Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej aut v Rusku v září klesl o téměř 29 procent

Prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů v Rusku v září klesl meziročně o 28,6 procenta na 140.867 vozů. Oznámilo to dnes podnikatelské sdružení AEB. Už v srpnu se přitom odbyt meziročně snížil o 19,4 procenta.
Zpět na článek
10. 10. 2015 15:28
10. 10. 2015 16:44
10. 10. 2015 17:57
10. 10. 2015 19:43
10. 10. 2015 19:41
10. 10. 2015 19:57
10. 10. 2015 19:40
11. 10. 2015 10:15
11. 10. 2015 14:28
11. 10. 2015 14:37
11. 10. 2015 14:59
11. 10. 2015 16:37
11. 10. 2015 16:57
11. 10. 2015 17:14
11. 10. 2015 17:53
11. 10. 2015 11:28
11. 10. 2015 16:54
11. 10. 2015 19:19
11. 10. 2015 20:07
11. 10. 2015 20:10
11. 10. 2015 20:16
11. 10. 2015 20:18
11. 10. 2015 20:44
11. 10. 2015 20:54
11. 10. 2015 21:54
11. 10. 2015 22:50
11. 10. 2015 23:04
11. 10. 2015 22:31
11. 10. 2015 22:44
12. 10. 2015 07:23
12. 10. 2015 14:13
12. 10. 2015 00:46
12. 10. 2015 00:47
11. 10. 2015 23:37
11. 10. 2015 23:54
12. 10. 2015 00:11
12. 10. 2015 00:18
12. 10. 2015 00:36
12. 10. 2015 00:43
12. 10. 2015 00:42
12. 10. 2015 00:47
12. 10. 2015 00:50
12. 10. 2015 01:05
12. 10. 2015 01:12
12. 10. 2015 01:28
12. 10. 2015 09:03
12. 10. 2015 10:41
12. 10. 2015 10:44
12. 10. 2015 10:54
12. 10. 2015 11:07
12. 10. 2015 01:14
11. 10. 2015 23:42
11. 10. 2015 23:47
12. 10. 2015 00:57
12. 10. 2015 01:03
12. 10. 2015 01:17
12. 10. 2015 14:05
12. 10. 2015 14:31
12. 10. 2015 15:05
12. 10. 2015 14:08
12. 10. 2015 15:09
12. 10. 2015 01:16
12. 10. 2015 07:29
16. 10. 2015 19:24
Presná tabulka
Taky je link na presnou tabulku pro ty koho to zajímá kdyz uz ti neschopáci z redakce ACZ nejsou schopni napsat znacky a císla do clánku nebo sem dát link.

[odkaz]

Jinak je videt ze "experti" z ACZ ani porádne nectou texty které sem dávají. Ukazují to následující dve vety:

"Prodej aut značky Lada v září klesl o 41 procent na 21.658 aut. Automobilka AvtoVAZ, která toto nejprodávanější ruské vozidlo vyrábí, zaznamenala meziroční pokles prodeje o 40,7 procenta."

Prodej aut znacky Lada klesl o 41 procent, automobilka AvtoVAZ zaznamenala mezirocní pokles prodeje o 40,7 procent. Jedná se o identický údaj, v jednom prípade zaokrouhlený. Prodeje znacky Lada a automobilky AvtoVAZ je v tomto prípade to stejné. AvtoVAZ sice vyrábí také automobily Datsun, Renault a Nissan, ale ty jsou obsazeny v císlech tech znacek.

To ze CTK nerozlisuje mezi pojmy jako "znacka" a "vozidlo", to je úplne normální.

Dalsí nepresnosti textu nemá cenu komentovat.

Uvidíme jestli to nekterý z expertu ACZ opraví.
Rozbalit vlákno
5
10. 10. 2015 14:57
Re: Presná tabulka
Předběhl jsi mě ;-)
Diletanti nejsou schopní jsem dát čísla!
Flákači!
10. 10. 2015 16:23
Re: Presná tabulka
Tabuľka-netabuľka, Rusáci sú na hunte tak-či-tak! ;-\
10. 10. 2015 16:27
Re: Presná tabulka
;-\ ;-\ ;-\
Avatar - CHerokee
10. 10. 2015 15:28
Dobrá zpráva
Docela dobrá zpráva. Jak vidno, sankce fungují. Je tak dál...vytrvat než zase bude Rus na kolenou jako v roce 1989.
Rozbalit vlákno
107
10. 10. 2015 15:55
Re: Dobrá zpráva
Přesně, Turci jim snad (nevím jestli už oficiálně potvrzeno) sundali Mig-29, takhle se na ně musí. Evropa by jen protestovala.
Avatar - Warrual
10. 10. 2015 16:15
Re: Dobrá zpráva
ehm, a neprodávají se tam špatně z důvodů sankcí i evropská auta? Jiné evropské výrobky?...
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 16:29
Re: Dobrá zpráva
Kluci přečetli titulek a to jim k názoru stačí...
10. 10. 2015 16:44
Re: Dobrá zpráva
Tak snad Turci s útokem na Ruskou federaci počkají až si Rusové trochu pohrají s ISIL. Jo to vhodné pro Rusko i pro nás.
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 16:46
Re: Dobrá zpráva
Turci pobíjí Kurdy, zatýkají novináře a teď sbírají kusy z 86 těl po islamistickém útoku. Nechápu, že mají čas řešit ruská letadla...
10. 10. 2015 16:56
Re: Dobrá zpráva
Erdoganovi jde vůči Rusku jen o ego...Je to magor, ale bojím se pomyslet co by mohlo být místo něho ;-\
Re: Dobrá zpráva
Presne tak. Drív Erdogan udelal hodne dobrých vecí ale v poslední dobe porád víc blbne. To poslední co si muzeme prát je chaos v Turecku.
10. 10. 2015 17:09
Re: Dobrá zpráva
Protože si až moc čuchnul k moci....Tak je to většinou. Když vládneš dlouho tak zblbneš a je z tebe despota...Ale kdo místo něj??? :-( Někdo je musí držet pod krkem, jen to chce míru, aby neblbli, ale zároveň je neuškrtit...
Re: Dobrá zpráva
Drív v Turecku v prípade potreby zasáhla armáda. Ale je otázka jestli by to dneska jeste fungovalo.
10. 10. 2015 17:14
Re: Dobrá zpráva
To by ta armáda musela mít někoho s kým by šla...Obávám se, že čistky zafungovali, včetně loutkové vlády...
10. 10. 2015 17:35
Re: Dobrá zpráva
Spíš obavu, že mu toho hodně projde pod zástěrkou boje proti IS a teroristům. Pod to se dá schovat vlastně všechno...A my zavřeme oči, protože tu černou práci (kterou rád udělá) udělá za nás (myšleno "Evropou" i když si nejsem jist, jestli už není rozdělena)
10. 10. 2015 17:45
Re: Dobrá zpráva
vždyť zasáhla, stíhačku ruského agresora sestřelila ... :yes:
Re: Dobrá zpráva
mozgogu, zase plácás nesmysly.
10. 10. 2015 17:44
Re: Dobrá zpráva
Rusové si s ISIL nepohrají, to je jejich dítě, které podporují materiálně i personálně. Cílem Rusů je udržet u moci diktátora Asada, přes něj svůj vliv v oblasti a zatopit Evropě miliony uprchlíků z území, které s Asadem ovládají. Rusové to tam rozeserou na desetiletí, jako v Afganistánu, Lybii, Ukrajině a kdekoliv jinde, kde vyvolali občanské války. Každý krok k likvidaci Rusů v oblasti je dobrý pro nás všechny.
10. 10. 2015 17:54
Re: Dobrá zpráva
Jsi úplně mimo. Rusko je připosrané z IS stejně jako západní Evropa. Stačí jiskra a chytnou plameny v asijských ruských regionech. Jen Putin používá stejně blbou taktiku jako západ.
10. 10. 2015 18:06
Re: Dobrá zpráva
Kde si myslíte, že ISIL bere stále zbraně? A v ISIL bojuje cca 6000 Rusů (cituji z z veřejných zdrojů). Putin je Hitler 21. století, naštěstí na rozpoutání III. světové nemá prostředky.
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 18:08
Re: Dobrá zpráva
Přepni už tu ČT...
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 23:39
Re: Dobrá zpráva
To nemá co dělat s televizí. Že v ISIL je spousta rusů je prostě na hodně procent pravda 8-s

A ani 5 :no: to nezmění >:-[]
Jedinou otázkou je jestli tomu 5 lidí nechce věřit, nevěří nebo je to jak to chodí 5 :no: za méno - a dostal bych je i za napsání desatera >:D
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 07:45
Re: Dobrá zpráva
Pritomnost Rusu nikdo nerozporuje. Pri rozloze a etnicke ruznorodosti te zeme je 6000 jeste docela priznive cislo. Taky tam mohli odejit a bojovat vsichni z Cecenske oblasti...
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 19:33
Re: Dobrá zpráva
Jestli tady diskutuje průměrnej vzorek populace tak podle počtu :yes: a :no: to s náma je dost v pr.eli :-)
11. 10. 2015 11:53
Re: Dobrá zpráva
..typicka ufnukana krava a pritom sama dava :no: podla nicku >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
11. 10. 2015 16:45
Re: Dobrá zpráva
v ISIL je kdekod - angličani, frantíci, belgičani, švédi, norové, finové , němci a nevím kdo ještě. Teda podle papírů, původem sou to všechno arabáši a černoši - muslimové co si sem evropa natahala.
Re: Dobrá zpráva
Vsichni ne. Je tam i pár cistokrevných Evropanu.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 19:36
Re: Dobrá zpráva
Samozřejmě že jo a i ty určitě dobře víš že rusů je tam víc než všech těch evropanů dohromady. Přiznáš nebo budeš lhát? ;-)
Avatar - Barrichello
11. 10. 2015 20:04
Re: Dobrá zpráva
čečenců je tam nejvíc, ale to nejsou rusové, nebot sojuz už není. A pak je tam pár tatarů no
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:08
Re: Dobrá zpráva
Sou tam vymatlanci ze všech koutů světa, jen těch ruskejch je nějak víc no :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 19:34
Re: Dobrá zpráva
Viz včera v 18:24 Blue Sun - tos s ničim novym nepřišel ;-)

Nevim proč vás tolik tak trápí že nejvíc je zrovna rusů - dovedete to vysvětlit? :-)
11. 10. 2015 19:57
Re: Dobrá zpráva
Ak to beres tak ,ze Cecenec je Rus (co za podobne oznacenie sa striela [odkaz] ) tak potom sa nemylis,ze najviac tam bojuje Rusov,ale ako napisal Blue tak ver tomu,ze za IS bojuju cecensky separatisti a nie Rusi. Samotna Cecna je islamisticka a jej vodca Ramzan Kadyrov je sam veriaci v Allaha.Tym padom sa netreba cudovat ich podpore IS pod ruskou vlajkou.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:07
Re: Dobrá zpráva
Já se nečuduju :-)

Jen řikám že nejvíc je tam rusů
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 18:24
Re: Dobrá zpráva
Stejně jako tam bojují Britové, Francouzi, Němci a Američané...
Ne, nevěřím, že to můžeš myslet vážně, tak hloupý člověk nemůže na světě existovat!
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 23:41
Re: Dobrá zpráva
Vymatlanců je všude dost >:-[]

Těch rusů tam je ale dle všeho fakt vo fous víc než němců, francouzů atd. ;-)
Re: Dobrá zpráva
mozgogu, ty jsi vázne vetsí vypatlanec nez se zdálo. ISIL je díte Rusu? Rusové vyvolali obcanskou válku v Libyji? Má to tvoje lhaní nejaký zámer nebo je to výsledek psychické choroby?
10. 10. 2015 18:09
Re: Dobrá zpráva
O proruské kolaboranty by se měla zajímat BISka + Policie ČR, bohužel tak nečiní.
Re: Dobrá zpráva
O tebe by se mel zajímat ústav doktora Chocholouška. Cím drív te odchytí tím líp.
10. 10. 2015 18:16
Re: Dobrá zpráva
Kdyby měl Putler více prostředků, neklesla cena ropy atd..., tak bysme každý večer s napětím sledovali v tv, jestli už ruské tanky dobyly Košice a o kolik postoupily dál. A každý z nás by měl v předsíni zbalenou tašku s věcmi, aby mohl skočit do auta a ujíždět do Německa. Takže asi tak.
Re: Dobrá zpráva
Tak já opravuji muj predchozí príspevek. Tebe by nezvládl ani doktor Chocholoušek. Ale jinak to doporucji abys do toho Německa co nejrychleji odjel. Na takové vypatlance jako jsi ty tam práve cekají. >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:33
Re: Dobrá zpráva
Dnes to tu bolševiky jen hemží....měli jsme být jako oni a byl by klid.... >:D
Re: Dobrá zpráva
Kdyz si clovek uvedomí cím premýslís tak je vsechno jasné. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 23:42
Re: Dobrá zpráva
Žádný dítě rusů to neni to je kravina ale dost rusů k nim uteklo. To je zřejmě fakt :-|
11. 10. 2015 11:35
Re: Dobrá zpráva
Jen jsi zapomněl napsat, že tam z Ruska uteklo několik tisíc radikálních islamistů. Těch, které třeba v Čečně nebo Dagéstánu podporoval náš spojenec Saudská Arábie. Teď je pro změnu SA podporuje zase v Sýrii.
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 19:26
Re: Dobrá zpráva
Horší bude, až v IS skončí a budou se chtít vrátit zpátky do Ruska... Tehdy teprve začne mela, Spousta vycvičených bojovníků s kontakty na proteroristické podhoubí z arabských zemí... Sýrie je průšvih, ale to horší nás teprve čeká. :-(
Kdybych byl paranoidní, řeknu, že se blíží konec věků, jak se píše v Bibli, ale tak zle na tom snad ještě nejsme.
Re: Dobrá zpráva
Konec věků mozná ale neco podobného v lehcí forme mozná ano.
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 18:23
Re: Dobrá zpráva
Říkal jsem si, jestli fakt někdy narazím na někoho, kdo ty protiruské kecy žere. A ono jo... A nejen žere, ale ještě tomu bezmezně věří...
Jen mě, prosím, pouč o tom, co Rusko způsobilo v Libyi, aŤ neumřu hloupý.. Celou dobu jsem žil v tom, že tam bordel udělaly USA ve spolupráci s Francií a Británií. A on za tím stojí Rus...
10. 10. 2015 18:56
Re: Dobrá zpráva
Větší obavy než z milionů uprchlíků vyhnaných z domovů Asadem a Rusy, mám obavy z množství mladých lidí, jak v ČR tak v západní Evropě, kteří naprosto podlehli kremelské propagandě a nejsou schopni rozlišit lži od reality, snad až na Poláky. A z módnosti protiamerických postojů. Vážení, řežeme si větev sami pod sebou a zatím ještě dobrovolně. ;-\
Re: Dobrá zpráva
mozgogu, tvoje protiruská vypatlanost je prímo kouzelná. Ty jsi prímo neuveritelný hlupák. Neco takového se tak casto nevidí,

Jeste mi dluzís odpoved na to jestli Putin dodal vozy Humvee ISILu.

Tesím se na pokracování kabaretu. >:D >:D >:D
10. 10. 2015 19:06
Re: Dobrá zpráva
Podívejte se na zprávy, sovětští agenti právě zahájili svoji činnost v Turecku ... asi 80 mrtvých.
Avatar - Barrichello
11. 10. 2015 20:09
Re: Dobrá zpráva
Sovětský svaz už od roku 1991 není, asi ti to ušlo
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:13
Re: Dobrá zpráva
Ale sovětský agenti jako Putin nevysublimovali žejo ;-)
Re: Dobrá zpráva
mozgogovi a Hammunalie-Kysakre toho uslo víc.
10. 10. 2015 19:09
Re: Dobrá zpráva
A já mám obavy z lidí co hltají jakoukoliv propagandu, sjíždí internet a různý fejsbůky a neumí si udělat vlastní názor. Máme být hrdí Češi, co si vydobyli svobodu, nebýt servilní ani na východ, ani na západ, ale jednat tak aby z toho těžili naši občané. Evropanství je klišé, stejně jako slované. Buď hrdým čechem a chovej se tak aby ses za sebe nemusel stydět a neztratíš se v dnešním chaosu.
Re: Dobrá zpráva
V prípade mozgoga mají tvoje slova podobný úcinek jako kdyz budes mluvit do pracky nebo do kanálu na ulici.

Fakt je ale ze diskuse na ACZ jsou zajímavé. Clovek by neveril ze takoví vypatlanci jako mozgog existují kdyby tady na ne obcas nanarazil.
10. 10. 2015 19:16
Re: Dobrá zpráva
Mě to nevadí, s nimi vést dialog, třeba se jim rozsvítí ;-) někdy za pár let ;-) nechápu, proč si lidi život neužívají, ale dělají si ho nesnesitelný. Přitom žijeme v době největšího blahobytu...
Re: Dobrá zpráva
To je samozrejme tvoje vec ale podle me je v prípade jako mozgog zhasnuto navzdy, A ted si predstav ze tento clovek zrejme má volební právo, je mozné ze bude vychovávat, vychovává nebo vychovával deti. To není príjemná predstava.

Já se kecy techto slintalu jenom bavím, i kdyz to ve skutecnosti moc veselé není.
10. 10. 2015 19:24
Re: Dobrá zpráva
Já z toho mám samozřejmě taky zábavu. A žádný hlupák mi nezkazí náladu. To mi za to nestojí ;-)
10. 10. 2015 19:20
Re: Dobrá zpráva
Hele nepodceňuj pračku >:D Když si nalitej tak ti někdy odpoví i pračka >:D
10. 10. 2015 19:42
Re: Dobrá zpráva
vy jste ještě náctiletý, že ... to vysvětluje hodně, ne všechno, ale dost :no:
Re: Dobrá zpráva
mozgogu, pridej, at se pobavím, Mlátí to s tebou sice solidne ale ty más na víc. Zacíná vecerní predstavení kabaretu mozgog. >:D >:D >:D
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 20:27
Re: Dobrá zpráva
Ne, oproti tobě my jsme "už" náctiletí. Tobě může být tak deset maximálně, dospělý člověk takhle přemýšlet nemůže...
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 23:45
Re: Dobrá zpráva
Sem hrdej na svýho prezidenta, premiéra, nejpopulárnějšího politika země a primátorku mýho rodnýho města

No nic tak to nevyšlo >:D >:D >:-[]
11. 10. 2015 11:56
Re: Dobrá zpráva
Ty mozes byt maximalne hrda len nato kam az ta tvoja hlupost nadniesla..ty nasa vesmirna stanica >:D >:D >:D
11. 10. 2015 14:16
Re: Dobrá zpráva
>:D , jo a já jsem ještě hrdej, jak jsme si někde, někdy vydobili nějakou svobodu (cituji blba kundaliniho nahoře), být hrdým Čechem >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 14:22
Re: Dobrá zpráva
Jj vydobyli :yes: >:D

Naivita je náhodou hezká věc :-)

S neznalostí je to trochu horší >:-[]
Re: Dobrá zpráva
Ty ses prímo hrdobec. >:D >:D >:D

mozgogu, kdyz vypatlanec jako ty píse neco o hrdosti tak je to docela legrace. Jinak si stací porovnat prísevky nicku kundalini_it a tvoje a je jasne videt tvoje nebetycná hloupost.
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 19:11
Re: Dobrá zpráva
Poláci? Ten "národ" hlupáků, kteří se snaží z protiruské rétoriky vytřískat co nejvíce peněz do vlastních kapes?
Jinak ti tedy gratuluji k tvé geniální a zcela otevřené mysli... Maximálně bys mohl rozpoznat, že spousta lidí má přístup k lepším zdrojům, než si ty můžeš i jen představit. Ale... říkej tomu třeba "módnost".
Re: Dobrá zpráva
Poláci nejsou zádný národ hlupáků. Tento tvuj slint je na stejné úrovni jako zvratky nicku mozgog.
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 19:32
Re: Dobrá zpráva
Bohužel, současné polské směřování k jinému označení nevede. Politická reprezentace blbne a lidi to ještě podporují...
Avatar - CHerokee
10. 10. 2015 19:35
Re: Dobrá zpráva
Poláci jsou na vrchu. Nejsou tak bolševičtí jako my, mají více zkušeností s Rusem a mají být na co pyšní.
Re: Dobrá zpráva
Ja mám takovou divnou vlastnost a sice nesnásím kdyz se nekdo nesmyslne navází do jiných národu. Poláci proste národ hlupáku nejsou. To muze tvrdit jenom vypatlanec.
Avatar - Barrichello
11. 10. 2015 16:47
Re: Dobrá zpráva
Tady někdo zas zblbnull z americké propagandy a tudíž protiruské >:D
Re: Dobrá zpráva
V této diskusi se najde hned nekoliku VYPu.
Avatar - CHerokee
10. 10. 2015 19:34
Re: Dobrá zpráva
Souhlasím, jen bolševici to nechcou slyšet.
Re: Dobrá zpráva
Takze podle tebe je pokles prodeju v Rusku predevsím dusledkem sankcí? Evidentne jsi jeste hloupejsí nez se zdálo.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 16:46
Re: Dobrá zpráva
Všichni bolševici sem! To by bylo aby jsme toho indiána neumínusovali.... ;-)

Kuwa bolševici vy jste ale *. Indiána mínusovat, ne mě. >:D

Napsal sem ddeebbiilloovvéé, ale nepustilo mě to tam... >:D
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 17:08
Re: Dobrá zpráva
Věr, že mínusy nejsou od bolševiků. To je jen víc a víc lidí nasr.aných sebezničujícím jednáním "vyspělého západu".
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:11
Re: Dobrá zpráva
Nic si nemaluj švíháku! Já poznám bolševika i skrz internet...dobrý ne? >:D
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 17:17
Re: Dobrá zpráva
To je přímo geniální! S tím bys měl jít do cirkusu! >:D ;-)
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:53
Re: Dobrá zpráva
Tak v cirkuse jsem s tím už byl, ale pak mě komouši zavřeli....... ;-)
Re: Dobrá zpráva
děda7 je evidentne vypatlanec, jeho slinty se není treba vzrusovat.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:16
Re: Dobrá zpráva
Tak co se vzrušuješ brácho? >:D
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 17:18
Re: Dobrá zpráva
Já si myslím, že si dělá srandu. Bývá docela vtipný.
Re: Dobrá zpráva
Muzu te ubezpecit ze děda7 sem napsal dost príspevku ze kterých se normálnímu cloveku chce zvracet, Kdyby sid treba precetl jeho názory na zeny tak by ses podivil jaký to je primitiv.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:30
Re: Dobrá zpráva
Běda mužům, kterým žena vládne....kněžna Libuše, Krokova dcera.... ;-)
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 17:32
Re: Dobrá zpráva
Ty jsi muslim? :-)
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 18:01
Re: Dobrá zpráva
Ne, potomek Přemyslovců....... >:D A dvakrát šťastně ženatý, ale moje ženy se nešťastně vdaly... >:D ....dobrý, ne?
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 18:07
Re: Dobrá zpráva
Nevím, že bych měl bratra. Hele, neber tu viagru. Asi to ona není a oni ti lžou... ;-)
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:36
Re: Dobrá zpráva
.....to nikdy nevíš hochu, to ví jen tvůj fotr... ;-)
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 18:45
Re: Dobrá zpráva
:-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - praděda7
16. 10. 2015 22:54
Re: Dobrá zpráva
Kde jsi chrápal, Kájo....v SSM klubovně? >:D
10. 10. 2015 17:12
Re: Dobrá zpráva
asi proto, že máš ddeebbiilloovvnníí příspěvky.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:14
Re: Dobrá zpráva
Hele bolševik se ozval...dobrý ne?. >:D
10. 10. 2015 17:19
Re: Dobrá zpráva
Kdyby ty jsi věděl s kým si píšeš tak přehodnotíš své IQ. Jsi přesně typ přispěvovatelů, který zapleveluje diskuse, plácá a jen plácá a tahá sem osobní mindráky.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:25
Re: Dobrá zpráva
Tys byl politický vězeň? Spíš bych řekl že pohraničník... >:D
10. 10. 2015 17:29
Re: Dobrá zpráva
A jak poznáš politickýho vězně? Když si vzal do města rifle a příslušník na něj udělal tytyty? >:D
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:37
Re: Dobrá zpráva
No né, reagoval jsem pouze na tvůj styl. Znal jsem kdysi jednoho politického vězně a ten vždy začínal konverzaci s tím: "kdyby ty jsi věděl kdo jsem"........ ;-)
10. 10. 2015 17:49
Re: Dobrá zpráva
Tak to sorry za copyright, už se to nestane.
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 17:30
Re: Dobrá zpráva
Tak to jsem nečetl.
Re: Dobrá zpráva
Bud rád. Primitivnejsí zvratky nez to co psal děda7 na téma zeny se tady málokdy vidí.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:40
Re: Dobrá zpráva
No vidíte jak se nám to tu pěkně rozjíždí....stačilo jen trochu rýpnout do bolševiků a přizdisráčů a hned je tu veselo............ejjjjejjej...juchůůůůů… >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:50
Re: Dobrá zpráva
Šviháku bacha! Vyskytuje se tu několik zkrachovalých pisálků. Někteří z nich už dokonce vstali z mrtvých, ale jsou pořád stejně arogantní, mají "krátkou cinkšňůru" a chybí jim smysl pro humor... ;-)
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 16:52
Prodej aut v Rusku
Auta jsou Rusům na houno. Oni potřebují letadla a tanky. A těmi je to v GUMu narváno... ;-)

Kuwa bacha! Jeden bolševik zmizel. Asi je na cestě do Sýrie.... >:D
Rozbalit vlákno
6
10. 10. 2015 17:26
Re: Prodej aut v Rusku
Co máš proti Sýrii? Myslím, že většina obyvatelstva Sýrie by napsala duchaplnější příspěvky než ty ;-)
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:32
Re: Prodej aut v Rusku
Tak to jsi byl ty, ta zatoulaná ovečka....sorry........ >:D
10. 10. 2015 17:47
Re: Prodej aut v Rusku
ne já jsem ovčí babička a jsem na procházce s beránkem ;-) Vyprávím mu pohádku a hloupém vlku co si říkal děda7. To je ti sranda ;-)
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:52
Re: Prodej aut v Rusku
Chabé hochu, chabé......ta by neuspala ani Kádla knížete....... >:D dobrý, ne?
10. 10. 2015 17:56
Re: Prodej aut v Rusku
Asi máš mezery ve vzdělání. Knížete nikdo uspávat nemusí, bo spí permanentně.
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:38
Re: Prodej aut v Rusku
No právě....tak to bylo chabé.......dobrý, ne? >:D
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 17:57
Provokace
Bacha na mě!!! Dnes jsem ve formě. Vzal jsem si ráno omylem Viagru.... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
7
Re: Provokace
Tím se vysvetluje jakým orgánem myslís. Mozek to rozhodne není. >:D >:D >:D
10. 10. 2015 18:06
Re: Provokace
:yes: myslím, že si dal koňskou dávku >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:43
Re: Provokace
Chabé hochu, chabé....u nás na hřbitově je už brána vtipnější.... >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:41
Re: Provokace
Pozor na můj orgán. Jsem s ním schopen myslet daleko víc než ty s tvojí hlavou ve které máš asi jen drcené Tatranky.... >:D >:D >:D
Avatar - speedfred
10. 10. 2015 19:57
Re: Provokace
tak to bolo na komoru >:-[]
Avatar - CHerokee
10. 10. 2015 19:40
barevný svět
Rusko podporují jen bolševici a hlupáci. Takže, tady se to celkem dobře vybarvilo. Aspoň vím, s kým mám tu čest. Myslet si,že Rusko nás zachrání přes ISIS, ačkoliv jste nikoho z ISIS tady nikdy neviděli, je legrační. Na ně Rusové vůbec nemíří, cílem je zničit Sýrii, udržet Asada a tím ještě znásobit migrační vlnu do Evropy. Jenže to na stranických schůzích a v ruských médiích neřeknou...
Rozbalit vlákno
55
Re: barevný svět
CHerokee, mozgog a deda7 - jeden vetsí VYP nez druhý. Na vás by nestacil ani doktor Chocholoušek. >:D >:D >:D

Jinak mozgog uz má sbalený kufr aby mohl odjet do Nemecka kde na neho cekají s otevrenou nárucí. Kam se chystás ty?
10. 10. 2015 22:52
Re: barevný svět
Když se ti pomalejší, vašeho typu, probudí, bývá už pozdě.
Re: barevný svět
mozgogu, problém je v tom ze mezi "ty pomalejší" patrís práve ty.

Krome toho jsi lhár, ale to je u vás protiruských zvracecu obvyklé.
11. 10. 2015 14:19
Re: barevný svět
proto se historie stále opakuje, protože ty zkušenosti jsou přenosné pouze na jednu generaci po té co to zažila přímo na vlastní kůži, ta ještě další generace už se té historii směje a ta čtvrtá generace si to prožije znova ...
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 14:23
Re: barevný svět
Tohle bohužel podepisuju :-|
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 19:48
Re: barevný svět
Jediný dobrý bolševik je mrtvý bolševik..... :-!
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 19:54
Re: barevný svět
Syřané neutíkají před Asadem. Byl jsem v Sýrii v roce 1998, kdy ještě vládl Asad starší. Po nástupu Asada mladšího se lidem nežilo zle. Samozřejmě se nedá jejich životní styl srovnávat s naším...
Můj bratranec tam létal do začátku války. Byl hostem dovozce Škodovek. Poznal Sýrii jako nikdo z nás. Dokonce se tam po něm jmenuje jeden brouk, kterého objevil.
Vyprávěl, že v noci se mladí syřané oddávali orgiím a ráno to vymodlili. Žádný přehnaný muslimský svět.
Pak přišla vlna "arabského jara" a udělala svět nebezpečným. Kde padli vůdci, nastal chaos.
Jen 8% Syřanů prý chce zůstat v Evropě, drtivá většina se chce po válce vrátit do Sýrie. Neexistuje žádná umírněná opozice. Proč by jinak předávala ISIS své zbraně, zajaté vládní vojáky i ostatní zajatce, včetně novinářů? Je to něco, co USA před pár týdny pohřbily a najednou to zase vykopaly. Jedna velká lež. Asad by měl zůstat alespoň do konce války.
Řešením krize ve světě je změna systému v USA. Od Reagana tam není žádný prezident, ale jenom loutky. Proto i samotní Američané dávají naděje do Trumpa...
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 20:05
Re: barevný svět
Syřané neutíkají před Asadem? To je zajímavé. Ti co sem dorazili, říkají že utíkají před Asadem. Kde je tedy pravda? Před kým potom utíkají? :-! Změna systému v USA? Myslíš snad změna prezidenta? Ten černoušek, co ho tam mají teď, ten opravdu na co šáhl to pokakal... ;-\
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 20:10
Re: barevný svět
Před Asadem mohli utíkat od roku 2000, ale nedělali to. Utíkají před Islámským státem, který se vyklubal právě z takové umírněné opozice...
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 21:47
Re: barevný svět
Ale houno brácho, Syřané utíkali před Asadem ještě dlouho před tím, než IS začal válčit... :-!
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2015 23:57
Re: barevný svět
Nemáš pravdu. Těch 11 milionů syřanů uteklo před obojím. Jak ISIS tak Asad to krutě přehnali

Ten fanoušek co mi i v tuhle hodinu pod všechny příspěvky okamžitě nastřílel :no: určitě nemá koule na to napsat proč a kdo je žejo? >:-[]
11. 10. 2015 11:49
Re: barevný svět
Ti Syřané neutíkají před Asadem, ale před válkou, kterou někdo rozpoutal. Před Asadem by utíkal před pár lety. A to jsem si nikoho nevšiml. Dnešní nešťastný uprchlík pak kvůli získání azylu bude tvrdit cokoliv. Asi však nikdo z nich neřekne, že je džihádista.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 13:20
Re: barevný svět
Obzvlášť to: "kterou někdo rozpoutal" ukazuje na hluboký znalosti problematiky i regionu ;-)
I když to: "Toho sem si nevšim" taky nebylo marný >:-[]

Chlape kde to v sobě bereš že suveréně diskutuješ o něčem o čem víš naprosto kulový >:D

Kdo v Syrii prosím tě zavřel 20-30 tisíc lidí z opozice? Zabil 70-80 tisíc civilistů? A tak 10-15tisíc děti? :-|

Prostě masově exodus ze Sýrie kterej či ta asi tak 11 milionů lidi je kvůli úchylnýmu Bašaru Asadovi kterej během pár let celkem fungující stát totálně položil do kolen a zřejmě ho definitivně rozložil. A pochopitelně i kvůli ultraujetýmu islámskýmu státu

To čeho si ty všímáš, teda současná vlna která se žene do Německa Britanie Švédska atd s Asadem fakt nemá moc společnýho. To sou lidi původem od Indie po Balkán který sice často maj falešnej syrský pas ale to je tak všechno co maj se Syrií společnýho :-)
11. 10. 2015 13:38
Re: barevný svět
Na diskusi s tebou nemám nervy. Ty si raději bude šetřit na děti. Ty mě jsou na rozdíl od tebe schopny obohatit. Jen malá otázka. Jak mohl za dle tebe úchylného Asada stát celkem normálně fungovat? Proč si ho sám totálně rozložil? Nechtěl jen zabránit osudu Iráku, Libye a dalších? Kdo byla ta opozice? Byli to ti, kterým vadilo, že je Syrie skoro sekulární stát, že tam nejsou pronásledováni křesťané a jiná náboženství?
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 13:49
Re: barevný svět
Dík za upřímnost já to mám podobný >:D

Přes naprosto nesmyslný blekoty politiků typu Chovanec nebo prezident nás se tohle naprosto netýká. Je tu pár set syřanů už od počátků konfliktu a v týhle vlně tu o azyl zažádalo dalších 60 - zřejmě příbuznejch a známejch těch co tu už sou. Policie za celý ty roky nezaznamenala jedinej problém
Od ledna jsme měli na léčení přijmout 24 syrskejch dětí. Dorazej až teď a bude jich nakonec asi polovina. To je všechno co my máme společnýho se zhroucenim Syrie. Ve světle výroků některejch politiků absurdní žejo :-)

34 letýho synka Bašára jako novýho doživotního vládce syřani prostě nezkousli. Popravdě se nedivim. Je to jako kdyby u nás vystoupil takovej Gross že bude doživotnim vládce a hlavní důvod by byl že je syn Husáka - zkus se nad tim zamyslet ten příměr totiž docela sedí >:-[]

Opozice nebyla ale je ;-)
A je velmi různorodá, od šílenejch extrémistů ISIS po normální vzdělaný lidi.
Státy jako Syrie nebo Lybie můžeš držet pohromadě vojenskou mocí jako ministr obrany Bašárův tatítk generál v Syrii nebo jako plukovník vojenskym převratem v Libii. Když tohle direktivní ovládání státu pustíš neni překvapení jak to dopadne
11. 10. 2015 14:29
Re: barevný svět
O počátku války v Syrii nevíš nic. Přitom není takový problém si nformace dohledat a nebýt jen pod vlivem jakékoliv propagandy. Začni si číst zpětně články třeba od r. 2010 a porovnávej to s tím, co se stalo. S nějakými propagandistickými výkřiky u mě neuspěješ.
Re: barevný svět
pogo26, stací si precíst drívejsí slinty Kylie která si ted ríká Hammunasakra k tomuto tématu a je jasné ze nejaká diskuse nemá smysl. Ta blbka omílá porád stejné veci, nepodstatné detaily, jako argumenty uznává jen co se jí hodí. Stejný zpusob diskusního chování jako v diskusích na téma Ukrajina-Krym-Rusko. S logickými argumenty u ní neuspejes.

Uz jenom následující slint nicku Hammunasakra dríve Kylie ukazuje ze ten clovek je absolutní hlupák který plácá nesmysly:

"To čeho si ty všímáš, teda současná vlna která se žene do Německa Britanie Švédska atd s Asadem fakt nemá moc společnýho. To sou lidi původem od Indie po Balkán který sice často maj falešnej syrský pas ale to je tak všechno co maj se Syrií společnýho."

