Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane: Ceny ve Francii začínají na 18.400 Euro (460.000,-Kč)

Renault už před pařížským autosalonem zveřejnil ceny nového modelu Mégane na domácím francouzském trhu. Poměrně neúplná nabídka zahrnuje momentálně jediný zážehový motor a tři známé turbodiesely.
Zpět na článek
19. 10. 2008 15:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 10. 2008 19:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 12:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 08:21
neregistrovaný "nrV"
19. 10. 2008 23:17
19. 10. 2008 23:43
20. 10. 2008 09:45
20. 10. 2008 10:53
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2008 10:54
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2008 15:02
neregistrovaný "exctenar"
Avatar - jurajos
19. 10. 2008 11:46
Megane vs. Laguna
...za koľko že u Vás začína Laguna?
Rozbalit vlákno
36
19. 10. 2008 11:58
Re: Megane vs. Laguna
Pořád hodně... :-!
19. 10. 2008 12:55
Re: Megane vs. Laguna
Jurajos se neptal na tvoji finační situaci. ;-)
19. 10. 2008 12:58
Re: Megane vs. Laguna
Máš recht, tak blbě na tom ještě nejsem.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 10. 2008 15:19
Re: Megane vs. Laguna
Bezmála půl mega je na limusínku střední třídy hodně?... ;-\
19. 10. 2008 15:56
Re: Megane vs. Laguna
Spíš mi vysvětli, proč auto o třídu níž začíná téměř na stejný ceně. :-O
19. 10. 2008 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2008 17:19
Re: Megane vs. Laguna
Takže jako Lagunu odflákli, že stojí skoro stejně, co Megan a "třídně" jsou jinde?
19. 10. 2008 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2008 20:18
Re: Megane vs. Laguna
Nebo má Deadlift lepší vyjadřovací schopnosti.
19. 10. 2008 21:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2008 21:09
Re: Megane vs. Laguna
Už to chápu, Renault koupil Škodovku. Díky za snahu ;-)
19. 10. 2008 21:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 10. 2008 21:55
Re: Megane vs. Laguna
Tak už to u BMW chodí... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 10. 2008 19:03
Re: Megane vs. Laguna
Myslím, že v česku ta cena bude za nějakou dobu nižší
19. 10. 2008 19:05
Re: Megane vs. Laguna
Copak Česko, ale proč zrovna na domácí půdě?
19. 10. 2008 20:09
Re: Megane vs. Laguna
Laguna moc nejede tak proto >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:14
Re: Megane vs. Laguna
Je pravda, že se očekávali lepší prodeje.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 11:15
Re: Megane vs. Laguna
Myslím, že Laguna ve Francii nebude stát v přepočtu kolem čtyřset ticek...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 10. 2008 12:45
Re: Megane vs. Laguna
To je tak optimální cena.
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2008 12:38
Re: Megane vs. Laguna
Zacina na 489 900,- rsp. za 519 900,- za kombi. Cena je to vytecna :yes: ve srovnani s konkurenci, ale chapu, ze pro nektera individua je to jenom tezko stravitelne, ze Rendl si vubec dovoluje sahat na ty jejich skopcacke pseudo apostolske "ikony"... >:D ;-)
19. 10. 2008 12:44
Re: Megane vs. Laguna
Myslim, že Jurajova myšlenka byla o něčem jinym, než dětinskym povykování :-!
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2008 12:49
Re: Megane vs. Laguna
Hochu, ja vim moc dobre jaka byla Jurajova myslenka, ale pri cteni nekterych tvych myslenkovych pochodu obecne viz vyse nezustava nic jineho nez jenom se bavit timto zpusobem... :-!
19. 10. 2008 12:56
Re: Megane vs. Laguna
S číslama nemaj myšlenkový pochody žádnou souvistlost. Pokud se chceš bavit, je lepší prolejzačka před barákem, nebo film s Funésem. Mě by spíš zajímalo, proč je mezi Lagunou a Meganem rozdíl 2t euro a mezi Passatem a Golfem kolem 7t. To by si dokázal obecně vysvětlit?
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2008 13:04
Re: Megane vs. Laguna
Na vysvetlovani jsou tady jini. Ja nemam komu co vysvetlovat a ani se k tomu nechystam. :-! Ale reknu ti jedno: az vyjede tenhle Megane, tak si muzez byt temer jistej, ze at je mezi Golfem a Pasikem rozdil jakej chce, tak VW bude mit se svym "novym" Golfem pekne stazenou pr*el. >:D ;-)
19. 10. 2008 13:12
Re: Megane vs. Laguna
