Diskuse

Nový Renault Koleos vstupuje na český trh. V nabídce má jenom turbodiesely

2.5.2017

Nové generaci SUV automobilky Renault pohon všech kol nechybí, základní cena 699.900 Kč se však vztahuje k předokolce o výkonu 96 kW.

 

  • 45 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 02.05.  11:18

    malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

    co je na tom překvapivého?
    • 57 Reagovat !

      foto pali-sk

      pali.sk 02.05.  11:34

      « Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

      Žeby chorá EU? 90 % majiteľov čo poznám s tým chodí okolo domu a extrém cca 1,5km do školy ... našťastie tu existuje Toyota RAV4 a v 4x4 stojí hybrid toľko čo tento rakovinomet.
      • 46 Reagovat !

        foto Somewhere-je-uz-prec

        Somewhere je už preč 02.05.  12:47

        « Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

        Tak toho teda dosť málo poznáš. Že tvoji známi jazdia s dieslovými SUV okolo komína neznamená, že tak jazdí väčšina. Aby si niekto namiesto dospelého silného SUV kúpil nejakú RAV-ku s hybridom, a ešte za tie isté peniaze, tak to je jak nápad školopovinného žiaka, v reále to funguje inak.
        • 24 Reagovat !

          foto JuckiCZ

          JuckiCZ 02.05.  16:37

          « Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

          Spíš bych to viděl na Outlandera - v benzínu a automatu a ještě mi zbyde 150 000 kč na pohonné hmoty. Tento Renault mi ekonomicky nedává smysl...
      • 76 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 02.05.  13:37

        « Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

        Ten Tvůj hybrid metá více částic než dobrý diesel s DPF. Oni Ti o tom neřekli ubožáku? Když už chceš plivat jedy, ověř si fakta. :no:
        • 42 Reagovat !

          foto pali-sk

          pali.sk 02.05.  14:54

          « Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

          Zdroj asi nebude, že?
      • 14 Reagovat !

        foto Jaros71

        Jaros71 02.05.  18:05

        « Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

        Do SUV patří jasně diesel..
        Tak tomu je a bude...ještě hodně dlouho.
        Kdo ho nemá , neprodá !
        • 11 Reagovat !

          foto Petr07

          Petr07 02.05.  19:37

          « Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

          Trochu bych to poupravil:
          Do terénního auta patří jasně diesel. SUV nejni teréňák.

          Pak ještě náklaďáky, traktory, auta co tahají těžké přívěsy a vozí těžké náklady, limuzíny co jsou určené na hltání km po německých dálnicích rychlostmi kolem 200km/h, atd... .
          Tam se ta nafta vyplatí. Ostatní auta skousnou benzínovej motor a je to OK. I ekonomicky.
          Extrémy typu: najedu 100 000km ročně s naloženým autem jsou taky na naftu.

          Vždyť je tu ekonomicky výhodnější pro normální auta použít CNG či LPG místo nafty?

          PS: Ale zase chápu lidi, co touží po Passatu a tak aby nás Máňo nesežral, tak bereme naftu, prej to jede za 3litry. Jo a DPF nechám vykuchat.

          PS2: Bohužel pak musíme skousnout (ač máme aktivní uhlí ve filtru klimatizace) čpavej naftovej smrad a dým kdekoli na silnici. :-(
          • 20 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 02.05.  19:46

            « Re: Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

            Taky musíme skousnout tisícinásobky rakovinotvorných pevných částic z přímovstřikových bezínů oproti dieslům.
            • 12 Reagovat !

              foto Petr07

              Petr07 02.05.  21:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

              To rozhodně.
              Ale ono kolik je v ČR nafťáků.
              A kolik přímovstřikovej benzíňáků?

              Auta:
              Osobní auta: 5,368,660 cca 40% v naftě
              Lehká užitková: 547,038 cca 80% v naftě
              BUS: 20,224 cca 90% v naftě
              Nákladní: 183,556 cca 100% v naftě
              Motorky: 1,089,384 cca 0% v naftě
              T: 172,963 cca 99% v naftě
              Celkem: 7,381,825 z toho cca 2 900 000 v naftě oproti 200 000 autům v benzínu s přímým vstřikem?

              Registrace za poslední dva roky (každý rok přibude cca 80 000 aut):
              Benzín cca 50 %
              Nafta: cca 43 %

              Naftová auta napáchají na našem zdravím daleko více škod než přímovstřikové benzíny. Bohužel hlavní podíl na rozšíření TSI má EU.

              Nejsem zastáncem ani nafty ani TSI. Jsem pro atmo benzín (třeba 2979 cmł či 2773 cmł od BMW)
          • 00 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 03.05.  11:37

            « Re: Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

            SUV je auto do přírody , ne?
            Vyšší , větší spotřeba , možnost 4*4..jasně se prodává 90% v dieslu.
            Nebere v potaz crossovery typu Captur atd.. ;-)
            To nejsou SUV.
    • 01 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 02.05.  11:35

      « Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

      Je to úplně v pořádku. A z toho se dá odvodit, že buď k omezení dieslů nedojde nebo omezení dieslů bude znamenat omezení SUV. Bude to vypadat takto: než benzinový Touareq tak raději Arteon bez AWD. Spotřeba a dynamika budou zase podobné.
      • 02 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 02.05.  13:36

        « Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

        na SUV se zatím neodváží sáhnout, docela se divím že tady není nějaký tribun lidu EU bouřící "pryč s SUV !!!!!!!!!!!"
        nicméně, před cca 5 lety byla akce levicových ekocvoků kteří SUV v Paříži prořezávali gumy
        • 00 Reagovat !

          foto Barry-Lyndon

          Barry Lyndon 02.05.  17:48

          « Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

          na SUV sahat nemusí, zákaz dieselů parazitujících na "dotované" naftě je eliminuje sám. Hrdinů se zážehovými SUV moc nebude (hybridizace nehybridizace)
        • 01 Reagovat !

          foto Petr07

          Petr07 02.05.  19:44

          « Re: Re: Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů

          Stačí aby promluvili politici:

          Německá ministryně životního prostředí Barbara Hendricksová (SPD) řekla: „SUV by měla být povolena jen pro zemědělce a lovce.“

          Berlín, Mnichov, Brémy či Stuttgart. Radnice těchto měst by přivítaly snížení koncentrace oxidů dusíku na území měst a přilehlého okolí i za pomoci zákazu vjezdu naftových aut. Za emise těchto škodlivých plynů jsou nejvíce zodpovědné právě dieselové motory. Nejen v centrech, ale i v okolí německých měst, tedy ve čtvrtích u dálničních obchvatů, bývají limity nejvyšší. Více na: [odkaz]
  • 45 Reagovat !

