Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy: Peugeot 207

Ujeli jsme první kilometry s francouzskou superzbraní pro segment B
Zpět na článek
24. 5. 2006 09:45
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 10:43
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 10:59
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 11:10
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 11:31
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:01
neregistrovaný "MadPete"
24. 5. 2006 12:04
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 13:12
neregistrovaný "MadPete"
28. 5. 2006 10:44
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:29
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 12:40
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 13:04
neregistrovaný "MadPete"
24. 5. 2006 13:15
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 10:05
neregistrovaný "Nazirus"
24. 5. 2006 10:07
neregistrovaný "pavka"
24. 5. 2006 10:51
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 10:26
neregistrovaný "Honzimus"
24. 5. 2006 10:44
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 11:23
neregistrovaný "Dzosua"
10. 5. 2009 17:33
neregistrovaný "Ondra74"
24. 5. 2006 14:31
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 10:56
neregistrovaný "manitou"
24. 5. 2006 11:00
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 09:07
neregistrovaný "popiolek"
25. 5. 2006 10:12
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 11:35
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2006 11:42
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:27
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 12:42
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2006 12:43
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:54
neregistrovaný "Mario"
24. 5. 2006 14:33
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 14:34
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 17:53
neregistrovaný "Enzo"
24. 5. 2006 18:23
neregistrovaný "Charger"
25. 5. 2006 12:01
neregistrovaný "Ghostyx"
25. 5. 2006 19:52
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 11:47
neregistrovaný "RS"
24. 5. 2006 11:49
neregistrovaný "RS"
24. 5. 2006 11:56
neregistrovaný "petr"
24. 5. 2006 13:03
neregistrovaný "GP"
24. 5. 2006 19:33
neregistrovaný "brava"
24. 5. 2006 14:24
neregistrovaný "Skyline"
24. 5. 2006 14:38
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 14:53
neregistrovaný "GP"
24. 5. 2006 15:23
neregistrovaný "Haya"
24. 5. 2006 17:30
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2006 18:55
neregistrovaný "sys"
24. 5. 2006 22:13
neregistrovaný "pawelno"
25. 5. 2006 09:47
neregistrovaný "ZZ"
24. 5. 2006 16:22
neregistrovaný "lorenz"
24. 5. 2006 17:55
neregistrovaný "Enzo"
24. 5. 2006 18:00
neregistrovaný "lorenz"
25. 5. 2006 12:47
neregistrovaný "wolff"
25. 5. 2006 13:14
neregistrovaný "lorenz"
25. 5. 2006 19:54
neregistrovaný "Charger"
26. 5. 2006 09:19
neregistrovaný "Skyline"
26. 5. 2006 19:35
neregistrovaný "schade"
13. 6. 2006 21:07
neregistrovaný "dsien"
24. 5. 2006 16:36
neregistrovaný "qq"
24. 5. 2006 22:24
25. 5. 2006 03:07
neregistrovaný "Peugeotak"
25. 5. 2006 00:45
neregistrovaný "bambuss"
25. 5. 2006 11:08
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 12:54
neregistrovaný "GP"
25. 5. 2006 19:56
neregistrovaný "Charger"
25. 5. 2006 20:12
neregistrovaný "Perun"
25. 5. 2006 20:42
neregistrovaný "Perun"
25. 5. 2006 22:38
neregistrovaný "don Pedro"
26. 5. 2006 00:22
neregistrovaný "Quido"
26. 5. 2006 00:37
neregistrovaný "no importa"
26. 5. 2006 10:07
neregistrovaný "Neri"
26. 5. 2006 23:34
neregistrovaný "Quido"
26. 5. 2006 12:27
neregistrovaný "Yarreg"
26. 5. 2006 12:53
neregistrovaný "Yarreg"
26. 5. 2006 14:20
neregistrovaný "Perun"
27. 5. 2006 08:19
neregistrovaný "Yarreg"
27. 5. 2006 08:31
neregistrovaný "Perun"
27. 5. 2006 08:47
neregistrovaný "Yarreg"
27. 5. 2006 10:44
neregistrovaný "Tiburon"
29. 5. 2006 06:54
neregistrovaný "Yarreg"
28. 5. 2006 10:53
neregistrovaný "Jarda"
29. 5. 2006 06:57
neregistrovaný "Yarreg"
27. 5. 2006 08:21
neregistrovaný "karell"
2. 11. 2006 23:40
anonym
2. 3. 2008 01:07
anonym
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 09:45
GT
Ach jo. Uz i zabozrouti. Oznaceni GT a bude mit pod kapotou na vyber ze dvou ropaku. No parada :-(
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 10:43
Re: GT
..nová doba. Musíme si zvykat :-!
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 10:59
Re: GT
No tak na tohle se zvyknout neda. GT ma byt vrchol a ne kadlakadla a saze z vejfuku. To sorry.
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 11:10
Re: GT
je to věčné téma, ale posud k dieselbudoucnosti je jasný. Pokud se ve větším měřítku nezačnou prosazovat byť i malé turbo-benzíny, tak naději na nějakou změnu v trendu nevidím...
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 11:31
Re: GT
Je to vecny tema, ale v tomto pripade se bavime o GT a o "jizde". Ne o tom, ze se chces prepravit z bodu A do bodu B, ale o tom, vyrazit na tocity vlasenky se skvelym asfaltem (takze ne u nas - bohuzel) a uzit si jizdu s vytocenym motorem nekam k 7500 otacek. A to ti zadne ropak neda. O tom je podle meho soudu GT. A ne o tom, ze pojedes za 5 litru nafty.
neregistrovaný "MadPete"
24. 5. 2006 12:01
Re: GT
Ma-li GT znamenat Grand Tourismo (i kdyz v tomto pripade to tipuji spis na nazev vybavy), tak to asi moc o radeni ve vlasenkach neni ;-)
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:04
Re: GT
Takze dalsi degradace. Neco jako Fabia RS :-(
neregistrovaný "MadPete"
24. 5. 2006 13:12
Re: GT
Ty asi neposlouchas industrial, vid ;-)
neregistrovaný "Jarda"
28. 5. 2006 10:44
Re: GT
Co myslis tim industrialem ???
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 12:29
Re: GT
ano, benzín je o radosti z jízdy a ke sportovně laděnému autu prostě patří. Jenže (bohužel)nežijeme v ideálním světě... Každý výrobce chce zejména prodávat, proto se ohlíží zejména na požadavky "většiny"... Je to trend. Ale určitě se časem dostane i na nás- benzínové fajnšmekry >:D ;-)
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:40
Re: GT
Vetsiny ??? neverim, ze "vetsina" ridicu (ne cestovatelu, ale tech fajnsmekru) se bude shanet po GT, ktery frka saze,jeho zvukovy projev je kadlakadla a jeho vykon konci u otacek, kde pravy GT teprve zacina.
neregistrovaný "MadPete"
24. 5. 2006 13:04
Re: GT
Ja tez pochybuji, ze nekdo bude hledat GT v segmentu B.
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 13:15
Re: GT
neřeš to moc do hloubky- nebo se z toho zblázníš >:D ;-)
neregistrovaný "Nazirus"
24. 5. 2006 10:05
nic moc
Ta palubka nicmoc. Je to takové strohé, bez kreativity, bez nápadu.
A zvenku mi to připomíná 206 který dali světla z 407. Asi jsem čekal něco víc, něco jako u Civica.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pavka"
24. 5. 2006 10:07
bez titulku
Novy pěkný kabát,ale jinak asi nic moc.No a ceny to je síla,tohle nasadit Škodovka,tak ji tady všichni rozcupují na hadry. :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 10:51
Re: bez titulku
no, nemají si co vyčítat... Škodovka už nějaký čas nepatří mezi nejlevnější. Teda jestli nechceš zrovna 1.2 40kW 8-s . Tipuju, že do prázdnin už bude 207 v nějaké "limitované" akci za stravitelnější cenu ;-) . To víš, český trh si v tom ordung udělá sám
neregistrovaný "Honzimus"
24. 5. 2006 10:26
větší prostor pro konkurenci
Aspoň Peugeot touto 207 pomůže Fiatu udržet se nad vodou >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mari"
24. 5. 2006 10:44
Re: větší prostor pro konkurenci
žbluňk...Glg glg glg
neregistrovaný "Dzosua"
24. 5. 2006 11:23
Re: větší prostor pro konkurenci
nevim peugoty se mi alespon vzdycky libily, kdyz uz jsem je nerad ridil, tenhle se mi ani moc nelibi, hl. uvnitr je to LEGOparty. skoda ale kazdopadne lepsi nez "Fobie" od sazi VW.
neregistrovaný "Ondra74"
10. 5. 2009 17:33
Re: větší prostor pro konkurenci
LEGOparty? to teda nechápu...sem uplně spokojenej, možná trochu pro holky, jinak ale punto, fabku i clio předčí uplně s přehledem. Sleduji teď všechny nové modely, v 207 jsem jezdil a pro mě je volba jasná...
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 14:31
Re: větší prostor pro konkurenci
>:D >:-[] :yes: :yes: souhlasím..
neregistrovaný "manitou"
24. 5. 2006 10:56
OT: Mrkněte pod MINI
;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 11:00
Re: OT: Mrkněte pod MINI
Pod mini ??? minisukni ???
neregistrovaný "popiolek"
25. 5. 2006 09:07
Re: OT: Mrkněte pod MINI
si idiot?
neregistrovaný "Jarda"
25. 5. 2006 10:12
Re: OT: Mrkněte pod MINI
Proc? Nachazis podobne znaky se sebou ?
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2006 11:35
VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Jo, bravo redakce :yes: Zase jsem si o kus zřetelněji složil mozaiku s číslem 207. Osobně velmi cením jednoduchý vnitřek, zejména v kontrastu k 206... Je znát, že se Peugeot našel uvnitř 407 a teď to velmi elegantně zakomponaval do tohoto prcka. Jasně... 186... to je správná míra :yes: to chce rozměrnější stáj... ovšem jako dámskej vozejk... zde dávám oba palce směrem :yes: :yes: V mrkvové či té zelenkavé barvě perfektně dotáhne mladou ženu. Myslím, že rybí tvář nového Punta roní velké slzy. Někdo prostě musí být hezčí...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 11:42
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
No ze by tohle byl zrovna premiant v soutezi krasy.
neregistrovaný "anonym"
24. 5. 2006 12:27
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
A tobě se líbí víc 207 než grande punto gti???
neregistrovaný "GTI"
24. 5. 2006 12:42
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
207 jsem ještě živou neviděl. GP ano. Tak až to porovnám, napíši.
neregistrovaný "Jarda"
24. 5. 2006 12:43
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Me tihle dva prijdou prast jako bouchni
neregistrovaný "Mario"
24. 5. 2006 12:54
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Tohle dotáhne leda mladou ženu s celulitidou... :no:
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 14:33
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
No nevím...mě to spíše přijde jako zrůda na kolech...stejně jako ostatní Peugeoty..no nic..každému se líbí něco jiného ;-)
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 14:34
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Ehm...přesněji stejně jako ostatní nové Peugeoty ;-)
24. 5. 2006 22:21
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
:-)
neregistrovaný "Enzo"
24. 5. 2006 17:53
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Jo kamo, dneska jsem videl dve GP v tmave modry, klasa, nemaj chybu a zatim nema konkurenci, az tohle uvidim v realu nebojim se ze bych zmenil nazor na LIDRA segmentu. Forza FIAT
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 18:23
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Designově je Fiat lídr určitě....celkově se ale o prvenství v segmentu musí dělit s Cliem.. ;-)
neregistrovaný "Ghostyx"
25. 5. 2006 12:01
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
Souhlas... :-!
neregistrovaný "Charger"
25. 5. 2006 19:52
Re: VÝBORNÉ JÍZDNÍ DOJMY
:yes:
neregistrovaný "RS"
24. 5. 2006 11:47
Ne ne ...
Asi bude dlouho trvat než 207ce přijdu na chuť. Horní díl palubky kazí celkem povedený interiér, ale co nemůžu přenést přes srdce jsou unifikované čumáky s nataženými a především vypouklými světly. Zadní neohrabaně obézní partie na líbivosti nepřidají. Pro mě tedy stejné zklamání jako u Clia ... ale čas to snad spraví.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
24. 5. 2006 11:49
Re: Ne ne ...
Ještě jsem zapomněl na zrcátka na dveřích, to se mi také nezamlouvá ;-)
neregistrovaný "petr"
24. 5. 2006 11:56
bez titulku
Dobrý fotky až na detaily v interiéru,hrůza ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GP"
24. 5. 2006 13:03
auto, kterému uvízly 2 tenisáky v tlamě ...
tlama jak mick jagger a ještě ktomu má za škráněmi 2 tenisáky (n) u té staré to je ok, tak akorát dravý a přitom milý předek ale tohle je předimenzované až to sympatické není ... interiér chudý, šedý, nezajímavý a levně působící ... jsem zvědavý na živý dojem ... tohle na novou corsu, clio ani punto zatím nemá ... a ty ceny ;-\ stará dobrá 206, měli jí spravit celulitídu, vyhladit pár vrásek a bestseller mohl žít dál, takhle to půjde z kopce ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "brava"
24. 5. 2006 19:33
Re: auto, kterému uvízly 2 tenisáky v tlamě ...
Tu tlamu asi také nezkousnu.Jakoby Francouzi použili hyzdič Bolka Polívky.Zbytek by celkem ušel.
neregistrovaný "Skyline"
24. 5. 2006 14:24
Velmi slabe
Bez hnusne tlamy uz v nabidce bohuzel nic neni, Peugeot se rozhodl, ze tou hruzou dodrbe kazdy svuj model. 206 byla aspon hezka, tohle uz je fuj i na venek. Vzdyt ta prevodovka byla podprumer uz v dobe uvedeni 206, natoz dnes. /// Celkove nechapu smysl 4 metru u 207 a Clia - kdyz budu chtit neco do mesta, tyhle otesanky nekoupim, kdyz budu chtit neco na vetsi jezdeni, sahnu po Meganu nebo 307. No treba jim to prinese uspech. /// Peugeot u me jde kazdym modelem niz a niz a nezbyva nez zamacknout slzu pri vzpomince na 406 Coupe. Technicky zadny skvost, ale designove mazlik. 407 Coupe alias kanoe na dvoukolaku vypada spis jak nepovedeny vtip. 207 pak definitivne zazdila cokoliv hezkeho v designu Peugeotu z prelomu tisicileti. Skoda.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Charger"
24. 5. 2006 14:38
Re: Velmi slabe
Mluvíš mi z duše..líp bych to sám nenapsal ;-)
neregistrovaný "GP"
24. 5. 2006 14:53
Re: Velmi slabe
:yes: jj
neregistrovaný "Haya"
24. 5. 2006 15:23
Re: Velmi slabe
žabožrouti nacpali ty své žáby asi do převodovky, že je taková gumová či co... >:D měli by se raději věnovat svým vínům a sýrům... >:-[]
neregistrovaný "Tom"
24. 5. 2006 17:30
Re: Velmi slabe
:yes:
neregistrovaný "sys"
24. 5. 2006 18:55
Re: Velmi slabe
jooooo 406 coupe...to bylo neco..i dneska se za ni otocim
neregistrovaný "pawelno"
24. 5. 2006 22:13
Re: Velmi slabe
Parádně napsáno. Nezbývá než souhlasit! Mluvíš, tedy píšeš, mi z duše!
neregistrovaný "ZZ"
25. 5. 2006 09:47
Re: Velmi slabe
Tak tak, opět to potvrzuje mé přesvědčení, že já i Peugeot se čím dál více rozcházíme. Škoda. ;-\
neregistrovaný "lorenz"
24. 5. 2006 16:22
Radsej domacu Fabiu
Nie len preto, ze som Cechoslovak, uprednostnil by som pred "nasim" slovenskym Peugeotom 207 radsej "nasu" ceskoslovensku Fabiu II....
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Enzo"
24. 5. 2006 17:55
Re: Radsej domacu Fabiu
Malej problem je ze Fabie II jeste nepolibila asfalt. Tak cekej a pak vybirej!!!
neregistrovaný "lorenz"
24. 5. 2006 18:00
Re: Radsej domacu Fabiu
Nevadi. To ze na nu nemam, viem uz teraz ;-) Dufam vsak, ze aj ked je Roomster pekny, zachova si Fabia II hrany, lebo ako tak pozeram po novej konkurencii (Yaris II.,Clio III.,Grande punto,207...), moze to byt originalne. A sam som zvedavy, ci bude zas etalonom, ako v 1999...
neregistrovaný "wolff"
25. 5. 2006 12:47
Re: Radsej domacu Fabiu
100 bodů pane Lorenz.
Ještě dotaz. Znáte význam slova ETALON?
Asi ne, jinak by jste ho nepoužíval ve spojení se škodou Fabia.
Etalonem je v této třídě například Punto, v nižší střední Golf + Focus atd... Zkuste se nad tím pane Lorenz někdy na stavbě zamyslet...
neregistrovaný "lorenz"
25. 5. 2006 13:14
Re: Radsej domacu Fabiu
OK, zrovna sa na jednu stavbu, co som navrhoval, chystam. Ked si spomeniem, skusim tam pouvazovat aj nad tymto. Ty etalone...
neregistrovaný "Charger"
25. 5. 2006 19:54
Re: Radsej domacu Fabiu
Ted už Fabia není etalon, ale od roku 1999 do začátku roku 2005 tomu tak bylo..a to je docela dlouhá doba, ne??
neregistrovaný "Skyline"
26. 5. 2006 09:19
Re: Radsej domacu Fabiu
U nas je sice HTP etalonem jeste dnes, ale to je asi tak vsechno. Prumerne auto s otresnym designem a nulovym vyberem rozumnych motoru je etalonem predevsim pro ceske strejdy a chalupare, ale jejich rozhled za latku k prekonani opravdu nepovazuju. No holt kazdej jsme jinej.
neregistrovaný "schade"
26. 5. 2006 19:35
Re: Radsej domacu Fabiu
Hmm, s tim designem bych souhlasil, ale možná by stálo za to přečíst si co psali o Fabii po jejim uvedení v Anglii a Německu. Me nepřijde, ze v techto zemích jsou chalupáři...
neregistrovaný "dsien"
13. 6. 2006 21:07
Re: Radsej domacu Fabiu
akoze hoci aj Fabia 4 ci 5 (ak taka vobec bude a ja verim ze nebude) sa nevirovna tomuto krasnemu Peugeotu. Asi ste ho nevideli nazivo. A sak len ked kuknem na obrazok novej Fabie... brrrrr .Ty co ju dizajnovo pripravovali mali v sebe aspon 3 promile...HROZA!!!
