Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Reklamy, které stojí za to: Tata Nano způsobuje radostné hopkání mládeže

Tata Nano měla premiéru v roce 2008 a měla se stát lidovým vozem, který doslova zaplaví indické silnice. Očekávaný prodejní úspěch se ovšem nedostavil.
Zpět na článek
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2013 16:17
Nano stagnuje.
Jo, jo, Jagy jdou Ratanovi líp. :yes: /zaplaťpánbůh ;-) /
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
6. 8. 2013 20:25
Re: Nano stagnuje.
Nano je na evropskej trh prostě moc soc a není tu zázemí. Ale jak se mu daří doma nevím, pokud narážíš na to. Jaguar je stále na začátku cesty k nějaké dlouhodobější stabilitě. Nové modely budou klíčové.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2013 21:33
Re: Nano stagnuje.
To právě píšou v článku, že se nanu ani v Indii tolik nedaří, a že předpokládali lepší prodejnost.
Ratan zatím "koučuje" Jaguar výborně, když ho kupoval, tak prodávali S-type, X-type, XJ. Ani jedno z nich není špatné auto /až na to převlečené mondeo a i to nebyla vyloženě katastrofa/, ale v té době byl jag na kolenou, fabrika co koupí za pár šupů číňan. To jak doposud funguje je totální úspěch. :yes: