Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Tata Nano způsobuje radostné hopkání mládeže

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Tata Nano měla premiéru v roce 2008 a měla se stát lidovým vozem, který doslova zaplaví indické silnice. Očekávaný prodejní úspěch se ovšem nedostavil.

Tata Nano je označována za nejlevnější automobil planety a podle původního plánu se měla stát ideálním dopravním prostředkem pro rodiny, které si doposud vlastní vůz dovolit nemohly.

Realita je ale jiná. Majitelé jízdních kol, mopedů a skútrů, kteří své jednostopé stroje využívají i pro převoz vícečlenných rodin, totiž nevnímají Nano jako plnohodnotný automobil. Nejmenší Tata tak většinou není pořizována jako rodinný vůz, ale jako druhé nebo třetí auto do rodiny.

Této skutečnosti si je vědoma i samotná automobilka, která se v současné reklamní kampani zaměřuje na mladé a úspěšné zákazníky, jimž je Nano prezentováno jako stylový městský vůz.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2013 21:33
Re: Nano stagnuje.
To právě píšou v článku, že se nanu ani v Indii tolik nedaří, a že předpokládali lepší prodejnost.
Ratan zatím "koučuje" Jaguar výborně, když ho kupoval, tak prodávali S-type, X-type, XJ. Ani jedno z nich není špatné auto /až na to převlečené mondeo a i to nebyla vyloženě katastrofa/, ale v té době byl jag na kolenou, fabrika co koupí za pár šupů číňan. To jak doposud funguje je totální úspěch. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
6. 8. 2013 20:25
Re: Nano stagnuje.
Nano je na evropskej trh prostě moc soc a není tu zázemí. Ale jak se mu daří doma nevím, pokud narážíš na to. Jaguar je stále na začátku cesty k nějaké dlouhodobější stabilitě. Nové modely budou klíčové.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 8. 2013 16:17
Nano stagnuje.
Jo, jo, Jagy jdou Ratanovi líp. :yes: /zaplaťpánbůh ;-) /