Řešením pro nepříjemné popojíždění v městských a dálničních zácpách již brzy bude adaptivní tempomat, který funguje také v nízkých rychlostech. Těmto systémům se říká Stop&Go.
Pokud se to nebude dát vypnout tak to bycha si nechtěl :( třeba pojedu po dálnici předemno v dostatečnej vzdálenosti kamion někdo mě předjíždí tak mu tam přece nevjedu.... ale nemusim brzdit protože neš se dostanu k tomu kamionu moc blísko tak mě von dávno předjede já začnu předjíždět a je klid furt jedu svech konstatních 130 ale ...... druhej případ... robot začne brzdit ten co mě předjížděl mě samo předjel, já uš jedu třeba "jenom" 110 a předjíždim ten kamion a tudíš se zvedne spotřeba(sice málo ale zvedne) opotřebení brzd a motoru (ikdyš zanedbatelně) a kdyš za tim autem který mě předjíždělo jede jiný rychlejš neš já který by normálně nemuselo spomalovat, protože kdybych jel 130 tak ten kamion předjedu dřív neš von se moc přiblíží ale kdyš budu ten kamion předjíždět 110 tak uš se přiblíží moc a bude muset brzdit taky nebo to třeba vůbec neubrzdí a lup uš je tu hromadná havárka na dálnici :( takže pokud to nepude vypnout tak si auto s timdle systémem rozhodně nekoupim a docela bych to doporučil i Vám ostatním :(
Co se týče "zapínání a vypínání" nemění se nic. Je to stejné jako u obyčejného tempomatu. Kdo chce šlapat na pedály může. Kdo chce využít techniku zapíná tempomat, ACC, Stop and Go. Navíc pokud se některý zákrok ridici nezamlouva muze vzdy pomoci pedalu "robota" vyradit.
Co se týče dodržování bezpečné vzdálenosti, mezinárodní standard osetrujici ACC doporučuje minimální odstup 1 sekunda. (u ACC možno nastavit tlačítkem na volantu v rozmezí 1-2 s).