Diskuse

Produkční Alpine 110 míří do Ženevy. Má čtyři oči a dynamiku Porsche Cayman S

28.2.2017

Dosud jsme si mohli prohlédnout pouze maskované prototypy, nyní jsou však k dispozici snímky produkční verze. Sprint 0-100 km/h vůz zvládne za 4,5 sekundy.

 

  • 00 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 28.02.  12:35

    Alpine

    ani auto ani zverejnené parametre nevyzerajú zle ... som zvedavý ako to cenovo nastrelia. Pretože ak to bude za cenu +- vybaveného Caymanu ... no neviem, neviem.
    • 30 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 28.02.  12:45

      « Re: Alpine

      Hezká! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

      T.E.S.L.A už na ACZ serie 28.02.  14:21

      « Re: Alpine

      Čítaš a nevidíš. ;-) V článku je zmienka o cene jedného z modelov na úrovni 55 tis. €. Tipujem, že spodná hranica ale bude o kúsok nižšie.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 28.02.  15:08

        « Re: Re: Alpine

        či veríš, alebo nie ale v čase keď som písal príspevok, teda hneď po prečítaní článku tam žiadna zmienka o cene nebola. Museli to doplniť potichučky neskôr čo by nebolo po prvý krát.
  • 45 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 28.02.  12:53

    Otázniky

    Predovšetkým palec hore Renaultu, že prináša takéto šoférske auto na trh. V dnešnej eko-dobe, keď sa zdá, že najdôležitejšie pre automobilky je počet asistenčných systémov, je malý zázrak, ak mainstreamová automobilka prinesie auto určené len na zábavu. Čiže už z princípu Renaultu :yes:
    Samotná Alpina je však ešte plná otáznikov, môže to byť super auto a môže to byť fail, závisí od motora, jeho umiestnenia, ako aj ceny auta. Akosi automaticky som očakával motor vzadu, resp. v strede. Ale ako sa píše v článku, ešte to úplne isté nie je a ako pozerám na fotky, nejak tam nenachádzam žiadne bočné vstupy vzduchu, ktoré by som pri motore vzadu očakával (možno za bočným oknom, tam by mohol byť otvor). Ak by bol motor vpredu, stratilo by to dosť čara jedinečnosti. Osobne preto verím, že motor bude vzadu. Tiež je otázne, čo to bude za motor, ak to bude vyšpičkovaná 1,6ka z Clia, to nebude môcť konkurovať Caymanu, hoc by aj dynamika bola podobná. Ja tipujem novovyvinutú 1,8, ktorú dostane aj Megane RS.
    Dizajn je tiež fajn, dynamické línie aj v náznakoch pripomínajú Porsche, ale tie okrúhle svetlá sa mi javia ako dané akosi nasilu, dodatočne, len aby sa urobilo zadosť odkazu na predchodcu.
    No a napokon cena, je super, že mainstreamový výrobca spraví športiak, ktorý dokáže konkurovať Porsche, ak to ale bude za cenu Porsche, tak si to kúpi iba zarytý fanúšik značky Renault. A ten úvodný nástrel 55t eur je sakra vysoký, za 51t je základný Cayman a aj keď ten dá stovku "iba" za 4,9s, je tu stále ten nedostižný image značky, know-how s výrobou malých športiakov, a to za nižšiu cenu, ako "prebejský" Renault. Takže pre úspešné predaje bude musieť byť cena Alpiny hlboko pod 50t eur.
    Každopádne prajem Alpine úspech. :yes:
    • 70 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 28.02.  13:04

      « Re: Otázniky

      Tu tvou úvahu o cenách vidím dost mimo. Mainstreamový výrobce (Renault) si snad koupil výrobce sporťáků (Alpine) aby mohl nasadit slušné ceny třeba na toto A110. To není Clio kde by asi nikdo neobhájil cenu 1,5 mega ani s raketovým pohonem, ale ALPINE, tedy značka, která má sportovní historii.
      • 40 Reagovat !

        foto comper

        comper 28.02.  13:16

        « Re: Re: Otázniky

        Cena je podla mna okej (aj cele auto, ale vzhladom na dostupne udaje sa to zatial neda objektivne posudit). Tych 55tacov bude uvodna cena plne vybaveneho top kusku, po opadnuti uvodneho osialu a znizeni ceny sa urcite bude tak priemerne vybaveny kusok kupit za nieco okolo 40tacov, co bude super ponuka, lebo sa dostane do rajonu top hothatchov. A to bude stat za uvahu ako vikendove auto, lebo uprimne, najsilnejsie hothatche sa aj tak nedaju realne pouzivat ako daily car.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 28.02.  13:28

          « Re: Re: Re: Otázniky

          To, čo píšeš, by už dávalo zmysel. Ako hovorím, pre úspech to bude musieť byť hlboko pod 50t. Ak sa ale dostane cena na úroveň hothečov, bude ju zvažovať podstatne väčšie množstvo ľudí ako exkluzívnejšiu a zábavnejšiu alternatívu.
      • 03 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 28.02.  13:22

        « Re: Re: Otázniky

        Nie je to Clio, ale ani Bugatti, takže skutočnosť, že tá značka v minulosti čosi znamenala, bude mať relevanciu pre pár kupujúcich zväčša starších ročníkov; pre moju generáciu je to história bez reálnej pridanej hodnoty, za ktorú by som extra nebol ochotný zaplatiť, rozhodne nie toľko, čo za zavedenú prestížnu značku s nepretržitou históriou výroby špičkových športiakov. A väčšina ľudí bude vnímať, že napriek názvu Alpine to bude vyrábať Renault (hoci aj v Dieppe).
        Každopádne múdrejší budeme neskôr, ja sa ale obávam, že pri takto sebavedomých cenách to bude mať autíčko ťažké.
        • 10 Reagovat !

          foto xpaja

          xpaja 28.02.  13:44

          « Re: Re: Otázniky

          Alpine patří Renaultu od pradávna, v tom nevidím takový problém.
          Minimálně ve Francii má to jméno pořád zvuk, ale je fakt že přes 20 let, po kterou se žádná Alpine nevyráběla musí být na image znát.
          Já bych potenciální kupce rozdělil do dvou skupin:
          1) Pozéři kteří si koupí Porsche Boxster prostě proto, aby měli Porsche a ty ani sebelebší A110 nepřesvědčí ke koupi, protože image Porsche je rozhodující.
          2) Ti co chtějí co nejlepší sportovní auto v rámci kategorie a jde jim primárně o to jak auto jezdí.
          A tady rozhodne to, jestli bude Alpine 110 tak dobrá, jak slibují papírové předpoklady. Slibovaná o více než 1/4 nižší hmotnost proti Boxsteru, při podobném výkonu, lecos naznačuje. Detailní technické specifikace se dočkáme brzy, jestli bude opravdu lepší než konkurence se dozvíme později.
          Pokud ne, pro prodeje to bude zlé. Pokud ano, o prodeje se nebojím.
        • 20 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 28.02.  13:49

          « Re: Re: Otázniky

          Vyvinout malý sporťák není za hubana, zvláště když se jedná o koncepci, kterou mainstreamová automobilka nemá šanci nijak využít u dalších modelů, navíc trh je velmi malý, stačí se podívat na celoevropské prodeje této kategorie, ani ne 10000ks ročně (4C 1200ks, 718 něco přes 7500ks a do 1000ks Lotusy, nikdo další malý sporťák s motorem uprostřed nenabízí). Vycházím samozřejmě z předpokladu, že to bude mít motor uložený uprostřed, kdyby to mělo mít motor vpředu jak naznačuje jako alternativu článek, tak pak ano, pak by ta cena byla šílená a neobhajitelná.
          Takže je určitě lepší prodat nějaké limitované edice za slušnou cenu, než cenu vydumpovat pod náklady, prodat o pár kusů víc a prodělat kalhoty. Tohle je prostě drahý segment a jít do něj s nějakou mainstreamovou filosofií cen je podle mě nesmysl.
          • 21 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 28.02.  16:48

            « Re: Re: Re: Otázniky

            :yes: Jiste. Podobny vuz je vyvijeny od A do Z, neni to jako HH, kdy se (s rezervou, prosim) vymeni motor za silnejsi a upravi se podvozek. Spolecne s tim, co jsem videl v ukazkach, nepujde absolutne o zadny spartansky a ciste ridicsky orientovany automobil, jako je treba Lotus Elise/ Exige, spis tak uroven Evory, a to uz jsme na urovni Porsche, i kdyz ne co do urovne motorizaci poslednich dvou- jenom co do uzivatelske privetivosti, vybavy, pouziti. A tim i ceny, podle me pod 50-55 tis. € Alpine proste nebude ani v zakladnich verzich. Prani o cene pod 40 tis. € jsou dost naivni.
        • 20 Reagovat !

          foto sofer

          šofér 28.02.  13:50

          « Re: Re: Re: Otázniky

          No vidíš, na Bugatti si pamatuješ, a to v době Alpiny už byla dávno v archívu historických vozidel. Takže Alpine má šanci stejně, jako Bugatka..
          • 20 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 28.02.  13:53

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Ano, přesně to mě napadlo také. Když jsem byl malý, tak bugatky byly známé už jen díky předválečné slávě, ale reálně v té době to byla dávno mrtvá značka, ale Alpiny rejdily po rallye a byly daleko známější.
            • 45 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 28.02.  14:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              Bugatti zanechalo v automobilové historii stopu, jež hrubě přesáhla rozměr automotive, bugatky jezdily v písničkách, v knížkách. To je zcela jiný level, než naprosto okrajová značka, kterou byla Alpine.
              Zeptej se kohokoliv na ulici, co je to Bugatti a pak, co je to Alpine. Myslím, že odpovědi, které dostaneš, dokážeš odhadnout sám.
              Jinými slovy, nová Alpine bude muset přesvědčit čistě svými kvalitami, ze "slavného jména" těžit nemůže, obecně žádné nemá.
              • 03 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 28.02.  16:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                Ušetril si mi námahu. Do bodky. :-)
            • 01 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 28.02.  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              Aká predvojnová doba? Bugatti EB110 Ti nič nehovorí, pamätník? ;-) Výroba v rokoch 1991 až 1995. Celkom slušný plagátový sen.
              • 10 Reagovat !

                foto Ham-

                Ham. 28.02.  17:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                Ano EB110 vyjela někdy začátkem devadesátek, ale to bylo dávno poté co jsem jako kluk s čerstvým řidičákem obrážel Barumku, Šumavu a další soutěže a čuměl na Hubáčka v Alpině (cca začátek sedmdesátek) a v té době byla bugatka jenom předválečná legenda. ;-)
          • 02 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 28.02.  16:16

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            No počkať, začiatok 90. rokov nie je zas tak ďaleko, takže žiadny archív.
      • 02 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 28.02.  13:44

        « Re: Re: Otázniky

        zas by som až tak značku Alpine nepreceňoval ... dosť dlho totiž nebola aktívna na žiadnom poli ... toť otázka či sa potom ešte nájde dosť bohatých pamätníkov ... skôr by sa mala asi orientovať na tzv. pole neorané a to za cenu porsche také jednoduché nebude ... na druhej strane ako píše kolega nižšie, časom keď spadne cena bude to super kauf
      • 03 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 28.02.  13:50

        « Re: Re: Otázniky

        Historii má, ale bohužel už tak vzdálenou, že ji nikdo kromě autofandů nezná, řekni Alpine a možná si někdo vzpomene na Alpinu (bmw), a to ještě v lepším případě.
        Pokud postaví cenu na úroveň caymana, tak Alpine zůstane naprostou raritou, koupí si to pár sběratelů.
        • 20 Reagovat !

          foto zlysoused

          zlysoused 28.02.  13:58

          « Re: Re: Re: Otázniky

          No ale zase o kolik může být takové auto levnější než Cayman, aby se to vůbec vyplatilo vyrábět? Minimálně můžou počítat s domácím trhem a celkově si myslím, že na čísla 4C by se dostat mohli i s cenama na úrovni Caymana.
          • 02 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 28.02.  14:15

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Ve vývoji museli utopit spoustu peněz, chápu, že alpine nemůže být auto za pár korun, ale prostě nevěřím, že bude-li cena srovnatelná s caymanem, dají kupci přednost alpine před jistotou (toho co za ty love dostanou) caymanu. ;-)
            • 10 Reagovat !

              foto Ted

              Ted 28.02.  14:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              cena není srovnatelna s caymanem! cena je i pod alfou 4c a to vyrazne.
              ale kolik tech alf se prodalo???
              • 01 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 28.02.  14:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                Čtu zatím jen o ceně nějaké iniciační edice, co bude alpine stát, nevím, stejně jako ostatní tady, spekuluju.

