Hm, chválou autor nešetřil, ale že by upozornil na trapně krátká opěradla a rovněž krátké sedáky zadních sedadel, k tomu se nedostal. Přitom forka č. 3 vše jasně dokumentuje. S ohledem na tento zcela zásadní nedostatek považuji face-lift C-Maxu za nedostatečný a odbytý....
Tak to nie je len nedostatok C-Maxu, ale prevažnej väčšiny MPV tejto triedy. Je to daň za variabilitu sedadiel, naviac sa ráta s tým, že vzadu sedia hlavne deti, častokrát v detských sedačkách. Z princípu faceliftu sa nedali očakávať zmeny až takéhoto rozsahu. Inak aj mne osobne krátke operadlá veľmi vadia.
až pojedem s manželkou, tak nemůžem jet se známými nebo matkou apod. protože to není autobus, ale je to pro děti >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Dobrý den, soutěž o *** je v plném proudu a podpořit svou zemi můžete i vy!
Jak se zúčastnit?
Pod následujícím odkazem naleznete IQ test: [odkaz]
Pozor! Aby se výsledek je započítal do soutěže, je potřeba vyplnit celý test!
Po vyplnění testu získáte podrobné statistiky o hodnotě svého IQ a také zjistíte, jak jste na tom v porovnání s ostatními Čechy i Evropany.
Víte, že zjistit své IQ je otázka několika minut a znalost vlastního IQ může být důležitá pro celý život? Hodně štěstí a správných odpovědí!
kdyby byl výsledek (alespoň v rámci mezinárodní soutěže (ankety) zadarmo, myslím, že by se zapojilo mnohem víc lidí...jen jestli to není jen obyčejný marketing... ;-)
Exteriér není zlý, jejich hra na pseudo-aston martin mi je docela i sympatická, ale ty interiéry. Uf, všechny poslední modely Ford uvnitř vypadají, jako by je kreslili asiati na opiátech. No pojem "globální design" asi u Fordu znamená hodně východní trh. Člověk by si i koupil nový Focus (po faceliftu), nebo to staronové Mondeo, které snad už dorazí do Evropy, zvenčí jsou ta auta zajímavá, ale pak se člověk podívá dovnitř, posadí dovnitř, a jde o salón dál... Vím, že design je subjektivní, ale Ford už dlouho neudělal pěkný interiér a jak vidno dle faceliftu/ů ani to zatím nemá v plánu.
Promin, ale tenhle aston cumak mi na CMaxe vubec nesedi. Spis to vypada jako kdyz si rekli: kastle zustane, pac se libi no, ale chce to neco noveho - co treba predek z fiesty? vyborny napad, kolego. No a sup tam s nim a je hotovo... O interieru snad radsi ani nemluvit :/ nejsem Ford hater, dlouhou dobu sem mel 3dv. FF mkI 1.8zetec a na to auto nezapomenu (bylo krasny, motor vybrousen jak ruzovy panter, jen skoda ze se s nim draha polovicka bala jezdit a muselo z domu :'-( ) ale tohle uz je przneni na globalni vlne!
Mě ten exteriér nijak neuráží. Na Mondeu/Fusionu, nebo na faceliftovaném Focusu to vypadá kategoricky lépe, ale takový je trend. VW dělá z celého portfolia "Golfy", jinak dlouhé, vysoké a třídně postavené, ale všechny stejné, Škodovka má zase ze všeho Rapida (byl první), Fiat dělá z celé nabídky model 500 na tisíc způsobů, Ford šroubuje ten svůj Aston předek taky všude. U Mercedesu se taky začíná hůře rozeznávat při odstoupení, co je co. Stejně tak Mazda, kromě MX5 je taky všechno stejné, a tak bych mohl vyjmenovat asi všechny značky. Takový je trend, rozdíl je v tom, že někde to funguje, někde ne. Malá dravá Fiesta vypadá z dálky "živě", Škodovka zase sází na to, že Fábia Combi vypadá jako kapesní Octávia Combi a Octávia Combi se zase z dálky tváří, jako třídně lepší Superb. Pravdou je, že tenhle C-max není na první pohled úplný ideál krásy, ale to snad žádné MPV. Tady se sází na to, že když už rodinka donutí tatíka koupit MPV místo nějakého "dravějšího" kombíku, tak mu dává tu psychologickou záplatu, že se to snaží tvářit dynamicky a podvědomě to připomíná detaily právě třeba ten Aston, ale pak tatík sedne dovnitř a smutek je zase na místě.
Preco smutok? Stale mas bonus v nadpriemernych jazdnych vlastnostiach. >:D K tomu interieru. Ako byv.majitelovi GG I. ti nerozumiem. Ten tiez ked vysiel bol uplne mimo vsetkeho co jazdilo pi cestach. Kopa nelogickych detailov a asi aj preto si ho ludia pamataju a miluju.
Co si mám představit pod GG I? Neříkám, že jsou tam nelogické detaily, ale že to celkově z estetického hlediska vypadá hrozně, jakoby to schvalovali konzoloví hráči, nebo nějaká nová čínská automobilka, chtěla rychle představit nové auto. Pro Ford jeho "globální design" znamená pravděpodobně - líbit se v Číně. To je prostě můj subjektivní názor, při pohledu do interiéru.
Sorry preklep na tablete >:D mal to byť FF I. >:D Ja ti tvoj názor neberiem, ale podobné názory som svojho času počúval práve pri prvom Focuse. Že síce jazdne super, zvonku sa to dá, ale zvnútra je to také všelijaké a nuda ala Golf IV. alebo Octa I. je krajšia a lepšia. Mne zase pripadá druhá generácia Focusa taká všelijaká - nechcem povedať nudná - proste taká nijaká nevýrazná, čo sa chce silou mocou priblížiť Golfu jak zvonka tak zvnútra. Tretiu generáciu vidím skôr ako taký pokus o návrat ku koreňom, teda FF I. Zvonku úlet, zvnútra tiež >:D