Frankfurt 2011
-TEAC-
0
Provedené změny k lepšímu,jenže stále bohužel nic-moc 8-s
Lio
0
vidim to presne tak
kari.laz
0
přesně vystihnuté. :yes:
inja88
0
Taky bych to tak komentoval, přední část trochu lepší, ale tu mohli klidně nechat ta mi tak nevadila jako ta děsná zadní část. no nic moc teda
ericn
0
Jsem na tom uplně stejně, o chlup vylepšili předek a zadek nechali stejně bez nápadu jako předtím :no:
Ronault.
0
Já teda příď ani teď ani před tím nemohu chválit, naopak záď má nápad, je dynamická a zároveň přináší nové prvky, zadní sklo protažené vzad a doprostřed zasazené logo je originální nápad.
Nerekl bych, ze faceliftovanej Koleos predstavuje predvoj budouciho designu Renaultu. A nutno rict, ze nastesti. Design je porad typicky korejskej, akorat se ze zpitvoreny prekomplikovany kreatury prehoupnul do druhy oblibeny azijsky polohy - k bezpohlavnimu nevyraznymu autu bez jediny svebytny myslenky. A krome toho prid extremne pripomina Korando od Ssangyong.
Nova tvar Renaultu reprezentovana novym Cliem a Zoe by mela vypadat nejak takhle (podle me doslova skvele): [odkaz]
Jeste jedna vec me zarazila - jak to, ze v tabulce prodeju neni Q5? Hadam, ze za to muze preklep, spis nez ze se jich v Evrope proda min nez Jeepu Compass.
Nova tvar Renaultu reprezentovana novym Cliem a Zoe by mela vypadat nejak takhle (podle me doslova skvele): [odkaz]
Jeste jedna vec me zarazila - jak to, ze v tabulce prodeju neni Q5? Hadam, ze za to muze preklep, spis nez ze se jich v Evrope proda min nez Jeepu Compass.
Copak oto Q5. Ale kam se podelo nejprodavanejsi auto svy tridy - qashqai. Ten by asi mel byt na pozici 1 ne? Teda kdyz uz tam mate yetiho.
Vzhled clia by měl vypad tak jak je uveden v jednom časopise na stránce 19.
[odkaz]
[odkaz]
Máš pravdu. V žádném případě nejde o novou designovou tvář Renaultu. Ta přijde až s Cliem. Podle mě už měli Koleos nechat být a počkat s FL až na dobu, kdy se začnou měnit všechny modely v novém stylu. Takhle je z toho jen slátanina a je vidět, že je skoro nemožné vymíšlet novou masku, když už je hotová nová. Pak mají designéři nesplnitelný úkol - musí být jiná než stará a zároveň jiná než ta budoucí. Renault s Koleosem zkazil vše na co šáhl. Přitom stačilo málo a mohl to být velký úspěch. Techniku na to měl, ale bohužel Koleos přišel v době Renaultího designového útlumu, možná i impotence.
Dobrý den, tento model nám z žebříčku vskutku vyklouzl. Už je to napraveno.
No vida, kde se nam Q5ka nachazi - treti absolutne, vys nez mainstreamovej zakladatel segmentu RAV4 a na dvojnasobku prodeju nejblizsiho premiovyho konkurenta v podobe GLK. A zaslouzene, spolu s rovnez extra uspesnym Volvem XC60 je to s prehledem nejhezci auto segmentu. :yes: Premiovy poradi nam urcite jeste zamicha nova X3, ale tipuju, ze uspechu Audi pro kontroverzni design nedosahne, maximalne tak v prvnim roce prodeje.
A mimochodem - vykat mne opravdu nemusis, to snad na internetovym foru nemame zapotrebi.
A mimochodem - vykat mne opravdu nemusis, to snad na internetovym foru nemame zapotrebi.
S designem Koleosu nemám nějak zvlášť problém (ale nespojoval bych ho se slovem krása), až na tu mírnou disproporci mezi výškou a šířkou.. Nicméně facelift se, v rámci mezí, povedl :yes:
suhalsim uplne. design by sa dal, po tomto facelifte pre mna osobne o dost lepsie, ale najhorsia je spominana disproporcia medzi vyskou a sirkou, hlavne s tou vyskou prehnali. Som zvedavy na interier, ten potreboval viac facelift nez exterier 😄.
Novy designovy jazyk renaultu by mal vyzerat takto😒br /> [odkaz]
Novy designovy jazyk renaultu by mal vyzerat takto😒br /> [odkaz]
1. Rhodius
2. Korejská "iks 6" (schválně, co to je? >😁 )
3. Koleos
2. Korejská "iks 6" (schválně, co to je? >😁 )
3. Koleos
Ono tá kórejská iks6 (pokiaľ myslíš Actyon) bol na svete skôr ako X6... Takže skôr by sa hodilo Bavorský Actyon >😒]
Krasnejsi? Ano...mohol by byt este skaredsi? Su aj lepsie Renault mutacie Samsungu ako toto.
Tak to umí fakt asi jen Renault - z jednoho z nejhezčích aut segmentu SUV udělaj takovou zrůdu až to pěkný není. Bezpohlavní auto připomínající mi nějakej zpackanej Opel po zásahu brutálního tunera - prostě 😢 :no: Sbohem krásné autíčko, odteď už seš jen bezpohlavní SUV..... 😢
Ak Ti Koleos doteraz pripadal krásny, tak to nechcem radšej vidieť baby, ktoré sa Ti páčia. >😒]
Myslím, že s babama to nemá nic společnýho.... 😉 Ale ano mě se Koleos doteď hodně líbil, stejně jako se mi líbí Multipla aspol..... 😉 :-!
Tak si mal nakúpiť aspoň 10.000 kusov a možno by ho Renault neprerábal... 😄 Určite by si dostal aj extra zľavu plus gumené rohože.
to se mi asi víc líbil před FL...
je to slovo, které tomuto Renaultu chybí. Nikde na sebe nenavazuje, působí rušivě.
Člověk se podívá na přední masku (namísto údivu si říká: "jo viděl jsem i horší" - ovšem marně pátrá v paměti, které je to horší) postupuje pohledem na bok (nic moc) snad jedině ten zadek nepůsobí rušivě, na druhou stranu ale zastarale. Tak dlouho Renault otálel se vstupem do SUV, tak dlouho vyvíjel Koleose, až mu všechny automobilky utekly.
A pokud má Koleos být předzvěstí nového designu, no tak to jsem teda zvědavej. Spíš mě přijde, že navazuje na Latitude, takže má pouze vyplnit mezeru (ne na trhu, ale u Renaultu).
Člověk se podívá na přední masku (namísto údivu si říká: "jo viděl jsem i horší" - ovšem marně pátrá v paměti, které je to horší) postupuje pohledem na bok (nic moc) snad jedině ten zadek nepůsobí rušivě, na druhou stranu ale zastarale. Tak dlouho Renault otálel se vstupem do SUV, tak dlouho vyvíjel Koleose, až mu všechny automobilky utekly.
A pokud má Koleos být předzvěstí nového designu, no tak to jsem teda zvědavej. Spíš mě přijde, že navazuje na Latitude, takže má pouze vyplnit mezeru (ne na trhu, ale u Renaultu).
