Třeba hned 2. odstavec "Jestliže Audi.." = v překladu = Audi je furt poslední jen zastavilo propad. Letošní růst je ale menší než loňskej propad. MB a BMW mu dál ujížděj = hlavně MB
A neni divu že se D3 propadá = kombinace fakt vysokejch cen = s naprosto tristní poruchovostí = nemůže fungovat navěky. A ty problémy se spolehlivostí = maj už sakra dlouho. Myslim Audi a BMW = Mercedes jakžtakž
Jsi "objektivní" jako obvykle a odkazy tu tradičně tendenčně dáváš jen takové, jaké se ti hodí do krámu.
Když si tak pozorný čtenář auto.fora, proč tu nedáš odkaz i na tamní článek z 6. 9. 2018 s názvem:
"Toto jsou nejméně poruchová ojetá auta dle Dekry. Záda všem ukázaly dvě značky"
V prvé řadě je to právě Audi, které suverénně dominovalo dokonce v pěti třídách (A1/A3/A4/už tradičněA6/ TT), MB pak ve třech třídách a VW v jedné.
To si zase raději "přehlídl", že jo... :*)8-s >:-[]
Ja nerozumiem tej primitivnej panike stale rastu predaje, mezmensuju sa iba nie je taky obrovsky narast, ale stale idu hore, a sprosti novinari vytvaraju paniku ako keby im klesali predaje. A snazia sa vytvorit dojem strachu, paniky a krizy.O co Vam ide Vy retardi.
Ale zustan v klidu, zadna panika neexistuje. Ctu vsechno po svete v ruznych jazycich a tento clanek je naproaty unikat. Autor nema co delat, dostal za ukol napsat neco, co udela kliky a zobrazi reklamy a tak take udelal.
Me treba bavi veta “Už dříve mezi zavedenou německou prémii zamířily Alfa Romeo Stelvio, Jaguar F-Pace nebo Range Rover Velar, vůči kterým se zástupci ingolstadtského, mnichovského a stuttgartského výrobce museli chtě nechtě vymezit.”
Bych se autora rad zeptal, jestli a) vi, co znamena slovo vymezit se a b) co presne ta D3 udelala, ze si mysli, ze se vymezili. To jsou jen bezobsazna slova ktera nemaji ani hlavu ani patu.
Článek je klasicky nic moc = ale fakt že Audi propadá už dlouhodobě a trochu se zadrhává růst celý D3 = je prostě fakt
Neni na tom nic panickýho jak to vidí MBRANOM = prostě růst prémie D3 zpomaluje a někdo zase roste rychlejš
Viz já v úvodu = D3 je s výbavou hodně předražená a už dlouho se pere s chvílema katastrofální nespolehlivostí a kvalitou. Drnčící palubka navý A6 neni dobrá vizitka = ale to je detailík = zlobí elektroinstalace, chvílema tristní je spolehlivost motorů a tak
Když V8 prémie zlobí víc než tři válce 1,2 mainstreamu = neni to prostě dobrý >:-[]
Když cena těch V8 modelů se rovná auta s tim 1,2 na celej život = neni to prostě dobrý :-)
Naprosto se vsim souhlasim.
Vzdyt v te tride BMW 3 tu mame spoustu novych a to se musi aspon trochu projevit (ovsem prechod na SUV je mnohem dulezitejsi) - Jaguar XF, Alfa Romeo Giulia, Maserati Ghibli ... a neco mi rika ze jeste neco, na co si ted nevzpomenu :-) To vsechno jednu generaci zpet neexistovalo.
Mezi SUV je to zrovna tak a navic vznikaji dost zajimave veci jako to DS7, Jaguar F-Pace a E-Pace, Stelvio, Lavante... konce to nema :-)
Prodeje D3 nestojí na jednom modelu, vždycky bude nějaký z klíčových modelů "v půlce cyklu"... hlavně při dnešní ofenzivě SUV, buď je novinka v klasické řadě nebo té zvýšené. Audi má nových modelů dost.
Ale aspoň jsem se pobavil, že si musí dávat pozor na DS7 Crossback by mě nenapadlo >:D
Když se podívám do čísel Focus2Move, tak je Audi za 2017 na nule a žádný propad nemá [odkaz] , ten byl jen za první pololetí.... za celý rok je jediná prémiovka z top 50 s propadem Lexus (-4,3%).
I tak... nějaké jednotky procenta sem nebo tam, to je kosmetika. Prémie neskutečně vyrostla ve střední třídě a teď zválcuje i lepší SUV... kdyby někdo před 20 lety tvrdil, že krom Passata nebude nikdo ve střední stíhat prodeje prémie, byl by za blázna.
Ak im ne EU trhu zavari Tesla aspon z tretiny tak ako na US trhu tak maju vazny problem. V US sa iba z Modelu 3 predalo za August vyyrazne viac ako vsetkych osobnych BMW modelov spolu! (okrem X3,4,5,6 ktore su uz definovane ako Trucky), 17800-20450 vs 14450. Pricom priameho konurenta Modelu 3, BMW radu 3 sa predalo iba 3751 kusov, cize asi 5x menej. Takzke casy este len pridu, kedze predaje Modelu 3 kazdy mesiac prudko stupaju.
To je tvoj milny a trapny nazor :-)Takto to vyzera ked troll narazi na fakty :-) To ze im Tesla predaje robia velke problemy v US a ocakavaju ich v mensej miere aj v EU priznava aj vedenie BMW.. ale ty expert na trapne kecy asi vies lepsie >:D
A co tato fakta (fakty) - Tesla neustále prodělává, D3 neustále vydělává. Dokážeš tato fakta přijmout nebo nám to zase "vysvětlíš", že vlastně Tesla vydělává? A že za problémy Tesly mohou jen zlí novináři, různí trolové jako jsme my, prostě nepřející lůza... a samozřejmě spekulanti, kdy bylo všechno ok když se spekulovalo na růst akcií ale nyní jsou to lumpové, když spekulují na pokles … >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Jedna vec je poznat fakty a druha pochopit ich, ta druha cast ti velmi nejde. Financne vysledy mas tu: [odkaz]
Cisty operacny zisk z vyroby je 618M. Cely ho investuju do R&D atd.. + nieco navyse. Tym vznikne celkovy bilanc v podobe straty, co nie je ziadny negativny a uz vobec nie necakany vysledok, hlavne ked na tieto vydavky maju pripravenych 2,2B v hotovosti a teda stratu 717M si mozu nielenze kludne dovolit ale je vzniknuta investovanim co v buducnosti prinesie este vyssie zisky a o to prave ide tym skutocne dolezitym ludom - investorom, nie o ohurenie diskuterov ACZ tym ze vykazu zisk aby ste boli spokojni >:D Pre vas sa situacia vyjasni v Q3 alebo Q4 kedy bude Tesla v zisku a konecne nadobudnete dojem ze technologicky startup ktory ma hodnotu 60B predsa len nekrachuje :-) Avsak ak dominantne ovladli jediny trh na ktorom pospobia s Modelom 3 a predava sa 5x lepsie ako donedavna jedotky trhu, je to najlepsie predavane EV sveta vratane cinskych EV a v US predajoch EV obsadili so svjimi 3ma modelmi 1., 2. a 3. miesto, tak by to malo dojst aj tomu najhlupejsiemu a najzarytejsiemu haterovi ;)
viem si predstavit aj cloveka ktory kedysi snival o A3 za 20 tacov ale dnes si za tuto cenu uz radsej vezme niro.... ved preco aj nie... takze iste je tu jednym z dovodov aj coraz vacsia konkurencia zo strany hybridov a elektroaut... ktore v podobne posadenych premiovych cenach ponuknu svoj vlastny a odlisny pristup k autu... pristup ktory je v sucasnosti coraz aj podla mna zaujimavejsi ... a nejde len a setrenie na palive ako takom ... ved ked uz aj premiovky coraz viac tlacia na 4 valce.. alebo dokona aj na 3... je vcelku uz pochopitelme ze sa tymto dostavaju chtiac nechtiac vlastne do vod nepremie kde je zrazu uz podstatne vacsia konkurencia ... a ked zvazime ake vedia byt dnes aj nepremiovky v podstate uz nielen vyzorom "premiove" a naslapane ... k tomu este neraz aj s lepsou praktickostou a sikovnostou tak vidim tu proste nejaky ten dovod k odklonu ... ale zase nic brutalne to nebude... ide len o akesi prerozdelenie sil z pohladu kupujucich v ramci danej ceny ;-)
PS: a ked k tomu zvazime aj novych D3 konkurentov v eu ako je E-pace, I-pace, F-pace, DS7 crossback, Stelvio, giulia, stinger, RR velar, XC40, levante a pod... tak je jasne ze uz aj v tomto smere maju vacsiu konkurenciu ako este pred 5-6 rokmi...
Blbost. D3 už má spoustu hybridů v nabídce. benzínových a dieselových. Na rozdíl od Toyoty nabízí vše. Čisté spalováky, hybrid-benzíny, hybrid-diesely a nyní i EV.
taková je síla d3, mohou nabídnout vše co si člověk žádá, bohatý výběr ……… A UMÍ TO PRODAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes::yes::yes::yes:
Vsichni jsou posedli nejen rustem prodeju, ale i rustem rustu. Jakmile neco sice roste, ale tempo rustu je mensi nez bylo, tak uz je problem.. Nic neroste do nebe a exponencialni krivky z principu uz vubec ne..
nejen úpadek nafty, ale i možná ochodní válka usa/EU/čína, další problém jim dělaj zvyšující se prodeje konkurence hlavně z asie a usa na různých trzích.
Lidi už konečně pochopili že německá trojka není to nejlepší co se dá koupit >:D Rozhodně ne co se týče spolehlivosti.