    foto PavelZ

    PavelZ 02.05.  11:45

    Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

    Renault reaguje na poptávku SUV po svém. Je jasná zvýšená světlá výška a také z tohoto důvodu vyšší spotřeba. Automobilka raději nenabízí benzínové motory, kde se SUV spotřeba projevuje nejrazantěji. Zajímavý v tomto pohledu je vyjádření PSA, že hodlají zcela vyřadit z výroby naftové motory. Co si o tom má zákazník myslet? Do SUV se nastupuje pohodlně a toho materiálu okolo vnímáme také více, ovšem jízda s SUV není zábavná jako je tomu např s hatchabecky, kde nižší posed pocit z jízdy znásobuje. Proti konkurenci VW tedy raději nenabízí benzínové motory, protože tak skvělé a účinné motory Renault prostě nemůže nabídnout. Možná se ještě čeká na jednolitr tříválec, uvidíme. Proti konkurenci však chybí i potřebný asistent do kolon - adaptivní tempomat.
    • 30 Reagovat !

      foto pali-sk

      pali.sk 02.05.  11:59

      « Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

      Iný kraj iný mrav (len v divnej EU by si tie 2.5L od nissanu nikto nekúpil):
      [odkaz]
      • 40 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 02.05.  12:26

        « Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

        otazkou ostava preco sa takyto paradny motor neponuka zakaznikom aj v "domacej" eu... ale len niekde v "cudzine" .. mne pride ze motoricky to lepsie a zaujimavejsie uz je dnes vsetko mimo europu... v europe aby clovek uz hladal do vlastneho auta ozaj vhodny motor... paradox ale je to tak
    • 30 Reagovat !

      foto mirastr

      mirastr 02.05.  12:02

      « Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

      Já v propagačních materiálech adaptivní tempomat vidím. Pokud by ale chyběl, je to velký krok zpět.
    • 10 Reagovat !

      foto Somewhere-je-uz-prec

      Somewhere je už preč 02.05.  12:48

      « Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

      Autá môžu byť nižšie a vyššie. Môžu mať menšiu alebo väčšiu svetlú výšku. Výška nemôže byť vyššia alebo nižšia, kam si chodil do školy, prosím ťa?
      Mimochodom, tú závislosť spotreby na svetlej výške by si mohol popísať detailnejšie.
      • 02 Reagovat !

        foto PavelZ

        PavelZ 02.05.  12:50

        « Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

        nauč se česky...alebo ty jsi to vobec nepochopil >:D
        • 10 Reagovat !

          foto Balsam

          Balsam 02.05.  14:47

          « Re: Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

          Aj tá tvoja svetlá výška vs. spotreba má niečo spoločné s tvojou skvelou češtinou?
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 02.05.  14:52

            « Re: Re: Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

            PavelZ je zrejme z tých, čo používajú pojem "väčšia polovica". >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Somewhere-je-uz-prec

              Somewhere je už preč 03.05.  07:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

              Prípadne "rýchlejšia rýchlosť..." >:D Ale ktovie, možno že to v češtine tak má byť.
              • 00 Reagovat !

                foto PavelZ

                PavelZ 03.05.  07:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

                Tak za to tady snad nikdo nemůže, že čoboli neumí po česku >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto Somewhere-je-uz-prec

                  Somewhere je už preč 03.05.  07:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu

                  Keď za tú nadávku schytáš pár po papuli, tak na veľa vecí prídeš, neboj sa. ;-)
  • 120 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 02.05.  11:57

    Jděte

    už do prĐele s tím video... To fakt chcete odradit i věrné čtenáře?
    • 40 Reagovat !

      foto gil54

      gil54 02.05.  13:37

      « Re: Jděte

      Do prĐele, do prĐele a 3x do prĐele. Mám toho taky plný zuby už dlouho. Reakce redakce na připomínky nula. :no:
      • 10 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 02.05.  13:38

        « Re: Re: Jděte

        vždyť jim to přihrává zadarmo bez práce peníze - tomu se říká perpetuum mobile na penízky
    • 12 Reagovat !

      foto jossalito

      jossalito 02.05.  13:46

      « Re: Jděte

      Polane, je čas na tvůj již stopadesátýšestý demonstrativně-definitivní odchod z tohoto serveru. >:D :-!
      • 10 Reagovat !

        foto Balsam

        Balsam 02.05.  14:50

        « Re: Re: Jděte

        Aby sa jelito neozvalo, že. Stále rovnaký...
    • 10 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 02.05.  14:28

      « Re: Jděte

      Chlapci, mne v práci na Firefoxe to neprehráva samo, dokonca ak to chcem spustiť, musím udeliť zvlášť povolenie firefoxu, že môže spustiť prehrávanie cez Adobe Flash Player.
      • 30 Reagovat !

        foto gil54

        gil54 02.05.  14:40

        « Re: Re: Jděte

        Dík za info, ale nebudu si kvůli těmhle prasáckým praktikám doinstalovávat Firerfox.
      • 20 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 02.05.  14:43

        « Re: Re: Jděte

        Mne to aj Mozilla Firefox prehráva automaticky. naviac neviem z akého dôvodu mi na stránkach acz nefunguje adBlock, neviem, ako to dosiahli, že ho odstavili.
        • 10 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 02.05.  16:31

          « Re: Re: Re: Jděte

          Hm, no v nastaveniach mozilly by sa to malo dať nastaviť či spúšťať automaticky videá cez Adobe Flash player alebo nie.Ja používam v práci na Firefoxe Ublock a doma mám Edge a AdGuard a fungujú oba. :-)
  • 53 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 02.05.  12:03

    auto krasne

    podla mna je uz vizualne dalej ako kadjar a neposobi uz tak barokovo a vlnky zblnky ako jeho mensi bracek ... naopak vyzaruje uz z neho dostojnost a akasi solidnost a nevtierava elegancia ... o to ale viac zamrzi ze na rozdiel od kadjara nema ziaden benzin... pritom taka 1,6tce so 110 alebo aj so 147kw ( z talismanu ) by koleosu podla mna pasovala priam idealne... tu vidim vyhodu kodiaqa aj outlandera... kde si bezny sukromnik moze zvolit aj benzin v 4x4 ... a v docela slusnej cene

    ale inak dizajn chvalim... tento face s klami aj zadne takmer vzajomne prepojene svetla mi tu pasuju uz ovela lepsie ako na nizkom a mensom megane alebo kusok pompeznom talismane ... koleos sa mi kasnou fakt zacina pacit a velka pochvala aj za paradnu svetlu vysku... ta je fak pecka :yes:

    PS: ved mozno casom nejaky ten sikovny benzin do koleosu pride... asi nejde vsetko naraz.. ani outlander ho hned nemal .. tak uvidime ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 02.05.  12:14

      « Re: auto krasne

      Na druhou stranu, Sorento i SantaFe jsou taky jen nafta. Třeba ještě něco přijde.
      • 21 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 02.05.  12:16

        « Re: Re: auto krasne

        to ano ale tie su akoby o pol triedy este vacsie a tazsie ako koleos .. predsa len sorento nezacina na 96kw 1,6tke a ani na cene 699 tisic .. tam uz kazdy stejne chce dizel ... lenze koleos je nieco ako outlander alebo kodiaq... velkoste aj cenou... a tie benzin v ponuke maju ... koleosu by podla mna pasoval ten 1,6tce z talismanu... a kludne aj ten 110kw slabsi by mu stacil... skoda :-(

        PS: inak sorento aj benzin ma ( ved to vies ) ale nie v eu.... v takej amerike ma paradny benzin a prave ten robi sorentu svetovo nejlepsie predaje
        • 10 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 02.05.  12:26

          « Re: Re: Re: auto krasne

          SantaFe je +- stejně velké auto, ne?

          Jde o cílové trhy. Evropa a v rámci Evropy Francie - to bude jistě jasná doména nafty a zdá se, že diskuse o zákazu vjezdu do měst pro naftu na tom nic nemění.

          Kodiaq u nás benzín docela prodává, respektive je někde nad 20% letos, to není zanedbatelné.
          • 22 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 02.05.  12:35

            « Re: Re: Re: Re: auto krasne

            ved len taka tretina sportagov sa predava s 1,6tkou gdi... rovnako ASX ... vitara... tucson.. CX5... S-cross to je samy benzin... a taka RAVka tusim ze dizel uz ani nema... a povedzme kodiaq ma v ponuke dokonca hned niekolko benzinov ... a sam predajca mitsu mi asi pred rokom povedal ze polovicu outlanderov uz predavaju s benzinom 2.0mivec... ze je o neho zvyseny zaujem preto prisiel uz aj v kombinaci s 4x4.... lebo podla mna benziny su opat na vzostupe... predaje to tiez dokazuju ... preto nevidim dovod preco nedat aspon jeden benzin aj do koleosu ;-\
            • 10 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 02.05.  13:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

              Nějaký důvod asi bude. Co jsem četl, tak se v Korei měla dělat nová motorárna na novou generaci TCe. Třeba ještě není hotovo a v Korei momentálně není benzínový motor, který by se mohl prodávat v EU. Nebo už tam nechtějí dávat starý 1.6 TCe a čekají na nové motory. Koleos má i v Korei jen naftu. Přitom Talisman tam má atmo 2.0 i 1.6 TCe.
              • 00 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 02.05.  13:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                tak to je skoda.... chapem... ale na druhej strane to 1,6 tce v talismane zeby bolo az tak neaktualne keby ho dali aj do koleosu.. hm... tazko povedat kde je skutocna pricina
                • 00 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 02.05.  13:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                  Kadjar taky dostal 1.6 TCe 165 až nedávno. Ale u Koleosu už bych typoval nový TCe (asi 1.8 TCe,).
                  • 00 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 02.05.  23:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                    tak ten novy 1,8tce by bol paradny ... to by mohol byt ideal :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 02.05.  13:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

              To jsou všechno menší auta, na úrovni Kadjaru. S výjimkou Kodiaqu, který je takový hezky mezitřídní.

              Outlander je loni 98 benzín : 382 nafta.
              • 10 Reagovat !

                foto H-K-svwet

                H/K_svwet 02.05.  13:24

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                aj tych necelych 100 outlanderov je vo vysledku 20,5 percent z celkoveho cisla .. co vobec nie je marny podiel... ja som toho nazoru ze koleosu bude v eu nejaky ten beznin na konkurenciu proste chybat...
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 02.05.  13:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                  Ale jo, to je slušný výsledek a Koleos by jistě benzín mít měl. Jen říkám, že vzhledem k třídě a zemi původu (velké SUV z Francie) bych byl překvapený, kdyby ten benzín byl přes 10% evropských prodejů.
                  • 01 Reagovat !

                    foto H-K-svwet

                    H/K_svwet 02.05.  23:05

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                    nahodou ak by mal nejaky sikovne posadeny benzin tak preco nie.... 1 z 10 by benzin byt mohol... aj 2.... co by pri nejakom cisle okolo povedzme 30 tisic rocne uz nebolo marne cislo .... tie benzinove kusky vo vysledku koleosu chybat proste budu.. tu kodiaq bude mat uz predajom jasne na vrch to sa vsadim uz vopred ... ale snad casom nejake to tce uz dostane ... lebo fakt ho podla mna aj bude potrebovat ... :yes:
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 02.05.  23:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

              Benzín na vzestupu....hm...no hele, nerad ti kazím radost, ale u některých aut (Sportage, Tucson, Outlander) bych se klidně vsadil, že ten "vzestup benzínu" má na svědomí především výrazně nižší cena oproti naftě. Např. u toho Outlanderu si ten vóhromnej macho teréňák (co na tom že bez AWD) můžeš s benzínem dovolit už cca za 600t, zatímco nafta (už s AWD) stojí minimálně o 150t víc. A u korejců je to podobný. 1.6 GDI je zkrátka znouzectnost a cena od.
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 03.05.  08:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                Pak je druhá věc, a to že se do Tucsonu konečně dá koupit i lepší benzín pokud vím... nechce se mi to hledat, ale mělo by tam být 1.6TGDI.
                • 20 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 03.05.  11:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                  Jasně, 1.6 T v Tucsonu je, původně pouze s dvojspojkou a ve vyšší výbavě za delší peníze a podle drtivé většiny testů to dost žralo. Momentálně ho nabízej i s 4x2 a za hodně slušnou cenu. A to už je výrazně zajímavější entry model než 1.6 GDI.

                  Stejně jsem ale přesvědčen o tom, že často jsou ta relativně dobrá prodejní čísla benzínů u SUV dána daleko spíš čistě racionální úvahou (najezdíme 15.000, zima je tu dva dny v roce, kašlem na 4x4, jsme klidní a vyrovnaní, atmosféra stačí atd.) než nějakým vrozeným nadšením pro "charakterní" benzín.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 03.05.  11:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                    1.6T Czech Edition za 569.900... to je super, proti základní 1.6GDI Tucson (tj. nižší výbavě) za 539.900 není o čem, vlastně je tam lepší motor zdarma.

                    Navigace, tempomat, 17", zadní senzory, autoklima, 5 let záruka, 130kW benzín, hezké auto... za ty peníze paráda (jo, vím, že naživo to nadšení z mnohých vyprchalo, já zatím nemůžu soudit).

                    Peníze jsou základ, určitě... ono co si budeme povídat, nadšení pro charakterní benzín můžeme hledat u kupců 2.0G v Mazdě 3, ale ne u 1.6 atmosféry v SUV, tam je to jasně ekonomická volba. Ale to není nic špatného, auto stojí fůru peněz a dát za něco tři měsíční platy navíc si člověk rozmyslí.
                    • 00 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 03.05.  11:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                      Taky jsem dalek toho tento přístup kritizovat. ;-)
                      Snad jen, že až příliš často někde čtu takové to ušlechtilé zdůvodňování, benzín v žilách apod., přičemž pravda zřejmě bývá daleko prozaičtější.
                      • 00 Reagovat !

