Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První dojmy: Citroën C6 (Ženeva živě)

Nový velký Citroën je svůj. Bez 9 centimetrů pětimetrový automobil je přímým pokračovatelem modelu CX, jakoby se nikdy žádné XM ve výrobě neobjevilo. Jaké dojmy máme z prvního statického setkání?
Zpět na článek
2. 3. 2005 14:03
neregistrovaný "Preceda"
2. 3. 2005 14:24
neregistrovaný "rasto"
2. 3. 2005 14:29
neregistrovaný "Preceda"
2. 3. 2005 14:35
neregistrovaný "Magor"
3. 3. 2005 10:27
neregistrovaný "Baldi"
4. 3. 2005 03:26
neregistrovaný "TRUCKER"
4. 3. 2005 19:13
neregistrovaný "Koudy"
5. 3. 2005 22:00
neregistrovaný "free"
2. 3. 2005 14:40
neregistrovaný "cyrus"
2. 3. 2005 15:08
neregistrovaný "Dirver M"
2. 3. 2005 16:33
neregistrovaný "Vacmar"
3. 3. 2005 09:22
neregistrovaný "dochtor"
2. 3. 2005 15:09
neregistrovaný "sac"
2. 3. 2005 16:34
neregistrovaný "Dzyn"
2. 3. 2005 17:32
neregistrovaný "renoar"
2. 3. 2005 20:11
neregistrovaný "Wik"
3. 3. 2005 14:52
neregistrovaný "movie"
3. 3. 2005 15:46
neregistrovaný "anonym"
3. 3. 2005 15:47
neregistrovaný "Regat"
2. 3. 2005 20:25
neregistrovaný "Domino"
3. 3. 2005 01:30
neregistrovaný "Tonda"
4. 3. 2005 03:24
neregistrovaný "TRUCKER"
8. 3. 2005 10:55
neregistrovaný "RitTyr"
3. 3. 2005 07:18
neregistrovaný "Dan"
3. 3. 2005 12:32
neregistrovaný "Kolík"
3. 3. 2005 19:51
neregistrovaný "Alcides"
4. 3. 2005 00:23
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2005 18:25
neregistrovaný "Cynik"
4. 3. 2005 22:11
neregistrovaný "Yuri"
5. 3. 2005 11:56
neregistrovaný "ja"
5. 3. 2005 18:57
neregistrovaný "Kapoo"
15. 3. 2005 17:43
neregistrovaný "Mino"
21. 3. 2005 17:35
neregistrovaný "Loo"
neregistrovaný "Preceda"
2. 3. 2005 14:03
C6 vs. Passat
Nových passatů se bude po silnicích zachvíli prohánět tolik, že budoou do roka zase okoukaný. Ale kdyby to dopadlo s prodeji C6 jako s Passatem, to už by nebylo na silnicích okoukaný, ale k zblití
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "rasto"
2. 3. 2005 14:24
Re: C6 vs. Passat
tieto dve auta nemozes porovnavat. c6 sa vracia daleko do historie, kdezto passat sa nema kam vratit, preto nikdy dizajnom nedobehne tento skvost. a snad mi nechces tvrdit, ze v case ked vznikala cx, passat vtedajsej generacie bol nejaky prevratny zazrak.
skutocne to bude vlajkova lod. ma nieco, cim dokaze oslovit, ale asi len tych, co trosku vidia aj do historie. pekny den.
neregistrovaný "Preceda"
2. 3. 2005 14:29
Re: C6 vs. Passat
Tak jako RETRO bych to bral. Jinak mi to přijde trochu mimo mísu.
neregistrovaný "Magor"
2. 3. 2005 14:35
Re: C6 vs. Passat
Je to sila, design je fakt coolový, ale to môže byť problém. Polovici ľudí sa nepáči a z tej druhej čo sa im aj páči si polovica nekúpi lebo nemajú gule nato aby sa v tom vozili... V Európe sú ľudia dosť konzervatívny takže ak chcete autá predávať tak nech čím menej "kričia" a je to v suchu.
neregistrovaný "Baldi"
3. 3. 2005 10:27
Re: C6 vs. Passat
CX bola nádherné auto, ale obávam sa, že toto má s jej nadčasovým dizajnom spoločný iba tvar strechy. Zadok s celým auto neharmonizuje a myslím si, že XM bolo vo svojej dobe oveľa krajšie a podobnejšie svojmu predchodcovi. Ale nevadí, veď aj na dizajn BMW 5 a 7 si už človek pomaly zvykol.