Nevím jak ty, ale já jsem to vzdal. "Diskuse" s nenormálním clovekem nic pozitivního neprinásí.
11. 10. 2015 14:22
Re: barevný svět
tady se sešlo myslitelů, člověku z toho jde až mráz po zádech
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 14:24
Re: barevný svět
Myslíš koho budou příště zase volit? To mě taky >:-[]
Re: barevný svět
mozgogu, vyjmecne souhlas. Z tebe, Kylie a nekolika podobných jde vázne mráz po zádech.
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 19:23
Re: barevný svět
Já se ti k mínusům za ty tvé nesmysly klidně přiznám. Píšeš hlouposti nepodložené fakty a ještě se v tom vyžíváš, to není jen na minus...
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:48
Re: barevný svět
Jasně těch 11 milionů co v průběhu posledních 5ti let uteklo do zahraničí by Bašara na rukou nosilo :yes: >:D >:D >:D

Těsně před defenestrací >:-[]
Avatar - AUDIRS6
10. 10. 2015 20:18
Re: barevný svět
Ze ty si sa s tymi Syrcanmi oddaval tym orgiam tiez ! >:-[]
A potom, sa ti zjavil v noci Najvyssi a na tvoju modlidbu ti odpovedal: Pre teba mam specialne pokanie - presedlas z "elfera" na hybrid ! >:-[] Az na veky vekov, Amen ! >:D
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 20:28
Re: barevný svět
>:D

Já Syřanku neměl, ale Libanonku ano. Pak ještě Turkmenku a Egypťanku. Muslimské dívky nejsou špatné. Je mi jich líto.
10. 10. 2015 20:34
Re: barevný svět
Aj ja chcem mat medzinarodne styky triky na babiky ake mas ty Svihaku >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 20:49
Re: barevný svět
Staň se námořníkem! ;-)
10. 10. 2015 20:58
Re: barevný svět
..tak to si musel precestovat cely svet a musis mat vela zazitkov :yes:
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 21:05
Re: barevný svět
Starořecké přísloví: Jsou tři druhy lidí. Žíví, mrtví a ti, co jsou na moři.
10. 10. 2015 21:08
Re: barevný svět
..tak mozno ,ze aj niekde vo svete beha Svihak muslim junior ,kedze nie nadarmo sa hovorilo o namornikoch ,ze co pristav to milenka ;-)
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 21:16
Re: barevný svět
Ta Turkmenka vypadala nadějně. Její otec byl politik a já už myslel na to, jak budeme mít v ČR levný plyn. Jenže pak upadl v nemilost a museli ze země odejít. A to co jsi psal bylo málem taky... Prý.
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 20:39
Re: barevný svět
Já to věděl, já měl pravdu! Je to Evžen, lovec žen... >:D
10. 10. 2015 21:12
Re: barevný svět
..ked uz tak Allah sediaci na rope by mu urcite nedoporucil hybrid,ale nejaky poriadny 8 liter V8 >:-[] >:D
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 21:22
Re: barevný svět
Včera jsem byl škemrat v Toyotě, že chci být prvním majitelem Priusu 4 v ČR. Ale nedozvěděl jsem se nic jiného, než že bude až v březnu. Narozdíl od nich jsem v tom autě aspoň seděl (hodně namyšlený smajlík)...
10. 10. 2015 21:38
Re: barevný svět
V nejakej debate z Frankfurtu sa mi matne zda,ze si sa ale zamiloval do ineho auta ako do noveho Priusu,nie?Pokial si dobre pamatam tak to bol poriadny motor bi turbo V6 >:-[]
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 21:43
Re: barevný svět
Dovedeš si představit Alfu s 520 koňmi s manuálem? Číslo na odtahovku v mobilu... Nebo rovnou na pohřební službu.
10. 10. 2015 21:52
Re: barevný svět
..s tvojim vekom,rozumom a pohodovym stylom jazdy naucenym z Priusa si to viem zivo predstavit,ze by si si take nieco kupil,aby si si urobil radost do zivota ;-)
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 22:13
Re: barevný svět
Když Prius mi ale tu radost dělá. ;-)
10. 10. 2015 22:20
Re: barevný svět
Tak potom je vsetko v poriadku a tak ako ma byt :yes:
A ktory Prius si chces kupit?Dufam,ze ked uz tak aspon plug-in Prius kedze vtom klasickom nevidim vyznam uspory paliva
Avatar - Dylan McKay
10. 10. 2015 22:35
Re: barevný svět
Klasiku, úspora je druhořadá, když to nejezdí nad 5 litrů. Nejdůležitější je spolehlivost. Ale chci ten tmavě modrý. ;-)
11. 10. 2015 11:58
Re: barevný svět
Plug in od Priusu nie je tak spolahlivy ako klasicka verzia?Ked uz si chces kupit auto z tak zaujimavymi ufo tvarmi tak nechces ju v inej farbe ako tmavo modrej?Nezaniknu tie jeho zvlastne tvary?
Avatar - Blue Sun
10. 10. 2015 20:21
Re: barevný svět
Krásně řečeno, moudrá slova. Aspoň je vidět, kdo má přehled...
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 18:53
Re: barevný svět
Skvělé ! jen ten konec s Trumpem- to nezní jako naděje. Podle mě je to idiot.
Avatar - Andromeda
10. 10. 2015 21:32
Re: barevný svět
Juj, Ty jsi ale mentálně - intelektuální dáreček >:-[] ... Kluci, Vy tady máte někde hnízdo ... >:-[]
Avatar - praděda7
10. 10. 2015 22:03
Re: barevný svět
Čekali jsme na tebe Obi Kenobi.... ;-) Ukaž nám galaktickou sílu Empire.... >:D
Avatar - Andromeda
11. 10. 2015 12:41
Re: barevný svět
Vždy mne překvapí, jak žalostně málo stačí k vyvolání něčeho, co se dá popsat jako prostá dětská radost >:-[] ... Vás tady panečku kluci je opravdu habaděj, realista by dodal, že se dáte přehazovat vidlema >:-[] ...
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 16:27
Re: barevný svět
Jo kamarád fajka, tady jsou fořti nadržení......... >:D >:D >:D
10. 10. 2015 22:41
Re: barevný svět
:yes: přesně tak, Rusák je hlavní mor, v eskalaci migrační vlny mají prsty jako pomstu evropě za ukrajinu.
Re: barevný svět
A jeste jeden vypatlanec, tentokrát s nickem ikarus. >:D >:D >:D
11. 10. 2015 11:37
Re: barevný svět
Odpověděl bych ti slovy Putina v OSN.
Arabské jaro označil za katastrofu a ptal se, zda si jsou jeho strůjci vědomi toho, co rozpoutali. Domnělí obhájci lidských práv rozpoutali chaos, v němž lidský život prakticky nemá cenu.
11. 10. 2015 14:25
Re: barevný svět
jsem zvědavý na proslov Putina před mezinárodním soudem v Haagu
Re: barevný svět
Putin pred mezinárodním soudem v Haagu zrejme neskoncí, ale i kdyby, tak z toho proslovu nebudes nic mít protoze vás nenechají dívat na televizi.
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 19:21
Re: barevný svět
Až bude Putin v Haagu, tak žádná televize už nebude existovat...
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 15:20
Re: barevný svět
Ale kdepak do Haagu [odkaz] >:-[]
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 18:39
Re: barevný svět
Hele, máme tady 5 dalších přísad do pekelné polívčičky... >:D >:D >:D
11. 10. 2015 06:42
Jedno ranní moudro ...
Jinde zmiňuje, že Bůh už dnes není na nebi, ale uvnitř člověka. Ten by se měl zklidnit, nestarat se o celé lidstvo a poslouchat vnitřní hlas: „Být člověkem, který si uvědomuje, co je a co dělá“.
Rozbalit vlákno
1
11. 10. 2015 09:33
Re: Jedno ranní moudro ...
jo svatá pravda ;-) Tak jsem si večer pustil Jimiho Hendrixe, nalil tatranský čaj a poslouchal ;-)
11. 10. 2015 10:15
nechapu
Milý diskutující (a vy vite ktere myslim), jdete s tou ruskou propagandou do***e
Rozbalit vlákno
70
Re: nechapu
Ty toho evidetne nechápes víc. Je vseobecne známo ze hlupáci jako ty vsechno to co se neshoduje s jejich názorem nebo co proste nechápou povazují na propagandu nekoho/neceho.
11. 10. 2015 14:28
Re: nechapu
musí to být zvláštní pocit, být sám se svým názorem proti realitě, zkušenostem, historii, lidské paměti, jednotlivcům i společnosti ... až bych řekl, že se to nějak jmenuje a že ta diagnóza má své číslo
11. 10. 2015 14:37
Re: nechapu
Sám není. Je ale pravda, že líných dementů nechajících se krmit primitivní propagandou je víc.
11. 10. 2015 14:59
Re: nechapu
Už si dejte pauzu ;-) lidi co mají mozek jen jako hlavové závaží, nenaučíš k čemu slouží a jak ho používat. :-)
Re: nechapu
mozgogu, zapomnels jeste na Centrální Mozek Lidstva. >:D >:D >:D

Jestli me ale vycítás ze muj názor se neshoduje s názorem vás vetsinových slintalu jako ty, Kylie a podobných, tam to más pravdu. Nastestí. Mít stejný názor jako vypatlanec mozgog by byla tragédie.