neregistrovaný "qq"
24. 5. 2006 16:36
qq
hu hu hu humus
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2006 22:24
Re: qq
Zkus logopeda a cestou se zastav na očním :yes:
neregistrovaný "Peugeotak"
25. 5. 2006 03:07
Re: qq
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "bambuss"
25. 5. 2006 00:45
207
Tak tenhle pažout to s tím úsměvem už trochu přehání :-D. Vypadá jako hrdina animovaného filmu..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
25. 5. 2006 11:08
Re: 207
je to jako kříženec masařky a žraloka... Po tom prvním to má nožičky a tělíčko a po tom druhém tlamu a oči >:-[] ;-)
neregistrovaný "GP"
25. 5. 2006 12:54
Malé auta
Viděl bych to tak, mezi malými auty vidím jako jasnou trojku nejlepších bez vítěze (každý má cosi do sebe) tohle - Grande Punto je charizmatický a stylový, nová Corsa je dynamická a sportovní a nové Clio je konzervativec a elegán ... 207 je za nima a definoval bych jí jako předimenzovanou, která si hraje na 307 a postrádá osobnost jakou měla 206, Yaris zase působí jako milé auto pro ženy do města, chybí mu dospělost - zralost, Polo je už takové neduživé ale nesrovnávám ho s první trojkou, není nováček, stejně tak bych řekl Fábie, tož tak ... pak je ještě extra třída do které patří Mini nebo Swift, to jsou takové zvláštní srdcové typy, které si jdou svojí vlastní cestou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Charger"
25. 5. 2006 19:56
Re: Malé auta
u té Corsy bych si počkal, až s ní někdo pojede, ale jinak se vším souhlasím :yes: ;-) :yes:
neregistrovaný "Perun"
25. 5. 2006 20:12
Osobně a tak trochu neosobně..
Dnes jsem s 207 ujel prvních 5 km. Zajímavé. Mám smíšené pocity z prvotřídního interiéru, kvalitních materiálů (už se to konečně naučili), posezu za volantem a výborně degresivním řízením. Reguje poslušně, nechá si líbit a tahat za uši, lvíče. Je s ním zábava. Ale stála hodně, lvíče. Hodně. Čtyři sta klacků je pekelná částka, která nejspíš brzy poněkud "zmoudří". A vzadu to je tak tak. Lepší než ve Fabii, ale to nestačí. Cestou zpátky jsem na D1 potkal černou s jasným xenonovým bělmem na velkých hliníkových. Jó, to byla bašta :yes:
Rozbalit vlákno
2
25. 5. 2006 20:26
Re: Osobně a tak trochu neosobně..
:-) :yes:
neregistrovaný "Perun"
25. 5. 2006 20:42
Re: Osobně a tak trochu neosobně..
;-)
neregistrovaný "don Pedro"
25. 5. 2006 22:38
Hrocholev,
co více dodati. Ale voni ti frantíci byli, jsou a budou dycky takoví jiní, extravagantní. Možná to aj dobře pojede, mělo by to býti uvnitř pohodlné, nicméně italská jiskra malého Velého Puntíka je holt italská jiskra malého Velého Puntíka. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Quido"
26. 5. 2006 00:22
207???
207 pokusů, 207 splácanin.... Nevím, tohle auto není ani hezké, ani elegantní ani originální....

Proč to má ty plochy nad lemy blatníků????
Proč to má tak velkou tlamu????
Proč to má tak velká světla????
Proč je interiér slepenec koncernových dílů bez špetky originality???
Proč je plato kufru přivázané jako doma svépomocí????
Proč Peugeot ztrácí půdu pod nohama??

Tady prostě není harmonie celku, potenciální krása detailu je bezzubá, není-li vše zkloubeno v jednotně působící objekt. Tahle 207, to je jako když vařili pejsek s kočičkou dort, sorry, ale nelíbí....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "no importa"
26. 5. 2006 00:37
bez titulku
Podla mna dost ohavne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Neri"
26. 5. 2006 10:07
207
Tahle diskuse je uplně vohovně.Skoro každej tu 207 pomlouvá přitom ji ve skutečnosti neviděl natož se v ní projel.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Quido"
26. 5. 2006 23:34
Re: 207
Neri: mluvíš za sebe, neboli podle sebe soudím tebe?? >:-[]
neregistrovaný "Yarreg"
26. 5. 2006 12:27
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yarreg"
26. 5. 2006 12:53
207
k nové 207, jelikoz pracuji v autosalonu Peugeot tak uz jsem si 207 vyzkousel, v kazdem pripade, jsou to auta tak maximalne na design jinak bych si ho jako zakaznik nikdy nekoupil, ......307 auto ktere trpi samovznicenim od zacatku roku asi uz 3 pripad jen u nas...porad nejake svolavaci akce :no: strasne meka plecharina staci trosku tuknout a auto se sroluje jak papir, dale pak motor 1,6 hdi snad nejhorsi co muze byt turby se kazi tece z nich olej naprosto bezne u vozu co maj najeto cca 1500-5000km a uroven zpracovani?? no comment 207 je pouze pokracování
tohohle marasu. :no:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Perun"
26. 5. 2006 14:20
Re: 207
Yarreg = Jarní vejce? Čili mozeček trochu nahniličko, že? Mám s Peugeoty mnohaletou zkušenost, ve 307 jsem absolvoval cca 50t km a v současnosti proháním 1,6 HDI.... Reagovat nějakou bližší formou na tak dementní příspěvěk by bylo trochu laciné a vůbec necítím potřebu nějak omlouvat svůj atak. Škoda té "virtuality" 8-s
Být tvým nadřízeným, máš to na hodinu, kocoure. Á propos, ty tam zametáš, nebo držíš v ruce Wapku?
neregistrovaný "Yarreg"
27. 5. 2006 08:19
Re: 207
Delám na servise ty ubozaku >:D takze mam ty auta kazdy den pod rukou tak to vidim.A co se tyce 307 tak se tady urychlene uklidni a zeptej se koho chces v peugeotu jak jsou to auta na pi.. sama svolavacka ty ubozaku kdyz nevis tak nemel.Je to proste laciny zabozrout.
neregistrovaný "Perun"
27. 5. 2006 08:31
Re: 207
Tak až na vrátnici odpíchneš za minutu půl pátý a v umaštěný kapse vylovíš klíček od tuningového speciálu Š120 L, vzpomeň si na cestě do hospody, kdo tě živí. A až to jednou opřeš o strom, tak se pokus vysvětlit B slopku, že bys přeci jen radši ještě chvilku plival kolem..
neregistrovaný "Yarreg"
27. 5. 2006 08:47
Re: 207
Haha kamarade zadne kilo 20, ale pravej german. >:-[]
neregistrovaný "Tiburon"
27. 5. 2006 10:44
Re: 207
pravej german - Opel Kadett 1,7D >:D
neregistrovaný "Yarreg"
29. 5. 2006 06:54
Re: 207
Ne ne VR6 sestihrnek >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
28. 5. 2006 10:53
Re: 207
Potom nechapu proc delas u Peugeotu ?
neregistrovaný "Yarreg"
29. 5. 2006 06:57
Re: 207
Protoze se musim nejak zivit ne?proc asi! v kazdem pripade je na ¨Peugeotu jedna pozitivni vec, pokud to bude s kvalitou porad takovy tak budu v klidu protoze prace bude az nadhlavu!!! >:-[]
neregistrovaný "karell"
27. 5. 2006 08:21
Re: 207
Perune nechci ti kazit tve domeni o Peugeotu, ale taky bych se musel vyjadrit dost nelichotive, bohuzel :no:
anonym
2. 11. 2006 23:40
207 je šupa
207 JE ŠUpa auticko jen tak dal ....... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2008 01:07
sapphire
chtěl bych na to slyšet nezaujatej názor a ne tohle dohadování..
Rozbalit vlákno
0