš, na té nové Fiestě se sice názorově "sejdem", ale přesto se zatím prodává velmi dobře...
Avatar - "Brňák"
19. 6. 2009 16:02
Re: TABULE CTI
Kde s v tobě bere ta nenávist vůči Fiatu nechápu. Asi nějakej otřesnej zážitek z dětství.. Nebo osobní zkušenost s tou to značkou?

P.S. Kdo by čekal jinej výsledek než první flek, tak byl blázen. Protože "novej" Golf krasavec.
Avatar - pelikoš
20. 6. 2009 23:08
Re: TABULE CTI
asi ho v dětství schodil fiat z houpacího koně na hlavu >:D >:D
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
18. 6. 2009 22:01
No tohle ??
Golf prodává 2x tolik než hlavní konkurenti, to by opravdu nešlo.
Je na čase nastolit morálku a sepsat nějakou spásnou tabulku skutečné pravdy !!
Rozbalit vlákno
1
18. 6. 2009 22:14
Re: No tohle ??
My Renaulťáci a spol tenhle propadák ustojíme, na přepisování tabulek musíš lovit v jiných vodách.
19. 6. 2009 06:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
19. 6. 2009 09:22
Re: Neznam nikoho kdo si kupuje Golfy
já taky nikoho takového neznám a přece jich tu jezdí mraky...

Takže buď:

a) mám málo známých

nebo

b) Golfy rozdávají zadarmo >:-[]
Avatar - pelikoš
19. 6. 2009 21:07
Re: Neznam nikoho kdo si kupuje Golfy
to kupujou důchodci,páč si to neuměj vypálit >:-[] >:-[]
Avatar - white label
19. 6. 2009 21:12
Re: Neznam nikoho kdo si kupuje Golfy
Myslíš tu našu slivovicu... >:D :yes:
neregistrovaný "STI"
20. 6. 2009 18:40
A kde je Škoda?
Nechápu!To je podvod :no:.V žádné třídě neni Škoda na prvních místech!Tak kvalitní auta a oni se v Evropě mnohem více prodávají nějaké nekvalitní auta od Forda nebo Peugeota a dokonce ten brak od Opelu.Naštval jsem se a jdu si zajezdit na okruh ze svou ostrou verzí mé milované Fabie 1.2 HTP 40kw >:D
Rozbalit vlákno
130
Avatar - white label
20. 6. 2009 21:37
Re: A kde je Škoda?
To co píšeš zní na první "pohled" docela logicky a vtipně, ale koncern VW má na Evropském trhu jen v mainstreamu 3 značky (VW, Seat a Škodu), které si sice vzájemně také (svým způsobem) konkurují, ovšem z jejich prodeje má případné zisky zase koncern VW...
Takže VW může s klidem přihlížet jak u nás např. O2 "drtí" Golfa, ale přitom taky Focus, Megan a další jeho konkurenty... Největší část našeho trhu má (pro něj) stále tradičně Škoda a prodej vozů značky VW u nás (např.Golf) je pro něj "jen" další podstatný "bonus" k tomu...
Podobné to je v Evropě, kde ovšem naopak "první housle" hraje tradičně značka VW a Škoda se Seatem jí "pouze sekundují"...
Přesto, že tu teď Škoda není v evropské TOP10, její prodeje rozhodně nejsou zanedbatelné jak z celoevropského pohledu, tak z pohledu samotného koncernu VW...

P.S. Jinak co říkáš na výsledky srovnávacích testů G6GTI vs. FoST(po face), zatím se ani v jednom případě tvé optimistické prognózy nepotvrdili, právě naopak... v posledním Autocaru
dali G6GTI po silníčním testu také před současné STéčko...
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2009 21:58
Re: Milý white label(e) ...
.. mně to zní docela fffftipně i na DRUHÝ "pohled" ;-)
PS: NE, vážně - kdyby se dělal přehled za "postsovětské" státy, byla by na tom Škoda asi spíše LÉPE - jinak mi příjde logické, že kdo chce třeba Golf - koupí si raději originál, než klon (jedno zda vyráběný v Espaňa či v Česko) - sorry ale tak to opravdu JE ;-)
PS: Myslím že docela "výmluvný" je "případ" mého strýce, který má xy-tého Golf(a) a naposledy zvažoval zda neušetřit ten jeden měsíční důchod a nekoupit si tu Octavia, která je de facto hodně STEJNÁ a maličko ušetřit ... a raději od toho upustil, v očích sousedů by působil najednou "divně" ...
.. možná kdyby tam byl rozdíl 2-3 důchody.. :-)
Avatar - white label
20. 6. 2009 22:08
Re: Milý white label(e) ...
Ale to co jsi napsala v podstatě jen potvtrzuje, to co už jsem napsal..., tedy, že na celoevropském trhu hraje (na rozdíl od českého) v rámci koncernu (v mainstreamu) "první housle" logicky a tradičně samotná značka VW...daleko před Škodou...
Pokud jsi mi teda nechtěla vlastně jen dát za pravdu, pak tvé reakci nerozumím...

P.S. Osobně bych také dal v naprosté většině případů přednost VW před Seatem, příp. Škodou...
...a neměla si už náhodou (podle vlastních slov) spíš spát... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2009 22:24
Re: Milý white label(e) ...
Já "mutvá", ale "chnípat" mi zatím nějak NEšlo :-)
PS: Já (s maličkým "doladěním") OPRAVDU (víceméně) JEN "potvrzovala" ... ;-)
PS: Já bych - kdybych MUSELA - tak asi z vw/škoda/seat jen a pouze SCIROCCO 2.0 T(F)Si volila ..
... kategorie polo/ibiza/fabia - ta mne NEbere (tam bych "v nouzi" zkusila nějakou verzi MiTo a nebo možná Clio 2.0 - jeho pra-pra-prapředchůdce jsem měla a docela SPOKOJENA bý(va)la :-)
... kategorie toledo/octavia atd. bych "řešila" buď svou oblíbenou Mazdou 3 a nebo Imprezou, nebo tím Scirocco (s tím POVEDENÝM a myslím že docela PODceňovaným 2.0 T(F)Si - v mých očích je asi tak dvaKRÁT lepší než 2.0 TDi)
... kategorii Passat/exA4Exeo/Superb - nějak jsem myslela že je trochu LEPŠí - "dorazily" ke mně relativně "negativní" zvěsti (NE "katastrofa" jako první generace - proti ní je to "normální" vůz střední třídy) - prostě tuto kategorii "řeším" pohodlným/pohodovým/bezpečným 6tiválcovým Citroënem C5 (a zatím NEvidím důvod to "měnit" - no na DS5 možná ANO ;-)
Pěkný den
... kategorii Phaeton - tom ROZHODNĚ NE phaeton - tady se možná dokonce i SHODNEME, nebo? :-) :-)
Avatar - white label
20. 6. 2009 22:52
Re: Milý white label(e) ...
Z VW pro mě určitě ne Phaeton (i když jeté jsou za, na VW, opravdu neskutečné ceny), ne Sharan, ne Jetta/Golf variant, ale ani ostatní deriváty skutečného Golfu, ne předchozí POLO (to současné naopak ano)...
Za "nejlepší" od VW naopak považuji Golf, ideálně v prov. GTI a Scirocco
s 2.0TSI, nebo později přímo Scirocco R... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2009 23:02
Re: Milý white label(e) ...
Hmmm - takže vlastně JAKO já - Scirocco 2.0 T(F)Si (nebo samozřejmě klidně to "eRrr" - to je ale vlastně "to samé - vylepšené").
PS: Nové polo(auto) ano? Jako kvůli VZHLEDu? A s JAKÝM motorem? Mně příjde "použitelné" jen s 1.2 T(již BEZ f ;-\ )Si - což ale vyjde nakonec docela DRAHO (a to Clio 2.0 16 V bude ve výsledku možná i o DOST "lepší")
Nyní už (skoro) VÁŽNĚ: Dobrou noc :-)
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 23:21
Re: Milý white label(e) ...
hovoris mi z duse brat moj, akurat si nespomenul, ze by si si vybral z trojice SUPERB, EXEO, PASSAT, jednoznacne PASSATA, ale to, len keby si si musel vybrat z tychto spominanych troch, inak myslim, ze by si si ho nevybral, isiel by si do vyzsej strednej premiovej, alebo skor do CC. ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 00:00
Re: Milý white label(e) ...
No vidíš jak to všechno víš... ;-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 00:02
Re: Milý white label(e) ...
jej krasne si to nacasoval. :yes:
21. 6. 2009 09:19
Re: Milý white label(e) ...
Bylo by pro VW smutné,kdyby nové GTI neporáželo v testech ST,které je tady už od roku 2005. Až vyjede nové ST (na to si ale ještě chvíli počkáme),tak se zase karta obrátí ;-)

Dříve ale porovnáme RS s Sciroccem R a tady bude muset VW hodně zabrat,aby se alespoň vyrovnalo RSku :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 09:44
Re: Milý white label(e) ...
Scirocco s "nabušeným" dvoulitrem NENí špatné, ale myslím že bude mít problém "stíhat" NEjen FoFo RS, ale i Mazdu 3 MPS ;-)
Pěkný den :-)
21. 6. 2009 10:51
Re: Milý white label(e) ...
Mazdu 3 MPS musí Šíro s 265 koňmi stíhat chtě nechtě :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 11:01
Re: Milý white label(e) ...
Určitě si taky nemyslím, že bude mít roccco R, "problém" s Ma3MPS...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 11:41
Re: Milý Provocateur(e) a white label(e)!
PROČ myslíte? :-)
Výkon mají vozy (skoro)stejný, točivý moment má "z principu" OBJEMnějšího motoru mazda 2.3 VĚTŠí a dle "ofic." údajů by i MĚLA být trošičku "svižnější" - tak by mne docela zajímalo Z ČEHO "vycházíte"? ;-)
Je to "fandovství" k značce? NEzlobte se, ale mně to příjde jako (trochu "obvyklé") klišé, kdy mazda (nebo v jiných případěch "kdokoliv") nabízí takto výkonný motor ROKY a lidé si toho - takovéto motorizace - (masově) "všimnou" až když vw nabídne něco podobného (tím NEchci "zpochybňovat" 2.0 TFSi, který tu sama a DLOUODOBĚ "chválím", JEN upozorňuji že podobně výkonný motor tu je již docela DLOUHO a v současné mazdě 3 je již v druhé "generaci", resp. jde o stejný motor jako v minulé generaci m3, jen je celek dále/praxí lépe celkově "sladěn" = NEmyslím si že by mu Scirocco až TAK - jak tu "panuje představa" - "vyprášilo kožich" ;-)
PS: NEtuším proč, ale z nějakého důvodu je Mazda 3 snad nejPODceňovanější vůz na trhu (přitom skoro "geniální" verze - myslím pro "masy" - s motorem 1.6 HDi /MZ-CD/ stojí nějakých 470 t. kč? Podle mne skoro FENOMENÁLNí nabídka - vzhledem k skoro ABSOLUTNí spolehlivosti posledních ročníků m3 a m6, vzhledem k výbornému motoru, vzhledem k skvělému podvozku/řízení - prostě VÝBORNÉ auto své kategorie za NEažtakMNOHO peněz.
PPS: To jsem maličko "odbočila" - Scirocco 2.0 T(F)Si (či jeho "ostřejší" verze "eRrrr") se mi LíBí (dokonce NEJ ze VŠECH "levnějších/dostupnějších" verzí koncernu vw), ale nová Mazda 3 MPS by mu MOHLA být docela "těžkým" soustem - to si alespoň myslím JÁ ;-)
Pěkný den (s mazdou 3 MPS ale i Scirocco R :-)
21. 6. 2009 12:05
Re: Milý Provocateur(e) a white label(e)!
Fandovstvím to určitě u mě není :-) Ale myslím, že podvozkově Mazda nebude stíhat. Přece jen u Fordu ho umí o trochu líp než u Mazdy a vzhledem k tomu,že např. nové GTI se s ST plně vyrovná,předpokládám,že s Mazdou Šíro nebude mít problém.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:30
Re: Milý Provocateur(e) a white label(e)!
No - "můžete" mít pravdu, ale já si to NEmyslím (Mazda - tedy dle mne - podvozky VELMi dobře umí - m3 i m6 jsou výborné, m5 je kapitola sama pro sebe, kamarád má "krabici" CX-7 právě s tímto motorem a vůz/motor předvádí i v tomto "NEautě" až NEpochopitelné věci).
A pokud vím i minulá generace mazdy 3 mps byla VELMi rychlá a očekávat "zhoršení" asi opravdu NELZE - já bych URČITĚ NEpoužila formulaci: "Šíro NEbude mít problém" (nemám sice moc ráda všude "ukazovanou" hodnotu 0-100 km/h, ale v té je MPS o 0,4 s RYCHLEJŠí než Scirocco - a přiznávám že já DÁM na vyšší objem, ten např. v křivce i maximu točivého momentu MŮŽE a asi i MÁ vliv)
Za "zajímavé/povedené" lze považovat asi OBA vozy a i když "má" (mnou zmiňovaná) mazda mps asi NEní tak "populární", opravdu MŮŽE být i maličko "rychlejší"
Pěkný den :-)
21. 6. 2009 19:46
Re: Milý Provocateur(e) a white label(e)!
Já jsem ještě žádný údaje o Sciroccu R nenašel,ale pochybuju že bude o půl vteřiny na 100 horší. Ale asi myslíš normalní verzi 2,0 TFSi
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 20:15
Re: Milý Provocateur(e) a white label(e)!
Pochybovati je "lidské".. :-)
Já četla že Scirocco R zrychlí za 6,5 (6,4 s DSG) - "starý" motor MAZDA 2.3, co byl i v minulé generaci mazdy 3 MPS a dnes se dává třeba i do té (docela SVIŽNÉ) "krabice" Mazda CX-7 to "umí" za 6,1 s - "normální" verzi vw 2.0 T(F)Si si dává "k snídani" - a to BEZ ironie (!), tam je rozdíl "řádu", tedy PŘES 2 vteřiny (!), tam věru "pochyby" na místě NEjsou ;-)
PS: To "fandovwství" tam trochu (no spíše VWÍCE :-) ) "cítím"..
Pěkný den :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 20:56
Re: Milý Provocateur(e) a white label(e)!
Přes dvě vteřiny...! >:D
Myslím, že určité fandoMství tu teď názorně předvádíš spíš ty.
Rozdíl ve zrychlení (O-100) mezi MPS a roccem 2.0TSI je 1,1 sekukdy s nanuálem a 1,0 sekundy s DSG.
U rocca R dělá rozdíl s manuálem jen 0,3sek. a s DSG je zatím jen předpoklad 0,2sekundy, protože hodnoty s DSG nebyly zatím zveřejněny...
Rozdíl ve zrychlení (0-100) je (zvlášť při tak malém rozdílu 0,3s)opravdu nepodstatný a o celkové "kvalitě" auta vlastně vůbec nic neříkající... ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 21:02
Re: Milý white label(e)!
Och - to jsem se opravdu "přehlédla" - v testech Scirocco 2.0 T(F)Si mělo čas 7,3 s (Mazda 3 MPS 6,1 - "udávaná" u Scirocco je myslím 7,2 s) - takže MOJE CHYBA (opravdu to NEjsou 2 sekundy!) - nicméně "soupeřem" mazdy MPS je když už, tak model "eRrr", NIKOLIV "běžná" verze - ta OPRAVDU NEstačí... ;-)
PS: A jak jsem "níže" již NAPSALA, hodnotu 0-100 km/h NEmám moc ráda (opravdu NEvyjadřuje "co a jak" ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 21:07
Re: Milý white label(e)!
Výkonovými parametry motoru opravdu ne, přesto si ani tohle rocco jen tak k snídani MPS nedá a rocco R už by se jí škaredě vzpříčilo v krku...
Výkon motoru není ani u MPS "všechno"...navíc na eRko už ztrácí celkem nepodstatných 5 koníků... ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 21:17
Re: Milý white label(e)!
PROČ myslíte?
Dle mne je MPS (evidentně) "soupeřem" Scirocco R (má o fous menší výkon, zato "lepší" Drehmoment), "normální" verze Scirocco 2.0 T(F)Si je přeci jen (a o DOST) slabší..
.. i tady "funguje" a "platí" OBJEM ničím... a i když "mazdí" motor 2.3 není "žádná novinka", opravdu JE povedený a v současné mazdě 3 slibovali další celkové "sladění" vozu (a i ten minulý byl ZATRACENĚ rychlý :-)
Asi máme prostě každý jiné "favority" ;-)
PS: Existují i "úpravy" mazdy 3 MPS na výkon 210 kW/425 Nm :-)
PPS: A "ostrá" mazda 3 mps SOUČASNÉ generace dosahuje zrychlení za rovných 6,0 s (minulá 6,1 s), maximálka je elektronicky omezena na 250, bez omezovače 280 km/h
Pěkný den :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 23:55
Re: Milý white label(e)!
Silný motor ještě neznamená automaticky skvělý HH jako celek! Četla si někdy (v Autocaru, TopGearu, Speedu,) nějaký větší srovnávací test s HH včetně Ma3 MPS...Největší vzrušení, "které" tohle auto způsobilo byly obvykle hlavně výkonové hodnoty motoru...
Navíc po "infantilním" faceliftu pro mě začal být design na HH mírně přerostlé MPS, docela nepřípustný...

Aby mé hodnocení nevyznělo příliš subjektivně budu raději citovat z testu před face alespoň tady na auto cz.:

"Zvláštní, ale celkové nastavení podvozku jakoby navádělo majitele více využívat dálnice než okresky, což je od ostrého hatchbacku neobvyklé doporučení.
Pokud bychom měli mluvit o nějakém zklamání, prostoupí vámi po prohlídce interiéru. Anatomická sedadla, kůží čalouněný volant nebo hliníkové pedály jsou přesně ty z detailů, které budete hledat v rychlém sportovním autě, ale to je asi tak všechno, čím vás MPS vzruší. Zbytek auta je skoro k nerozeznání od slabších verzí Mazdy 3.
Ne že by audiosystém Bose, polokožené čalounění nebo automatická klimatizace nepotěšily, hlavně když víte, že všechno je bez příplatku, ale od druhého nejsilnějšího vozu své třídy čekáte více. Problém je možná v samotném základu – Mazda 3 je na trhu od roku 2003 a její sestava černých tvrdých plastů zestárla nejen morálně.
Máme neodbytnou domněnku, že Mazda propásla příležitost stvořit charakterní (nezaměňujte to se slovem dokonalé) auto. Výkonný agregát, dobré brzdy, dokonce i to cholerické řízení, všechno by dostalo jinou příchuť, kdyby turbodmychadlo Hitachi a výfukové potrubí více lechtaly naše bubínky. Uvnitř smysly registrují agresivní zátah na jakémkoliv z prvních čtyř převodů šestistupňové manuální převodovky, volant vám nedá ani trochu zahálet, ale plochý zvuk k tomu nesedí.
Závěr:
„Trojka“ MPS je obdivuhodně rychlá, ale někdy budete mít dojem, že se místo vzrušeného řízení auta kočkujete s volantem. Jejím nevětším problémem je však to, že se jen velice málo odlišuje od obyčejné Mazdy 3.

Plusy
výkonný motor
z hlediska využití výkonu diferenciál LSD;
přední sedadla s dobrým vedením
kompletní výbava
Minusy
pouze pětidveřová karoserie!
přenos výkonového zatížení do řízení
nudný interiér
málo agresivní zvuk motoru
autor: Miro Mihalik"
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 00:17
Re: Milý white label(e)!
1) řeč byla o "rychlosti" (resp. kdo je "rychlejší" - a tam ta mazda 3 MPS spíše ZVÍTĚZí ;-)
2) když už zmiňujete MINULOU generaci vozu Mazda 3, tak mám "dohledat" ... k porovnání MINULOU generaci ... třeba Golf GTi? :-)
3) současná mazda 3 mps sice používá STEJNÝ motor, ale asi NEbude "zcela stejná" (má být - dle "číslíček" i je - ještě o maličko "svižnější" :yes: ;-)
4) NIC proti AutoCar, TopGear či Speed - já za (VÝRAZNĚ) lepší považuji (-ovala, v dobách kdy jsem to "hltala") EVO - právě PROTO, že v popisu POCITu/"dojmu" z vozů byl DALEKO před těmi (maličko, opravdu jen "malilinko") infantilními napodobiteli ("zlaté" doby mladého Chris(e) Harris(e) :-)
5) Takže "zpátky na začátek" - mazda 3 mps si Golf/Scirocco 2.0 T(F)Si dá "k svačině" a srovnání se Scirocco R by mohlo být zajímavé - já bych si "vsadila" na tu mazdu ;-)
6) a pojem "hot hatch" a "zábavné auto" mi VYSVĚTLOVAT NEtřeba - já jsem v minulém století 2 takové (soft)hatche VLASTNILA (Clio 1.8 16V a Xsaru VTS - můžete "krčit" rameny, "ohunovat" nos - TĚŽKO jste jim ale v praxi hledal konkurenci :-)
PS: Mimochodem NEjen u HH platí, že "silný motor ještě NEznamená automaticky skvělý celek" - což jsem tu shodou okolností v posledním týdnu psala - že JÁ OSOBNĚ dám "přednost" raději "pohodovému" MOTORu, před "číslíčky" - bohužel V PRAXi prodávají spíše ta "číslíčka" - než opravdová provozní KVALITA vozu/motoru..
Dobrou noc (a CO že to v době testu - před KOLIKA to bylo lety? - pan "Miro Mihalik" považoval za NEJ- hot hatch?? ;-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 01:22
Re: Milý white label(e)!
1) řeč byla původně o tom co bude nakonec lepší auto
2)Pokud si sama dohledáš testy G5GTI, uděláš mi tím pochopitelně velkou radost, ale musím tě zklamat nic zásadně špatného tam nanajdeš (četl jsem je poctivě všechny, některé i vícekrát), když se v roce 2004 porvé objevil, bylo to (zvlášť po nijaké 4.gen GGTI) pro všechny motor. novináře velmi příjemné a docela nečekané překvapení...Sbíral jedno ocenění za druhým (které jsem tu už přetahoval) např. v tom TopGearu byl nakonec vyhlášen jako nejlepší automobil roku a to absolutně napříč všemi kategoriemi a to i s podstatně slabším motorem než má nejen Ma3 MPS...
3) současná Ma3MPS má stále zrychlení za 6,1, viz. www stránky Mazdy. Samozřejmě netrpělivě čekám na pořádný, nejlépe srovnávací test o kterém tě budu neprodleně informovat
;-)
4) No coment
5)K svačině si ho může dát (jen díky motoru) tak maximálně na dálnici, určitě ne na okresce...
-tak to bys zřejmě prohrála i "kalhotky" >:-[]
6) vysvětlování tohoto pojmu už snad máme chvíli za sebou, tak s tím znovu snad ani raději nezačínej...mění se auta a s nimi
i HHe, i luxus klase dnes "vypadá" jinak, než před 20, 30 lety zpátky...
P.S. S tím souhlasím...
Bylo to přesně před dvěma lety...
a pana Miro Mihálika osobně neznám, ale napsal to (na můj vkus) docela výstižně... >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 03:42
Re: Milý white label(e)!
1) NEhádejte s holčičkou (doma to snad děláte? :-)
PŮVODNĚ jsem napsala, že Scirocco s "nabušeným" dvoulitrem bude mít problém STíHAT NEjen FoFo RS, ale i Mazdu 3 MPS (a dále jsme s "Provocateurem" /a vámi/ probírali výkon a časy 0-100 km/h - i HLE: najednou se nám z toho stalo "lepší auto" ;-)
Přitom je JASNÉ, že NEJlepší je Brumla!
2) Mne Golf NEzklame :-) (jak už jsem tu OPAKOVANĚ psala, KDYŽ už, tak JEDNOZNAČNĚ - ve VŠECH aspektech lepší (auto) - Scirocco (a možná by mi "stačila" i ta "normální" verze 2.0 T(F)Si - to bych ale ještě musela "prozkoumat" ;-)
3) Děkuji (doufám že SLIBy NEjsou CHYBY! :-)
4) Když tak dáte na AutoCar, TopGear či Speed - CO říkáte na jejich hodnocení MÝCH HH? :-)
Citroën VTS byl dokonce mezi nejZÁBAVNĚJŠíMi vozy a "ostré" Clio si stojí/stá(va)lo také VÝBORNĚ... ;-)
V TopGear z toho dělají (na MŮJ vkus) až trochu MOC "show" - já "nudná" jak to britské EVO
5) Bavili jsme se o ČASECH - a to s tou okreskou je OTÁZKA (a já od začátku sice "zmiňuji" i MINULOU generaci m3 /neb už tam tento "ostrý" 2.3 byl/, ale jinak samozřejmě mluvím o SOUČASNÉ generaci (u které jsem četla i ten údaj s "lehounkým" zlepšením 0-100 km/h za rovných 6 s ... a teoretickou MAXimálku 280 km/h) :-) :yes:
6) To ano - proto srovnávejme SOUČASNÝ Golf GTi (nebo Scirocco, které je z mého pohledu opravdu LEPŠí) a SOUČASNOU Mazdu 3 MPS
PS: Teď si NEchci "přihřát polívčičku" - JEN to (trochu) "sedí" - málokdo (i v mém okolí) "chápe" mou SPOKOJENOST se stařičkým V6 v Brumlovi - on NEoplývá VÝKONem (i když se těch 211 PS v praxi "skorovždyavšude" jeví DOSTatečnými), ale až NEčekaným CHARAKTERem (no ZNÁM i "lepší" :-) - ale "násobně" dražší ;-) )
PPS: Ten testík "ostré" mazdy MPS byl před 2 lety (myslím že "novinka" to byla před třemi)? Nu TĚŠÍM se na nějaký nový srovnávací testík této kategorie - skvěle byl hodnocen i "ostrý" Megane (R26? Nebo tak nějak se jmenoval) - momentálně asi všechno "převálcuje" FoFo RS, ale Scirocco mne OPRAVDU NEuráží - právě NAOPAK (možná mohlo být i o "fous" dražší a mohlo mít POŘÁDNOU palubku - PAk by bylo "skorobezchyby" ;-)
Pěkný den (a na tyhle mé NOČNí si NEzvykejte/s nimi NEpočítejte - to je TOTÁLNí výjimka - vůbec to NEchápu! :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 10:31
Re: Milý white label(e)!
>:D ...naprostá vyjímka...už dva dny po sobě... 8-s
Můžeš to psát klidně až ráno, já to stejně dřív nepřečtu...
Asi máš nějaké hrozné sny s G5GTI apod., a proto nemůžeš v klidu spát... ;-\

Dobrá, dejme to všechno bokem a soustřeďme se (do budoucna) pouze na dvě auta se srovnatelnou motorizací tedy na novou (pro mě osobně jen v uvozovkách, protože celou současnou Ma3 považuju ještě mnohem více za face, než třeba ten součacný G5,5) Mazdu 3 MPS a nové Scirocco R.
Výkonové parametry motoru jsou opravdu velmi vyrovnané, MPS má při o tři "deci" větším objemu o něco (30Nm) lepší krouťák, dosahovaný ovšem až o 500ot./min výš, Rko má zase pět koní navíc...
Budeme tedy sledovat jejich výsledky a hodnocení v testech...
Ty sázíš na staro-novou Ma3 MPS a já zcela jednoznačně na rocco R (které si dle mě povede v testech nesrovnatelně lépe)...
Máš odvahu něco přihodit do "banku"...? ;-) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 15:11
Re: Milý white label(e)!
1) s ODVAHOU problémy NEmívám ;-)
2) o G5GTi "hrozné" sny NEmám (opravdu je tak "hrozný"? :-)
Já OPRAVDU (výrazně) raději to Scirocco (je od "dárce orgánů" JINÉ PŘESNĚ tam kde to má být ;-)
3) A "o co" že se to SÁZíME? Teď NEmyslím "výhru", ale přesně "o co" - kdo je "rychlejší" či "o co" PŘESNĚ? :-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 15:20
Re: Milý white label(e)!
1) ...už jsem zjistil... ;-\
2) ne, je skoro dokonalý... ;-)
3) které bude celkově (jasně!) lépe hodnoceno v testech,
ale můžeš navrhnout i své kritérium, třeba čas na kolo na severní smyčce...
8-s
PDsMa3MPS... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 16:26
Re: Milý white label(e)!
1) proč to " ;-\ "? :-)
2) Tak? A k DOKONALOSTi mu chybí už jen "úprava" na Scirocco? ;-)
3) vzhledem k tomu že i v oblasti tištěných médií jsem se POHYBOVALA, tak to NEvím/NEvím - snad kdybychom mohli vybrat konkrétního novináře - jinak ... :-)
Tam "dole" jsem začali s ČASem - ČAS na Nordschleife je (pro HH) docela DOBRÉ kritérium..
PS: Vy řídíte Scirocco a já M3? :-)
DNatPDsVWroccoR.. ;-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 16:44
Re: Milý white label(e)!
Už jdeš zase spát? Vlastně se ani nedivím, po těch dvou probdělých nocích... >:-[]

1) ;-\ jako, že už se bojím... ;-)
2) Ano, ale platí to i naopak...
3) Vyber konkrétní redakci a pošlem potom dotaz...
Jo, dobré...
P.S. Tak jo, už jen sežeň ta auta, nějak si už čas udělám...
PDnaNS! :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 17:05
Re: Milý white label(e)!
To NEbylo "D-obrou N-oc" ale "D-ěkuji N-ápodobně" (a "a též")! :-)
1) To je ale CHYBA! Mně "chapečkové/stašPYTLíKové" moc NEimponují.. ;-)
2) Tak já (se "přiznávám" se) to vidím jen JEDNO"směrně" (a to JEDNO"značně") :-)
3) To NEriskujte :-) Asi před 5ti minutami jsem "odkývla" jedné (české) redakci, že nápiši pár Brumlích "postřehozkušeností" pro příští vydání OJETINY ;-)
PS: Jsem NADŠENA JAK (snadno) mi to "prošlo" - beru (bmw) M3 a doufám že ve vw Scirocco oceníte JAKou mám(e) PĚKNOU "pudelku" ... alespoň na chvilku, než "zmizíme" za příští zatáčkou :-)
PPS: NEbojte, TAKové věci NEdělám... (aby NEdošlo k NEdoruzumění - myslela jsem jako že NEpodvádím ;-)
Ale přímé srovnání by mne OPRAVDU docela zajímalo (škoda že m3 s sebou "vláčí" pár dveří /a tím i kg/ "navíc" 8-s
DNatPDnaNS! :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 17:36
Re: Milý white label(e)!
1) Já snad někde psal, že bych chtěl zrovna tobě "imponovat"? ;-\
2) To je jen (relativní) otázka "pohledu", viz. Brumla :*)
3) Proč zrovna do rubriky "OJETINY", zas tak stará nejsi, ne... ;-)
P.S. M3 je v pohodě, aspoň to nebude tak jedenoznačné pro eRko...a ty dveře tu hmotnost taky zrovna nevytrhnou, to spíš tu "tuhost"...
ČPS! :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 20:22
Re: Milý white label(e)!
1) Ok OPRAVA: "To je ale CHYBA! TAKoví "chapečkové/strašPYTLíKové" NIKOMU moc NEimponují.." ;-)
2) To bych NEsouhlasila - Brumla samozřejmě JE "dokonalý", ale kdyby na něm byly provedeny "úpravy" jako když se Golf "transformoval" ve Scirocco (a ON se "cupkou"´stal) BYL by ´(ještě) "lepším" autem ... a to BEZ diskuzí! :yes: :-)
3) No jak to tak vidím, ještě že NEpíši pro Playboy, nebo Udělej si sám.. ;-)
PS: Ano TAKÉ si myslím, že (bmw) M3 je (hodně) "v pohodě" a při "číslíčkově" TAK "vyrovnaných" motorech jako je Mazda 2.3 MZD DiSi a "ostrá" verze motoru vw 2.0 T(F)Si i "pár" kg asi roli hrát bude (může) - ale jinak SAMOZŘEJMĚ i TUHOST (2 dveří místo 4) by se "hodila" (to je, spolu s větším rozchodem, TO co jsem popisovala jako (KLADNOU!) "proměnu" GOLFu v "lepší" AUTO - Scirocco zvané.. :-)
PPS: Asi už na mne "došla" ÚNAVA za ty dvě "nicmocprospané" noci, takže vaše "ČPS" nějak NE"rozkódovávám" ;-)
(Skoro)DOBROU :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 20:56
Re: Milý white label(e)!
1) zeptám se ženy...
2) coupé, hatch i sedan mají své přednosti, ale z nich taky plynoucí určité ústupky-kompromisy... pokud by byla ideální pro vše jen jedna karoserie, ostatní by se ani vlastně nemusely dělat...
3) Ještě, že nepíšeš pro "Playboy" a nefotíš pro "Udělej se sám", nebo dokonce (nedej bože) naopak...
>:D

P.S. proměna HH na coupé 2+2, je zpravidla a logicky prospěšná pro sportovnější charakter jízdy, ale bohužel velmi omezuje všeobecnou použitelnost vozu...

PVD... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 21:09
Re: Milý white label(e)!
1) Možná (trochu) záleží KTERÉ.. ;-)
2) NEní ideální "pro vše" - JE ideální ve smyslu "lepší auto" :-)
3) Proč myslíte? Třeba jsem DOBRÁ fotografka.. ;-)
PS: To sice možná ANO, tak si MUSíM prostě zvolit CO chci - šampon+konditioner 2 v 1 prostě NEbývá ideálem.. :-)

Ty zkratky mi nějak NEjdou, Dobrou :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 21:59
Re: Milý white label(e)!
1) Té "mé"...
2) tomu "smyslu" rozumím, ale těžko ho můžu věřit někomu, kdo jezdí hlavně s C5...sice na svou třídu komfortním, ale jinak sterilním jak...vlastně už víš... ;-)
3) fotografka...třeba jo..., to by asi prošlo spíš... :*)
P.S. šampon+kondicioner už je od tebe docela otřepaný a s autem to nemá společného vůbec níc...co takhle auto+klima, sice taky kompromis, ale zatraceně dobrý...
TTbZDN! ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 22:17
Re: Milý white label(e)!
1) To je jako když se Buřtíka zeptám: "Pověz KDO je na světě NEJkrásnější" - je JASNÉ jak odpoví, ne? :-)
2) A to jako PROČ? Já si takových vozů už "užila", dnes už raději vůz(-ozy) co jezdí "samy"..
Jinak to skoro NEsouvisí - tak jako mám JINÉ "požadavky/očekávání" od botiček na tenis a do divadla, tak něco (ZCELA) jiného "chci/očekávám" od HH a od vozu STŘEDNí třídy, nebo? ;-)
3) "spíš" .. než CO? Než kdybych PSALA do "Udělej si sám"?
To tedy máte asi PRAVDU :-)
PS: Otřepaný/NEotřepaný - je to TAK! ;-)
Klidně "vymyšeňkujte" JINÉ přirovnání (ale to s tím šamponem/konditionerem jinak "sedí") - prostě Scirocco je "lepší" AUTO než (5ti dveřový) Golf - TO je přeci JEDINÉ kritérium ... to byste mohl "pokračovat", že Octavia má větší kufr než Golf atd. - bavili jsme se o HH a "svižnosti/rychlosti" těchto aut - a v TOMTO smyslu je Golf GTi LEPŠí "nářadí" než Octavia a Scirocco je zase "lepší" než Golf - TEČKA ;-)
PPS: A víte že tu (již dlóóóóóuho zmiňuji/doporučuji ten 2.0 T(F)Si jako NEJ- dvoulitr vůbec a mít ho "uložený" ve Scirocco je asi ten NEJ- možný varianta/nápad VŮBEC! :yes:
... i když na Mazda 3 MPS asi NEstačí ;-) - to víte já na ten OBJEM prostě "dám" (NEdám dopustit) - i přes všechny moderní technologie, tam "někde" ten VĚTŠí objem či VÍCe válců prostě "cítíte" (a MAJí "smysl") - TO si alespoň myslím JÁ ;-)
Dobrou (a až mi bude zase "fungovat/NEspát" mozeček, tak mi MUSÍTE "dovysvětlit" ty zkratky :-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 23:03
Re: Milý white label(e)!
Jaký 5dveř GOLF? Celou dobu tu píšu o 3dveř. GTIčku...
Ty máš v šatníku jen teplákovku na tenis, nebo toaletu do divadla..., nic méně společenského, nebo naopak méně sportovního?
Tak potom tě vlastně docela chápu... :-! 8-s

Měla bys potom ovšem prodat tu C5ku a koupit Rolse, nebo Bentley a k tomu už jen toho Bristola...a pak ti to celé možná začnu i baštit... :*)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2009 23:53
Re: Milý white label(e)!
BOŽE to JE ale "vášní" ;-)
Tak DOBRÁ: "Scirocco je LEPŠí AUTO než 3dvéřový Golf"
Bylo to LEPŠí? :-)
Mám pro vás NEpříliš "radostné" čtení (doporučuji ZAČÍT tou POSLEDNí větou ... když už se CHYSTÁME na ten N..ring ;-)

[odkaz]

PS: Brumlu jistě (nakonec) PRODÁM, Rolls(e) bych MOC ráda (ale je trochu - cenově - MOC), Bristol bohužel TAKÉ, ale nějaký LEVNÝ Bentley (Continental GT) - ten bych možná v garáži NAŠLA ;-)
PPS: Stačí to na to "baštění"? :-)
Tak DOBROU ... chuť ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 00:08
Re: Milý white label(e)!
Nebylo...3dveř. GTI, ne "jen" Golf. ;-\ ;-)
No nechce se mi to nějak studovat, ale píšou tam o tom zrychlení 6,1 (ne 6,0) a že je o něco rychlejší, než předchzí Ma3 MPS, nebo se pletu...?
Tak DNanaSnaNS! :yes:
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2009 00:29
Re: Milý white label(e)!
NEtřeba "studovat" - je to ještě MINULÁ generace a měla "nej-" čas na okruhu a udělala "new" rekord (tak snad ta současná NEbude o moc pomalejší... ;-)
A ještě jednu "drobnost", neb vy jen "letmo" a "na chvilku" zahlédnete tu "pudelku" ...
... a upozorňuji že já jí (mazdu 3 mps) TAKhle "šetřit" NEbudu :-)

[odkaz]

Ach a narazila jsem na "data" Scirocco R (docela PĚKNÉ auto - BEZ ironie! ;-) a v parametru 0-1000 m je dokonce maličko, ale opravdu "malilinko" RYCHLEJŠí než VELKÝ TĚŽKÝ pohodlný sedan střední třídy s AUTOMATem Citroën C5 3.0 HDi :yes: :-)
NEchápu co to mám s tím (ne)spaním - to je asi kvůli VÁM ;-)
Dobrou (snad :-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 10:17
Re: Milý white label(e)!
>:D v noci už jsem raději neodpovídal, ať se jednou taky vyspíš, ale stejně nevím jestli to pomhlo?
New recordu jsem si všiml, ale jaký to je, v rámci čeho, MPS, HH, absolutně všech aut asi těžko ;-) , a jak starý je to čas?