            • 00 Reagovat !

              foto zlysoused

              zlysoused 28.02.  14:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              No uvidíme, budu jím držet pěsti.
        • 12 Reagovat !

          foto white-label

          white label 28.02.  14:03

          « Re: Re: Re: Otázniky

          Obávám se, že u nás si většina lidí/laiků vybaví nejspíš lyžáky Alpina. >:-[]
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 28.02.  14:16

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Anebo. :-)
          • 10 Reagovat !

            foto RS

            RS 28.02.  14:53

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Sázim na rádio Alpine :-)
        • 20 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 28.02.  14:04

          « Re: Re: Re: Otázniky

          No ale tohle je segment, který si nikdo jiný než autofandové nekupuje, očekávat něco jiného by bylo naivní, takže prodeje takového segmentu budou vždy malé a omezené i kdyby se podbízeli cenou, jenom by na tom hodně prodělali.
          • 02 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 28.02.  14:13

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Nemyslím, že by se měli cenou podbízet, jen že ji nemůžou postavit přímo na roveň caymanu, pokud to udělají, neprodají. Prostě tam nějaká cenová výhoda být musí, jinak půjdou kupci do jistoty, autofanda/nadšený řidič nemůže s caymanem šlápnout vedle, a ví to.
          • 01 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 28.02.  16:29

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Tak to si nemyslím. Elise a Exige asi moc nefandů nekoupí (byla by to ukázka řádného masochismu), ale Cayman/ Boxster/ 718? I tam bez pochyb fandové jsou, jen pochybuji, že mají většinu.
            • 00 Reagovat !

              foto Ted

              Ted 28.02.  17:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              ja bych řekl ze jo...
              jinak je to auto pro panicku a to spis boxer...
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 01.03.  08:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                Všichni chlapi jsou snad fandové? Jen si vem, kolik chlapů jezdí v TT. Zkrátka Porsche > Audi a 911 je mnohem dražší.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ted

                  Ted 01.03.  09:30

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                  staci si projit cenik, spousta věci je naprosta nezbytnost...
                  a cayman pro nefandu nedava moc smysl, jak se snazim vysvětlit...
                  ale ona i TT RS vyjde nakonec na 2,6....
                  jiste, o karbonovych brzdách se muzeme bavit, ale v me konfiguraci na cayman S tusim nebyly a i tak 2,6...
                  zakladni cena GT4 byla tusim 1,9 ale s výbavou 3,2...

                  to se ti u alpiny vazne nestane a proto si myslim, ze tyhle auta si ve vysledku konkurovat nebudou
                  • 00 Reagovat !

                    foto -MT-

                    _MT_ 02.03.  20:49

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                    Proč by nedával smysl? Nezbytnost to může být, když si ho chceš vypiplat a pálí tě v kapse dalších 40 tisíc € (a nemáš zájem o holou 911). Těch střídmě vybavených jezdí dost. Sice je na nich vidět, že majitel šetřil, ale pořád udělají parádu. Ano, znám člověka, který si prostě udělal radost a dopřál si do Caymanu S zakázkové dekory, zakázkové čalounění, bezpečnostní pásy v barvě laku atd. Opravdu si ho vymazlil a dal za něj pěknou sumu peněz. On je však tou výjimkou. Znám prodejce, který měl podobně vymazlenou Carreru S; stála přes 200k € (nejsou v tom žádné šílené daně nebo poplatky).
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ted

                      Ted 03.03.  06:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                      S tou cenou jsem reagoval spis na Dinara, dokladajic, ze to cenove srovnani s caymanem nelze brat podle cenikove ceny. Cayman je s cenou uplne jinde po priplatcich... A hola auta se temer neprodavaji. Dealer objednava vzdy auta s chrono paketem, sportovnim vyfukem a adaptivnimi tlumici, rovnez urcite prvky interieru jsou temer povinne - ted mluvim o tom, co berou na sklad. 718 zatim na sklad nikdo neber, je jich malo.
                      Co se fandu tyce, je to spis ma zkusenost. Ted mluvim spis o novych autech, nez 10 let starych boxterech, ktere si kupuji i nefandove sportovni jizdy. Jiste, proti 4c ten pomer nebude tak drsnej, ale lidi, pro ktere jde vic o znacek nez sportovni jezdeni, malokdy skonci u caymana. Na to je tu daleko vic macan, cayenne apod. Typove ( ne co do jizdnich vykonu) srovnatelna auta (treba TT, Z4, slk... ) se daji prece jen poridit podstatne levneji.
                      Ma zkusenost s novymi 911 je spis takove, ze si je kupuji lide, kterym jde spise o image nez aktivni sportovni jizdu. Cest vyjimkam. Opet mluvim o novych autech....
      • 25 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 28.02.  14:07

        « Re: Re: Otázniky

        Myslíš že u tohoto krásného :yes: auta je Renault schopen obhájit cenu nad 1M? Například těch 1,5 mega? ................ to je čistá naivita.
        • 03 Reagovat !

          foto ericn

          ericn 28.02.  19:55

          « Re: Re: Re: Otázniky

          Mám na to podobný názor, 1.5m Kč je dost mimo, přeci jen je to Renault, tedy mainstreamový výrobce. Značka Alpine je už přeci jen trochu zašlá, stejně jako její sláva.

