Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Palec nahoru - Palec dolu
| 13. 2. 2013 17:21
Výhody :yes:
prostor
výbava
spotřeba

Nevýhody :no:
jízdní vlastnosti - slabé motor
logika ovládání audia
malé sluneční clony
Avatar - NSA
Palec nahoru - Palec dolu
| 14. 2. 2013 15:20
Proč jako nevýhoda je podle tebe logika ovládání audia? A slabé (jsi moravák :-) ?) motor? 1.6 dCi 96kW ti přijde málo? Tak to potom jukni na konkurenci ;-)
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 17:32
Nevím, proč se pořád někdo diví, že Ranault je dnes nejspolehlivější značkou v mainstreamu. Páni novináři by si už mohli pomalu zvyknout a divit by se mohli jen pokud by se náhodou nějaká závada našla. Scénic je stále nejlepším a nejspolehlivějším kompaktním MPV a zákazníci to dobře vědí. Kralování prodejům a vítězství ve většině srovnávaček nejsou náhoda.
Avatar - dr.biker
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 17:46
Souhlasím s tebou, Scénic je stále nejlepším a nejspolehlivějším kompaktním MPV. Je to vcelku logické, stačí si vzpomenout, kdo vymyslel třídu MPV a je to jasné. Renault má za ty roky nejvíce zkušeností s výrobou MPV. Po faceliftu a s novým motorem 1,6 dCi je teď Scénic ještě zajímavější a atraktivnější nabídkou ve své třídě.
Avatar - Ronault.
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 18:07
:yes:
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 18:17
Vlastně až do léta jsem si to myslel taky. Do té doby než nám v rodině 2 měsíce po záruce odešel motor v Espace. Ale je pravda, že stát se to může asi u kohokoliv a v segmentu MPV bych asi taky věřil dál renaultu, bohužel dnes už bývalý majitel Espace si to nemysli >:D
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 18:23
Espace bych vynechal. Ten ještě patří do generace Renaultů, která jim zkazila pověst. To ti ale asi moc nepomůže.
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 18:39
Aha, to jsem nevěděl. Ale je pravda, že se už pár let vyrábí. Každopádně bylo nepříjemné nedojet a mít v bloku díru jako pěst a stát s tím na dálnici. Ale auto nebylo kupované v čechách a švýcarský importér se k tomu postavil čelem. De scenicu bych se nebál jít
Avatar - petrumr
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 20:06
Praskla ojince a vylítla ven, přední stranou bloku. Motor byl 1,9 dci, najeto měl asi 95 tisíc za 3 roky, auto bylo servisovano, s motorem nebyl do té doby jediný problém.
Avatar - petrumr
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 22:05
Tak to my jsme jeli přes rozvadov, jak je na hraničním přejchodu omezená rychlost, potom je konec omezení a při zrychlování to začlo bouchat. A než se člověk nadál, opravdu pár vteřin tak byl konec.
Proč překvapení?
| 15. 2. 2013 10:20
aky motor to bol a na aku zavadu odisiel, resp ak nie je znama zavada, tak ako sa prejavil odchod motora?
Proč překvapení?
| 15. 2. 2013 10:22
aha uz som sa docital, 1,9dci a ojnica... znama to zavada 1,9dci hlavne u tazkeho espace... ale s tymto mali problemy aj 1,5dci a aj 2,2 dci koli nekvalitnym salkam, neviem odkedy davaju nove kvalitnejsie, ale dnesne motory uz tento problem nemaju
Ale pises ze je to novsi espace, takze mal asi 96kw motor, co som celkom prekvapeny, myslel som, ze sa to tykalo len 88kw motorov
Avatar - Renton
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 18:40
:yes: tiez nechapem, preco stale tie hlupe predsudky. Uz davno neplati, ze len to nemecke je dobre ...
Avatar - Bristol
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 19:27
nezapomen ze tento test delal svet motoru, tam kdyz nahodou drzi francouzske auto slusne skore, tak je to o ne sedmy div sveta..ja vuci zadne znacce predsudky nemam ale co se momentalne deje s koncernovymi auty je zajimave: na firme se za posledni tyden zastavily dve octavie: jedna prisla o turbo(najeto 75tkm) druha praskla hlava valce(177tkm) obe 1.6tdi cr, a to jsem dotedka myslel ze skody v dieselu sou az na vyjimky relativne spolehliva auta
Avatar - petrumr
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 20:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 18:51
Souhlasím s tebou, Renault Scenic/Grand Scenic jsou opravdu povedené modely s vysokou mírou kvality. A to nejen ve smyslu spolehlivosti, ale také volbě materiálů, jízdních vlastností, s motorem 1,6 dCi je opravdu jedním z nejlepších aut své kategorie..... každopádně jaký je reálný svět a jak špatný a "chlípný" je názor nás opěvovatelů Renaultu, si myslím budem moct dnes večer ještě přečíst.... tuším, kdo nám do toho vwnese jasno >:D
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 21:15
Tady není co vysvětlovat, prostě pochvala a tečka. :-)
Je to jen jedno auto ze statisíců, ale jak to tak vypadá, spolehlivost se Rendlíku v posledních pěti letech podařilo dovést na špičku.
Avatar - Katikakus
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 19:38
:yes:
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 20:16
SM a AT jsou bohužel dost tendenční plátky.
Posledně se mi "líbil" srovnávací test Mini, Upu!, Twinga, Picanta a ještě jednoho, kdy Twingo dostalo sodu za to, že se při tankování musí víčko odemykat. Jak to je u Upa! asi všichni víme, přesto ani zmínka.

Nehledám za tím žádnou konspiraci, zamykatelné víčko je napřeshubu...ale když už to zmíní, tak ať měří všem stejným metrem.
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 20:37
No já nevím, určitě si v spolehlivosti polepšil, ale z různých statistik pořád nejlíp vychází Honda, Toyota, Mazda.
Avatar - petrumr
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Proč překvapení?
| 13. 2. 2013 21:03
Zrovna tak se najdou takoví evropani.
Avatar - NSA
Proč překvapení?
| 14. 2. 2013 15:25
:yes:
Avatar - petrumr
topení
| 13. 2. 2013 20:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
topení
| 13. 2. 2013 21:14
tu si pohľadaj info o kúrení..

[odkaz]
Avatar - aproximus
topení
| 13. 2. 2013 20:26
no pokud jezdili na spotřebu nebo klidnou nohou, tak se není co divit. u takového motoru není od věci čas od času prohnat koníky, pak zatopí.
*
| 15. 2. 2013 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - peprnik
Grand Scenic po 100 000 km
| 4. 4. 2014 10:02
Mam ho uz ctrvrty rok (1.9 dCi) a jedine, co jsem musel, bylo dolit olej. Mym kolegum, kteri maji firemni BMW 3, Audi Q3, A4 a A5, VW Passaty a Mercedesy C, a kteri se mi na zacatku smali kvuli zabozroutskemu zmetku, se ted smeji ja.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku