Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Fluence jde ve stopách nového Clia

Automobilka Renault se rozhodla použít svůj nový designérský styl i při modernizaci sedanu Fluence a ten dostal podobnou příď jako nová generace Clia.
Zpět na článek
2. 11. 2012 08:53
2. 11. 2012 09:32
2. 11. 2012 11:48
2. 11. 2012 11:45
2. 11. 2012 15:41
2. 11. 2012 11:48
2. 11. 2012 12:40
2. 11. 2012 12:51
2. 11. 2012 14:19
2. 11. 2012 11:39
2. 11. 2012 15:41
2. 11. 2012 09:28
2. 11. 2012 10:57
2. 11. 2012 09:30
2. 11. 2012 09:38
2. 11. 2012 14:54
2. 11. 2012 15:11
2. 11. 2012 15:16
2. 11. 2012 10:11
2. 11. 2012 11:03
2. 11. 2012 11:05
2. 11. 2012 17:30
2. 11. 2012 23:05
2. 11. 2012 11:36
2. 11. 2012 11:41
2. 11. 2012 12:17
2. 11. 2012 15:27
2. 11. 2012 15:16
2. 11. 2012 17:04
2. 11. 2012 12:45
2. 11. 2012 12:53
2. 11. 2012 13:19
2. 11. 2012 15:17
2. 11. 2012 16:39
2. 11. 2012 16:11
3. 11. 2012 17:18
4. 11. 2012 19:13
2. 11. 2012 08:53
Povedený F/L
U mně za 1

Příď byla pro mě doteď asi nejslabší části Fluence, teď je naopak nejsilnější.

Překvapilo mě nasazení 1.6dCI, a i možnost EDC. Jsem zvědavý na cenu toho nového nafťáku - v Meganu i Scénicu si za něj nechá zaplatit docela dost. Kolega s tím jezdí (v Grand Scénicu) už asi 2 měsíce a chválí si ten motor čím dál víc.

Apropos, v týdnu jsem potkal poprvé nové Clio v provozu. Černá metla, elektrony - bomba! Jediná kaňka, ale z mého pohledu pořádná, jsou ty ledky pro denní svícení. To vypadá, jako by to dodělal Pepa v garáži za pět pade.... :no:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - matii
2. 11. 2012 09:11
Re: Povedený F/L
JJ nový look Renaultům sluší
2. 11. 2012 09:20
Re: Povedený F/L
Také bych nevěřil, že to kdy napíšu, ale Fluence prokoukl a sluší mu to ;-) Před FL byl předek auta tupý a unylý, tohle se povedlo. FL Vypadá svěže a přirozeně, takže chválím :yes:
2. 11. 2012 09:32
Re: Povedený F/L
trochu (dost, hodně až moc :-) ) jsem se bál, jak tento nový dizajnový směr předku aut u Rencka bude fungovat na větších kárách. Cliu to sekne, ale v jeho třídě to je bezproblémové. U větších aut, kde se čeká i nějaká závan "dospělosti" to mohlo dopadnou různě. Na Fluence teda veliké a příjemné překvapení, uvidím jak to půjde dál ;-)
Avatar - mrvolvo
2. 11. 2012 09:44
Re: Povedený F/L
Přesně tak. Víc než souhlasím. S Renaulty jsem nikdy nespojoval slova jako pěkný nebo elegantní ale tomuhle to fakt sluší. První verze stojí za starou bačkoru, ale tahle vypadá fakt dobře. Až je to snad pro ty taxikáře škoda:)
Avatar - Emel
2. 11. 2012 11:48
Re: Povedený F/L
Znám i hezčí Renaulty ;-)
Avatar - Nerez
2. 11. 2012 09:44
Re: Povedený F/L
Souhlasím, auto prokouklo a vypadá opravdu super. Jeden z mála frantíků, který se mi po designové stránce velmi líbí. Vypadá to i na zdařilé motory, takže za mě rozhodně :yes: :yes: :yes:
Když ho vidím, o Rapidu bych ani neuvažoval :-)

Jinak ty ledky na mě zase tak rušivě nepůsobí, jsou auta, kde vypadají daleko více "tuzersky". Podobně umístěné je mají i Octavie II RS facelift...
2. 11. 2012 09:51
Re: Povedený F/L
No přál bych si, aby 1,6 benzin byla jenom s automatem. Pro mnohé diskutující to bude nepřekonatelný problém, ale pro průměrného zákazníka Renaultu, by to bylo ohromné + .
Avatar - Emel
2. 11. 2012 11:45
Re: Povedený F/L
Rapid je liftback, to je velké plus...
2. 11. 2012 15:41
Re: Povedený F/L
Asi myslel denní světla Clia, ne Fluence. U Clia mne zarazila už na fotkách.
2. 11. 2012 10:31
Re: Povedený F/L
Renault asi konečně pochopil, že facelift by měl znamenat změnu vzhledu k lepšímu. Ne jen za každou cenu nějak předělat předek.
U Meagane I a II, Clia II (druhý facelift) a III, Laguny I a II tomu tak podle mého nebylo.
Avatar - Emel
2. 11. 2012 11:48
Re: Povedený F/L
Vcelku souhlas, až na Lagunu I, kde byl podle mě facelift dobrý - vpředu jen lehká retuše nárazníku (o které se dá diskutovat) a hlavně světla s čirou optikou, která podle mě dost pomohla... vzadu taktéž retuš světel a taktéž k lepšímu, podle mě.
2. 11. 2012 12:40
Re: Povedený F/L
Laguna 1 měla fajn F/L, zejména jak píšeš zadní světla :yes:

Osobně se mi hodně líbí i F/L Laguny 2. V době, když dorazila tak jsem to vůbec nechápal, ale časem jsem tomu přicházel na chuť a teď mě původní verze už vůbec nebaví
Avatar - Emel
2. 11. 2012 12:51
Re: Povedený F/L
Já to mám obráceně... při představení Laguny II jsem nechápal ten stříbrný plast nad maskou, ale časem jsem tomu přišel na chuť a naopak facelift mi proti tomu přijde takový obyčejný a "nalepený".

Největší trága byl ten Megane I... něco jako když se Ford rozhodl aplikovat na Fiestu New Edge :-).
2. 11. 2012 14:19
Re: Povedený F/L
nuže, na Laguně 2 se neshodneme, každopádně u Meganu 1 naopak 100% ;-) Jediná výhoda byla, že po F/L se objevil kombík. A největší trágá, že ten F/L sice poškodil H/B, ale totálně zabil Coupé....
Avatar - Blue Sun
2. 11. 2012 10:52
Re: Povedený F/L
No, tímhle faceliftem mě pěkně namíchli :-( Předek Fluence byl fakt slabý a tak jsem ho nakonec z nákupu vyřadil. A teď udělají tohle, když už mám jiné auto... chjo.
Celkově je to teď rázem úplně jiné auto. Z nudné limuzíny pro důchodce se stává auto s příjemně "mladým" výrazem.
3. 11. 2012 10:27
Re: Povedený F/L
Jsem na tom podobně. Až na to, že Flu už mám ;-\
Avatar - Emel
2. 11. 2012 11:39
Re: Povedený F/L
Sakra, skoro přesně totéž jsem se chystal napsat :-), včetně podivu nad 1.6dCi. Facelift za jedna, to ovšem ještě neznamená, že by výsledný dojem byl za 1... ale zlepšení je razantní.
2. 11. 2012 15:41
Re: Povedený F/L
Ano, překvapivě prokoukl.
Avatar - šmoula nešika
2. 11. 2012 18:00
Re: Povedený F/L
:yes:
K tomu Cliu, taky jsem ho viděl, bylo to minulej tejden někde v Belgii nebo Francii a naživo vypadá fakt skvěle, jen bych kromě již zmiňových LETek, umístil poznávačku vejš.
Avatar - PeterLuk
2. 11. 2012 09:28
Fluence
Neviem ako vám, ale mne sa viac Fluence páčil pred fl. Tento má síce výraznejší, krajší predok, ale s ním mi auto pripomína Thaliu... Doteraz FLuence vyzral ako "skutočná limuzína", teraz však vyzerá ako o triedu menšie auto... Už nevyzerá tak hodnotne. Neviem, podľa mňa mali upraviť skôr zadok a inteiér, tie sa k tomu predku až tak nehodia... ;-)
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2012 10:57
Re: Fluence
Presne. Maska, ktera se hodi malemu HB, se nemusi hodit na "limuzinu s Alfredem". Nevypada to spatne, ale uz to nehraje na tu strunu dustojnosti.

Jinak bocni profil je ok, jen ten fluidni predek... 8-s
2. 11. 2012 09:30
peknej car
Fluence se me v tehle podobe libi, ale co by me totalne odpudilo je ta radicka v automatu, proc tam daly takovej silenej kolik? to vypada hrozne, jak rucka v nejakym zavodaku >:D
Rozbalit vlákno
6
2. 11. 2012 09:38
Re: peknej car
přesně - tohle kritizuji už roky, ty řadičky automatů jsou jak zbraň ze 14. století :*)
2. 11. 2012 09:48
Re: peknej car
Facelift je jeden vůbec z nejpovedenějších co kdy Renault provedl. Fluence nyní vypadá opravdu luxusně, otázka je, jak bude vypadat v levnějším provedení.

Nevkusné - řadicí páka, provedení R-Linku - spousta plastů a navíc, na dotykáč strašně daleko.

Ovšem na druhou stranu je to tak levný model, že :yes:

Pokud bude slušet tento typ faceliftu i Megane 2013, tak BRAVO RENAULT. Ještě by to chtělo Magane SUV.
2. 11. 2012 15:11
Re: peknej car
Mégane SUV bude až v další generaci jako bráška Nissanu QQ.
Avatar - Alpinis182
2. 11. 2012 10:27
Re: peknej car
jo, s "pákou" od AT máš pravdu, hrozná pěst na oko... :no:
Jinak zbytek celkem fajn za tu cenu...
2. 11. 2012 15:16
Re: peknej car
Si vem ty klacky s tou šílenou kulisou automatů u Toyota-Lexus - to je k pláči.
2. 11. 2012 10:11
Hmm
Velmi povedený FL :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
2. 11. 2012 10:16
Tomuto autu facelift
rozhodně pomohl! :yes:
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2012 10:55
Nabídka motorů a převodovek
Nabídka motorů a převodovek se mi zdá dost omezená. Jediný benzíňák je spojen s variátorem, slabší nafťák povinně s automatem. Až silnější nafťák má manuál. Opravdu divné.
Rozbalit vlákno
8
2. 11. 2012 10:57
Re: Nabídka motorů a převodovek
toto auto nie je urcene primarne pre EU trhy,predpokladam, ze to maju zratane a preverene ;-)
2. 11. 2012 11:40
Re: Nabídka motorů a převodovek
Chápu, že je to "luxusní auto pro třetí svět". Ale Renault ho prodává i v Evropě, kde je low-endem, kde je manuál primární volba.
2. 11. 2012 23:17
Re: Nabídka motorů a převodovek
ked by ti dali automat za cenu manualu, tak by si zrejme po manuale ani nestekol ;-)
Avatar - Emel
2. 11. 2012 11:44
Re: Nabídka motorů a převodovek
Ty kombinace z toho nejsou úplně zřejmé, 1.6 benzín může být manuál nebo variátor, 1.5dCi manuál nebo EDC a o 1.6dCi se nemluví (nicméně EDC by byla logickou volbou, když je i u slabšího dCi). Z nabídky zřejmě vypadává 2.0 16V, ale on tedy nebyl v nabídce na všech trzích.

Podle mě 1.6 benzín a 1.5dCi odpovídají lowendovému zaměření auta (a jsou důstojnou motorizací). 1.6dCi je nečekaný bonus, protože to je ve své kategorii špičkový motor, který se zatím nedostal ani do Laguny.
2. 11. 2012 12:44
Re: Nabídka motorů a převodovek
1.6dCI dostane až novou generaci EDC (první má limit na krouťák). Nevím, jestli už dorazila nebo je to jen v plánu, možná Pogo nás uvede do obrazu

