Jedna vec je co se kde pise a co kde ktera automobilka tvrdi, druha za jakych podminek to bylo dosazeno, do ceho nevidi nikdo, takze laptimes z NR uz beru spis hodne s rezervou ;)
že má Land Rover výborné schopnosti v terénu je známé, ale to zákazníky, kteří kupují Porsche Cayenne nebo BMW X5 zrovna moc nezajímá, SVR verze by je zajímat mohla...
Kloubouk dolů před tím, kam TATA značky Jaguar a Land Rover už v tak krátké době stihla posunout :yes:
no asi tak..ako mám BMW rád ale pri porovnaní X6 M a RR je RR proste lepší..viezol som sa v RR s 510 koňmi a môžem povedať že minimálne v rámci podvozku je RR o generáciu vpred..ale aj celkovým správaním sa na hrane a stabilitou..RR je na svoje rozmery celkom mrštný zatiaľ čo X6 je dosť ťažkopádna...x6 je skôr pre tých ktorý vedia akurát šliapať na plyn pretože ken na rovinke využijú ten silný motor..pri nejakej technickej pasáži sa M-ko trápi..vlastne dávať M-ko na X6 je dosť velká hovadina..
a argumenty nižšie akože 300 to nepôjde..a čo? kto to kedy využil? a myslím že maximálka u takýchto áut až tak podstatná nie je...
Jak mám RRS rád, tak tady nesouhlasím, Sporta s vrcholnou variantou podvozku jsem jel a na emko ať X5 nebo X6 podvozkově rozhodně nestačí. Pocit těžkopádnosti je u těhle aut celkem logický, ale v rámci kategorie psát o tom, že podvozek M6 je o generaci pozadu je mimo, mino. Tohle SVR vzhledem k informaci o času z NS asi mění situaci, ale musí být podvozkem o hodně dál než standardní Sport byť s vrcholnou variantou "režim dynamic" podvozku. Uvidíme co bmw s novou X6M, každopádně obecně vidím tato auta sice jako impresivní, ale celkem k ničemu.
no mne je jasné že SVR je podvozkovo niekde inde ako klasický RR...ja som ale tú X6 doma mal a ono každému to príde inak ale jednoducho ja som sa s tým autom trápil..tam kde RR pekne pekne zatáčalo a držalo stopu, tam mi X6-ka lietala a trpela nedotáčavosťou..proste mi Range sadol viac..ale tak to je moja skúsenosť a môj pohlad na vec..niekomu sa môže javiť X6 ako lepší voz..pre mňa osobne to ale bolo sklamanie..ako na rovnej ceste je X6 M rýchla a až veľmi rýchla ale tam to u mňa končí...
tak ale každému sadne niečo iné a záleží aj na podmienkach kde človek testoval...ja som si s tým dal napr. naplno šturec, čo je kopec u nás na slovensku kde je dosť zákrut a tak a keď som s X6 vyšiel hore, tak ma boleli ruky a bol som dopotený ako blázon pretože udržať to na ceste bolo fakt umenie...ale napr. s RR som tento problém nemal..ale tak hovorím, každý má inú skúsenosť a iné podmienky a od toho sa potom odvíja aj pocit a zážitok z auta.. :-)
Hm, docela bych si ale tipnul, že s tou X6 jsi byl nahoře o dost dřív než s tím V8RR, ono to auto docela maskuje svou účinnost. Ale souhlasím s tím, že na řízení to moc zábava není, já jsem obě emka trápil i na okruhu, a jakmile dojdeš k limitům, začne jen nudný boj s nedotáčivostí, a to zábava není. Jiná věc je, že tě v tu chvíli mají problém uviset jiná, na okruh podstatně více se hodící, auta. Jak říkám impresivní, ale celkem k ničemu. RR Sport je mnohem relaxovanější auto, i když to SVR bude zcela jistě taky neesvúvéčkovsky napružené, no, uvidíme, třeba bude někdy příležitost se tím svézt. ;-)