Renault Koleos zlevňuje. V základní výbavě Expression o 20 tisíc Kč, Dynamique o 30 tisíc Kč. První cena tak klesla na 469.900,- Kč, turbodiesel stojí od 514.900,- Kč.
Proč by měl každý o Koleose zakopávat? Mě se například Koleos docela líbí, každý má jiný vkus. Podle mne je hnusná např.nová Fabia, podle tebe Koleos! :-)
To máš pravdu, u vozů SUV, který jezdí 99% po silnicích, je vzhled a líbivost na prvním místě. Nebo by sis snad koupil auto na normální ježdění, který by se ti nelíbilo? Jo, kdyby to byl offroad, tak neřeknu ani slovo, tam jde líbivost stranou..
Tak tedy nevím, ale např. oproti další francouzské konkurenci se Koleos ještě slušně prodává. Samozřejmě nemá na zavedenou japonskou špičku na trhu, ale naprostý propadák, který mu byl předpovídán, to není.
Nemůžu říct, že by nějak urážel, možná by mu prospěla trochu jiná maska, ale proporčně a zádí nemá chyby.
Máš pravdu, že francouzká konkurence v podobě přebouchanýho Outlenderu je na to ještě hůř, ale taky je cenově o dost výš, takže jejich mizivým prodejům se člověk nemůže divit.
Design sériového provedení je sice na hony vzdálený snové studii
( [odkaz] ), ale i tak se jedná o pohledný a kvalitní automobil. Přitom vybrané designové prvky se mi vyloženě líbí.
Koukám, že kdyby se prodeje řídily ohlasem na auto.cz, tak by byl Koleos na prvním fleku v prodejích. Ale realita je zcela jiná a Koleos paběrkuje ve 2. desítce >:D >:D
Těch 40 kusů je tvůj sen, ne? >:D V červenci jich bylo 16. A to paběrkování beru vzhledem k evropské konkurenci v podobě Tiguanu a Kugy. Zvláště, když čtu, jak se tady "Renaulťáci" trefují do kinetického designu Kugy a pak se v tabulce dovím, že má víc jak trojnásobný prodeje než Koleos, tak se musím smát a to ji pod půl mega neseženeš ;-)
Jak je vidět, tak pro drtivou většinu lidí je kýč Koleos a ta většina taky nehodlá měnit svůj vkus kvůli tobě ;-) Teď jen záleží, jestli to tak je lepší pro Renault.
A srovnávat prodeje musiky a aut? To jsi hodně mimo.
Takře podle tebe se kýč pozná podle toho, že si ho kupuje menšina ? Nějak tu tvoji logiku nechápu. Proč by to s tou mělo být mimo ? Vždyť i sám klasik GTI pravil " Podívej se do garáže a uvidíš sám sebe ".
Pokud si četl celou tu diskuzi, tak jsi pochopil, pokud jsi nepochopil, tak ji podrhé nečti, zřejmě je to ztráta času.
Průměr za první pololetí je cca 30 kusů, spočti si to. Není to mnoho, ale stačí to na první patnáctku.
Koleos je auto dělané hlavně pro Francii, kde má největší odbyty, nacionalismus. Také pokud se na tabulku prodejů za první pololetí v třídě "malých" SUV podíváš, tak zjistíš, že skupina Renault-Nissan prodala 633 vozů, což je tak nějak dvojnásobek Fordu. Samozřejmě VW 1038, Hyundai-Kia 634...
Kterou diskuzi máš na mysli? Těch diskuzí s kritikou Kugy tady bylo víc ;-)
Nevím jestli to počítáš z hlavy anebo ti blbne kalkulačka, ale ten průměr je 24 Koleosů za měsíc.
Koukám, že sis prodeje hezky upravil, ale zklamu tě. Ford+Volvo (to patří ještě stále pod Ford)prodalo 821 kusů, což je skoro o 100 ks víc než R-N. A vzhledem k tomu, že za cenu 1 Kugy a 1 Volva XC60 dostaneš 2 Koleosy a 2 Qashqaie, jsou prodeje Fordu a Volva víc než dobrý ;-)
EDIT: Průměr 24 Koleosů, je po 7 měsíci, beru zpět. Zbytek platí.
Moc z té koupě nadšený nejsem. Samozřejmě si nedovolí pokles kvality, doufejme, ale zase to zpřístupní Číňanům know how a u Volva ho nemají málo pro úspěšný vstup na evropské trhy. :-|
Náhodou Tiguan je docela povedené auto. Není mnoho originální, ale není ani unylé. Oproti Kuze vypadá dospěle, bez cinkrlátek a zbytečných kudrlinek. Koleos je poznamenán X-Trailem, proto ty tvary přídě moc nesedí.
Ať se dívám jak se dívám (oči mi z důlků lezou),tak je na přídi fše jak má být. :yes:
Notabene, X-Trailem by měl být poznamenám Koleos po technické stránce,což by na vzhled nemělo mít vliv. (Nebo se snad mýlím?) :-!
Koleos stojí na podvozku a hlavně náhonu kol X-trailu II, najdi si to a pak vykřikuj. A když už si to najdeš, tak se podívej a auta z boku, maska nestačí, a uvidíš téměř na chlup stejný sklon čelního skla, velmi podobný prolis předních blatníků, stejný sklon předních světel a mnoho dalších věcí, které stojí na příbuzném skeletu a dá se jimi hnout málo. QQ je oproti Koleosovi menší a jinak tvarovaný.
S Tiguanem taky souhlasím. VW dělá poslední dobou výborná auta - Golf, Polo,Tiguan. Konečně s příchodem italského designéra nechává zapomenout na hrůzy typu Passat a spol.
Nic proti Samsungu nemám, dělá výborné mobilní telefony i displaye a televize, ale SUVčko fakt ještě nezvládají >:-[]
Nebojme se to napsat - ano, tvary jsou divné, na hony vzdálené původnímu konceptu. Ano, ta příď, zkrátka vše až po A sloupek nejde crastestem z estetického hlediska pokazit. Myslím, že o to Renaultu šlo, aby nikdo nepoznal, zda je vůz po čelním nárazu nebo před ním >:-[]:-!
Dizajnovo je toto auto v mojich očiach tragédia. Z praktického hľadiska to už vyzerá lepšie, a zatiaľ som nečítal o tomto voze jediný test s negatívnym hodnotením. Práve naopak.
Z praktického hlediska si myslím, že na tom je snad i lépe než Kuga, která je prostě zvenku nafouknutá, ale uvnitř malá. Navíc podvozek Kugy a terén... To je jako Schumacher a Dakar 8-s
Mně se nezdá zase tak odpudivý, nebýt tlačícího středového panelu do pravé nohy, byla by prostornost i praktičnost skvělá. Navíc, který jiný auto ti nabídne Bose soundsystem za 15t. CZK?;)
Ale problém vidím spíš v lokalitě výroby, dle prodejce je Koleos, byť vyvinutý Samsungem, vyráběn v Číně. Tohle může zmást leckoho, zvlášť když se začně ptát koho a jak chce ve skutečnosti podporovat... Zřejmě nebudu jediný, komu je Evropa (Japonsko, Amerika) bližší.
Jeden predajca trepne to, druhý niečo iné...bežne pri kúpe auta zákazník nevie, kde bolo vyrobené a ani ho to nemusí veľmi zaujímať.
Na Koleose sa mi nepáči ako vonkajší dizajn, tak dizajn interiéru, nejak pozitívne nehodnotím ani použité plasty, hoci nejde ani tak o nekvalitu ako o subjektívny dojem.
Naopak, ten priestor a praktičnosť nejde neoceniť.