Stejně se ale z Renaultu stává low-end, za čas může Dacia splynout s Renaultem, Renault moc neumí střední třídu a středně velká SUV, v kategorii malých vozů a nižší střední je velká konkurence a říkat, že Renault je tam dobrý je sice pravda, ale kdo tam není dobrý.
Právě naopak. Renault svým směřováním za poslední 2 roky, kdy představili nové Clio, Captur, Twingo, Espace a teď Kadjar, jasně dokazuje, že se vydává směrem vzhůru. A Dacie se etablovala do podoby skutečné alternativy pro lidi hledající především poměr cena/užitná hodnota.
Renault začal obnovu svojí modelové řady od malých aut a teď přichází na řadu nižší střední třída... Kadjar se super povedl, jestli Megane naváže, tak nemám obavu o budoucnost značky ;-)
Co naopak? To že Renault představí Clio je snad u automobilky normální, není to žádná revoluce, rád bych viděl srovnání i20 a Clia. Za další Twingo je spíš taková okrajovka a Captur není špatný, je líbivý, ale je to spíš taková imidžovka, člověk může dostat o hodně víc třeba u Mokky nebo ASX a Escape má snad s tím minulým stejné jenom jméno. Cenově si dost věří.
Neřekl bych, femoném levný Hyundai končí - jejich ceny jsou momentálně srovnatelné s konkurencí, pokud je cena nižší, tak je to dáno nějakou akcí, popř. výbavou.
https://www.youtube.com/watch?…… neviem prečo má na to najlepšie auto? upozorňovať nejaká akcia
santafe je veľmi vydarený model, páči sa mi dizanovo, spracovaním, praktickosťou oproti ix35 je to mercedes
Špatně jsi mne pochopil, resp. jsem se nevyjádřil přesně. Např. Ford(evropská divize) tady dělá levná auta, ale taky umí prodávat i střední třídu a SUV . U Renaultu to takové není, ti prodávají pouze solidně do střední třídy. Tak je dnes Renault brán.
Renault má výborně našlápnuto, Clio je velmi vydařené, Mégane navzdory časovému přesluhování stále slušně prodejný, veleúspěšný Captur, velmi slibné Twingo, jeden z nejlepších dieselů objemové kategorie 1.6. zvládnutá technika maloobjemových TCe... K tomu všemu spolupráce s Mercedesem...
A navíc design, který stále jen rozdmýchává svoji eleganci a neustále je na vzestupu...
Taková Škoda, která se se současnou generací modelových řad jasně vymezila vůdči VW svojí laciností, by mohla Renaultu závidět :-!
Jo jasně, jde vidět, že nedokážeš uvažovat realisticky. 1. Prodeje Renaultu ve světě - Renault jako jediná značka z Evropy za uplynulý rok klesala na evropském trhu, celkově skupina rostla, ale jen díky Dacii 2. Mezi nejprodávanější modely značky patřily levné vozy - což není špatné, je to logické, ale rozdíly mezi tou nejprodávanější pěticí Duster, Clio, Megane atd. a dalšími je markantní, Renault se zkrátka nechytá. Nová Laguna nebo jak se bude jmenovat to bude mít těžké, i kdyby jezdila jak Esko, tak každý ví, že Renault tady vyklidil před pár lety pozice a bude se už automaticky rozhlížet po něčem jiném. 3. Renault a jeho modely - Escape - zakladatel MPV - dnes nějaký slepenec MPV a SUV, lidé co chtějí MPV se kouknou jinde a ty co chtěj SUV také, zákazníci spíš ubudou, přibidou
Twingo - dříve ikona malých aut, dnes hračka, pokud si lidé budou chtít koupit auto do města a ukočírovat cenu, tak půjdou jinam anebo pokud mají prachy tak třeba i do DS3 půjdou
Clio - povedené, ale tvrdá konkurence
Captur - pěkný
Laguna - v porovnání s jinými ne příliš zdařilá
Koleos - v terénu schopný, dá se koupit za solidní peníze, ale většina lidí volí spíš Japonce
Megane - brzy příjde nový, stěžejní model Renaultu, líbí se mi kombi i přes pokročilý věk
Fluence, Kangoo - dobrý poměr cena/užitná hodnota
Scénic - silný hráč na poli SUV
Sumasumárum je Renault v podvědomí lidí zapsána jako méně hodnotná značka, Peugeot a Citroen jí přetlačí. Samozřejmě se to liší stát od státu, ale Renault i v porovnání se Škodou podle mne hraje plichtu. Chceš příklad UK - Škoda jasně převálcuje Renault. Rusko - tam je to ve prospěch Renaultu, ale není to tak zřetelné.
