Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodeje aut v Evropě: Srpen kazí naděje, pád trvá

Už už to vypadalo, že se evropský trh s novými auty dává pomaličku do pořádku a ono, bohužel, ne. Pád trvá a to i v Německu.
Zpět na článek
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 10:58
KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A DIE
Jen by do nich zase topil prachy na pumpě a v servise.
TESLA MODEL S :
---------------
HLINÍKOVÁ TVRZENÁ KOSTRA = 5* V TESTU BEZPEČNOSTI NHTSA
2X KUFR
NÍZKÉ TĚŽIŠTĚ ROZLOŽENÍ 50:50 DÍKY BATERII U PODLAHY KAPAL.CHLAZENÉ ZÁRUKA 8 LET / 200.000km
ELEKTROMOTOR INTEGROVÁN DO ZADNÍ NÁPRAVY ÚČINNOST 80% BEZÚDRŽBOVÝ
POHON ZADNÍCH KOL
AKCELERACE 6,2 SEKUND 225KW V ZÁKLADU
SPOTŘEBA 80Kč/100km ČESKÉ ELEKTŘINY
Rozbalit vlákno
10
4. 9. 2013 11:27
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
To se zkus zeptat tech, co si napr. letos koupili auto.
A k te elektrine, od doby, kdy jsem poridil vytapeni elektrinou, ta tebou profanovana elektrina mi zdrazila cca 25x tzn. na 2500% puvodni ceny za kWh.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 11:36
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
tak to je blbý že to budeš muse přikládat polínkama :-)
4. 9. 2013 12:13
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
Vejde se tam 5 clenna rodina a do kufru kocarek s hlubokou korbou ? Jsou vzadu 3xIsofix a vejdou se dozadu 3 detske autosedacky ? Takove auto aktualne potrebuji a takove auto jsem si aktualne koupil a svete div se, je na benzin.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 13:01
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
No tak to tě chválím žes koupil BENZÍN, alespoň se neřadíš ke skupině TUPOUNŮ NA DIESEL [odkaz]
Avatar - Hittman
4. 9. 2013 12:16
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
A dojezd 80 km >:-[] mrkni na TOP GEAR, co je to za kraksnu a kolik jich za test odrovnali :no:
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 13:15
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
TOP GEAR jsou komici šmarja ty pakase už řešily, studuj TESLA MOTORS MODEL S [odkaz]
Avatar - Hittman
4. 9. 2013 13:45
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
>:D >:D >:D :no:
Avatar - sargis
4. 9. 2013 12:19
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
[odkaz]
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 13:23
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
>:D autoforum.cz se dlouhodobě staví negativně k elektromobilům, to je stará známá věc :-) TESLA NELHALA, dostala 5* ale jelikož test vyšel ještě lépe než na 5* tak to označili 5,4* . TAKŽE JEDINĚ LÉPE >:D keci o lhaní jsou ropácká masírka zainteresovaných médií. Kdo nevěří ať tam běží a ověří si to přímo u zdroje [odkaz]
5. 9. 2013 07:56
Re: KDO BY TAKY V EVROPĚ CHTĚL KUPOVAT POPELNICE NA BENZÍN A
No jo, já vím, že taky Dejvymu Ráthů věříš, že nevěděl, že nemá v tašce sedmičku vína... Užij si to 8-s
4. 9. 2013 11:58
Propad prodeje
Jen ať se ještě nějakej ten rok prodeje aut pomaloučku propadají, pořád je až až kam zlevňovat a jinou cestou se zlevňování nedočkáme. Za těch pár let, co se automobilovýmu průmyslu moc nedaří, se řada modelů dostala na dříve nereálné ceny :yes:
Rozbalit vlákno
5
4. 9. 2013 12:14
Re: Propad prodeje
Zlevnovat nebudou, protoze to by znamenalo mensi zisky pro vrcholne vedeni a akcionare. Takze radeji zavrit tovarnu a otevrit v mene financne narocnem prostredi.
4. 9. 2013 12:23
Re: Propad prodeje
Přesun továrny nese taky svá rizika a nevím, jestli by se k takovému kroku za současné situace snadno rozhodovalo ... Mnohem více lidí natáhneš na akční ceníky apod., už kolikrát se ukázalo, jak šikovně postavenej akční ceník dokáže s prodeji zamávat. A pokud něco takového automobilka udělá u svých nosných modelů (Octavia, Golf, Focus, Mégane, ...), tak ve finále ty zisky mohou být až překvapivě vysoké ;-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 13:31
Re: Propad prodeje
Jestli jste o tom ještě neslyšeli tak EVROPA jede ekonomicky doháje (protože dělá spalováky a soc kraviny), proto pád prodejů POPELNIC. Narozdíl od USA (které investovalo do jedovatých ropných břidlice (dočasná vlastní ropa) a elektromobilů (snižování ropný spotřeby)) kde prodej HYBRIDŮ A ELEKTROMOBILU rekordně stoupá ;-)

PS: TO JE PŘECI JASNÝ ŽE EKONOMIKA POVYSKOČÍ KDYŽ SE ODHODÍ JEDNA KOULE NA NOZE, JEDNO KLÍŠTĚ, JEDNA KOTVA ... (ZAHRANIČNÍ ROPAAA)
4. 9. 2013 14:22
Re: Propad prodeje
evropa jde do haje a pokud budes slepe propagovat americky auta namisto v Evrope vyrabenych aut tak pujde do kopru jeste rychleji
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
4. 9. 2013 14:42
Re: Propad prodeje
V tom je ten vtip : nakopnout LÍNÝ SOC ROPÁCKY ZAPRODANÝ EVROPANY přez TESLU ;-) Se podívej na Evropskou automobilovou politiku viz BMW i3 a jeho cenu ... Nebo jak korejci tlačej Hyundaye ...
PS: ANEBO VYSTOUPIT Z EU A JAKO NORSKO ?? [odkaz]
4. 9. 2013 21:32
logický vývoj..
před 10ti lety stál slušnej notebook 40tis a vydržel 5let, dneska stojí 15tis a vydrží 2roky a lidi se s tím stejně nedokážou smířit, ale zvyšující se nároky je stejně dotlačí si koupit nový i kdyby se náhodou za dva roky nepodělal, to stejné je i s telefony. U aut je to podobné jen z části - kvalita šla dolů, servisní nároky nahoru, ale cena zůstala stejná, nároky se ale nemají až kam zvyšovat a tak lidi začli chápat, že starší relativně spolehlivé auto se vyplatí víc,než nové, které nikdo nebude chtít ani jako ojeté... a bude hůř
Rozbalit vlákno
3
4. 9. 2013 21:50
Re: logický vývoj..
Kdybych notebooky nepoužíval už 20 let, tak bych asi byl potichu. Pravda, ten první vydržel dodnes. jenže už 15 let prakticky stojí, protože rychle morálně zastaral. Měním zhruba po 4 letech a musím říci, že několik dalších po těch letech odešly do věčných lovišť, až ten poslední konečně vydržel podstatně déle (kupodivu kritizovaný Acer).

Ale opravdu to tak obecně říci nejde, jak to Mirek napsal. Naopak, dříve se dal používat tak 2-3 roky, čtvrtý rok už to bylo zoufale pomalé (a to i když jsem reinstaloval systém!!), a nyní to vydrží celkem dlouho, protože vývoj nároků na HW se výrazně zpomalil - takže jde o to nekoupit křáp, co se hned rozpadne.
4. 9. 2013 22:13
Re: logický vývoj..
já notebooky prodávám a říci který model a který výrobce vydrží nelze, je to kus od kusu, ale velká část jich vydrží přesně 2roky a dva měsíce od prodeje a pak mají fatální závadu - nejčastěji odejde základní deska. Zajímavé je, že ty notebooky co se používají každý den jsou téměř nesmrtelné, ale takové ty hýčkané, co se pouští 2x do týdne se podělají těsně po záruce tak na 99% :-)
4. 9. 2013 22:28
Re: logický vývoj..
Tak to budeš mít mnohem větší přehled než já. Sám to fakt neřeším, už mám druhý Acer, a i když se na ně nadává, tak mi to jede OK. No je pravda, že je zapnutý skoro pořád, takže potvrzuji Tvou zkušenost :-) . Mimochodem první byla Toshiba 1993/4, ta vydržela všechno, stálo to asi 100 tisíc /byl služební, leč můj/ a problémem nebyl ani pád ze stolu na zem. Jen to byl děsný šrot po HW stránce. Takový HP se mi rozpadl těsně po záruce 1 rok, a to byl kousek za 40 tisíc koupený v tomto tisíciletí, takže už za relativně rozumných cen.

Když se vrátím k autům - myslím, že je to podobné, kus od kusu. Ale řeknu Ti popravdě, že patřím k těm, co auto nové kupoval letos. I když to předchozí fungovalo téměř bezchybně, už jsem měl čím dál menší pocit jistoty a důvěry v to auto při cestách přes tisíc kilometrů daleko. Nové se sice taky může vymstít, ale přeci jen jsem si mnohem jistější a záruka plus mobilita by případný problém vyřešit měly. Ale obecně, jsem přesvědčen, že kdyby lidé měli relativně neomezený příjem, tak by jednoznačně upřednostňovali nová auta, nejen pro spolehlivost, ale i bezpečnost. Jinak - výjimky určitě najdeš všude.

A ještě k PC - pamatuji, jak mi odešla CD nebo DVD mechanika (je už to roků...). Když jsem našel záručák, bylo to přesně den po uplynutí záruky :-) .