Clio GT je velice povedený model - iluze sporťáku pro běžné ježdění. Umím si představit mít tuhle káru na ježdění do práce + občasné víkednové výlety. Podvozek ze mně nevytřese duši, motor nějaký ten náznak výkonu dodá, a provozní náklady budou proti běžnému autu (spíš bych to porovnával ale s nějakou 1.6 v nižší střední, obyčejné Clio s 1.2 bude přece jenom na jiném levelu) taky v rozumných mantinelech. :yes:
No neviem na com jazdís Ty, ale mne sa dvojliter so 102 kW a 194 Nm v aute velkosti Fabie javí viac ako len "náznak výkonu". Ale ako vravím, zálezí s cím porovnávas ;-)
No zrejme som dostatocne necítal medzi riadkami, mea culpa ;-)
A s Tvojím výkonom to nie je zlé, ved más predsa o celý 1 kW viac ako najlepsí základný motor v triede, ktorý na patku plynule zrýchluje z 50 az na 190 >:D
tak 1kw naviac sice poteší, bohužial asi nie je tak dobre vyladený, lebo plynulé zrýchlovanie končí niekde pri 150km/h a potom sa čaká na kopec, ktorý buď ešte trošku zrýchli, alebo plynule spomalí >:-[]
Za auta jako je ClioRS, GT apod. si Renault zaslouží pochvalu, zvláště pak v dnešní době přeplňované! Myslím, že cenový odstup CliaRS od běžných verzí je takový, že by se s trochou snahy dala vymyslet i cena pro tohle GT :-)
souhlas. Nějaká cena by se tam určitě vešla. Otázka je, jestli spíš importér si nespočítal 2+2 a vyšlo mu, že raději udělá fakt agresivní kampaň na RS, než mít RS + GT, kde stejně se budou prodané kousky počítat v kusech, ale by musel vyřizovat víc papírovaček, reklamu, předváděčky a pod. Jsme prostě malý trh...
Sice ja osobne mam trosku problem s tou novou predni maskou, ktera se mi nelibi a tak nejak mi nepasuje na Clio (puvodni byla dle meho hezci), ale jinak je to skvele auto za skvelou cenu... :yes: O soucasnem neskutecnem posunu v kvalite vyroby a celkove spolehlivosti u vsech nejnovejsich modelu Renaultu ani nemluve. :-!
jinak je Clio velice vyvážené - slušné motory v základu + ještě lepší foukané, kvalitní interiér (dizajn pominu, to je věc vkusu), slušná prostorová nabídka. :-!
Ada je mistni proflakly i.m.b.e.c.i.l ;-) a vsichni to vedi, tak uz se nad temi jeho vyplody nikdo ani nepozastavuje... Jinak co se tyce kvality, tak sla absolutne nahoru, od totalni hruzy v roce 2003 az po premianty v roce 2008, kdy napr. nova Laguna je v zavesu za nejlepsimi premiovymi modely BMW 3, MB C a Audi A4 a je na tom stejne s koeficientem spolehlivosti, jako MB Ca Audi A4. Viz. posledni statistika poruchovosti ADAC: "ADAC Pannenstatistik 2008" na jejich oficialnich strankach, kterou beru za nejverohodnejsi a nejprukaznejsi ze vsech, kor jeste, ze to delaji Skopcaci, kde je nejrozvinutejsi automobilovy trh na svete. Tuhle statistiku bych doporucoval Ada-ovi si povinne predcitat pred spanim, aby se konecne zbavil svych bludu... :-!
jako budoucí dottore si pro svou kariéru nemohl udělat nic lepšího. Budoucí pacienti při praxování si už teď všimnou, že jezdíš na úrovni. Po promocích samozřejmě POLObůh, když si otevřeš první soukromou ordinaci GURU, po druhé atestaci Apoštol, mezitím samozřejmě dovolená v Bibione za čtvrt Mega. Pak sprivatizuješ nějakou polorozpadlou polikliniku a Apoštol CC (případně lehce jetý Phaeton) je pro tebe jako stvořený.
;-)
Projekt Alpine jde pomalu do ústraní, což je škoda. Sám Patrick le Quément se ho zastával a přál si jeho realizaci... No nic, počkáme si na modráky s bílými pruhy :-)
No ono plne 5 miestne nie sú ani niektoré autá o dve triedy vyssie, ked príde na to...
V tom V6 mohli vzadu sediet akurát tak na kryte hlavy valcov >:D
videl som raz nejaký document na Spektre tuším, o amerických colníkoch na Mexickej hranici. Bola to jednotka psovodov, ktorý hladali ilegálnych imigrantov. By si neveril, kam sa dokázali naskladať! By si povedal, že sa tam nezmestí ani litrovka koly, a bol tam chlapík, odhadom výška cca 170cm!
Akurát mali smolu, že jak boli nasúkaný a nervózny, potili sa, a psy ich hneď vyčmuchali ;-\
tak zase ta Fabie RS první generace byla hodně fešná, uvidíme co spáchají s druhou generací - horší to snad být ani nemůže, takže to vidím pozitivně :-!
Tak Clio V6 byla bestie, 0-100 za 5,8 a max. 245 km/h, tohle auto nemělo mnoho konkurence. GTi je přecejen jinak orientováno, něco jo GTI, ale to není už z nouze ctnost, co?
Maj jí v Makru ;-) Chodura mě všeobecně celkem chutná. V tý tlačence je dokonce maso, žádný sádlo a je ve střívku. Jestli je to střívko z PETflašky, to už nevim.
Děláš mi chutě, tlačenku jsem neměl ani nepamatuju, ale vím, že jak se občas dostanu domů a máti ji tam zrovna má, tak tam opravdu maso je, tak to bude právě Chodura a je opravdu dobrá.
Ono se ty tlačenky za poslední léta opravdu zlepšily, kdysi to bylo samé sádlo...
Kruci, já si chtěl udělat toasty, tak tlačenka zítra... Já tě s těma tvýma chuťovkama jednou přerazím >:D
Nejlepsi tlacenku a vubec vyrobky z masa dela pan Klatil z Pacova na Pelhrimovsku. :yes: Kdo jednou nahodou projizdel kolem a zasel do jeho reznictvi, tak uz nechce jezdit jinam! Jeho krkovice a anglicka slanina jsou primo boziiiii vyrobky. :-! Vrele doporucuji si tam zajet na navstevu a dat si to jeste na miste nakrajet na platky. Garantuji, ze to zblajznes jeste tam v prodejne nebo v aute... ;-)