Jo, tyhle sbožný přání slyšim od fanoušků Renaultu už hezkejch pár let. Realita je myslím jiná, ale hádat se nebudu, já fandim fotbalistům od nás z vesnice.
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2008 13:25
Re: Megane vs. Laguna
To delas dobre... :yes: Ja se taky nehadam, pokud to tak vyznelo, tak sorrrac. >:-[] Ale obecne vzato me uz unavuji ty neustale kecy, ze neco je nadrazene jinym, jak se to tady dost casto prezentuje hlavne nekterymi zdejsimi nekrityckymi, rekl bych az chorobne nekritickymi priznivci koncernu... :no: Tak tomu v dnesnim svete aut uz opravdu neni a zaplat panbuh za to... :yes:
19. 10. 2008 15:58
Re: Megane vs. Laguna
Mercedes je nadřazenej! :yes:
19. 10. 2008 20:06
Re: Megane vs. Laguna
Snobe >:D
Avatar - woody-alien
19. 10. 2008 22:06
Re: Megane vs. Laguna
Ó Méďo můj, přijď jízda Tvá, jak ve městě, tak i na dálnicích...
Avatar - Ghostyx
19. 10. 2008 23:19
Re: Megane vs. Laguna
U me je ted nadrazena temer nad vsim pouze a jedine CX-7. :yes: ;-)
19. 10. 2008 23:34
Re: Megane vs. Laguna
Nojo o tom se může Mercedesu jenom zdát :-) :yes:
neregistrovaný "nrV"
20. 10. 2008 08:21
Re: Megane vs. Laguna
To že Renault prodává ročně v Evropě více Meganů než VW Golfů je realita již mnoho let, žádné zbožné přání. Díky velkým slevám, které nyní dává VW na Golfa V se to možná letos změní, ale bude to pouze výjimka, která potvrzuje pravidlo. Příští rok se to zase dostane do zajetejch kolejí tj. více prodanejch Meganů než Golfů.
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 09:24
Re: Megane vs. Laguna
Přání otcem myšlenky není realitou, nejprodávanějšími auty na evropském trhu za 2007 byli 207, Golf, Focus v pořadí jak jsou napsána. Letos, do září, je situace golfu ještě lepší, více např. zde, [odkaz] Přečti a sám uvidíš, že o megane ani zmínka.
19. 10. 2008 20:21
Re: Megane vs. Laguna
sím sím já se hlásím, rozdíl ve výrobních nákladech je mezi těmahle třídama asi 1000 ojro, zbytek je o rozpočtu vývoje ergonomie a příslušenství na plánovaný počet prodaných kusů. Takže vysvětlení, Rendl hodlá proda +-stejně Méganů jako Lagun.
Btw. měli jsme Mégana 2000 a jeho PC byla 560, takže s přihlédnutím k inflaci za tu dobu je ta cena skvělá. S přihlédnutím k současné situaci půjde rád dolů.
19. 10. 2008 20:28
Re: Megane vs. Laguna
OK, pak bych tedy chápal, že maj s prodejem Lagun poněkud "blbej den". U žádný podobný automobilky tenhle "marketig" nevidim.
19. 10. 2008 23:17
Cena
Aby měl úspěch měl by začínat na 349.900, 1.6 Expression za 379.900 a nejlevnější dCi za 399.900. Za 460tis fakt radši koupím Octavii2 liftback 1.6 Ambiente pčed F/L tuším že teď stojí 460tis ;-) i když ten Mégané3 je hezčí
Rozbalit vlákno
0
19. 10. 2008 23:43
Vzhled
Interiér a hlavně palubka super, ale ten design zvenku ;-\ Kam se ztratila sportovnost minulýho modelu? Ten obrovskej vysokej předek se zakulacenou kapotou, no fuj. Už nová Laguna se mi moc nelíbila kvůli hodně divnýmu lacinýmu vzhledu, ale Megan je ještě horší. Celkově frantíci designově hodně ztrácí, třeba současný modely Peugeotu ve srovnání s předchozími vypadají jak karikatury. A chtít ještě za něco takovýho půl mega to je prostě drzost ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
20. 10. 2008 09:45
Cena
U Renaultu je úplně jedno, jakou dají startovací cenu, ta totiž nepřežije snad ani tři měsíce. 460tis. za megana v základu dá možná pár lidí v euforii z nového modelu, tím to ale skončí, takže za tři čtyři měsíce nastoupí klasika v podobě obrovské slevy, a megane bude již od ... tipuju tak 350tis.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2008 10:53
Re: Cena
"Základní cena ve Francii (18.400 Euro, cca 460.000,-Kč), odpovídá pětidveřovému modelu s motorem 1,6 16V (81 kW) se šestistupňovou převodovkou s výbavou Authentique."..... V Česku se platí korunami,Euro nehrozí,myslím, že je naprosto zbytečné řešit, kolik € stojí fr. auto ve F. A to v centru Paříře je vyšší cena,než na periferii.Bavme se o autu: nevypadá špatně, je velice slušně a pečlivě zpracováno, ergonomie skvělá...dál neposoudím, víc se na výstavišti nedá... :-!
20. 10. 2008 10:50
Nějak je ta diskuze mimo
Není celá tahle diskuze trošku mimo? Z článku jsem pochopil, že se mluví o cenách pro francouzský trh, mýlím se?

Něktěří iniciativní jedinci to tady okamžitě aplikovali na náš domácí trh. Když odhlídnem od tradičních obchodních praktik Renaultu posledních pár let(prvních pár měsíců ceníková cena, pak obrovské trvalé slevy), stejně nemůžeme přece aplikovat ceny z F na Čr.

Renault je ve F doma, takže jeho prodeje tam asi budou vypadat jinak než v Čr nebo v Reichu, takže i cenová politika bude asi trošku jiná.

Nebo se snad Oktávka v Čr a Reichu prodává za stejný peníz? >:D
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2008 10:54
Re: Nějak je ta diskuze mimo
jj,přesně tak. :yes:
Avatar - T613
20. 10. 2008 11:03
Re: Nějak je ta diskuze mimo
laguna ve Francii začíná na 21,5tis. Euro.
golf na 15 990Euro
Passat na 20 490Euro
Astra 17 170Euro
Vectra 23 600 Euro
308 - 16 950 E
407 - 22tis E

francouzsky neumím píšu nejnižší ceny na které jsem tam narazil (platí hlavně u Oplu).

Takže mi z toho vychází, že rozdíl mezi jednotlivými modely je okolo 5 tis Euro. Jen Renault má rozdíl 3tis. Trochu málo ne?
20. 10. 2008 11:10
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Do toho bych se nepouštěl. Jedinou pro mne smysluplnou odpověď mi dal kupodivu Deadlift a jinak skončíš u Fábie s Oktávkou.
Avatar - T613
20. 10. 2008 11:15
Re: Nějak je ta diskuze mimo
myslíš tu, kde ti píše : snobe? >:-[]
20. 10. 2008 11:18
Re: Nějak je ta diskuze mimo
JJ >:D :yes:
20. 10. 2008 11:08
Re: Nějak je ta diskuze mimo
To je, jako by si napsal, že francouzi jsou blbci. U nás asi těžko bude cena diametrálně odlišná, neb i frantík má net a telefon a kdyby zjistil, že je u nás Megan o kilo levnější už při ceně pod 20t euro, tak by nebyl rád. U milionovýho auta bych to chápal víc. A že by se megan s lagunou prodával za výrobní náklady a tudíž je cena skoro stejná se mi nezdá. Mluvim o cenách ve FR. Možná se pletu a jen Čech je chytrej a auta kupuje ve Finsku, co já vim...

