Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio III na vlastní kůži!

Renault dnes v 16 zemích současně představil třetí generaci modelu, kterého se zatím prodalo 8,7 milionu kusů. Auto jsme prolezli odshora dolů a v kůži konkurence bychom věru být nechtěli...
Zpět na článek
16. 6. 2005 15:01
neregistrovaný "Ken"
19. 6. 2005 11:51
neregistrovaný "clio"
16. 6. 2005 15:20
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 15:34
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 17:00
neregistrovaný "paja"
16. 6. 2005 17:30
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 17:31
neregistrovaný "major"
16. 6. 2005 17:43
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 16:45
neregistrovaný "Ike"
17. 6. 2005 19:12
neregistrovaný "Ada"
20. 6. 2005 10:10
neregistrovaný "Jenda"
16. 6. 2005 17:35
neregistrovaný "kedyson"
16. 6. 2005 18:07
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 6. 2005 01:19
neregistrovaný "RUZ"
17. 6. 2005 01:44
neregistrovaný "kedyson"
17. 6. 2005 10:21
neregistrovaný "franta"
17. 6. 2005 11:01
neregistrovaný "Steve"
17. 6. 2005 14:46
neregistrovaný "2,7 RS"
23. 6. 2005 01:50
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2005 01:38
neregistrovaný "TRUCKER"
21. 6. 2005 11:34
neregistrovaný "Nimra"
16. 6. 2005 19:20
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 19:31
neregistrovaný "misoo"
16. 6. 2005 22:58
neregistrovaný "Otaznik"
17. 6. 2005 06:03
neregistrovaný "juro"
17. 6. 2005 07:58
neregistrovaný "haya"
17. 6. 2005 09:19
neregistrovaný "gybby"
17. 6. 2005 10:46
neregistrovaný "paja"
17. 6. 2005 09:14
neregistrovaný "Kačer"
17. 6. 2005 09:45
neregistrovaný "Zadok"
17. 6. 2005 09:56
neregistrovaný "paja"
17. 6. 2005 17:29
neregistrovaný "benQ"
17. 6. 2005 13:41
neregistrovaný "TT"
17. 6. 2005 13:46
neregistrovaný "anonym"
17. 6. 2005 15:13
neregistrovaný "TT"
17. 6. 2005 23:23
neregistrovaný "patrik"
17. 6. 2005 23:20
neregistrovaný "evo9_sk"
17. 6. 2005 23:37
neregistrovaný "Skus Toto"
18. 6. 2005 09:25
neregistrovaný "evo9_sk"
18. 6. 2005 09:22
neregistrovaný "Jirka"
18. 6. 2005 15:03
neregistrovaný "merc"
18. 6. 2005 15:21
neregistrovaný "Marko"
18. 6. 2005 17:03
neregistrovaný "merc"
19. 6. 2005 00:49
neregistrovaný "Tom"
19. 6. 2005 09:13
neregistrovaný "merc"
19. 6. 2005 12:29
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 12:40
neregistrovaný "anonym"
19. 6. 2005 12:41
neregistrovaný "Marko"
19. 6. 2005 13:48
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 19:22
neregistrovaný "Marko"
19. 6. 2005 20:55
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 16:41
neregistrovaný "JJ"
20. 6. 2005 09:54
neregistrovaný "gybby"
20. 6. 2005 10:23
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:09
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 11:16
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:24
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 11:45
neregistrovaný "GTI"
23. 6. 2005 02:15
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2005 09:18
neregistrovaný "Datel"
20. 6. 2005 11:17
neregistrovaný "petriik"
20. 6. 2005 11:49
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 12:28
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 12:54
neregistrovaný "gybby"
20. 6. 2005 15:24
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 13:05
neregistrovaný "petriik"
20. 6. 2005 15:15
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:30
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 15:44
neregistrovaný "MM"
20. 6. 2005 15:56
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:52
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 16:20
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 16:32
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 18:05
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 18:51
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 16:47
neregistrovaný "MM"
20. 6. 2005 16:54
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2005 08:01
neregistrovaný "gybby"
21. 6. 2005 11:20
neregistrovaný "gybby"
21. 6. 2005 10:06
neregistrovaný "petriik"
22. 6. 2005 11:23
neregistrovaný "Zdenek"
22. 8. 2005 23:34
neregistrovaný "švihák"
6. 4. 2007 21:52
anonym
neregistrovaný "Ken"
16. 6. 2005 15:01
Jo, jde to
Ty zadní světla u 3D mi nějak připomínají Astru, ale jinak je to pěkný, ženský, autíčko. Počkáme na punto a 207 a pak uvidíme, které je nejkrásnější k těm našim barbínám.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "clio"
19. 6. 2005 11:51
Re: clio
vypada to cely jako astra
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 15:20
Hmm...
