Novinky
Aby měl úspěch měl by začínat na 349.900, 1.6 E😜ression za 379.900 a nejlevnější dCi za 399.900. Za 460tis fakt radši koupím Octavii2 liftback 1.6 Ambiente pčed F/L tuším že teď stojí 460tis 😉 i když ten Mégané3 je hezčí
Interiér a hlavně palubka super, ale ten design zvenku ;-\ Kam se ztratila sportovnost minulýho modelu? Ten obrovskej vysokej předek se zakulacenou kapotou, no fuj. Už nová Laguna se mi moc nelíbila kvůli hodně divnýmu lacinýmu vzhledu, ale Megan je ještě horší. Celkově frantíci designově hodně ztrácí, třeba současný modely Peugeotu ve srovnání s předchozími vypadají jak karikatury. A chtít ještě za něco takovýho půl mega to je prostě drzost 😉
U Renaultu je úplně jedno, jakou dají startovací cenu, ta totiž nepřežije snad ani tři měsíce. 460tis. za megana v základu dá možná pár lidí v euforii z nového modelu, tím to ale skončí, takže za tři čtyři měsíce nastoupí klasika v podobě obrovské slevy, a megane bude již od ... tipuju tak 350tis.
"Základní cena ve Francii (18.400 Euro, cca 460.000,-Kč), odpovídá pětidveřovému modelu s motorem 1,6 16V (81 kW) se šestistupňovou převodovkou s výbavou Authentique."..... V Česku se platí korunami,Euro nehrozí,myslím, že je naprosto zbytečné řešit, kolik € stojí fr. auto ve F. A to v centru Paříře je vyšší cena,než na periferii.Bavme se o autu: nevypadá špatně, je velice slušně a pečlivě zpracováno, ergonomie skvělá...dál neposoudím, víc se na výstavišti nedá... :-!
Není celá tahle diskuze trošku mimo? Z článku jsem pochopil, že se mluví o cenách pro francouzský trh, mýlím se?
Něktěří iniciativní jedinci to tady okamžitě aplikovali na náš domácí trh. Když odhlídnem od tradičních obchodních praktik Renaultu posledních pár let(prvních pár měsíců ceníková cena, pak obrovské trvalé slevy), stejně nemůžeme přece aplikovat ceny z F na Čr.
Renault je ve F doma, takže jeho prodeje tam asi budou vypadat jinak než v Čr nebo v Reichu, takže i cenová politika bude asi trošku jiná.
Nebo se snad Oktávka v Čr a Reichu prodává za stejný peníz? >😁
Něktěří iniciativní jedinci to tady okamžitě aplikovali na náš domácí trh. Když odhlídnem od tradičních obchodních praktik Renaultu posledních pár let(prvních pár měsíců ceníková cena, pak obrovské trvalé slevy), stejně nemůžeme přece aplikovat ceny z F na Čr.
Renault je ve F doma, takže jeho prodeje tam asi budou vypadat jinak než v Čr nebo v Reichu, takže i cenová politika bude asi trošku jiná.
Nebo se snad Oktávka v Čr a Reichu prodává za stejný peníz? >😁
laguna ve Francii začíná na 21,5tis. Euro.
golf na 15 990Euro
Passat na 20 490Euro
Astra 17 170Euro
Vectra 23 600 Euro
308 - 16 950 E
407 - 22tis E
francouzsky neumím píšu nejnižší ceny na které jsem tam narazil (platí hlavně u Oplu).
Takže mi z toho vychází, že rozdíl mezi jednotlivými modely je okolo 5 tis Euro. Jen Renault má rozdíl 3tis. Trochu málo ne?
golf na 15 990Euro
Passat na 20 490Euro
Astra 17 170Euro
Vectra 23 600 Euro
308 - 16 950 E
407 - 22tis E
francouzsky neumím píšu nejnižší ceny na které jsem tam narazil (platí hlavně u Oplu).
Takže mi z toho vychází, že rozdíl mezi jednotlivými modely je okolo 5 tis Euro. Jen Renault má rozdíl 3tis. Trochu málo ne?
To je, jako by si napsal, že francouzi jsou blbci. U nás asi těžko bude cena diametrálně odlišná, neb i frantík má net a telefon a kdyby zjistil, že je u nás Megan o kilo levnější už při ceně pod 20t euro, tak by nebyl rád. U milionovýho auta bych to chápal víc. A že by se megan s lagunou prodával za výrobní náklady a tudíž je cena skoro stejná se mi nezdá. Mluvim o cenách ve FR. Možná se pletu a jen Čech je chytrej a auta kupuje ve Finsku, co já vim...
PS:Ještě jsem koukal na ceny Oktávky u nás a v Německu, kde je u základní verze, bez ohledu na nějaký akce a pro přepočtu podle dnešního kurzu rozdíl slabých 30 tisíc.
PS:Ještě jsem koukal na ceny Oktávky u nás a v Německu, kde je u základní verze, bez ohledu na nějaký akce a pro přepočtu podle dnešního kurzu rozdíl slabých 30 tisíc.
No vídíš, vždyť to přece pak vychází - dáš rozdíl 30 tis, takže Megana bude v ČR za základní cenu 420-430 tis. K tomu klasická akce -100 klacků dole a je to tak jak má být :yes: .
S tím že francouzi jsou blbci souhlasím. 😉
Není to tak dávno, kdy se skutečně vyplatilo zajít pár km za hranice pro Oktávku. To ten rozdíl byl tak 3x větší než dnes. Časy se holt mění.
A k tomu cenovému rozdílu mezi Meganem a Lagunou. To je jejich problém. Když si nastavili cenovou politiku že se jejich vlastní modely budou požírat....
S tím že francouzi jsou blbci souhlasím. 😉
Není to tak dávno, kdy se skutečně vyplatilo zajít pár km za hranice pro Oktávku. To ten rozdíl byl tak 3x větší než dnes. Časy se holt mění.
A k tomu cenovému rozdílu mezi Meganem a Lagunou. To je jejich problém. Když si nastavili cenovou politiku že se jejich vlastní modely budou požírat....
Propad eura byl prostě rychlejší, než tiskárny na reklamní letáky. Přesto se prodávalo vesele dál. Každopádně těch, co si dokážou koupit auto venku je málo a těch, co maj "cash" ještě míň. A to nejen u nás.
Možná jsou blbci,ale jsou na virtuálním stadionu při běhu o několik kol dál než my.Já se zase těším,až zde bude vše fungovat alespoň tak jako ve Francii,až se např. naši řidiči naučí jezdit jako lidé a ne jako dobytek po dálnici,kdy v levém pruhu jedeme všichni 150-160,ale pako v černén SUV má levý blinkr...no tak ať nás předjede, v čem má problém???To a spousta jiného se tam hned tak nevidí.Udělat Vítězný oblouk v Praze a nasadit tutéž dopr. špičku, pak si tam NOVA zřídí detašované pracoviště a vysílá trvale krvavé bouráky, zasekaný plac a na její další pitomosti nezbude už čas. Tam to vesele jezdí.Dle čeho soudíš že jsou blbci?Nebereš to podle sebe,doufám...Nějakou definici.Hezký den. :-!
Že ty máš slabost pro Frantíky 😉
Vždyť se tak nečerti. Já to nemyslel zas tak úplně špatně. Jasně, některé věci tam mají vychytanější než my, jiné ne.
Možná jsem se nechal unést a zobecňoval jsem, ale moje zkušenost z práce s "kolegy" ze sladké Francie je taková, že jsou to blbci.
O našich dálnicích se snad nebudem bavit, tam je to ráj pro Chocholouška, souhlas.
Jinak jsem vlastníkem vozidla francouzské proveniencie a jsem s ním velice spokojen :yes:
Vždyť se tak nečerti. Já to nemyslel zas tak úplně špatně. Jasně, některé věci tam mají vychytanější než my, jiné ne.
Možná jsem se nechal unést a zobecňoval jsem, ale moje zkušenost z práce s "kolegy" ze sladké Francie je taková, že jsou to blbci.
O našich dálnicích se snad nebudem bavit, tam je to ráj pro Chocholouška, souhlas.
Jinak jsem vlastníkem vozidla francouzské proveniencie a jsem s ním velice spokojen :yes:
No keď myslíš.
Ano myslím. 😉
O tom nepochybujem. 😉 Nie vážne. Až dorazí Megan na trh a jeho cena bude o 50 a viac tisíc nižšie ako cena Laguny potom poviem ok...sorry. Zatiaľ je to v mojich očiach špatný vtip.
Však sa pozri na ten prehlad cien čo napísal T613. Prepočítaval som to na české (sorry, bývam v Čechách, takže nemám moc prehlad o vývoji kurzu na Slovači) a mne to vychádza 460 tis Vs. 537 tis. Takže rozdiel necelých 80 tis.
U nás pepíkov je Laguna myslím od 490 tis. Takže očakávám Megana niekde okolo 420-430. Podobne ako je aj Megana II.
Dobré nie? :-!
U nás pepíkov je Laguna myslím od 490 tis. Takže očakávám Megana niekde okolo 420-430. Podobne ako je aj Megana II.
Dobré nie? :-!
Btw. měli jsme Mégana 2000 a jeho PC byla 560, takže s přihlédnutím k inflaci za tu dobu je ta cena skvělá. S přihlédnutím k současné situaci půjde rád dolů.