Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud

O generaci novější příď a optimalizovaná spotřeba – to jsou hlavní rysy modernizace Renaultu Koleos.
Zpět na článek
23. 6. 2011 15:06
23. 6. 2011 16:03
23. 6. 2011 17:09
23. 6. 2011 20:58
23. 6. 2011 21:37
23. 6. 2011 15:12
23. 6. 2011 15:13
23. 6. 2011 17:20
23. 6. 2011 17:24
23. 6. 2011 18:24
23. 6. 2011 19:11
23. 6. 2011 18:48
23. 6. 2011 19:24
23. 6. 2011 19:46
23. 6. 2011 19:51
23. 6. 2011 20:01
23. 6. 2011 19:48
24. 6. 2011 21:22
23. 6. 2011 20:11
23. 6. 2011 20:17
23. 6. 2011 20:28
23. 6. 2011 20:43
23. 6. 2011 20:13
23. 6. 2011 20:32
23. 6. 2011 19:43
25. 6. 2011 19:06
neregistrovaný "Kajfik"
Avatar - -TEAC-
23. 6. 2011 14:05
O trochu hezčí
Provedené změny k lepšímu,jenže stále bohužel nic-moc 8-s
Rozbalit vlákno
5
23. 6. 2011 14:36
Re: O trochu hezčí
vidim to presne tak
Avatar - kari.laz
23. 6. 2011 14:41
Re: O trochu hezčí
přesně vystihnuté. :yes:
23. 6. 2011 14:51
Re: O trochu hezčí
Taky bych to tak komentoval, přední část trochu lepší, ale tu mohli klidně nechat ta mi tak nevadila jako ta děsná zadní část. no nic moc teda
23. 6. 2011 16:29
Re: O trochu hezčí
Jsem na tom uplně stejně, o chlup vylepšili předek a zadek nechali stejně bez nápadu jako předtím :no:
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:29
Re: O trochu hezčí
Já teda příď ani teď ani před tím nemohu chválit, naopak záď má nápad, je dynamická a zároveň přináší nové prvky, zadní sklo protažené vzad a doprostřed zasazené logo je originální nápad.
Avatar - Righ
23. 6. 2011 14:06
Novy designovy smer Renaultu?
Nerekl bych, ze faceliftovanej Koleos predstavuje predvoj budouciho designu Renaultu. A nutno rict, ze nastesti. Design je porad typicky korejskej, akorat se ze zpitvoreny prekomplikovany kreatury prehoupnul do druhy oblibeny azijsky polohy - k bezpohlavnimu nevyraznymu autu bez jediny svebytny myslenky. A krome toho prid extremne pripomina Korando od Ssangyong.

Nova tvar Renaultu reprezentovana novym Cliem a Zoe by mela vypadat nejak takhle (podle me doslova skvele): [odkaz]

Jeste jedna vec me zarazila - jak to, ze v tabulce prodeju neni Q5? Hadam, ze za to muze preklep, spis nez ze se jich v Evrope proda min nez Jeepu Compass.
Rozbalit vlákno
13
23. 6. 2011 14:20
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Copak oto Q5. Ale kam se podelo nejprodavanejsi auto svy tridy - qashqai. Ten by asi mel byt na pozici 1 ne? Teda kdyz uz tam mate yetiho.
Avatar - Righ
23. 6. 2011 18:24
Re: Novy designovy smer Renaultu?
No jo, Kvaska tam chybi taky. U ni me napada, ze ji mozna radej jako beznou nizsi stredni, ale to by bylo prinejmensim podivny. U ty Q5ky me ale nenapada vubec zadnej duvod.
Avatar - soptik007
23. 6. 2011 15:29
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Vzhled clia by měl vypad tak jak je uveden v jednom časopise na stránce 19.
[odkaz]
Avatar - Righ
23. 6. 2011 19:10
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Nejde mi to otevrit, akorat mi cpou "abonnement". :-)
Avatar - soptik007
24. 6. 2011 10:47
Re: Novy designovy smer Renaultu?
to se jen otáčejí stránky.
23. 6. 2011 16:22
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Máš pravdu. V žádném případě nejde o novou designovou tvář Renaultu. Ta přijde až s Cliem. Podle mě už měli Koleos nechat být a počkat s FL až na dobu, kdy se začnou měnit všechny modely v novém stylu. Takhle je z toho jen slátanina a je vidět, že je skoro nemožné vymíšlet novou masku, když už je hotová nová. Pak mají designéři nesplnitelný úkol - musí být jiná než stará a zároveň jiná než ta budoucí. Renault s Koleosem zkazil vše na co šáhl. Přitom stačilo málo a mohl to být velký úspěch. Techniku na to měl, ale bohužel Koleos přišel v době Renaultího designového útlumu, možná i impotence.
Avatar - Ada je zase tady
23. 6. 2011 17:07
Re: Novy designovy smer Renaultu?
"vymíšlet novou masku".... >:-[] >:-[] >:-[]

Takto se vyjadřuje fanoušek vozů rendlík a syn >:-[] >:D >:-[]
23. 6. 2011 17:22
Re: Novy designovy smer Renaultu?
:yes: >:-[]
Avatar - -TEAC-
23. 6. 2011 17:44
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Někdy to ujede! >:D >:D
23. 6. 2011 19:17
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Myslel jsem, že mám jen moc rychlé prsty, ale ono to spíš bude pomalou hlavou.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 6. 2011 18:23
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Dobrý den, tento model nám z žebříčku vskutku vyklouzl. Už je to napraveno.
Avatar - Righ
23. 6. 2011 19:09
Re: Novy designovy smer Renaultu?
No vida, kde se nam Q5ka nachazi - treti absolutne, vys nez mainstreamovej zakladatel segmentu RAV4 a na dvojnasobku prodeju nejblizsiho premiovyho konkurenta v podobe GLK. A zaslouzene, spolu s rovnez extra uspesnym Volvem XC60 je to s prehledem nejhezci auto segmentu. :yes: Premiovy poradi nam urcite jeste zamicha nova X3, ale tipuju, ze uspechu Audi pro kontroverzni design nedosahne, maximalne tak v prvnim roce prodeje.

A mimochodem - vykat mne opravdu nemusis, to snad na internetovym foru nemame zapotrebi.
24. 6. 2011 06:29
Re: Novy designovy smer Renaultu?
Tabulka je ovlivněná náběhem X3 ;-)
Avatar - ryman
23. 6. 2011 14:44
Zajímavý titulek
S designem Koleosu nemám nějak zvlášť problém (ale nespojoval bych ho se slovem krása), až na tu mírnou disproporci mezi výškou a šířkou.. Nicméně facelift se, v rámci mezí, povedl :yes:
Rozbalit vlákno
2
23. 6. 2011 15:15
Re: Zajímavý titulek
Souhlas slovní spojení Krása a Koleos jsou dokonalé protiklady >:-[]
23. 6. 2011 19:18
Re: Zajímavý titulek
suhalsim uplne. design by sa dal, po tomto facelifte pre mna osobne o dost lepsie, ale najhorsia je spominana disproporcia medzi vyskou a sirkou, hlavne s tou vyskou prehnali. Som zvedavy na interier, ten potreboval viac facelift nez exterier :-).
Novy designovy jazyk renaultu by mal vyzerat takto:
[odkaz]
Avatar - Johny.Rico
23. 6. 2011 15:06
Top 3:
1. Rhodius
2. Korejská "iks 6" (schválně, co to je? >:D )
3. Koleos
Rozbalit vlákno
4
Avatar - R32
23. 6. 2011 16:03
Re: Top 3:
Ono tá kórejská iks6 (pokiaľ myslíš Actyon) bol na svete skôr ako X6... Takže skôr by sa hodilo Bavorský Actyon >:-[]
23. 6. 2011 20:58
Re: Top 3:
Kedy sa vy "znalci" naučíte, že Ssangyong má model Rodius a nie Rhodius? Prečo tam to "h" všetci pcháte?
Avatar - Johny.Rico
23. 6. 2011 21:37
Re: Top 3:
Ono je to "Rodius?" No tak to je uplně v * toto :-!
Avatar - sargis
23. 6. 2011 15:12
hm...
Krasnejsi? Ano...mohol by byt este skaredsi? Su aj lepsie Renault mutacie Samsungu ako toto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
23. 6. 2011 15:13
Kloneos
;-) Je to francouzská Sportáge ll >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Amerika
23. 6. 2011 15:33
Jak udělat z krásnýho auta....
Tak to umí fakt asi jen Renault - z jednoho z nejhezčích aut segmentu SUV udělaj takovou zrůdu až to pěkný není. Bezpohlavní auto připomínající mi nějakej zpackanej Opel po zásahu brutálního tunera - prostě :'-( :no: Sbohem krásné autíčko, odteď už seš jen bezpohlavní SUV..... :'-(
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
23. 6. 2011 15:48
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
Ak Ti Koleos doteraz pripadal krásny, tak to nechcem radšej vidieť baby, ktoré sa Ti páčia. >:-[]
Avatar - Amerika
23. 6. 2011 15:52
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
Myslím, že s babama to nemá nic společnýho.... ;-) Ale ano mě se Koleos doteď hodně líbil, stejně jako se mi líbí Multipla aspol..... ;-) :-!
Avatar - R32
23. 6. 2011 16:05
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
Tak si mal nakúpiť aspoň 10.000 kusov a možno by ho Renault neprerábal... :-) Určite by si dostal aj extra zľavu plus gumené rohože.
Avatar - Amerika
23. 6. 2011 16:09
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
Kdybych měl řidičák, tak si jich klidně koupím i 20 000.... :P ;-)
Avatar - R32
23. 6. 2011 16:27
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
Myslím, že to nebude vodičákom ale bankovým kontom... :-)
23. 6. 2011 21:00
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
Nejaký problém? Sú autá, ktoré sa predávali slabšie. Určite sú ešte škaredšie.
Avatar - -TEAC-
23. 6. 2011 17:42
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
To skoro vypadá na nějakou úchylku! >:D
23. 6. 2011 16:15
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
>:D
Avatar - Johny.Rico
23. 6. 2011 17:09
Re: Jak udělat z krásnýho auta....
>:D >:D :yes:
Avatar - twistedTSD
23. 6. 2011 15:49
upřímně řečeno...
to se mi asi víc líbil před FL...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
23. 6. 2011 17:09
Re: upřímně řečeno...
Upřímně řečeno: nejlepe by udělali, pokud by z toho odstranili ten znak dámskeho přirození a všechny francouzské komponenty :no:
23. 6. 2011 17:20
Vyváženost
je to slovo, které tomuto Renaultu chybí. Nikde na sebe nenavazuje, působí rušivě.
Člověk se podívá na přední masku (namísto údivu si říká: "jo viděl jsem i horší" - ovšem marně pátrá v paměti, které je to horší) postupuje pohledem na bok (nic moc) snad jedině ten zadek nepůsobí rušivě, na druhou stranu ale zastarale. Tak dlouho Renault otálel se vstupem do SUV, tak dlouho vyvíjel Koleose, až mu všechny automobilky utekly.

A pokud má Koleos být předzvěstí nového designu, no tak to jsem teda zvědavej. Spíš mě přijde, že navazuje na Latitude, takže má pouze vyplnit mezeru (ne na trhu, ale u Renaultu).
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2011 17:24
pro redakci
Děkuji za evropský žebříček prodejů, má totiž vypovídací hodnotu daleko vyšší než ten český - nemohl by se objevovat také pravidelně, jako ty české prodeje, navíc také v jiných prodejních třídách ???
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Guttalax
23. 6. 2011 17:49
Re: pro redakci
Tiguán jasně vede-pak díra.Poskočí i IX 35 ted je už Žilina brzdit nebude.Na to jaké chvály tady čtu na Sportáže ,tak si myslím ,že 8 místo není nic moc. 8-s
Avatar - Katikakus
23. 6. 2011 19:15
Re: pro redakci
To si samozrejme velmi dobre uvedomuji i v Ziline, a prave proto presouvaji vyrobu ix35 do Nosovic. Musis pockat, az se ix35 prestehuje. V Ziline nestihaji vyrabet, takze na ix35 i Sportage se ceka trictvrte roku. Az se v Ziline uvolni kapacita pro Sportage a ix35 bude sjizdet z Nosovicke linky, cisla porostou obema.
23. 6. 2011 18:01
Re: pro redakci
Jo, jen nechápu, že ho dali pod článek s Koleem. Objevil jsem ho víceméně omylem >:D

Až taková dominance Tigiho a Kugy je překvapivá vzhledem k tomu, že se jedná o první modely VW a Fordu v této třídě.

BTW Kam se poděl Forester? Předpokládám, že do TOP 10 se vešel...
Avatar - pario
23. 6. 2011 18:24
Re: pro redakci
Máš pravdu.Aj ja som bol prekvapený .Střední SUV podle počtu prodaných aut v Evropě mal byť predsa samostatný článok. Za mňa Toyota RAV4 :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 6. 2011 18:30
Re: pro redakci
To víte, v létě je víc času na procházení takových statistik než na jaře a na podzim, kdy na nás automobilky chrlí každý den nějakou zásadní novinku :-)
23. 6. 2011 19:11
Re: pro redakci
Pokud by jsi do tabulky dal Qashqae, tak by jsi viděl, co je dominance - 216 000 - 2 x víc než Tiguan. Jako dvojku pak můžeš přidat Duster.
23. 6. 2011 18:48
Na ručník
Tohle je to nejhorší a nejnepovedenější auto segmentu malých SUV od renomované automobilky.
Prodeje jasně naznačují, že je to od začátku pro Renault ztrátový podník, měl by ukončit výrobu tohoto, nebojím se napsat, paskvilu. :-!
Rozbalit vlákno
145
Avatar - ryman
23. 6. 2011 19:24
Re: Na ručník
tvá produkce diskuzních příspěvků zde, nebojím se napsat paskvilů, je taky ztrátový podnik a taky bys ji měl ukončit.. :no: 8-s
23. 6. 2011 19:36
Re: Na ručník
Další nekritický fanda francouzské produkce, zamysli se, jestli si toho schopen, a pak zkus vyprodukovat něco, co bude mít aspoň nějakou hodnotu.
Zatím to máš taky na ten ručník. :-!
Avatar - ryman
23. 6. 2011 19:46
Re: Na ručník
přečti si to po sobě ještě jednou a pak tady poučuj..
23. 6. 2011 19:49
Re: Na ručník
Nic jiného nemáš, smrkáči? :-!
Avatar - ryman
23. 6. 2011 19:51
Re: Na ručník
samozřejmě že mám, jen s tebou nehodlám ztrácet čas.
23. 6. 2011 19:53
Re: Na ručník
Neměl si ani reagovat, protože se tu zbytečně vztakáš a já se ti tu směju. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:54
Re: Na ručník
Zatím co všem ostatním je z tebe na blití.
23. 6. 2011 19:56
Re: Na ručník
Jen ať je, vůbec mi to nevadí. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:58
Re: Na ručník
No jo, ty seš ten místní diskuzní tvrďák, jsem zapomněl ;-)
23. 6. 2011 20:08
Re: Na ručník
A vy ste zase slabčáci, co tady strašně žerou tyto nesmysly kolem plechovek. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:15
Re: Na ručník
A ty tady děláš co? ;-)
24. 6. 2011 00:43
Re: Na ručník
Přišel jsem se pobavit, chlapče. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 00:46
Re: Na ručník
Jo přišel jsi nás pobavit? Tak to pak jo, to se ti povedlo, takového šaška jsme tu potřebovali jako sůl ;-)
24. 6. 2011 01:00
Re: Na ručník
To je dobře, leč jen někteří mají ten dar, bavit lidi. ;-)
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:01
Re: Na ručník
neboj, nevztekám se.. ostatně proto tady na diskuzi nechodím.. v podstatě jsme na tom stejně, taky se bavím, tím jak nám tady všem dokazuješ jaké jsi jelito :-!
23. 6. 2011 20:09
Re: Na ručník
Přeju ti, abys jednou dospěl. Zatím malé dítě, co kope nožičkama, když mu někdo pomluví oblíbenou hračku za výlohou. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:13
Re: Na ručník
No jo, všichni jsme malé děti, jen jellito je velký tvrďák, dědula, co si kopne aniž by si přečetl článek. Hlavně aby to bylo co nejtvrďáčtější, co největší projev dominance a hlavně urážet. Takový typický příklad kompenzace na netu :-!
24. 6. 2011 00:43
Re: Na ručník
Jojo, tak to chodí, musíš se s tím holt smířit. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:54
Re: Na ručník
Umíš i něco jiného než urážet nebo sis tady zase přišel vybít nahromaděné nasrání?
23. 6. 2011 19:58
Re: Na ručník
Ronalute, starej se o svoje oduševnělé příspěvky, vykazující značnou míru subjektivity a o ty mé se nestarej, já tě vážně neberu a nijak mé vnímaní Koleose neovlivníš. Je to bída s nouzí, raději Kiu či Hyundai. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:59
Re: Na ručník
Jsi na veřejném foru, čekej, že na tebe může reagovat kdokoliv, dle toho ale musíš očekávat, že budeš prostě setřený.
23. 6. 2011 20:07
Re: Na ručník
Reagovat můžeš, ovšem nic tím nezměníš. ;-)
Vážně tě opravdu neberu, tebe fakt ne.
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:10
Re: Na ručník
No jo, bojíš se, viď? Neboj, někdo se najde, kdo tvé urážky nezvládne ;-)
24. 6. 2011 00:44
Re: Na ručník
Jak ste to zvládli, chlapci, to už jste předvedli. Stačí pár vět a jste tu jak na divadle. :-!
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 00:50
Re: Na ručník
Máš pravdu, s hlupáky jako ty je to ztráta času ;-) Ale alespoň víš, co jsi ;-)
24. 6. 2011 01:02
Re: Na ručník
Pro tebe hlupák? Já vím, pro tebe je hlupák i prof. Ing. Václav Klaus, CSc.
>:D Rád jsem řazen do této sorty "hlupáků".
Avatar - Ronault.
25. 6. 2011 11:31
Re: Na ručník
Nenapsal jsem, že je hlupák, ale že ty. Pan Klaus je totiž více politik než ekonom, což také je jasné, neb onen titul prof. by používat raději neměl, neb je jen čestný. ;-)
23. 6. 2011 19:48
Re: Na ručník
Z tou ztrátou to nebude tak horký. Samsung nedělá jen Koleos pro Evropský trh. Dalšíkousky se prodají i mimo Evropu, něco se prodá jako Samsung v Korei. Nějakých 50 000 to snad dá.
23. 6. 2011 19:52
Re: Na ručník
Na to, aby se to automobilce aspoň nějak rentovalo, je nutno vyrobit ročně nějakých 100tis ks. (toto platí pro běžné sériovky)

Jen trošku naťuknu, kdyby vykazovala škodovka u svého Yetiho takový roční prodej, dovedu si velmi živě předsatvit, jak by po takovým článkem bylo doslova nablito.

Já osobně bych raději šel pro korejský vozejk, než utratit peníze za tento paskvil.
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:56
Re: Na ručník
Umíš počítat, teda nemusíš... dříve než se v první třídě ZŠ začne počítat, tak se děti učí porovnávat, to umíš?
Co je víc? 40 000 nebo 100 000?
23. 6. 2011 20:02
Re: Na ručník
Na to, abych posoudil úspěšnost modelu, mi stačí číslo prodeje 14 tis ks za rok na evropském trhu. Bída. To je to pravé slovo.
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:04
Re: Na ručník
Takže Yeti je s 40 000 ks bída, neb dle tvého "znaleckého" posudku je nutno prodat alespoň 100 000 ks?
23. 6. 2011 20:06
Re: Na ručník
Škodovka je malá automobilka, žádnej Renault. Nehledě na to, že půlka Yetiho je z koncernových dílů.
Až mě udivuje, jak si škodovku srovnávate kdy a jak se vám hodí. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:09
Re: Na ručník
Já nesrovnávám, srovnáváš ty s Yetim, já ti jen ukázal, že 100 tis. ks nedosáhne ani ten Yeti.
Chceš říci, že malá automobilka si může dovolit prodávat méně kusů, neb ji vývoj stojí méně, obzvlášť když má užší portfolio a menší prodeje?
Z čeho myslíš, že je poskládaný Koleos? Došlo ti vůbec, že je to přebouchaný Korejec nebo-li přebouchaný X-Trail? Že náklady pro Renault v tomhle případě jsou ještě menší než pro Škodovku Yeti?
23. 6. 2011 20:12
Re: Na ručník
Ronaulte, použij mozek. Už se to tu řešilo několikrát, mě opravdu nebaví sem psát elaboráty na téma efektivita, rentabilita apod.
Uvažoval jsem samozřejmě svébytný model bez sdílení. což ti, jakožto samozvanému odborníkovi, mohlo snad dojít, no, "nečekaně" nedošlo.
Vidím, že se tady bavím spíš na úrovni líbí/nelibí, než na téma hlubší ekonomické analýzy.
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:14
Re: Na ručník
Piš elaboráty, rád si je přečtu. Do toho, máš prostor.
Prvně si ještě nastuduj tenhle konkrétní příklad, ať zase netvrdíš, že Koleos je auto postavené nové od základu a Yeti je skládačka z koncernových dílů.
23. 6. 2011 20:20
Re: Na ručník
Ronaulte, počet sdílených dílů na Yetim je větší, než těch na Koleosu. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:23
Re: Na ručník
Tak a ted se podíváme, co jsi za pitomce: [odkaz]

Tohle je Samsung QM5 >:D
23. 6. 2011 20:29
Re: Na ručník
Hm, a teď si zkus spočítat, kolik se prodá koncernových bratříčků (těch sdíleních dílů) v jiných modelech koncernu VW a už budeš možná i doma. ;-)

Seš o dva kroky pořád pozadu. Možná to to za rok, či dva dojde. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:32
Re: Na ručník
A teď si zkus zjistit kolik se na světě prodá X-Trailů, Dusterů, QM5 a Koleosů, které z větší či menší míry sdílejí díly. Jo a Nissanu QQ. ;-)
23. 6. 2011 20:38
Re: Na ručník
No jo, to bude ono, vždyť on je Duster vlastně takový Koleos. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:42
Re: Na ručník
Ne, oni nejsou v jendom koncernu, nesdílejí díly a každý je úplně jiný, ani motory Renault Dacii nedává, stejně jako je nedává Nissanu a naopak >:D >:D
24. 6. 2011 00:45
Re: Na ručník
Koukni do tabulky evrpských prodejů, srovnej s konkurencí. No, a pak zkus něco smyslupného napsat. >:D
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 00:49
Re: Na ručník
Ano, takový QQ se neprodává, taková ostuda... nebo Duster, toho se kupí sklady asi jako A1... A X-Trail? Ten se po světě taky neprodává...

Pohádky ti jdou, ale realita ti nějak uniká. Záměrně, samozřejmě.
24. 6. 2011 01:04
Re: Na ručník
Koukni na Tiguana, násobně dražší Q5, Yetiho... Spočti si to, přidej fakt, že VW je mistr unfikace a rentability a pak to zkus znovu. ;-)
Jo, a možná zkus něco na téma Čína, Indie a Rusko ve smyslu Renaultu či Samsungu. To jsou trhy, které budou rozhodovat co bude zítra. ;-)
24. 6. 2011 21:22
Re: Na ručník
Zatím je aliance Renault-Nissan v prodejích srovnatelná s koncernem. Dnes koncern roste hlavně díky prodejům v Číně a je otázla, zda se mu toto jednostrané zaměření časem nevymstí. Také měl poslední dobou štěstí, že není zastoupen na trzích s největšími problémy / USA, Japonsko /, kde konkurence hodně ztratila.
Avatar - Ronault.
25. 6. 2011 11:29
Re: Na ručník
Nikde jsem nenapsal, že VW není mistr unifikace, ale píšu, že i Renault/Nissan není pozadu, což ty nedokážeš příjmout. A samozřejmě nejsou pozadu, PSA také jede na stejně vlně a mnoho dalších, co chtějí přežít.
Pro jelita je to samozřejmě jen VW, nikdo jiný.

Jestli tě zajímá Rusko, tak se mrkni na Logana a kdo je v první pětce prodejců na místním trhu, totéž jižní Amerika.

Problém je ten, že se nedíváš dál, stejně jako u tabulky nahoře. Prostě omezenost.
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:11
Re: Na ručník
hlavně že Koleos není "koncernový" samsung QM5.. co příspěvek to perla.. sám sobě se*eš do huby, to se jen tak nevidí >:D za tohle divadlo zasloužíš :yes:
23. 6. 2011 20:14
Re: Na ručník
To sou teda prodeje, se koukni na konkurenty Koleose, jak se prodávaj. Věčně tady někdo cpe k renaultu VW, jakožto stejnej mainstream, no, ale jak jde vidět, tak tu Rencek opět nestíhá. :-!
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:17
Re: Na ručník
máš snad pocit, že by to tady někdo popíral? říkal jsem ti už na začátku, že si to po sobě máš přečíst, nejlépe ještě než odešleš..
23. 6. 2011 20:19
Re: Na ručník
Zkuste chlapci někdy myslet v trošku širších souvislostech. Zatím je to od vás tak od rohu do rohu. Hlubší analýza nikde. Takovéto plácání chlapečků na diskuzích. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:22
Re: Na ručník
A kde je ta tvá analýza? Zatím jsi zde napsal, že automobilka musí prodat alespoň 100 000 ks aby se výroba vyplatila, to je celá tvá analýza, přitom jsi zapomněl zjistit prodeje v celé třídě, z čeho konkrétní auta vycházejí, ale poučování ti jde.
Pusť se do té hloubkové analýzy, jdi do sebe, ukaž, co jsi za borce... Držím ti palce!
Nebo na to nemáš? >:-[]
23. 6. 2011 20:26
Re: Na ručník
Ronaulte, tvé bohapusté provokace jsou mi u zádele. Sám máš máslo na hlavě a podle toho, co jsi tu za svou existenci vyprodukoval, to na žádnou hitparádu pořád nevypadá. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:30
Re: Na ručník
Takže analýza nebude, "odborné" vyjádření profesora jelita taky nebude.

Takže co vlastně máme?
Máme od tebe to, že je to paskvil, nelíbí se ti to, všichni nic nevíme, Samsung QM5 je úplně jiné auto než Renault Koleos a 100 000 ks je minimum pro rentabilitu, ale Yeti je vyjímka i se 40 000 ks.
Výborný výsledek jsi dneska podal :yes:
23. 6. 2011 20:38
Re: Na ručník
Spočítej si, kolik dílů sdílí Yeti s koncernem. Pak možná pochopíš, co jsem naznačoval.
Dva neúspěšné modely toho opravdu proti koncernu s rentabilitou moc nezmůžou. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:40
Re: Na ručník
Ty víš, co sdílí X-Trail s ostatními Nissany, Renaulty, Daciemi a Samsungy?
23. 6. 2011 20:44
Re: Na ručník
No nic, chlapáci, jdu se věnovat někomu, kdo si moji pozornost zaslouží. ;-)

Tak se tu mějte. :-)
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:49
Re: Na ručník
Takže jdeš masturbovat?

Přeji přijemnou zábavu. ;-)
24. 6. 2011 00:46
Re: Na ručník
Jasně, že masturbuji, a tímto vzdávám hold Sigmundu Freudovi. :-!
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 07:13
Re: Na ručník
Díky, že jsi to nepochopil, tím jsi to dovedl k dokonalosti ;-) >:D
24. 6. 2011 09:13
Re: Na ručník
Ronaulte, já tady nikoho masturbovat neposílám, to opravdu nemám zapotřebí. ;-)
Avatar - Ronault.
25. 6. 2011 11:25
Re: Na ručník
Pokud umíš číst, tak já také ne. ;-)
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:28
Re: Na ručník
jediný kdo tady plácá jsi ty. nahoře jsi psal, že je koleos nejhorší a nejnepovedenější auto segmentu. máš pro to nějaké pádné důkazy? statistiky spolehlivosti, osobní zkušenost atd..? nebo to jsou jen tlachy hospodského žvatlala, který zrovna nemá do čeho kopnout.. vzhled je subjektivní záležitost, nicméně pravda moc krásy koleos nepobral viz můj příspěvek ze 14:44.. o tom ostatním by ses mohl sofistikovaně rozvést, když už je to dle tebe nejhorší a nejnepovedenější.. např. pohod 4x4 z X-Trailu nebo prověřený 2.0 dCi..
23. 6. 2011 20:30
Re: Na ručník
Na to, abych rozeznal nepovedené auto, mi stačí se na něj podívat, sednout, či projet a prostě říkám, že zákaznící nejsou tupí. Volí podstatně lepší varianty a plným právem. :-!
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:43
Re: Na ručník
aha.. no tak to je teda sofistikovaná odpověď zralá matematicko-motoristického guru.. >:D >:-[]
23. 6. 2011 20:44
Re: Na ručník
Na to stačí selský rozum, chlapče. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:47
Re: Na ručník
Takže jsi sedlák! No vidíš. To by mnoho vysvětlovalo.
24. 6. 2011 00:47
Re: Na ručník
No tak vidíš, a teď se koukni na sebe. >:D
Zatím na ručník, co? >:D
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 01:18
Re: Na ručník
Ručník do ringu v téhle diskuzi by hodil dneska tvůj trenér ;-)
24. 6. 2011 01:28
Re: Na ručník
Jó Ronaulte, já už žádného trenéra nemám. Není totiž už potřeba. ;-)
Neboj, možná se toho taky někdy dopracuješ, kdy tě nikdo nebude zkoušet a udělovat ...zápočty. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 07:11
Re: Na ručník
No jo, holt někdo se dožije důchodového se základním vzděláním, viď? ;-)
24. 6. 2011 09:14
Re: Na ručník
Jistě a jak jsou spokojení a bezstarostní. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:53
Re: Na ručník
Jen tak pro tvou orientaci, ty paskvile:
17 Suzuki Grand Vitara 17 410 24 858
16 Subaru Forester 17 038 16 343
17 Renault Koleos 14 016 21 765
18 Mazda CX-7 13 530 5 361
19 Opel Antara 9 147 11 611
20 Nissan X-Trail 7 665 12 908
21 Citroën C-Crosser 7 023 8 676
22 Peugeot 4007 5 529 8 466
23 Jeep Patriot 3 439 4 501
24 Jeep Compass 1 136 2 401

Opel, Citroen, Peugeot, Nissan, Jeep Mazda za Renaultem, jen o pár tisícovek před je Suzuki a Subaru...
23. 6. 2011 19:54
Re: Na ručník
A ty číselka máš v čem? V kýblech marmelády, nebo v kilometrech buřtů? :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 19:56
Re: Na ručník
Nahoře máš tabulku v článku, ňoumo.
23. 6. 2011 19:59
Re: Na ručník
Když něco někam přilepíš, hodí se tam uvést i jednotky, to vás ve školičce neučili? :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:01
Re: Na ručník
Tak pro pitomce tvého kalibru: Počet prodaných aut se udává v kusech, takže to je v kusech, můžeš si zjisti kolik každé vážilo a převést si to na kilogramy, jestli ti to udělá dobře.
Nicméně to nevysvětluje tvou přihlouplost a naivitu, když si neprohlédneš ani tabulku a o které pak diskutuješ.
23. 6. 2011 20:04
Re: Na ručník
Ronaulte, už ti asi něco vlezlo na mozek, to cos tam přilepil jsou nesmyslné cifry, měl si vést odkaz, udělal bys líp a neztrapnil by ses.
Takhle tady píšeš nicneříkající "17 Renault Koleos 14 016 21 765". Ano, jako studovaný matematik ti říkám, přilepil si sem nesmysl. Pokud ti čísla nic neříkají, což asi ne, tak je k interpretaci nepoužívej.
:no: :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:06
Re: Na ručník
Kdybys uměl číst, tak sis tuhle tabulku přečetl přímo v článku o kterém diskutuješ. To, že jsou vedle sebe čísla za loňský i letošní rok, není problém pro matematika a inteligenta, jak sám sebe tady prezentuješ, pochopit. Nebo ne? >:D
23. 6. 2011 20:16
Re: Na ručník
Já číst umím, což ti asi neušlo, ale překvapuje mne, že sem nejsi schopen postnout smysluplný příspěvěk s hlavou a patou.
Ano, projel si to. Já sem se jen utvrdil, čeho si schopný a dál to neřeším. Tvůj boj. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:18
Re: Na ručník
Nepřekrucuj tady v zoufalosti příspěvky. Nenaformátovaná tabulka pro matematika není problém, hlavně s tebou tak prezentovanou inteligencí, hlavně, když ji máš o pár příspěvků výše.
A hlavně, nedělej tady osla, přiznej, že sis ani tabulku neprohlédl.
23. 6. 2011 20:22
Re: Na ručník
Hele, omlouvat svoji blbost, jak se o to pokoušíš, to je fakt hodno spíš chudáka. Klesáš níž a níž.
Když neumíš nakopírovat tabulku, tak to proboha nedělej. Utrhneš si leda ostudu. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:25
Re: Na ručník
Takže dozvíme se od tebe konečně kdo jsou ti další velcí hráči před Koleosem nebo budeme dále ještě poslouchat tvé vykroucení a vymlouvání se, že matematik neumí rozeznat čísla?
23. 6. 2011 20:26
Re: Na ručník
Jasně, opět to zkus zahrát do autu. Raději nepiš, to už hraničí s trapností. :no:
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:28
Re: Na ručník
Nehrej tady čínu a přiznej konečně, že neumíš číst tabulku nahoře v článku a porovnávat čísla, což je pro matematika tvého kalibru ostuda.
23. 6. 2011 20:31
Re: Na ručník
Ronaulte, buď té psí lásky a kozí dobroty a přeči mi toto tvé čísélko: 14 016 21 765 . Děkuji. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:34
Re: Na ručník
Čekal jsem, že máš více inteligence a dokážeš si najít zdroj sám: [odkaz]

Nemáš zač. A teď prosím ono vysvětlení, které jsi na začátku nepodal.
23. 6. 2011 20:36
Re: Na ručník
Aha, ty ani nevíš, co to je za cifru, no jo, matimatika není tvůj kamarád, co?
Jedna čtyry, nula, jedna... >:D :no:
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:39
Re: Na ručník
Tak dobře, vidím, že jsi opravdu hloupý, doteď jsem marně doufal, že to jen hraješ.
Ta tabulka jsou prodeje za loňský a předloňský rok, takže průměrně inteligentní jezevčík rozluští, že loni se prodalo 14 016 ks a v roce 2009 se prodalo 21 765 ks.
Jo a "ks" je zkratka pro "kus".
Smutný pohled na tebe.
23. 6. 2011 20:41
Re: Na ručník
Jo, ks je zkratka pro kus, jo?

Tak to zkus začít používat. A pak ještě ty čísla možná i oddělovat. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:43
Re: Na ručník
Takže jsi to pochopil, snad teda.

Teď když jsi to pochopil a podíváš se na celou tabulku, tak ji dokážeš vyložit a říci, kdo je to z velkých hráčů za Koleosem a proč.
Povídej, analytiku.
24. 6. 2011 00:49
Re: Na ručník
Koukni na tabulku evropských prodejů a srovnej s konkurencí, dál už snad ani nemusím psát, ne? Chápavému to dojde. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 00:53
Re: Na ručník
Chápavosti jsi tu dneska moc nepředvedl, hlavně v případě, když sis ani nepřečetl o čem chceš diskutovat. Tak ještě jednou, všiml sis kdo vše prodá stejně nebo méně než Renault Koleose?
24. 6. 2011 01:06
Re: Na ručník
Jasně, každej chápe, že Renault, ten, který BY SE RÁD srovnával s VW v měřítku evropského trhu, vyprodukuje model, kterého se v Evropě prodá celých 14 tis kusů. No tak to je fakt "úspěch". Takové optimisty snad nemají ani u Renaultu, jako jsi ty Ronaulte. >:D
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 01:23
Re: Na ručník
Nikdo tady o optimismu nepíše, naopak, ale na rozdíl od tebe tady je několik lidí, kteří mají trochu komplexnější chápání, přitom si nehrají na analytiky, a vidí, že to není jen problém Renaultu, kdo je na chvostu tabulky... ale třeba i Opelu, PSA atd. A že to PSA pochopilo a přvádí úspěšný 3008, nebo podařený DS4 (nejsou to SUV, ale pro některé je to varianta SUV, neb většina ani nepotřebuje terénní schopnosti), u Renaultu přišli s QQ a Dusterem, obojí úspěšné, že je tady neúspěšný Koleos je jasné, z druhé strany jen ty z toho děláš úkaz.

Ale samozřejmě, analytik, odborník a matematik to asi vidí nějak jinak (primitivněji) ;-)
24. 6. 2011 01:26
Re: Na ručník
Hlavně to vidím od začátku a taky jsem to hned z první napsal. ;-) :-!
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 07:09
Re: Na ručník
Ty tady od začátku pleteš páté přes deváté, za každou cenu, jen aby bylo po tvém ;-)
24. 6. 2011 09:15
Re: Na ručník
Asi by ses měl opět vrátit k mé první reakci. ;-)
Avatar - Ronault.
25. 6. 2011 11:23
Re: Na ručník
Tvá reakce je od samotného počátku totiž kravina. Tvrdíš, že Koleos a jeho dvojče Samsung jsou naprosto odlišná auta, nic spolu nesdílí, přitom šlo jen o výměnu loga.
Je to pro Renault asi taková prohra, jako pro VW jeho neúspěch v Evropě. Za nízké investice sem vozí produkt z druhé strany světa, kde se prodává dobře. Navíc Koleos oproti konkurenci, která měla větší náklady na vývoj, se prodává lépe.
Ale to ty nechceš pochopit, páč ti to nehraje do tvého fan clubu. ;-)
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 00:15
Re: Na ručník
Myslim, ze vsichni to bez problemu pochopili - teda az na tebe, coz neni nic prekvapiveho, studovany matematiku... 8-s
24. 6. 2011 00:50
Re: Na ručník
Jasně, taky sis přišel kopnout? >:D
Od tebe se nedá nic jiného čekat kaktusáři. >:D
Příště zkus nějakou myšlénku. Pak tu nebudeš za toho, kdo jen okopává kotníky. :-!
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 00:51
Re: Na ručník
Za to ty jsi profesionální kopáč, jak výrazivem, tak chováním... ;-)
24. 6. 2011 01:08
Re: Na ručník
To víš, každý někdy někho nakopat musí, jinak by mu lůza lezla po hlavě, ale to poznáš, až někomu budeš někdy (možná) velet. ;-)
Možná to zkus ještě na téma odbory, to se pak potrhám smíchy.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 01:13
Re: Na ručník
Ackoli s Ronaultem ohledne odboru nesouhlasim, tak v teto diskusi tahas za kratsi konec ty a smichy jsem se malem potrhal ja...
24. 6. 2011 01:17
Re: Na ručník
Jó, smích je ten, že já, jako zarytý odpůrce korejskýcho vozejků, bych šel raději a bez ptaní pro Kiu, než pro tento Koleos. ;-)
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 01:20
Re: Na ručník
Na to mas pravo a nikdo ti ho neubira. Ja reagoval na tvou logiku ohledne sdileni a nesdileni, a tve podivne pocty...
24. 6. 2011 01:22
Re: Na ručník
Hele, píšu od začátku jen o tom, že lidi nejsou tupí, vyberou dobré auto a to koupí. Tento Koleos neobstojí ani před korejskou produkcí. To je celé. :-!
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 01:36
Re: Na ručník
Jak ale vidis z tabulky v clanku, obstoji pred jinou produkci...
24. 6. 2011 01:41
Re: Na ručník
Jo, ale Rencek by měl koukat někam jinam, než na dno tabulek. Stejně jako každá jiná mainstreamová automobilka a moc jich není.
Cokoliv pod půlkou konkurence je bráno jako neúspěch.
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 01:11
Re: Na ručník
Ctelo by to trosku soudnosti, jelito. Schvalne si nekdy po sobe precti cos zplodil. Blabolis tady pate pres devate, matematika ti nejde, tabulky nechapes, logika veskera zadna. Nesmis se pak divit, ze jsi vsem k smichu. A tou urputnou snahou mit za kazdou cenu posledni slovo se tu ztrapnujes jeste vic...
24. 6. 2011 01:20
Re: Na ručník
Hele, Kaktusáři, ty si ten, co tady chodí jen kopat do druhých, vlastní úsudek vesměs nula, korejský fanatik a nekritický fanda - prakticky vůdce basmati klubu, i když to stojí za starou belu, to je ti vlastní. A pak se něco jakože snažíš napsat mě? Mě?
Brát tě vážně? Fakt? >:D
Tak to se budu smát ještě aji zejtra. Jen houšť a větší kapky. :yes: >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 01:31
Re: Na ručník
Vidis, presne o tom mluvim....

Snazis se zareagovat za kazdou cenu a s kazdym dalsim prispevkem pises vetsi a vetsi blaboly. Pokud mne povazujes za nekritickeho fandu vseho z Koreje, tak mne musis povazovat i za nekritickeho fandu vseho z Japonska, Francie, Italie, Nemecka, Svedska, UK i USA.

Jiste uznas sam, ze to je blbost. Chvalim te, ze ctes me prispevky - cti vice, ale hlavne se snaz prectene i pochopit. Zatim ti to moc nejde.
24. 6. 2011 01:38
Re: Na ručník
Možná by ses měl podívat do zrcalda a pak do diskuze k Hjůnadji Dženezis.
To, co píšeš, je víceméně k smíchu, jak se upoceně něčeho snažíš dosáhnout a ti co ví, tak tě nechají dál dělat sisyfovskou práci. >:-[]
Korejský fando. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 07:18
Re: Na ručník
K smichu jsi tady jenom a pouze ty - opakuji - je dobre ze ctes me prispevky, ted jeste by to chtelo prectene i pochopit.
Fandim vsem dobrym autum, coz konkretne Genesis Coupe bezesporu je - viz test samotny, takze v tomto pripade diky za toho fandu, beru to jako pochvalu :yes:

Btw. projdi si tu diskusi pod Genesisem poradne - je velmi podobna teto - jeden blabolici nechapajici trouba a zbytek diskutujicich v nezvykle shode.

Mqam pro tebe malou radu - omez kvantitu prispevku a zapracuj na jejich kvalite. Zatim se tady radis po bok nstara a jemu podobnych diskusnich prostacku - viz tato diskuse - zaneradil jsi ji nekolika desitkami prispevku, z kterych hlavu a patu maji mozna dva. :no:

Bez se podivat do diskuse treba o Focusu, nove Astre, Mercedesu R, Avensisu, Astonu Martin Rapide nebo treba Fiatu 500. A vcil buc mudry... :-!

Ne, ne mile jelito - to ze nekdo nekde pochvali dobre auto nebo v diskusi vyvraci zcela evidentni blaboly nekterych jedincu z nej nekritickeho fandu jeste zdaleka nedela. Myslis, ze jsem nekriticky fanda Renaultu Koleos? Ne, to auto se mne osobne nelibi, ale na tve blaboly jsem reagovat musel - tvym prispevkum totiz chybi zakladni logika.

Ty zatim ve svem omezenem malem svete vidis veci cernobile. Ono je vsak mnoho odstinu sede a dokonoce i jine barvy, ale na to jednou, az budes starsi, prides...snad.

PS: upocene pusobi tva snaha mit za kazdou cenu posledni slovo... 8-s :no:
24. 6. 2011 09:21
Re: Na ručník
Kaktusáři, až tady budeš schopen napsat něco víc, než osobní urážlivou reakci na někoho, byť jednoduchého, co ti šahá na koreský autíčka (a třeba někdy plně po právu), tak se zvedneš z diskuzního bahna, kam momentálně spadáš.
Tvé "jednoslovné" výkřiky pod články o exotických autech, ve smyslu "mě se to líbí", mají opravdu velkou diskuzní váhu. Takovou s velkýma osobníma zkušenostma. >:D
Jó, a pak se někdy podívej, co píšeš pod koncernové auta a jak je "chválíš", i když si tu pochvalu dozajista zaslouží víc, než třeba tvé oblíbené korejské vozejky.
Tohle je barevný svět podle kaktusáře. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 09:39
Re: Na ručník
O tom presne pisu - tva rozlisovaci schopnost konci u "mne se to libi" nebo "mne se to nelibi".
Na druhe strane, mas krasne jednoduchy zivot...
24. 6. 2011 09:42
Re: Na ručník
No, tak ses nám tu popsal, ale na to jsem se tě vůbec neptal. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 09:59
Re: Na ručník
Jeste jednou si to precti, hlavne pomalu a pozorne...
24. 6. 2011 10:06
Re: Na ručník
Kaktusáři, není co číst, tvoje "objektivní" hýkání mě nijak nezajímá. A o autech ty sám psát vůbec neumíš. >:D ;-)
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 10:13
Re: Na ručník
Na to jak te muj nazor nezajima, celkem snazive reagujes...
24. 6. 2011 10:17
Re: Na ručník
Na to, jak tě nazajímám já sám, tak se pleteš do diskuze, kterou si sám nezačal. Já vím, že vždycky zareaguješ, ty to (sebe) totiž neumíš ovládnout. ;-)
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 10:33
Re: Na ručník
Od tebe to opravdu sedi... >:-[]

Zkus si vymyslet neco vlastniho a nepapouskuj jine.
24. 6. 2011 10:40
Re: Na ručník
Já vymyslel původní příspěvěk, ty už jen přicmrndáváš. Ostatně jako obyvkle. >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 10:43
Re: Na ručník
Ty jsi vymyslel leda kulovy, neustale papouskujes na co tebe samotneho druzi upozornuji jiz od vcera.

Napis jeste neco duchaplneho.
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:13
Re: Na ručník
ty jsi matematik asi tak jako ten na hradě ekonom.. >:-[]
23. 6. 2011 20:17
Re: Na ručník
Pokud myslíš Klause, tak před tím bych klidně smeknul, protože to je pravý ekonom s mozkem a svým názorem. Když mě k němu přirovnáš, prakticky to beru jako hlubokou poklonu. A to myslím vážně. ;-)
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:19
Re: Na ručník
Ano, profesor, který nejen, že nepublikuje, ale ani nečte.
23. 6. 2011 20:22
Re: Na ručník
Jo, zato vy čtete, ale kulové víte a vlastní názor, nula nula nic... >:D

Klaus toho za svůj život publikoval tolik, co ty nikdy nestihneš. O tom jsem přesvědčen.
PS: Počet příspěvků na diskuzích ale nepočítám. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:27
Re: Na ručník
Pseudovědecké knížky nikoho nezajímá, publikace ve vědeckých časopisech ano.
23. 6. 2011 20:34
Re: Na ručník
Tak by ses měl možná začít konečně zajímat o matematiku. Ale když vidím ty tvé výkony, tak je mi jasné, že je to pro tebe španělská vesnice a už z principu to nepočítáš. >:D
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:36
Re: Na ručník
Za to tvé výroky, kdy nejsi schopen porovnat 40 000 a 100 000 jsou výkvětem rovným pomalu MatFyzu >:D
Možná by ses měl ty v matematice dostat dále než první pololetí první třídy ZŠ. ;-)
23. 6. 2011 20:39
Re: Na ručník
Už nevíš kudy kam? Bože, ty si tak směšný. >:D >:D >:D
Ještě mi nalož, možná se ti pak bude dobře spát, jak si mi to nandal. :-!
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 20:47
Re: Na ručník
To, že jsi nedokázal pochopit jednu tabulku, z tebe nedělá mistra inteligence, zatím tady píšeš jeden nesmysl za druhým. Neřeknu, kdybys alespoň něco logického, kvalitního vyplodil, ale jen kopeš kolem sebe jak malé dítě, které zjistilo, že se spletlo a ne a ne si to přiznat. ;-)

A teď tam sedíš a zpocený si koušeš ret, neb jsi právě zjistil, že jsi tady napsal samé urážky a fakta žádná... ještě, že jsi tady za anonymním nickem... To je oddych, co? Hlavně se s nikým z auto.cz nesetkej, neb to by byl naprostý konec. ;-)
24. 6. 2011 00:56
Re: Na ručník
To, že si nedokázal napsat bez chyb tabulku, z tebe nedělá mistra inteligence, zatím tady píšeš jeden nesmysl za druhým. Neřeknu, kdybys aspoň něco logického, kvalitního (vůbec někdy) vyplodil, ale jen kopeš kolem sebe jak malé dítě (kde sem to už psal?), které zjistilo, že se (absolutně neorinetuje na evropském trhu a nutně do něj zkouší počítat celý svět, který je rendlíku k ničemu) spletlo (neumí napsat ani čísla a jednotky) a ne a ne si to přiznat. ;-)

A teď tam sedíš a zpocený si koušeš ret, neb jsi právě zjistil, že jsi tady napsal samé urážky a fakta žádná... ještě, že jsi tady za anonymním nickem... To je oddych, co? Hlavně se s nikým z auto.cz nesetkej, neb to by byl naprostý konec.
Jojo, konec pro vás chlapáci. Někdy, až půjdeš po ulici v Brně, koukni , co tam všecho jezdí za auta a jak jsou ti lidi v pohodě a nic neřeší, proč taky? Možná to jednou taky pochopíš, aspoň ti to přeju, abys tohoto stavu někdy dosáhl. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 6. 2011 07:07
Re: Na ručník
Takže kreativita nula, ale co už, dalo se to čekat.

Nejzábavnější je, že tady tvrdíš, jak nás máš u zádele, neb jsme na diskuzi povl, jak se hrozně bavíš, ale vkládáš jeden příspěvek za druhým chytajíce se stébla...

A nejvtipnější je, že jsi ochoten přijít o půl druhé v noci, aby ses utvrdil, že jsi měl poslední slovo, tak ti na tom tady nezáleží >:D >:D
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 07:43
Re: Na ručník
Tak ta sedla.. >:D :yes:
24. 6. 2011 09:25
Re: Na ručník
Ronaulte, na tebe je kreativity škoda, možná když ti nastavím tvé vlastní zrcadlo, tak se do něho budeš schopen i podívat a možná i něco pochopit. ;-)

Možná by ses mohl i zamyslet i nad tím, co tady "o půl druhé v noci" děláš ty sám a proč reaguješ na někoho tak hloupého, jako jsem jááá. >:D

Kdybych chtěl, tak napíšu reakci, za kterou mě budeš plácat po zádech ještě tejden, jo, ale já nechci. Pak by to totiž byla nuda. >:-[]
Avatar - Ronault.
25. 6. 2011 11:19
Re: Na ručník
Ano, jistě, na mne je kreativity škody. Pořád se jen chválíš, že jsi borec, ale stále jsi lautr nic nepředvedl. Na výzvy reaguješ, že ti to za to nestojí. Mám pocit, že ti nestojí ne za to, ale vůbec ti nestojí, proto jsi tady ve dvě v noci.

Ano, já jsem tady taky, ale na rozdíl od tebe za každým druhým příspěvkem pokrytecky nepíšu, jak tady být nechci a jak se tady nudím a ostatní jsou hloupí.

Zní to z tvých úst pokrytecky a pro ostatní vtipně.

A ještě jednou, předveď se, jak by řekl tvůj oblíbenec, diskuzně se obnaž a jdi na dřeň. Zatím tady děláš jen diskuzního okopávače, prosťáčka, takový balík. ;-)
Avatar - ryman
23. 6. 2011 20:32
Re: Na ručník
no hlavně praktické aplikace jeho teorií a názorů došly všeobecného věhlasu..
23. 6. 2011 20:35
Re: Na ručník
Ano, výrazné osobnosti vždy vzbuzují kontroverzi. A taky vždy něčeho dosáhnou, narozdíl od umouněných kritiků, kteří nikoho nezajímají. :-!
23. 6. 2011 21:13
Re: Na ručník
So záujmom som si prečítal vašu odbornú diskusiu.
Porekadlo "Povedz volovi, že je vôl, urazí sa" proste platí... :-!
24. 6. 2011 00:58
Re: Na ručník
Jojo, opakuj to často a téměř na potkání.
Páč mě urazit, tak to snad je více než méně nemožné. Hlavně od místních diskuzních "formátů". >:D ;-)
Avatar - Katikakus
24. 6. 2011 01:17
Re: Na ručník
Politiku bych sem netahal...
24. 6. 2011 01:21
Re: Na ručník
Jó, když už neví, kudy kam... :-!
23. 6. 2011 19:43
To som jediny?
Nikomu tam nevadia svetla premontovane z faceliftovaneho Qashqaia takmer bez zmeny?

Na mna to teraz vdaka tomu posobi este ako vacsia zlatanina, predtym sa mi Koleos pacil viac... ;-\
Rozbalit vlákno
3
23. 6. 2011 21:19
Re: To som jediny?
To je fuk, je to proste premaľovaný Samsung. Poznám len jedného majiteľa Koleosu, a je maximálne spokojný. Jazdí s tým denne, do mesta, na ryby, aj na poľovačky. Veľký priestor, dosť slušný motor (dCi), a chváli aj dvojité dvere do kufra, keď sa v teréne musí prezuť alebo prezliecť, vraj to dobre poslúži.
Snáď bude nová generácia viac Renault a menej Kórejec. Najlepšia bola táto štúdia [odkaz] , ale keby sériový voz vyzeral podobne, mnohí ľudia by tu už nebreptali, ale rovno skákali z kože.
23. 6. 2011 21:23
Re: To som jediny?
Suhlas, ja som presvedceny, ze to je dobre auto a ani jeho povodny vyzor mi nijak nevadil..

Ta studia vyzera este ako z Avantime/Velsatis ery. Ja by som pristal na nieco z noveho smeru -ako pisali vyssie, Zoe vyzera vyborne :yes:
24. 6. 2011 13:26
Re: To som jediny?
Tak to určite, pokiaľ bude nové Clio vyzerať ako štúdia Zoé, a ostatné modely budú tiež sledovať podobnú líniu, nebude to na škodu. Aj keď popravde, niektoré modely Renaultu sa mi páčia aj v dnešnej podobe, rozhodne je Megane v kombíku krajší ako Astra s Golfom dohromady, a aj Kangoo má krajší úsmev ako úškľabok Fiatu Doblo, či kantorský výraz Caddy...
Avatar - Dylan McKay
23. 6. 2011 22:24
zraje jako víno
Když přišel, byl jsem zklamanej. Postupně jsem mu přišel na chuť, ale tahle změna je určitě k lepšímu! :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 6. 2011 23:00
Renault to zkusil....
je chybou renaultu - a příznivci této značky prominou - že nejde svou vlastní cestou, ale roubuje na rouby roubů...... Renault umí krásná auta. O spolehlivosti by se dalo mluvit, ale je výsadou umělců, že tvoří rychleji, než občas myslí a mouchy vychytávají později - přesto žijí a jejich díla časem získávají na ceně(přeneseně - u ojetin to u Renaultu neplatí). Renaultu nezapomenu implementaci 2,5DCi kurvítka do Navary - problémy s tím motorem jsou známé a škoda přeškoda, že nešli cestou mírně přiškrceného třílitru.... Ale vraťme se ke Koleosu - je více než škoda, že Francouzi nestvořili francouzský automobil ve smyslu šarmu, který příznivci francouzských aut tak milují a zapřít jim ho nelze. Pod kabátem technika Nissanu - terénní - plně vyhovuje určení vozu - a se slabším motorem dvoulitrem - snad i "držák". Jen ten kabát zkrátka moc nesedí........ Snad Renault časem pochopí, že i v pro ně tak okrajovém segmentu jako je 4x4 se vyplatí střihnout "Francii" - pak to bude prodejně veselejší.....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
23. 6. 2011 23:11
Re: Renault to zkusil....
Já jen dodám, že když se podíváš do ony tabulky, tak zjistíš, že i jiní francouzi a si moc dobře nevedou, jak C-Crosser, tak 4007, což jsou auta hezčí než Koleos se slušným terenním základem Mitsu.
24. 6. 2011 08:36
Re: Renault to zkusil....
Tohle je klasická útěcha slabých... když jsem špatnej já, tak aspoň, že se najdou i horší >:D

Problémem C-Crossru a 4007 je to, že vychází z úspěšnýho a osvědčenýho Outlandera, tak kdo by v tomto případě kupoval "kopie"? Navíc když "originál" je mnohem hezčí.

Kdyby Koleos vycházel třeba X-Trailu, tak by po něm něštěkl ani pes ;-) Ale aspoň by vypadal líp >:D
Avatar - white label
24. 6. 2011 08:51
Re: Renault to zkusil....
Účel vozů s designem ala Koleos vidím podobně, jako u ne zrovna krásných žen, díky kterým si dost chlapů může občas připomenout, že to co "mají doma" je vlastně minimálně docela hezké... >:-[]
Avatar - white label
23. 6. 2011 23:10
Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
ad nadpis - existuje snad (kromě Ady) nějaký extrémní "renaultskeptik", který by se domníval, že zrovna nový Koleos bude naopak ještě "méně krásnější", než jeho předchůdce...? >:-[]
Rozbalit vlákno
7
24. 6. 2011 00:59
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
Jo, ode dna se to odráží.
Fiat by mohl vyprávět. >:D
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2011 19:06
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
V tomhle směru to jsou i velmi radostné vyhlídky pro volkswagen....
Avatar - Emel
24. 6. 2011 09:56
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
V téhle kategorii je opravdu hezkých aut minimum - napadá mě jen Audi Q3, ani BMW X1 jsem na chuť nepřišel. Koleos má zajímavě řešenou zadní partii, vcelku se mi to líbí. Předek byl podivný a teď je to takový uniface, vcelku líbivý. Asi se neobjeví zástupy těch, kteří by si Koleos kvůli designu koupili, ale možná ubude těch, co si ho kvůli designu nekoupí.
Avatar - white label
24. 6. 2011 10:49
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
Souhlas...
24. 6. 2011 13:27
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
:yes:
Avatar - ryman
24. 6. 2011 15:36
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
:yes:
Avatar - Ham.
24. 6. 2011 18:51
Re: Renault Koleos 2012: Krásnější než dosud
Ano méně ošklivý než dosud to ano ale používat slovo krása a krásnější je stále mimo mísu.
Avatar - Guttalax
24. 6. 2011 20:26
CHitrí jako defini
>:D Nejsou špatní tady ti lidi- příjdou ,pokecají a zpívají - Z Hradyštááááá- chitrí jak delfini, >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
24. 6. 2011 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0