neregistrovaný "TRUCKER"
4. 3. 2005 03:26
Re: C6 vs. Passat
Omyl! Pro mě je historie naprosot tabu, ale nad tímhle slintám (kromě palubky)!!!
neregistrovaný "Koudy"
4. 3. 2005 19:13
Re: C6 vs. Passat
Jako sry, ale passat byl vždycky a speciálně v posledních dvou generacích moc opěvovanej přitom nešlo o nijak výjmečný auto. Myslím že konkurence vždy nabízela víc než VW ať už šlo o passat, či golf či jaký koliv jiný model od VW. A co se týče desigenu tak VW to prohrává na celé čáře. C6 je krásný auto, zato novej passat je vyloženě ošklivej. Stejně tak novej golf nestojí za moc.
neregistrovaný "free"
5. 3. 2005 22:00
Re: C6 vs. Passat
No nevím, ale na B5-ku nemůžu říct ani půl křivého slova. Ale jestliže budeme porovnávat nového (tedy asi b7) nebo C6 tak bych šel do tohoto frantíka už jenom protom, že ten zadek vypadá dobře a něco mi připomíná.
neregistrovaný "cyrus"
2. 3. 2005 14:40
bez titulku
vzhledem k extravagantnímu zevnějšku je ten interier dost suchej. hlavně středová konzola. jo, a CX byla taky jen 4dv..("nerozvíjí původní myšlenku modelu CX")
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Dirver M"
2. 3. 2005 15:08
Re: bez titulku
Interiér mi přijde zastaralý a levný. A to je teprve premiéra, co za pár let. PS: Nekoupil bych si tohle ani passat, ale Lexus IS 220d. To je prostě bomba
neregistrovaný "Vacmar"
2. 3. 2005 16:33
Re: bez titulku
Naprostý souhlas. Ten interiér je tak do C3. Z pohledu řiděče vypadá hrozně stroze a ten sloupek řízení! To je katastrofa.
neregistrovaný "dochtor"
3. 3. 2005 09:22
Re: bez titulku
Pán Láník,
nepíšem Vám to prvýkrát a zdá sa, že už nie sám , Citroen CX mal pevné zadné sklo.
[odkaz]
Stálo by za zmienku uviesť, že bezrámovými oknami a pozdĺžne prelomenou kapotou sa C6 hlási k modelu DS.
A ešte jedna chuťovka z CX Prestige:
[odkaz]
neregistrovaný "sac"
2. 3. 2005 15:09
bez titulku
dopadne tak jak ford z novým scorpiom
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dzyn"
2. 3. 2005 16:34
Re: bez titulku
S tim by se dalo souhlasit (to auto si to nezaslouzi), ale Fordu to asi tolik nevadilo jako Citroenu s C6, protoze Scorpio bylo vlastne porad jen jedno......povedeny facelift
neregistrovaný "renoar"
2. 3. 2005 17:32
no...
Jak to mám říct,tohle auto je prostě převážně pro skalní citroenáře jako jsem třeba já. I když na něho nemám, obdivuju. Když se to někomu nelíbí ať se nedívá, ale stejně si myslím že by si v tom ještě rád vozil *. tak čau po 5 letech nebo 200 000km v servisu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Wik"
2. 3. 2005 20:11
Dá se,ale
Designově odvážný auto na svou třídu,ale vypadá celkem obstojně.Všechno ale kazí ta palubka,ta už je přes čáru v takovýmhle autě.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "movie"
3. 3. 2005 14:52
Re: Dá se,ale
....nemuzu si pomoct, citroenu fandim a jeho studie z posledni doby mi prijdou jako jedny z nejuzasnejsich...vzpomenme Airdream, Airlounge, ale tohle mi prijde jako paskvil, ta tam je cistota a tvaroslovi studii...interier vubec neladi s exterierem a je nesourody...vydechy na konzoli mi prijdou jak z passatu,imitace kury na plastovych dilech?? a uni-dil znammy z C5 resp. 407 originalite taky neprida...a ty desny vyplne dveri...je to takovy post-moderni baroko...luxus pro duchodce...zvenku se tvari futuristicky, ale uvnitr je to ten stary znamy babiccin obyvak s vydobytky 21. stoleti....