1. Renault za loňský rok růst prodejů, méně jako Dacia, ale ne o tolik jak prezentuješ.
2. Celá střední třída vyklidila pozice SUV a MPV, takový je trend za posledních 20 let, drží se jen prémiovky a zubama nehtama Passat, nikdo více v podílech proedjů jednotlivých segmentů nešel nahoru, naopak dolů.
3. Trend MPV je na ústupu, proč by je měl Renault vyrábět, když jej opouštějí i jiní? Kdo představil za poslední 3 roky fungl nový model velikosti Espace?
Twingo je a bude prodejní trhák. Proč píšeš o Cliu "ale"? S Fiestou jsou dva nejprodávanější modely třídy, rozdíly jsou v řádech téměř kusů.
Co je špatnýho na tom, že je Caputre pěkný?
Laguna má své roky, v porovnání s jinými nejspolehlivější, náklady na její vývoj ale byly minimální, oproti konkurenci. Koleos stál renault pár eur, jen přelepit znáčky, proč ne, každé Euro zisku se počítá..
Peugeot a Citroen nejen na našem trhu v podílech klesá, jsou zadlužení a produkují ztrátu, u nás, i v celkových počtech, v Evropě nikdo nezíská méně z prodaného vozu než PSA, Renault je na tom přesně naopak. Škoda nešahá ani na polovinu prodejů Renaultu, o tom se nedá bavit.
2) kdo šel ve střední nahoru? Logicky novinky... Mazda 6 například. Příští rok půjde Superb a snad i Mondeo. Ten ústup je ale jasný
3) Nový model MPV je S-Max, ne? Ostatní vsadili na různé Grandy.
4) Twingo je aktuálně daleko za 500, ale i Up!em a Pandou. Můj tip je, že dotáhne i10 a možná Pandu, ale Up! ne.
5) Poslední čísla co jsem viděl byla Evropa 1-11 a tam byla Fiesta +15.000ks...
2) Beru to v horizontu třeba 20*25 let, kdy se ty poměry změnily, což se shodneme.
3) Ten S-Max je svým zaměřením v podstatě velmi blízký Espace, Galaxy nebo od PSA a Fiatu už nic neexistuje, stejně tak od Opelu atd.
5) Co jsem naposledy koukal, tak to bylo o prsa, jestli byl skok, je to možné, ale není to nějak moc v těch statisícových prodejích.
2) Jo, dlouhodobě roste střední prémie na úkor mainstreamu, stejně jako kdysi vyšší střední... a mezitím auta rostou :-) .
3) Nejsem si jistý jestli tu větu správně chápu... S-Max je poslední novinka v dané třídě. PSA vsadilo na GrandPicasso, Opel Zafiru, shora (velikostně) útočí osobní dodávky.
5) Je to jen cca. 5%, jo... jen ten řád "téměř kusů" mě přiměl k reakci. Nevím kdys naposledy koukal, v září to bylo 16.600ks pro Fiestu.
Plácáš páté přes deváté. U Škody jsem myslel hodnotu značky a renomé, (né prodeje) a tam Škoda hraje s Renaultem vyrovnanou partii. Twingo je komické auto, velmi nepraktické. Ohledně toho Clia to potvrzuje o čem jsem mluvil, Renault je automobilka levných vozů max. do střední třídy a u Capturu jsem nemyslel, že pěkný design je na škodu. Ohledně Citroenu a Peugeotu, koukni se na evropský trh za rok 2014 a uvidíš jak rostl Citroen a Peugeot v porovnání s Renaultem, ten se mi zdá jako jediný ještě s někým klesal, rostla Dacia. To, že klesá podíl MPV na trhu neznamená, že musí totálně změnit auto, jenž se stalo symbolem pro danou kategorii. A v mnohém si protiřečíš, cituji: Celá střední třída vyklidila pozice SUV a MPV, takový je trend za posledních 20 let,....... Trend MPV je na ústupu. Takže střední třída ustoupila MPV a ta následně ustoupila SUV, jasně, kdyby to tak bylo, jezdily by jenom crossovery a SUVéčka, samozřejmě tyto 2 skupiny nejvíce rostou, ale pořád tu zůstane určité procento pro střední třídu a MPV, přirovnal bych to k tabletům a smartphonům, ty taky raketově rostou, ale notebooky se budou prodávat dále.
Hodnota a renomé značky Škoda vs Renault se dost liší podle lokality, ale suma sumárum je Renault vnímám rozhodně hodnotněji. I díky jejich skvělým Hot Hatchům, programu F1, největší výrobce užitkových vozů v Evropě, Renault Truck atd atd. Twingo je stylové a nejvíce praktické auto ve své střídě - ukaž mi jedinýho konkurenta, do kterýho naložíš předmět dlouhý 2,2m?! Je velmi pravděpodobné, že v r. 2015 nude Twingo v TOP 3 mezi minivozy. Když se dívám na Evropský trh 2014, tak se ti směju..promin, ale vůbec nic nevíš - data jsou následující: VW koncern dohromady: +7% (VW +4%, Audi +5, Seat a Škoda +14%), Renault koncern dohromady: +13% (Renault +9%, Dacia +23%), PSA koncern dohromady: +4%, GM -5% (kvůli stažení Chevroletu). Takže nejen, že Renault neklesal, ale rostl víc, než VW, Peugeot, Citroen, Audi, Opel, atd atd. Lepší z větších značek byl Seat a Škoda. MPV nikdo nechce, proto jej dnes už vyrábí jediná značka, nový Ecpace je logická volba. Srovnávat levnou elekroniku s automobilovým průmyslem chce hodně představivosti >:D Takže studuj data a pak piš na fóra, nebudeš za ňoumu :-)
Renomé škody jde nahoru, ale jen lokálně a pomalu, pořád patří mezi levný brand VW, tady i všude jinde.
Mrkni se na loňské prodeje a pak mluv, píšeš nesmysly a už jsem tě na to upozorňoval, PSA rostlo méně než rostl trh.
Píšu někde, že by JEN jezdily SUV? Ten pokles prodejů střední třídy je podložený čísly. Opět najdi si zdroje a nemlať prázdnou slámu.
Mám pro tebe malou radu. Pokud chceš uvažovat realisticky, tak se drž reality. Jinak z toho vyleze jen trapná hra na několikařádkové rádoby analýzy, kterou tady předvádíš. Místo aby jsi si zjistil fakta, tak se snažíš jen na základě svých pocitů dělat dalekosáhlé názory.
1.Renault na evropské trhu neklesl. Naopak - rostl rychleji než konkurence
Renault Group + 13% +Nissan + 13,1%
- Renault + 9,1%
- Dacia + 23,3%
VW + 4,3%
Ford + 5,2%
Opel + 7,3%
Peugeot + 5,8%
Citroen + 1,1%
Fiat + 2,2%
Toyota + 1,1%
Hyundai + 0,5%
A takhle bych ty tvoje nesmysly mohl vyvracet bod po bodu, včetně toho Ruska a UK.
Ještě jedna rada na závěr. Pokud nemáš přehled a čísla nemáš v hlavě, tak si je někam napiš a drž se jich.
Kvůli tvému příspěvku jsem se musel registrovat, jen proto, abych mu mohl dát palec nahoru Díky, už jsem nemohl jen tak bez povšimnutí číst ty žvásty a vymyšlená čísla, evidentně zasaženého člověka Hjóndé mánií.. ;-):-)
Nejsem zasažen Hyundai mánií, jenom HK i s omezenými motory drtí Renault ve střední třídě v Evropě a v SUV. Můžeme na Korejce jakkoliv nadávat, ale HK je opravdu silný hráč. Žvásty to nejsou, nedokážeš překousnout, že Renault je automobilka profilující se jako spíše levnější a auta od střední výš umí konkurence lépe, už vidím ty mraky lidí kupující si Escape za dejme tomu 800 táců.
V SUV se teď zřejmě karta obrátí. Upřímně řečeno, v mých očích je ix35 jedno z nejošklivějších aut na silnici. Ač se to možná skalním fanouškům Renaultu nelíbí, já to vidím tak, že Kadjar je vlastně Qashqai... a ten je v SUV/Cross dnes jasná jednička a prodá víc než H+K dohromady.
Dle vyjádření tiskového mluvčího pogo26 je jediné co mají společné to, že "jsou to crossovery postavené na stejné platformě". Každá značka si do toho prý dá "vlastní stahování okýnek".
Napsal jsem to trochu jinak a věřím, že jsi to pochopil.
"...Podobný je v tom, že je postaven na CMF a v tom, že je to kompaktní crossover. Rozdíly budou stejné jako u všech nových Renaultů a Nissanů (převodovky, infotainment a různé blbosti jako jsou třeba renaulťácké karty, stahování oken u Nissanu....."
To, že na konci byla řada teček znamená, že těch rozdílů je tam mnohem víc. Spíš by jsme se měli bavit o tom, co je stejné. Ale to už jsem taky psal. Jsou to kompaktní crossovery postavené na CMF. Stejné tedy budou motory a manuální převodovky. Bude taky cca 40% shodných dílů na podvozku.
Úplně na začátku jsem vyjádřil podezření, že Kadjar je rebrandovaný QQ... a tys mi na to napsal:
Není to překabátěný QQ. Je to jen další auto postavené na alianční platformě CMF.
S těma okýnkama jsem si trošku rýpnul, ale podle mě jsi se s popřením jakékoli podobnosti trošku unáhlil... snad ve snaze prezentovat to tak, že se jedná o vlastní vůz vyvinutý od základu Renaultem. Proč by to ale Renault dělal?
Já nikde netvrdím, že je to vývoj Renaultu. Jen jsem napsal, že je postaven na alianční platformě, která vznikla společným vývojem Nissanu. Renaultu. A z té platformy si Kadjar vzal podobné věci jako QQ. Rozdíly jsou větší než než u modelů koncernu. Tam to opravdu je jen u tom "kabátu".
Alianční platforma je obdoba toho MQB, na které můžeš postavit ledacos, od Pola po Superb. Kadjar zcela evidentně čerpá nejen z alianční platformy, ale přímo z Qashqaie.
VW sourozenci mají mnohem víc odlišností. Rozdíl mezi Octavií a Golfem nejsou jen jinak zohýbané plechy, ale i změněný rozvor, s tím související změny na podvozku. Detaily typu interiér, výbava nebo soundsystém si samozřejmě řeší taky každá značka jak chce. A drobné rozdíly najdeš i v nabídce a specifikaci motorů.
Wow, korejská rýže "drtí" 8 let starou, výběhovou Lagunu a SUV od Samsungu... Výborně, dal sis práci a našel dva modely, kde je H/K silnější než Renault. Tak zpátky na zem a pojďme se podívat na absolutní čísla - Renault koncern 2014: 1 095 707 prodaných ks, H / K dohromady: 761 750 prodaných ks dohromady, to je JENOM o 44% víc >:-[]
Na to že se hraje na hřišti Renaultu to není špatné, co třeba zmínit Čínu nebo USA, tam by ani Nissan mnohdy nepomohl, ale chápej, já tady neobhajuju HK, ale jenom říkám, že Renault je výrobce malých aut.
Ty tady píšeš jeden nesmysl vedle druhého a já jsem komik. :-)
Jen pro tvou informaci, Renault v UK rostll nejrychleji z TOP20 a je Skodovce mnohem blíž než Škodovka Renaultu v Rusku. Pokud jde o globální prodeje, tak pokles je daný tím, že Renault hodně prodává na trzích, kde byl velký pokles (Rusko, Jižní Amerika, Indie). Ostatním pomohla Čína. Renault má v Číně Nissan, tak si pomohl také.
