...dokonce bych řekl, že jeho poslední výtvory mají víc přidané hodnoty a větší trvanlivost než Callumův Jag.
Věděl velmi dobře, že základní návrh je geniální, využil přitažlivosti Velaru a zvolil krásnou evoluční kombinaci.
Opět je tu auto, které se bude s méně výkonnými motory prodávat dráž než o třídu větší konkurence. Pokud bude kvalita montáže a použitých materiálů na úrovni Velaru, tak se RRE nemá za co stydět.
Na podrobnosti o pohonech si počkám, z hlediska platformy LR opět jako u první generace ušetřil a závisí na naladění.
už se naučili kluci u LR/Jaguar objednávat fungující zámky? Každej koho znam je měnil nebo mu nefungujou >:D Když zamkneš auto dálkou, zůstanou 1-2 dveře otevřený a jak vezmeš za kliku, normálně to otevřeš, samo houká alarm.
Jiným se zas po odemknutí auto samo zamykalo.
Na zámkách je samořejmě nápis zaručující vrcholnou kvalitu - Made in germany :))
Znáš asi málo lidí, na Jagu jsem za celou dobu řešil jen jednou zaseklý zámek víčka nádrže. Měl jsem key free systém, i klasický dálkáč. Od známých, kamarádů jsem nikdy nic podobného neslyšel. To jen Barik se svou fobií... :-)
Zkus nekupovat vraky složené z x dílů, opravované bůhví kým ;-)
sám člověk co tahá Landrovery z itálie a jezdí k němu lidi na servis, říkal, že už to měnil asi na 40 ks >:D
V Bývalém British motors se při slově zámky jen usmívali, asi takhle....
No, u mě je výkonný 2.0 l benzin těch 300k. Momentálně se Evoque nabízí s max. 240k. v základu za 1.136mio. Proto jsem psal, že tam má RR cenovou rezervu. Se silnějším motorem by cca 1.35 mio. bylo stravitelných......
[odkaz]