S nasazením 1.6dCI do Laguny nevím nevím. V Meganu/Scénic primárně nahrazuje 1.9dCI. Laguna má stále relativně moderní 2.0dCI + menší 1.5dCI. Možná se to napasuje nějak mezi a slabší verze 2.0dCI tím pádem půjdou papá a zůstanou třeba od 110kW výš
2. 11. 2012 13:27
Re: Nabídka motorů a převodovek
Pokud by u 1.6 i 1.5 dCi byla volba manuál vs. "automat", tak by to lowendu odpovídalo. Ale v článku je manuál zmíněn právě jen u toho 1.6 dCi.
Avatar - Emel
2. 11. 2012 13:39
Re: Nabídka motorů a převodovek
V článku je 1,6litrový zážehový čtyřválec s výkonem 85 kW (115 k), který může roztáčet přední kola prostřednictvím nové generace automatické převodovky X-Tronic CVT... klidně se vsadím, že minimálně pro benzín manuál v nabídce zůstane.
Avatar - petrumr
2. 11. 2012 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - avatas
2. 11. 2012 11:03
Vzhled
Vzhled jde tímto k lepšímu,ale nemohu se zbavit dojmu,že celek působí tak nějak nesourodě.Nehodnotím cenu,jízdní vlastnosti a kvalitu.Můj názor je ,že vzhledově to je takové divné. :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - avatas
2. 11. 2012 11:05
Re: Vzhled
Ještě dodám: nové Clio je na vzhled zvenku i uvnitř za 1. >:D
2. 11. 2012 17:30
Re: Vzhled
Každý má na to jiný názor. Mě se tento nový Fluence líbí hodně moc, naopak z nového Clia se mi obrací žaludek :-)
2. 11. 2012 23:05
Re: Vzhled
Dokud ale neostraní ze středového panelu lodičky tak to bude stát pořád za h...
2. 11. 2012 11:36
Octavia RS
Mam pocit, ze nasavacie otvory v narazniku, LED a hmlovky boli silne inspirovane usporiadanim na Octavii RS :-!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
2. 11. 2012 11:41
Re: Octavia RS
Ty taky vidíš Octavii všude... podobné uspořádání má spousta aut (a řada z nich starších než Octavia).
2. 11. 2012 11:47
Re: Octavia RS
...tak si prosim aspon 2-3 priklady ;-)
Avatar - Emel
2. 11. 2012 12:17
Re: Octavia RS
Nevím, musel bych hledat... napadají mě některé Fordy, Opely a Volkswageny
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Samozřejmě LED diodky jsou relativně nová móda, ty u starších aut zatím moc vidět nejsou.
Avatar - Ronault.
4. 11. 2012 13:12
Re: Octavia RS
Seat Leon třeba...
Avatar - Alpinis182
2. 11. 2012 12:05
Re: Octavia RS
A není to jedno ? V době kdy se inspirují všichni všema...
2. 11. 2012 12:56
Re: Octavia RS
Mám stejný pocit :-) , ale i "normální Octavka" vypadá celkově lépe než toto... Jinak facelift Fluence byl na místě - před faceliftem to byla tragédie a navíc v tomto segmentu stále přituhuje - viz. nový a o dost praktičtější Rapid/Toledo a další frantíci...
2. 11. 2012 13:37
Re: Octavia RS
Nejsem si jistý zdali Rapid má na Fluence:

a) délka: 4618 vs. 4483
b) šířka: 1809 vs. 1706
c) výška: 1479 vs. 1461
d) rozvor: 2702 vs. 2602
e) rozchod vpředu: 1541 vs. 1463
f) rozchod vzadu:1563 vs. 1500

Rapid vypadá na fotkách velmi dobře, při osobním setkání jsem byl velice zklamán. U Fluence to bylo přesně naopak.
2. 11. 2012 14:11
Re: Octavia RS
Otázka vkusu, každý ať si udělá vlastní názor, nikomu jeho neberu. Já jsem Rapid také viděl "na živo" a moje pocity jsou vesměs přesně opačné, tedy kladné. Nejprve jsem nebyl z Rapidu moc nadšený, ale ve skutečnosti vypadá celkem dobře. Je velmi prostorný, má o více jak padesát litrů větší kufr než Fluence a má k němu narozdíl od něho královský přístup. Auto působí i z boku vyváženě, to nemůžu říci o tomto Renaultu. Jak tady někdo psal Fluence je z boku opravdu až takový shodovitý, snad jako by byl složen z více vozů dohromady. Vnější rozměry, které jsi napsal jsou sice zajímavé, ale mě záleží spíše na technologii vnitřního uspořádání a použitých materiálech s jejichž pomocí se dá dosáhnout celkově větší prostornosti. Rapid je tedy velmi prostorově promyšlený vůz. Z dvojčat Rapid/Toledo se mi ale přece jenom líbí více to Toledo, ale v autosalonech SEATu zatim ještě není.
Avatar - Alpinis182
2. 11. 2012 14:16
Re: Octavia RS
jen k tomu kufru - a nebude to jen tím, že Rapid je liftback ? Zatímco Fluence sedan...
2. 11. 2012 15:27
Re: Octavia RS
Je velmi prostorný do doby, než si do něj sednou 4 dospělí... :-) Stejně jako v případě Fabie... auto je pocitově stísněné. Pokud měříš, do 170 cm a vážíš 60kg, tak potom chápu tvoji spokojenost :-)
O kvalitě materiálů nemůže být řeč... tam je to na podobné úrovni. Z mého pohledu spíš vyhrává Fluence, byť mám pár výhrad.

Co mě zajímá a obvykle veškeré zákazníky v této cenové, je poměr výbavy/ceny... např. 1.2MPi vs. 1.6... :-!

Jinak Toledo je mi taky sympatičtější.
Avatar - Ronault.
4. 11. 2012 13:14
Re: Octavia RS
V materiálech jasně vede Fluence, který něco jako tvrdý plast téměř nezná.
2. 11. 2012 15:16
Re: Octavia RS
Rapid je tím pravým vozem pro český lid :-) bez ohledu na to, že v základu je to holátko s tříhrnkem za stejnou cenu jako Fluence :-)
Avatar - petrumr
2. 11. 2012 17:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 11. 2012 12:23
Ale co dál?
Tak tu máme povedený facelift. Počkáme ještě na backlift a nakonec z toho bude snad i pěkný auto. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
2. 11. 2012 12:53
Re: Ale co dál?
Za mě je back ok, spíš celkové proporce, výška podvozku a tak... ale zase není to BMW.
2. 11. 2012 15:04
Re: Ale co dál?
On i ten Rapid pro Rusko nebo Turecko bude taky trošku jinak vypadat. Vyšší podvozek vzhledu nikdy moc nepomůže (v tomto segmentu).
2. 11. 2012 13:19
nelíbí
Stejně jako na cliu, tak ani tady se mi ten předek prostě nelíbí... :-|
A když tak na to koukám, tak je divná ta disproporce při bočním pohledu, že černý plast na spodku předního nárazníku je tak 10x menší než černý plast na spodku zadního nárazníku.. dělá to takový divný schody a dost zvyšuje ten zadek... v černý to asi tak nebude ale na ty světlý to vynikne
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rojin
2. 11. 2012 15:17
Rozhodně..
.. krok kupředu. Působí sebejistějším dojmem, ale bohužel jen při pohledu, který vám zakryje zbytek vozu. Nějak mi to jako celek nesedí.
Upřímně je to ale lepší než před tím, ty kola taky udělaly své. Jen tak dál Renaulte, možná si tě jednoho dne koupím i já ;-) Tak zamakej a uvidíme :yes:

Ale tohle je teda šílenost >:-[] :no: [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Alpinis182
2. 11. 2012 16:18
Re: Rozhodně..
Do ted nechapu, ze s touhle silenou tyčí neco neudelali... :-(
2. 11. 2012 16:39
Re: Rozhodně..
Niekto, s prizmurenymi ocami, si povie: "Super, vsak to vypada ako golfova palica."
A dochodca si povie: "Super, vsak to vypada ako rucka exkluzivnej vychadzkovej palice".

P.S. Este nech urobia dizajnovy poriadok s tymi liniami klimy a audia. Tie ohranene ladviny nestimuji vobec s nicim. Obluciky, vinkle,, konvexy, horizontaly, diagonaly, ... !!! Fakt zle!!!
Avatar - šmoula nešika
2. 11. 2012 18:36
Re: Rozhodně..
:yes: :yes: :yes:

Konečně začal rendlík dělat pěkný auta.

PS: Ta řadička je fakt divná, ale pořád lepší než tohle... [odkaz]
Avatar - rohYpnol
2. 11. 2012 15:23
Král mainstreamových sedanů
Tak Renault nám ukazuje, jak má vypadat design hodný roku 2012 :yes: Jako by dosavadní Fluence byl předem postaven právě pro takovouto příď. Z mé strany není co vytknout. Lépe už to podle mě nešlo.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Alpinis182
2. 11. 2012 16:16
Re: Král mainstreamových sedanů
no, je celkem peknej, ale rikam to nerad, ale pro me (i pres muj jakysi odpor k VW) je asi top Jetta...
Avatar - petrumr
2. 11. 2012 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Alpinis182
2. 11. 2012 17:52
Re: Král mainstreamových sedanů
a ten je za 2 měsíce heled >:D
Avatar - petrumr
2. 11. 2012 18:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - salamoon
2. 11. 2012 16:11
wauw
tak toto je brutalne podareny FL.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - grifith
2. 11. 2012 17:15
ještě, že to takto dopadlo
Myslím, že nebudu psát jenom za sebe, když uvedu, že můžeme být jenom rádi za uvedení druhé ("evropské") verze faceliftu Fluence, ta se už Renaultu povedla mnohem, mnohem víc. :yes: Škoda jen změny v přístrojovém štítu, kdy ve všech verzích klasické ručičky vystřídal kolotočářský displej ve stylu Meganu. Jako celek to auto nebude mít chybu a věřím, že i nadále zůstane jedním z nejprodávanějších aut svého segmentu. >:-[]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
2. 11. 2012 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 11. 2012 18:56
Re: ještě, že to takto dopadlo
nechci zde vytvářet rozdělení tříd jak se mi to hodí, ale v rámci sedanů nižší střední třídy to i u nás bude nadále nejprodávanější kousek ;-) A přibližně desáté místo v prodejích nižší střední tento rok také není na sedan špatný výsledek... no ne? :-)
Jinak myslím, že současná 81kw verze se stane minulostí a bude postupně nahrazena downsizingovou 1,2TCe, ale uvidíme.
Avatar - petrumr
2. 11. 2012 19:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
2. 11. 2012 19:25
Re: ještě, že to takto dopadlo
Ano, máš pravdu, jako nový motor má být nasazena 1,6 85kw, jen je otázka, co je to vůbec zač? Nikde jinde Renault tuto jednotku nenabízí a že by dělali pro Fluence nějakej "zbrusu novej" motor? Dle mě se bude jednak pouze o nějakou inovaci stávajícího a bude označován jako "nový". Moc rád se ale budu plést ;-)
2. 11. 2012 19:54
Re: ještě, že to takto dopadlo
Měl by to být H4M od Nissanu a dává se do Samsungu SM3, což je Fluence a od září je i v Samsungu nová verze.
Avatar - grifith
2. 11. 2012 20:27
Re: ještě, že to takto dopadlo
tedy motor, který se dával například do modelu Qashqai?
Avatar - Ronault.
4. 11. 2012 13:17
Re: ještě, že to takto dopadlo
S tím dispalejem zkus něco najezdit, mě stačilo málo a hodně jsem si ho oblíbil, hlavně proto, že jde mnohem rychleji odečíst přesnou rychlost a v žádní poloze volant nestíní kus tachometru, což se mi skoro v každém autě stává.
Avatar - grifith
4. 11. 2012 13:52
Re: ještě, že to takto dopadlo
Já netvrdím, že by digitální rychloměr měl být apriori špatný, jen zde mi to přijde nepatřičné. O lepší přehlednosti se také nehádám a to, že člověk přesněji určí přesnou rychlost je zaručené. Máš podobnou zkušenost se stíněným kusem tachometru i ve Fluencovi? :-)
Avatar - Ronault.
4. 11. 2012 14:56
Re: ještě, že to takto dopadlo
Je pravda, že ve Fluencovi přímo ne, ale nezkoušel jsem v něm všechny polohy... ono jinou polohu mám za volantem na krátké jízdě a jinak jedu-li dlouhou trasu po dálnici a tam díky volantu spíše níže mám často problém. Fluence má i u klasických budíků výhodu, že jsou hodně horizontálně, takže ten úhel pro pohled na ně přes volant je i tak naštěstí hodně široký.

Samozřejmě jsou i tací, kde jde vidět dobře při budících, třeba končící Golf, ale zase jsou ty číslice docela malé...

Zkus někdy třeba v nějakém koncernovém autě s Maxidotem jezdit s tachometrem na něm a časem zjistíš, že stejně odečítáš rychlost na Maxidotu a ne na ručičkách tachometru.

Ta nepatřičnost je viditelná, ano, ale alespoň je ten display jakž takž zpracován... I když by to šlo i lépe s kvalitnějším displayem, viz Scénic třeba...
Avatar - grifith
4. 11. 2012 16:15
Re: ještě, že to takto dopadlo
Se vším, co jsi napsal, souhlasím ;-) Vše záleží o poloze za volantem, já u Fluence neměl nikdy problém, kdy jezdívám se sedačkou v co nejnižší poloze. Všechno je o zvyku, například u Tipa to bylo ve své době něco nového, do té doby nevídaného. Podle mě, když digitál, tak ať je to kompletní, jako třeba u Scenicu.
S Maxidotem mám určitou zkušenost ze služebních Octávií, ale jelikož jsem "úchyl" na sledování spotřeby, tak u mě vítězí aktuální a průměrná spotřeba a aktuální dojezd :-)
Rendlík si zatloukl do rakve další hřebík
žádná slušná slova mne při pohledu na ten hnus nenapadají :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2012 08:48
Re: Rendlík si zatloukl do rakve další hřebík
Kokso, a ešte keby si vedel, čo napadá ľudí, keď vidia tvoje príspevky... 8-s
2. 11. 2012 23:01
Superfacelift + dojmy z Rapidu
I já si myslím, že facelift Fluence se neuvěřitelně povedl. Jenom mě nepotěšil ten výhradní přechod na digitální rychloměr z Méganu, to fakt nemuseli :no: Co se týče motorů, nechápu, proč tu novou 1.6 nebudou dodávat i s manuálem. Ale třeba to tak nakonec nebude, uvidíme. Nová 1.6 dCi je asi hodně dobrý motor, ale kvůli ceně si ji jen málokdo koupí.
Najezdil jsem několik stovek km s Fluencem 1.5 dCi a až na pár maličkostí jsem byl (za ty peníze) vcelku spokojen . Jen ty jízdní vlastnosti jsou výrazně horší než u Méganu (nemyslím tím ovšem low-costovou tureckou verzi Generation).
Dnes jsem se ale konečně byl projet s novým Rapidem na zkušební jízdu: nečekal jsem zázraky, ale i tak to byla ledová sprcha. První dojem - otevřete dveře a vaše oko okamžitě spočine na nekrytém boku přední sedačky, kdy chybí plast asi v ceně 20 Kč :no: Pak jsem vyjel a do čelního okna se mi opřelo slunce. To by až tak nevadilo, stačilo si sklopit clonu, ale ty paprsky mě i tak hrozně oslňovaly, protože se neuvěřitelně leskly v tom tvrdém plastu na hořejšku přístrojové desky. Přední sedadla vypadají chudě, ale jsou docela pohodlná. Vynikající je podélná prostornost a přístupnost i velikost kufru. Jel jsem s 1.2 TSI/63 kW a s tím je to auto vysloveně líné (a to jsme jeli jen 2 a bez zavazadel- při plném zatížení to bude katastrofa). Odhlučnění se mi nezdálo nějak ošizené, také řazení a brzdy byly slušné. Naprosto tragické se ale ukázalo řízení - od dob felicie ho žádná jiná škodovka neměla tak špatné. Kolem středové polohy bylo neuvěřitelně tupé, přeposilované a navíc má nezvykle pomalý převod. Celkově to na mě dělalo dojem, jako že to v Česaně museli udělat schválně, aby ty náročnější řidiče prostě dohnali k dražší Octavii, jinak to prostě není možné - vždyť podvozkově podobně "poskládaný" Roomster jízdně funguje velmi dobře a to má mnohem vyšší těžiště a užší přední nápravu... Také stabilita na dálnici je i Rapidu problematická, auto nedrží dobře stopu a je dost citlivé na boční vítr... Podtrženo a sečteno - Rapid je zvenku elegantní a praktické auto, při bližším pohledu se ale ukáže, že je bohužel obtěžkané obrovským množstvím velkýchi menších kompromisů a ošizených řešení (např. nesklopné zadní sedáky, malá kola, systém stahování oken atd., atd). Prostě navrh huj a vespod fuj. No dobře, to vše by bylo ospravedlnitelné, ovšem jen v případě, že by ceník začínal ne na 290 000, ale maximálně na 250-260 000 Kč! Při současných cenách si to auto prostě může koupit jen buď 1)naprostý blázen do značky Škoda, nebo 2)absolutní automobilový naivka a neznalec nabídky jiných značek v této cenové relaci.
P.S. Vy, kteří jste si za 270-290 000 koupili Octavii II Tour 1.6, jste udělali kauf století :yes: :yes: :yes: Taková nabídka se už totiž u Škodovky asi nikdy nebude opakovat ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
3. 11. 2012 16:54
Re: Superfacelift + dojmy z Rapidu
S tím řízením kategoricky nesouhlasím. Jel jsem sice se silnější 77 kW verzí, ale nepředpokládám, že by se nastavení lišilo. Řízení je jedno z nejlepších v této cenové kategorii. Naopak poměrně tuhé, citlivé přesně tak, že dává informace ale není přehnaně citlivé... Jinak vcelku souhlas. Podélná stabilita taky není špatná, pokud je rovný povrch.
3. 11. 2012 17:18
1.6. 85kW 115k
Nevíte co je to za motor? Je to upravený původní 1.6. 16V, který byl kvůli emisím výkonově snížen nebo se jedná o novou konstrukci?
Rozbalit vlákno
0
Sváteční rendlíkovští řidiči
Vždy, když vidíte na silnici auto s kosočtvercem na kapotě, na volantě i za volantem, dávejte si velký POZOR! [odkaz] 8-s
Rozbalit vlákno
8
Avatar - grifith
3. 11. 2012 20:13
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
Bože ty jsi fakt ubohý..... takových kokin jako jsi ty moc není, ale ty jsi fakt na zdejší diskuzi jeden z největších! Takovej mindrák už ani nemůže být léčitelnej, ale to co sem dáváš za odkaz, to jsi fakt pěkné prase! Kéž by jsi tak zakalil TY!!!!
Avatar - Ji/Ri
3. 11. 2012 21:00
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
ado :no: :no: :no: :no: :no: srovnej se.... tohle je nechutné od tebe..... 8-s
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
Proč? Jen to potvrzuje starou známou pravdu, že nejhorší řidiči si kupují rendlíky. Samozřejmě statisticky, individuální odchylky na obě strany jsou bežné. :-! Jakákoli tragédie je smutná, ale je jen potvrzením statistiky.

Proto vždy, když vidím na silnici auto s kosočtvercem zbystřím a snažím se od něj držet co nejdál, protože není jasné, co ten řidič už za chvíli udělá.

Možná by bylo vhodné získat od pojiš´toven čísla, kolik je na silnici procent vozů s kosočtvercem a kolik nehod vozy s kosočtvercem zaviní. Jsem pevně přesvědčen, že korelace bude zcela evidentní.
Avatar - grifith
4. 11. 2012 10:32
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
tak si to prvně ty chobote zjisti, pak dlouho přemýšlej než sem dáš to, co včera. A to, jak to omlouváš, je další z tvých chabých výplodů. Prvně si nějakou takovou statistiku najdi, pak z ní dělej nějaké relevantní závěry, nic nemáš v ruce a meleš tu takové kraviny. Zamysli se nad sebou a v tvém nejlepším zájmu radši svůj profil tady zruš a už sem nic nepiš! Omlouvám se moderátorům, ale trvám na tom, že jsi NECHUTNÝ PRASE! :no: :no: :no:
Avatar - grifith
4. 11. 2012 10:38
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
btw. celou statistiku si musíš najít sám, zde jeden z průzkumů : [odkaz]
tak drž pysk a vypadni z toho fóra ty PRASE !!!
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
Á, pán je řidičem rendlíku... nu potom to chápu.... >:-[] To je diagnóza!

Proto vždy, když vidím na silnici auto s kosočtvercem zbystřím a snažím se od něj držet co nejdál, protože nikdy není jasné, co ten řidič už za chvíli udělá....
Avatar - grifith
4. 11. 2012 13:04
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
Pořád jen dokazuješ svou demenci, každý tu jen vidí, jak ubohý jsi. Tím jak se tu prezentuješ si o Tobě každý udělá nebo už udělal názor. Ty jsi zamindrákovaná diskuzní spodina, tak se drž mé rady, zavři hubu a už se neozývej, chudáku! Nejspíš máš auto, kde ten kosočtvereš není jen jeden, ale rovnou tři co? Tím by se všechno vysvětlovalo. Opakuješ se pořád jak gramofon a to že jsi PRASE ti pravda nikdo neodpáře!!! A kdyby jsi to potřeboval všechno vysvětlit osobně, tak nemám problém. Můžem to prodiskutovat....
Avatar - Ronault.
4. 11. 2012 13:22
Re: Sváteční rendlíkovští řidiči
Ty jsi pevně přesvědčen, ale to je málo. Já nejsem pevně přesvědčen, naopak mám několik stovek důkazů, že jsi omezenec, hulvát a hlupák. Dost se serveru divím, že i přes opakované bolakce tvého účtu - už máš opět nový - nezablokovala tvou IP.
Avatar - Ji/Ri
3. 11. 2012 21:02
Fluáns vs. Rapit
Thle je jednoznačné.... na Fluence Rapid nemá.... v ničem.
Rozbalit vlákno
1
Re: Fluáns vs. Rapit
Jistě. Na Flusence Rapid nemá. Především v nekvalitě a ohavném designu. :-!
Avatar - 3_diamanty
4. 11. 2012 19:13
nadhera
z prisery spravit krasavca dokaze snad len renault :yes: :yes: :yes:

jednoznacne vydareny facelift.... myslim ze predaje pojdu teraz jasne nahor :yes:

o dalsi dovod menej kupovat nudny a smiesny rapid....

parada fluence :yes: parada renault :yes: po novom cliu a inovovanom twingu je toto treti renault ktory sa mi paci....
Rozbalit vlákno
0