Když máš relativně malé prodeje, potom percentuálně rosteš rychleji např. když Rolls prodá u nás 1 auto a příští rok 4, tak to je potom opravdový trhák v procentech, ale v celkových číslech nic výjimečného a když Peugeot prodá o 1% auto více, tak to může být v řádech desítek kusů, proto procenta nejsou až tak směrodatná a všeukazující.
Ale on ten růst znamená i to, že se Renault poslední měsíce dostal v UK před Škodovku. To sice není na nějaké chlubení, ale na to, abych ukázal, že ti ta čísla nesedí, to snad stačí.
Dej tomu rok, dva a uvidíš kde bude Renault. S ofenzívou nových modelů, kterých bude v průběhu roku 2015 dost( ESPACE - ne Escape, jak dokolečka píšeš, Kadjar, nový sedan - ,,Laguna", nový A-entry model - ,,něco na styl Renaultu 5" a ještě lehký užitkový pickup) a v roce 2016 (Nový Megane, Scenic, větší SUV nahrazující Koleos atd) se situace, myslím, docela razantně změní ;-) Těsím se na dobu, kdy lidé pochopí, že není vše jen o výhodné kupní ceně Hyundai, kde sice možná ušetří pár tisíc v porovnání s konkurencí, ale která se jim za dobu servisování auta při garančních prohlídkách v rámci dodržení záruky stejně smaže a dalece převýší cenu za auta konkurenční.
Ano, Hyundai nemám rád, bytostně! Nelíbí se mi jejich marketingová kampaň, která zakládá na parazitování na Škodovce a hraní si na české auto. To bych stejně pak mohl tvrdit, že Captur a Kadjar jsou auta španělská. Nejsou, jsou to auta francouzská, stejně jako je Hyundai Korejec!
Takže, prosím, uváděj jen fakta a občas si zmíněná auta vyzkoušej v praxi a uvidíš, jak to doopravdy je ;-)
Upřímně mám radši Renault než HK, zvláště nemám rád Hyundai, ale na druhou stranu paleta modelů Hyundaie je plně srovnatelná s Renaultem a řekl bych, že i lepší. Sotva bude Renault stačit na SantaFé a GSF, i40 asi Laguna předběhne, ale jinak je to vyrovnané, třeba Kia je více evropská a má hezčí interiéry.
SantaFé bude konkurovat nové větší SUV, které přijde někdy 2016/2017, to bude už pořádný macek. Proto se teď ani nedá už Koleos zadat do výroby. Mezidobí vyplní právě včera uvedený Kadjar. i40 by měla konkurovat a asi i překonat nový sedan (Laguna). Pro mě, když si sednu do Hyundai a do Kie, tak ty interiéry jsou jako z kopíráku (milion čudlíků, nelogické ovládání a rozmístění ovladačů atp.)
Ale 100 lidí, 100 chutí :-)
krásné auto,rozhodně nejhezčí ve třídě,ještě dobrou cenu a to přijde ještě Laguna a Megan...Renault brzy předežene WV v prodejích,kvalitou už tam je :yes:;-)
Předežene asi těžko, na to nikdo na světě nemá a dlouho mít nebude, ale s tímhle designem a konečně snad i zase vyspělou technikou (po dobách, kdy ladil úspěšně spolehlivost) může opět bez obav prodávat.
Nejde jenom o to, že VW jako značka prodává celosvětově 3x víc než značka Renault, ale o to, že Renaultu jako jedné z mála značek globální prodeje klesly, kdežto Toyota, VW a ostatní značky své prodeje zvýšily takže také zvyšují svůj náskok na Renault. Tady máš přehled značek a jejich světových prodejů 2014
[odkaz]
Renault má navýšení prodejů v součtu s Dacií jako koncern, protože levným Daciím se na rozdíl od Renaultu daří své celosvětové prodeje zvyšovat. Ovšem ostatní hráči své prodeje také zvyšují a třeba VW koncern ještě výrazně více.
po delší době u Renaultu hezký interiér s pěkně zabudovanou obrazovkou, bez lesklých nebo barevných plastů. Vypadá solidně, škoda, že není vidět ještě kaplička přístrojů.
Jméno divný, zadní profil podobný Mazdě CX-7, ale je to pěkný a interiér, i když pro mě není úplně pravý ořechový, tak vůbec nevypadá špatně, začínám být asi zvědavý na novou Lagunu :yes:
Konečně někdo tu zadní vlnu (dle mého nadčasovou) z CX-7 zvedl ze stolu, když to Mazda takhle zbytečně podělala u CX-5... ;-\ Z designu CX-5 se bez té vlny stalo designově nudné ničím nenápadité konzervativní SUV ala Tiguan, což je škoda pro Mazdu. U Mazdy zdá se si to uvědomili a k urč. nápravě v jejich designovém jazyku dochází až u CX-3, ale to je pidiauto, které mne osobně neoslovuje... :-) Uvidíme, co ukáže nová CX-9? :-O
- divne jmeno
- prolisy vypadajic jako by nekdo naboural
- design kol jako na trakar
- zadek z profilu vypada jako oblicej nejakeho zabaka z hvezdnych valek nebo ryba?([odkaz]
No tak jo. Napsal jsi nám svůj názor, my si ho přečetli. Jseš borec, plácáme tě po ramenou. A teď si prosím tě jdi vyměnit trencle. Ten mokrý flek vepředu fakt nevypadá dobře >:D
Koukám, že dneska má Renault na Auto.cz úplný žně. Ráno test Twingo, v poledne ceny Espace a večer Kadjar. To musí mít Frankofilové veeeelkou radost, to je hotová sklizeň >:-[] A do toho žádná Škodovka. Za to všechno redakci :yes:
2.2.2015 je to na auto.cz Renault day .. další očekávám tak v dubnu...tato krátká mezera bude vyplněna převážně VW koncern days.. je to totiž nutné, kdyby bylo více Renault days, lidé by si možná začali uvědomovat, že existují i hezké a kvalitní značky >:-[]
Není to až moc konzervativní, ani moc vykřičené, v podařeném dobře nastoleném designovém jazyku Renaultu... Pokud bude slušný výběr motorů a opravdu příjde nová 2,0 dCi, kterou tam dají, tak by se to mohlo i prodávat. Tohle evropský zákazník lépe snese na Koleose. :yes:
Tak jestli je to konkurence pro Qasqai, tak bych o 2,0dCi trochu pochyboval, kor kdyz ted predstavil Renault v Espace 1,6biturbo. Motory bych tipnul 1,2 benziny a 1,6 diesely ;-)
... jen se museli kluci od Renaultu velmi hluboce zamyslet, nez vymysleli tak debilni nazev. Ale co uz, dulezity je, ze mame tady doma v Evrope dalsi pekny kousek, ktery snad Evropany presvedci, ze neni potreba kupovat ty asijsky pastiky... ;-)
na to debilne meno pozor ...myslim ze je to vecou inteligencie kto si co mysli ;-) nemyslím žeby kadjar znamenal niečo hanlivé...nevie niekto prečo sa muselo premenovať pajero na montero? a kde je dnes ada? >:-[]
taky mix capturu a kaskaja smahnuty CX7-mou od mazdy ..... dnes uz sotva pride niekto s niecim co sme uz niekde inde nevideli takze pohoda....... mozeme prehlasit.... ano.... tvary kadjara su ok... toto sa rozhodne bude predavat v eu ovela lepsie ako koleos .... tentokrat zakopnutie uz nehrozi ( kludne sa vsadim s kymkolvek ze toto uz bude uspesne auto )..... kadjar je overeny mix namiesany podla osvedceneho receptu.... pochvalit ale musim interier.... je to uz uplne ine kafe ako v capture ktory vychadza este z clia..... tu je uz konecne citit ze to auto je niekde uplne inde ... stredova konzola na mna posobi skutocne pekne cisto elegantne a hodnotne.... v 4kolke s nejakym poradnym motorom to moze byt prekapko triedy..... hodne velke prekvapko :yes:
Ada běhá s tabletem po náměstí s šíleným výrazem ve vočích a loví volnou wifinu. Z Mekáče ho totiž odpoledne vyhodili. Jen tak seděl a nic neobjednával....., prý čeká na nějakou podporu nebo tak nějak >:D
Ano má se zařadit pod Koleos, ale velikostně, jelikož nová generace Koleosu, která příjde co nevidět bude o fous větší... ;-) Jinak co se týče stávajícího Koleosu, tak pravda designově se to (kromě posledního facu) moc nepovedlo, ale nesuď auťák pouze podle vzhledu. Jízdně v terénu to zdolá lecjakého konkurenta... :-!
To je samý záhyb, oblouk, prohlubeň...až si říkám, zda to již v Renaultu trochu nepřehnali - co perfektně funguje na Cliu a Capturu, na větších modelech fungovat nemusí. Od vozů této kategorie se, řekl bych, očekává spíše drsnější vzezření, Kadjar ale působí jako takový ocucaný bonbonek...No, nechám se překvapit, jak uspěje...Každopádně se začínám trochu obávat nové Laguny.
Auto se mi líbí, interiér je konvenční a pohledný... ale to jméno... bože! >:D To je ještě horší, než ta Kuga od Fordu, když jsme zjistili, že to znamená mor v bosenštině:D Nechci vědět, co znamená Kajdar.
Už jen to, že někomu řekneš, že jezdíš ve voze tohohle jména zní prapodivně. Tak hezké SUV, které Renaultu chybělo... proč?! >:D
zaujimave ze meno kadjar kazdemu pride akesi zvlastne ale este podivnejsi nazov qashqai pride kazdemu ako uplne ok...... zahada.... ;-) .... ktovie cim to je.... mne pride ze je to tym ze ide o novy nazov na ktory nie sme este zvyknuti z pocutia ... ale prejde par tyzdnov a nikto sa uz nad tym ani nepozastavi... podobne ako pri qashqai..... ktory dnes uz berieme ako uplne normalny nazov .... ;-)
rovnako stupidne je zahranicne nazvy prekladat si doslovne a do pismena podla svojho rodneho jazyka , takto to nefunguje ;-) slovo kadjar je naprosto v poriadku.... ;-)
Jde i o jistou image.... když řekneš, jezdim v Laguně, tak to něco znamená, stejně jkao když řekneš, že jezdíš v Passatu. Tohle zní zvláštně... ano, mne to z auta trochu kazí dojem ( a jsem zvědav na výrobu v Číně ), protože to auto vypadá opravdu velmi, velmi dobře a pokud budou nastaveny zajímavé ceny a vzestupná kvalita Renaultu se udrží, tak je to jistě pro naše končiny, potažmo Evropu vůz, který se prodávat bude.
a uvedomil si si ze to chce isty cas? z laguny tiez nebolo legendarne meno za dva tyzdne.... ale muselo prejst zopar dlhych rokov a par generacii tychto aut uz mame za sebou ... za 10 rokov bude aj kadjar uplna parada... pozri kaskaj je uz ok... a tiez tu bolo tolko reci ake ma podivne meno... a dnes prave naopak z neho tazi ;-)
meno kadjar si nevybral renault podla toho ako bude pasovat CZ slovniku .... s tym sa musis zmierit.... ovsem ja na tom mene nevidim nic podivne.... dnes to tak chodi ze aut je cim dalej tym viac a mien nam pribuda kazdy den ... takze ano..... obcas sa najdu v nazvoch nejake jazykolamy ale kadjar je hadam aj na CZ/SK trhu dobre vyslovitelne meno ..... ze ti to pripomina kadit je tvoj subjektivny dojem ... mne nieco taketo ani napadlo..... meno laguna mi takisto nepripomina ziadnu morsku lagunu.... a pri citroene picasso si tiez nepredstavim maliara picassa ..... divne ale je to tak... nejako si tie mena aut totiz nespajam s nicim..... beriem ich len ako hole mena....
Někde jsem kdysi četl, nebo možná viděl dokument o tom, jak si automobilka vybírá jméno a zkouší jak to zní v řeči země, ve které se bude prodávat, zdali to neni sprosté slovo, nebo podobné něčemu takovému. Takže ano, kdyby se to jmenovalo Renault Pr.del, tak to asi vyrábět nebudou >:D
Vpředu čumák s velkou pussynou, nabourané dveře a uvnitř zkažená francouzská střeva
- to snad není žádný relevantní důvod k takové skupinové ejakulaci, jakou tady předvádíte... >:-[]
Abyste se rendlíkovci ráno neprobudili s rukou v nočníku :-!
Vzhledově nám Renault žádnou bombu nepřichystal. Připravil střední SUV s využitím současnýho firemního jazyka zepředu, využil nestárnoucí linku Mazdy CX-7 a vytvořil tak na pohled příjemný SUV.
Chleba se bude lámat u ceny a nabízených motorizací...ale troufám si predikovat, že výrazně ukousne z koláče většího ze Scéniků.
Interiér je pak bez diskuze krokem kupředu, tam Renault zapracoval.
Btw: jako uživatel jazyka českého bych vůz s podobným jménem asi vlastnit nechtěl ;-)
Já už mám naopak pro Renault návrh na hudbu k reklamnímu spotu. Thin Lizzy a Metallica si ke svému hitu přidají jedno slůvko a je to. ;-) >:-[]
[odkaz]
Vtípky stranou, to auto se mi líbí. Bere si to lepší z designového jazyka Renaultu (mluvím hlavně o nízkých světlech a-la-Captur, nikoli a-la-Clio... ale záď je zase víc ve stylu Clia, což je taky dobře). Interiér je taky moc pěkný, bez zbytečných kudrlinek.
V textu to nikde jasně nezaznělo, ale předpokládám, že to je prostě překabátěný Qashqai... no budiž, když už mám opisovat, tak od těch nejlepších :-)
Už jsem ti to psal. Podobný je v tom, že je postaven na CMF a v tom, že je to kompaktní crossover. Rozdíly budou stejné jako u všech nových Renaultů a Nissanů (převodovky, infotainment a různé blbosti jako jsou třeba renaulťácké karty, stahování oken u Nissanu,...
Vím co jsi psal, ale promiň, to pro mě není vyčerpávající odpověď.
Na CMF stojí i Pulsar, přesto čekám, že nový Megane bude úplně jiné auto. Kadjar ale na první pohled není úplně jiné auto než Qashqai. Že si tam dá každá značka svoje stahování okýnek je fajn, ale mě se jedná o konstrukční základ.
Můj tip je, že až se objeví technická data, bude rozvor stejný jako Qashqai a ostatní rozměry (VxŠxD) v toleranci pár mm daných jiným tvarováním... ale je to jen tip.
Podobnost tam samozřejmně je, ale je menší než třeba u Octavie, Golfu a Leonu. Tam je to jen o designu. U Renaultu a Nissanu najdeš hodně rozdílů v technice (třeba dvouspojky oproti CVT).
Asi to bereš jen dle designu. V tom pŕípadě tam podoba bude. Stejjně jako u VW a Škodovky. U škodovky je to momentálně jen škodovácká maska naroubovaná na VW.
No tak snad jim to půjde lépe s těma kapotama. ;-) Jinak souhlas, žádná designová bomba to není, ale to je vlastně dobře. Mně se to líbí, docela uměřený, ne však strohý vzhled, žádný podivnosti. Jo, to by šlo.
Hele, designová bomba... je to SUV... a mezi SUV špička. Jako ten jednooký... ale já to myslím v dobrém, nevidím žádné SUV (nebo dobře, Crossover) v dané třídě o kterém bych řekl, že se mi jednoznačně líbí víc - a to včetně prémie.
Omluvte mě za poněkud infantilní otázku, ale kolik z vás, když ten název prvně vidělo, si řeklo... Kaďák?
Mně to nějak nejde z hlavy... měl bych asi ještě trochu dospět...
Vážení, tak tohle asi bude trefa roku pokud nasadí podobnou cenu... :yes: Renault zdá se má dobře našlápnuto. Interiér a exteriér z mého pohledu bezchybnej... Wow! :-!:yes:
Tak tomu rikam jizda - Renault predstvauje jedno nadherne auto za druhym. Novy designovy jazyk vozum slusi a maji ted naslapnuto na uspech. Drzim palce. Clio, Captur, Espace, Kadjar, vsechno nadherne vozy.