Jinak s tím 3.0 HDI V6, tam má redakce chybu. Turba jsou zap. (na rozdíl od 2.7) sériově... to první větší, má var. geom. a druhé menší (na vyšší ot.) je vypínatelné k vůli lepšímu plnění válců...

P.S. A nejsi jediná, co k vůli mně nemůže spát, mám totiž sexy mozek, jako "náš" Jirka... :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2009 21:01
Re: Milý white label(e)!
PS: :yes:
K těm turbům u V6 3.0 HDi jsem slyšela/četla již více verzí, ale ta VAŠE působí "věrohodně" ;-)
Jsem docela zvědava jak motor bude působit v praxi, v AutoZeitung ta silnější varianta v Jaguar ve srovnání s Mercedes 350 CDi dopadla VE prospěch Jaguar (na "body" 693 x 679 při o "desetinku" lepší spotřebě a i přes všechna avizovaná vylepšení u Mercedes(u) v pro mne DŮLEŽITÉ "dispiclíně" LAUFKULTUR byl "nabušený" Jaguar též lepší) ... a předpokládám/doufám že ta "slabší" verze bude JEŠTĚ "pohodovější".. :yes: ;-)
PPS: Jak "starý" je to čas? Nu asi když vůz/model bylo nový - tj. 2006 - jinak ty časy kdy jsem "hltala" časopisy/novinky jsou přeci už jen PRYČ - nicméně "vzpomínka" že "přístup/styl" časopisu Evo mi býval "nejbližší" si samozřejmě PAMATUJi :-)
PDnNS ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 21:18
Re: Milý white label(e)!
V posledním autotipu, je převzatý srovnávací test z autobildu: BMW535d s JagXF-V6 3.0d... píšou tam, že motor BMW má svýn charakterem blíže k benzínu a motor Jaguaru je poněkud klidnější...
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2009 21:32
Re: Milý white label(e)!
NEčetla jsem ("napravím") - a že 35d od bmw je "famozní" mne NEtřeba přesvědčovat - já jako opravdu VÝRAZNÝ úspěch vidím, že se Citroën (Peugeot) jako jediný "na dostřel" přiblížíl těm značkám zvaným "prémiové" - již V6 2.7 HDi byl(je) VELMi povedený a jeho "new" verze asi opravdu BUDE "lepší"..
... jsem "zvědava" co přesně tak asi autor myslel tím "blíže benzínu/poněkud klidnější" ;-)
PS: Než se k tomu textu někde dostanu - je tam ještě něco "zajímavého"? Předpokládám že OBA "povedení", ale bmw (?) lepší?
Pěkný den :-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 21:57
Re: Milý white label(e)!
Jo, BMW bylo první, ale chválí oba...
Motor BMW reaguje živěji-rychleji na přidání plynu...a motor Jagu je "vláčnější" a odpovídá tak celkovému charakteru vozu...

BMW+: Tuhost, zpracování, precizní a rychlá převodovka, podvozek, řízení
BMW-: Ceny příplatků, trakce na mokru, obyčejnější dojem

Jag+: Design, styl, originalita, výbava, EURO5(čistší motor), nižší hlučnost
Jag-: Odtažité řízení, jízdní vlastnosti na limitu, prostor vzadu
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2009 22:01
Re: Milý white label(e)!
No tak to už NEmusím shánět.. :-)
PS: NE vážně: DĚKUJi - to "nižší hlučnost" se mi vyloženě LÍBí ;-)
Dobrou noc (snad to "vyjde" :-)
neregistrovaný "maxo"
23. 6. 2009 21:49
Re: Milý white label(e)!
Kylie laufkultur bol rozdiel 84 ku 87 v prospech Jaguaru, co je zanedbatelny rozdiel.
Co, ale mna viac prekvapilo bolo to, ze 350CDI mal lepsie dynamicke parametre a to pri vykone o 44 koni a 60Nm mansom.
Pri dalsom teste v AMu S porovnavali tu slabsiu verziu s 350 CDI a 530d a zase 350CDI mala najlepsie dynamicke parametre a spapala v priemere o 0,3 l nafty menej ako Jaguar.Ale bolo ho trosku viac pocut ako v Jagovi.V tomto teste dokonca vyzdvihli 7 g tronic ako za famozny automat, ktory lepsie spolupracoval s motorom ako v BMW5.
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2009 22:23
Re: Milý white label(e)!
Nu 350 CDi by se možná spíše mělo "porovnávat" s 335 d - nebo?
Co se týče porovnávání onoho motoru Jaguar a Mercedes vím že "číslíčkové" rozdíly NEbylo příliš velké a byť v NAMĚŘENÝCH hodnotách zrychlení byl "o fous" rychlejší mercedes (já se "nejvíce" dívám na 0-160 km/h, neb tato hodnota bývá i jak u slabších, tak u silnějších motoru a lze tak CELKOVĚ srovnávat větší množství automobilů a přeci jen mi to příjde "smysluplnější" než ta "obehraná" hodnota 0-100 km/h), v oné "mé" dispiclíně 0-160 km/h myslím o 0,4 s - nicméně v "číselném" hodnocení jako takového celkově i ve všech "pod"disciplínách vyhrál zase Jaguar (jak jsem tady psala - také jen "o pár" bodů v každé - celkově 693 x 679) - to mi ale NEpříjde až tak "důležité" - celkově jsou to OBĚ evidentně VELMi (a tím myslím opravdu VELMi!) povedené pohonné jednotky (PSA/Ford zřejmě zůstal stejně "pohodový" a relativně dost "posílil", Mercedes snad v kategorii "pohoda/kultura" udělal ještě VĚTŠí pokrok a "posílil" v reálu více než zajímavě) - možná měla na lepší čas VLIV i 7mi stupňová převodovka (nevím) ... jak už jsem tu včera/převčírem či kdy PSALA: Asi stále NEJ"dál" je stále bmw 35d - ti ostatní jsou celkem vyrovnaní a KAŽDÝ z nich "stojí za hřích" (vím že se HODNĚ dá na desetinky v čase i ve spotřebě, na druhou stranu to jsou naměřené hodnoty při MAXimálním záběru, což ale VĚTŠINA z nás vlastně NIKDY NEvyužije - a pro "normální/běžný" provoz budou jistě SKVĚLÉ VŠECHNY 3 motory (bmw, mercedes i jaguar ... a mne těší že "skorotento" motor se dá pořídit do Citroën C5, C6 a jistě i DS5 a brzy se mohou těšit i majitelé nových Peugeotů).
Jsem zvědava jak na to zareaguje vw se svým Passat - někde (snad v AutoZeitung?) jsem četla že ten příští bude použitou mechanikou "jen" prodloužený Golf začínající motorem 1.2 TSi, docela by mne ZAJÍMALO, zda se "odhodlají" do něj "zabudovat/použít" i V6 3.0 TDi od Audi (motor audi 2.7 TDi je asi "na odpis" - i dříve byl "slabší" než ten v Citroën(ech) a Peugeot(ech), ale teď už je opravdu DOST "mimo" - zřejmě "skončí" jako "starý" V6 2.7 HDi), nebo Passat zůstane motorově "posazen" spíše trochu NÍŽ
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
23. 6. 2009 22:33
Re: Milý white label(e)!
350 CDI je klasicky trojliter s jednym turbom , takze skor by som ho porovnaval s 530d a s tou slabsou verziou od PSA.
Je sice na vrchole v ponuke MB, ale predsa je to , len klasicke turbo vykonovo na urovni jednoturbovych 3,0l dieseloch a cenovo je vyrazne nizsie ako 535d, alebo silnejsi jag.
Osobne nechapem preco nedavaju do posledneho Passatu dies. sestvalec, ked v predoslom bol.Myslim, ze ta 2,7 TDI by mu pasovala asi najlepsie a nemyslim si, ze bude tato motorizacia na odpis, je to velmi kultivovany a zamatovy motor.Myslim, ze ten Passat budu riesit, budu musiet, ked francuzi uz zacali. ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 22:42
Re: NADPIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Taky proto, že minulý Passat měl podélně uložený motor jako Audi a tak "její" techniku přebíral (i jako celek) velmi snadno...
Navíc si Audi chce možná (aspoň ve střední třídě) nechat něco jen pro sebe... ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 6. 2009 00:18
Re: Milý white label(e)!
Za NADPIS!!!!!!!!!!!!! se "omlouvám"! ;-)
S tím uložením - "já vím" - a z těch informací co jsou DOSTUPNÉ to OPRAVDU vypadá/působí, že vw plánuje DVA Passat(y), tedy budoucí Passat (jako "klon" GOLFu a zaměřený na ty "slabší/levnější" ve střední třídě a pak něco "lepšího" - což by snad MOHLO stejně jako minulá generace "přebírat" techniku A4 (Passat, Passat CC a Passat XXL - TO bude "radosti" :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 6. 2009 22:53
Re: Milý maxo!
Já si NEmyslím, že by 2.7 TDi byl "špatný" motor, ale napsala jsem to proto, že už před lety "prohrál" s nyní "končícím" V6 2.7 HDi - a tento výkon (myslím že má výkon 140 kW/400 Nm, což je dnes už oblast "zabraná" čtyřválci - ostatně i Mercedes(í) čtyřválec 2,1 ve verzi 250 CDi je o DOST DÁL :yes: ;-) )
Proč Mercedes u svého naftového třílitrového šestiválce nepoužívá tak jako ostatní 2 turba NEtuším - myslím že i přes "skvělé" hodnoty motoru 350 CDi, křivka točivého momentu MUSí být trochu limitována použitím právě "jen" jednoho turba..
A myslím že je jen otázka času a i Mercedes v "příští generaci" motor "předělá" na verzi s dvěma turby.
PS: Na ten "nový" Passat jsem opravdu ZVĚDAVA, dle předběžných informací na mne působil spíše "opačně" - tedy že je zaměřen spíše proti "slabším/levnějším" vozům střední třídy - řekněme proti Mazdě 6 - a "mechanicky" to bude opravdu "jen" (prodloužený) Golf, jistě něco "vymysleli", "tipuji" že připravují nějaký "passat XXL" nebo něco takového (prostě něco mezi Passat a Phaeton) ;-)
Dobrou noc :-)
21. 6. 2009 21:29
Re: Milý maxo!
No počkáme na testy a pak si povíme... ;-)
P.S. Cítíš špatně, já nikdy žádné VW nevlastnil a předpokládám,že ani vlastnit nebudu >:D
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 23:08
Re: Milý maxo!
Já NEpsala o VWLASTNĚNí vwozu (koncevwnu ;-) ) "vw", ale o "fandovwství" k vwozům s vwogem Vwidovwé avwto :-)
Dobvwou noc :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 10:27
Re: Milý maxo!
Ten komu byla má reakce určena tvrdil, že G6GTI STčko (po faceliftu) "neporazí". Navíc tu věršina lidí tvrdí, že G6 je pouze facelift G5, takže podle toho jsou po faceliftu vlastně oba...

Scirocco R, bude taky skvělé auto, ale "jinak" než RS...samozřejmě, že výkonové parametry motoru, jsou dané ve prospěch RS s větším, motorem, eRko má zase nižší hmotnost a je to coupé, takže půjde o auta s dost rozdílným charakterem...no, uvidíme...
Navíc jsem přesvědčený, že je pouze otázka času, kdy se pětiválcová technika s Audi TTRS/RS3, dostane i pod kapotu VW
21. 6. 2009 10:58
Re: Milý maxo!
No jo, ale GTI po "faceliftu" má výkonnější motor, upravenej podvozek atd., je to "facelift" se vším všudy, kdežto Focus kromě designu jiný úpravy nemá.

Těch 35 koní můžou u VW hravě dohnat nižší váhou. Podívej na R26.R (ikdyž to už není auto do provozu), to RS o sekundu, dvě na okruzích dá. Takže uvidíme,ale víc věřím RSku.
Avatar - white label
21. 6. 2009 11:18
Re: Milý maxo!
GTI přibylo pouze nějakých 10-11PS, takže má pořád o 15 PS méně než STčko a krouťák je prakticky shodný s G5GTI, na podvozku je asi nejpodstatnější změna, možnost dokoupit si adaptivní tlumiče...

Rozdíl 40PS (ne35!) a 90 Nm, se "hravě" dohnat nižší váhou určitě jen tak nedá, zvlášť u auta určeného především do běžného provozu...
Otázka je v čem věříš více RSu..., v absolutní rychlosti, ve zrychlení, v čase na jedno "kolo", v zatáčkách, v zábavnosti, ve zpracování atd. atd.....
21. 6. 2009 12:11
Re: Milý maxo!
Při té vyrovnanosti stačily i tyto "kosmetické" změny...

5 koní už velkou roli nehraje. Hravě to samozřejmě nepůjde,v dnešní době je každý kilo dolů úspěch,ale uvidíme jak se s tím poperou,jinou šanci než jít s váhou dolů nemají...
Z toho co jsi vyjmenoval věřím více RSku v absolutní rychlosti,v čase na jedno kolo,v zatáčkách,v zábavnosti...
Avatar - white label
21. 6. 2009 12:56
Re: Milý maxo!
V těch zatáčkách a v "zábavnosti" (myslím hlavně na "okreskách") bych si tak jistý zdaleka nebyl...
21. 6. 2009 19:36
Re: Milý maxo!
Však já si nejsem jistej, psal jsem že věřím... ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 19:58
Re: Milý maxo!
Však já také psal o sobě (ne o tobě), že bych si nebyl jistý... >:D
21. 6. 2009 20:06
Re: Milý maxo!
Tak si zkus ty zatáčky projet nejdřív na playstationu,pak si jistej třeba budeš >:D
Avatar - white label
21. 6. 2009 20:25
Re: Milý maxo!
To jsem taky chtěl, ale "sekl" se mi...nemůžeš mi půjčit svůj...
>:-[] ...podle toho co píšeš už si docela "vyježděný"... >:D
21. 6. 2009 21:25
Re: Milý maxo!
Nemám tam žádný hry pro nováčky a navíc si tě nevezmu na triko >:D By ti pak vzrostla křídla a chtěl by ses pak honit s kdejakým STéčkem :-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:27
Re: Milý maxo!
Facelift sem facelift tam, ale podla mna to facelift urcite nie je.Je to celkom zasluzene novy model, tych zmien je hodne, taktiez design vsade pisu, ze je facelift, ale ja to tak nevidim.Podla mna su to male zmeny , ale celkom vyrazne posuvaju design golfu do inej, dynamickej a krajsej dimenzie.A interier ani nehovorim a to myslim celkom uprimne. :yes:
Avatar - white label
20. 6. 2009 22:12
Re: Milý maxo!
Jinak ti ale musím pochválit tvou fotku nad nickem, v této barvě vypadá velmi povedený FoRS určitě nejlépe... :yes:
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 22:22
Re: Milý maxo!
ja som za modreho. ;-)
Avatar - white label
20. 6. 2009 22:40
Re: Milý maxo!
Modrý jsem teď viděl živě na BVV a možná bych ho nakonec dal na druhé místo před zeleného, ale bílá u mě jednoznačné vede, zvlášť k těm černým, lesklým doplňkům..., např. STéčku bílá zdaleka nesluší tak, jako RSu...
Avatar - Hammunasakra
20. 6. 2009 22:57
Re: Milý maxo!
Hmmm, a jste (milý whi-label(e) tak "zběhlý" i v CiTROËNech (stačí C5)? ;-)
Já si předběžně vybrala:
interiér - černá kůže ("Volllederaustattung" v česku NENí v nabídce - jak jinak)
exteriér - mativoire
kola - vím že to NENí úplně rozumné, ale originál Citroën 19 palců s názvem Adriatique
Tak CO říkáte (milý white label(e) - odborníku na AUTObarvy) MÉMU (před)výběru?? ;-)
MOC jsem na slova znalce a odborníka ZVĚDAVA (odepiště RYCHLE, "napětím" skoro NEmohu dýchat! ... tak abych se "dočkala"!! ;-)
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 23:23
Re: Milý maxo!
Myslim, ze VAM odpovie velmi jasno a strucne. :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 01:45
Re: Milý maxo!
Tak za prvé moc nerozumím, proč máš stále problémy s tím českým zastoupením (kola, kůže)..., sama se tu prezentuješ docela kosmopolitně , tak nevím proč máš problém to objednat třeba v Německu, nebo Rakousku (to Německo bude spíš levnější), nebo přímo ve Francii...

Svůj názor ti klidně napíšu, samozřejmě co se týká např. barvy, bude to do určité míry (relativně) subjektivní...
Černý interiér určitě schvaluju, ale volil bych (bez ohledu na české omezení) raději (než celokůži) praktičtější a pro mě příjemnější kombinaci kůže-látka, samozřejmě je škoda, že se nenabízí ještě lepší kombinace kůže-alcantara... U té kombinace látka-kůže bych ovšem trval na tom, abych to mohl před objednáním vidět, nejlépe live, příp. alespoň vzorek té látky,...tato kombinace totiž může (někdy) při špatně zvoleném materiálu látky, vypadat podivně až lacině...
U barvy laku se s tvým vkusem docela rozcházím... béžová "metla" Mativoire...je sice lepší volba, než červená, nebo odstíny modré, ale tady je pro mě jasná topcolor tmavě šedá "metla" Fulminator... (prostě když už C5 ve "fulu", tak s "Fulminatorem")...pokud bys přesto trvala na něčem světlém, šel bych raději do bílé a pokud bys trvala na světlé metalíze, pak do klasické stříbrné...
19" kola sice opravdu moc rozumná nejsou, jednak na české cesty a jednak k charakteru k C5 (s HDiV6), což je jednoznačně auto zaměřené (ve své třídě) spíš na komfort, než na nějakou "zábavu" za volantem...(podle tebe docela "sterilní" Golf GTI, je proti tomuto vozu skutečně sterilní asi jako jehla v "narkodoupěti" po týdením večírku)...ovšem když se podíváš na tu relativní bídu v nabídce disků kol v menších alternativách, pak si tyhle opravdu zajímavé a osobité kola ("Adriatique") koupit vlastně musíš...!
Ale zvlášť s těmihle koly si C5 ten odstín "Fulminator" určitě zaslouží, nebo alespoň výše zmiňované světlejší alternativy...od béžové se zvláště tyhle kola (podle mě) nikdy správně "neodrazí", ale ani se s ní úplně dokonale nesladí... :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 03:52
Re: Milý whi-bel(e)!
Tak FULMiNATOR? ;-)
Brumla by měl RADOST, kdyby vás slyšel! :-)
A "ščíbu-(silbu-)ňák" byl PŘEDCHŮDCE Brumly - takže trochu "hledám alternativu"..
Alcantara byla v nabídce u té minulé generace - teď je ZÁKLADem kombinace kůže/látka, pak kůže a pak "lepší kůže všude" (nikoliv v česku) - Brumla, tedy (POZOR - zatím jde jen o "pracovní" název!) "Ž(r)alok" (to "eRrr" vyslovujte "ztraceně", třeba jako v anglickém "Shark" - no spíše JEŠTĚ trochu "více", nebo vlastně MÉNĚ :-)
Co se "koleček" týče, tak se SHODUJEME - ty sériová 18ti palcové A...něco mi příjdou "použitelné", ona 19ti palcová Adriatique se mi OPRAVDU "líbí" (což se mi moc NEstává! ;-) ) - a jak sám píšete - NENí "zbytí" :-)
Srovnávat Golf(ík) a C5 - v oblasti "sterility" - to NEbýt moc "na místě" - si tedy myslím já ... od SEDANu střední třídy totiž přeci "vyžaduji"(-eme) něco ZCELA jiného než od "nízkotřídního" hot hatche, neníliž pravda? Tedy alespoň JÁ ano (ale to "připodobnění" k jehle a narkodoupěti - to bylo PĚKNÉ/nápadité a docela ORIGINÁLní :yes: ;-)
Prostě na něco JINÉHO si kupuji Rolls Royce (Mercedes S atp. ..) a na něco JINÉHO Ferrari atd. (takže je ROZUMNÉ mít oba vozy, že?).
Trošičku maličko "kosmopolitní" se SNAŽÍM být, ale Brumla (Žalok) je v první řadě určen pro ČESKÉ území a místní dealer je celkem "snaživý" (přístupem i cenami) - to že některé detaily se pro čechy NEnabízí NEní jeho vina - ostatně některé praktiky místního zastoupení značky docela KRITIZUJí (myslím že /zcela/ PRÁVEM) - něco JSOU schopni "dozařídit" - tu "lepší" kůži bohužel NE (to mi PŘIPOMNĚLO PROČ jsem si minule NEvzala Alacantaru, znám ji z minulého Passat V6 2.8 kde se zhruba "do roka a do dne" začala "drolit" - když jsem jí viděla u cca tříleté C5 VELMi mne zpětně "zamuzelo" že jsem jí NEchtěla..).
Ještě jsem se NErozhodla a v garáži mi stojí DŮKAZ že barva Fulminator se mi LíBí, ale zřejmě zkusím tentokrát nějakou JINOU :-)
DĚKUJi za OBSAŽNOU odpověď a přeji
Pěkný den (pokud možno BEZ drobných "trablíků" jenž život přináší ;-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:17
Re: Milý whi-bel(e)!
No, ale stale nechapem preco si tu C5 neobjednate na inom trhu, ktory ponuka vsetko co potrebujete.Na co robit ustupky, ked nie je treba? Usetrite mozno par korun, ale nebudete mat to co chcete a to mi pride nepochopitelne.
19 su naozaj pekne, ale nemozem si pomoct, absolutne nepasuju ku komfortnemu naturelu tohoto auta a na ceskych cestach sa to odzrkadli velmi rychlo na podvozku.
ALCANTRA je velmi citliva na zaobchadzanie.
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 13:43
Re: Milý maxo!
Kdybych si C5 "objednala na jiném trhu" = v Deutschland, určitě bych jí NE"převážela" k přihlášení na českých značkách - v praxi jezdím s vozy značek 3 států a mám zkušenost a za "ideální" považuji mít/jezdit v každém státě s "domácí" SPZ a Citroën je pro ČESKO a v konečném důsledku tu sice NENí v nabídce ta "lepší" kůže, což mne ale zas TAK "moc" NEtrápí, neb i ta "normální" mi "vyhovuje" (a tak jako je v česku např. Škoda DRAŽŠí než jinde, tak Citroën tu je zas LEVNĚJŠí - při "akční" nabídce "mého" prodejce dokonce relativně "o dost" ;-)
S tím potahem Alcantara mne to jak říkám ZPĚTNĚ "muzí", neb já udržuji vůz čistý a je víceméně STÁLE v 100% stavu a jezdím z více jak 90ti% SAMA, takže by ta "Brumlova" Alcantara byly s velkou pravděpodobností stále "ťip/ťop" :-)
PS: Sériová kola k V6 motorům jsou 18 (245/45) a ony 19 mají 245/40 - před koupí to ještě zkusím "ozkoušet" v Deutschland či Österreich, ale v praxi by to NEmusel být až takový rozdíl (z praxe znám DVA vozy s 19ti palcovými koly a jeden má dokonce ještě nižší profilové číslo a TVRDĚ rozhodně NEpůsobí = rozhodně NEcítíte jakýkoliv "problém" - a já VíM o čem mluvím, Buřtík říká že jsem "princezna na hrášku" ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:05
Re: Milý maxo!
Převážet ji (na převozkách) na čeké značky už ani dnes nemusíš. Mám také auto, které jsem kupoval jako nové v "D", ale jel jsem si tam pro něj už s českými SPZ, které na něm jsou od prvního dne
až dodnes, vezl jsem ho nové po vlastní ose na stálých českých SPZ, je to už dva roky zpátky... ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:37
Re: Milý white label(e)!
Aha - přiznám že to jsem NEtušila..
A mohu-li se zeptat, NE"cukají" se v českém servisu při běžných prohlídkách? Nebo jezdíte do "D"? ;-)
PS: Já to myslela spíše TAK, že když si koupím vůz v "D", nechám ho na "D" značkách ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:16
Re: Milý white label(e)!
no ked maju tie 19 profilove cislo 40, tak potom to nebude problem.Vacsina vyrobcov ponuka profilove cislo 35 a nizsie.Potom Vam to schvalujem. ;-)
Ono, ale zalezi na tom aka je sirka pneu, pretoze profil je pomer v percentach medzi vyskou a sirkou pneumatiky.
To znamena, ze na tych silnych tatosoch nemusite mat nizsiu vysku pneumatiky, lebo su sirsie ako spominane 245 na citrone.
245/40/R19 je vyska pneu 98 mm
265/35/R19 je vyska pneu 92,75 mm
285/35/R19 je vyska pneu 99,75 mm
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:44
Re: Milý white label(e)!
DĚKUJi a POTĚŠiL jste mne (zatím jsem byla rozhodnuta "jen" na nějakých 98-99% - což se nyní "poposunulo" dále ve prospěch těch "povedených" 19ti palcových ... Citroën Adriatique
Pěkný den (tak "malinká" nejistota panuje již JEN ohledně BARVY ... musím se někde v klidu podívat na nějaké POŘÁDNÉ vzorníky - ty obrázky strašně "klamou", k této C5 mi ale nějak více "sedí" světlá (i když původní "nápad" jsem měla na ČERNOU Perla Nera) ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:51
Re: Milý white label(e)!
inak mne sa lubi taka seda na nej, myslim, ze to bolo aj v tej slachtickej reklame. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:58
Re: Milý white label(e)!
Když "šedý" (barva FULMiNATOR) je Brumla, tak trochu i PROTO chci "změnu", i když ty "šedé" C5ce (staré i nové) opravdu SLUŠí..
Pěkný den (končím, jdeme se "procházkovat") :-)
PS: "Dcera" je NEodbytná :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 15:01
Re: Milý white label(e)!
A co říkáš na tu možnost dovézt novou C5 z venku přímo na českých SPZ...?
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 15:11
Re: Milý white label(e)!
No jako MOŽNOST se mi to LíBí - ale jinak jsem se "svým" českým prodejcem SPOKOJENA (i s jeho současnou "nabídkou" - v Deutschland vyjde plně vybavená C5 Exclusive opravdu DRÁŽ!) a v česku jsem se u nějaké techniky setkala s tím, že se ji v servisu "nechtělo" opravovat přístroj v záruce - koupený v zahraničí (nechápu PROČ ;-\ )
PS: Ještě UVIDÍMe, zatím ...
Pěkný den :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:56
Re: Milý white label(e)!
černá Perla Nera je perleťová, ale ta tmavě šedá Ful... je metalíza, můžou být docela podobné, chtělo by to porovnat aspoň na tom reálném vzorku, ale šedá bude podle mě zajímavější a méně všední...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 15:05
Re: Milý white label(e)!
Ano - přesně TAKhle jsem to "probírala" L.P. 2005 u Brumly a nakonec "zvítězila" šedá Fulminator (v praxi je mezi nimi VĚTŠí rozdíl, než naznačují obrázky)
Pěkný den (a DĚKUJi za "asistenci" :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 13:23
Re: Milý white label(e)!
Nečekal jsem odpověď už ve 3:52!... to ses dneska asi moc nevyspala... >:-[]
Ještě k těm kolům..., C5 (o které uvažuješ) si 19" kola může (s podstatným kompromisem) dovolit především proto, že má na svoji třídu opravdu hodně velký obvod kola (pneumatiky), který např. nemá ani normální verze o třídu vyšší Audi A6
(ale i BMW5 a MB-E), stejný obvod kola (jako C5/6) má až její provedení (A6) allroad.
Do určité míry je to dáno i shodným obvodem kola C5 a C6.
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:30
Re: Milý white label(e)!
myslis, ze maju tieto 19 vyzsi profil pneu ako u konkurencie? To potom musia byt hodne velke otvory v blatnikoch.
Avatar - white label
21. 6. 2009 13:35
Re: Milý white label(e)!
To si nemyslím, ale vím..., obvod je shodný s A6 allroad, ale ten rozdíl není třeba proti normální A6 tak velký, aby sis hned všiml větší díry v blatníku >:-[] , ale na komfortu to poznáš určitě..., jestli jedeš na 245/45 R18, nebo 245/40 R18 ;-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:39
Re: Milý white label(e)!
ved to mi je jasne, ze to poznas, preto sa pytam, ze ci ma C5 vyzsie profilove cislo aj na 19.Ak ma, tak potom pneumatika odpruzi viacej a clovek sa nemusi bat moc tvrdej jazdy a znicenia podvozku.
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:12
Re: Milý white label(e)!
Pokud je celkový obvod kola větší, než např. u MB-E, bude i pofil pneu vyšší, a to jak při 18", tak při 19", při zachování šířky 245mm, to bude v obou případech rozdíl 5% z šířky, tedy 12,25mm... :-!
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:18
Re: Milý white label(e)!
Oněch "3:52" u mne opravdu NENí "běžné" - já jsem asi "přetáhla" tu správnou "chvilku", nebo jsem možná spíše byla TAK "přetažená", že jsem nějak "spala/NEspala" - takže ještě jednou: DĚKUJi za "vyčerpávající" názor/doporučení :-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 13:48
Re: Milý white label(e)!
Zde "vybíráme" konkrétně mezi
"ORIGINÁLem" 245/45 R18
"příplatkem" 245/40 R19
přičem já většinou NEdám příliš na "vzhled", ale PŘIZNÁVÁM (se), že tentokrát "má vliv" :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:07
Re: Milý white label(e)!
Ano, takže komfort limitovaný pouze rozměrem pneu, budeš mít při 19" stejný, jako např. MB-E při 18"...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:20
Re: Milý white label(e)!
Uvídím jaký budu mít "pocit" kupodivu ta kola v praxi VŮBEC NEvypadají nějak "giganticky" - k vozu prostě jen "pasují" (vzhledově i velikostně - tedy "dle MNE") ;-)
Pěkný den :-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:21
Re: Milý white label(e)!
ano to sedi, lebo MB ma 245/40/R18, co je rovnaka vyska pneu ako 245/40/R19 a to 98mm.
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:23
Re: Milý white label(e)!
Sedět to musí..., nejsem přece marianek alias premda... >:D
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:25
Re: Milý white label(e)!
ale na strednu triedu ozaj neobvykle rozmery, to sa musi nechat. ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:26
Re: Milý white label(e)!
Tak to každopádně a moc lidí o to asi ani netuší...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 14:33
Re: Milí maxo a white label(e)!
No HLAVNĚ že to "tuším" já (tedy vlastně: MY TŘi! :-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:37
Re: Milí maxo a white label(e)!
ale okrem vyhody to ma aj nevyhodu, ze ked je viac pneumatiky vyzeraju 19 ako na klasicke 18 subjektivne, lebo sami dobre vieme, ze velkost ALU opticky dost ovplyvnuje vyska pneu. ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:52
Re: Milí maxo a white label(e)!
Nevím jestli se tenhle malý optický klam dá považovat přímo za nevýhodu, to by potom byl "nejvýhodnější" rozměr asi na původním Fiatu 500... >:D
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:56
Re: Milí maxo a white label(e)!
samozrejme najdolezitejsie je ako je vyplnene otvory v blatnikoch, ale mne to subjektivne tak pride, ze, ked je viac gumy a menej pneu, tak to vyzera mansie, vid na A6 vyzeraju 18 , len tak tak, ako na MB a BMW 17.
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:59
Re: Milí maxo a white label(e)!
Nevím proč by měli ... A6, BMW5 a MB-E mají naprosto stejný obvod kola, větší má pouze A6 allroad...
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 16:03
Re: Milí maxo a white label(e)!
ved ja som myslel ALLROAD, ved sme to uz specifikovali pred tym, tak som to bral ako za samozrejmost a nechcelo sa mi to tam pisat.
Ale ked vidim napriklad na BMW5 alebo A6 tie 225/50 R17 tak to je uz smiesne, to uz su balony.Inak celkovo na A6 a BMW5 sa 17 stracaju, neviem ci je to tym, ze su viac schovane v tych blatnikoch, alebo to je u audi sposobene tym, ze je mohutnejsie, ale u MB E to tak neregistrujem.
Avatar - white label
21. 6. 2009 17:03
Re: Milí maxo a white label(e)!
Aha, ale napsal jsi jen A6... ;-) , ale zase je na těch 18" kolech mnohem pohodlnější, hlavně na našich cestách...
Taková A6 na 18" v S-linu (bez vzduchu) je u nás proti tomu hotový "očistec" :no: >:-[]
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 18:05
Re: Milí maxo a white label(e)!
S line ani za svet, ten je tvrdy aj na 17. ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 19:11
Re: Milí maxo a white label(e)!
No KOHO by to také NAPADLO, jezditi na OCELových "pružinkách", když LZE/může "plouti" na "VZDUCHu/PLYNu/kapalině", že? :yes: :-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:18
Re: Milí maxo a white label(e)!
teda Ty si s tym dal normalne pracu. :yes:
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 13:49
Re: Milí maxo a white label(e)!
Také mne (pozitivně!) PŘEKVAPIL :yes: :-)
neregistrovaný "maxo"
20. 6. 2009 23:48
Re: Milí maxo a white label(e)!
no tak ST jedine ORANGE. :yes:
21. 6. 2009 09:21
Re: Milí maxo a white label(e)!
Jasně,na ST patří jedině oranžová,na RS modrá. O jiných barvách bych ani neuvažoval.
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:10
Re: Milí maxo a white label(e)!
:yes:
Avatar - white label
21. 6. 2009 13:27
Re: Milí maxo a white label(e)!
A co takhle zapojit trochu fantazii a vybočit z "davu"... >:D
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 13:33
Re: Milí maxo a white label(e)!
tak potom musi byt jednoznacne zelena. >:D
Avatar - white label
21. 6. 2009 14:25
Re: Milí maxo a white label(e)!
Tu správnou barvu máš na té fotce nad svým nickem, nebo aspoň tak vypadá...(jako bílá) ;-)
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 14:27
Re: Milí maxo a white label(e)!
rob si prcu z veterana. >:-[] ;-)
21. 6. 2009 19:39
Re: Milí maxo a white label(e)!
Myslím,že z davu nevybočíš víc s jinou barvou než oranžovou >:D A modrou beru jako tradiční barvu pro RS.
Avatar - white label
21. 6. 2009 19:54
Re: Milí maxo a white label(e)!
Tak zrovna u toho STčka s tou oranžovou právě zrovna moc nevybočíš... >:-[]
A modré RSo je ještě "tradičnější" kombinace..., jak sám píšeš...
S Ferari se taky v na parkovišti "neztratíš", ani pokud bude červené...teda pokud zrovna nebudeš na nějakém srazu této značky... ;-)
21. 6. 2009 20:04
Re: Milí maxo a white label(e)!
Mezi ST oranžovou nevybočíš, ale vůči jiným autem jo >:D Mimochodem,nejvíc STéček se prodává v modrým, následuje oranžová...
Modrá sekne kterýmukoliv RSku...
U Ferrari by mi nevadila žádná barva :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 20:23
Re: Milí maxo a white label(e)!
Jak víš, že v modré...(asi si hrajou na to, že mají přímo RS), já potkávám skoro denně tři oranžové a sem tam jedno bílé
s modrýma pruhama...
Ale ani s druhou nejprodávanější barvou mezi ST nevystoupíš z davu... >:-[]
Modrou má "kdejaké" RSo od Fordu... ;-)
U Ferari mi tolik nevadí jeho barva, jako jeho cena... >:-[]
...ale za ty prachy si koupí zase červenou jen blázen, který je obvykle přesvědčený, že je to původní, tradiční barva Ferari, přitom je to žlutá... ;-)
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 20:39
Re: Milí maxo a white label(e)!
Žlutá?!? To jsem NEvěděla!
.. ale na té červené (že tu NE) to bychom se SHODLi)
A co kdyby si někdo koupil "stříbrné" Ferrari (já nevím, třeba "kdysi" model Maranello)? To by mu "prošlo"? ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 20:43
Re: Milí maxo a white label(e)!
U mě ne... ;-\

A ta žlutá? Na jakém (barevně) podkladu se vzpíná ten kůň?
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 20:53
Re: Milí maxo a white label(e)!
No to JISTĚ ano - ale PROČ má mít stejnou barvu karoserie celé auto?
Já se NEpřu, jen si "pamatuji" že NEJ..používanější byla červená již ... před desítkami let ;-)
PS: Takže v JAKÉ barvě byste si vzal .. např. ono Maranello? :-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 21:02
Re: Milí maxo a white label(e)!
Neříkám že má mít stejnou barvu celá karoserie, jen říkám, jaká je "původní" barva značky Ferari...
Ale "ono" Maranello, bych si klidně v té žluté vzal...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 21:07
Re: Milí maxo a white label(e)!
To byla taková POLOodpověď :-)
Myslela jsem, že ono: "Původní barva" se vztahuje k barvě KAROSERIE - ne k podkladové barvě loga
PS: Myslela jsem že o žluté barvě na autě se říká, že TAKové auto tě NIKDY NEopustí ... protože se NEDÁ prodat :-)
PPS: No, alespoň jsme se shodli na té NE-červené ;-)
Avatar - white label
21. 6. 2009 21:09
Re: Milí maxo a white label(e)!
Vztahuje se původně vlastně k obojímu...
Avatar - Hammunasakra
21. 6. 2009 21:18
Re: Milí maxo a white label(e)!
Tak doby ŽLUTÝCH Ferrari NEpamatuji (ani "z obrázků" :-) )
neregistrovaný "maxo"
21. 6. 2009 23:17
Re: Milí maxo a white label(e)!
FERRARI jedine v cervenej, nie, ze by sa mi nepacilo aj v inej farbe, ale cervena je dusa Ferrari. ;-)
21. 6. 2009 21:36
Re: Milí maxo a white label(e)!
Četl jsem to v nějakém článku,ale týkal se jen prodejů v Německu,přepokládám že v ostatních zemích to bude stejný..
Tak s čím teda vystoupím z davu? >:D
Ferrari moc neřeším,nejsem potencionální kupec :-)