Jinak pokud tvrdís ze vetsina má vzdycky pravdu tak jenom pripomínám ze vetsina v 30. letech volila Hitlera.
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 16:37
Re: nechapu
Já odhaduju, že tvůj názor se shoduje s prostředím, ve kterém jsi vyrůstal...bolševik v rodině....měl jsi zkrátka smůlu... ;-\
Re: nechapu
dedo7, odhadujes to spatne. Bolševik v rodině nebyl zádný, za to tam napríklad byl clovek kterému komunisti znárodnili firmu a v 50. letech ho zavreli. Takze ses zase jednou za blbce. >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 16:57
Re: nechapu
To je docela možné, i když málo pravděpodné. Tebe ale zvládli bolševici zpracovat znamenitě...bolševické propagandě... :yes:
Re: nechapu
To co jsem nasal je pravda nezávisle na tom ze to nejaký vypatlanec oznací za "málo pravděpodobné".

I v dalsí veci se mýlís. Kdybys vedel v jakém prostredí jsem zil a ziju tak bys pochopil jak moc jsi za blbce.

Tvuj základní problém je ze, podobne jako jiný vypatlanci (v této diskusi napríklad mozgog nebo Hammunalie-Kysakra), nechápes ze clovek který má na Rusko trochu jiný názor nez diskusní a mediální mainstream nemusí být bolševik.

V tvém prípade je zajímavý poznatek jak veliký nedostatek zamestnancu musela Toyota svého casu v Austrálii mít kdyz vzali kdejakého vypatlance. I kdyz IQ testy jste tehdy zrejme nedelali.
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 17:14
Re: nechapu
Chabé IPO chabé...možná IPA jako izolace dobrá, ale to je tak vše k čemu je použitelná... >:D >:D >:D dobré ne? >:D >:D >:D
Re: nechapu
Myslís jako izolace od vypatlancu typu deda7? >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 17:53
Re: nechapu
Chabé IPO, chabé,....věřil jsem, doufal jsem, čekal jsem, že se zmůžeš na vtipnější odpověď .....nuž co, zase jsem někoho přecenil... ;-\
11. 10. 2015 11:28
Re: nechapu
K tomu, aby jsi zjistil, co se děje, stačí jen být otevřený k okolnímu dění. Stačí mít paměť a zpětně vyhodnocovat dopady všeho, co se v minulosti stalo. O tom, jak to dopadne, se mluvilo už před Arabským jarem. Bylo slyšet dost hlasů, kteří důrazně varovaly před důsledky. I na základě těchto zkušeností se pak rozhodneš komu můžeš víc věřit. A těžko budeš pořád věřit těm, kteří se z nějakého důvodu poslední dobou ve všem mílí. Nejhorší na tom je pro mě ten DŮVOD. Nevěřím, že je to z nevědomosti.
Jedna citace na závěr.
.."„Rusové měli pravdu o Iráku a Libyi, zatímco Američané a Britové se smrtelně mýlili,“ míní Matthews. Ruský prezident Vladimir Putin varoval, že podpora skupin bojujících na Blízkém východě za svobodu se může zvrtnout, protože si nemůžeme být jisti, co je skutečně motivuje k boji. Region může upadnout do chaosu. A přesně to se děje...."
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 16:54
Re: nechapu
Vladimir Vladimirovič ví velice dobře jak to všechno bylo. Ale ten to samozřejmě nikomu nevyslepičí. Faktem nicméně zůstává, že pokud US a spojenci neměly plán jak tu věc v Iráku a v Libyi dotáhnout do až konce, tak se do toho neměli vůbec zamotávat. ;-\
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 19:19
Re: nechapu
Přečetl jsem toho z politologických a obranně-bezpečnostních studií k tématu docela dost, ale ani ti největší prozápadní myslitelé tam nemají jediné písmeno o roli Ruska kromě toho, že tam z RF odešli kavkazští muslimové. Na to, že normálně na Rusech nenechají nit suchou a z každé spekulace vytvoří v podstatě až jistotu, je to zázrak.
Druhá věta je první rozumná věc, kterou jsi napsal...
Avatar - praděda7
11. 10. 2015 20:07
Re: nechapu
Rád bych ještě dodal, že US nastolilo po WWII demokracii v Japonsku i v Německu. Dalo to ale velké úsilí a vytrvalost. V obou zemích mají svou armádu dodnes, i když by tam už asi nemusela být. Dále. Co bohužel "pracuje" proti dlouhodobé strategii v těchto otázkách, jsou změny vlád. To se ukázalo v případě Iráku i Afghanistánu, kde konzervativní vláda republikánů "něco" začala, ale následující levicová vláda měla již jiné priority a z hlavně populistického důvodu tyto akce již nechtěla podporovat. Proto jsem v předešlém příspěvku napsal, že pokud není plán, který zajišťuje kontinuitu dané akce při a po demokratické změně vlády, pak nemá cenu do takové akce jít. Tuto chybu udělali US ve válce ve Vietnamu (díky jim za to. Jinak by jsme neměli u nás ve městě vietnamskou restauraci ;-), kde nebyl plán ani vůle v tomto konfliktu zvítězit. Vůbec se ale z tohoto fiaska nepoučily a opakovaly tuto samou chybu v Iráku i v Afghanistánu. Asi tak. :-!
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 20:16
Re: nechapu
Problém je, že poslední válka, kdy Američané věděli, co dělají, a měli nějaký cíl, skončila před sedmdesáti lety...
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:18
Re: nechapu
Problém je že my tehdy skončili na blbý straně světa. A viz i tahle diskuze ani 25 let nestačilo aby sme se z toho dostali ;-)

Ani ekonomicky a co hůř ani.. >:-[]
Re: nechapu
Je to sice OT ale Saša v Belorusku zase vyhrál. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:44
Re: nechapu
Já vím. Kdo by to byl čekal žejo :-)

Řikám že ani 25 let nestačilo aby se nám ze sovětský zóny rozsvítilo >:-[]
Re: nechapu
Vzhledem k tomu ze Lukašenko (belorusky Lukašenka) je v sirokých vrstvách obyvatelstva dost oblíben a opozice neschopná tak to fakt prekvapení není.

Jinak Lukašenko je jediný "diktátor" se kterým jsem si potrásl rukou tak mu musím fandit, to jiste chápes. >:D >:D >:D S Putinem jsem sice taky prohodil pár slov ale to jeste nebyl "diktátor" tak se to nepocítá,

Doufám ze si to neprecte mozgog nebo nejaký podobný bezmozgog nebo je z toho jeste yebne. >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 20:54
Re: nechapu
Přiznám ze absolutně nechápu :-)

Teda to zvolení jo to bylo jasný. Kolikrát to myslíš ešte dá? >:-[]
Re: nechapu
Nechápu co nechápes.

Jednou, dvakrát, trikrát?
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 21:54
Re: nechapu
To víš mě ujde kde co ;-)

Nebylo tam před chvílí jen: jednou dvakrát? :-)

3 krát takže 8 x po sobě? No to mě po.er :yes: >:D
Ta postsovětská zóna je fakt v p.deli :-!

A teď to vopravdu důležitý: Bude ešte jedna jízda se Zemanem Mynářem pro kterýho se místo vždycky najde a diplomatem Nejedlým? >:-[]
Re: nechapu
Pro blbku Kylii: Ano, z jednou, dvakrát jsem to zmenil na jednou, dvakrát, trikrát.

Co se blbko dívís, ty prece editujes pravidelne, obcas dokonce z nekolika slov na dlouhý príspevek,

Jinak o Belorusku toho asi moc nevís.
11. 10. 2015 22:50
Re: nechapu
To je nic nove ,ze nechapes Kylie ;-)

Zas vtieras??? >:D
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 23:04
Re: nechapu
Slušně ujetý :yes: >:D >:D >:D

Prošel sem si všechny tvoje příspěvky a musím uznat že držíš vyrovnanou laťku :yes: :yes: >:D >:-[]
Avatar - Blue Sun
11. 10. 2015 22:31
Re: nechapu
Tahle diskuze jen ukazuje, jak snadno se dají hloupou mediální propagandou zblbnout hlupáci a namísto, aby si našli relevantní zdroje, papouškují tupě masmédia.
Ne, naše republika opravdu nemá na to být vyspělou zemí, protože přemýšlení se vytratilo někam do ztracena a namísto toho nastoupily hloupé řeči ze západu.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 22:44
Re: nechapu
Myslíš ty masmédia co patřej slovenskýmu estébákovi nebo který konkrétně? >:-[]

Co je pro tebe relevantní zdroj? Hlídací pes? Neovlivní? Česká pozice? Deník Referendum?

Naše země fakt nemá na to vrátit se na úroveň vyspělý západoevropský ekonomiky dob 1. republiky - 40 let vlády komunistů nás absolutně zdeformovalo

Ze ekonomicky to je prokazatelný. Že mentálně si nechceme připustit
Avatar - Blue Sun
12. 10. 2015 07:23
Re: nechapu
Mám přístup k lepším analýzám situace, než většina populace, díky své práci. A nikomu to, stejně jako třeba IPA, nebudu prozrazovat. Stačí mi, když vím, jak se situace skutečně má a kde je problém.
Největší deformace myšlení naší země proběhla absolutní anarchií v devadesátých letech a druhá nejhorší probíhá právě teď, asi tak posledních pět let. A divím se, že si toho opravdu nechcete nikdo všimnout a stačí vám vyčpělá protikomunistická rétorika. To bylo trapné už před pěti lety...
12. 10. 2015 14:13
Re: nechapu
Tomu věřím, na vás se ta 90-tá léta i posledních pět let podepsalo hodně.
12. 10. 2015 00:46
Re: nechapu
Tohle je první a poslední věc se kterou s vámi souhlasím. A přiznávám, že takovou míru zdravé sebekritiky jsem od vás nečekal.
Re: nechapu
Blbka Kylie aias Hammunalie-Kysakra pritakává vypatlanci s nickem mozgog, >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
11. 10. 2015 23:37
Re: nechapu
Ušel ti evidetně fakt, že KSČ vyhrála v roce 1946 volby. legálně, bez podovdů a puče. A historixi typu toptena ti jistě dohledají, kolik lidí stálo v roce 1948 v ulicích s puškama a transparenty v ruce a tleskali Klémovi.

Nechcete nám tu namluvit, že to byli sovětší agenti NKVD, že ne? >:D

Za té první republiky a skvělého tatíčka Masaryka totiž řada lidí neměla co do huby, hákovali tvrdě od nevidím do nevidím asi jako dneska ukrajinci a vono to už některý holt přestalo bavit. Navíc když vyšli tehdá protestovat, narukovali na ně četníci s prendreky a bajonety.

Takže co si naši dědové zvolili, to měli.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 23:54
Re: nechapu
Proč by mi to mělo ujít? :-)

Jedny vyhraný volby by na ekonomiku a myšlení lidí asi neměly moc vliv. Zrušení voleb a zadrátování hranic evidentně trochu mělo ;-)

To že jako kapitalistickej stát sme za 1. republiky byli světová špička spíš víš. To že pod vedenim komunistické strany a přátelského SSSR sme padali ve světovym žebříčku volnym pádem zhruba 10 míst za 10 let možná taky
V době kdy Kléma hulákal z balkonu na Staromáku sme na tom jako víceméně nepostižený válkou byli výrazně líp než třeba sousední Rakousko. Jak sme na tom v porovnání jen s nim byli v roce ´89 nejspíš taky víš. Nebo? >:-[]
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 00:11
Re: nechapu
Jenže to měli na svědomí soudruzi ve vedení fabrik, co se báli o koryto, a tak radši nedělali žádný inovace a nejistý kroky, proč bysme šli soudruzi do rizika, sovětský svaz a spol tohle od nás bude odebírat furt.

Zbytek dorazil nedostatek deviz a rozkrádní soc. majetku zaměstnanci a lidmi.

Uvedu ti malý příklad - celé čakovice měli modrá vrata z nakradené barvy na kabiny Avií a dle výkresové dokumentace - ted plácnu - bylo na jeden nákladák potřeba 15 600 matiček a šroubků.

V reálu se jich spotřeboval 33 000. Kde asi skončila ta duhá půlka.

to samý produktivita práce. Nástup v 6:00, zapnout mašinu a budto se čumělo do blba, nebo se 2 hodiny fušovalo než se objevil na place mistr a pak se po obědě fušovalo další 3 hodiny než se šlo domu.

Ve fabrikách se dělaly celé generálky převodovek, spojek.

kdo byl u zdroje v životě nekoupil domů tech. benzín, ředidlo, olej, mlhovky, fridex atd.

V Boleslavi byli borci, co ukradli asi 15 kompletních motrů a vyvezli je skrz vrátnici na bagru se zvednutou lžící.

V letnanech někdo za totáče ukradl 3 kompletní avie a mohl bych tu pokračovat ještě týden

Takhle kdyby fungoval koncern VW, tak už dávno krachli....
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 00:18
Re: nechapu
Já bych to neházel jen na soudruhy z fabrik ale na soudruhy všude >:-[]

Zanedbaný bylo naprosto všechno. Kompletní infrastruktura. Porovnej si zase třeba jen rakouskou a českou síť dálnic v roce ´89. No klidně i dneska :-)

Nojo: Kdo nekrade okrádá vlastní rodinu - ten znám i já >:-[]

Jj produktivita práce tos trefil hřebíček na hlavičku! To byla katastrofa a dodnes těžce zaostáváme

Číst tvý příklady je docela vtipný a zábavný. Kdyby to nebyla taková katastrofa :-|
Po revoluci prej strašně brblali třeba řidiči náklaďáků apod. který byli prej zvyklí že nemalá část příjmu byla pravidelně kradená nafta. Což se soukromejm majitelum prej docela vadilo >:D
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 00:36
Re: nechapu
Moje příklady sou ze života.

Muj děda jezdil u mlýnů na Tatře 111, později na Pragovce S5T a V3S, než si ho vybral sám ředitel pekáren a vozil pak ředitele s Pobědou a Volhou 21.

Takhle za nim jednou přišel vedoucí garáží a autoprovozu a povídá mu: "Karle víš co o tobě říkaj ostatní chlapy? Že seš *"

Protože jako jedinej psal skutečnou spotřebu. Pak donucen tlakem a okolnostmi to začal psát taky upraveně.Děda v ksč nebyl, sám měl autodopravu, kterou mu v roce 1948 zrušili a nákladák musel odevzdat do JZD.

tátův kamarád ze základky jezdil tatrou 603 ministerstva spravedlnosti (jo asi ten kámoš byl u komančů, jinak by se tam nedostal). Ten měl udělátko, tzv. dělníčka a ten mu dělal to, že i když stál na semaforech, tachometr se točil a tatra jela 50 >:D

No a druhej děda se po sazeči, tiskaři, vedoucím výroby stal nakonec náměstkem v jenom nakladatelství. Taky v ksč nebyl, ale je pravda že ho tam prosadil jeho kamarád, co komunista byl a že za ním každou chvíli chodili aby vstoupil, že mu daj o 500 měsíčně víc.

Takže já vím moc dobře jak to chodilo.

Krom toho táta dělal za totáče celý léta v letecký a automobilový výrobě jako kontrolor ve vývojových odděleních + občas vypomáhal i na lince, kde se dělali sériový auta.

A naši známí a kamarádi dělali v podnikách jako TOS Hostivač, ČKD tatra či polovodiče, aznp a LIAZ atd.

Co se nerozkradlo se prošustrovalo za nerealizovaný prototypy a nehospodárností.

Samozřejmě něco nám sověti zkázali vyrábět atd.

Ale vinu na tom, kam to továrny dopracovali musí hledat většina těch, co tam dělala jako první u sebe.

táta mi jednou řekl - já se divím, že ten režim vydržel tak dlouho. Tady se rozkradlo tolik věcí, že kdo to nezažil, neumí si to představit a neuvěří.

Na tyhle jeho slova si dodnes pamatuju.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 00:43
Re: nechapu
A do tohohle by se dost lidí chtělo vrátit >:D
Aspoň mi to tak občas připadá

Socialismus je systémově špatně. Ved k naprostýmu ekonomickýmu krachu na všech konktinentech kde kdy byl zavedenej. Jedno jestli kdysi u nás nebo dnešní levicový zmatlaniny ve Venezuele nebo Severní Koreji

U nás je bohužel asi znát i množství lidí který uteklo nebo bylo odejity. Většinově to spíš byli ty inteligentnější - a dost tady chyběj
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 00:42
Re: nechapu
Nejen za Klémy, v řadě odvětví jsme byli konkurensechopní ještě v 60. letech.
Zásadní úpadek nastal v 70-80 letech.

Učili se u nás japonci a další.

Záadní pád do letargie, úpadku a zastaralosti přišel za Brežněva kdy se nic nedělalo, hlavně se kšeftovalo a moc se držela v rukou stejných lidí.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 00:47
Re: nechapu
To sem opakovaně slyšel a částečně to je dle všeho pravda. Problém je že srovnání celkový úrovně států, HDP, stavu infrastruktury sme už v těch 60 letech byli mimo. Evropa už tehdy byla o desetiletí dál

Samozřejmě za Husáka sme to dorazili totálně >:-[]
12. 10. 2015 00:50
Re: nechapu
Ten úpadek začal s nástupem elektroniky, do té doby šlo koupit tu německou mašinu, rozšroubovat a vyrobit, jakmile v tom začala být elektronika byl s tímhle konec.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 01:05
Re: nechapu
Nepoužil bych začal ale razantně zrychlil. Infrastruktura byla nesrovnatelně pozadu už v těch 60. letech
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 01:12
Re: nechapu
Infrastruktura čeho?
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 01:28
Re: nechapu
Silnice budovy prostě všechno

Komunisti od ´48 žili z podstaty. Když se po asi dost úchylnejch 50. letech v 60. trochu znormálnilo a tu a tam se někdo dostal ven porovnání bylo prej drsný

A je jedno jestli si porovnával dálnice nebo prodejnu s čimkoli
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 09:03
Re: nechapu
Aha takže komunisti nic nepostavili. A kdo postavil ty chemičky, rafinerie, mosty, sídliště, sámošky, hutě, ocelárny, doly, výzkumáky, hotely atd.

A přestavěl staré továrny a rozšířil + jzd a další podniky.