Děkuji za evropský žebříček prodejů, má totiž vypovídací hodnotu daleko vyšší než ten český - nemohl by se objevovat také pravidelně, jako ty české prodeje, navíc také v jiných prodejních třídách ???
Tiguán jasně vede-pak díra.Poskočí i IX 35 ted je už Žilina brzdit nebude.Na to jaké chvály tady čtu na Sportáže ,tak si myslím ,že 8 místo není nic moc. 8-s
To si samozrejme velmi dobre uvedomuji i v Ziline, a prave proto presouvaji vyrobu ix35 do Nosovic. Musis pockat, az se ix35 prestehuje. V Ziline nestihaji vyrabet, takze na ix35 i Sportage se ceka trictvrte roku. Az se v Ziline uvolni kapacita pro Sportage a ix35 bude sjizdet z Nosovicke linky, cisla porostou obema.
Jo, jen nechápu, že ho dali pod článek s Koleem. Objevil jsem ho víceméně omylem >😁
Až taková dominance Tigiho a Kugy je překvapivá vzhledem k tomu, že se jedná o první modely VW a Fordu v této třídě.
BTW Kam se poděl Forester? Předpokládám, že do TOP 10 se vešel...
Až taková dominance Tigiho a Kugy je překvapivá vzhledem k tomu, že se jedná o první modely VW a Fordu v této třídě.
BTW Kam se poděl Forester? Předpokládám, že do TOP 10 se vešel...
Máš pravdu.Aj ja som bol prekvapený .Střední SUV podle počtu prodaných aut v Evropě mal byť predsa samostatný článok. Za mňa Toyota RAV4 :yes:
To víte, v létě je víc času na procházení takových statistik než na jaře a na podzim, kdy na nás automobilky chrlí každý den nějakou zásadní novinku 😄
Tohle je to nejhorší a nejnepovedenější auto segmentu malých SUV od renomované automobilky.
Prodeje jasně naznačují, že je to od začátku pro Renault ztrátový podník, měl by ukončit výrobu tohoto, nebojím se napsat, paskvilu. :-!
Prodeje jasně naznačují, že je to od začátku pro Renault ztrátový podník, měl by ukončit výrobu tohoto, nebojím se napsat, paskvilu. :-!
tvá produkce diskuzních příspěvků zde, nebojím se napsat paskvilů, je taky ztrátový podnik a taky bys ji měl ukončit.. :no: 8-s
Další nekritický fanda francouzské produkce, zamysli se, jestli si toho schopen, a pak zkus vyprodukovat něco, co bude mít aspoň nějakou hodnotu.
Zatím to máš taky na ten ručník. :-!
Zatím to máš taky na ten ručník. :-!
přečti si to po sobě ještě jednou a pak tady poučuj..
Nic jiného nemáš, smrkáči? :-!
samozřejmě že mám, jen s tebou nehodlám ztrácet čas.
Neměl si ani reagovat, protože se tu zbytečně vztakáš a já se ti tu směju. :-!
Zatím co všem ostatním je z tebe na blití.
Jen ať je, vůbec mi to nevadí. :-!
No jo, ty seš ten místní diskuzní tvrďák, jsem zapomněl 😉
A vy ste zase slabčáci, co tady strašně žerou tyto nesmysly kolem plechovek. >😁
neboj, nevztekám se.. ostatně proto tady na diskuzi nechodím.. v podstatě jsme na tom stejně, taky se bavím, tím jak nám tady všem dokazuješ jaké jsi jelito :-!
Přeju ti, abys jednou dospěl. Zatím malé dítě, co kope nožičkama, když mu někdo pomluví oblíbenou hračku za výlohou. :-!
No jo, všichni jsme malé děti, jen jellito je velký tvrďák, dědula, co si kopne aniž by si přečetl článek. Hlavně aby to bylo co nejtvrďáčtější, co největší projev dominance a hlavně urážet. Takový typický příklad kompenzace na netu :-!
Umíš i něco jiného než urážet nebo sis tady zase přišel vybít nahromaděné nasrání?
Ronalute, starej se o svoje oduševnělé příspěvky, vykazující značnou míru subjektivity a o ty mé se nestarej, já tě vážně neberu a nijak mé vnímaní Koleose neovlivníš. Je to bída s nouzí, raději Kiu či Hyundai. :-!
Jsi na veřejném foru, čekej, že na tebe může reagovat kdokoliv, dle toho ale musíš očekávat, že budeš prostě setřený.
Reagovat můžeš, ovšem nic tím nezměníš. 😉
Vážně tě opravdu neberu, tebe fakt ne.
Vážně tě opravdu neberu, tebe fakt ne.
No jo, bojíš se, viď? Neboj, někdo se najde, kdo tvé urážky nezvládne 😉
Jak ste to zvládli, chlapci, to už jste předvedli. Stačí pár vět a jste tu jak na divadle. :-!
Máš pravdu, s hlupáky jako ty je to ztráta času 😉 Ale alespoň víš, co jsi 😉
Pro tebe hlupák? Já vím, pro tebe je hlupák i prof. Ing. Václav Klaus, CSc.
>😁 Rád jsem řazen do této sorty "hlupáků".
>😁 Rád jsem řazen do této sorty "hlupáků".
Z tou ztrátou to nebude tak horký. Samsung nedělá jen Koleos pro Evropský trh. Dalšíkousky se prodají i mimo Evropu, něco se prodá jako Samsung v Korei. Nějakých 50 000 to snad dá.
Na to, aby se to automobilce aspoň nějak rentovalo, je nutno vyrobit ročně nějakých 100tis ks. (toto platí pro běžné sériovky)
Jen trošku naťuknu, kdyby vykazovala škodovka u svého Yetiho takový roční prodej, dovedu si velmi živě předsatvit, jak by po takovým článkem bylo doslova nablito.
Já osobně bych raději šel pro korejský vozejk, než utratit peníze za tento paskvil.
Jen trošku naťuknu, kdyby vykazovala škodovka u svého Yetiho takový roční prodej, dovedu si velmi živě předsatvit, jak by po takovým článkem bylo doslova nablito.
Já osobně bych raději šel pro korejský vozejk, než utratit peníze za tento paskvil.
Umíš počítat, teda nemusíš... dříve než se v první třídě ZŠ začne počítat, tak se děti učí porovnávat, to umíš?
Co je víc? 40 000 nebo 100 000?
Co je víc? 40 000 nebo 100 000?
Na to, abych posoudil úspěšnost modelu, mi stačí číslo prodeje 14 tis ks za rok na evropském trhu. Bída. To je to pravé slovo.
Takže Yeti je s 40 000 ks bída, neb dle tvého "znaleckého" posudku je nutno prodat alespoň 100 000 ks?
Škodovka je malá automobilka, žádnej Renault. Nehledě na to, že půlka Yetiho je z koncernových dílů.
Až mě udivuje, jak si škodovku srovnávate kdy a jak se vám hodí. >😁
Až mě udivuje, jak si škodovku srovnávate kdy a jak se vám hodí. >😁
Já nesrovnávám, srovnáváš ty s Yetim, já ti jen ukázal, že 100 tis. ks nedosáhne ani ten Yeti.
Chceš říci, že malá automobilka si může dovolit prodávat méně kusů, neb ji vývoj stojí méně, obzvlášť když má užší portfolio a menší prodeje?
Z čeho myslíš, že je poskládaný Koleos? Došlo ti vůbec, že je to přebouchaný Korejec nebo-li přebouchaný X-Trail? Že náklady pro Renault v tomhle případě jsou ještě menší než pro Škodovku Yeti?
Chceš říci, že malá automobilka si může dovolit prodávat méně kusů, neb ji vývoj stojí méně, obzvlášť když má užší portfolio a menší prodeje?
Z čeho myslíš, že je poskládaný Koleos? Došlo ti vůbec, že je to přebouchaný Korejec nebo-li přebouchaný X-Trail? Že náklady pro Renault v tomhle případě jsou ještě menší než pro Škodovku Yeti?
Ronaulte, použij mozek. Už se to tu řešilo několikrát, mě opravdu nebaví sem psát elaboráty na téma efektivita, rentabilita apod.
Uvažoval jsem samozřejmě svébytný model bez sdílení. což ti, jakožto samozvanému odborníkovi, mohlo snad dojít, no, "nečekaně" nedošlo.
Vidím, že se tady bavím spíš na úrovni líbí/nelibí, než na téma hlubší ekonomické analýzy.
Uvažoval jsem samozřejmě svébytný model bez sdílení. což ti, jakožto samozvanému odborníkovi, mohlo snad dojít, no, "nečekaně" nedošlo.
Vidím, že se tady bavím spíš na úrovni líbí/nelibí, než na téma hlubší ekonomické analýzy.
Piš elaboráty, rád si je přečtu. Do toho, máš prostor.
Prvně si ještě nastuduj tenhle konkrétní příklad, ať zase netvrdíš, že Koleos je auto postavené nové od základu a Yeti je skládačka z koncernových dílů.
Prvně si ještě nastuduj tenhle konkrétní příklad, ať zase netvrdíš, že Koleos je auto postavené nové od základu a Yeti je skládačka z koncernových dílů.
Ronaulte, počet sdílených dílů na Yetim je větší, než těch na Koleosu. 😉
Tak a ted se podíváme, co jsi za pitomce: [odkaz]
Tohle je Samsung QM5 >😁
Tohle je Samsung QM5 >😁
Hm, a teď si zkus spočítat, kolik se prodá koncernových bratříčků (těch sdíleních dílů) v jiných modelech koncernu VW a už budeš možná i doma. 😉
Seš o dva kroky pořád pozadu. Možná to to za rok, či dva dojde. :-!
Seš o dva kroky pořád pozadu. Možná to to za rok, či dva dojde. :-!
A teď si zkus zjistit kolik se na světě prodá X-Trailů, Dusterů, QM5 a Koleosů, které z větší či menší míry sdílejí díly. Jo a Nissanu QQ. 😉
No jo, to bude ono, vždyť on je Duster vlastně takový Koleos. >😁
Ne, oni nejsou v jendom koncernu, nesdílejí díly a každý je úplně jiný, ani motory Renault Dacii nedává, stejně jako je nedává Nissanu a naopak >😁 >😁
Koukni do tabulky evrpských prodejů, srovnej s konkurencí. No, a pak zkus něco smyslupného napsat. >😁
Ano, takový QQ se neprodává, taková ostuda... nebo Duster, toho se kupí sklady asi jako A1... A X-Trail? Ten se po světě taky neprodává...
Pohádky ti jdou, ale realita ti nějak uniká. Záměrně, samozřejmě.
Pohádky ti jdou, ale realita ti nějak uniká. Záměrně, samozřejmě.
Koukni na Tiguana, násobně dražší Q5, Yetiho... Spočti si to, přidej fakt, že VW je mistr unfikace a rentability a pak to zkus znovu. 😉
Jo, a možná zkus něco na téma Čína, Indie a Rusko ve smyslu Renaultu či Samsungu. To jsou trhy, které budou rozhodovat co bude zítra. 😉
Jo, a možná zkus něco na téma Čína, Indie a Rusko ve smyslu Renaultu či Samsungu. To jsou trhy, které budou rozhodovat co bude zítra. 😉
Zatím je aliance Renault-Nissan v prodejích srovnatelná s koncernem. Dnes koncern roste hlavně díky prodejům v Číně a je otázla, zda se mu toto jednostrané zaměření časem nevymstí. Také měl poslední dobou štěstí, že není zastoupen na trzích s největšími problémy / USA, Japonsko /, kde konkurence hodně ztratila.
Nikde jsem nenapsal, že VW není mistr unifikace, ale píšu, že i Renault/Nissan není pozadu, což ty nedokážeš příjmout. A samozřejmě nejsou pozadu, PSA také jede na stejně vlně a mnoho dalších, co chtějí přežít.
Pro jelita je to samozřejmě jen VW, nikdo jiný.
Jestli tě zajímá Rusko, tak se mrkni na Logana a kdo je v první pětce prodejců na místním trhu, totéž jižní Amerika.
Problém je ten, že se nedíváš dál, stejně jako u tabulky nahoře. Prostě omezenost.
Pro jelita je to samozřejmě jen VW, nikdo jiný.
Jestli tě zajímá Rusko, tak se mrkni na Logana a kdo je v první pětce prodejců na místním trhu, totéž jižní Amerika.
Problém je ten, že se nedíváš dál, stejně jako u tabulky nahoře. Prostě omezenost.
hlavně že Koleos není "koncernový" samsung QM5.. co příspěvek to perla.. sám sobě se*eš do huby, to se jen tak nevidí >😁 za tohle divadlo zasloužíš :yes:
To sou teda prodeje, se koukni na konkurenty Koleose, jak se prodávaj. Věčně tady někdo cpe k renaultu VW, jakožto stejnej mainstream, no, ale jak jde vidět, tak tu Rencek opět nestíhá. :-!
máš snad pocit, že by to tady někdo popíral? říkal jsem ti už na začátku, že si to po sobě máš přečíst, nejlépe ještě než odešleš..
Zkuste chlapci někdy myslet v trošku širších souvislostech. Zatím je to od vás tak od rohu do rohu. Hlubší analýza nikde. Takovéto plácání chlapečků na diskuzích. :-!
A kde je ta tvá analýza? Zatím jsi zde napsal, že automobilka musí prodat alespoň 100 000 ks aby se výroba vyplatila, to je celá tvá analýza, přitom jsi zapomněl zjistit prodeje v celé třídě, z čeho konkrétní auta vycházejí, ale poučování ti jde.
Pusť se do té hloubkové analýzy, jdi do sebe, ukaž, co jsi za borce... Držím ti palce!
Nebo na to nemáš? >😒]
Pusť se do té hloubkové analýzy, jdi do sebe, ukaž, co jsi za borce... Držím ti palce!
Nebo na to nemáš? >😒]
Ronaulte, tvé bohapusté provokace jsou mi u zádele. Sám máš máslo na hlavě a podle toho, co jsi tu za svou existenci vyprodukoval, to na žádnou hitparádu pořád nevypadá. :-!
Takže analýza nebude, "odborné" vyjádření profesora jelita taky nebude.
Takže co vlastně máme?
Máme od tebe to, že je to paskvil, nelíbí se ti to, všichni nic nevíme, Samsung QM5 je úplně jiné auto než Renault Koleos a 100 000 ks je minimum pro rentabilitu, ale Yeti je vyjímka i se 40 000 ks.
Výborný výsledek jsi dneska podal :yes:
Takže co vlastně máme?
Máme od tebe to, že je to paskvil, nelíbí se ti to, všichni nic nevíme, Samsung QM5 je úplně jiné auto než Renault Koleos a 100 000 ks je minimum pro rentabilitu, ale Yeti je vyjímka i se 40 000 ks.
Výborný výsledek jsi dneska podal :yes:
Spočítej si, kolik dílů sdílí Yeti s koncernem. Pak možná pochopíš, co jsem naznačoval.
Dva neúspěšné modely toho opravdu proti koncernu s rentabilitou moc nezmůžou. 😉
Dva neúspěšné modely toho opravdu proti koncernu s rentabilitou moc nezmůžou. 😉
Ty víš, co sdílí X-Trail s ostatními Nissany, Renaulty, Daciemi a Samsungy?
No nic, chlapáci, jdu se věnovat někomu, kdo si moji pozornost zaslouží. 😉
Tak se tu mějte. 😄
Tak se tu mějte. 😄
Takže jdeš masturbovat?
Přeji přijemnou zábavu. 😉
Přeji přijemnou zábavu. 😉
jediný kdo tady plácá jsi ty. nahoře jsi psal, že je koleos nejhorší a nejnepovedenější auto segmentu. máš pro to nějaké pádné důkazy? statistiky spolehlivosti, osobní zkušenost atd..? nebo to jsou jen tlachy hospodského žvatlala, který zrovna nemá do čeho kopnout.. vzhled je subjektivní záležitost, nicméně pravda moc krásy koleos nepobral viz můj příspěvek ze 14:44.. o tom ostatním by ses mohl sofistikovaně rozvést, když už je to dle tebe nejhorší a nejnepovedenější.. např. pohod 4x4 z X-Trailu nebo prověřený 2.0 dCi..
Na to, abych rozeznal nepovedené auto, mi stačí se na něj podívat, sednout, či projet a prostě říkám, že zákaznící nejsou tupí. Volí podstatně lepší varianty a plným právem. :-!
aha.. no tak to je teda sofistikovaná odpověď zralá matematicko-motoristického guru.. >😁 >😒]
Na to stačí selský rozum, chlapče. 😉
Takže jsi sedlák! No vidíš. To by mnoho vysvětlovalo.
No tak vidíš, a teď se koukni na sebe. >😁
Zatím na ručník, co? >😁
Zatím na ručník, co? >😁
Ručník do ringu v téhle diskuzi by hodil dneska tvůj trenér 😉
Jó Ronaulte, já už žádného trenéra nemám. Není totiž už potřeba. 😉
Neboj, možná se toho taky někdy dopracuješ, kdy tě nikdo nebude zkoušet a udělovat ...zápočty. 😉
Neboj, možná se toho taky někdy dopracuješ, kdy tě nikdo nebude zkoušet a udělovat ...zápočty. 😉
Jen tak pro tvou orientaci, ty paskvile:
17 Suzuki Grand Vitara 17 410 24 858
16 Subaru Forester 17 038 16 343
17 Renault Koleos 14 016 21 765
18 Mazda CX-7 13 530 5 361
19 Opel Antara 9 147 11 611
20 Nissan X-Trail 7 665 12 908
21 Citroën C-Crosser 7 023 8 676
22 Peugeot 4007 5 529 8 466
23 Jeep Patriot 3 439 4 501
24 Jeep Compass 1 136 2 401
Opel, Citroen, Peugeot, Nissan, Jeep Mazda za Renaultem, jen o pár tisícovek před je Suzuki a Subaru...
17 Suzuki Grand Vitara 17 410 24 858
16 Subaru Forester 17 038 16 343
17 Renault Koleos 14 016 21 765
18 Mazda CX-7 13 530 5 361
19 Opel Antara 9 147 11 611
20 Nissan X-Trail 7 665 12 908
21 Citroën C-Crosser 7 023 8 676
22 Peugeot 4007 5 529 8 466
23 Jeep Patriot 3 439 4 501
24 Jeep Compass 1 136 2 401
Opel, Citroen, Peugeot, Nissan, Jeep Mazda za Renaultem, jen o pár tisícovek před je Suzuki a Subaru...
A ty číselka máš v čem? V kýblech marmelády, nebo v kilometrech buřtů? :-!
Nahoře máš tabulku v článku, ňoumo.
Když něco někam přilepíš, hodí se tam uvést i jednotky, to vás ve školičce neučili? :-!
Tak pro pitomce tvého kalibru: Počet prodaných aut se udává v kusech, takže to je v kusech, můžeš si zjisti kolik každé vážilo a převést si to na kilogramy, jestli ti to udělá dobře.
Nicméně to nevysvětluje tvou přihlouplost a naivitu, když si neprohlédneš ani tabulku a o které pak diskutuješ.
Nicméně to nevysvětluje tvou přihlouplost a naivitu, když si neprohlédneš ani tabulku a o které pak diskutuješ.
Ronaulte, už ti asi něco vlezlo na mozek, to cos tam přilepil jsou nesmyslné cifry, měl si vést odkaz, udělal bys líp a neztrapnil by ses.
Takhle tady píšeš nicneříkající "17 Renault Koleos 14 016 21 765". Ano, jako studovaný matematik ti říkám, přilepil si sem nesmysl. Pokud ti čísla nic neříkají, což asi ne, tak je k interpretaci nepoužívej.
:no: :-!
Takhle tady píšeš nicneříkající "17 Renault Koleos 14 016 21 765". Ano, jako studovaný matematik ti říkám, přilepil si sem nesmysl. Pokud ti čísla nic neříkají, což asi ne, tak je k interpretaci nepoužívej.
:no: :-!
Kdybys uměl číst, tak sis tuhle tabulku přečetl přímo v článku o kterém diskutuješ. To, že jsou vedle sebe čísla za loňský i letošní rok, není problém pro matematika a inteligenta, jak sám sebe tady prezentuješ, pochopit. Nebo ne? >😁
Já číst umím, což ti asi neušlo, ale překvapuje mne, že sem nejsi schopen postnout smysluplný příspěvěk s hlavou a patou.
Ano, projel si to. Já sem se jen utvrdil, čeho si schopný a dál to neřeším. Tvůj boj. :-!
Ano, projel si to. Já sem se jen utvrdil, čeho si schopný a dál to neřeším. Tvůj boj. :-!
Nepřekrucuj tady v zoufalosti příspěvky. Nenaformátovaná tabulka pro matematika není problém, hlavně s tebou tak prezentovanou inteligencí, hlavně, když ji máš o pár příspěvků výše.
A hlavně, nedělej tady osla, přiznej, že sis ani tabulku neprohlédl.
A hlavně, nedělej tady osla, přiznej, že sis ani tabulku neprohlédl.
Hele, omlouvat svoji blbost, jak se o to pokoušíš, to je fakt hodno spíš chudáka. Klesáš níž a níž.
Když neumíš nakopírovat tabulku, tak to proboha nedělej. Utrhneš si leda ostudu. :-!
Když neumíš nakopírovat tabulku, tak to proboha nedělej. Utrhneš si leda ostudu. :-!
Takže dozvíme se od tebe konečně kdo jsou ti další velcí hráči před Koleosem nebo budeme dále ještě poslouchat tvé vykroucení a vymlouvání se, že matematik neumí rozeznat čísla?
Jasně, opět to zkus zahrát do autu. Raději nepiš, to už hraničí s trapností. :no:
Nehrej tady čínu a přiznej konečně, že neumíš číst tabulku nahoře v článku a porovnávat čísla, což je pro matematika tvého kalibru ostuda.
Ronaulte, buď té psí lásky a kozí dobroty a přeči mi toto tvé čísélko: 14 016 21 765 . Děkuji. :-!
Čekal jsem, že máš více inteligence a dokážeš si najít zdroj sám: [odkaz]
Nemáš zač. A teď prosím ono vysvětlení, které jsi na začátku nepodal.
Nemáš zač. A teď prosím ono vysvětlení, které jsi na začátku nepodal.
Aha, ty ani nevíš, co to je za cifru, no jo, matimatika není tvůj kamarád, co?
Jedna čtyry, nula, jedna... >😁 :no:
Jedna čtyry, nula, jedna... >😁 :no:
Tak dobře, vidím, že jsi opravdu hloupý, doteď jsem marně doufal, že to jen hraješ.
Ta tabulka jsou prodeje za loňský a předloňský rok, takže průměrně inteligentní jezevčík rozluští, že loni se prodalo 14 016 ks a v roce 2009 se prodalo 21 765 ks.
Jo a "ks" je zkratka pro "kus".
Smutný pohled na tebe.
Ta tabulka jsou prodeje za loňský a předloňský rok, takže průměrně inteligentní jezevčík rozluští, že loni se prodalo 14 016 ks a v roce 2009 se prodalo 21 765 ks.
Jo a "ks" je zkratka pro "kus".
Smutný pohled na tebe.
Jo, ks je zkratka pro kus, jo?
Tak to zkus začít používat. A pak ještě ty čísla možná i oddělovat. :-!
Tak to zkus začít používat. A pak ještě ty čísla možná i oddělovat. :-!
Takže jsi to pochopil, snad teda.
Teď když jsi to pochopil a podíváš se na celou tabulku, tak ji dokážeš vyložit a říci, kdo je to z velkých hráčů za Koleosem a proč.
Povídej, analytiku.
Teď když jsi to pochopil a podíváš se na celou tabulku, tak ji dokážeš vyložit a říci, kdo je to z velkých hráčů za Koleosem a proč.
Povídej, analytiku.
Koukni na tabulku evropských prodejů a srovnej s konkurencí, dál už snad ani nemusím psát, ne? Chápavému to dojde. 😉
Chápavosti jsi tu dneska moc nepředvedl, hlavně v případě, když sis ani nepřečetl o čem chceš diskutovat. Tak ještě jednou, všiml sis kdo vše prodá stejně nebo méně než Renault Koleose?
Jasně, každej chápe, že Renault, ten, který BY SE RÁD srovnával s VW v měřítku evropského trhu, vyprodukuje model, kterého se v Evropě prodá celých 14 tis kusů. No tak to je fakt "úspěch". Takové optimisty snad nemají ani u Renaultu, jako jsi ty Ronaulte. >😁
Nikdo tady o optimismu nepíše, naopak, ale na rozdíl od tebe tady je několik lidí, kteří mají trochu komplexnější chápání, přitom si nehrají na analytiky, a vidí, že to není jen problém Renaultu, kdo je na chvostu tabulky... ale třeba i Opelu, PSA atd. A že to PSA pochopilo a přvádí úspěšný 3008, nebo podařený DS4 (nejsou to SUV, ale pro některé je to varianta SUV, neb většina ani nepotřebuje terénní schopnosti), u Renaultu přišli s QQ a Dusterem, obojí úspěšné, že je tady neúspěšný Koleos je jasné, z druhé strany jen ty z toho děláš úkaz.
Ale samozřejmě, analytik, odborník a matematik to asi vidí nějak jinak (primitivněji) 😉
Ale samozřejmě, analytik, odborník a matematik to asi vidí nějak jinak (primitivněji) 😉
Hlavně to vidím od začátku a taky jsem to hned z první napsal. 😉 :-!
Ty tady od začátku pleteš páté přes deváté, za každou cenu, jen aby bylo po tvém 😉
Asi by ses měl opět vrátit k mé první reakci. 😉
Tvá reakce je od samotného počátku totiž kravina. Tvrdíš, že Koleos a jeho dvojče Samsung jsou naprosto odlišná auta, nic spolu nesdílí, přitom šlo jen o výměnu loga.
Je to pro Renault asi taková prohra, jako pro VW jeho neúspěch v Evropě. Za nízké investice sem vozí produkt z druhé strany světa, kde se prodává dobře. Navíc Koleos oproti konkurenci, která měla větší náklady na vývoj, se prodává lépe.
Ale to ty nechceš pochopit, páč ti to nehraje do tvého fan clubu. 😉
Je to pro Renault asi taková prohra, jako pro VW jeho neúspěch v Evropě. Za nízké investice sem vozí produkt z druhé strany světa, kde se prodává dobře. Navíc Koleos oproti konkurenci, která měla větší náklady na vývoj, se prodává lépe.
Ale to ty nechceš pochopit, páč ti to nehraje do tvého fan clubu. 😉
Myslim, ze vsichni to bez problemu pochopili - teda az na tebe, coz neni nic prekvapiveho, studovany matematiku... 8-s
Jasně, taky sis přišel kopnout? >😁
Od tebe se nedá nic jiného čekat kaktusáři. >😁
Příště zkus nějakou myšlénku. Pak tu nebudeš za toho, kdo jen okopává kotníky. :-!
Od tebe se nedá nic jiného čekat kaktusáři. >😁
Příště zkus nějakou myšlénku. Pak tu nebudeš za toho, kdo jen okopává kotníky. :-!
Za to ty jsi profesionální kopáč, jak výrazivem, tak chováním... 😉
To víš, každý někdy někho nakopat musí, jinak by mu lůza lezla po hlavě, ale to poznáš, až někomu budeš někdy (možná) velet. 😉
Možná to zkus ještě na téma odbory, to se pak potrhám smíchy.
Možná to zkus ještě na téma odbory, to se pak potrhám smíchy.
Ackoli s Ronaultem ohledne odboru nesouhlasim, tak v teto diskusi tahas za kratsi konec ty a smichy jsem se malem potrhal ja...
Jó, smích je ten, že já, jako zarytý odpůrce korejskýcho vozejků, bych šel raději a bez ptaní pro Kiu, než pro tento Koleos. 😉
Na to mas pravo a nikdo ti ho neubira. Ja reagoval na tvou logiku ohledne sdileni a nesdileni, a tve podivne pocty...
Hele, píšu od začátku jen o tom, že lidi nejsou tupí, vyberou dobré auto a to koupí. Tento Koleos neobstojí ani před korejskou produkcí. To je celé. :-!
Ctelo by to trosku soudnosti, jelito. Schvalne si nekdy po sobe precti cos zplodil. Blabolis tady pate pres devate, matematika ti nejde, tabulky nechapes, logika veskera zadna. Nesmis se pak divit, ze jsi vsem k smichu. A tou urputnou snahou mit za kazdou cenu posledni slovo se tu ztrapnujes jeste vic...
Hele, Kaktusáři, ty si ten, co tady chodí jen kopat do druhých, vlastní úsudek vesměs nula, korejský fanatik a nekritický fanda - prakticky vůdce basmati klubu, i když to stojí za starou belu, to je ti vlastní. A pak se něco jakože snažíš napsat mě? Mě?
Brát tě vážně? Fakt? >😁
Tak to se budu smát ještě aji zejtra. Jen houšť a větší kapky. :yes: >😁
Brát tě vážně? Fakt? >😁
Tak to se budu smát ještě aji zejtra. Jen houšť a větší kapky. :yes: >😁
Vidis, presne o tom mluvim....
Snazis se zareagovat za kazdou cenu a s kazdym dalsim prispevkem pises vetsi a vetsi blaboly. Pokud mne povazujes za nekritickeho fandu vseho z Koreje, tak mne musis povazovat i za nekritickeho fandu vseho z Japonska, Francie, Italie, Nemecka, Svedska, UK i USA.
Jiste uznas sam, ze to je blbost. Chvalim te, ze ctes me prispevky - cti vice, ale hlavne se snaz prectene i pochopit. Zatim ti to moc nejde.
Snazis se zareagovat za kazdou cenu a s kazdym dalsim prispevkem pises vetsi a vetsi blaboly. Pokud mne povazujes za nekritickeho fandu vseho z Koreje, tak mne musis povazovat i za nekritickeho fandu vseho z Japonska, Francie, Italie, Nemecka, Svedska, UK i USA.
Jiste uznas sam, ze to je blbost. Chvalim te, ze ctes me prispevky - cti vice, ale hlavne se snaz prectene i pochopit. Zatim ti to moc nejde.
Možná by ses měl podívat do zrcalda a pak do diskuze k Hjůnadji Dženezis.
To, co píšeš, je víceméně k smíchu, jak se upoceně něčeho snažíš dosáhnout a ti co ví, tak tě nechají dál dělat sisyfovskou práci. >😒]
Korejský fando. >😁
To, co píšeš, je víceméně k smíchu, jak se upoceně něčeho snažíš dosáhnout a ti co ví, tak tě nechají dál dělat sisyfovskou práci. >😒]
Korejský fando. >😁
K smichu jsi tady jenom a pouze ty - opakuji - je dobre ze ctes me prispevky, ted jeste by to chtelo prectene i pochopit.
Fandim vsem dobrym autum, coz konkretne Genesis Coupe bezesporu je - viz test samotny, takze v tomto pripade diky za toho fandu, beru to jako pochvalu :yes😒br />
Btw. projdi si tu diskusi pod Genesisem poradne - je velmi podobna teto - jeden blabolici nechapajici trouba a zbytek diskutujicich v nezvykle shode.
Mqam pro tebe malou radu - omez kvantitu prispevku a zapracuj na jejich kvalite. Zatim se tady radis po bok nstara a jemu podobnych diskusnich prostacku - viz tato diskuse - zaneradil jsi ji nekolika desitkami prispevku, z kterych hlavu a patu maji mozna dva. :no😒br />
Bez se podivat do diskuse treba o Focusu, nove Astre, Mercedesu R, Avensisu, Astonu Martin Rapide nebo treba Fiatu 500. A vcil buc mudry... :-!
Ne, ne mile jelito - to ze nekdo nekde pochvali dobre auto nebo v diskusi vyvraci zcela evidentni blaboly nekterych jedincu z nej nekritickeho fandu jeste zdaleka nedela. Myslis, ze jsem nekriticky fanda Renaultu Koleos? Ne, to auto se mne osobne nelibi, ale na tve blaboly jsem reagovat musel - tvym prispevkum totiz chybi zakladni logika.
Ty zatim ve svem omezenem malem svete vidis veci cernobile. Ono je vsak mnoho odstinu sede a dokonoce i jine barvy, ale na to jednou, az budes starsi, prides...snad.
PS: upocene pusobi tva snaha mit za kazdou cenu posledni slovo... 8-s :no:
Fandim vsem dobrym autum, coz konkretne Genesis Coupe bezesporu je - viz test samotny, takze v tomto pripade diky za toho fandu, beru to jako pochvalu :yes😒br />
Btw. projdi si tu diskusi pod Genesisem poradne - je velmi podobna teto - jeden blabolici nechapajici trouba a zbytek diskutujicich v nezvykle shode.
Mqam pro tebe malou radu - omez kvantitu prispevku a zapracuj na jejich kvalite. Zatim se tady radis po bok nstara a jemu podobnych diskusnich prostacku - viz tato diskuse - zaneradil jsi ji nekolika desitkami prispevku, z kterych hlavu a patu maji mozna dva. :no😒br />
Bez se podivat do diskuse treba o Focusu, nove Astre, Mercedesu R, Avensisu, Astonu Martin Rapide nebo treba Fiatu 500. A vcil buc mudry... :-!
Ne, ne mile jelito - to ze nekdo nekde pochvali dobre auto nebo v diskusi vyvraci zcela evidentni blaboly nekterych jedincu z nej nekritickeho fandu jeste zdaleka nedela. Myslis, ze jsem nekriticky fanda Renaultu Koleos? Ne, to auto se mne osobne nelibi, ale na tve blaboly jsem reagovat musel - tvym prispevkum totiz chybi zakladni logika.
Ty zatim ve svem omezenem malem svete vidis veci cernobile. Ono je vsak mnoho odstinu sede a dokonoce i jine barvy, ale na to jednou, az budes starsi, prides...snad.
PS: upocene pusobi tva snaha mit za kazdou cenu posledni slovo... 8-s :no:
Kaktusáři, až tady budeš schopen napsat něco víc, než osobní urážlivou reakci na někoho, byť jednoduchého, co ti šahá na koreský autíčka (a třeba někdy plně po právu), tak se zvedneš z diskuzního bahna, kam momentálně spadáš.
Tvé "jednoslovné" výkřiky pod články o exotických autech, ve smyslu "mě se to líbí", mají opravdu velkou diskuzní váhu. Takovou s velkýma osobníma zkušenostma. >😁
Jó, a pak se někdy podívej, co píšeš pod koncernové auta a jak je "chválíš", i když si tu pochvalu dozajista zaslouží víc, než třeba tvé oblíbené korejské vozejky.
Tohle je barevný svět podle kaktusáře. >😁
Tvé "jednoslovné" výkřiky pod články o exotických autech, ve smyslu "mě se to líbí", mají opravdu velkou diskuzní váhu. Takovou s velkýma osobníma zkušenostma. >😁
Jó, a pak se někdy podívej, co píšeš pod koncernové auta a jak je "chválíš", i když si tu pochvalu dozajista zaslouží víc, než třeba tvé oblíbené korejské vozejky.
Tohle je barevný svět podle kaktusáře. >😁
O tom presne pisu - tva rozlisovaci schopnost konci u "mne se to libi" nebo "mne se to nelibi".
Na druhe strane, mas krasne jednoduchy zivot...
Na druhe strane, mas krasne jednoduchy zivot...
No, tak ses nám tu popsal, ale na to jsem se tě vůbec neptal. >😁
Jeste jednou si to precti, hlavne pomalu a pozorne...
Kaktusáři, není co číst, tvoje "objektivní" hýkání mě nijak nezajímá. A o autech ty sám psát vůbec neumíš. >😁 😉
Na to jak te muj nazor nezajima, celkem snazive reagujes...
Na to, jak tě nazajímám já sám, tak se pleteš do diskuze, kterou si sám nezačal. Já vím, že vždycky zareaguješ, ty to (sebe) totiž neumíš ovládnout. 😉
Od tebe to opravdu sedi... >😒]
Zkus si vymyslet neco vlastniho a nepapouskuj jine.
Zkus si vymyslet neco vlastniho a nepapouskuj jine.
ty jsi matematik asi tak jako ten na hradě ekonom.. >😒]
Pokud myslíš Klause, tak před tím bych klidně smeknul, protože to je pravý ekonom s mozkem a svým názorem. Když mě k němu přirovnáš, prakticky to beru jako hlubokou poklonu. A to myslím vážně. 😉
Ano, profesor, který nejen, že nepublikuje, ale ani nečte.
Jo, zato vy čtete, ale kulové víte a vlastní názor, nula nula nic... >😁
Klaus toho za svůj život publikoval tolik, co ty nikdy nestihneš. O tom jsem přesvědčen.
PS: Počet příspěvků na diskuzích ale nepočítám. >😁
Klaus toho za svůj život publikoval tolik, co ty nikdy nestihneš. O tom jsem přesvědčen.
PS: Počet příspěvků na diskuzích ale nepočítám. >😁
Pseudovědecké knížky nikoho nezajímá, publikace ve vědeckých časopisech ano.
Tak by ses měl možná začít konečně zajímat o matematiku. Ale když vidím ty tvé výkony, tak je mi jasné, že je to pro tebe španělská vesnice a už z principu to nepočítáš. >😁
Za to tvé výroky, kdy nejsi schopen porovnat 40 000 a 100 000 jsou výkvětem rovným pomalu MatFyzu >😁
Možná by ses měl ty v matematice dostat dále než první pololetí první třídy ZŠ. 😉
Možná by ses měl ty v matematice dostat dále než první pololetí první třídy ZŠ. 😉
Už nevíš kudy kam? Bože, ty si tak směšný. >😁 >😁 >😁
Ještě mi nalož, možná se ti pak bude dobře spát, jak si mi to nandal. :-!
Ještě mi nalož, možná se ti pak bude dobře spát, jak si mi to nandal. :-!
To, že jsi nedokázal pochopit jednu tabulku, z tebe nedělá mistra inteligence, zatím tady píšeš jeden nesmysl za druhým. Neřeknu, kdybys alespoň něco logického, kvalitního vyplodil, ale jen kopeš kolem sebe jak malé dítě, které zjistilo, že se spletlo a ne a ne si to přiznat. 😉
A teď tam sedíš a zpocený si koušeš ret, neb jsi právě zjistil, že jsi tady napsal samé urážky a fakta žádná... ještě, že jsi tady za anonymním nickem... To je oddych, co? Hlavně se s nikým z auto.cz nesetkej, neb to by byl naprostý konec. 😉
A teď tam sedíš a zpocený si koušeš ret, neb jsi právě zjistil, že jsi tady napsal samé urážky a fakta žádná... ještě, že jsi tady za anonymním nickem... To je oddych, co? Hlavně se s nikým z auto.cz nesetkej, neb to by byl naprostý konec. 😉
To, že si nedokázal napsat bez chyb tabulku, z tebe nedělá mistra inteligence, zatím tady píšeš jeden nesmysl za druhým. Neřeknu, kdybys aspoň něco logického, kvalitního (vůbec někdy) vyplodil, ale jen kopeš kolem sebe jak malé dítě (kde sem to už psal?), které zjistilo, že se (absolutně neorinetuje na evropském trhu a nutně do něj zkouší počítat celý svět, který je rendlíku k ničemu) spletlo (neumí napsat ani čísla a jednotky) a ne a ne si to přiznat. 😉
A teď tam sedíš a zpocený si koušeš ret, neb jsi právě zjistil, že jsi tady napsal samé urážky a fakta žádná... ještě, že jsi tady za anonymním nickem... To je oddych, co? Hlavně se s nikým z auto.cz nesetkej, neb to by byl naprostý konec.
Jojo, konec pro vás chlapáci. Někdy, až půjdeš po ulici v Brně, koukni , co tam všecho jezdí za auta a jak jsou ti lidi v pohodě a nic neřeší, proč taky? Možná to jednou taky pochopíš, aspoň ti to přeju, abys tohoto stavu někdy dosáhl. 😉
A teď tam sedíš a zpocený si koušeš ret, neb jsi právě zjistil, že jsi tady napsal samé urážky a fakta žádná... ještě, že jsi tady za anonymním nickem... To je oddych, co? Hlavně se s nikým z auto.cz nesetkej, neb to by byl naprostý konec.
Jojo, konec pro vás chlapáci. Někdy, až půjdeš po ulici v Brně, koukni , co tam všecho jezdí za auta a jak jsou ti lidi v pohodě a nic neřeší, proč taky? Možná to jednou taky pochopíš, aspoň ti to přeju, abys tohoto stavu někdy dosáhl. 😉
Takže kreativita nula, ale co už, dalo se to čekat.
Nejzábavnější je, že tady tvrdíš, jak nás máš u zádele, neb jsme na diskuzi povl, jak se hrozně bavíš, ale vkládáš jeden příspěvek za druhým chytajíce se stébla...
A nejvtipnější je, že jsi ochoten přijít o půl druhé v noci, aby ses utvrdil, že jsi měl poslední slovo, tak ti na tom tady nezáleží >😁 >😁
Nejzábavnější je, že tady tvrdíš, jak nás máš u zádele, neb jsme na diskuzi povl, jak se hrozně bavíš, ale vkládáš jeden příspěvek za druhým chytajíce se stébla...
A nejvtipnější je, že jsi ochoten přijít o půl druhé v noci, aby ses utvrdil, že jsi měl poslední slovo, tak ti na tom tady nezáleží >😁 >😁
Ronaulte, na tebe je kreativity škoda, možná když ti nastavím tvé vlastní zrcadlo, tak se do něho budeš schopen i podívat a možná i něco pochopit. 😉
Možná by ses mohl i zamyslet i nad tím, co tady "o půl druhé v noci" děláš ty sám a proč reaguješ na někoho tak hloupého, jako jsem jááá. >😁
Kdybych chtěl, tak napíšu reakci, za kterou mě budeš plácat po zádech ještě tejden, jo, ale já nechci. Pak by to totiž byla nuda. >😒]
Možná by ses mohl i zamyslet i nad tím, co tady "o půl druhé v noci" děláš ty sám a proč reaguješ na někoho tak hloupého, jako jsem jááá. >😁
Kdybych chtěl, tak napíšu reakci, za kterou mě budeš plácat po zádech ještě tejden, jo, ale já nechci. Pak by to totiž byla nuda. >😒]
Ano, jistě, na mne je kreativity škody. Pořád se jen chválíš, že jsi borec, ale stále jsi lautr nic nepředvedl. Na výzvy reaguješ, že ti to za to nestojí. Mám pocit, že ti nestojí ne za to, ale vůbec ti nestojí, proto jsi tady ve dvě v noci.
Ano, já jsem tady taky, ale na rozdíl od tebe za každým druhým příspěvkem pokrytecky nepíšu, jak tady být nechci a jak se tady nudím a ostatní jsou hloupí.
Zní to z tvých úst pokrytecky a pro ostatní vtipně.
A ještě jednou, předveď se, jak by řekl tvůj oblíbenec, diskuzně se obnaž a jdi na dřeň. Zatím tady děláš jen diskuzního okopávače, prosťáčka, takový balík. 😉
Ano, já jsem tady taky, ale na rozdíl od tebe za každým druhým příspěvkem pokrytecky nepíšu, jak tady být nechci a jak se tady nudím a ostatní jsou hloupí.
Zní to z tvých úst pokrytecky a pro ostatní vtipně.
A ještě jednou, předveď se, jak by řekl tvůj oblíbenec, diskuzně se obnaž a jdi na dřeň. Zatím tady děláš jen diskuzního okopávače, prosťáčka, takový balík. 😉
no hlavně praktické aplikace jeho teorií a názorů došly všeobecného věhlasu..
Ano, výrazné osobnosti vždy vzbuzují kontroverzi. A taky vždy něčeho dosáhnou, narozdíl od umouněných kritiků, kteří nikoho nezajímají. :-!
Nikomu tam nevadia svetla premontovane z faceliftovaneho Qashqaia takmer bez zmeny?
Na mna to teraz vdaka tomu posobi este ako vacsia zlatanina, predtym sa mi Koleos pacil viac... ;-\
Na mna to teraz vdaka tomu posobi este ako vacsia zlatanina, predtym sa mi Koleos pacil viac... ;-\
To je fuk, je to proste premaľovaný Samsung. Poznám len jedného majiteľa Koleosu, a je maximálne spokojný. Jazdí s tým denne, do mesta, na ryby, aj na poľovačky. Veľký priestor, dosť slušný motor (dCi), a chváli aj dvojité dvere do kufra, keď sa v teréne musí prezuť alebo prezliecť, vraj to dobre poslúži.
Snáď bude nová generácia viac Renault a menej Kórejec. Najlepšia bola táto štúdia [odkaz] , ale keby sériový voz vyzeral podobne, mnohí ľudia by tu už nebreptali, ale rovno skákali z kože.
Snáď bude nová generácia viac Renault a menej Kórejec. Najlepšia bola táto štúdia [odkaz] , ale keby sériový voz vyzeral podobne, mnohí ľudia by tu už nebreptali, ale rovno skákali z kože.
Suhlas, ja som presvedceny, ze to je dobre auto a ani jeho povodny vyzor mi nijak nevadil..
Ta studia vyzera este ako z Avantime/Velsatis ery. Ja by som pristal na nieco z noveho smeru -ako pisali vyssie, Zoe vyzera vyborne :yes:
Ta studia vyzera este ako z Avantime/Velsatis ery. Ja by som pristal na nieco z noveho smeru -ako pisali vyssie, Zoe vyzera vyborne :yes:
Tak to určite, pokiaľ bude nové Clio vyzerať ako štúdia Zoé, a ostatné modely budú tiež sledovať podobnú líniu, nebude to na škodu. Aj keď popravde, niektoré modely Renaultu sa mi páčia aj v dnešnej podobe, rozhodne je Megane v kombíku krajší ako Astra s Golfom dohromady, a aj Kangoo má krajší úsmev ako úškľabok Fiatu Doblo, či kantorský výraz Caddy...
Když přišel, byl jsem zklamanej. Postupně jsem mu přišel na chuť, ale tahle změna je určitě k lepšímu! :yes:
je chybou renaultu - a příznivci této značky prominou - že nejde svou vlastní cestou, ale roubuje na rouby roubů...... Renault umí krásná auta. O spolehlivosti by se dalo mluvit, ale je výsadou umělců, že tvoří rychleji, než občas myslí a mouchy vychytávají později - přesto žijí a jejich díla časem získávají na ceně(přeneseně - u ojetin to u Renaultu neplatí). Renaultu nezapomenu implementaci 2,5DCi kurvítka do Navary - problémy s tím motorem jsou známé a škoda přeškoda, že nešli cestou mírně přiškrceného třílitru.... Ale vraťme se ke Koleosu - je více než škoda, že Francouzi nestvořili francouzský automobil ve smyslu šarmu, který příznivci francouzských aut tak milují a zapřít jim ho nelze. Pod kabátem technika Nissanu - terénní - plně vyhovuje určení vozu - a se slabším motorem dvoulitrem - snad i "držák". Jen ten kabát zkrátka moc nesedí........ Snad Renault časem pochopí, že i v pro ně tak okrajovém segmentu jako je 4x4 se vyplatí střihnout "Francii" - pak to bude prodejně veselejší.....
Já jen dodám, že když se podíváš do ony tabulky, tak zjistíš, že i jiní francouzi a si moc dobře nevedou, jak C-Crosser, tak 4007, což jsou auta hezčí než Koleos se slušným terenním základem Mitsu.
Tohle je klasická útěcha slabých... když jsem špatnej já, tak aspoň, že se najdou i horší >😁
Problémem C-Crossru a 4007 je to, že vychází z úspěšnýho a osvědčenýho Outlandera, tak kdo by v tomto případě kupoval "kopie"? Navíc když "originál" je mnohem hezčí.
Kdyby Koleos vycházel třeba X-Trailu, tak by po něm něštěkl ani pes 😉 Ale aspoň by vypadal líp >😁
Problémem C-Crossru a 4007 je to, že vychází z úspěšnýho a osvědčenýho Outlandera, tak kdo by v tomto případě kupoval "kopie"? Navíc když "originál" je mnohem hezčí.
Kdyby Koleos vycházel třeba X-Trailu, tak by po něm něštěkl ani pes 😉 Ale aspoň by vypadal líp >😁
ad nadpis - existuje snad (kromě Ady) nějaký extrémní "renaultskeptik", který by se domníval, že zrovna nový Koleos bude naopak ještě "méně krásnější", než jeho předchůdce...? >😒]
Jo, ode dna se to odráží.
Fiat by mohl vyprávět. >😁
Fiat by mohl vyprávět. >😁
V téhle kategorii je opravdu hezkých aut minimum - napadá mě jen Audi Q3, ani BMW X1 jsem na chuť nepřišel. Koleos má zajímavě řešenou zadní partii, vcelku se mi to líbí. Předek byl podivný a teď je to takový uniface, vcelku líbivý. Asi se neobjeví zástupy těch, kteří by si Koleos kvůli designu koupili, ale možná ubude těch, co si ho kvůli designu nekoupí.
>😁 Nejsou špatní tady ti lidi- příjdou ,pokecají a zpívají - Z Hradyštááááá- chitrí jak delfini, >😁 >😁 >😁 >😁
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.