Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Clio Grandtour: první jízdní dojmy (s batůžkem na zádech)

Renault na novinářské předvánoční prezentaci ve francouzském Nice představil velmi očekávané Clio Grandtour. Má novinka na zavedené konkurenty?
Zpět na článek
28. 12. 2007 10:26
neregistrovaný "dlabas"
28. 12. 2007 10:42
neregistrovaný "mickey7"
28. 12. 2007 12:32
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
28. 12. 2007 17:17
neregistrovaný "dlabas"
28. 12. 2007 18:30
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
28. 12. 2007 10:28
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 11:25
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 18:22
28. 12. 2007 17:04
neregistrovaný "Michal Polan"
30. 12. 2007 18:36
28. 12. 2007 10:58
neregistrovaný "chytrak1"
28. 12. 2007 11:19
neregistrovaný "lukasunucka"
28. 12. 2007 11:23
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 11:59
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 12:05
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 12:07
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 12:14
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 12:14
neregistrovaný "čmoud"
28. 12. 2007 12:16
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 15:57
neregistrovaný ".arfan"
28. 12. 2007 12:24
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 12:29
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 12:32
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 18:25
28. 12. 2007 18:00
neregistrovaný "LeonART"
28. 12. 2007 13:30
16. 2. 2008 10:56
anonym
23. 9. 2008 15:08
neregistrovaný "1305"
28. 12. 2007 11:32
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 12. 2007 12:17
neregistrovaný "čmoud"
28. 12. 2007 13:56
neregistrovaný "SR"
28. 12. 2007 18:23
neregistrovaný "mig52"
28. 12. 2007 13:17
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 13:29
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 14:02
neregistrovaný "AG"
29. 12. 2007 13:16
neregistrovaný "LT"
28. 12. 2007 15:26
neregistrovaný "chytrak1"
28. 12. 2007 18:57
anonym
28. 12. 2007 20:05
neregistrovaný "Blizzard"
28. 12. 2007 20:23
neregistrovaný "Beaumont.."
31. 12. 2007 20:37
anonym
7. 1. 2008 18:22
anonym
28. 12. 2007 13:27
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 14:10
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 13:46
28. 12. 2007 14:05
neregistrovaný "Ven"
28. 12. 2007 14:44
30. 12. 2007 17:34
neregistrovaný "Jirci"
7. 1. 2008 18:25
anonym
28. 12. 2007 16:41
neregistrovaný "Hamounovitch"
28. 12. 2007 22:53
neregistrovaný "Kapa"
29. 12. 2007 16:39
neregistrovaný "breznev"
28. 12. 2007 18:39
28. 12. 2007 18:44
anonym
28. 12. 2007 22:42
neregistrovaný "__Teddy__"
1. 1. 2008 12:53
neregistrovaný "osobni zkusenost"
4. 3. 2008 11:55
anonym
28. 12. 2007 20:31
anonym
28. 12. 2007 20:32
anonym
29. 12. 2007 16:46
neregistrovaný "breznev"
30. 12. 2007 12:07
29. 12. 2007 18:53
29. 12. 2007 20:25
neregistrovaný "juha__juha"
neregistrovaný "dlabas"
28. 12. 2007 10:26
1,5 dCi (6st. př.) vs 1,5 dCi (5st. př.)
Není v tabulce nějaká chyba. Nechápal bych pak výhodu 6-ti kvaltové převodovky oproti 5-ti stupňové. Pokud se podívám do tabulky tak se 6-ti kvaltem má clio horší spotřebu a zrychlení. Přitom maximální rychlost je stejná. Nějak mi to hlava nebere 8-s
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mickey7"
28. 12. 2007 10:42
Re: 1,5 dCi (6st. př.) vs 1,5 dCi (5st. př.)
Asi to má kratší převody a musí se řadit další(4.) stupeň, a proto ten delší čas.
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
28. 12. 2007 12:32
Re: 1,5 dCi (6st. př.) vs 1,5 dCi (5st. př.)
Dobrý den, chyba to není. Výkon i točivý moment jsou u 6st. posunuty o něco výše, navíc 5st. má jinak poskládané převody než 6st. Podobně je to i u Grand Modusu, který také představíme.
neregistrovaný "dlabas"
28. 12. 2007 17:17
Re: 1,5 dCi (6st. př.) vs 1,5 dCi (5st. př.)
Jasně s tím souhlsím, ale věšinou při použítí 6-tky při 130km/hod by motor měl točit míň než u 5-ti kvaltu. Zkráka bych očekával nižší spotřebu.
Pokud je 6-ti kvalt rozložen přesně stejně jako 5-ti kvalt, tak koupi takové motorizace moc nechápu. Jediné včem je výhoda je vyšší točivý moment o těch 20Nm, ale tím výhoda končí. Asi by si to člověk musel vyzkoušet v realitě a pak se rozhodnout.
Sám vlastím Clio 1.5 dCi 48kW/160Nm a na dálnici bych si další kvalt uměl představit. Sice asi jen na rovině nebo do mírného kopce. U silnější 60kW verze by se určitě vyplatila. Při 130km/hod točím 3000-3100 ot/min.
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
28. 12. 2007 18:30
Re: 1,5 dCi (6st. př.) vs 1,5 dCi (5st. př.)
Jistě, tabulkové hodnoty pro spotřebu mimo město je jedna věc a věc druhá je spotřeba při 130 km/h v reálu. Hodnota spotřeby při mimoměstském cyklu se měří tak, že se při testování automobil pohybuje rychlostmi od 0 do 120 km/h.
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 10:28
0d 24.12
Od 24.12. trcala na titulke nova Fóbia!!!!!! Bol to zamer? :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 11:25
Re: 0d 24.12
Dětem by se nemělo nalévat,nebo piješ tajně tátovy zásoby?
neregistrovaný "Michal Polan"
28. 12. 2007 17:04
Re: 0d 24.12
Ty taky jednou dospěješ, seki. Jen už aby to bylo.
30. 12. 2007 18:36
Re: 0d 24.12
kašli na Daniela, ten z toho nevyrastie nikdy...
neregistrovaný "chytrak1"
28. 12. 2007 10:58
vzhled
Nevim jak v reálu. Ale podle tehle fotek to naroubování zádi vypadá dost hrozně. A přitom ty oficiální fabrický foto byly slibný. Ale zde je to na některejch fotkách jak slátanina 3(!) aut (předek, pak divně navazující kabina a pak naroubovanej kufr). Myslim že zatímco Škodě se moc nepovedl hatchback a Combi je vyvážený, tak u renaultu dopadly úplně opačně.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "lukasunucka"
28. 12. 2007 11:19
Re: vzhled
JJ souhlas, zatímco kombík od škodovky je vyvážený a ten od renaulta je dost nepovedený...škoda :no: :no:
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 11:23
Re: vzhled
I já se pod toto musím podepsat,ta klesající záď vypadá z bočního pohledu dost otřesně,i toto potvrzuje,že v MB kombíky opravdu umí a Pažout Clio také hravě smázne.Takže pro Renault :no:
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 11:59
Re: vzhled
Skodlivka je najvacsie ho.no, ktore sa kedy vyrabalo! Odporne, hnusne, nekomfortne, nespolahlive, lacne krabice, bez vkusu, imahe, bez emocii, bez prestize, bez mena! Odpad automobiloveho priemyslu! Australania to vystihli presne: "sype sa ako piesok" :no: :no: :no:
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 12:05
Re: vzhled
Závist, závist a zase jen závist... :no: Vidím, že jste se na Slovensku od nás dobře přiučili
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 12:07
Re: vzhled
>:D >:D Si robis srandu nie? Co ako ti mam zavidiet? Tu tvoju Skodovku? Ja si vozim * v lepsej znacke ;-)
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 12:14
Re: vzhled
Nikde jsem nepsal, že závidíš mě, asi jsi udělal chybku v překladu... Jinak si znovu po sobě přečti co jsi napsal výše a nic jiného než závist to není (leda diagnóza - chorý mozek, ale to doufám ne)
neregistrovaný "čmoud"
28. 12. 2007 12:14
Re: vzhled
V čem? Bentley? Maybach?
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 12:16
Re: vzhled
Jestli už má řidičák a nový auto, tak je to Ceed >:D
neregistrovaný ".arfan"
28. 12. 2007 15:57
Re: vzhled
:yes: ;-)
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 12:24
Re: vzhled
Věčná škoda,že si v té "lepší značce" nemůžeš vozit kromě * také mozek ty momentálně zaostalý,retardovaný a infantilní prosťáčku.Vzhledem k duševní úrovní tvých příspěvků prostě řidičák mít nemůžeš a pokud ano,tak bych toho,co ti je vydal zažaloval za obecné ohrožení. :-)
neregistrovaný "seki1"
28. 12. 2007 12:29
Re: vzhled
cu.ak si tu jedine ty! Ty GTI-ho ritni lizac! Si zamestnanec Skody a vozis sa na sluzobnej Fóbii HTP. Preto trpis komplexom ty č.ně !
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 12:32
Re: vzhled
Velice vtipné a originální,ty už máš vlastní názor?,nebo ti to poradil dajaký ujo?
neregistrovaný "LeonART"
28. 12. 2007 18:00
Re: vzhled
Typický prejav človeka frustrovaného z vlastnej neschopnosti >:D
28. 12. 2007 13:30
Re: vzhled
odkdy je Ikarus lepší značka? ;-)
anonym
16. 2. 2008 10:56
Re: vzhled
naprosto s tebou nesouhlasím. Nová Fabia je hnusná jak krátká tak dlouhá. Tohle vypadá slibně.
neregistrovaný "1305"
23. 9. 2008 15:08
Re: vzhled
Přidávám se na tvou stranu, Fabia je něco, co jak vepředu, tak i vzadu, jakoby "přetéká". Potom debata o motorech je na fruhém místě, Fabie stačí konkurovat jen s větším objemem, s těmi svými "sekačkami" tříválci je jaksi "mimo mísu".... Prostě sebekrásnější auto s HTP mi nejde "pod nos"!!!!
neregistrovaný "Ada je zase tady"
28. 12. 2007 11:32
Placena reklama?
Pokud by ten clanek byl pravdivy a vyvazeny, musel by ctenarum sdelit jasne: take tento vyrobek fy rendlik a syn je osklivym, nekvalitnim, nepraktickym a drahym krapem s nejhorsi servisni siti.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "čmoud"
28. 12. 2007 12:17
Re: Placena reklama?
..á zase promluvil majitel audi 80 >:-[]
neregistrovaný "SR"
28. 12. 2007 13:56
Re: Placena reklama?
takze najdebilnejsi cech ma prezyvku ada je zase tady.....hmm pekne retardovane ako jeho nazory...vo Vasej krajine by mali naozaj zvazit ci neodpoja internet z psychiatrickych liecebni ;-)
Avatar - Ronault.
28. 12. 2007 14:23
Re: Placena reklama?
Ada je zpět? No tak myslím, že by se měl opět zahrabat. Ale z druhé strany se musí říct, že internetové diskuze jsou jediný prostor, kde intelektuálně méněcenní lidé mají možnost vyjádřit svůj názor. Jinde by je vypískali, že ano :-) >:D
neregistrovaný "mig52"
28. 12. 2007 18:23
Re: Placena reklama?
Napiš nám ještě něco o Japoncích....
28. 12. 2007 12:49
KONKURENT S NOBLESOU
Velice Clio Grandtour vitam. Na trhu musi byt konkurence a vysadni postaveni jedne firmy nikdy nevede k dobremu. Zakaznik si dnes vybira z Fabie Combi, 207 SW a timto autickem. Clio Gtour prinasi jakousi francouzskou noblesu. Vizualne je z teto trojky myslim nejpovedenejsi.
Kazdy z teto trojky se drzi sveho. Fabia je takovym prepravnim "traktorem", ktery se honosi prostorem. O vytribenosti nebo napaditosti se v jazyku Skody nemluvi.
207 SW je povedenym vozem s vynikajicim interierem a pro malou rodinu s dostatecnym prostorem. Svou napaditosti a sarmem oslovuje mnoho zakazniku.
Clio Gtour vidim jako vuz pro zacinajici rodinu, par nebo i pro prakticky smyslejici zenu. Clio Gtour vynasi svuj sarm do stejnych vysek jako 207, ale decentni "batuzek" mu slusi jeste lepe.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Jáj"
28. 12. 2007 13:17
Re: KONKURENT S NOBLESOU
V zásadě souhlasím, jen nevím co má znamenat "přepravním traktorem". Právě jízda je totiž hlavní výhodou Fabie proti konkurentům, zejména verze Sport je díky povedeným sedačkám a příjemně tvarovanému volantu co do požitku z jízdy napřed. Nápaditost jsem u Fabie objevil nejednu, ale co mě velmi mile zaujalo bylo ovládání roletky zavazadlového prostoru. Kdo se kdy s nákupem v ruce snažil zaháknout standardní roletku do háčků pochopí a poděkuje Škodovce za tento nápad převzatý z Octavie. Jinak design je věcí osobního názoru, ale tam bych Fábii na první místo neřadil, i když zde uvedené fotky Clia mě dost zklamaly...
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 13:29
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Souhlas,ale nad roletkou moc nejásej,zase tak moc dobře nefunguje,tedy pokud ve Fabii není nějak upravená.
28. 12. 2007 13:55
Re: KONKURENT S NOBLESOU
V porovnani s francouzskymi vozy bude Skoda vzdy ta mene pohodlna. Fabia Combi ma sve plusy a hlavne cesky zakaznik se na ni bude divat jinak, nez na "francouze". Fabia Combi vyzdvihuje prave to, co standartni cech chce a potrebuje. Pohodli pro nej vetsinou neni mezi prvnimi pozadavky (v teto tride).
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 14:02
Re: KONKURENT S NOBLESOU
To ano,Škoda nikdy nebude v tomto směru stejná jako kupř. Renaulty,zde je možnost výběru-pohodlí versus jízdní vlastnosti.Je dobře,že je z čeho vybírat,ovšem jak jsi správně napsal,pohodlí hledejme o dvě třídy výše.
28. 12. 2007 14:10
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Souhlas :yes:
neregistrovaný "LT"
29. 12. 2007 13:16
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Fabia krátká i combi vypadá ve skutečnosti fakt směšně, na tom se tu shodneme asi všichni, 207 SW je zase se svoji zadní partií zbytečně extravagantní, Clio je takové obyčejné kombi, nicméně s vizáží, která se přímo jako kombi netváří, spíše jako delší hatchback, což dokumentuje pozvolna klesající záď, podobně jako tomu bylo u Fab.Combi1.
neregistrovaný "chytrak1"
28. 12. 2007 15:26
Re: KONKURENT S NOBLESOU
No on je spíš problém v tom že pro každýho má pohodlí jinej význam. A nvíc je to velmi závislé na způsobu užívání.

Já se třeba nikdy nesvezu v Renaultu pohodlněji než ve Škodě - sedalda jsou opravdu moc měkká, a pérování jabysmet. Na druhou stranu mi škoda přijde komfortnější než některé vysloveně tvrdé německé výrobky, což taky nemusim. Takže pro mě je to oprvadu ten optimální komromis, umožňující navíc rychlou a bezpečnou jízdu např. na dálnici. Prostě měkkost francouzů se pro mne stává často velmi nepohodlnou, a příjemný je to pouze prvních 5 minut.
anonym
28. 12. 2007 18:57
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Verze fabia sport je trochu nadsazená .Mám clio wiliems a a nějakej trotlík s fabii si může tak nechat zdát o jízdních vlastnostech clia.
neregistrovaný "Blizzard"
28. 12. 2007 20:05
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Je mi vas lito :-) urpimne neberte to zle....
neregistrovaný "Beaumont.."
28. 12. 2007 20:23
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Jasně, že srovnávat Clio Williams (tedy špičkovou a drahou limitovanou sérii) s běžnou Fabií je trochu mimo mísu. Ale taky je pravda, že dnes se nálepka "Sport" bezhlavě lepí na všechno, aniž by to se sportovním autem mělo cokoliv společného. Extrémním případem je Opel Combo Sport (!!), ale už i u té Fabie je to na pováženou.
anonym
31. 12. 2007 20:37
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Fabia kombi asi preto sa Vám páčí že máte výšku do 165 cm aj s topánkami,lebo len takí sa tam-myslím vzadu utiahnu-potom pravdaže má kufor 480l-je to kombi pre 2 normal osoby s priemernou europskou výškou !! :no:
anonym
7. 1. 2008 18:22
Re: KONKURENT S NOBLESOU
ve výšcem FII? ach ty chudáčku, tys nám zapomněl, že nová fabia je až moc vysoká a nad hlavami je tam až moc místa co?
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 13:27
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Je to opravdu věc názoru,"decentní batůžek" mi připadá spíš jako špatně přisáté klíště na zadku chrta,ale budiž.Jen nechápu,co je zrovna na Cliu nápadité?207 a Fabia,to asi ano,i když v tomto segmentu je velikost zavazadlového prostoru hodně pádný argument,takže prostor je ohromné plus.Z těchto důvodů považuji Clio za nejslabší článek a nyslím,že mi budoucí prodeje dají za pravdu.Ale nechme čas plynout a teprve pak hodnoťme.
28. 12. 2007 14:00
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Porovnal bych to k architekture. Skoda je goticka. Prisne rezane, opakujici se geometricke tvary. Renault je barokni. Vizualne dotazene krivky s velkym durazem na napaditost a estetiku.

Mohl jsem pouzit neco jineho nez gotiku. Sam jsem velkym obdivovatelem gotickeho slohu. Pouzil jsem ji jen abych zduraznil rozdil mezi designem Skody a Renaultu.
neregistrovaný "AG"
28. 12. 2007 14:10
Re: KONKURENT S NOBLESOU
Když mně to Clio přijde,pokud použiju architekturu,jako multislohová slátanina,která se stavěla moc dlouho a vystřídalo se na ní mnoho architektů.Clio je stejně tak barokní,jako neorenesanční a tady ztrácí tvář.
Jinak impozantní zjev gotických katedrál snad ani nelze neobdivovat. :yes:
28. 12. 2007 13:46
Grand
Z původních fotografií jsem měl pocit, že Clio těžce zatopí Fabii a převálcuje 207ku, takže se právem bude prát o zlatou mezi malými kombiky. Z toho co máme teď k dispozici už tak nadšen nejsem. Elegance je ta tam a z některých úhlů to vypadá celkem dost podivně. Snad to bude v reálu lepší... zatim to je pro mě zklamání ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ven"
28. 12. 2007 14:05
Renault
No jasně jak to není česko-německá drahotina tak je to špatné.Přeju Renaultu dobré prodejní uspěchy s Cliem combi. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
28. 12. 2007 14:33
Kde je ten problém s designem?
Mnoho diskutujícím se design nelíbí. Kde je ten problém. Při detailnějším pohledu jde vidět, že doní linie zadního okénka postupuje plynule. Bohužel horní nenavazuje úplně přesně na lini dveří. Tam je asi ten rozdíl mezi designem Škody a Renaultu a prostě česká nátura nemá ráda výstřelky a je naučená od VW přijímat pouze rovné, plynulé a jednoduché tvary. Jinak je design opravdu povedený. Samotná záď a její přechod mezi oknem a dveřmi silně připomíná povedou Lagunu III Grantoure a světla jsou oproti Fobii opravdu stylová. A naprosto skvěle řešený přechod nárazdníku a dveří, kdy netřeba při vyndávání věcí z kufru překonávat překážku, to je teprve znak kombi. Je Fajn, že má Fobie nepatrně větší kufr, ale když povezu něco většího, tak se mi bude lépe nakládat sem, dokonce můžu jet s nedovřenými zadními dveřmi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
28. 12. 2007 14:44
Fabia
Oproti Fabii to je o něco lepší... prohlížel jsem Fabii kombík v různých barvách a kupodivu se neosvědčila ani "zmenšující" bílá, auto pořád vypadá moc úzké a vysoké, trošku jako kulisa ;-). Relativně nejlépe vypadá nějaká pastelová a velká kola (červená, zajímavá by mohla být s bílou střechou, ale to se asi vyrábět nebude, Škodovka to IMO nechá jako image pro 5dv).

Clio zřejmě doplatilo na shodné zadní dveře s 5dv., které tak úplně hladce nenavazují... ale z běžných úhlů to vypadá dobře.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirci"
30. 12. 2007 17:34
Re: Fabia
Druhý pár dveří má jiný tvar než krátké Clio. Stejně jako Fabia Combi u "C" sloupku více skloněné vpřed
anonym
7. 1. 2008 18:25
Re: Fabia
pastelová červená s bílou střechou se 100% vyrábí:-) ale combi se mi teda líbí daleko víc, než hatchback
neregistrovaný "Hamounovitch"
28. 12. 2007 16:41
Plechovka...
Ježkovi voči, to je plechovka, hrubě se mi nelíbí a v kombinaci s prosnulou renaultovskou kvalitou pryč od toho, budu hledat auto pro manželku někde jinde.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Kapa"
28. 12. 2007 22:53
Re: Plechovka...
s tvojou teoriu najskor v hrackarstve odkial mas aj ty ,,bouraaak"" :no: :no:
neregistrovaný "breznev"
29. 12. 2007 16:39
Re: Plechovka...
pan ma bouraaaaaaak. Jezdi na Chevrolete spark 0.7.... z vyprodeje,zaplatil zan 450tisic...kvalitni vuz, nemal jeste zadnou zavadu a je spokojen...jasne, kdyz najel 5 tisic za 5 let
anonym
4. 3. 2008 11:37
Re: ODPOVĚĎ NA ČLÁNEK PLECHOVKA
Když tomuto autu říkáte plechovka,tak bych chtěl vidět Vaší manželku.A mimochodem nepíše se prosnulou,ale proslulou!
Jinak to auto si já pro manželku koupím.
28. 12. 2007 18:39
UMĚNÍ CHTĚNÉHO
Znáš to z domova, maminka ti často říká - necpi se, kam nemáš. Veškerý šarm Clia je tatam. Je to zvláštní, ani 207 ani Clio se neumí k problému podívat čelem. Paradoxně ten, od koho by člověk čekal nejméně schopnosti udělat krásné malé kombi vítězí na celé čáře. Jistě, kdo již viděl živou Fabii, dá mi za pravdu, že prodloužením zádi Fabia nejen neztratila, naopak získala. Získala úplně jinou dimenzi. A jak hatch tak mutace kombi jsou dvě veskrze krásné samostatné karoserie. U škody navíc nejde o hru na kombí, to opravdu kombi je. Clio mi připadá až moc kýčovité, pro svou jaksi rádoby stylově ubíhající střechu.

Nahoře někdo píše, že Clio je ideální pro "začínající rodinu", no, pominu-li pomatenost tohoto sousloví, pak myslím, že i přes jisté výhrady panuje dnes v subsegmentech dobré kombiprostředí. Praktik, který ví, na co je kombi dobré, bere výbornou Fabii, rádobystylař asi bude volit Clio a 207... to fakt nevím. Protože nekoupit si od Peugeota 207 hatche (krásku krás) a zvolit kombíka... to snad může jen estetický puberťák.
Rozbalit vlákno
5
anonym
28. 12. 2007 18:44
Re: UMĚNÍ CHTĚNÉHO
Clio sa snažilo a aj by možno malo väčší kufor, ale ide o dizajn. Fabia nie je tak krásna, ale ona je podarená a hlavne slúži tomu čomu má. A to je kufor. Ten puberťak je dobre vystihnutý. Toto auto vôbec neslúži tomu čomu má. Keď som naživo videl kufor 207SW, myslel som, že dealer žartuje. :-|
neregistrovaný "__Teddy__"
28. 12. 2007 22:42
Re: UMĚNÍ CHTĚNÉHO
"...prodloužením zádi Fabia nejen neztratila, naopak získala..."
No, da sa to aj tak povedat, to je ten "pozitivny pristup". Ja by som skor povedal, ze Fabia-kombi je vdaka vacsej dlzke o nieco menej disproporcna ako "kratka" Fabia (to je zas asi "negativny pristup"). A pritom by sme obaja mali v podstate rovnaky nazor, ze predlzenie z hatchback-u na kombi Fabii prospelo...

S cim vsak nesuhlasim je to, ze su to 2 samostatne karoserie. Kdeze, ani napad! Odpredu az po druhy par dveri je to jedna stavba. Rozdiely su az v zadnej casti. Ale tak na 70% je to rovnaka karoseria...
30. 12. 2007 18:31
Re: UMĚNÍ CHTĚNÉHO
Vpodstate správne. Hatchback po francúzsky, kombík v češtine. Francúzske kombíky sú štýlovejšie, aj keď krásy veľmi nepobrali, podľa mňa to už s tvarmi trochu prehnali. Menej by bolo viac, prílišná invencia je už trochu na škodu.
U Fabie je to inak. Vzhľadovo je na opačnom konci spektra a v jej prípade je tým horším hatchback, ktorý vyzerá hrozne. Kombík nepatrí zrovna k elegánom, ale už sa dá naňho aspoň pozerať, dĺžka zdárne zamaskovala totálne nevydarené proporcie. Voči francúzskym konkurentom je ale o kus praktickejší.
Napriek tomu rozumiem ľuďom, čo si kúpia Clio v kombíčku, je dobré že tu je, každý si môže vybrať auto podľa svojej chute, vkusu, potreby aj peňaženky.
neregistrovaný "osobni zkusenost"
1. 1. 2008 12:53
Re: UMĚNÍ CHTĚNÉHO
O co je fabia kombi praktictejsi? O nekolik desitek litru vetsi kufr? ;-)
Uz 206sw mela par praktickych vychytavek, o kterych se fabii kombi ani nesnilo. Nizka nakladaci hrana, oteviratelne okno patych dveri, sirka mezi podbehy 114 cm.
anonym
4. 3. 2008 11:55
Re: UMĚNÍ CHTĚNÉHO
Jen jestli někdo nebrání jen jednu značku a to Peugeota 207 a dělá reklamu na úkor Clia.
28. 12. 2007 18:51
Hmmm,jak to tak vypada.....POZOR,POZOR
...z ohlasu na auto v diskuzi,v prodejnosti zustane stejne poradi,jako poradi-kdo prisel driv(samozrejme myslim u nas).Prvni Fabia:Domaci auto,v podstate celkem kvalitni a jiste pohlednejsi nez jeji kratsi segra.Druha 207:Celkove asi pohlednejsi,ale mensi a mene spolehliva.Treti Clio:Tak trochu mix konkurentu-predek vzdalene pripominajici 207(znak taky na kapote a vubec koncepce predni casti),zad Fabie(na oko site horkou jehlou,urcita strohost)...Slava vitezum,cest porazenym????
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 12. 2007 20:31
MOTOR 1,2 TCE
Ten motor bude super 1,2 74 kw lepši jak htp
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 12. 2007 20:32
MOTOR 1,2 TCE
Ten motor bude super 1,2 74 kw lepši jak htp 51 kv
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "breznev"
29. 12. 2007 16:46
Re: MOTOR 1,2 TCE
poznas jeho zivotnost, druh paliva a prevadzkove naklady ? asi nie, ... na com si robil autoskolu? na skode 105? ..
Avatar - Emel
30. 12. 2007 12:07
Re: MOTOR 1,2 TCE
Nechápu narážku na Š105 při autoškole... na Š105 dělalo autoškolu hodně lidí a jediné co to o nich vypovídá je to, že jsou to převážně zkušenější řidiči ve středních letech narozdíl od začátečníků s autoškolou na Matizu.
30. 12. 2007 18:35
Re: MOTOR 1,2 TCE
Je to tak. Moja autoškola to bola Škoda 105 GL a spomínam na ňu s úsmevom. Prvé auto, ktoré som s novým vodičákom sedlal, bol Moskvič 412. Chlapec, čo robil šoferák na Forde Fiesta pár rokov po mne, ho takmer nedokázal rozbehnúť a udržať na ceste...
Avatar - Ronault.
29. 12. 2007 18:53
MOTOR 1,2 TCE
Nevím, co se rozčiluješ...? Řekl to sice jednoduše, ale má v zásadě pravdu. Určitě bude tahle jednadvojka lepší neř tříválec HTP. To ostatně každá jednadvojka >:D Nebo máš HTP doma a máš z toho mindráček? ;-) To chce klid a nohy v teple :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "juha__juha"
29. 12. 2007 20:25
Re: MOTOR 1,2 TCE
ten motor ma turbo, tak nejak netusim co srovnavate
Avatar - Ronault.
29. 12. 2007 23:37
Re: MOTOR 1,2 TCE
No a? I tak je lepší... Turbo neturbo... a i bez turba je ta 55 kW lepší... ;-)