...tak na to pozeram, a ... myslim si, ze dizajnom exterieru aj interieru by to v segmente dolnej triedy malo byt momentalne (ale mozno iba na pra tyzdnov ci mesiacov) "papierovo" najvyraznejsie auto. Klasicky hatchback, pomerne vyrazny dizajn, a na rozdiel od Kena si nemyslim, ze je to iba auto pre Barbiny. Ma to ieco chlapskeho vsebe. Na druhu stranu, bojim sa, ze auto nebude neprekonatelne - zas taka superhviezda to asi nie je (ze by aspon v mojom pripade bolo prirodzenou volbou "dokonalosti")...hlavne ak v nasledujucich 18 mesiacoch bude nasledovat v tomto segmente "palba" noviniek. Takze striedmost bude namieste. A posudzovat toto auto bude mozne viac ako kedykolvek predtym az po prichode jeho konkurentov. Myslim, ze hlavne Peugeot 207 bude uder "na komoru"....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 15:34
Skore predstavenia
Je tu dalsia premiera, ktora sa v mediach odohrava podstatne skor, ako na autosalone, resp. v showroomoch. Kedze tu za poslednych par dni zaznelo par ponosov na taketo praktiky, mozem podat vysvetlenie preco sa to tak rozmohlo: Netyka sa nas, ktori auta denne sledujeme, ale vacsinovej skupiny "beznych" zakaznikov. Prave im su urcene taketo medialne predpremiery. Velka cast z tychto ludi su toti kupcovia, ktori prave zvazuju kupu auta. A tieto obrazky "donutia" pomerne nezanedbatelnu cast z nich pockat s kupou az na uvedenie noveho Clia. Ak by tieto fotky neboli vypustene, cela skupina zakaznikov by bola stratena. A z vlastnej skusenosti viem, ze ak niekomu radim, aby nekupoval konkretne auto, pretoze do roka bude predstaveny nastupca - dotycna osoba ma tendenciu mi neverit. A dovod: co nevidia, tomu neveria. (samozrejme, potom su vzdy neprijemne prekvapeny, a ak maju leasing tak casto aj frustrovany z toho, ze platia za auto, ktore uz nie je aktualne a teda realne nema ani zodpovedajucu cenu. Co je fakt blby kseft. ). Takze podobny postup (foto-predpremiery) ma velmi pragmaticky dovod. Obchodne-marketingovo sa to naozaj oplati... Aj ked pre mna boli tiez krajsie casy prekvapeni pod bielou plachtou na velkych autasolanoch, resp. dva dni nabite novinkami. To uz teraz ma vyznam iba pri konceptoch...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "paja"
16. 6. 2005 17:00
Re: Skore predstavenia
Na jednu stranu mas pravdu, ale priznejme si, ze pokud by automobilky v Evrope cekaly na autosalon hodny premiery noveho vozu, tak maji pouze dve volby...jarni Zenevu a podzimni Frankfurt resp. Pariz, ostatni tedy Bologna, Birmingham jsou vhodne spise pro prezentaci z markentingovych duvodu mistnich vyrobcu, jelikoz vedi, ktery trh je zivi...Neni se tedy co divit. Stale vsak jeste zbyva dost novinek pod plachtou (v tech se preci vyziva i nase Skoda), takze neni proc smutnit, navic autosalon ma neopakovatelne kouzlo, ktere vetsinou vede k pusteni nasporeneho budgetu pro nakup. Navic podobne predpremiery nam fandum zajistuji temer kazdy tyden prisun zcela noveho modelu, nebo alespon vyrazne modifikace, ci karosarske varianty . Jinak ke Cliu, toto bionicke auticko nam opet povyrostlo (dostava se na rozmery hatchbacku nizsi stredni tridy zacatku 90-tych let a rozvorem je prekonava) a tim padem je opet dospelejsi, nicmene vyuziti vnitrniho prostoru je u konce, tudiz si lze vybrat mezi vetsim prostorem vzadu, nebo objemem zavazadelniku (zatimco zminovana stredni trida obvykle nabizela pres 300 litru, nyni se na tuto hodnotu temer nikdo ze stejne dlouhych malych hatchu nedostane), kvalitnejsi materialy jsou samozrejmosti, stejne jako postupne tloustnuti (inu, bezpecnost), tam kde by jeste nedavno pro mestsky provoz stacilo 60k, musi byt 80 apod. jsetlize Clio prichazi prvni z nove vlny generaci a alespon na obrazich vypada tak jak vypada, nezbyva se jen tesit na konkurenci, ktera musi byt min. stejne dobra, pokud chce byt uspesna...
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 17:30
Re: Skore predstavenia
Ano, mas takmer vo vsetkom pravdu. (Akurat, ze ja si este pamatam dobu, ked automobilky predstavovali nove vozy prave na tychto dvoch shows). Ja som len objasnoval dovody, ktore nie su kvoli nam, ale kvoli beznym konzumentom. Inak Clio: tiez vo vs. suhlas - iba poznamka: konkurencia nemusi byt nutne lepsia. Tie auta co pridu su uz hotove (min. na 95% aj tie buducorocne) - takze teraz uz upravy "proti" Cliu nestihnu. Ale z logiky veci vyplyva, ze pri sucasnom stave techniky budu plus minus rovnake. Asi aj tie rozmery a vybava. Dizajn a sparcovanie, to uz je ine. Tam je to vzdy hop alebo trop. Napr. buduce Punto sa mi vobec nepaci.
neregistrovaný "major"
16. 6. 2005 17:31
Re: Skore predstavenia
No ale to by predsa predajcovia šli proti sebe. Oni staré autá potrebujú predať a pokiaľ možno za čo najvyššiu cenu. Problém vidím inde. Ak by čakali na autosalóny, tak ich novinka sa stratí v priehrští ostatných noviniek. Preto tieto predčasné oznámenia. No a ak k tomu prirátame, že nejedna redakcia to okorení titulkom Exkluzívny test nového Clia! (to nie je výčitka redakciám), tak si automobilka môže byť istá, že ich auto aspoň na čas medzi ľudmi zarezonuje. Mne to celkom vyhovuje. 10 fotiek si vychutnám viac, než 100 z autosalónu.
neregistrovaný "Marko"
16. 6. 2005 17:43
Re: Skore predstavenia
Cakal som, kto s tym pride prvy. Ale ono to tak naozaj nie je (s tym predajom). Netreba totiz zabudat, ze u vacsich aut v case foto-predpremiery uz bezi vyroba toho noveho auta, a sate sa uz iba dopredava. u tychto mensich sa casto vyraba subezne aj stasia verzia a novinka uplne neohrozuje predaj toho starsieho: ALE! Plati to iba na trhoch, ktore su nachylnejsie na cenu (juh/stred/ vychod EU, overseas). Tma sa naviac predavaju slabsie vybavene verzie. a zakaznik, ktory chce lacne (a relativne moderne) auto reflektuje aj na strsi model. Takze tu ta strategia prirodzene neplati (a ukazanie nastupcu nehra za ziadnych okolnosti pozitivnu ani negativ. ulohu. Tu ide iba o najnzsiu cenu). Naopak, v zapadnej EU predaju lepsiu verziu s vyssou marzou a ukazat nove auto tam ma vyznam. Tie medialne dovody, ktore si opisal su samozrejme tiez dovodom.
neregistrovaný "Ike"
16. 6. 2005 16:45
Clio
decentni auto a samozrejme skvely motory, ne jako u VW a Skody, to z nej dela zajimavou volbu......kolik to stoji?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ada"
17. 6. 2005 19:12
Re: Clio
Zase jeden hnusny francouzsky smejd. Vypada to jako krizenec vysavace a konvice na caj. Ucte se prumyslovy design od Nemcu, zabozrouti!
neregistrovaný "Jenda"
20. 6. 2005 10:10
Re: neCliou
Ado, to si psal ty jednou na nejake diskusi (je to strasne dlouha doba), ze francouzi vypadaji bramboroidně? To je vystizny nazev Renaulti by se mi i libily, nebejt toho gravitačně pokriveneho interieru a plošticového volantu. Běs, děs a hruza interierová
neregistrovaný "kedyson"
16. 6. 2005 17:35
Nemám slov!
A pak, že láska na první pohled neexistuje!!! To je krááásnýýý! Tak co, fáblijáři, je ten českej humus hezčí? A co interiér? Ten má Fóbije taky lepší, že? Clio III je extrémně povedený autíčko. Už se těším, až ho začnu vídat na silnicích!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "2,7 RS"
16. 6. 2005 18:07
Re: Nemám slov!
Koukám, ta Fabie Ti musí pěkně ležet v žaludku, nechtěl bych mít takovou stíhu...
neregistrovaný "RUZ"
17. 6. 2005 01:19
Re: Nemám slov!
Ked na takyto francuzky nekvalitny hnus niekto povie, ze je to lepsie ako fabia ( uz je sice starucka ) tak je kruto mimo. Asi este jazdis na bicykli, ze?
neregistrovaný "kedyson"
17. 6. 2005 01:44
Re: Nemám slov!
Na kole jezdím taky (Rock Machine Torrent, Marzocchi EXR, hydraulický kotoučovky Magura Julie), ale jinak jezdím Octávou, kterou rád nemám. A ve Fábii mám taky naježděno hodně. Netvrdím, že je nekvalitní, jen říkám, že se mi designově vyloženě hnusí a Clio se mi naopak velice líbí a Fábka mu po designové stránce nesahá ani po kotníky. Clio je prostě další důkaz toho, že i masovka může vypadat skvěle. A pokud jde o škodovku, tak poslední auto od Škody, ze kterýho mám respekt a šíleně se mi líbí, je prototyp Škoda 720. [odkaz]
neregistrovaný "franta"
17. 6. 2005 10:21
Re: Nemám slov!
ale fabia je najkrajsie a najlepsie auto na svete.je lepsie aj od mercedesa.
neregistrovaný "Steve"
17. 6. 2005 11:01
Re: Nemám slov!
Lidi drahý, já nemám slov. Už jsem tu párkrát říkal, že jsem nový auta prodával 7 let, ale od nikoho soudnýho jsem neslyšel, že Fábka je NEj auto. Že je podle mě hnusná je jedna věc - vzhled je věc vkusu - ale technicky, zejména motoricky, je to kalamita. Každému však co jeho jest . Ale řeč má být o Cliu. Sice nemám rád Evropská auta, ale jestli tenhle diblík bude jezdit jen z půky tak dobře jak vypadá, a bude mít odpovídající cenu, tak bude v segmentu supermini zatraceně horko! Fakt pěkný !!!
neregistrovaný "2,7 RS"
17. 6. 2005 14:46
Re: Nemám slov!
Kolega před Tebou to myslel zjevně ironicky...Ovšem mám pocit, že srovnání Fabie (premiéra 99) a nového Clia (2005) je trošku mimo mísu...Ve své době ovšem byla Fabie v této třídě chválena ze všech stran a v jubilejním vydání britského Autocaru byl dokonce test Fabie zmíněn jako jeden ze sta nejvýznamnějších v historii časopisu - jako zcela přelomové(pro Škodovku) moderní auto, které konkurenci dávalo pěkně zabrat...Netvrdím, že to je nebo bylo nejlepší auto ve své třídě(protože takové prostě neexistuje, lidské preference jsou různé), ale často mě udivuje, kolik lidí má potřebu se o tohle auto otřít, neboť se domnívám, že si to nezaslouží Často jde spíše o to, že dotyčný kritik se tím prostě chce vymezit oproti ostatním a ukázat, jaký on sám je individualista, který přece nejde s tupým davem...
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2005 01:50
Re: Nemám slov!
Jo, rozumný názor!!! Pod to se podepisuju! Je pravdou, že designem už dokáže Fabia asi jen ztěží někoho zaujmout a není to jen jejím stářím, ale taky obrovskými masami těchto modelů na našich cestách až už člověku někdy leze krkem. Někdo tady psal, že je to technická katastrofa, hlavně co se týče motorů....nevím, nejspíš měl na mysli asi spíše ty základní motorizace, ale několikrát jsem jel s 1,9 TDI a kromě toho, že to mělo zvuk skoro jak traktor, no abych to zase tak nepřehnal, tak jako starý vyběhaný Transit, ale ten potah....to je maras na takouvou "nákupní tašku" a celkově i jízda je s ní příjemná, hlavně přihlédneme- li k tomu, že se jedná o B segment, myslím, že tam není co řešit. Jen by to chtělo nějaký pořádný facelift! Co se týče Clia, tak mě tradičně nezklamalo (na současný designérský směr francouzských výrobců jsem totiž dost zatížený), i když jeho design byl celkově "předpokládatelný", stejně se najde pár detailů, které příjemně překvapí, např. dosti výrazně působící přední část! A co teprve v reálu, to na něm zase určitě oči nechám!
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2005 01:38
Re: Nemám slov!
No ještě, že tady máme tak hyperaktivní a schopné přispěvatele, kteří v době zveřejnění prvních snímků nového modelu jej už mají důkladně otestovaný a mohou nás varovat před jeho nízkou kvalitou !!! Vzpamatuj se prosím Tě!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Nimra"
21. 6. 2005 11:34
Re: Nemám slov!
Abych pravdu řekl, vnitřek nového Clia se mi silně nelíbí a má první reakce na něj byla ve smyslu "to snad není možný, ono se dá udělat horší vnitřek než ve fabii". Zvenčí se mi zato nové clio líbí...
Ale - každého názor, takže no flame pls. Stejně by mě zajímalo, kolik debatujících si to auto po jeho příchodu na trh koupí a kolik ne...
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 19:20
FAKT POVEDENÝ RENAULT
Dostalo se mi do ruky už několik Renaultů ale každý nový model je čím dál tím hezčí. Teď už jen záleží, jaký bude ceník. Ale myslím, že ho budeme vídat na cestě často. Moc se mi líbí.Pěkný sportovní střih, navíc když se na něj hodí pořádné kola, bude to paráda
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
16. 6. 2005 19:31
coooool
nove clio je "na zakusnutie", mnam! dobre vyvazene tvary, interier elegantne a jemne extravagantny. SUPER !!! ta tmavomodra ci aka to je sa mu naramne hodi ! uz sa bojim s cim pride novy megane, normalne mam strach... ked to bude nieco podobne zaujimave a krasne, tak predavam C4 a kupujem noveho megane-a !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Otaznik"
16. 6. 2005 22:58
Razvor Zazvor
Nieco tu nehra. Ved to Clio ma o 6.5 centimetra vacsi razvor ako stara Skoda Octavia. Miniauto ma o 6.3 centimetra vacsi razvor ako auto co sa hra na 'strednu' triedu?

Skoda Octavia II, ktora sa este viac ako jej predchodkyna hra na automobil 'strednej' triedy ma razvor vacsi o 3 milimetre od noveho Clia Skutocny rozdiel dvoch tried.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "juro"
17. 6. 2005 06:03
Re: Razvor Zazvor
a taky si vsimni rozdilu v litrovych vykonech motoru volkswagen/renault
treba takova 1.2
neregistrovaný "haya"
17. 6. 2005 07:58
Re: Razvor Zazvor
zase jedna uniformní krabice
neregistrovaný "gybby"
17. 6. 2005 09:19
Re: Razvor Zazvor
souhlas, VW se svou motorovou paletou může jít klouzat...40 kw je na dnešní těžká auta opravdu málo, ještě to mohlo stačit ve feldě bez klima, ale dneska už je to síla...Nový Clio je supr, těším se na něj v reálu a jelikož se občas svezu v Cliu 2, tak se opravdu těšim, protože vim, že Clio 2 je supr, jaký pak bude Clio 3?
neregistrovaný "paja"
17. 6. 2005 10:46
Re: Razvor Zazvor
S Cliem 1.5dci jsem najel o minule dovolene po Italii cca 2000km, netvrdim, ze je spatne, ale krome motoru nijak nevybocuje z prumeru tridy (ale majitelka na druhou stranu tvrdila, ze vychazelo o cca 2.000 Eur lepe nez srovnatelna Fabia...to uz byl samozrejme duvod). Clio II. neni v zasade spatne, ale na spicku nestaci uz dlouhou dobu a vynahrazuje to bohatou vybavou a nizkymi cenami, jsem presvedcen, ze Renault nyni prichazi s necim opravdu vybornym...
neregistrovaný "Kačer"
17. 6. 2005 09:14
bez titulku
Hmmm móóóc pěkný, už se těším, až ho budu prodávat!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zadok"
17. 6. 2005 09:45
bez titulku
Ten zadok je velmi zaujimavy. Vidim tam Scenic, BMW1, Peugeot 307 a mozno aj novu Astru.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "paja"
17. 6. 2005 09:56
Re: bez titulku
A taky Rolls, XJ, Crossfire...
neregistrovaný "benQ"
17. 6. 2005 17:29
Re: bez titulku
a zadok mojej starej
neregistrovaný "TT"
17. 6. 2005 13:41
design
- tak neoriginalni design jsem dlouho nevidel
- samozrejme mohli jit v tech kradezich jeste dal (ja osobne tam vidim min. 6 aut;-/), ale kam tahle unifikace povede, netusim...
- kdyz uz ne design (klise nr.1), tak nevim co na francouzskych autech dal obdivovat

- v ramci ankety jednoznacne 0 bodu za design;( smutny zacatek...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
17. 6. 2005 13:46
Re: design
To je smutne ty asi rozoznavas len auta so znakmi WV a SKODA a Audi
neregistrovaný "TT"
17. 6. 2005 15:13
Re: design
> jo, jasne, libi se mi tyhle auta (mam proste radsi to co je uvnitr, nez na povrchu), ale kdyz Frantici udelaji hezke auto, uznam to a nemam s tim problem nove Clio mi ale pripada az prekvapive neoriginalni a opravdu se mi zda, ze tam vidim to, co uz jsem proaste nekde videl;
> navic po odvazu jmenem Megane (to auto se mi treba libi) jsem cekal mnohem vetsi invenci, nez tohle... (nekdo tady zminoval, ze se konkurence ma "na co tesit", ja myslim, ze ano, protoze si muze dat do dalsi generace Clia padla
> tohle auto ve me utvrzuje nazor, ze Renault v poslednim desetileti neumi tuhle tridu uchopit (viz. eperimenty Thalia) a Logan bude vetsi uspech nez o dost drazsi Clio
neregistrovaný "patrik"
17. 6. 2005 23:23
Re: design
Taky myslim, ze ClioIII ma hodne eklekticky design (P307 a trochu P206, zeuadu Astra, drobet Almery i noveho Ria a asi by se jeste naslo dalsi - je to jak swingers: kazdy s kazdym)(ale neni to nemecke). Specialne u Renaultu, ktery temer deset let hyril napady a strasil konkurenci, je ustup od originalit typu Megane nebo VelSatisu a Avantimu k dost krotkym kreacim trochu zklamani (viz nova Laguna, hnedle zpatky k Safrane). Na druhe strane se extravagance neda prodavat jako masovka, takze nevydela penize, tak asi management hodil na ohen deku. Prave proto si ale myslim, ze design noveho Clia je peclive vypocitany na optimalizaci prodeju (viz nektere nadsene reakce zde). Logan urcite uspech bude mit taky (uz ma), ma ale jine publikum (zadne Barbiny a Keny se squashovymi raketkami) - takze podle me Renault/Dacia naopak rozsiruje zaber a zvysuje sve odbytove vyhlidky.
neregistrovaný "evo9_sk"
17. 6. 2005 23:20
pleas
prosim vas nieje tu niekto kto pracuje na www.auto.cz alebo niekto zodpovedný lebo ten obrazok v galerii tam co je ta Lancia Ypsilon sport tak ak stlacim rozlisenie 1024x768 tak my nahodi 1240x1024 ????
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Skus Toto"
17. 6. 2005 23:37
Re: pleas
[odkaz]
neregistrovaný "evo9_sk"
18. 6. 2005 09:25
Re: pleas
mam pc mnesic a nevim jeste posilat emaily
neregistrovaný "Jirka"
18. 6. 2005 09:22
Zírám
Frantíci mě pěkně překvapili - čekal jsem od nich zase nějakou extravaganci na kterou si dlouho nikdo nezvykne (nic ve zlém-na "***atej" styl jsem si už taky zvykl), ale tohle pěkný autíčko fakt ne!! Moc se mi líbí!!! Motor 1.4 72kw bych bral snad asi nejvíc!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
18. 6. 2005 15:03
nova S klasse W221
Vim, ze to sem nepatri, ale jelikoz je nova S klasse nejvyznamnejsi novinkou poslednich let, tak koho to zajima tak oficialni fotografie a informace jsou zde [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
18. 6. 2005 15:21
Re: nova S klasse W221
..mna to zaujima! Dva dni pred premierou, vycmuchat oficialne photos -Dobra praca, merc! Auto je pekne, aj ked trosku "Maybachoidne". Vstrebat to, bude trvat par dni, ale podla prvych fotiek je to vcelku fajn. Ide z toho luxus, ale nie az taky "opulentny". Je v tom dost distigvovanosti. Akurat by som to este rad videl zozadu. Trosku sa bojim toho zadku: ([odkaz]
neregistrovaný "merc"
18. 6. 2005 17:03
Re: nova S klasse W221
jo ten zadek bude asi jako mensi Maybach, ale ma to pry mit pasy v barve karoserie pres zadni lampy.
neregistrovaný "Tom"
19. 6. 2005 00:49
Re: nova S klasse W221
S klasse je pekna ale ak sa kvalita nezlepsi je to spatne.Najlepsi automobil teda byvali trpi poruchami ktore za tie prachy nesmu...To je ako s novym passatom volakedy najlpsi interier v triede zase len minulost...
neregistrovaný "merc"
19. 6. 2005 09:13
Re: nova S klasse W221
kvalita nove S klass ma byt nejlepsi v historii, dokonce zdvojnasobili pocet testovacich kilometru ze 4 milionu na 8 milionu. Kdyz to auto nechali pred 3 lety hodnotit spolu s ostatnimi konkurenty tzv. focus groups tak ti lide rekli, ze nova S klass vypada nejmene o dekadu dale (pouzitymi materiali i kvalitou zpracovani) nez vsichni ostatni konkurenti (A8, BMW7, Phaeton a LS430).
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 12:29
Good weekend experience :)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
19. 6. 2005 12:40
Re: Good weekend experience :)
Dostal si to do tej druhej schranky?
neregistrovaný "Marko"
19. 6. 2005 12:41
Re: Good weekend experience :)
to som ja pisal
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 13:48
Re: Good weekend experience :)
nee
neregistrovaný "Marko"
19. 6. 2005 19:22
Re: Good weekend experience :)
Dobre, skusim Ti to zajtara poslat este raz (z inej adresy)...ak nie tak sa dohodneme na tej poste, OK?
neregistrovaný "neran"
19. 6. 2005 20:55
Re: Good weekend experience :)
ok.
neregistrovaný "JJ"
19. 6. 2005 16:41
WWW nového clia
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
19. 6. 2005 17:02
ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Tak už vím, čím bude jezdit RODNEY v druhém díle Robotů. Nové CLIO. Černá karta... žolík z Paříže... eso od Seiny. Jenže - volant jak od autobusu Karosa, přístrojovka bez elegance, jen mírně ulítlá (jenže Renault ví proč), chválím hodně vysoko usazenou klimačku a nechválím utopený spínač varovných světel... kolikrát já ho jen na dálnici mačkám... no a startování způsobem jako když rozsvěcím světlo na chodbě v paneláku, tak tohle neberu, to nechci (chci klíček). Líbí se mi sedadla. Rozhodně to chce třídveřáčka... z profilu vnímám ostřejší rysy a myslím, že do něj může (občas) sednout i bejk. Na předku zase útočí tlama... co je tohle za módu?... o knírku nemluvě... zato zadek, ten se lehce otřel o BMW1, přesto ho chválím - velice vkusně zakomponováná zadní světla. Celkově z něj čiší až moc snaha zaujmout... jenže co Cliu zbývá. Tichou, nadčasovou eleganci valí absolutně geniálně VW (podívejte se na POLO), tak je potřeba vymyslet něco "in". Tak jo, CLIO je "in". Pro někoho... Auto má (mimo JAGUAR E-TYPE) působit "těžce", to těžce nezvládla minulá generace CLia u které hrozilo, že v zatáčce vypadnete z okna. Tohle je tedy trochu odtraněno, nové Clio působí jako auto a ne jako hračka od Burago. P.S. Těm neznalcům nahoře, kteří srovnávají design Fabie a Clia bych doporučil konfrontovat minulé Clio a Fabiu... pokud i tak u nich vítězí Clio, pak jedině husté oční kapky...
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "gybby"
20. 6. 2005 09:54
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Z toho okna si asi vypad Ty, když říkáš to co říkáš! Kolik si s Cliem 2 najel, s jakou motorizací, v jaký výbavě?Tvoje příspěvky jsou hodné chaota, kterej vidí jenom znáček VW. Nevim, co je Polu geniálně nadčasovýho, ale ta přístrojovka je děs a bída, materiálama a provedením. To Ti potvrdí každej soudnej automobilovej odborník, kterej vezme do ruky tu hnusnou obruč, který říkaji volant...Sundej si růžový brejle Ty bejku, na světě se nevyráběji pouze auta pro borce, kterýmu nadskakuje zadní plato v rytmu duc duc a zanechá za sebou při rozjezdu černý šmouhy...A BTW, patriotismus ve značkách je dle mě v dnešní době přežitek, jednou se nějaký auto povede, po druhý zas ne....
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 10:23
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Hezky to s tebou hnulo, gybby, ale musím tě vyvést z omylu - minulá generace CLIA byla o trochu větším modelem Burago. Boční okna aut nemají evokovat balkonové dvěře... Tohle nevyšlo, nevyšla ani záměna asi pěti různých druhů světel... Prostě to hledali. VW nic nehledá, VW to má najité a ví přesně, jak střihat karoserie. Vnitřek POLA je na vrcholu tohoto segmentu. Tvou připomínku k volantu nějak nechápu. Plasty nenajdeš nikde lepší, dokonce o třídu výš, ve Focusu je horní část přístrojovky z tvrdého plastu jak desetidenní chleba. Co se týče sedadel, pak jejich velikost a hloubka je dostatečná zejména v POLU. Zkus porovnat a dáš mi za pravdu. P.S. gybby, růžové brýle - to je pojem, který pokud bys mě chtěl kritizovat na mě tedy nesedí vůbec...Mýlíš se i v tom duc, duc. Miluji jazz, zejména poválečných 15let. V autě často poslouchám i tzv. vážnou. Jediné co neposlouchám je opravdu to duc duc. Z tvrdé muziky bych ti doporučil jenom Led Zeppelin, protože vše co přišlo po Led Zepp je jen snaha být originální tam kde geniové již svou stopu zanechali. Ale zpět ke Cliu - minulá generace byla jedna velká tragedie - to autíčko mohla řídit leda tak nějaká ženská. Ano, jako dámskému autíčku dávám minulému Cliu své body. Clio nové již přitvrdilo, je o řád povedenější. Na klasu POLA, na jeho nadčasovost, eleganci a přtom švih tedy nemá. Ani mít nemůže...
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 11:09
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Boze?????????? Ty si snad myslis, ze se nikdo ke starsim prispevkum nevraci?
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:16
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
ale to není starší příspěvek Já ho napsal před půl hodinkou... Doplň si prosím mezeru v pohledu na malé vozy.
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 11:24
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Nechces se rovzpomenout na nepodareny experiment Pola s dvojitymi svetlomety a la "E-klasse"? Ty kritiku faceliftu Clia???
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:45
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
No, já bych zrovna k tomuhle modelu nebyl kritický. Řekl bych, že to nebylo od věci. Mám nakoukáno a podle mě mu to sedlo... Doufám, že tu nechceš být za obhájce předchozího Clia?
neregistrovaný "TRUCKER"
23. 6. 2005 02:15
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
No každopádně, jestli tím obhájcem minulého Clia nebude Paja, tak já určitě ano. Podle mě je to až neuvěřitelně nadčasové, vkusné a příjemné autíčko, no a problémy typu "vypadávání z oken"...no tak takové si dokážeš vymyslet skutečně jedině Ty !!! Abych Ti pravdu řekl, tak současné (nebo snad už bývalé) Clio je ještě dneska min. 1000x pěknější a zajímavější než to "tvoje" slavné 4 oké Polo v době svého uvedení. Musím teda uznat, že součsný facelift byl dost velkým krokem kupředu, ale oproti tak ubohému designu, s jakým Polo původně přišlo to ani není velké překvapení, to je potom skoro každá změna velkým krokem kupředu. Ale stejně, ani tak bych si zrovna Polo asi nevybral i když už nad ním alespoň nemusím až tak moc ohrnovat nos. Jo a co se týče světel u stávajícího Clia, tak pokud vím, výraznější facelift, který by stál za zmínku se snad konal pouze 1!!! (asi v r. 2001, ale neručím za to). Tak a už je mi líp !!!!
neregistrovaný "Datel"
23. 6. 2005 09:18
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
VW Polo a nadcasova elegance ....
Ja bych rekl, ze tedn design folkswágnu je tak hodně konzervativní, že je vlastně zastarel už v době kdy to auto vzniká a tak už víc nezastarává
neregistrovaný "petriik"
20. 6. 2005 11:17
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Co to furt ma ten clovek o nejakem elegantnim a nadcasovem designu u VW, ti snad jeste neudelali zajimave auto. Fabia je naprosty hnus ze vsech stran, ten odporny predni naraznik, ty zadni svedla ... Male auto ma byt hrave a ne "solidni" neco jako "ctyrka z Kolina" , ale to už vlastně Clio není (malé auto)
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 11:49
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Myslíš jako, že při strategickém rozhodování o vizáži Fabie, měli říci - no ono s tím budou jezdit zejména lidé středního věku, chataři, chalupáři... tak tomu dáme Italskej šmrnc, něco trochu ulítlého. To by tedy byl trhák. Na ulítlé auto se musíš podívat jinam - tady v Česku motorizovala Fabia republiku, to je ojedinělé v celé Evropě... tak prosím tě, více úvahy příště.
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 12:28
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Zajiste jsi si precetl muj komentar ke CliuII, ktery je o par prispevku vyse, stejne jako jsi zde nadherne definoval chaluparu, si muzes odvodit cilovou skupinu vozu nizsi tridy v Evrope...tzn. prestanes z ni delat vuz pro chalupare, manazery, stredni vrstvu apod...I Clio II, ackoliv rozhodne nevynikalo melo svuj smysl, nebo-li mestske, ci primestske druhe nebo treti vozidlo v rodine.
neregistrovaný "gybby"
20. 6. 2005 12:54
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
jestli považuješ Polo za etalon kvality vnitřních plastů, tak jsi mimo....Fábka má proti němu mnohem kvalitnější plasty s rozdílem jako např Audi vs. Hyundai...To pozná i naprostej neznalec aut. Etalonem kvality plastů v interiéru je pro mě Fábie před faceliftem, alespoň měla hezčí volant a budíky...Polo má volant šílenej, ten design se hodí tak do korejce. Clio 2 má supr volant, pokaždý, když s nim jedu, tak se mi drží skvěle, má silnější věnec než polo a tlavně 3 ramena!!! Design Clia se Ti třeba nelíbí, ale ne nadarmo bylo clio nejprodávanějším autem ve třídě...tak asi svoje kvality má, je to průměrně dobrý auto svýho segmentu, za který se není třeba stydět...To samý platí pro Polo, až na motory 1,2 HTP ...
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:24
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Asi je možné napsat, že vnitřek Fabie je z kvalitnějších materiálů než v POLU , ale gybby, je to totální nesmysl... Fabia je vevnitř krásně vyvedená, žádná trapárna, souhlasím s tebou, ale prosím tě, stav se u VW a sedni si do POLO. Jak čtu, tlačíš 3 ramena na volantu... také je cením, ovšem 4 ramena jsou také praktická... Design CLIA se mi líbí moc, ty mně nečteš, jen bych v tomto segmentu nešel nikdy do Clia, to je pro mně, nezlob se auto pro ženskou jak vystřižené. Vždy bych upřednostnil Fabiu, pak POLO, pak Fiestu a pak 206 a pak teprve byc bral Clio. Ale Clio má proporční problém - velká boční okna. Neúpůsobí dospěle... Jinak je vždy na silnici radost ho vidět. Třeba o designu Clia si mohou v Korei nebo Japonsku nechat jen zdát. My teď píšem o malých tak má tabulka je - POLO, 206, FABIA, FIESTA, PUNTO, CORSA, CLIO. Clio mi to uzavírá, ale musíš nazírat v kontextu ke světu - pak už není nic. Nic, rozumíš, jen šeď a snaha. P.S. Podívej se na POPO GTI - óóó zatmí se ti... překrásné.
neregistrovaný "petriik"
20. 6. 2005 13:05
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
No nevím, pro chalupáře je spíš ta felicie a to je podle mě auto které motorizovalo naše silnice. A než to dostalo nový xicht bylo takové nadčasové auto jako třeba Golf III. Pak přišla oktávka, která mi přišla docela pěkná (kombík vyloženě povedený) pro mě trochu velká. No a pak přišla studená sprcha v podobě fabie Kdyby to vypadalo ulítleji nebo nepostrádalo ten italský šmrnc i tak by si to lidi kupovali jako o život, protože by to byla nejlevnější škodovka . O něco později než fabia přišla na trh nová corola - ty auta mají docela podobné proporce tak proč to nevypadalo třeba takhle ? Fakt si myslím že stačilo málo, hlavně ten přední nárazník ...
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:15
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Nová Fabia je proti Corolle auto o něčem... Corolla je auto o ničem. V tom je ten rozdíl. Buďto to vidíš, nebo ne. Auto bez obsahu. Sedni si naproti Fabii a jdi po liniích, pak se vezmi třeba Corolu a porovnávej. Fabia bude krásná i za 10 let. O Corole nebuděš vědět ani jak vypadala. Až vyjede nová Fabia, bude to opět stejná pecka. Octavia II - podívej se na ní - kráska krásek. Vem si v ní benzín ve dvou litrech a budeš se jen krásně bavit...
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 15:30
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Toyota Corolla??? Auto, ktere je tak spolehlive a nenarocne, ze se neda ani sehnat na trhu ojetych vozidel, protoze si ji diky jejim kvalitam vsichni predavaji v ramci rodiny? Kdyby vsechny vozy byly jako ona vetsina servisu zkrachuje... zbytecne se vzdy navazis do japoncu, kteri projeli oklo Evropskych vyrobcu jako Shinkanzen okolo ceskeho ***ku a od kterych by se vsichni mohli ucit. Pro me nikdy nebyl etalon kvality Golf, ale prave Corolla, pricemz designovymi vystrelky jsou na tom oba vozy zrejme stejne...nuda, ale ten pocit, ze se muzes na neco spolehnout, ten v Golfu po 200.tis.km mit nikdy nebudes.
neregistrovaný "MM"
20. 6. 2005 15:44
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Dohadovat se dnes s GTI je ztráta času. Asi si jen dělá srandu. Chce porovnávat Fabii s Corollou. A nová Fabie, kterou ještě neviděl,je už teď největší pecka.
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:56
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Fabii s Corollou porovnáváš ty. Já ne. A o tom, že nová Fabia pecka bude se s tebou vsadím o co chceš. Možná ty tu píšeš příspěvky a děláš si srandu... U mně myslím to, až na tebe, rozezná každý
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 15:52
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Pajo, nevím, co tam slavíte, ale že by pro mě mělo být důvodem si v téhle třídě kupovat auto, abych po 200tisících se na něho mohl spolehnout... tak s tím na mě nechoď. Po 200tis bych ho nechtěl už ani vidět Píšu to tady po tisící - každé auto je spolehlivé. Rozhodný je řidič. Jistě, že u 206 třeba budeš měnit nějaké ty čepy v nápravě po 50tisících. Rád je vyměním... Ale přiznám, že kvalita Toyota Motors je příkladná, určitě šilhají všichni výrobci, jak to u T. vlastně organizujou... Tak jo, ale Golfa na 200tisíc nechci - auto, takovéhle auto má jít za 3-4 roky pryč. A co najedeš ročně? 50? Já je najedu a dost mi to už vadí. Tak optimum bych viděl někde kolem 30. Takže ve 120 adie... A když budeš dobrej, prodáš ho a nemusíš ještě menit ani rozvodovej řemen ani destičky a možná se sadou 1léto 1 zima vystačíš... Ideál u těchto aut je 100tisíc a pryč.
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 16:20
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Pred mesicem jsem prodal Nissan Primera se kterym jezdila manzelka od roku 1999, na tachometru 370.tis.km, v CR 3.majitel, predtim Holandsko, ale kolik lidi...nevim, r.v. 12/91 (rikal jsem si koupe z nouze, po kradezi manz. Felicie, ale tento "nouzovy stav" trval temer 6 let). Na aute jsem zadny remen nemenil, nebot tam je retez, provedena kosmetika blatniku po kamincich, koupen novy zadni dil vyfuku v 01, vymeneny zadni tlumice v 03 (puvodni byly originaly, r.v. 1995)...za celou dobu pouze spolehlivost, skvele jizdni vlastnosti, vymena oleje (zadne dolevani) a cerpani benzinu...zeny udajne maji k autum vlazny vztah, ale manzelka Nissana temer oplakala (jeji fungl nova Felicia potrebovala po dvou letech a 35.tis km nove tlumice!, celkove v ni obcas vrzalo a loupalo v rizeni...to u japonce nikdy nepoznala a navic jezdila se stejnou spotrebou, ale dvojnasobnym vykonem...). Ted odevzdavam Fabii, ktera po roce natocila 50.tis.km a kazdych novych 10.tis. je znat a to ji beru jako drzak...Ne, nemam na to, abych manzelce kupoval nove auto kazde 3roky, proto vybiram tak, aby ji co nejvice vydrzelo a to bez starosti...tzn. nemam v Evrope favorita, kdo by to mel byt? VW , Opel , Peugeot Hloupost...jedine japonec!
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 16:32
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Primera z 91 - překrásné auto. Moc dobře si na ni pamatuji. Jo, věřím, že jste byli spokojeni. Tak pozdravuj Japonce... Ach jo, nenapravitelnej P.S. Když ženu usadíš do Golfa4 (myslím jako zánovního) tak bude také jen jezdi a jezdit - mimochodem dnes jsem jel a říkal si - Ten Golf 4 profrčel, dobou a je to stále krásné auto, vůbec nestárne. A co bys tedy vybral... z toho Japonska? Myslím pro ženu.
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 18:05
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Nissan Almera 1.5 Sport 2000, "bohuzel" je stale jeste ve hre manzelcina srdcovka "206", nebo Clio II, ktera jsou pro zenu na jezdeni po meste a okolo urcite dostacujici, nicmene vyber musi byt podstatne peclivejsi...
20. 6. 2005 18:46
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Takovej znalec... jaképak dilema, to je jasné - 206.
neregistrovaný "paja"
20. 6. 2005 18:51
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Srdce mluvi jasne, co takhle rozum...(to vim taky, ze je nadherna...)
neregistrovaný "MM"
20. 6. 2005 16:47
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Za spolehlivost auta je odpovědný řidič? Potom ale musí platit, že japonská auta si kupují jen řidiči nejlepší. Jak si mám vysvětlit zážitky kolegů z hlavní diskuse (renault, peugeot..) - těm se ani nevyplatí jezdit do servisu s každým problémem zvlášť, protože by neměli auto vůbec doma. Pošleš je znovu do autoškoly?
neregistrovaný "GTI"
20. 6. 2005 16:54
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Já nevím, co je hlavní diskuze, ale nejsem tady zastáncem ani Ranaultů ani Peugeotů... Jistě, že řidič ovlivňuje spolehlivost auta. A také výroba. Obecně se ví, že Toyota si stojí moc dobře... to ano. Ale nemůžeš tu dávat do absolutního kontrastu Japonsko a Francii. Jednoho vynášet, druhého zatracovat - mám ti tu psát story o Mazdě? O drhnoucí řadičce? Tohle téma je o ničem - všechna auta jsou spolehlivá a čas od času tě vypeče každé... tohle pro mně není určující, i když musím přiznat, že do Francie bych si jel pro víno a sýry ale pro auto ne.
neregistrovaný "gybby"
21. 6. 2005 08:01
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Ty seš ale komik, o kousek výš pěješ chvalospěvy na 206ku a teď píšeš, že do fr. auta nikdy... Podle mě je 206ka jedno z nejhorších aut segmentu, daleko za Fábkou, Corsou, Cliem, Polem, ale před Puntem...Je okoukaná, interiér nekvalitní, špatné jízdní vlastnosti... Ještě ses ohrazoval Polem GTI...To je ale auto mimo mísu, nikdo si nebude kupovat malýho * za 600 tis, to si radši každej koupí Octavii
21. 6. 2005 08:32
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
206 je designový klenot v malých autech. To ostatní se jí velkoryse promíjí... nezapomeň na její stáří. Psal jsem, že pro auto bych do Fr. nejel - pro auto pro bejka, pro ženu je to ideální řešení. Jak píšeš odporně - "malého *" si řada lidí koupí. Koupí ho ten, kdo chce POLO GTI a je mu jedno co stojí. Vezmi katalog a podívej se na POLO GTI - to je sen v malých vozech. Auto není o tom aby bylo co největší, auto je o tom, aby ti udělalo co největší radost. A tak to je především o motoru - minimálně 100 koní, jinak je to na vystoupení a pak kastli, co tě osloví. V malých je to především 206, Fiesta a Polo. Bude tam brzy i Punto. A nové Clio. A z jiného soudku - samozřejmě MINI.
neregistrovaný "gybby"
21. 6. 2005 11:20
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
když 100 koní, tak buď fábii TDI nebo RS...206ka s černejma nárazníkama mi jako klenot moc nepřipadá, ale můj osobní názor...Ale upřímně, radši než Polo GTI, tak to Ibizu Cupra a žlutou! To je sen, auto pro jak ty píšeš "bejka".Teda spíš bejčka, pořádnej bejk jezdí v Impreze WRX STI nebo v Porsche, chachá
neregistrovaný "petriik"
21. 6. 2005 10:06
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
...právě že vždycky když jdu po liniích tak se mi udělá špatně . Prý pecka. Ale máš pravdu, že si určitě budu pamatovat jak fabia vypadala - ten odporný zahnutý zobák... Bylo to dost odvážné udělat takle přední nárazník, (že se ztrácí v blatníku) ale prostě tohle není pěkné a působí to lacině. O "oktávce" vůbec nemluvím, ta je v pohodě. Vážně by mě nikdy nenapadlo, že si fabii někdo koupí kvůli vzhledu jednině snad kombi. Kdybych šel do malého auta, tak mě stejně zas tak ten vzhled nebude zajímat a pořídím si nějakou tu fiestu ST - marná sláva nejlepší podvozek, Polo GTI bude vždycky těžkopádnější. Tu oktávku ve dvou litrech neberu. Ve dvou litrech už něco jiného divočejšího, přesto se mi občas zasteskne po malém hbitém autě, které se ovládá jako motokára
21. 6. 2005 11:57
Re: ROBOTI II. ROBOTI II.ROBOTI II. ROBOTI II.
Mini... to je cíl
neregistrovaný "Zdenek"
22. 6. 2005 11:23
Konečně pěkné auto.
Pánové ze Škodovky by se měli nad sebou zamyslet, jelikož malá auta jim vůbec nejdou! "Fabia" Kupují je jen zoufalí lidé, kteří si snad myslí že to jsou česká auta a bojí si koupit cizí vůz. Nové Clio dá svým konkurentům na frak!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
22. 8. 2005 23:34
Pět hvězd
Clio je další do série renaultovských pětihvězdičkových aut,prostě kdo umí,ten umí.Kolik že mají ostatní takových aut?Hahaha!
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 4. 2007 21:52
nechápu
každý tady ze sebe dělá vševěda a mluví o něčem,co ještě na vlastní oči ani neviděl, jako informovaný odborník :no: já osobně mám již 2.Renaulta (Renault 19) a teď tolik diskutované Clio III.Rozměrově za ním pokulhává jak stará,tak nová Fábie.A co se týče kvality,tak si oba vozy prohlédněte a pak mluvte!O jízdních parametrech ani nemluvě.Taky nevím nic o tom,že by Fabka dostala 5*,co se týká bezpečnosti a taky nikdy nebyla vozem roku!Zbytečně se neříká"Favorit,Fábie a Roomster,mi do baráku nesměj >:-[]
Rozbalit vlákno
0