PS:Ještě jsem koukal na ceny Oktávky u nás a v Německu, kde je u základní verze, bez ohledu na nějaký akce a pro přepočtu podle dnešního kurzu rozdíl slabých 30 tisíc.
20. 10. 2008 12:12
Re: Nějak je ta diskuze mimo
No vídíš, vždyť to přece pak vychází - dáš rozdíl 30 tis, takže Megana bude v ČR za základní cenu 420-430 tis. K tomu klasická akce -100 klacků dole a je to tak jak má být :yes: .

S tím že francouzi jsou blbci souhlasím. ;-)

Není to tak dávno, kdy se skutečně vyplatilo zajít pár km za hranice pro Oktávku. To ten rozdíl byl tak 3x větší než dnes. Časy se holt mění.

A k tomu cenovému rozdílu mezi Meganem a Lagunou. To je jejich problém. Když si nastavili cenovou politiku že se jejich vlastní modely budou požírat....
20. 10. 2008 12:25
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Propad eura byl prostě rychlejší, než tiskárny na reklamní letáky. Přesto se prodávalo vesele dál. Každopádně těch, co si dokážou koupit auto venku je málo a těch, co maj "cash" ještě míň. A to nejen u nás.
20. 10. 2008 12:47
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Když se chce tak se dá :-)
neregistrovaný "exctenar"
20. 10. 2008 15:02
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Možná jsou blbci,ale jsou na virtuálním stadionu při běhu o několik kol dál než my.Já se zase těším,až zde bude vše fungovat alespoň tak jako ve Francii,až se např. naši řidiči naučí jezdit jako lidé a ne jako dobytek po dálnici,kdy v levém pruhu jedeme všichni 150-160,ale pako v černén SUV má levý blinkr...no tak ať nás předjede, v čem má problém???To a spousta jiného se tam hned tak nevidí.Udělat Vítězný oblouk v Praze a nasadit tutéž dopr. špičku, pak si tam NOVA zřídí detašované pracoviště a vysílá trvale krvavé bouráky, zasekaný plac a na její další pitomosti nezbude už čas. Tam to vesele jezdí.Dle čeho soudíš že jsou blbci?Nebereš to podle sebe,doufám...Nějakou definici.Hezký den. :-!
20. 10. 2008 16:06
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Že ty máš slabost pro Frantíky ;-)

Vždyť se tak nečerti. Já to nemyslel zas tak úplně špatně. Jasně, některé věci tam mají vychytanější než my, jiné ne.

Možná jsem se nechal unést a zobecňoval jsem, ale moje zkušenost z práce s "kolegy" ze sladké Francie je taková, že jsou to blbci.

O našich dálnicích se snad nebudem bavit, tam je to ráj pro Chocholouška, souhlas.

Jinak jsem vlastníkem vozidla francouzské proveniencie a jsem s ním velice spokojen :yes:
Avatar - jurajos
20. 10. 2008 12:06
Re: Nějak je ta diskuze mimo
No keď myslíš.
20. 10. 2008 12:20
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Ano myslím. ;-)
Avatar - jurajos
20. 10. 2008 12:26
Re: Nějak je ta diskuze mimo
O tom nepochybujem. ;-) Nie vážne. Až dorazí Megan na trh a jeho cena bude o 50 a viac tisíc nižšie ako cena Laguny potom poviem ok...sorry. Zatiaľ je to v mojich očiach špatný vtip.
20. 10. 2008 12:37
Re: Nějak je ta diskuze mimo
Však sa pozri na ten prehlad cien čo napísal T613. Prepočítaval som to na české (sorry, bývam v Čechách, takže nemám moc prehlad o vývoji kurzu na Slovači) a mne to vychádza 460 tis Vs. 537 tis. Takže rozdiel necelých 80 tis.

U nás pepíkov je Laguna myslím od 490 tis. Takže očakávám Megana niekde okolo 420-430. Podobne ako je aj Megana II.

Dobré nie? :-!