Řadu strategických staveb tu pomáhali stavět i západní firmy
Re: nechapu
Na Hammunalie-Kysakru takhle nemuzes. Ta ti zapre i nos mezi ocima.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 10:44
Re: nechapu
Aha já psal že komanči nic nepostavili? :-)

Jen že třeba už za prvních 20 let pod vládou jedný strany sme šíleně zaostali. Dle ofiko ekonomickejch dat a v celkový infrastruktuře. V celý západní evropě se začaly masově stavět dálnice - u nás ani kilometr. Například

Ale infrastruktura je všech od letiště po nový rozvody vody - ty sou v Praze dodnes staletý :yes: >:D
Je fakt že ty nově udělaný za Husáka prej praskaj víc než ty 100 let starý >:-[]

Podstata je že sme ekononicky ztratili už v prvních desetiletích
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 10:54
Re: nechapu
Když sme u potrubí tak praskaj nejen ty od Husáka, ale i ty nový. U nás v ulici to měnili v roce 2009 a znovu v roce 2012. Faaakt kvalitka.

Letiště taky výrazně předělali za totáče. železnice se taky dost budovala. Já myslím že toho postavili dost, v tom problém nevidím. problém byl v tom, že výrobky továren byly od 70. let zastaralé a nekonkurenceschopné, ne v tom že tu bylo málo dálnic a 50 let starý trubky.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 11:07
Re: nechapu
Jj ty 100 let starý sou prej nejkvalitnější :yes: >:D

To není o tom že by se tady nic nedělalo. Jen jinde jaksi víc
Realita je že po odtržení od Rakouska jsme byli světová špička. Je to neuvěřitelný ale v desítce nej států světa
Po roce ´48 sme v tomhle pořadí padali jak hruška. Po ´89 se pád zastavil a dokonce sme se zlepšili. Dle všeho sme ale měli výrazně na víc a víc od nás svět taky očekával. Někde sme museli udělat doslova obrovskou chybu. No možná ty tunely co nám tak dou.. >:-[]

Je to i o těch dálnicích i o produktivitě práce i staletejch trubkách atd atd. prostě celkově. Možná se to z čistě místního pohledu až tak neprojevovalo a třeba tehdejší česká filmová vlna byla mimořádná. Ekonomicky sme ale už byli out a další dvě desetiletí to fakt nezlepšily >:D
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 01:14
Re: nechapu
V 60. letech zrovna moc eletroniky nebylo a když tak ne v Evropě. V té době byla Evropa ještě 100 let za vopicema (tedy za USA) >:D >:D >:D

rusáci uměli okopčit i tu elektroniku, když chtěli.

Jde o to že nechtěli nebo nepotřebovali, ale země, jejíž agenti ukradli skoro komplet plány na atomovou a vodíkovou bombu neměla s hospodářskou špionáží problém.
Avatar - Barrichello
11. 10. 2015 23:42
Re: nechapu
Ty armády tam mají proto, aby mohli Evropu ovládat, držet jí v šachu a diktovat zemím západní evropy svojí vlastní verzi zahraniční politiky.

USA stejně jako SSSR nikdy nic nedělali pro načeí blaho a za děkuju, všude měli a mají svoje strategické plány anebo na tom vydělali ekonomicky.
Avatar - Hammunasakra
11. 10. 2015 23:47
Re: nechapu
Jj sovětská vojska tu fakt byla aby nás drželi v šachu a diktovali jak to tady má fungovat včetně vlastní verze zahraniční politiky. O tom fakt neni sporu :-)

No celkem prokazatelně sou velký rozdíly v ekonomice i možnostech života v dobách kdy sme patřili a patříme k západu a kdy k východu ;-)
12. 10. 2015 00:57
Re: nechapu
Není to úplně tak jak by se zdálo, v ČR jsme posledních 25 let chudli a rozkradlo se tady všechno co se dalo, pár šroubků nebo motorů je proti tomu nic.

Zatímco ty dříve chudé země, na východě se za těch 25 let posunuly mnohem dál. Věci, které se dnes staví / vyrábí třeba v Číně jsou tady nerealizovatelné ... atd atd
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 01:03
Re: nechapu
Jj Čína a my sme po komunistický ekonomický devastaci začali zhruba ve stejnou dobu. Rozdíl dneska je naprosto drtivej ;-\
Možná fakt platí to že si neumíme sami vládnout :-|

Za posledních 25 se to tady neskutečně zlepšilo ale kdybysme netunelovali jak zběsilí tak by sme samozřejmě mohli bejt výrazně jinde

Ekonomicky sme na tom ale naprosto nesrovnatelně líp - ve všech parametrech

Socblok skončil nejen politicky ale předevšim zkrachoval ekonomicky! I to málo co svejm občanum nabízel už nedokázal zajistit - zřejmě proto to soudruzi ve všech zemích sovětskýho impéria vpodstatě zabalili. V ´58 nebo ´68 to eště násilim udrželi ale koncem 80. let to nemělo smysl. Situace byla ekonomicky neudržitelná
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 01:17
Re: nechapu
Jinak čína je asi ještě 50x horší jak sssr. Ty okopírujou co můžou vč. chlupů a pomalu i názvu.

Sověti si to aspon upravili na svoje podmínky, vylepšili nebo zjednodušili.
12. 10. 2015 14:05
Re: nechapu
ale hloupost, Sověti nic neupravili, nevylepšili ... maximálně to nějak zbastlili ... myslím, že dodnes nedokáží vyrobit ani barevnou obrazovku, tam to zůstalo od konce války téměř beze změny
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 14:31
Re: nechapu
Zase plácáš a o ruský resp. sovětský technice víš kulový.

Neuměj vyrobit šroubek vid a byli jako první ve vesmíru a němce hnali od Moskvy tak, že se z nich kouřilo (ze skopčáků samo)
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 15:05
Re: nechapu
Nojo na Moskvu dojel už Napoleon :-)
12. 10. 2015 14:08
Re: nechapu
Na to téma "ekonomického" krachu východního bloku by mě zajímala nějaká ekonomická kalkulace ... podle mě to ekonomicky nezkrachovalo ... stačí si vzít co se tady vybudovalo za komančů a jaké bylo zadlužení státu a porovnat to s posledními 25-ti lety. A ekonomický výsledek těch posledních 25 let bude x-krát horší.
Avatar - Hammunasakra
12. 10. 2015 15:09
Re: nechapu
Možná k tématu nejdřív s někym pokecej. Myslim s nějakym ekonomem :-)

Sovětskej blok to zabalil protože zkrachoval ekonomicky. Dál to už prostě nešlo. Politicky popularitou u vlastních lidí byl samozřejmě taky v p.deli >:-[]

Po ´89 se tady hodně tunelovalo a tuneluje dodnes ale ekonomický čísla sou naprosto nesrovnatelně lepší včetně našeho umístění v různejch žebříčcích. Že sme na tom mohli bejt eště výrazně líp o tom žádná.
Ekonomická debilita 1. stupně byla Klausova privatizace, smrtelnou ránu všem dalšim rozpočtum dalo Špidlovo nasměrování a jeho "zdroje tu sou" a následný absurdní kraviny co při kupování si voličů schválila sněmovna atd.
Přesto naše dnešní produktivita, HDP na hlavu atd. sou naprosto nesrovnatelný
Avatar - Barrichello
12. 10. 2015 01:16
Re: nechapu
Ty bys chtěl pracova za misku rýže?

Já teda ne. Čína šla nahoru, protože tam byla levná pracovní síla a západ a usa tam postavili svoje továrny, címž sebrali práci lidem v evropě a stali se na číně závislí.

Cesta do pekel, jenže hamižné firmy, korporace a podnikatelé viděli jen zisk >:D
Re: nechapu
"Jj sovětská vojska tu fakt byla aby nás drželi v šachu a diktovali jak to tady má fungovat včetně vlastní verze zahraniční politiky. O tom fakt neni sporu." - plácás blbko Kylie.
Avatar - Blue Sun
12. 10. 2015 07:29
Re: nechapu
V tom má docela pravdu. Sověti se "socialismu s lidskou tváří" báli, protože pro ně byl politicky neprůhledný a nejistý. Mohli jsme se stát klínem západu, vraženým do východního bloku. Té okupaci se, přes všechnu snahu, v té době asi nedalo vyhnout.
Vezmi si třeba Jugoslávii. Zůstala komunistická, ale v podstatě "sama", byla mimo Varšavskou smlouvu a nepříliš tolerovaná i v rámci RVHP. Trhli se sami, ale oni nebyli na nijak strategické pozici, takže je sověti nechali být. My jsme byli problém.
Re: nechapu
V tom ze se Sověti se "socialismu s lidskou tváří" báli más samozrejme pravdu. Ale z toho co píse Kylie alias Hammunasakra nevyplývá ze má explicitne na mysli období od roku 1968. Její slova "sovětská vojska tu fakt byla aby nás drželi v šachu a diktovali jak to tady má fungovat včetně vlastní verze zahraniční politiky" se dají pochopit ze to "diktování jak to tady má fungovat vcetne vlastní verze zahranicní politiky" tady praktikovali po celou dobu "socalismu". Ale v Ceskoslovensku pred rokem 1968, na rozdíl treba od NDR a Polska, sovetská vojska nebyla.
Avatar - _Karel_
16. 10. 2015 19:24
Vážně?
Tak tohle je pro mě nejsmutnější diskuze, co jsem kdy na Auto.cz četl.
Rozbalit vlákno
0
29. 10. 2015 09:26
Nove auta...jak pro koho
Nevim jak v ted v Rusku, ale asi si tam pro normalniho cloveka co na nove auto sotva dosahne se taky tak jak v cesku nove auto nevyplati...
Rozbalit vlákno
0