Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault chce luxusní značku jakou má Nissan v Infiniti

Renault možná bude mít luxusní značku. Nechce s ní pochopitelně konkurovat aliančnímu Infiniti, ale spíše Citroënu. Alespoň prozatím.
Zpět na článek
25. 7. 2012 11:07
25. 7. 2012 11:56
25. 7. 2012 13:16
25. 7. 2012 13:23
25. 7. 2012 13:42
25. 7. 2012 13:47
25. 7. 2012 14:13
25. 7. 2012 22:29
25. 7. 2012 14:15
25. 7. 2012 14:36
25. 7. 2012 15:07
25. 7. 2012 15:12
25. 7. 2012 15:31
26. 7. 2012 08:51
25. 7. 2012 14:38
25. 7. 2012 20:09
25. 7. 2012 20:24
25. 7. 2012 14:20
25. 7. 2012 20:11
25. 7. 2012 13:46
25. 7. 2012 13:53
25. 7. 2012 14:08
25. 7. 2012 14:10
25. 7. 2012 14:21
25. 7. 2012 14:25
25. 7. 2012 14:31
25. 7. 2012 14:35
25. 7. 2012 14:41
25. 7. 2012 14:47
25. 7. 2012 14:54
25. 7. 2012 15:01
25. 7. 2012 15:03
25. 7. 2012 15:12
25. 7. 2012 15:01
25. 7. 2012 15:21
25. 7. 2012 14:59
25. 7. 2012 15:09
25. 7. 2012 15:17
25. 7. 2012 15:27
26. 7. 2012 09:06
25. 7. 2012 13:57
25. 7. 2012 14:59
25. 7. 2012 15:00
25. 7. 2012 14:15
25. 7. 2012 22:07
25. 7. 2012 14:26
25. 7. 2012 14:38
25. 7. 2012 15:36
25. 7. 2012 20:12
25. 7. 2012 20:35
25. 7. 2012 22:49
25. 7. 2012 23:04
25. 7. 2012 23:24
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 10:44
ved rendlik uz ma
daciu nie? >:D

srandy bokom ale kto by si kedysi davno pomyslel ze skodovka bude tlacit na vw?

pridu casy kedy aj dacia este renaultu narobi vrasky :yes:

nissan to ma poriesene najlepsie: ako luxusnu znacku ponuka infiniti a ako lacnejsiu alternativu k nissanu bude ponukat od r 2014 znacku datsun...sikovne :yes:

citroen ma modely DS, toyota ma lexus, honda ma acuru...akurat medaku nevysiel tah z maybachom ale mercedes toto nepotrebuje...
Rozbalit vlákno
3
25. 7. 2012 11:58
Re: ved rendlik uz ma
Nemyslím, že by škoda jakkoliv tlačila na fauvé. Škoda bude stát vždy tam, kde ji mateřský koncern dovolí stát (poskytnutou technikou). VW prostřednictvím svých značek vyplnil snad všechny mezery na trhu, cokoliv si vymyslíš, všechno koncern má (s pár výjimkami typu mx-5, brz a pod.), ve vztahu vw a škody nejde o konkurenci, ale o výbornou strategii.
25. 7. 2012 16:47
Re: ved rendlik uz ma
Co Xedos od Mazdy? Už jsem o něm dlouho neslyšel... Existuje ještě? Fakt jsem ztratil přehled. ;-\
26. 7. 2012 09:30
Re: ved rendlik uz ma
Myslím, že ten už se léta nevyrábí (a jestli jo, neprodává se u nás). Xedos je jinak moc hezké auto :yes:
25. 7. 2012 10:47
Francouzi se zblaznili
sotva Rencek zazehna krach a trochu se otrepe, uz zase pokousi luxusni segment.
Memento zvane Avantime a Vel Satis pravdepodobne nestacilo, takze Renault musi uz po x/te vstoupit do stejne reky a poradne se spalit.
Pak zas da na rok na dva pokoj a zkusi to zase. :-!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 10:51
Re: Francouzi se zblaznili
ono aj vdaka takymto pokusom a modelom je automobilovy svet krajsi a pestrejsi :yes: , keby mal kazdy jazdit v nemeckej trojici tak by sme umreli nudou a to myslim vazne :yes:

dakujem bohu za volvo lexus jaguare infiniti acuru cadillac a aj korejcov....jazdit len v nemeckej trojke ktora si mysli ze nad nich niet toho sa dozit asi nikto nechce.
Avatar - Frasier
25. 7. 2012 11:06
Re: Francouzi se zblaznili
Renault na to rozhodne má. Tú náročnejšiu techniku môže zobrať od MB alebo od koncernového Infiniti a dizajnu by som sa tiež nebál. Ako nám ukázal nový šéfdizajnér na viac než podarenom novom Cliu [odkaz] :yes:
Mimochodom Renault už vstup do (skoro)prémiového segmentu raz zvládol, viď. Safrane Biturbo.
Avatar - white label
25. 7. 2012 11:17
Re: Francouzi se zblaznili
Jasně (viz 11:07), Renault už to raz zvládol, takový Safrane to byla (skoro)prémiová trefa trefa jak Brno... >:D
Avatar - Frasier
25. 7. 2012 11:40
Re: Francouzi se zblaznili
Každopádne patril pomedzi lepších [odkaz]
25. 7. 2012 11:36
Re: Francouzi se zblaznili
Renault na to urcite nema.

Nema ani tradici (pises o Safrane ale posledni uspesny velky rencek byl podle me R25 a to je 30 roku historie) a nema ani techniku ani penize, aby se mohl etablovat ve vyssi tride.
Jedine co ma je tak leda diskutabilni design, ktery se libi jen Francouzum, ale ti maji evidentne trosku jine starosti , nez kupovat luxusni auta.
25. 7. 2012 14:46
Re: Francouzi se zblaznili
Francouz nejsem a mě se ten design také líbí. Jsem divný?

Jo, Francouzi, ti mají jiné starosti než kupovat luxusní auta, joudové zaostalí. Kam se hrabou na nás čechy :-!
25. 7. 2012 14:51
Re: Francouzi se zblaznili
he, u nas na jedno prodane luxusni auto pripadne 50 recenzi a 500 prispevku v diskusi, mam ten pocit. To uz je uplna mission impossible.
25. 7. 2012 14:55
Re: Francouzi se zblaznili
to jo. Dobrý postřeh >:D
25. 7. 2012 15:36
Re: Francouzi se zblaznili
VW taky trvalo 20 let než se stala z Audi prémie. A to nebudu hodnotit situaci VW před 20 lety. Byl na tom hůř než je dnes Renault. Nevím proč by si Renault, jako část třetí či čtvrté největší automobilové skupiny, nemohl dovolit prémiovou značku. Navíc nečekají zázraky hned, ale jsou připraveni si počkat. Navíc kromě prémie plánují i sportovní značku. Třeba se jim to povede, třeba ne. Situace na automobilovém trhu se mění čím dál tím víc rychleji a nikdo dnes neví, jaká bude situace za 20 let. Třeba tady bude nějaký mistr dlouhý snít o novém INITIALE PARIS.
Avatar - Frasier
25. 7. 2012 15:57
Re: Francouzi se zblaznili
Presne. :yes:
Avatar - white label
25. 7. 2012 17:11
Re: Francouzi se zblaznili
Tak se klidně rozepiš o tom, v čem na tom byl konkrétně VW před 20 lety hůř (samozřejmě na tehdejší dobu), než je na tom dnes Renault.
Je minimální pravděpodobnost, že se zrovna Renaultu (nebo jiné francouzské značce) podaří vytvořit novou značku, která by do dvaceti let přímo konkurovala D3 (tak jako dnes konkuruje Audi Mercedesu a BMW).
25. 7. 2012 17:50
Re: Francouzi se zblaznili
Nesrovnávám VW a Renault před dvaceti lety. Renault měl Clio, VW Golfa - byla by to asi plichta. Šlo mně spíš o to, že dnes je větší šance se prosadit s novou prémiovou značkou. Je tady mnoho nových trhů, kde karty ještě nejsou rozdány a navíc pozice značek na trhu se mění rychleji. Pokud by to někdo mohl pochopit jako útok na VW, tak se omlouvám. To bych si nedovolil. :-O
25. 7. 2012 11:07
A jéje
tady někomu otrnulo. >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2012 11:16
Vzkaz do Francie:
Nejdřív se naučte dělat spolehlivý a vychytaný auta, vytvořte konkurence schopný portfolio a udržte to cca 10 let.
Pak teprve myslete na nějakou prémi. :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - wladyk
25. 7. 2012 11:28
Re: Vzkaz do Francie:
Moje slova. Nejprve si vyřešte problémy s kvalitou a spolehlivostí než se pohrnete do prémiového segmentu. Alfa už je špičková a stejně se z nízkých prodejů vyhrabává velmi pomalu díky dřívější špatné pověsti ohledně spolehlivosti. Ať nedopadnete stejně.
Ohledně designu bych se tolik neobával. Myslím, že umíte udělat pohlednější vozy než je nemastný neslaný Infiniti.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 13:15
Re: Vzkaz do Francie:
Vy jste oba poslednich 5 let spali? Nevim o tom, ze by soucasne Renaulty mely problemy se spolehlivosti. Dobre rano, panove...
25. 7. 2012 13:37
Re: Vzkaz do Francie:
Ale no tak, čti pozorně příspěvky, na který reaguješ:)

Ano, Renault se poslední dobou s kvalitou zvedl, ale není to ani zdaleka 10 let, co přestal vyrábět pasti na peníze v podobě Laguna II a Megane předchozí generace.

Celkově to myslím tak, že automobilová Francie nemá žádnou sebereflexi (ostatně, ta chybí hodně subjektům v dnešní době).

Nemyslím, že sotva se vyhrabe z hrozby krachu, který zachránila alinace s Nisanem a ziskovost Dacie, tak mají pomýšlet na utrácení peněz v prémiovém segmentu. Navíc na to přece ani nemaj (viz. latitude). Situace Peugeot + Citroen raději bez komentáře.

Toyota založila Lexus až po tom, co měla vyřešenou mainstreamovou výrobu. Zrovna tak Honda s Acurou.

Takže, dobré ráno kaktus:)
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 13:59
Re: Vzkaz do Francie:
Klidek, nosaci. Nejdriv si po sobe precti co pises, pak delej ramena - pises "naucte se delat" - ja tvrdim, ze to uz umi. Druhou cast o udrzeni 10 let nikde nerozporuji. To same wladyk - "vyreste problemy"- ja tvrdim, ze uz je vyresili. Capiche?
25. 7. 2012 14:59
Re: Vzkaz do Francie:
rekl bych, ze nasua stoji nohama pevne na zemi a ma vetsi kus pravdy.
frantici fakt nemaji rozum, kdyz si chcou lajznout Vel Satis 2 sotva co utekli hrobnikovi z lopaty. Dost na tom, ze je ted ceka financni katastrofa zvana Renault Zoe. Cena 16k euro s danovou pobidkou za miniauto s dojezdem 160 km, to je teda hodne vlhky sen.
A to jich chteji prodat rocne 150 tisic.
Budou radi, jak prodaji tak 30tisic i se vsema dotacema / muj nazor.
O elektromobilech se krasne tlacha, ale to je asi tak vsecko. Leaf je vsecko mozne, jenom ne pouzitelne auto a Zoe bude to same v bledemodrem.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 15:18
Re: Vzkaz do Francie:
Ale ja nikde netvrdim, ze se maji poustet do premie. Ja rozporuji tu cast, kde oba tvrdi, ze francouzi neumeji delat kvalitni auta. Nic vic, nic min.. ;-)
26. 7. 2012 08:29
Re: Vzkaz do Francie:
Proč ten despotizmus? Nikde jsem nečetl, že Renault hodlá svoji budoucí existenci postavit na elektromobilech. Jsou v tomto zdaleka nejdál mezi evropskými výrobci a jestli je to slepá cesta, nebo ne, ukáže čas. Podle toho, co vím, tak na elektrickou dodávku (na podvozku Kanga) měli již před začátkem výroby přes 10 tis. objednávek. Dej jim šanci. :-)
Avatar - Ronault.
25. 7. 2012 20:04
Re: Vzkaz do Francie:
To jsou dobré nesmysly. Aliance s Nissanem zachránila Renault >:D Je nutné se podívat na stav Nissanu v době, kdy Renault vstupoval do aliance a kam jej dovedl Ghosn a kam Ghosn aktuálně dovádí Renault.

Navíc Renault může použít pro své vozy koncernovou techniku Nissanu, pohony 4x4 původem z GT-R, aktuálně se rozjíždí aliance s M-B, která je založená na sdílení techniky, takže čerpat je kde.

A sebereflexe je jasné. Čím větší přidaná hodnota, tím lépe. Řada DS je aktuálně zisková.

Ono to chce zvednout pozadí a podívat se taky někde mimo Dolní Lhotu.
26. 7. 2012 08:20
Re: Vzkaz do Francie:
Ale prosim tě, nech už těch pohádek ohledně tragické nespolehlivosti Renaultu, už je to vážně trapné. Samozřejmě souhlasím, že první Laguny 2. generace byly pokladničky a Renault na to tvrdě doplatil, ale celkově (cca 7 let výroby) na tom je Laguna II se spolehlivostí lépe, než "zázrak" v podobě Passatu B6. Megane měl ten stejný problém, opět moc revoluční elektroniky a nespolehlivost prvních dvou ročníků výroby, poté již standart. Od r. 2007 je Renault jednou z nejspolehlivějších značek v Evropě. Jistě, tento fakt je pro tebe těžko zkousnutelný, ale asi si budeš muset zvykat na to, kdo určuje etalon spolehlivosti. A jedno Ti řeknu, německá produkce to rozhodně není, od čínskýho VW včetně neskutečně poruchové Audi, až po prémii. Jestliže bych měl možnost si koupit prémii, rozhodně něco z japonska, asi Infinity :-) Neměl bych totiž čas na posedávání v servise, popř. čekání na odtah na dálnici. Takže vzkaz pro tebe: Vítej v novověku a zvykej si!
25. 7. 2012 11:40
To byl zase mejdan
Někdo zhulený to vykřikl a nějak se to dostalo ven. Ani Infinity , Lexus nejsou v Evropě trhák. Mercedes Maybachem taky pohořel.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
25. 7. 2012 13:54
Re: To byl zase mejdan
Vona ta matička Evropa taky není pupek světa... v poslední době spíš pr*el světa...
Avatar - Ronault.
25. 7. 2012 20:05
Re: To byl zase mejdan
Maybach a Mercedes je trochu jiná kategorie, milý zlatý.
Avatar - shamal
25. 7. 2012 11:56
Tak Vám nevím
Tak nevím, podle mě nejde udělat prémii jen tak, že to někdo chce. Ono i v dnešní klipové době prostě patří k autům víc než jen technika a marketingové blábolení. Vezměte si, že v Evropě se žádná z japonských prémiovek nijak výrazně neprosadila, ani Lexus neboří žebříčky prodejnosti. Volkswagen pohořel s Phaetonem i s nápadem udělat ze Seatu srdcovku alá Alfa Romeo. Mercedes nedokázal etablovat Maybach. A vůbec to nemá nic společného s tím, že by jeden každý dělal špatná auta. Vezměte si SAAB ten měl tradici, vyráběl kvalitní auta (dobře dobře poslední dobou s technikou GM/Opel, ale to přece taky není žádný katastrofální šunt) a prodeje výrobu nedokázaly udržet. Rover - taková 75 byla super auto, ale... A je DS od Citroena tak prodejně úspěšná? DS 5 je krásné auto, konečně něco jiného, ale přátelé, v dvoulitrovém dieslu s manuálem za milion?? A je opravdu tolik lidí, kteří chtějí být extravagantně jiní, anebo (bohužel) převládají ti, co si radši koupí Merc, BMW, Audi nejlépe ve stříbrné barvě aby zapadli? Nevím...
Rozbalit vlákno
7
25. 7. 2012 13:35
Re: Tak Vám nevím
Nejak ti do toho nezapada momentalne veleuspesny indicky Jaguar, ktery trha rekordy v prodejnosti a nenabizi nic jineho, nez derivaty toho, co nabizel odjakziva.
Ja vidim spis jiny trend / pozirani se znacek navzajem a celkove upadek jejich image. Chevrolet je odpad od Opelu, Lancia je klon Chrysleru, V Porsche Cayenne najdete pod koberecky logo VW, V Audi R8 najdete motory Lamborghini, Mercedes uz davno neni luxusni znackou. Porsche je pomalu ale jiste to same v bledemodrem. Aston Martin prekarosuje bez uzardeni Toyotu na Cygnet. A tak by se dalo pokracovat donekonecna.

Znacky, ktere se drzi tradic krachuji jak na bezicim pasu (Saab, MG-Austin-Rover) anebo v lepsim? pripade pokracuji jako odvar z odvaru... viz BMW a jeho Mini.
Ted je na rade Peugeot a Citroen, uz se tesim, az si to koupi Indi nebo Cinani za par supu a budou nam tu cpat nejaky cinsky derivat Matize s logem Peugeotu.
25. 7. 2012 17:58
Re: Tak Vám nevím
Tož nevim, ale Jaguar má to co nejde koupit ani nijak ochcat. Historii!
Avatar - shamal
25. 7. 2012 19:03
Re: Tak Vám nevím
Přesně odpověď kolegy viz níže. Píšu o tom, že léty budovaná image a historie nejde nijak očůrat tím, že si něco marketingové oddělení přeje. Jag má historii, charizma a koule...
Avatar - white label
25. 7. 2012 19:27
Re: Tak Vám nevím
Jaguar mu do toho zapadá právě proto, že tradici i historii má, ale to co se podařilo VW s Audi, to už dnes velmi těžko někdo zopakuje...
Aktuální Jaguar je podle tebe dokonce"veleúspěšný"? Tak to už se před ním určitě klepe celá D3, nemluvě o Lexusu. ;-)
Avatar - Ronault.
25. 7. 2012 20:07
Re: Tak Vám nevím
Nejde předpokládat, že by Renault chtěl něco takového jako Audi, minimálně ne hned. Z druhé strany je pochopitelné, že má v koncernu k mání techniku Infiniti v designu, který evropana má problém oslovit, takže proč nepřebalit Infiniti pro vkus Evropana? A proč ne? Náklady nemusí být vysoké.
25. 7. 2012 20:40
Re: Tak Vám nevím
Možné je všechno a dnes víc než kdykoliv předtím. Změny ve vnímání značek a zavádění nových je mnohem rychlejší. Podívej se co se stalo v elektronice, v mobilech. Auta jsou sice něco jiného, ale nevíme, zda je další generace nebude vnímat třeba jako ty mobily. Dokonce už jsou týmy, které pracují na tom, jak přitáhnou mladou generaci k autům, protože pro ně už auta nejsou tak důležitá, jako bývala dřív. Třeba elektroauta bude jedna z těch cesta třeba se díky nim Renault prosadí v prémii. 20 let je dlouhá doba a Renault to musí alespoň zkusit.
25. 7. 2012 22:02
Re: Tak Vám nevím
v mobilech .. to je dobry priklad.
staci se kouknout, kde je kdysi hrda evropska Nokia (ktera aktualne zamestnava vic Indu nez Evropanu mam ten pocit) a kde je cinsky ***way (Chua-wej ťi-šu jou-sien kung-s’).
Okamzite mi naskakuje paralela s Hjondee, dokonce to i podobne zni.
Az na to, ze ***way je treba v oblasti telefonnich ustreden uz davno etablovany, protoze dodava technicky to same co treba Cisco nebo Siemens, ale za ctvrtinu ceny +-, zatimco Hjondee se teprve rozjizdi.
25. 7. 2012 12:32
Není problém...
Vybudovat luxusní značku není problém. Problém je v očekávání. Pokud se budou držet u země (ne nějakých 50 tisíc vyrobených luxusních vozů ročně), ale spíše 10 tisíc tak potom možná ano. Dalším problémem je trh - Infiniti míří na USA, kam chce mířit Renault? Na Evropu, Čínu? Pokud ano, tak musí vyrobit vysoce spolehlivé auto s nejmodernější technikou (snad pomůže Mercedes) a konzervativní design, a toto vše držet po dobu 60-70let. Pak se může vklínit mezi německou trojku. Pro francouzskou náturu, takřka nepřekonatelný problém.
Rozbalit vlákno
4
25. 7. 2012 13:42
Re: Není problém...
kupecke pocty:

vyvoj limuziny stoji miliardu euro, vyrobis jich 10 tisic, takze kazdy kus nese v sobe 100.000 euro jen za vyvoj.
Dale limuziny maji velke emise, takze dalsich cca 10tisic euro zaplatis za pokuty za presvihnute CO2 do pokladnicky EU.
Dale do limuziny nemuzes pouzit levne plasty v cene par euro, ale kuzi, drevo, hlinik, nerez a aspon trochu slusne to remeslne zpracovat, at to nevypada jako cinska hracka. Dalsi desetitisice euro.
Musis na to postavit linku a zaskolit lidi, i kdyz toho bude jen 10.000 kusu a naklady jsou +- stejne, jako bys toho vyrobil milion kusu.
Dalsi raketa.
A ty si reknes, ze to neni tezke vyrobit.

To je naopak KUA velky problem neco takoveho vyrobit a pak prodat a jeste se ziskem, kdyz jen vyroba, pokuty EU a cena za vyvoj se prehoupnou pres mega KC uplne v klidu a zavedena konkurence je pod mega. Kazdy jenom vidi cenovku v autosalonu a rika si, kolik na tom nahrabali. Realita je casto uplne opacna, roky se na tom prodelava, nez se to zacne delat ve velkem a prijde prvni zisk.

P.S. Mercedes s technikou mozna pomuze, ale asi tak, ze za draho proda svou odchazejici E classe kterou uz tak jako tak sam nabizet nehodla a k nicemu se mu nehodi. Prece nebude pomahat konkurenci, neni charita.
25. 7. 2012 14:08
Re: Není problém...
pokud přistoupím na tvoji miliardu a ještě / 5 let výroby, tak jsme na 20.000,- EURo za 1 auto což je 500.000,- Kč (pokud tedy počítám správně >:D ), k tomu dáme klidně další miliardu a jsme na milionu za kus. Nicméně já psal o vybudování luxusní značky, což v případě globálního hráče jakým je Renault problém nebude. Problémem je nastolený trend udržet, nechat ho žít, podobně jako to dělá VW s Phaetonem, což by mu mohl MB pomoci.

PS: Renault je charita, když pomohl MB Citanem?
25. 7. 2012 21:14
Re: Není problém...
A este si zabudol na miliony na marketing a reklamu. A tie uz vlastne zacali minat.
25. 7. 2012 22:04
Re: Není problém...
jo, dobry postreh s tou reklamou. to jsem zapomnel.
25. 7. 2012 13:05
Renault chce luxusní značku jakou má Nissan v Infiniti
Tak řekl bych že nutnej předstupeň k tomuhle kroku je naučit se vyrábět obyčejný auta
Rozbalit vlákno
1
25. 7. 2012 13:46
Re: Renault chce luxusní značku jakou má Nissan v Infiniti
a hlavne mit v poradku hospodareni a poradny zisk, aby bylo z ceho dotovat takove nesmyslne experimenty, ktere mohou prinest zisk nekde v daleke budoucnosti, ale neseou velke riziko, ze to bude jen dalsi katastrofa jako Vel Satis, Avantime a spol.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 13:16
Deti
Koukam, deti maji prazdniny, tak je jich plna diskuse a blaboli pohadky o francouzske nespolehlivosti. Bezte si hrat ven, parchanti...
Rozbalit vlákno
47
25. 7. 2012 13:23
Re: Deti
To neni o franc. nespolehlivosti. Já i když jsem fanda VW group, mám ten názor že PSA už vyrábí docela kvalitní auta. Jenže tohle celý je o tom že renault je krám. Nejde o to že je to francouz, ale že je renault špatná značka. Jediný dobrý auto co od nich znám je Magnum
25. 7. 2012 13:42
Re: Deti
A máte vy vůbec osobní zkušenost s nějakým současným Renaultem? >:D
25. 7. 2012 13:47
Re: Deti
ale jo, Thalia jim celkem jezdi, u Laguny bych to uz tak skalopevne netvrdil.
25. 7. 2012 14:13
Re: Deti
Pokud je řeč o Laguně někde z roku 2002 tak to bych souhlasil.
25. 7. 2012 22:29
Re: Deti
Ber to z pohledu ceske reality. Pri vekovem prumeru (realnem) vozoveho parku nekde kolem 10 let (ve meste) a 15 let (na vesnicich) bude haloo majitelu 10 let starych Lagun a Meganu hodne velke jeste hezkych par roku.
Nevidim nic spatneho na tom, ze se zdurazni, ze to rencek po..... a ted si to musi vyzrat, i kdyz uz se hodne polepsil.
Duvera trhu se rychle ztraci a pomalu ziskava.
25. 7. 2012 14:15
Re: Deti
Osobní zkušenost mám pouze takovou že jsem v něm seděl. A laciný zpracování tam smrdí od předního po zadní logo. Tam moje osobní zkušenosti končí, protože bych nebyl tak pitomej abych si něco takovýho koupil. Nicméně v okolí mám známýho co má thalii v záruce, ale zničený vstřiky (už podruhý) si kupuje ze svýho. A to jí má cca 3 roky, myslím že má něco kolem 120tis. Tím si ale nejsem jistej, protože se tak dobře neznáme, nerozebíral jsem to, pouze jsem se o tom doslechl. Kolega z práce si zase stěžoval že mu na thalii po druhym letním období vybledl ten jejich krásnej modrej lak.
K tomu, nekvalitní auto poznáte už pohledem. Tohle všechno mi stačí abych si na celej renault udělal svůj názor.
25. 7. 2012 14:36
Re: Deti
Jo. Takže dva "známí" mají Thalii, ty jsi v tom seděl a Renault je špatná značka. Svatá prostoto!

A já seděl jen v Meganu RS a říkám že je to supr značka, dělá jenom nabušený žlutý auta s brzdami Brembo, skořepinami a ten výkon! Jo, Renault, to je automobilka :-! Vnímáš že ty říkáš uplně, ale úplně stejnou blbost? Zapšklí antifans a jejich nenávistné výkřiky bez podložení osobní zkušeností jsou plevelem tohoto serveru :no:
25. 7. 2012 15:07
Re: Deti
Kdyby byla na meganu rs postavená celá značka, a byl by to nejprodávanější kus tak by se o tom dalo takhle mluvit. ale neni to tak. renault si staví jméno na křápech, který jsou hóóóódně pozadu proti německý konkurenci. a že chce někdo ušetřit pár tisícovek, tak si koupí renaulta... to je u mě prostě pitomost
25. 7. 2012 15:12
Re: Deti
Megane je křáp? A v čem tolik zaostává za Golfem či Astrou?
25. 7. 2012 15:31
Re: Deti
Ty jsi nic, ale vůbec nic z mého příspěvku nepochopil.

Doporučuji podívat se na ceny toho Meganu v DE nabo FR. Tam bys viděl jak bys ušetřil.

A to tvrzení "renault si staví jméno na křápech, který jsou hóóóódně pozadu proti německý konkurenci." laskavě rozveď a konkretizuj. Klidně po stránce odbornosti přitvrď, já to snesu. Dokud to neuděláš, jsi pouhý tlachal.
26. 7. 2012 08:51
Re: Deti
Ty nebudeš moc rozumět autům, ale to neva,protože dva skoro známí mají Thalii a ty se jim strašně kazí ... teda samozřejmě to máš pouze z "hospodskýho doslechu". Si krásný příklad zmanipulované ovečky, která bude i za 50 let žvanit něco o již dávno neexistující überspolehlivosti überwagenů z Německa. A teď jedna technická otázka. O jakých vstřicích mluvíš? Myslíš vstřikovače Delphi, které se používají do motorů 1,5 dCi? A jsi si jistý, že v roce 2009 / 2010 se u nás dala pořídít Thalie s motorem 1,5 dCi?
25. 7. 2012 14:38
Re: Deti
To je ovšem dost málo... mám kamaráda který pracuje v Renaultu jako mechanik a co mě potvrdil tak byla poruchovost Lagun II před faceliftem a problémy s motory 1,5 dci a 3,0 dci. Osobně jsem Renaulta vlastnil a byl jsem spokojený a s nějakou poruchovostí jsem se nesetkal. Mimochodem Thalia je nekvalitní protože ona musí být nekvalitní aby byla levná... tedy myslím použité materiály. Zrovna Thalia je velmi spolehlivé auto které má spoustu dílů ještě z Clia druhé generace. Současné nové Renaulty rozhodně netrpí žádným závažným problémem. Tyhle předsudky se táhnou stejně jako blbosti typu francouzsky měký podvozek a sedadla a gumové řazení. Jel jsem v současném Scénicu a Meganu a svezení je to příjemný a naprosto srovnatelné s kterýmkoliv jiným autem této třídy. Pokud jde o blednutí laku tak tohle slyším vůbec poprvé a osobně si myslím, že je to nemožný protože to by blednula celá serie Thalií a rozhodně by se o tom mluvilo. Osobně bych vůbec neměl problém a nebál bych se koupit kterékoliv francouzské auto navzdory hospodskému tlachání. Už jen to paušalizování... kamarádova Thalie je poruchová = Všechny auta od Renaultu jsou poruchová a nekvalitní... naprostá hloupost.
Avatar - Ronault.
25. 7. 2012 20:09
Re: Deti
To snad není pravda. Fakt asi prázdniny vyhánějí děti ze školních lavic do diskuzí. 8-s
25. 7. 2012 20:24
Re: Deti
Aj pomocné školy majú prázdniny? :-O
25. 7. 2012 14:20
Re: Deti
[odkaz]

- twingo
- clio
- megane
- scenic

- jsi s tou Renaultovskou nespolehlivostí nějak vedle.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2012 15:22
Re: Deti
Ale no tak, bývalý pane průmysloministře, tohle nemáte zapotřebí. >:D
25. 7. 2012 13:46
Re: Deti
Když ono to nejde jen tak, když musíme usměrňovat smrady jako ty:D *

Před spaním po obědě si řekni mamince o jinou pohádku.
Jestli chceš slovíčkařit a chytat se v křeči spolehlovosti, můžu poskytnout třeba tuhle tabulku:
[odkaz]

První Renault je 24.tým místě. Navíc se jedná o malou třídu, kde je minimum elektroniky. Laguna je až na 44.tým místě, Megane to jistí ve druhé stovce.

* toho smrada neber jako nadávku, ale pěkně sis prostě naběhl:)
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 13:53
Re: Deti
Znas to o potrefene huse? >:-[]

Ten odkaz na TUV doufam nemyslis vazne... 8-s :no:
25. 7. 2012 14:08
Re: Deti
A proč bych nemyslel?
Jakýkoliv auto z první 10.ky (11.ky) prostě dobrý je a výsledek něčím podložený má (třeba roky ověřené výroby).

Máš i ty nějaký argument, nebo jen plácáš vodu a rukavicí?

O trefené huse znám a z mýho pohledu to pasuje spíš na Tebe, když tu adoruješ Renault.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 14:10
Re: Deti
Ja nic neadoruji, nosaci. Pouze tady na pravou miru uvadim pohadky nekolika adolescentu o nespolehlivosti Francouzu.
Ad TUV - jejich tabulky nemaji se spolehlivosti nic spolecneho, to uz bys mohl vedet i ty, nosaci - rozebiralo se to tu snad tisickrat.
25. 7. 2012 14:21
Re: Deti
Rozebírat se to může kolikrát chce, ale alespoň z mýho pohledu to nějaký kredit má.

Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit velmi dobrou spolehlivost Toyoty (všechny modely, jen v rámci jejich průměru zaostává Avensis). Prius je v tomto ohledu úplně zlaté auto.
Prosche bez komentáře.
Ford Fusion a Mazda 2 + 3 jsou všeobecně chváleny za svoji spolehlivost.

Takže nevidím důvod, proč první desítce (11) nedůvěřovat.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 14:25
Re: Deti
Duveruj cemu chces. Nic to ovsem nemeni na faktu, ze pokud se v debate o spolehlivosti budes ohanet TUV, budes akorat k smichu - jako ted... :-!
25. 7. 2012 14:31
Re: Deti
To, že Renault má na prémii tvrdíš ty.
Já tvrdím, že si tohle troufnou jiní hráči až po dosažení určité úrovně. A ty se v ní většinou i udrží.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 14:35
Re: Deti
Zase spatne, nosaci. Ukaz mi, kde tvrdim, ze Renault ma na premii. Nikde.
Jeste jednou - cituji sam sebe: "Pouze tady na pravou miru uvadim pohadky nekolika adolescentu o nespolehlivosti Francouzu."
25. 7. 2012 14:41
Re: Deti
Tomu říkám použít vše co se hodí do krámu.

Jsi zkušený diskutér, nejsi hloupý tak by sis snad toková fau-paux jako je argumentace touto statistikou TÜV mohl odpustit. Pár dětí by na tu blbost mohlo skočit.

Možná jeden detail - za poslední 3 roky snížit Renault náklady na záruční opravy o 60%.
25. 7. 2012 14:47
Re: Deti
Ale jo, to uznávám.

Zdejší diskuze o TUV mě plně minula (vlastně jsem nikde neviděl nějaký větší nespokojenosti s touhle statistikou). Ale s předníma příčkama mám i osobní zkušenosti, takže nebyl důvod nevěřit.

Pošli símtě kdyžtak odkaz, kde se to řešilo, ať jsem příště v obraze při bitvě o největší bábovičku:)
25. 7. 2012 14:54
Re: Deti
Je to velice jednoduché, jde přeci o metodiku získávání dat, tzn. závady zjištěné na technických kontrolách - statistiky jsou tedy dostatečně přesné, ale na druhou stranu bývají různé modely užívány zcela jiný způsobem, proto nelze vztahovat poruchovost ke spolehlivosti absolutně. Jinými slovy majitelé 911ky se asi o to auto budou v průměru starat jinak než např. majitelé onoho Megana (a milovníci francouzských věcí většinou bývají ležérnější, to vidím sám na sobě ;-) ) Na druhou stranu pokud jdu před technickou do servisu, aby mi na ni auto přepravili, je v té statistice toto auto vedeno jako bez závad - a to musí zatraceně zkreslovat.
Avatar - Blue Sun
25. 7. 2012 15:01
Re: Deti
Leccos zkreslí i velké nájezdy mnohých aut, kdy je často většina problémových dílů (typicky podvozkových) vyměněna, takže vlastně na technickou jede "nové" auto. Pak vlastně neexistují různé problematické nápravy u Passatů, tyčky stabilizátorů u Fabií a podobně...
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 15:03
Re: Deti
Dalsi veci jsou sluzebni vs soukroma auta - leasovanym sluzebakum se dostava pravidelneho servisu, kde vychytaji vetsinu chronickych zavad. To u soukr. auta nemusi byt vzdy pravidlem.
25. 7. 2012 15:12
Re: Deti
Jo. Je fakt že průměrné nájezdy TÜV zveřejňuje, ale ten vliv tam určitě bude. Stejně tak ten podíl prodaných fleetů, jak píš Katikatus.
25. 7. 2012 15:01
Re: Deti
No dobře, ale na servis přece můžeš jet s jakoukoliv značkou.
I s tou z posledních příček, proč tak tedy majitelé nečiní?

Argument chápu a uznávám, ale i tak si myslím, že nějaký odraz reality to má.
25. 7. 2012 15:21
Re: Deti
Jak píše níže Katikatus - "Vic nez o autech se tak z TUV dozvis o jejich majitelich a o tom, jak se o sva auta staraji." Ono to tak bude - fandové německé školy či japonců (např. majitelé Golfa) se o své auto patrně budou starat lépe než majitelé francouzů či italů (tohle opravdu popisují dopravní psychologové, nejde o mou domněnku). Další obrovský vliv bude mít podíl fleetů - Passatů, Golfů či OII se rozhodně prodá do fleetů mnohe více. Všimni si konce tabulky - Panda - tím budou v Německu jezdit chudé mladé holky, Espace s ohromnými nájezdy - tím budou jezdit velké rodiny s "francouzským" vkusem, auto je pracant, a Logan - auto pro německé nazaměstnané. Nejhorší VW? - Sharan - opět ohromné nájezdy, velké rodiny, pracant.
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 14:59
Re: Deti
Zkracene - statistika TUV schranuje data o autech, ktera prijela na nemeckou obdobu nasi STK. Neni v ni ani jedine auto, ktere zustalo s vaznou poruchou stat u silnice. Nebo snad myslis, ze by majitel nechal takove auto odtahnout na technickou kontrolu?
Nejcasteji se objevujici (pres 40 procent) "poruchou" je zavada na osvetleni - tudiz spatne serizena svetla, pripadne nesvitici zarovka - ve srovnani s nepojizdnym autem s preskocenym motorem opravdu zasadni problem.

Vic nez o autech se tak z TUV dozvis o jejich majitelich a o tom, jak se o sva auta staraji.
25. 7. 2012 15:09
Re: Deti
Přesně, puntíku :yes:

Ta poslední věta absolutně vystihuje smysl této statistiky.
25. 7. 2012 15:17
Re: Deti
Možná by se mohly zmínit nové statistiky ADACU a DEKRY. Dle ADACU jsou dnes Renaulty jedny z nejspolehlivějších aut. A DEKRA (index závad ojetých aut) to jen potvrzuje. Tam je např. Mégane třetí nejlepší celkově a druhý ve třídě. O to víc je třeba si do Renaultu kopnout. Úspěch se neodpouští. :-)
25. 7. 2012 15:27
Re: Deti
Jen ať si kopou, jen ať u nás má špatnou pověst! A já se budu ve svém renckovi, který měl za 2,5 roku a 60tis. km prasklou žárovku osvětlení ovladačů ventilace (bububu) dál v pohodě vozit, s vědomím že mám jedno z nejbezpečnějších aut na trhu (že OII?) za cenu, která by němce či francouze poslala do kolen. České majitele OII taky. :-!
26. 7. 2012 09:06
Re: Deti
Absolutní souhlas, já mám Megane 3, 1,5 dCi, 1,5 roku, najeto přes 40 tis. Sakra .. jo byla mi při garančce vyměněna jedna žárovka osvětlení RZ a dotaženy dva šrouby u spolujezdocvých dveří ... zkažený celý den, hlavna v kolenách a proklínání, jaký sem si to koupil krám >:D ... klepu do stolu, všechno se může pokazit, ale když vezmu v potaz ty vyskládaný motory 1,2 TSI v Autosalonu Porsche Brno, prej je nestíhaj měnit, tak mě pomalu žvásty místí omladiny urážejí a na kecy o nespolehlivosti Renaultu začínám být pomalu alergický! :-!
Avatar - Blue Sun
25. 7. 2012 13:57
Re: Deti
TÜV nemá se spolehlivostí nic společného. Další rybička chycená na lacinou návnadičku, to to letos krásně jde...
25. 7. 2012 14:15
Re: Deti
TUV >:D no tak to jsi se předvedl >:D
25. 7. 2012 22:07
Re: Deti
Presne si to trafil. Mnohi tu tvrdia, ze ich znami a susedia maju Renaulty, ktore su supeeer. Klasicke klamstva malomesta. Prizna sa ti snad niekto, ze si kupil "crep"? Aby som neutocil len na Renault, tak si spominam na Fabie I. Na kazdej druhej odislo servo a chybove hlasenia na palubovke svietili ako vianocny stromcek. Motoristicke media vsak taktne mlcali. Inzerent je pan!!! Ale to uz je ina story.
25. 7. 2012 14:26
Re: Deti
Když ono tam zrovna prší a "roztekly" by se nám bábovičky :-)
Avatar - Katikakus
25. 7. 2012 14:38
Re: Deti
Tady mas sirky, a bez si hrat do stohu :-)
25. 7. 2012 13:35
Renault chce luxusní značku jakou má Nissan v Infiniti...
... já bych chtěl věcí.... :*)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2012 15:30
Astronaut, kosmonaut, taikonaut... a Renault
No proč ne, ale chce se to k tomu postavit čelem, takříkajíc po německu, a ne jak odbojáři z l'resistance...
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2012 16:55
není třeba se rozčilovat
má to být taková "luxusní značka" jakou je Citroen DS a to není žádný luxus... určitě nechtějí vodat ve vodách Lexusu a Infinity, to by museli mít RWD...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
25. 7. 2012 17:15
Re: není třeba se rozčilovat
RWD nemusí být podmínkou (viz Audi). Pokud nechtějí ani takový "žádný luxus" jako DS, nemůže být řeč ani o luxusní značce jakou má Nissan v Infiniti...
25. 7. 2012 19:39
Re: není třeba se rozčilovat
Myslíš, že kdyby se Audi prodávalo čistě jako předokolka, někdo by za něho dal hříšné peníze?
Avatar - white label
25. 7. 2012 21:29
Re: není třeba se rozčilovat
Proto taky existuje Audi quattro, ale quattro není RWD, takže platí co jsem napsal (RWD nemusí být podmínkou) a Audi je toho zářným příkladem, nebo víš o nějakém aktuálním Audi ryze s RWD? ;-)
Avatar - Johny.Rico
25. 7. 2012 17:48
Re: není třeba se rozčilovat
Hele letče, tady už moc kádruješ teda... nenech si ty třídy vlézt na mozek :-)
25. 7. 2012 19:40
Re: není třeba se rozčilovat
tak jo, já už toho nechám:-)
Avatar - Johny.Rico
26. 7. 2012 14:00
Re: není třeba se rozčilovat
:-) :-) :-)
Avatar - Ham.
25. 7. 2012 19:54
Myšlenka správná
proč by se měla pakovat jen D3. Nicméně počkejme si na provedení, to může být kamenem úrazu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
25. 7. 2012 20:14
Re: Myšlenka správná
Otázkou je, co bude stát na počátku. Pokud Infiniti s designem pro Evropu, tak proč ne. Pokud Latitude s jinou barvou kůže, nemají šanci. Samozřejmě i v prvním případě nelze čekat kusovou konkurenci D3.
25. 7. 2012 20:35
Ach jaj.
Niektorí tu majú rečí jak koza v ďateline prdov... Pritom málokto má vôbec šajn o tom, ktorá značka je čoho schopná a čo môže alebo nemôže zvládnuť. Akosi sa tu zabúda aj na to, že okrem lacnejších "obyčajných" áut Renault robí aj špičkové výrobky a technika a know-how Nissanu a Infiniti tiež nie je na zahodenie.
Či si Renault môže dovoliť budovať luxusnú značku alebo nie, je viac otázkou image ako schopností či technických predpokladov, o tých dnes nemožno pochybovať.
Rozbalit vlákno
3
25. 7. 2012 22:49
Re: Ach jaj.
Co dokaze Renault uz jsme videli.
Pri vsi ucte, Vel Satis zrovna nebyl vykrikem ani moderni techniky (jankovita elektronika byla spise k zlosti nez ze by pomahala) ani nesplnoval pozadavky na reprezentativnost a uz vubec to nebyl priklad value for money.
Je dost trapne vysolit milion a pul za auto a pak si na sebe nechat ukazovat prstem ... hele, to je ten blazen ktery utraci penize za kolotocarsky lunochod.

Tehle nalepky se renault jen tak nezbavi.
25. 7. 2012 23:04
Re: Ach jaj.
Kritizovat můžeš leccos, ale s tím kolotočářem jseš hodně vedle. Ale chápu, že na kýčaře bude Vel Satis působit kolotočářsky.
Avatar - DRBNUTY
25. 7. 2012 23:24
Re: Ach jaj.
Viem urcite o jednom cloveku, ktory s tebou nebude suhlasit.Vola sa...Adolf >:D
25. 7. 2012 21:10
Luxusny Renanult? Nieee!
Zase idu v Renalute zbytocne mrhat peniazmi. Ale v automobilke Renault-République française s.r.o. je to mozne. Profici tvrdia, ze v sucasnosti nie je problem veci vyrabat. Problem je ich predat.
Nech si pani najprv spocitaju predaje a imidzovu uspesnost modelu Renault Latitude a prestanu bluznit. Ked Latitude ma byt predzvestou napredovania k luxusu, tak pardon. Vsak predok a zadok vyzera ako z dizajnoveho outletu!
Rozbalit vlákno
6
25. 7. 2012 22:49
Re: Luxusny Renanult? Nieee!
A čo tak otvoriť oči, dolu klapky a namiesto domýšľania začať trochu myslieť? ;-)
25. 7. 2012 22:51
Re: Luxusny Renanult? Nieee!
Pri vsi ucte, Latitude to opravdu vzal za spatny konec. Takhle se premie delat neda. Vzhled passatu pred 10ti lety / budiz, ale co ty jizdni vlastnosti a ciste nahon na predni ?
Na co si to hrajou ?
Pokud neprijdou s plne konfigurovatelnym autem ktere oproti konkurenci prinese jeste neco navic, nema Renault nejmensi sanci.
26. 7. 2012 09:17
Re: Luxusny Renanult? Nieee!
Renault převzal model od Samsungu, kterýmu oblíkl konzervativní kabát evropana, to auto jsem viděl několikrát naživo a i v něm seděl. Mohu porovnat s S classe, ve které jsem nacestoval stovky kilometrů - obě auta odpovídají ceně, ale rozhodně to nebylo jako den a noc. Myslím, že Latitude je velké auto se slušným zpracováním, kvalitním interiérem a klasickým "VW" designem. Nikde jsem nečetl, že tímto autem chctěl Renault zaútočit na D3, ten útok příjde výše avizovanou novou luxusní značkou. Prostě jen vyplnili díru po Vel Satisovi. A btw. každý prodaný kus je pro Renault slušný zisk, jelikož nemusí narozdíl od jiných platit drahý vývoj ;-)
26. 7. 2012 10:41
Re: Luxusny Renanult? Nieee!
hm. Ale pokud chteji utocit na D3, tak se drahemu vyvoji neubrani.
Patrne. Nvm, co ma v zasobe Infiniti a jak dalece je to ohnutelne pro potreby Renaultu. A co lze ocekavat od spoluprace s MB.
Mozna to nejak slataji do kupy. ze by do tretice vseho dobreho ? 8-s
26. 7. 2012 17:41
Re: Luxusny Renanult? Nieee!
Zas ľudia otvorte oči a netrepte nezmysly. Latitude je z núdze cnosť, žiadna predzvesť prémie. Že je Renault schopný robiť prémiové modely, dokazujú iné vozy. Akurátne si tu niekto nevidí na špičku vlastného nosa, nie ešte o kúsok ďalej... 8-s
26. 7. 2012 21:22
Re: Luxusny Renanult? Nieee!
teda Klaudie, to koukám - ty a máš zdravý názor na jinak nedotknutelný Renault? Gratuluji ;-)

Btw souhlasím s tebou, lépe řečeno s celýn příspěvkem :yes: