Příď byla pro mě doteď asi nejslabší části Fluence, teď je naopak nejsilnější.
Překvapilo mě nasazení 1.6dCI, a i možnost EDC. Jsem zvědavý na cenu toho nového nafťáku - v Meganu i Scénicu si za něj nechá zaplatit docela dost. Kolega s tím jezdí (v Grand Scénicu) už asi 2 měsíce a chválí si ten motor čím dál víc.
Apropos, v týdnu jsem potkal poprvé nové Clio v provozu. Černá metla, elektrony - bomba! Jediná kaňka, ale z mého pohledu pořádná, jsou ty ledky pro denní svícení. To vypadá, jako by to dodělal Pepa v garáži za pět pade.... :no:
Také bych nevěřil, že to kdy napíšu, ale Fluence prokoukl a sluší mu to ;-) Před FL byl předek auta tupý a unylý, tohle se povedlo. FL Vypadá svěže a přirozeně, takže chválím :yes:
trochu (dost, hodně až moc :-) ) jsem se bál, jak tento nový dizajnový směr předku aut u Rencka bude fungovat na větších kárách. Cliu to sekne, ale v jeho třídě to je bezproblémové. U větších aut, kde se čeká i nějaká závan "dospělosti" to mohlo dopadnou různě. Na Fluence teda veliké a příjemné překvapení, uvidím jak to půjde dál ;-)
Přesně tak. Víc než souhlasím. S Renaulty jsem nikdy nespojoval slova jako pěkný nebo elegantní ale tomuhle to fakt sluší. První verze stojí za starou bačkoru, ale tahle vypadá fakt dobře. Až je to snad pro ty taxikáře škoda:)
Souhlasím, auto prokouklo a vypadá opravdu super. Jeden z mála frantíků, který se mi po designové stránce velmi líbí. Vypadá to i na zdařilé motory, takže za mě rozhodně :yes::yes::yes:
Když ho vidím, o Rapidu bych ani neuvažoval :-)
Jinak ty ledky na mě zase tak rušivě nepůsobí, jsou auta, kde vypadají daleko více "tuzersky". Podobně umístěné je mají i Octavie II RS facelift...
No přál bych si, aby 1,6 benzin byla jenom s automatem. Pro mnohé diskutující to bude nepřekonatelný problém, ale pro průměrného zákazníka Renaultu, by to bylo ohromné + .
Renault asi konečně pochopil, že facelift by měl znamenat změnu vzhledu k lepšímu. Ne jen za každou cenu nějak předělat předek.
U Meagane I a II, Clia II (druhý facelift) a III, Laguny I a II tomu tak podle mého nebylo.
Vcelku souhlas, až na Lagunu I, kde byl podle mě facelift dobrý - vpředu jen lehká retuše nárazníku (o které se dá diskutovat) a hlavně světla s čirou optikou, která podle mě dost pomohla... vzadu taktéž retuš světel a taktéž k lepšímu, podle mě.
Laguna 1 měla fajn F/L, zejména jak píšeš zadní světla :yes:
Osobně se mi hodně líbí i F/L Laguny 2. V době, když dorazila tak jsem to vůbec nechápal, ale časem jsem tomu přicházel na chuť a teď mě původní verze už vůbec nebaví
Já to mám obráceně... při představení Laguny II jsem nechápal ten stříbrný plast nad maskou, ale časem jsem tomu přišel na chuť a naopak facelift mi proti tomu přijde takový obyčejný a "nalepený".
Největší trága byl ten Megane I... něco jako když se Ford rozhodl aplikovat na Fiestu New Edge :-).
nuže, na Laguně 2 se neshodneme, každopádně u Meganu 1 naopak 100% ;-) Jediná výhoda byla, že po F/L se objevil kombík. A největší trágá, že ten F/L sice poškodil H/B, ale totálně zabil Coupé....
No, tímhle faceliftem mě pěkně namíchli :-( Předek Fluence byl fakt slabý a tak jsem ho nakonec z nákupu vyřadil. A teď udělají tohle, když už mám jiné auto... chjo.
Celkově je to teď rázem úplně jiné auto. Z nudné limuzíny pro důchodce se stává auto s příjemně "mladým" výrazem.
Sakra, skoro přesně totéž jsem se chystal napsat :-), včetně podivu nad 1.6dCi. Facelift za jedna, to ovšem ještě neznamená, že by výsledný dojem byl za 1... ale zlepšení je razantní.
:yes:
K tomu Cliu, taky jsem ho viděl, bylo to minulej tejden někde v Belgii nebo Francii a naživo vypadá fakt skvěle, jen bych kromě již zmiňových LETek, umístil poznávačku vejš.
Neviem ako vám, ale mne sa viac Fluence páčil pred fl. Tento má síce výraznejší, krajší predok, ale s ním mi auto pripomína Thaliu... Doteraz FLuence vyzral ako "skutočná limuzína", teraz však vyzerá ako o triedu menšie auto... Už nevyzerá tak hodnotne. Neviem, podľa mňa mali upraviť skôr zadok a inteiér, tie sa k tomu predku až tak nehodia... ;-)
Fluence se me v tehle podobe libi, ale co by me totalne odpudilo je ta radicka v automatu, proc tam daly takovej silenej kolik? to vypada hrozne, jak rucka v nejakym zavodaku >:D
Facelift je jeden vůbec z nejpovedenějších co kdy Renault provedl. Fluence nyní vypadá opravdu luxusně, otázka je, jak bude vypadat v levnějším provedení.
Nevkusné - řadicí páka, provedení R-Linku - spousta plastů a navíc, na dotykáč strašně daleko.
Ovšem na druhou stranu je to tak levný model, že :yes:
Pokud bude slušet tento typ faceliftu i Megane 2013, tak BRAVO RENAULT. Ještě by to chtělo Magane SUV.
Nabídka motorů a převodovek se mi zdá dost omezená. Jediný benzíňák je spojen s variátorem, slabší nafťák povinně s automatem. Až silnější nafťák má manuál. Opravdu divné.
Ty kombinace z toho nejsou úplně zřejmé, 1.6 benzín může být manuál nebo variátor, 1.5dCi manuál nebo EDC a o 1.6dCi se nemluví (nicméně EDC by byla logickou volbou, když je i u slabšího dCi). Z nabídky zřejmě vypadává 2.0 16V, ale on tedy nebyl v nabídce na všech trzích.
Podle mě 1.6 benzín a 1.5dCi odpovídají lowendovému zaměření auta (a jsou důstojnou motorizací). 1.6dCi je nečekaný bonus, protože to je ve své kategorii špičkový motor, který se zatím nedostal ani do Laguny.
1.6dCI dostane až novou generaci EDC (první má limit na krouťák). Nevím, jestli už dorazila nebo je to jen v plánu, možná Pogo nás uvede do obrazu
S nasazením 1.6dCI do Laguny nevím nevím. V Meganu/Scénic primárně nahrazuje 1.9dCI. Laguna má stále relativně moderní 2.0dCI + menší 1.5dCI. Možná se to napasuje nějak mezi a slabší verze 2.0dCI tím pádem půjdou papá a zůstanou třeba od 110kW výš
V článku je 1,6litrový zážehový čtyřválec s výkonem 85 kW (115 k), který může roztáčet přední kola prostřednictvím nové generace automatické převodovky X-Tronic CVT... klidně se vsadím, že minimálně pro benzín manuál v nabídce zůstane.
Vzhled jde tímto k lepšímu,ale nemohu se zbavit dojmu,že celek působí tak nějak nesourodě.Nehodnotím cenu,jízdní vlastnosti a kvalitu.Můj názor je ,že vzhledově to je takové divné. :-!
Mám stejný pocit :-) , ale i "normální Octavka" vypadá celkově lépe než toto... Jinak facelift Fluence byl na místě - před faceliftem to byla tragédie a navíc v tomto segmentu stále přituhuje - viz. nový a o dost praktičtější Rapid/Toledo a další frantíci...
a) délka: 4618 vs. 4483
b) šířka: 1809 vs. 1706
c) výška: 1479 vs. 1461
d) rozvor: 2702 vs. 2602
e) rozchod vpředu: 1541 vs. 1463
f) rozchod vzadu:1563 vs. 1500
Rapid vypadá na fotkách velmi dobře, při osobním setkání jsem byl velice zklamán. U Fluence to bylo přesně naopak.
Otázka vkusu, každý ať si udělá vlastní názor, nikomu jeho neberu. Já jsem Rapid také viděl "na živo" a moje pocity jsou vesměs přesně opačné, tedy kladné. Nejprve jsem nebyl z Rapidu moc nadšený, ale ve skutečnosti vypadá celkem dobře. Je velmi prostorný, má o více jak padesát litrů větší kufr než Fluence a má k němu narozdíl od něho královský přístup. Auto působí i z boku vyváženě, to nemůžu říci o tomto Renaultu. Jak tady někdo psal Fluence je z boku opravdu až takový shodovitý, snad jako by byl složen z více vozů dohromady. Vnější rozměry, které jsi napsal jsou sice zajímavé, ale mě záleží spíše na technologii vnitřního uspořádání a použitých materiálech s jejichž pomocí se dá dosáhnout celkově větší prostornosti. Rapid je tedy velmi prostorově promyšlený vůz. Z dvojčat Rapid/Toledo se mi ale přece jenom líbí více to Toledo, ale v autosalonech SEATu zatim ještě není.
Je velmi prostorný do doby, než si do něj sednou 4 dospělí... :-) Stejně jako v případě Fabie... auto je pocitově stísněné. Pokud měříš, do 170 cm a vážíš 60kg, tak potom chápu tvoji spokojenost :-)
O kvalitě materiálů nemůže být řeč... tam je to na podobné úrovni. Z mého pohledu spíš vyhrává Fluence, byť mám pár výhrad.
Co mě zajímá a obvykle veškeré zákazníky v této cenové, je poměr výbavy/ceny... např. 1.2MPi vs. 1.6... :-!
Stejně jako na cliu, tak ani tady se mi ten předek prostě nelíbí... :-|
A když tak na to koukám, tak je divná ta disproporce při bočním pohledu, že černý plast na spodku předního nárazníku je tak 10x menší než černý plast na spodku zadního nárazníku.. dělá to takový divný schody a dost zvyšuje ten zadek... v černý to asi tak nebude ale na ty světlý to vynikne
.. krok kupředu. Působí sebejistějším dojmem, ale bohužel jen při pohledu, který vám zakryje zbytek vozu. Nějak mi to jako celek nesedí.
Upřímně je to ale lepší než před tím, ty kola taky udělaly své. Jen tak dál Renaulte, možná si tě jednoho dne koupím i já ;-) Tak zamakej a uvidíme :yes:
Niekto, s prizmurenymi ocami, si povie: "Super, vsak to vypada ako golfova palica."
A dochodca si povie: "Super, vsak to vypada ako rucka exkluzivnej vychadzkovej palice".
P.S. Este nech urobia dizajnovy poriadok s tymi liniami klimy a audia. Tie ohranene ladviny nestimuji vobec s nicim. Obluciky, vinkle,, konvexy, horizontaly, diagonaly, ... !!! Fakt zle!!!
Tak Renault nám ukazuje, jak má vypadat design hodný roku 2012 :yes: Jako by dosavadní Fluence byl předem postaven právě pro takovouto příď. Z mé strany není co vytknout. Lépe už to podle mě nešlo.
Myslím, že nebudu psát jenom za sebe, když uvedu, že můžeme být jenom rádi za uvedení druhé ("evropské") verze faceliftu Fluence, ta se už Renaultu povedla mnohem, mnohem víc. :yes: Škoda jen změny v přístrojovém štítu, kdy ve všech verzích klasické ručičky vystřídal kolotočářský displej ve stylu Meganu. Jako celek to auto nebude mít chybu a věřím, že i nadále zůstane jedním z nejprodávanějších aut svého segmentu. >:-[]
nechci zde vytvářet rozdělení tříd jak se mi to hodí, ale v rámci sedanů nižší střední třídy to i u nás bude nadále nejprodávanější kousek ;-) A přibližně desáté místo v prodejích nižší střední tento rok také není na sedan špatný výsledek... no ne? :-)
Jinak myslím, že současná 81kw verze se stane minulostí a bude postupně nahrazena downsizingovou 1,2TCe, ale uvidíme.
Ano, máš pravdu, jako nový motor má být nasazena 1,6 85kw, jen je otázka, co je to vůbec zač? Nikde jinde Renault tuto jednotku nenabízí a že by dělali pro Fluence nějakej "zbrusu novej" motor? Dle mě se bude jednak pouze o nějakou inovaci stávajícího a bude označován jako "nový". Moc rád se ale budu plést ;-)
S tím dispalejem zkus něco najezdit, mě stačilo málo a hodně jsem si ho oblíbil, hlavně proto, že jde mnohem rychleji odečíst přesnou rychlost a v žádní poloze volant nestíní kus tachometru, což se mi skoro v každém autě stává.
Já netvrdím, že by digitální rychloměr měl být apriori špatný, jen zde mi to přijde nepatřičné. O lepší přehlednosti se také nehádám a to, že člověk přesněji určí přesnou rychlost je zaručené. Máš podobnou zkušenost se stíněným kusem tachometru i ve Fluencovi? :-)
Je pravda, že ve Fluencovi přímo ne, ale nezkoušel jsem v něm všechny polohy... ono jinou polohu mám za volantem na krátké jízdě a jinak jedu-li dlouhou trasu po dálnici a tam díky volantu spíše níže mám často problém. Fluence má i u klasických budíků výhodu, že jsou hodně horizontálně, takže ten úhel pro pohled na ně přes volant je i tak naštěstí hodně široký.
Samozřejmě jsou i tací, kde jde vidět dobře při budících, třeba končící Golf, ale zase jsou ty číslice docela malé...
Zkus někdy třeba v nějakém koncernovém autě s Maxidotem jezdit s tachometrem na něm a časem zjistíš, že stejně odečítáš rychlost na Maxidotu a ne na ručičkách tachometru.
Ta nepatřičnost je viditelná, ano, ale alespoň je ten display jakž takž zpracován... I když by to šlo i lépe s kvalitnějším displayem, viz Scénic třeba...
Se vším, co jsi napsal, souhlasím ;-) Vše záleží o poloze za volantem, já u Fluence neměl nikdy problém, kdy jezdívám se sedačkou v co nejnižší poloze. Všechno je o zvyku, například u Tipa to bylo ve své době něco nového, do té doby nevídaného. Podle mě, když digitál, tak ať je to kompletní, jako třeba u Scenicu.
S Maxidotem mám určitou zkušenost ze služebních Octávií, ale jelikož jsem "úchyl" na sledování spotřeby, tak u mě vítězí aktuální a průměrná spotřeba a aktuální dojezd :-)
I já si myslím, že facelift Fluence se neuvěřitelně povedl. Jenom mě nepotěšil ten výhradní přechod na digitální rychloměr z Méganu, to fakt nemuseli :no: Co se týče motorů, nechápu, proč tu novou 1.6 nebudou dodávat i s manuálem. Ale třeba to tak nakonec nebude, uvidíme. Nová 1.6 dCi je asi hodně dobrý motor, ale kvůli ceně si ji jen málokdo koupí.
Najezdil jsem několik stovek km s Fluencem 1.5 dCi a až na pár maličkostí jsem byl (za ty peníze) vcelku spokojen . Jen ty jízdní vlastnosti jsou výrazně horší než u Méganu (nemyslím tím ovšem low-costovou tureckou verzi Generation).
Dnes jsem se ale konečně byl projet s novým Rapidem na zkušební jízdu: nečekal jsem zázraky, ale i tak to byla ledová sprcha. První dojem - otevřete dveře a vaše oko okamžitě spočine na nekrytém boku přední sedačky, kdy chybí plast asi v ceně 20 Kč :no: Pak jsem vyjel a do čelního okna se mi opřelo slunce. To by až tak nevadilo, stačilo si sklopit clonu, ale ty paprsky mě i tak hrozně oslňovaly, protože se neuvěřitelně leskly v tom tvrdém plastu na hořejšku přístrojové desky. Přední sedadla vypadají chudě, ale jsou docela pohodlná. Vynikající je podélná prostornost a přístupnost i velikost kufru. Jel jsem s 1.2 TSI/63 kW a s tím je to auto vysloveně líné (a to jsme jeli jen 2 a bez zavazadel- při plném zatížení to bude katastrofa). Odhlučnění se mi nezdálo nějak ošizené, také řazení a brzdy byly slušné. Naprosto tragické se ale ukázalo řízení - od dob felicie ho žádná jiná škodovka neměla tak špatné. Kolem středové polohy bylo neuvěřitelně tupé, přeposilované a navíc má nezvykle pomalý převod. Celkově to na mě dělalo dojem, jako že to v Česaně museli udělat schválně, aby ty náročnější řidiče prostě dohnali k dražší Octavii, jinak to prostě není možné - vždyť podvozkově podobně "poskládaný" Roomster jízdně funguje velmi dobře a to má mnohem vyšší těžiště a užší přední nápravu... Také stabilita na dálnici je i Rapidu problematická, auto nedrží dobře stopu a je dost citlivé na boční vítr... Podtrženo a sečteno - Rapid je zvenku elegantní a praktické auto, při bližším pohledu se ale ukáže, že je bohužel obtěžkané obrovským množstvím velkýchi menších kompromisů a ošizených řešení (např. nesklopné zadní sedáky, malá kola, systém stahování oken atd., atd). Prostě navrh huj a vespod fuj. No dobře, to vše by bylo ospravedlnitelné, ovšem jen v případě, že by ceník začínal ne na 290 000, ale maximálně na 250-260 000 Kč! Při současných cenách si to auto prostě může koupit jen buď 1)naprostý blázen do značky Škoda, nebo 2)absolutní automobilový naivka a neznalec nabídky jiných značek v této cenové relaci.
P.S. Vy, kteří jste si za 270-290 000 koupili Octavii II Tour 1.6, jste udělali kauf století :yes::yes::yes: Taková nabídka se už totiž u Škodovky asi nikdy nebude opakovat ;-\
S tím řízením kategoricky nesouhlasím. Jel jsem sice se silnější 77 kW verzí, ale nepředpokládám, že by se nastavení lišilo. Řízení je jedno z nejlepších v této cenové kategorii. Naopak poměrně tuhé, citlivé přesně tak, že dává informace ale není přehnaně citlivé... Jinak vcelku souhlas. Podélná stabilita taky není špatná, pokud je rovný povrch.
Bože ty jsi fakt ubohý..... takových kokin jako jsi ty moc není, ale ty jsi fakt na zdejší diskuzi jeden z největších! Takovej mindrák už ani nemůže být léčitelnej, ale to co sem dáváš za odkaz, to jsi fakt pěkné prase! Kéž by jsi tak zakalil TY!!!!
Proč? Jen to potvrzuje starou známou pravdu, že nejhorší řidiči si kupují rendlíky. Samozřejmě statisticky, individuální odchylky na obě strany jsou bežné. :-! Jakákoli tragédie je smutná, ale je jen potvrzením statistiky.
Proto vždy, když vidím na silnici auto s kosočtvercem zbystřím a snažím se od něj držet co nejdál, protože není jasné, co ten řidič už za chvíli udělá.
Možná by bylo vhodné získat od pojiš´toven čísla, kolik je na silnici procent vozů s kosočtvercem a kolik nehod vozy s kosočtvercem zaviní. Jsem pevně přesvědčen, že korelace bude zcela evidentní.
tak si to prvně ty chobote zjisti, pak dlouho přemýšlej než sem dáš to, co včera. A to, jak to omlouváš, je další z tvých chabých výplodů. Prvně si nějakou takovou statistiku najdi, pak z ní dělej nějaké relevantní závěry, nic nemáš v ruce a meleš tu takové kraviny. Zamysli se nad sebou a v tvém nejlepším zájmu radši svůj profil tady zruš a už sem nic nepiš! Omlouvám se moderátorům, ale trvám na tom, že jsi NECHUTNÝ PRASE! :no::no::no:
Á, pán je řidičem rendlíku... nu potom to chápu.... >:-[] To je diagnóza!
Proto vždy, když vidím na silnici auto s kosočtvercem zbystřím a snažím se od něj držet co nejdál, protože nikdy není jasné, co ten řidič už za chvíli udělá....
Pořád jen dokazuješ svou demenci, každý tu jen vidí, jak ubohý jsi. Tím jak se tu prezentuješ si o Tobě každý udělá nebo už udělal názor. Ty jsi zamindrákovaná diskuzní spodina, tak se drž mé rady, zavři hubu a už se neozývej, chudáku! Nejspíš máš auto, kde ten kosočtvereš není jen jeden, ale rovnou tři co? Tím by se všechno vysvětlovalo. Opakuješ se pořád jak gramofon a to že jsi PRASE ti pravda nikdo neodpáře!!! A kdyby jsi to potřeboval všechno vysvětlit osobně, tak nemám problém. Můžem to prodiskutovat....
Ty jsi pevně přesvědčen, ale to je málo. Já nejsem pevně přesvědčen, naopak mám několik stovek důkazů, že jsi omezenec, hulvát a hlupák. Dost se serveru divím, že i přes opakované bolakce tvého účtu - už máš opět nový - nezablokovala tvou IP.