          To nic nemění na tom, že auto vypadá famózně a chce to "koule" něco takového vyrobit a prosadit proti všem účetním :yes:

          Realitu bych viděl někde kolem toho milionu, tedy 40tis E. Dost mě rozesmál příspěvek výše o srovnání Caymanem, ten je jinde cenou i zaměřením... ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto Ham-

          Ham. 28.02.  20:49

          « Re: Re: Re: Otázniky

          Jo myslím, že obhájí a dokonce si myslím, že tu premiere edition vyprodají klidně do konce roku.
          • 00 Reagovat !

            foto ericn

            ericn 28.02.  21:03

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            No jestli to vezmou tak jako Alfa se 4C, tak na vyprodání zaváděcí série mají 2 roky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Odan

      Odan 28.02.  13:11

      « Re: Otázniky

      Ty kulatý světla by měly bejt žlutý, to by se mi líbilo :-)
      Každopádně doufám, že se při vývoji co nejvíc angažoval Renaultsport.
    • 30 Reagovat !

      foto xpaja

      xpaja 28.02.  13:13

      « Re: Otázniky

      Motor je před zadní nápravou, to se ví už dávno.
      Design rozhodně víc připomíná starou A110, než Porsche. Ty kulatá světla mi násilná nepřijdou, na A110 to bylo podobné.
      Já osobně bych si za stejnou cenu jako Porsche vybral Alpine, už jen kvůli té hmotnosti.
      Navíc má pro mě Alpine větší punc jedinečnosti. Ale chápu, že pro někoho kdo o rally nikdy neslyšel bude Apline jen další nově vzniklá, umělá značka. Něco jako DS, ale od Renaultu.
      • 30 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 28.02.  13:21

        « Re: Re: Otázniky

        :yes: Pro automobilove znalce je Alpine pojem a hlavne to neni Porsche, ktere ma kdekdo :-) Designove me taky nijak neurazi, naopak je velmi povedena. Az na tu hmotu nad predni napravou, tomu se ale dneska asi nevyhne nikdo. Necham se ale prekvapit nazivo, fotky toho nemusi rict moc.
        Cenove to zadna lidovka nebude. Uz v nastrelu to vypadalo jen na automat a daleko vic na pomerne luxusni, elektronikou a technikou nabitou vykladni skrin automobilky, nez na spartansky vuz, urceny "jenom"k rizeni.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 28.02.  14:00

          « Re: Re: Re: Otázniky

          Kolik je takových (solventních!) automobilových znalců?
          To, že by Porsche chtěl kdekdo ještě neznamená, že ho kdekdo má. ;-)
        • 12 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 28.02.  14:30

          « Re: Re: Re: Otázniky

          Občas na českých cestách potkám boxster/cayman jednu až tři generace zpět starý, ale je to velmi zřídkakdy. Aktuální generaci jsem v ČR ještě nepotkal, neříkám, že tu nejezdí, ale označit tohle porsche za něco, co má kdekdo, to je hrubě mimózní. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 28.02.  14:43

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            samozrejme, stejne jako jakekoli soudy těchto diskuteru o tomto aute...
          • 20 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 28.02.  16:34

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            Jasne, nejde soudit normalni stav podle ceskeho piskoviste. Tady se prodaly za cely rok tusim i cele 3(4?) Toyoty GT86 :-) V Nemecku jsem jednou jen tak pro zabavu napocital zhruba 20 Porsche za 10 minut, zato AR 4C, Lotusy a podobna "porovnatelna" auta krome toho sveho nejcasteji ani jedine za cely den.
            • 02 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 28.02.  16:41

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              Ale my žijeme na tom českom/slovenskom pieskovisku, tak hovoríme o tunajšej situácii. Alebo chceš povedať, že "Tvoje" luxemburské pieskovisko je väčšie? ;-)
              • 21 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 28.02.  19:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                V Lucembursku a jeho blizkem okoli je koncentrace Porsche nejvetsi na svete ;-) Ale na druhou stranu tam potkas bezne denne i nekolik Caterhamu a spol. . Kazdopadne ted ziju zase v CR a stejne plati podobny (ne)pomer, ne-li jeste vyraznejsi i tady, Ruznych Porsche vidim za den nekolik (mensi okresni mestecko na Morave) a tu 4C, Lotusy a spol. treba ani jeden za nekolik mesicu. Mozna je to ale nekde ve tvem okoli jinak a pri kazdem prujezdu Porsche poradate oslavy.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ted

                  Ted 28.02.  20:43

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                  Ruznych porsche? Myslis stary cayeny panamery a macany? Kolik v cr denne vidis 911? A caymanu???
                  To vazne ne... Na proseku mi rekli, ze kvota caymanu s je 3 ks na rok...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 28.02.  21:59

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                    Vsechna Porsche. Nevim, proc mne nekdo porad cpe zrovna Caymany, nebo 718-ky. Jde o Porsche jako znacku, ma ho- s nadsazkou, jiste! kazdy.
                    • 10 Reagovat !

                      foto Ted

                      Ted 28.02.  22:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                      Tak jestli nechapes, proc ti v diskusi pod timto clankem nekdo cpe caymana, tak moc duvtipnej nejsi:)
                      V cechach jich vazne moc nejezdi a nerozlisovat mezi caymanem, 911 a cayenem ci panamerou je stejny jako bys hazel alpinu do jednoho pytle se scenicem...

                      Ale jinak v poho. ;)
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 28.02.  22:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                        Přesně tak!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bully-

                        Bully_ 28.02.  23:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                        OK, nejvic jsem (mimo CR) napocital 911-tek, kdyz te to tak zaujalo. Myslim tim proste znacku. Porsche je sice drahe, premiove, sportovni (+-, ta nafoukla SUV jsou sportovni asi jako HH, zato jeste o neco vic praktictejsi), ale proste jej potkat neni zadna zvlastnost.
                        Nevim, proc do toho motat osobni invektivy, staci se jenom trosku snazit pochopit smysl prispevku.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ted

                          Ted 28.02.  23:55

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                          Jeste pred chvili to bylo mensi mesto na morave, ted uz mimo cr... A caymanu nakonec moc nevidas, co?
                          911 je dneska auto na machrovani, zacina to byt velke auto, spis gt.
                          Cayman si na machrovani nikdo nekoupi. O tom byla ta diskuse...
                          Kupuji si ho spise lide, kteri chteji skutecne jezdit...

                          • 00 Reagovat !

                            foto Bully-

                            Bully_ 01.03.  00:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                            Psal jsem o tom, kolik jich napocitam treba v tom Nemecku. To nema nic spolecneho s tim, kde ziju.
                            911-ka neni kazda stejna, najdes modely vylozene pro radeni po okruzich az po ty, se kterymi jezdi lidi do prace a treba i do divadla.
                            Trochu podobne to plati i pro Cayman. I "ultimatni" GT4 jde pouzivat jako normalni daily car, bez jakehokoli omezeni (pro 2 lidi, jasne).
                            O machrovani tady mluvis jen ty, to je zase jine tema. Ja ho nacinat nebudu, nezajima me.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ted

                              Ted 01.03.  07:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                              Sorry , ale vcera jsem v nemecku ujel 500km, dneska dam dalsich 500...
                              A nevidel jsem jedinou 911, natoz caymana.
                              Gt3 jsem potkal pred asi 6tinlety A gt3 rs jsem na silnici snad nepotkal v zivote...
                              Ale je to nadherny auto, i kdyz na bezne pouziti je to uz za hranou, podle me zkusenosti.
                              Ano i gt4 lze pouzivat denne, ale do globusu s nim radeji jezdit nebudu :-)

                              A co se toho machrovani tyce... je fajn, ze te nezajima, ale o tom se nebavime. bavime se o tom, kdo a proc si jaka auta kupuje
                              a bohuzel, tim, kam se 911 neustale posouva, je tam tech pozeru daleko vic nez u caymana, kde to nedava smysl...
                              Takze prozrad to mesto na morave, sjedu se tam mrknout, jak 911 vypada, kdyz jich tam vidas denne dost :D
                              • 00 Reagovat !

                                foto white-label

                                white label 01.03.  15:13

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                                Jak už vyplynulo s diskuse, prostě počítal všechno s logem Porsche, včetně Cayenne I. g. apod.
                    • 00 Reagovat !

                      foto white-label

                      white label 28.02.  22:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                      Protože píšeme pod novou Alpine 110, takže argumentovat (v souvislosti s ní) např. potkáváním Cayenne I. g. (který je dnes možné mít už od 150-200 tis. Kč) je logicky mimo mísu.
                      To je jako kdybych argumentoval, že Lambo má na italské vesnici "kdekdo", protože Lambo dělá i traktory. Nebo, třeba takové AMG GTS, víš kolik potkám denně MB, včetně dodávek, popelářů a autobusů, vše také s třícípou hvězdou..., ostatně pokud jde o logo, tak na to klidně stačí i kšiltovka, a ty můžeme nakonec započítat taky, když už počítat všechno, tak všechno... ;-)
        • 01 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 28.02.  16:39

          « Re: Re: Re: Otázniky

          Neviem, v akej spoločnosti sa pohybuješ, že tam má Porsche kdekto, ale u nás stretnúť Caymana či Boxster je malý sviatok a aktuálnu generáciu 718 som ešte naživo nevidel. Paradoxne častejšie stretnem 911ku, aj keď je to tiež pomerne zriedkavé, ale Cayman je svojím výskytom skoro rovnaký exot ako trebárs Lotus. ;-)
          A o tom "luxusnom, elektronikou a technikou nabitej výkladnej skrini automobilky" si prosím Ťa čítal kde? Lebo ja som registroval reči o puristickom športiaku, ktorý pôjde po minimálnej hmotnosti.
          • 21 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 28.02.  19:07

            « Re: Re: Re: Re: Otázniky

            V planu je jenom automaticka prevodovka a futuristicky interier, ktery vypada velmi hodnotne. Alpinka, aspon jak byla doposud prezentovana, pujde po krku daleko vic klientele toho Porsche, nez "motorkarum" >:D
            Samozrejme, pokud ale prekvapi cenou o polovinu nizsi, nez povazuju za realnou, pak to bude jenom dobre :yes:
            • 10 Reagovat !

              foto Ted

              Ted 28.02.  20:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              Toho automatu je skoda....
            • 00 Reagovat !

              foto Ted

              Ted 28.02.  23:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

              Zajimavy, na garaz.cz pisou, ze je to jasna konkurence pro elise a 4c...
              • 00 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 28.02.  23:43

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                Kez by byla, ale na konkretni fakta a testy si musime pockat. Uz mezi Elise a 4C je relativne dost velky rozdil.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ted

                  Ted 28.02.  23:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                  V cem je ten velky rozdil mezi 4c a elisem?
                  • 00 Reagovat !

                    foto Bully-

                    Bully_ 01.03.  00:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                    Pisu relativne, protoze to posoudis teprve tehdy, kdyz ziskas tu zkusenost.
                    Elise je o pekny kus spartanstejsi, nervoznejsi, syrovejsi. Je hlucnejsi, nekomfortni, mensi a poskytne jenom to, co potrebujes k rizeni (OK, nektere modely i 1-DIN radio a manualni klimatizaci). Nektere maji dokonce i neco jako "drzacek pro napoj" :-) Pri jizde se docela nadres a abys jel rychle, musis umet hodne dobre ridit.
                    4C postrada NA charakter a tim, spolecne s (navic ne prilis vydarenou) automatickou prevodovkou, chybi oproti zminovanemu Elise i pekny kus prace s autem, ridisckosti. (I SC Elise ma preplnovani mech. kompresorem, ne turbodmychadlem). Je oproti Elise nedotaciva. Poskytne ale vyssi komfort, je uzivatelsky privetivejsi. Pro spoustu lidi ma i vyssi prestiz- jsou taci, co je to bere i u techhle aut. Ma i vyssi porizovaci cenu, vyssi provozni a servisni naklady a kdyz na to slapes, tak skoro dvojnasobnou spotrebu.
                    Kazdopadne jde porad o celkem podobne vozy- ve smyslu- pro koho je uz HH na hranici normalne pouzitelneho auta, tyhle rozdily nepostrehne.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ted

                      Ted 01.03.  07:24

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                      ano, jde o velice podobne vozy... Konecne se shodneme, proto budou souperit daleko spise nez s caymanem, ktery je cenou jinde.
                      Jinak dekuji za prednasku, ale ja tu zkusenost mam :-)
                      Myslim ze 4c neni o moc mene spartanska nez elise, a alpine ten automat ma taky, takze vazne nevim, proc by si nemeli konkurovat.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Bully-

                        Bully_ 01.03.  10:10

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                        Myslel jsem, ze kdyz se na neco ptas, tak proto, ze se chces neco dovedet, ne tu delat z lidi blbce. Delani ramen na internetu je uz ale dlouho v mode i na tomhle webu, silne me to tu prestava bavit.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ted

                          Ted 01.03.  19:14

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázniky

                          Zajimal me v cem vidis tu rozdilnost a tve porovnani elise a 4c za me dost pokulhava. Na nikoho nedelam ramena, nakonec si sam uznal ze jsou si ta auta dost blizka... A proti caymanu trochu nekde jinde.
                          Takze nevim, proc by alpina mela mirit na cayman?

                          Trochu precitlivela reakce, ne?
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 28.02.  13:25

        « Re: Re: Otázniky

        O Alpine som počul dosť, napriek tomu to vnímam ako píšeš, trochu ako DS od Renaultu. Uvidíme, či bude dosť takých fajnšmekrov, ktorí za tú históriu obsiahnutú v mene reálne zaplatia 55 litrov.
    • 20 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 28.02.  13:21

      « Re: Otázniky

      Souhlas s tim co pises, jen s tou cenou. Ja se obavam ze pujde jeste vys. Na jednu stranu to chapu bo co pise Ham je proste pravda. Na stranu druhou jsem taky cekal (doufal), ze by to mohla byt levnejsi alternativa k boxsteru / caymanu. Kdyz se jako levna neukazala alfa 4C, bylo by fajn kdyby se toho mista ujala prave A110. Ze prichazi o X let pozdeji nez se doufalo je druhy fail. Nevim no, za kazde takove auto jsem rad, ale taky bych rad kdyby se toho prodali v evrope desetitisice rocne, ne stovky kusu. ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto Dany

      Dany 28.02.  13:48

      « Re: Otázniky

      je tam vstup vzduchu zakomponovaný v malom bočnom okne za dverami. Je to vidieť na prvej fotke a potom tiež na foto 24.
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 28.02.  13:58

        « Re: Re: Otázniky

        Navíc je při zadním pohledu vidět mřížování v černém pásu pod oknem, což může být jedině kvůli motoru.
    • 00 Reagovat !

      foto Ted

      Ted 28.02.  14:15

      « Re: Otázniky

      vstupy vzduchu jsou na konci zadniho bocniho okenka, nevidíš ten ustup dovnitř?
      motor jednoznacne uprostřed!
    • 00 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 28.02.  14:32

      « Re: Otázniky

      Neboj, motor je vzadu a nasávanie je pod zadným oknom. Za motorom je ešte batožinový priestor.
  • 00 Reagovat !

    foto Kasprik

    Kasprik 28.02.  12:57

    hádání

    Někde jsem četl, že motor má být 1,8 a jsou dvě výkonové verze s 280 a 320 koňmi. Motor by měl být uprostřed. Já chci Megana RS s 320 koňmi. jo a váha má být někde kousek nad tunu.
    • 00 Reagovat !

      foto Redmex

      Redmex 28.02.  15:48

      « Re: hádání

      Pokial sa im podari mat suchu vahu nad tonu a pohotovostnu medzi 1.1 - 1.2t, tak to bude bomba. On ani ten Cayman uz nie je najlahsi (1,35 - 1.4t podla vybavy). Toto by mohol byt zaujimavy kompromis medzi Caymanom a Lotusmi, ktore su len predsa trochu surove na bezne pouzivanie (plus sa do nich nevojdem :-( )

      Ono aj keby bola cena na urovni zakladneho Caymanu, tak obrovsky rozdiel moze byt v cene priplatkov a servisu. Taky jazdeny Boxer je vyslovene lacny, ale naklady na servis su mimo sferu beznych aut (rozumej vratane D3).
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 28.02.  17:22

        « Re: Re: hádání

        Už? Cayman nikdy nebyl.
        • 00 Reagovat !

          foto Redmex

          Redmex 01.03.  09:34

          « Re: Re: Re: hádání

          Nenasiel som vahy prvej generacie, tak hadam, ze bola o nejakych sto kilo lahsia. Preto uz. Ale jasne, lahke auto to nikdy nebolo :-)
          • 00 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 02.03.  20:15

            « Re: Re: Re: Re: hádání

            Druhá byla lehčí. Po faceliftu sice přibrala, ale pořád je na tom myslím lépe než první. Proč by sis myslel, že tomu bylo jinak? Přišla v době, kdy auta už několik let hubla. I 991 zhubla oproti 997.
  • 71 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 28.02.  12:58

    Líbí!

    Čekal jsem na to slibované auto od dob Avantime, žel přišlo příliš pozdě. Ale to nic nemění na tom, že je to nejkrásnější auto minimálně tohoto roku! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 01.03.  21:59

      « Re: Líbí!

      Priznam se i ja, ze se mi to strasne libi. Neni ctyroko, jako ctyroko :-)
      Presne takhle si predstavuju sportak. Vyrazny design, ktery se - zcela logicky - nelibi kazdemu.
      Na druhou stranu se nemuzu ubranit dojmu, ze splacali porsche s bentley.
  • 40 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 28.02.  13:11

    Krása!

    Na víc momentálně nemám slov...
  • 20 Reagovat !

    foto kaiserlabus

    kaiserlábus 28.02.  13:13

    Docela pěkný.

    Ale u nás se jich moc neprodá, protože nemáme Alpy a převážet to na vozejku do Alp se mi nechce. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 28.02.  13:28

    spomienky....

    pozeram tie fotky a spominam si na stare casy, este na Renault Dauphine. Z tohoto typu vychadzali stare Alpine a rozne derivaty.... :-! ( Gordini)
    Skoda,ze sa nedrzal Renaut toho odkazu a ze meno Alpine takmer umrelo. kedysi som tuzil po R5 Alpine, myslim, ze ho v Prahe mal T.Pistek a to bolo uzasne auticko, predchodca GTI manie vo svete. Zial nevyslo mi to. (neskor som uz mal R5 Turbo )
    Fandim Alpine, ale mam obavu, ze cakali prilis dlho a teraz uz to meno nie je az take ako kedysi a bude to tazke uspiet v konkurencii... :-!
  • 10 Reagovat !

    foto Brumbal

    Brumbal 28.02.  13:36

    Pozde ale pekny sporatacek

    Dynamiku Caymanu S mozna mela A110 kdyz se vyvijela. Ted je uz aktualni 718 Cayman S a na ten se Alpine nechyta.
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 28.02.  17:29

      « Re: Pozde ale pekny sporatacek

      4 válcový Cayman není zajímavým zbožím. Ne za ty prachy.
      • 00 Reagovat !

        foto Bully-

        Bully_ 28.02.  19:09

        « Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

        Jiste, cim vic pruhu, tim vic Adidas >:D
        • 00 Reagovat !

          foto CHerokee

          CHerokee 28.02.  21:29

          « Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

          Čím více válců tím lepší auto. O tom žádná. A platí to i o objemu. Ale to pochopí jen ten, kdo zkusí...
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 28.02.  21:39

            « Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

            V tom případě by měl být do Caymanu ideální 16ti válec.
          • 00 Reagovat !

            foto Bully-

            Bully_ 28.02.  22:28

            « Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

            Jestli je lepsim autem to, co vazi jako nakladak, ma podobnou spotrebu a podobne se sklada do zatacek, potom ti musim dat za pravdu. Netvrdim, ze kazde sportovni auto musi mit muší vahu i velikost, ale co nejvetsi motor s co nejvice valci je presne ta cesta, co udela ze sportovne se chovajiciho auta v lepsim pripade jenom rychle auto.
            • 00 Reagovat !

              foto Redmex

              Redmex 01.03.  09:52

              « Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

              Nie zeby som mal tu skusenost, ale je 6 valcovi Exige naozaj horsi ako 4 s kompresorom? >:-[] Viac valcov a objemu nemusi nutne znamenat vyssiu vahu a ak teda aj nieco priberie, moze dojst napr. k znizeniu taziska a lepsiemu rozlozeniu hmoty (I4 kompresor vs V6).

              U aktualneho Caymanu S a toho predchadzajuceho by som povazoval za lepsiu volbu minuly s V6 aj napriek nizsiemu vykonu.

              Predpokladam, ze Cherokee nechce vopchat do takto maleho auta V8 small block >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Ted

                Ted 01.03.  09:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

                stále to byl 6ti valcovy boxer, V6 je tedy zavadejici... a rozhodne souhlasim.
                ctyrval jede lip, ale ten bordel místo hudby, co vydava je vazne otres
                • 00 Reagovat !

                  foto Redmex

                  Redmex 02.03.  09:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

                  :*) nejak automaticky pisem v6 ked myslim 6 valec. Jasne je tam boxer. Odkedy Subaru s nimi skoncilo (aspon na EU trhu), bol to posledny mohykan
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ted

                    Ted 02.03.  11:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

                    bol?
                    v 911 je sestivalcovy boxer stále a v caymanu GT4 RS bude take
              • 00 Reagovat !

                foto Bully-

                Bully_ 01.03.  22:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Pozde ale pekny sporatacek

                Neni a nikdo to tu snad nerikal. Precti si o neco lip, co pisu- ze vic valcu a vic objemu za kazdou cenu (= treba ten V8 do Alpine >:D ) neni spravna cesta.
                U vetsiho a tezsiho auta se pochopitelne musi pouzit vyssi vykon i kroutak, puvodni ctyrvalcova 1,8 by nestacila. Nehlede na opet troch jinou orientaci vozu- i obchodne, vuci konkurenci.
  • 20 Reagovat !

    foto

    pneu.auto-top.cz 28.02.  13:46

    Informace z webu www.rnews.cz/

    28.2.: Týden před světovou premiérou byly zveřejněny první dvě fotografie sériového vozu! Ten si ponechává název A110, který odkazuje na nejslavnější vůz této automobilky ze 60. let dvacátého století.

    13.2. Alpine postupně odhaluje další části finálního vozu. Tentokrát můžeme vidět sedačku, která s obdivuhodnou váhou 13-ti kilogramů patří mezi ty nejlehčí. Přesto nabídne výrazné vedení těla a podporu nejen při rychlé jízdě.

    11.2. Detaily celohliníkové karoserie finálního vozu. Hliníková karoserie je absolutním návratem ke kořenům, protože tento materiál byl použit na stavbu první alpiny vůbec - A106, která stála na technice tehdejšího Renaultu 4CV a vážila pouze 550kg!!

    Kdo miluje automobilovou techniku, ten musí žasnout. Motorem je umístěný před zadní nápravou - jako u Porsche Cayman, který zároveň bude hlavním konkurentem pro novou Alpinu. Překrásné dílo vyvážených tvarů a ladných křivek, v Dieppe se opravdu vytáhli. Renault si zaslouží poklonu, že v současné ekoteroristické EU si dovolil investovat ohromné peníze do takového auta pro radost.

    Testování spěje do finále! Aktuální testovací prototypy disponují velmi slabým maskováním a odhalují tvar karoserie. Jak jsme psali na RN, hotový model bude stejný jako byl představený koncept Alpine VISION. Vůz by měl pohánět agregát 1,8TCe o výkonu 280k a 320k. Podle zákulisních informací bude k dispozici automatická převodovka EDC6 a EDC7.

    Odkaz na informace: [odkaz]
  • 11 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 28.02.  14:04

    Bych je

    zažaloval, že ukradli přední masku Yetimu. >:-[] >:D
  • 31 Reagovat !

    foto Ted

    Ted 28.02.  14:13

    krasne

    krasne auto, konecne něco svěžího.
    ale vy všichni, co tu obdivujete si musite uvědomit, ze tohle není další hot hatch, ani BRZ...tohle je auto na cistou stopu. 13kg sedacka taky bude hardcore, nic na vozeni tlustejch zadku...

    a ze se vam nelibi cena? za 1,5 pravdepodobne jiz vybavene? kolik myslite, ze date za zakladni cayman? 1,4? tak si uvědomte, ze dalších 800t nasypete do vybavy, ani nemrknete!

    tohle je auto, které bude konkurovat daleko vic lotusu nez caymanu. něco jako speedster / elise, a ještě spise alfe romeo 4c jen doufam, ze dotazenejsi. a zkuste alfu koupit za tyhle peníze! a to je to v podstate x-bow s kapotou. tohle je doufam svebytny model a hezci.
    navíc je krasny i uvnitř, jestli je to produkcni verze interieru.
    Tohle není auto pro pozery a to mu paradoxne muze nejvic ublížit na prodejích.

    je krasne, a obavam se, ze nikdo z vas, kteří tu peji ody si ho nakonec nekoupi.
    ono prijde to premysleni: dvoumistne auto? 1,5 mega?
    preju renaultu, aby se to prodávalo, ale moc se bojim...
    na tohle není většina predpokladne cilovky vůbec pripravena a obavam se ze pod sportovním autem uz si dnes málokdo predstavi toto.
    za me ale skvele
    :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 28.02.  16:46

      « Re: krasne

      Ad: tohle je auto, které bude konkurovat daleko vic lotusu nez caymanu.
      Z čoho tak usudzuješ? Podľa mňa je najprirodzenejším súperom práve ten Cayman a som presvedčený, že aj samotná automobilka to tak bude prezentovať. Ono zvoliť si za súpera absolútne okrajovú exotiku by pre Renault ani nebola moc dobrá taktika, samotný trh malých kupé je dosť malý, preto Alpina bude chcieť súperiť s najvýznamnejším hráčom v tejto malej skupine.
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 28.02.  17:42

        « Re: Re: krasne

        Asi si myslí, že bude mnohem méně pohodlné, tedy náročnější na soužití.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 28.02.  17:38

      « Re: krasne

      S tou cenou to trochu přeháníš. Ještě před intervencemi jsem se vešel do dvou milionů s Caymanem S. A GTS nebyl o moc dražší (v základu měl navíc, co jsem stejně chtěl; GTS bývají dobré nabídky). Samozřejmě, 718 je dražší a kurz koruny není, co býval.
      • 00 Reagovat !

        foto Ted

        Ted 28.02.  17:54

        « Re: Re: krasne

        to jsi ale nezaregistroval posun, který Porsche udelalo... kolik stalo minule turbo 911 a kolik stoji ted? >:D
        • 00 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 28.02.  20:16

          « Re: Re: Re: krasne

          Jak jsem napsal, 718 je dražší. Ani nevím, o kolik podražilo Turbo. U Turba S to není nic dramatického, něco jako sedm tisíc euro. A to auto je lepší než před faceliftem.
          • 00 Reagovat !

            foto Ted

            Ted 28.02.  20:47

            « Re: Re: Re: Re: krasne

            Myslim 997 oproti 991...
            Cayman s by me po sleve vysel na 2,6. To ma k 1,6 daleko, ze?
            Jenze novinari radi srovnavaji zakladni ceny ...
  • 00 Reagovat !

    foto pumpkin

    pumpkin 28.02.  14:40

    Tlsté späťáky

    Dizajn znovuzrodeného Alpinu poznáme už asi rok, takže už mi pomaly príde samozrejmý, ale trochu mi vadia sériové spätné zrkadlá. Ja viem, že ich nemôže mať úzke, len symbolické, ako tomu bolo pri konceptoch, ale možno by stačilo spodnú časť streknúť čiernou a už by pôsobili menej masívne. Je to ale len detail, inak super. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Darina Rolins tři čtvrtě roku po smrti Skallové (†36): Smíření hledám každý den...

Darina Rolins tři čtvrtě roku po smrti Skallové…

Zhruba tři čtvrtě roku uběhlo od smrti manažerky Dary Rolins (44) Evy Skallové (†36). Zpěvačka byla s Evou velmi…

Školačku Lindu (16) našli mezi hrdlořezy ISIS: Nejspíš ji čeká soud

Školačku Lindu (16) našli mezi hrdlořezy ISIS:…

V severoiráckém městě Mosulu osvobozeném z rukou radikálů z organizace Islámský stát (IS) našly vládní jednotky…

 

iSport.cz

Kreuziger si časovku užil, bál se sjezdu. Role mentora na Tour ho baví

Kreuziger si časovku užil, bál se sjezdu. Role…

PŘÍMO Z FRANCIE | Dojel zpocený, jako by ho někdo polil kýblem vody, ale usmíval se, a dá se říct, že časovku na…

Hejkal otevřeně: Spartu položil odchod Dočkala, s Konatém to byla chyba

Hejkal otevřeně: Spartu položil odchod Dočkala, s…

Dělali jsme chyby a byli neúspěšní. Tak si vysvětluje konec ve Spartě Stanislav Hejkal, donedávna asistent…

 

Reflex.cz

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji zkopala a škrtila. Incident řeší policie

Táhněte do prdele, nadávala žena muslimce. Pak ji…

V úterý tu ještě nebyla ani noha, ve středu už bylo celkem plno. Řeč je o koupališti Divoká Šárka,v jehož…

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Deník Colours of Ostrava: Příběh ukradeného filmu

Uhlobaron Ptáček v Cimrmanově hře Vizionář přijímá informaci, že by mu někdo mohl vzít důl, s krajní nedůvěrou.…