„Himl, hergot, sakrament!“ – nadávky můžeme nechat textu slavné písně Karla Hašlera. Na redakční renault, který také napochodoval pětatřicet, jich netřeba. I když…
Proč jako nevýhoda je podle tebe logika ovládání audia? A slabé (jsi moravák :-) ?) motor? 1.6 dCi 96kW ti přijde málo? Tak to potom jukni na konkurenci ;-)
Nevím, proč se pořád někdo diví, že Ranault je dnes nejspolehlivější značkou v mainstreamu. Páni novináři by si už mohli pomalu zvyknout a divit by se mohli jen pokud by se náhodou nějaká závada našla. Scénic je stále nejlepším a nejspolehlivějším kompaktním MPV a zákazníci to dobře vědí. Kralování prodejům a vítězství ve většině srovnávaček nejsou náhoda.
Souhlasím s tebou, Scénic je stále nejlepším a nejspolehlivějším kompaktním MPV. Je to vcelku logické, stačí si vzpomenout, kdo vymyslel třídu MPV a je to jasné. Renault má za ty roky nejvíce zkušeností s výrobou MPV. Po faceliftu a s novým motorem 1,6 dCi je teď Scénic ještě zajímavější a atraktivnější nabídkou ve své třídě.
Vlastně až do léta jsem si to myslel taky. Do té doby než nám v rodině 2 měsíce po záruce odešel motor v Espace. Ale je pravda, že stát se to může asi u kohokoliv a v segmentu MPV bych asi taky věřil dál renaultu, bohužel dnes už bývalý majitel Espace si to nemysli >:D
Aha, to jsem nevěděl. Ale je pravda, že se už pár let vyrábí. Každopádně bylo nepříjemné nedojet a mít v bloku díru jako pěst a stát s tím na dálnici. Ale auto nebylo kupované v čechách a švýcarský importér se k tomu postavil čelem. De scenicu bych se nebál jít
Praskla ojince a vylítla ven, přední stranou bloku. Motor byl 1,9 dci, najeto měl asi 95 tisíc za 3 roky, auto bylo servisovano, s motorem nebyl do té doby jediný problém.
Tak to my jsme jeli přes rozvadov, jak je na hraničním přejchodu omezená rychlost, potom je konec omezení a při zrychlování to začlo bouchat. A než se člověk nadál, opravdu pár vteřin tak byl konec.
aha uz som sa docital, 1,9dci a ojnica... znama to zavada 1,9dci hlavne u tazkeho espace... ale s tymto mali problemy aj 1,5dci a aj 2,2 dci koli nekvalitnym salkam, neviem odkedy davaju nove kvalitnejsie, ale dnesne motory uz tento problem nemaju
Ale pises ze je to novsi espace, takze mal asi 96kw motor, co som celkom prekvapeny, myslel som, ze sa to tykalo len 88kw motorov
nezapomen ze tento test delal svet motoru, tam kdyz nahodou drzi francouzske auto slusne skore, tak je to o ne sedmy div sveta..ja vuci zadne znacce predsudky nemam ale co se momentalne deje s koncernovymi auty je zajimave: na firme se za posledni tyden zastavily dve octavie: jedna prisla o turbo(najeto 75tkm) druha praskla hlava valce(177tkm) obe 1.6tdi cr, a to jsem dotedka myslel ze skody v dieselu sou az na vyjimky relativne spolehliva auta
Souhlasím s tebou, Renault Scenic/Grand Scenic jsou opravdu povedené modely s vysokou mírou kvality. A to nejen ve smyslu spolehlivosti, ale také volbě materiálů, jízdních vlastností, s motorem 1,6 dCi je opravdu jedním z nejlepších aut své kategorie..... každopádně jaký je reálný svět a jak špatný a "chlípný" je názor nás opěvovatelů Renaultu, si myslím budem moct dnes večer ještě přečíst.... tuším, kdo nám do toho vwnese jasno >:D
Tady není co vysvětlovat, prostě pochvala a tečka. :-)
Je to jen jedno auto ze statisíců, ale jak to tak vypadá, spolehlivost se Rendlíku v posledních pěti letech podařilo dovést na špičku.
SM a AT jsou bohužel dost tendenční plátky.
Posledně se mi "líbil" srovnávací test Mini, Upu!, Twinga, Picanta a ještě jednoho, kdy Twingo dostalo sodu za to, že se při tankování musí víčko odemykat. Jak to je u Upa! asi všichni víme, přesto ani zmínka.
Nehledám za tím žádnou konspiraci, zamykatelné víčko je napřeshubu...ale když už to zmíní, tak ať měří všem stejným metrem.
Mam ho uz ctrvrty rok (1.9 dCi) a jedine, co jsem musel, bylo dolit olej. Mym kolegum, kteri maji firemni BMW 3, Audi Q3, A4 a A5, VW Passaty a Mercedesy C, a kteri se mi na zacatku smali kvuli zabozroutskemu zmetku, se ted smeji ja.