Renault už před pařížským autosalonem zveřejnil ceny nového modelu Mégane na domácím francouzském trhu. Poměrně neúplná nabídka zahrnuje momentálně jediný zážehový motor a tři známé turbodiesely.
Zacina na 489 900,- rsp. za 519 900,- za kombi. Cena je to vytecna :yes: ve srovnani s konkurenci, ale chapu, ze pro nektera individua je to jenom tezko stravitelne, ze Rendl si vubec dovoluje sahat na ty jejich skopcacke pseudo apostolske "ikony"... >:D;-)
Hochu, ja vim moc dobre jaka byla Jurajova myslenka, ale pri cteni nekterych tvych myslenkovych pochodu obecne viz vyse nezustava nic jineho nez jenom se bavit timto zpusobem... :-!
S číslama nemaj myšlenkový pochody žádnou souvistlost. Pokud se chceš bavit, je lepší prolejzačka před barákem, nebo film s Funésem. Mě by spíš zajímalo, proč je mezi Lagunou a Meganem rozdíl 2t euro a mezi Passatem a Golfem kolem 7t. To by si dokázal obecně vysvětlit?
Na vysvetlovani jsou tady jini. Ja nemam komu co vysvetlovat a ani se k tomu nechystam. :-! Ale reknu ti jedno: az vyjede tenhle Megane, tak si muzez byt temer jistej, ze at je mezi Golfem a Pasikem rozdil jakej chce, tak VW bude mit se svym "novym" Golfem pekne stazenou pr*el. >:D;-)
Jo, tyhle sbožný přání slyšim od fanoušků Renaultu už hezkejch pár let. Realita je myslím jiná, ale hádat se nebudu, já fandim fotbalistům od nás z vesnice.
To delas dobre... :yes: Ja se taky nehadam, pokud to tak vyznelo, tak sorrrac. >:-[] Ale obecne vzato me uz unavuji ty neustale kecy, ze neco je nadrazene jinym, jak se to tady dost casto prezentuje hlavne nekterymi zdejsimi nekrityckymi, rekl bych az chorobne nekritickymi priznivci koncernu... :no: Tak tomu v dnesnim svete aut uz opravdu neni a zaplat panbuh za to... :yes:
To že Renault prodává ročně v Evropě více Meganů než VW Golfů je realita již mnoho let, žádné zbožné přání. Díky velkým slevám, které nyní dává VW na Golfa V se to možná letos změní, ale bude to pouze výjimka, která potvrzuje pravidlo. Příští rok se to zase dostane do zajetejch kolejí tj. více prodanejch Meganů než Golfů.
Přání otcem myšlenky není realitou, nejprodávanějšími auty na evropském trhu za 2007 byli 207, Golf, Focus v pořadí jak jsou napsána. Letos, do září, je situace golfu ještě lepší, více např. zde, [odkaz] Přečti a sám uvidíš, že o megane ani zmínka.
sím sím já se hlásím, rozdíl ve výrobních nákladech je mezi těmahle třídama asi 1000 ojro, zbytek je o rozpočtu vývoje ergonomie a příslušenství na plánovaný počet prodaných kusů. Takže vysvětlení, Rendl hodlá proda +-stejně Méganů jako Lagun.
Btw. měli jsme Mégana 2000 a jeho PC byla 560, takže s přihlédnutím k inflaci za tu dobu je ta cena skvělá. S přihlédnutím k současné situaci půjde rád dolů.
Aby měl úspěch měl by začínat na 349.900, 1.6 Expression za 379.900 a nejlevnější dCi za 399.900. Za 460tis fakt radši koupím Octavii2 liftback 1.6 Ambiente pčed F/L tuším že teď stojí 460tis ;-) i když ten Mégané3 je hezčí
Interiér a hlavně palubka super, ale ten design zvenku ;-\ Kam se ztratila sportovnost minulýho modelu? Ten obrovskej vysokej předek se zakulacenou kapotou, no fuj. Už nová Laguna se mi moc nelíbila kvůli hodně divnýmu lacinýmu vzhledu, ale Megan je ještě horší. Celkově frantíci designově hodně ztrácí, třeba současný modely Peugeotu ve srovnání s předchozími vypadají jak karikatury. A chtít ještě za něco takovýho půl mega to je prostě drzost ;-)
U Renaultu je úplně jedno, jakou dají startovací cenu, ta totiž nepřežije snad ani tři měsíce. 460tis. za megana v základu dá možná pár lidí v euforii z nového modelu, tím to ale skončí, takže za tři čtyři měsíce nastoupí klasika v podobě obrovské slevy, a megane bude již od ... tipuju tak 350tis.
"Základní cena ve Francii (18.400 Euro, cca 460.000,-Kč), odpovídá pětidveřovému modelu s motorem 1,6 16V (81 kW) se šestistupňovou převodovkou s výbavou Authentique."..... V Česku se platí korunami,Euro nehrozí,myslím, že je naprosto zbytečné řešit, kolik € stojí fr. auto ve F. A to v centru Paříře je vyšší cena,než na periferii.Bavme se o autu: nevypadá špatně, je velice slušně a pečlivě zpracováno, ergonomie skvělá...dál neposoudím, víc se na výstavišti nedá... :-!
Není celá tahle diskuze trošku mimo? Z článku jsem pochopil, že se mluví o cenách pro francouzský trh, mýlím se?
Něktěří iniciativní jedinci to tady okamžitě aplikovali na náš domácí trh. Když odhlídnem od tradičních obchodních praktik Renaultu posledních pár let(prvních pár měsíců ceníková cena, pak obrovské trvalé slevy), stejně nemůžeme přece aplikovat ceny z F na Čr.
Renault je ve F doma, takže jeho prodeje tam asi budou vypadat jinak než v Čr nebo v Reichu, takže i cenová politika bude asi trošku jiná.
Nebo se snad Oktávka v Čr a Reichu prodává za stejný peníz? >:D
To je, jako by si napsal, že francouzi jsou blbci. U nás asi těžko bude cena diametrálně odlišná, neb i frantík má net a telefon a kdyby zjistil, že je u nás Megan o kilo levnější už při ceně pod 20t euro, tak by nebyl rád. U milionovýho auta bych to chápal víc. A že by se megan s lagunou prodával za výrobní náklady a tudíž je cena skoro stejná se mi nezdá. Mluvim o cenách ve FR. Možná se pletu a jen Čech je chytrej a auta kupuje ve Finsku, co já vim...
PS:Ještě jsem koukal na ceny Oktávky u nás a v Německu, kde je u základní verze, bez ohledu na nějaký akce a pro přepočtu podle dnešního kurzu rozdíl slabých 30 tisíc.
No vídíš, vždyť to přece pak vychází - dáš rozdíl 30 tis, takže Megana bude v ČR za základní cenu 420-430 tis. K tomu klasická akce -100 klacků dole a je to tak jak má být :yes: .
S tím že francouzi jsou blbci souhlasím. ;-)
Není to tak dávno, kdy se skutečně vyplatilo zajít pár km za hranice pro Oktávku. To ten rozdíl byl tak 3x větší než dnes. Časy se holt mění.
A k tomu cenovému rozdílu mezi Meganem a Lagunou. To je jejich problém. Když si nastavili cenovou politiku že se jejich vlastní modely budou požírat....
Propad eura byl prostě rychlejší, než tiskárny na reklamní letáky. Přesto se prodávalo vesele dál. Každopádně těch, co si dokážou koupit auto venku je málo a těch, co maj "cash" ještě míň. A to nejen u nás.
Možná jsou blbci,ale jsou na virtuálním stadionu při běhu o několik kol dál než my.Já se zase těším,až zde bude vše fungovat alespoň tak jako ve Francii,až se např. naši řidiči naučí jezdit jako lidé a ne jako dobytek po dálnici,kdy v levém pruhu jedeme všichni 150-160,ale pako v černén SUV má levý blinkr...no tak ať nás předjede, v čem má problém???To a spousta jiného se tam hned tak nevidí.Udělat Vítězný oblouk v Praze a nasadit tutéž dopr. špičku, pak si tam NOVA zřídí detašované pracoviště a vysílá trvale krvavé bouráky, zasekaný plac a na její další pitomosti nezbude už čas. Tam to vesele jezdí.Dle čeho soudíš že jsou blbci?Nebereš to podle sebe,doufám...Nějakou definici.Hezký den. :-!
O tom nepochybujem. ;-) Nie vážne. Až dorazí Megan na trh a jeho cena bude o 50 a viac tisíc nižšie ako cena Laguny potom poviem ok...sorry. Zatiaľ je to v mojich očiach špatný vtip.
Však sa pozri na ten prehlad cien čo napísal T613. Prepočítaval som to na české (sorry, bývam v Čechách, takže nemám moc prehlad o vývoji kurzu na Slovači) a mne to vychádza 460 tis Vs. 537 tis. Takže rozdiel necelých 80 tis.
U nás pepíkov je Laguna myslím od 490 tis. Takže očakávám Megana niekde okolo 420-430. Podobne ako je aj Megana II.