neregistrovaný "anonym"
3. 3. 2005 15:46
Re: Dá se,ale
Souhlasím. Z venku umělecké dílo, zevnitř mi to připadá jako by neměli čas to dokončit a tak dam dali co měli při ruce. čekal jsem protáhlou přístrojovku jako u CX. Ta kolmá středová konzole mi tam nejak nesedí. Jinak bezrámová okna se mi líbí(odkaz na DS).
neregistrovaný "Regat"
3. 3. 2005 15:47
Re: Dá se,ale
Zapomněl jsem jméno.
neregistrovaný "Domino"
2. 3. 2005 20:25
Nádhera
Citroen mi je normálně ukradený... ale tohle je hodně povedené... srovnání s impotentním (přesto asi dobrým) Pasatem je tak trochu mimo mísu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tonda"
3. 3. 2005 01:30
Nazor kazdeho je jiny
Me osobne se to moc libi, z venci je to povedene, zevnitr je to klasika citroen, mam picasso 2,0 HDi exclusive a vim co rikam...Tim to nechci nijak vynachvalit ani pomluvit, Pravda, nevypada to moc hodnotne, ale podle svych zkusenosti z picassa kde mi nic nevrze, neskripe a nevydava podivne zvuky asi mohu ocekavat jen stejnou kvalitu. Drive jsem mel zkusenost i s passatem variant 1,9 TDI, motorove mnohem lepsi nez citroeny, nadruhou stranu na ceskych silnicich si bohate vystacim i s temi 90Koniky od citroenu. Kvalita zpracovani je u obou vozu velmi slusna, pravda passat po 4 letech stale vypada hodnotneji, tam citroen trochu zaostava. Pokud se mam rozhodnou mezi novym Citroenem a VW, po desnich pozitivnich i negativnich zkusenostech bych sel radsi do C5-popripade C6 misto do passatu. Passat je pekne, spolehlive auto, ale cenove je nekde jinde. Citroen C5 me s plnou vybavou a 2,0HDI vyjde na to smame co passat 1,9TDI ve stredni vybave. Konfort a kvalita jsou pritom na srovnatelne urovni. Pravda s C5 nikdy nebudu mit ten image uspesneho podnikatele co mi da passat, ale uprime receno je mi to jedno. Samozrejme se nesnazim nikoho presvedcit o tom ze citroeny jsou nejlepsi, na to muze mit kazdy svuj nazor, snazim se jen poukazat na fakt ze mnoho lidi citroen podcenuje, aniz by mel jake koliv zkusenosti s dlouhodobym uzivanim vozu a porovnavanim podle zkusenosti a ne podle prospektu co dostanete u prodejce.
Tohle je moje zkusenost, muj nazor a velmi rad uvitam jine zkusenosti a jine nazory.
S pozdravem Antonin Kovacs
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "TRUCKER"
4. 3. 2005 03:24
Re: Nazor kazdeho je jiny
Jo, to dává smysl. Asi nemám, co bych dodal, snad jen mnoho šťastých km v Picassu a dalších Citroenech nebo jiných autech, na které je taky aspoň trochu radost pohledět!!!
neregistrovaný "RitTyr"
8. 3. 2005 10:55
Re: Nazor kazdeho je jiny
Můj názor se z větší části shoduje s názorem pana Kovacze.Jen poznamka k te "citroënské klasice interieru v Picassu" - jsem majitelem vozů Citroën CX 25 TRI Break(model'88) a Citroën GSA Pallas(model'83) a troufám si tvrdit,že právě v těchto modelech najdete "klasické" a pro Citroën typické ztvárnění interiéru,potažmo palubních desek. Na druhou stranu právě tyto interiery nastartovaly "StarTrekovský" nebo "techno" styl,dá-li se to tak říci.A tak se mi použití digitálních přístrojů zdá jako přirozený důsledek vývoje designu interiérů u této značky.Tento vývoj byl po představení modelu XM na celých 10 let přerušen modely ZX,Xantia,Xsara a Berlingo.V té době se zdálo,že Citroënu docházejí nápady a invence.A právě až s Picassem se opět vrátil ten sci-fi design.Vím,proč většině z vás(mne nevyjímaje)připadá u C6 design interiéru a exteriéru nesourodý.Dělají to ty dřevěné plochy a lišty.Myslím že k tomu,aby vnitřek a vnějšek vozu ladil k sobě by stačilo buď místo dřeva použít hliník či chrom(stačí se podívat na vnějšek vozu-šedá/chrom),no a nebo zachovat dřevo,ale barvu vnitřních plastů a čalounění změnit a použít béžové,krémové,hnědé či světlá káva odstíny - k těm se dřevo vysloveně hodí.A hned by to celé působilo bez ohledu na digitální přístroje daleko hodnotněji.K výše uvedeným Kýblwagenům(promiňte samozřejmě Volkswagenům)bych si dovolil malou poznámku.Vztah českého člověka k německým značkám je bohužel poznamenán určitým komplexem.Někde v podvědomí ty němce nemáme rádi-jak jsou nacionalističtí,rozpínaví,bez fantazie a jak arogantně se někdy umějí chovat.Na druhou stranu jim závidíme tu sveřepost,cílevědomost a pro ně tak typický až sprostý přístup k luxusu.A tak se jim toužíme alespoň trochu podobat.Alespoň tím,že si budeme "*" vozit v tom,co oni.A budeme si to ohromně pochvalovat - Deutschland über Alles!Při tom - přiznejme si to - jejich výrobky odrážejí jejich národní povahu.Auta nevyjímaje.Tyto pak člověku nenabízejí nic zvláštního,ani v designu a ani v nějakých zajímavých nápadech či v novátorských přístupech.Snad jen Mercedes a BMW se během let staly ikonami a vytvořili si silnou image(Audi možná,možná ...).Ale tu měl Citroën přece vždycky!!
neregistrovaný "Dan"
3. 3. 2005 07:18
bez titulku
Vyznávám japonský auta, ale C6 se prodávat bude. Francouzský auta rád nemám, ale tohle se mi líbí. Každopádně mi přijde povedenějši než novej PASSAT, tam asi designeři trochu ulítli
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kolík"
3. 3. 2005 12:32
bez titulku
Konečně se citroën probouzí !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alcides"
3. 3. 2005 19:51
No to je děs...
Fůůj doufám že se to na cestu nepustí a nebo to bude jezdit kanálema...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2005 00:23
Re: No to je děs...
Všechny nové Citroeny jsou moc povedené, jen mi vadí, že tolik experimentujou s těma palubkama... Např. Fiat zkusil digitál už v 90 letech a rychle od toho utekl.... Citroenu to taky dlouho nevydrží.... Kulaté budíky jsou kulaté budíky pěkně s červenýma ručičkama
neregistrovaný "Cynik"
4. 3. 2005 18:25
Digitalni budiky neee!
Zvenku krasa (pokud jich nebude jezdit moc, jak vtipne poznamenal Preceda datum: 02. 03. 2005 14:51), ale vnitrek teda hroznej. Mozna jsou Nemci prilis konzervativni, ale aspon jim to zabrani davat do svych aut takove nechutne silenosti, jako je digitalni tachometr. To bylo "in" mozna v pulce 80´s.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yuri"
4. 3. 2005 22:11
C6
Citroen sa konečne dizajnovo prebúdza.No nemyslím si že C6 bube mať predajmé úspechy.Vo Francúzsku si ho možno obľúbia ale v Nemecku a našich končinách je veľmi málo ľudí ktorí takéto autá vedia oceniť.Pre väčšinu európanov je dizajn až príš extravagantný.Mne sa páči.Výnimočné autá sa mi vždy páčili.Len palubovku mohli odlíšiť od ostatních modelov PSA,pre takéto auto by sa to patrilo,no zrejme by sa zvýšili náklady na výrobu.No technicky je to auto fakt namakané najme vysuvací zadný spojler je fakt sila,najmä na túto kategoriu áut.Citroen C6 je jednoducho neopakovateľný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ja"
5. 3. 2005 11:56
no bomba
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kapoo"
5. 3. 2005 18:57
Ala la France super face a mäkký podvodzok
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mino"
15. 3. 2005 17:43
Ako mozes porovnavat C6 a Passat????
Neviem ako to mozes porovnavat c6 a passat. Diametralne odlisna trieda skor porovnaj Phaeton a C6 a teda myslim ze sa studeny vokswagen ma este co ucit o designe
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Loo"
21. 3. 2005 17:35
teda interier..
..by mohol byt orginalnejsi.. aspon volant mohli spravit ala C4 s pevnym stredom.. a startovanie klucom v tejto triede.. no fakt retro.. "0
Rozbalit vlákno
0