                        foto iudex

                        iudex 03.05.  14:56

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                        Jj, najmä ak potom tí istí, čo obhajujú charakterný benzín v SUV, kritizujú turbobenzín v hotheči, pretože to je nuda bez výkonovej špičky. ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 02.05.  12:28

          « Re: Re: Re: auto krasne

          Koleos taky mimo EU benzín má. Ale to má mimo EU každý. :-) Uvidíme, zda nějaký nový benzín přijde. Koleos bude v EU přece jen okrajovka a jeho korejská výroba asi není předpokladem pro velké množství variant.
          • 31 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 02.05.  12:40

            « Re: Re: Re: Re: auto krasne

            tak snad mas pravdu ... tou okrajovkou pre europu je aj forester aj outlander a vlastne aj take CR-V s RAVkou tu toho nejak extra moc v eu nepredavaju na rozdiel od usa.... napriek tomu tieto vozy u nas benziny vzdy maju ... ale tak hadam casom sa dockame ...

            koleos je inak pekny.. posobi majestatne a velmi solidne....vazne toto auto je kasnou je fakt podarene .. voci kadjaru citit uz foto neskutocny rozdiel :yes:
          • 31 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 02.05.  15:27

            « Re: Re: Re: Re: auto krasne

            Jj, supermoderný atmosférický štvorvalec 2,5 l. ;-)
            A že Koleos bude v EU okrajovka, to je taká alibistická obhajoba očakávaných slabých predajov. V dobe vrcholiaceho boomu SUV v Európe, keď SUV chcú skoro všetci a každá automobilka horúčkovito vyvíja SUV všemožných tried sa predajný neúspech Koleosu bude dať pričítať iba samotnému Renaultu, a nie EU trhu.
            Inak ako skalný fanúšik Renaultu by si mohol Koleosu viac veriť, pre mňa osobne má Koleos väčší zmysel, ako pseudo-SUV Captur a ten sa predáva parádne (jeden máme dokonca v rodine). Takže plnohodnotné veľké SUV so 4x4 a konečne s dvojlitrovým dízlom by mohlo spraviť nejaké predajné čísla.
            • 21 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 02.05.  15:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

              Otazka je - preco toto a nie X-Trail.
              • 11 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 02.05.  22:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                Odpoveď je jednoduchá: dizajn. Môžeme mať proti Renaultu objektívne rôzne výhrady, ale najnovší dizajn je vydarený a ľuďom sa páči. Nissan nevyzerá tak dobre.
                • 01 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 02.05.  22:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                  To ja sa zase riadim tym objektivnym miesto subjektivneho :-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Sumi2000

                  Sumi2000 03.05.  11:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: auto krasne

                  Jasně X-Trail.. :yes:
                  Renault vypadá dobře , design i motor konečně fajn.
                  Jenže vlezeš dovnitř a digitalní hrůza.. 8-s
                  Budíky bez ručiček jen číslo na displayi..a ten tablet...fuuuj ! :no:
                  Tohle do SUV fakt nepatří..do TESLY ano , tady mají být velká tlačítka a velké budíky!
                  Nissan to zvládl lépe.
        • 10 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 02.05.  18:09

          « Re: Re: Re: auto krasne

          Je to brácha Nissanu X-Trail , což je výtečné SUV , za slušné peníze.
          A umí jet i do nějakého terénu..
          Se staronovým 2.0 dci dieslem má NISSAN i Renault větší šanci na úspěch.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 02.05.  13:46

      « Re: auto krasne

      Nebude to len špecifikum pre CZ + SK trh? Teda len diesel a žiadny benzín? Alebo im to po prieskumoch tak vyšlo, že veľa zákazníkov o benzín v takomto veľkom aute veľmi nestojí. Alebo sa čaká na tú novú 1,8 TCe. >:D
  • 24 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 02.05.  12:27

    Když jsem

    tu psal pod karoqem o špičkové paletě motorizací, tak jsem to schytal. No, tady máte auto od mainstreamového výrobce, přímé konkurence škodovky (nemluvě o slavnějším jméně a historii), navíc jde o model o třídu výše než karoq, a ta nabídka pohonů, nejen motorizací, ale i kombinací s převodovkami, je proti škodovce naprosto tristní.
    • 51 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 02.05.  12:35

      « Re: Když jsem

      Škodovka jen kus jiného plechu na VW s výrobou v EU. A VW je v EU nejprodávanější značka. Je proto zcela logické, že si může dovolit nejvíce motorů a převodovek. Ty buď raději rád, že v EU není jen jeden mainstreamový výrobce lepící na své výtvory různé znáčky.
      • 35 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 02.05.  12:52

        « Re: Re: Když jsem

        Jako úkrok stranou dobrý, na podstatě to nic nemění, nabídka pohonů koleose je výrazně horší než nabídka pohonu karoqu, auta o třídu níže.

        "Škodovka jen kus jiného plechu na VW..."
        Docela legrační argument zrovna u koleosu, škodovka je aspoň kus jiného plechu, některým stačí jen přelepit logo, viz. samsung QM6, nemluvě o tom, že jde o překarosovaný xtrail. >:D

        Je zajímavé, jak tu teď z renaultu účelově děláš malou značku, pod články o prodejích naopak rád zdůrazňuješ posun renaultu vzhůru, jeho dotírání v prodejích na vw. Takže, argumentace jak se to hodí. Nepřekvapující... :-)

        A za co já mám být rád, nechej na mně. ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 02.05.  13:15

          « Re: Re: Re: Když jsem

          Nečekám, že by jsi něco pochopil. Ten QM6 se jmenuje Renault Samsung. Je to tedy Renault.
          • 15 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 02.05.  13:24

            « Re: Re: Re: Re: Když jsem

            Zase úkrok? >:D
            Koleos není model nějaké lokální automobilky, ale globální aliance Renault-Nissan, jejich auta sdílí platformy, hnací řetězce napříč značkami, plus spolupráce s MB, jinými slovy jsou na tom v tomto směru hodně podobně jako vw, tvůj argument o vw-škoda je tedy mimo.

            Já si naopak myslím, že ty to všecho víš a chápeš velmi dobře, prostě jen držíš svůj argumentační standard, učelovost, příp. demagogie.
            • 42 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 02.05.  13:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

              Demagogie je to spíš od tebe. Ty tady stavíš "malou" Škodovku proti Renaultu a přitom taky moc dobře víš, jak to ve skutečnosti je. Taky moc dobře víš, že u Renault-Nissan nedošla unifikace zdaleka tak daleko jako u VW. Kdyby byl Koleos primárně určen pro EU trh, tak byla nabídka motorů špatná.
              • 04 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 02.05.  13:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                Unifikace nedošla tak daleko? Já bych spíš řekl, že to, jakožto jediní, dotáhli úplně na samotný vrchol. >:D

                [odkaz]
                • 30 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 02.05.  13:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                  Proč jako jediní? Rebranding má spoustu podob, ať už to jsou Lancie Voyager nebo MB Citan nebo Seat Exeo... jsou různé variace a Renault Duster mi nepřijde nejhorší z toho všecho.
                  • 10 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 02.05.  17:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                    Renault Duster a Dacia Duster je něco jiného. Na žádném trhu se neprodávají současně. Jako Renault se prodává tam, kde se Dacia neprodává. Třeba v Evropě není v rámci aliance ani jeden společný model. Naproti tomu třeba Seat má z celého svého portfolia jen dva své modely. A i ty jsou postavené na koncernové technice.
              • 01 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 03.05.  08:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                Demagogie? Ano, přesně to co děláš, říkáš mi, "ty tady stavíš "malou" Škodovku proti Renaultu..." jenže, cokoliv jsem napsal o "velikosti" byla jen reakce na tvůj první koment, kde´s právě tímto způsobem argumentoval. Takže otočit to a hanět za použití tohoto hloupého způsobu argumentace mě, je příkladem čiré demagogie.

                Já jsem napsal, že koleos je model přímého konkurenta škodovky, mainstreamového výrobce, a jako takový, navíc o třídu výše, neobstojí svou nabídkou pohonů ve srovnání s karoqem. Punktum. :-!
    • 22 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.05.  13:12

      « Re: Když jsem

      chyba tu aspon jeden benzin podla mna... a vobec by nezaskodilo keby malo aj dva suhlas ... predsa len je to domaci europsky vyrobca tak ocakavam inu ponuku benzinov ako u outlandera ci forestera ... lenze este aj ten exoticky outlander ti vlastne ponukne po benzinovej stranke ovela viac ( hoci ma len jeden benzin ) ako koleos ... ktory pre zmenu nema ziadny benzin ...ja toto snad nikdy nepochopim u renaultu ... rovnako s daciou preco tam nedaju tu 1,2tce do sandera/stepway ... kto ma nejaku serioznu teoriu a vysvetlenie na tieto ich ( pre mna nepochopitelne ) "tahy" a vie mi to bez urazok objasnit a vysvetlit ... tomu vopred dik :yes:
    • 31 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 02.05.  14:35

      « Re: Když jsem

      Tak ja som bol jeden z tých, čo ponuku Karoqu v benzíne kritizovali. Samozrejme Renault s 0, slovom: nula benzínmi v ponuke, to je úplne iný level extrému.
      Vnímam to jednoducho ako priznanie tristnej skutočnosti, že žiadny vhodný benzín, ktorý by do väčšieho SUV dali, jednoducho nemajú. Jedine 1,6TCe 147 kW, ale to, čo je vhodné pre malý hotheč, nie je vhodné pre veľké SUV.
      • 40 Reagovat !

        foto Balsam

        Balsam 02.05.  14:58

        « Re: Re: Když jsem

        Prečo mám pocit, že keby Škoda nemala dostatok vhodných motorov, tak by po kapotu SUV praštila aj ten najslabší litrový trojvalec, len aby bola "široká" ponuka... V takom prípade mi príde o niečo férovejšie ten nedostatočný motor tam proste nedať.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 02.05.  15:05

          « Re: Re: Re: Když jsem

          Že to hovoríš zrovna pri Renaulte, ktorý do SUV Kadjar dáva benzínovú jedna-dvojku ako vrcholný benzín...
          Btw. Koleos sa mimo EU predáva aj s benzínom, ale ide o predpotopnú atmosféru 2,5 R4, tak chápem, že s tým sa ani do EU nepokúšali prísť.
          • 10 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 02.05.  18:00

            « Re: Re: Re: Re: Když jsem

            V Kadjaru je 1.6 TCe 165.
            • 10 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 02.05.  22:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

              Pozerám, že na francúskom i nemeckom webe Renaultu už je, k nám (SR, ČR) sa akosi zatiaľ nedostal.
              Každopádne ak už majú takýto motor, nerozumiem, prečo ho nedali do Koleosu.
              • 01 Reagovat !

                foto adamzprahy

                adamzprahy 02.05.  22:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                Možná mě někdo opravte, pořád jsou 2 verze motorů - 1.6 TCE (Renault, např. Megane GT, Espace, Talisman - vyráběný v EU) a 1.6 DIG-T (Nissan, např. QQ, Juke, Pulsar, X-Trail).

                Ta 1.6 v Kadjaru je převzatá z Nissanu Qashqai, který má stejný základ s Kadjarem. Koleos je vyvíjen v Korei - Samsungu.

                Koleos má v Asii 2.5 atmo benzín, duchem tedy spíš následuje předchůdce, tzn. global Renaultu je to spíš jen přizpůsobené jak to jde, jinak jde o produkt na jiné trhy.

                Koleos se asi vyrábí pouze v Korei. A proto bude 1.6 TCE pro EU nerentabilní vůbec řešit. Na rozdíl od Talismanu, který je taky původem Samsung, ale vyrábí se ve Francii a na 1.6 TCE tak stačí jediná motorárna. Ale to je jen můj názor.
          • 10 Reagovat !

            foto Somewhere-je-uz-prec

            Somewhere je už preč 02.05.  22:07

            « Re: Re: Re: Re: Když jsem

            Nepísal skôr o spodku ponuky? Vrchol má Renault zväčša nižšie ako konkurencia, otázka je, koľko by tých ešte silnejších motorizácií predali. Že chýbajú výkonnejšie motory, na to frflú všetci, ale koľko je z nich potenciálnych zákazníkov ochotných za väčšie stádo koní priplatiť?
            • 10 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 02.05.  22:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

              Už se budu opakovat... ale jak kde. 1.6TCe v Cliu je raketa. Stejná 1.6TCe v Meganu GT je pořád super, navíc s vědomím příchodu RS někdy časem. Opět stejná 1.6TCe v Talismanu dostupná pouze jako Initiale Paris už je slabota. A 1.2TCe jako top motorizace pro GrandScenic... no nic, nechme toho, prostě to do jednoho pytle hodit nejde.

              Renault na tom pracuje, ne že ne - je tu dlouho očekávaný 2.0dCi, který si třeba časem najde cestu do Talismanu a Espacu, je tu očekávaná 1.6TCe v Kadjaru, 1.2TCe s manuálem v Cliu... jen to chvíli trvá.
              • 10 Reagovat !

                foto adamzprahy

                adamzprahy 02.05.  23:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                S těma motorama je to podle mě složitější, viz můj comment výše (22:58). Bůhví co plánují, ale vzhledem k plánům na regulaci nafty snad na lepších benzínech pracují.
              • 10 Reagovat !

                foto Somewhere-je-uz-prec

                Somewhere je už preč 03.05.  07:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                Kde si si všimol, že by som niečo také rozporoval? :-O
                Pre Koleos proste Renault vhodný benzínový motor nemá, tak radšej žiadny pre tento model zatiaľ neponúka. Niektorí iní by do takého auta dali hoci slabší alebo nie celkom vhodný benzín, len aby figuroval v ponuke. Škodu som spomenul práve preto, že niekedy zvykne do áut montovať aj dosť neadekvátne motory, len aby bolo portfólio široké. A túto informáciu mám z prvej ruky, od človeka čo robí u importéra, takže tomu vcelku verím.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 03.05.  08:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                  Myslím, že podobné hledání ušlechtilých motivací je všeobecně nesmysl. 1.6TCe by byla důstojná motorizace, ne špičková, ale určitě by to jelo líp než ta základní nafta. Že tam není může mít tři důvody - problémy s výrobou nebo výrobní kapacitou, očekávané mizivé prodeje nebo časové hledisko (tj. tohle je počáteční nabídka a další přijdou později).

                  Schválně zkus napsat, který motor je podle tebe neadekvátní, ať vím o čem se bavíme...
                  • 10 Reagovat !

                    foto adamzprahy

                    adamzprahy 03.05.  09:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                    1.6 TCE podle mě chybí, protože Koleos se dělá pouze v Koreji a 1.6 TCE se montuje do modelů vyráběných v EU (Francie/Španělsko). Z toho usuzuji, že 1.6 TCE nebude z logistických důvodů. Pro Asijské trhy, jak už tu padlo, má atmo 2.5.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pogo26

                      pogo26 03.05.  09:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                      1.6 TCe se montuje i v Koreji do Talismana. Koleos je na stejné platformě a není problém tam stejný motor dát taky. Už jsem psal, že se v Busamu rozšiřuje motorárna a budou se tam dělat i nové TCe (asi i 1.8 TCe). Otázkou tedy je jen to, kdy se v Koleosu pro EU nějaký benzín objeví.
                      • 00 Reagovat !

                        foto adamzprahy

                        adamzprahy 03.05.  12:50

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                        Aha, tak dobrý :yes:
                  • 00 Reagovat !

                    foto Somewhere-je-uz-prec

                    Somewhere je už preč 03.05.  15:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                    Kodiaq 1.4 TSI napríklad? Superb 1.4 TSI? Fabia 1.0-44 kW MPI?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 03.05.  20:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

                      Na to jsou dvě odpovědi.

                      V ČR je základ 1.4TSI 110kW 250Nm. To je hodně solidní základ, klidně použitelný, dynamikou skoro na úrovni dvoulitrové nafty, což je třídní standard.

                      Na některých trzích je to 1.4TSI 92kW 200Nm. To je pak prostě základ. Lepší než Avensis s 1.6, asi lepší než Mondeo s litrem... ale jinak prostě model "již od".
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 02.05.  15:18

          « Re: Re: Re: Když jsem

          A teď mluvíš o jaké Škodovce? Karoq stejně jako Ateca ten litr má... ne sice ten nejslabší, ale i to může přijít. Jestli bude na druhou stranu i něco silnějšího (třeba 2.0TSI 140kW) je zatím taky otevřené...
          • 00 Reagovat !

            foto Sumi2000

            Sumi2000 03.05.  11:43

            « Re: Re: Re: Re: Když jsem

            ..s litrem TSI si to koupí jen magor 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 03.05.  11:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Když jsem

              To bych takhle neřekl. SUV se kupují z různých důvodů, pro důchodce nebo maminu do města nevidím v Atece s litrem žádný problém, to auto má 1200kg a stovku za 11s...
  • 10 Reagovat !

    foto simson33

    simson33 02.05.  12:28

    Podvozek ?

    Netuší někdo z místních znalců Renaultu, jaký má tohle auto podvozek?
    Je to stávající X-trail nebo už příští generace??
    • 30 Reagovat !

      foto mirastr

      mirastr 02.05.  12:35

      « Re: Podvozek ?

      X-trail.
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.05.  12:55

      « Re: Podvozek ?

      podvozkovo by som povedal ze sucasny X-trail... s ktorym ma zhodny aj razvor 2705mm ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto simson33

        simson33 03.05.  07:37

        « Re: Re: Podvozek ?

        Tak to je jasný, jestli sedí rozvor na milimetr přesně...
  • 02 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 02.05.  12:56

    Koleso

    Renolt Koleso - chvalim, ze konecne vyrobcovia pochopil, ze svetlu vysku nenahradis.
    Nechvalim, ze je to opat raz auto bez motora, zato vdaka kachliam tam nebude zima.

    Predpokladam, ze CVT/motor je to iste ako v Nissane.

    "jedineční technologie pohonu všech kol a světlá výška 213 mm. Uvnitř pak najdeme sedadla poskytující nejlepší komfort v daném segmentu nebo mimořádnou prostornost. Tak to alespoň uvádí české zastoupení Renaultu v tiskové zprávě. " spravna poznamka, lebo to (vlastne cely clanok) je cisty marketingovy text a nemeratelne kriteria.
    • 02 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.05.  12:59

      « Re: Koleso

      motor ma slusny .. ved ten 2 liter dizel je tak akurat ;-) .... len skoda chybajuceho benzinu zvlast ked zvazime ze eu to nie je len domaca francie kde dizle su akosi az moc oblubene... u nas zakaznik by urcite takyto koleos aj v benzine... tak snad casom sa dockame... inak ta svetlost je paradna... sanka dole... uplne ma to ohromilo... takto si predstavujem SUV :yes:
      • 01 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 02.05.  14:22

        « Re: Re: Koleso

        Papírově akorát, ale reálně v X-Trailu nadšení nevzbudil.
        • 10 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 02.05.  17:53

          « Re: Re: Re: Koleso

          A který dvoulitrový diesel budí nadšení?
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.05.  19:05

            « Re: Re: Re: Re: Koleso

            Adu vzrusi kazdy dizel bez ohladu na objem a auto. Podobne aj toptena ;)
          • 01 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 02.05.  20:54

            « Re: Re: Re: Re: Koleso

            Třeba některý s SCR, který není k smrti přidušený emisemi.
        • 00 Reagovat !

          foto Sumi2000

          Sumi2000 03.05.  11:44

          « Re: Re: Re: Koleso

          Je to lepší než malá 1.6 dci.. ;-)
  • 02 Reagovat !

    foto chytrak1

    chytrak1 02.05.  14:39

    Lenoch obecný

    To ze nenabízí benzin, chybí asi pouze místním diskuterum. Ale to ze nenabizi dynamiku odpovídající roku 2017 je na pováženou. Z nuly na sto v nejlepším případe za deset? Dobrej fór. Vezmu li v úvahu normální fungování suv resp vyhnanejch dieselu, znamená to jediný. V reakci na plyn letargicky auto jako prase, pardon lenochod.
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 02.05.  14:50

      « Re: Lenoch obecný

      Tá tabuľka zrejme nie je správna. Na prvý pohľad sa javí, že zlé sú buď údaje o výkone toho dvojlitra, alebo údaje o dynamike. Predsa ten istý motor s CVT nemôže zrýchľovať o 1,1s lepšie, ako s manuálom. Naopak tá cca. sekunda je obvykle doba, o ktorú je variátor pomalší, ako manuál. Teda buď údaj pre manuál platí pre slabšiu (tipujem 110 kW) verziu dvojlitra (čo by potom sedelo s tvrdením v článku, že sú dve verzie dvojlitra), alebo sú údaje o zrýchlení prehodené. Skrátka šlendriánstvo. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 02.05.  15:02

        « Re: Re: Lenoch obecný

        Ked pozries na Nissan stranky, pri 1.6 je to rozdiel cca 1s v prospech MT. Pre 2.0 tam z nejakeho dovodu tento udaj vynechali.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 02.05.  15:14

          « Re: Re: Re: Lenoch obecný

          Jj, presne ako hovorím, manuál by mal byť cca. o sekundu rýchlejší, než CVT a nie naopak.
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 02.05.  15:18

            « Re: Re: Re: Re: Lenoch obecný

            Bude to asi tak jak říkáš, ten prostřední sloupec bude nižší specifikace toho dvoulitru.
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 02.05.  14:57

      « Re: Lenoch obecný

      Mam to na 100 este za viac a tento papierovy udaj je mi uplne u zadele. Tie auta maju ine prednosti, kto sa chce nahanat medzi krizovatkami, kupi si ine auto.
  • 10 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 02.05.  14:41

    Dve verzie dvojlitra???

    Ad: "Vůz je v nabídce se vznětovou šestnáctistovkou dCi a dvěma verzemi dvoulitru dCi, z nichž ta silnější je standardně párována s převodovkou CVT"
    Kde sú dve verzie dvojlitra? Ja v tabuľke vidím len 2,0dCi 128 kW, raz s manuálom, raz s CVT. Tak buď je chyba v texte, alebo v tabuľke (nech je to ale akokoľvek, je to v poslednej dobe pre ACZ typické, spraviť v niekoľkoriadkovom texte chyby tohto druhu).
  • 010 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 02.05.  14:54

    Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

    aneb že výrobce si uvědomil, že zastaralé a neekologické zážehové motory definitivně patří na smetiště dějin. A že si tahle kreatura snad uchovala alespoň některé korejské technologické kořeny. Vše ostatní je špatně. ;-\
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 02.05.  15:08

      « Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

      Práveže to musí byť Tvoj sen, iba nafta, žiadne brucho vláčené po zemi, ani kelímky od jogurtu, k tomu japonské gény; skrátka ideál. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 02.05.  16:12

        « Re: Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

        Moznost manualnej prevodovky , cisla na tachometri otocene normalne a mozno aj klasicka rucna brzda :-)
        • 21 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 02.05.  16:52

          « Re: Re: Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

          Nene, Áďa se rendlíkem opít nenechá! ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 02.05.  19:02

            « Re: Re: Re: Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

            Jj, stale je to len francuzske auto >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Somewhere-je-uz-prec

              Somewhere je už preč 02.05.  22:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

              A to, čo ti bude hovoriť "pane", je už na ceste?
              • 00 Reagovat !

                foto kyklop

                kyklop 02.05.  22:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti

                Ano, 25kt, pokial sa nic nestane
  • 11 Reagovat !

    foto ericn

    ericn 02.05.  17:11

    Pěkný design až na...

    ... ty kly pod předními světlomety. Proč tenhle celkem povedený nový design Renaultu u každého modelu zazdí těmi hnusnými LED kly? Ani u jednoho modelu Megane, Talisman a ani u Koleosu to nevypadá dobře :no:

    Konečně to dostalo 2l diesel, ale pro změnu zas jen v jedné výkonové verzi. Kde je něco kolem 200k? Stačí jen motor poladit a pak ho dát ještě do Talismanu ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 02.05.  18:13

      « Re: Pěkný design až na...

      Já design považuji za velmi zdařilý !
      Interier s tabletem už se mi bohužel nelíbí ani trošku.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 02.05.  18:16

        « Re: Re: Pěkný design až na...

        Mě se taky celkem líbí, jen ty "kly" jsou pihou na kráse ...
  • 15 Reagovat !

    foto Brin

    Brin 02.05.  17:31

    SUV

    Ne, děkuji.
    • 21 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 02.05.  18:12

      « Re: SUV

      Nikdo ho přeci nikomu nenutí.. :-)
      Je dobré mít výběr..
  • 10 Reagovat !

    foto Petr07

    Petr07 02.05.  19:07

    Diesel

    Španělsko má v nabídce dva benzíny a dvě nafty. Jen Česko musí být v něčem speciální.
    A pak je tu také to speciální: nejsilnější motor=automatická převodovka.

    8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
  • 12 Reagovat !

    foto adamzprahy

    adamzprahy 02.05.  20:37

    Dobrý, ale ...

    Na nový Koleos už nějakou dobu čekám a moc se mi líbí. Cena za Initiale Paris mi přijde velmi dobrá. Je tu však jedno velké ALE. A to jsou motory. Marně čekám na oznámení alespoň 1.6 TCE 205, ale co už vím z jiných zdrojů, tak je téměř 100%, že se nedočkám. Já osobně (pro rýpaly v tomto případě nejsem bychař) prostě naftu nechci. Aktuálně benzínové SUV mám a nevidím důvod volit naftu.

    Nejsilnější motorizace nafta 127 kw, která v tomto velkém voze nabídně sotva průměrnou dynamiku, je bída. V kontextu vrcholné verze Initiale Paris rozhodně. Kdyby tam bylo něco extra co by jelo, tak bych nad tím možná uvažoval, ale tohle prostě nejde...

    Bohužel, tohle jsou přesně důvody, proč jsou ceny Tiguanu, Kodiaqa atd. nepříjemné, ale nemůžeme proti ním říct půl slova. Jelikož 2.0 TSI, 2.0 BITDI a podobné motorizace jsou přesně to proč si to mohou dovolit.

    btw alespoň pro Kadjar údajně přijde do ČR nabídka 1.6 TCE (spíš Nissan DIG-T) známá z větších trhů
    • 20 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 02.05.  21:23

      « Re: Dobrý, ale ...

      1.6 TCe už je pro Kadjar v nabídce. ;-)
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 02.05.  21:42

        « Re: Re: Dobrý, ale ...

        Paráda! To se tam ale musel objevit až dnes, o víkendu jsem brouzdal ceníky a slintal jsem v tomto ohledu nad polským >:D

        Ještě jsem teď procházel ceník Koleosu. Stejně jako v případě Kadjaru mi tam chybí adaptivní tempomat, který třeba umí i Megane :-( Jedno z poznávacích znamení, že vývoj se odehrával odděleně od nám více známých evropských modelů :-(
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 02.05.  22:27

        « Re: Re: Dobrý, ale ...

        Odkaz nefunguje. Každopádne priamo na stránke tá motorizácia nie je, je tam len 1,2TCe a 1,6dCi.
        • 00 Reagovat !

          foto adamzprahy

          adamzprahy 02.05.  22:45

          « Re: Re: Re: Dobrý, ale ...

          V odkazu chybí jen "n" :-) [odkaz] Skutečně je ceník aktualizovaný, zmizela výbava Night&Day a přibyla verze TCE 165 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 02.05.  21:49

      « Re: Dobrý, ale ...

      2.0TSI je u Kodiaqu za +40t oproti 1.4TSI a jako bonus dostaneš 7DSG DQ500 místo 6DSG DQ250, to je vcelku férová nabídka.
      • 00 Reagovat !

        foto adamzprahy

        adamzprahy 02.05.  22:50

        « Re: Re: Dobrý, ale ...

        Jasné, já jsem spíš myslel při srovnání výbavy třeba s Renaultem či Nissanem :-)

        Já v tomto VW nijak zvlášť nekritizuju, je to prostě něco za něco. Je to jen můj takový povzdech :-) Třeba Hyundai je taky drahý a tam z mého pohledu obhajoba ceny kulhá na obě nohy.
  • 43 Reagovat !

    foto VIZI

    VIZI 02.05.  21:34

    Fuj nafta

    Fuj nafta
  • 01 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 02.05.  22:51

    Koleso

    Dnes som prave isiel za jednym Koleosom, pripadal mi nejaky maly. Asi to bol ten starsi model.
    • 10 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 02.05.  23:14

      « Re: Koleso

      To fakt nevieš rozlíšiť tie dve generácie, ktoré majú úplne odlišný dizajn?
      • 01 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 03.05.  00:22

        « Re: Re: Koleso

        Jednak ma Renaulty nezaujimaju, takze az na vynimky netusim co je aka generacia a isiel som za nim asi 20 sekund. Zozadu to bolo nieco skarede. Tato nova generacia to isto nebola.
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 02.05.  23:17

      « Re: Koleso

      a nebol to nahodou novy ignis? >:D ;-) .. ok dost bolo srandy
      • 01 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.05.  23:28

        « Re: Re: Koleso

        Nový Ignis je proti předchozímu Koleosu maximálně šmrncovní autíčko..., a to bez jakékoli nadsázky.
        • 00 Reagovat !

          foto H-K-svwet

          H/K_svwet 02.05.  23:35

          « Re: Re: Re: Koleso

          ale zozadu je ozaj divne... ;-\ ... videl som ho nazivo v cervenej par dni dozadu a jak krasny ma ignis kukuc spredu ( ako nejaky medvedik panda ) tak ten zadok je doslova des... ako v dobrom.. ale proste des... vecna skoda... :-(

          zadok je disproporcny ... uzky... useknuty... zadne svetla zozadu su na pohlad az neprimerane velke v porovnani s uzkou kabinou ( pritom uplne stacilo keby boli len jednodielne a nezasahovali do veka kufra... vyzeralo by to daleko lepsie aj opticky by to zadku pomohlo ho akoby rozsirit ) ... mozno to zachrani vhodna farba... ale inak ten zadok mi prisiel akoby ani nepasoval k zbytku vozu... voci prednej casti je to sok... zvlast nazivo... sklamanie.. to taky stepway je lepsia stylovka ked uz na to pride ... akurat ze nema moznost 4x4
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 02.05.  23:46

            « Re: Re: Re: Re: Koleso

            Mně nevadí ani zezadu:
            [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 02.05.  23:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Koleso

              chcelo by to foto priamo kolmo zozadu ... ja som bol kusok sklamany.. svetla mi prisli velke... kabina zozadu zaroven az moc uzka... zadny previs v podstate ani nie je previsom ale uz rovno naraznikom ... nejakych 5cm dlzky naviac "na zadku" by aute prospelo... skoda... ja chapem ze ma byt malicke... ma byt zlate.... mile.... ale ten zadok je divny... obzvlast je to velky kontrast s vysoko posadenym sirokym predkom kde su svetla v rohoch ... lebo predok ozaj budi pocit SUV... ale pri pohlade zozadu mas pocit ze vidis nastupcu matiza... neviem... neladi mi to... asi je to o zvyku ... uspech ignis urcite neminie ... len si musim na neho zvynut ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Somewhere-je-uz-prec

              Somewhere je už preč 03.05.  07:30

              « Re: Re: Re: Re: Koleso

              Keď ti toto príde sympatickejšie ako Koleos, tak máš teda fakt zvláštny vkus...
    • 11 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 02.05.  23:21

      « Re: Koleso

      To si snad nemůžeš splést...původní Koleos je taková obluda, jaká se jen tak nevidí. ;-)
      [odkaz]
      • 01 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.05.  23:26

        « Re: Re: Koleso

        No, jestli chce Renault zvýšit prodeje nového Koleosu, měl by jej zásadně vystavovat vedle jeho předchozí generace... :-)
      • 12 Reagovat !

        foto white-label

        white label 02.05.  23:28

        « Re: Re: Koleso

        No, jestli chce Renault zvýšit prodeje nového Koleosu, měl by jej zásadně vystavovat vedle jeho předchozí generace...
        • 00 Reagovat !

          foto Somewhere-je-uz-prec

          Somewhere je už preč 03.05.  07:53

          « Re: Re: Re: Koleso

          Zas tá minulá generácia tak tragická nebola, zvlášť posledné dva facelifty nie, poznáme kopu áut s výrazne horším dizajnom. Zase mal prvý Koleos prednosti, na ktoré sa neprávom zabúda, a ktoré má máloktoré dnešné SUV zmáknuté, ak vôbec nejaké.
          • 00 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 03.05.  08:07

            « Re: Re: Re: Re: Koleso

            predosly koleos mal paradoxne pre mna daleko krajsi interier ako tento novy... ktory podla mna uz tiez kazdemu nesadne... ale tak ja som docela konzerva ok.... fakt ten predosly interier koleosa nemal jedinu chybu ... uz som ho neraz chvalil.. za mna skoda ze teda v kabine nesli cestou evolucie ... mozno pompeznemu talismanu tablet na vysku sekne alebo rodinnemu espace.. ale SUVecko mohlo mat kludne kabinu v style svojho predchodcu a kusok uz inu genetiku :-( ... ved ani kodiaq nema tu istu kabinu co octavia alebo superbecko tak neviem preco renault to musi mat zrazu vsade uz vsetko rovnake a okopcene... auto je exterierom inak krasne... a tento novy dizajnovy jazyk s klami vpredu a takmer vzajomne prepojenymi svetlami vzadu mi prave na koleose sedi asi najviac ... ked zvazim aj majestatnost a svetlu vysku a celkove vyzarovanie koleosu .. tak tu je to za 1* ....
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 03.05.  09:38

            « Re: Re: Re: Re: Koleso

            Poslední dva facrlifty byly imho zvěrstvo největší. Původní Koleos se mi z některých úhlu snad i líbil.
  • 10 Reagovat !

    foto Lio

    Lio 03.05.  09:31

    Motor????

    Zasa len diesel. Otras. Mame v rodine 5 Renaultov, ale minuly rok uz otec kupil Forda, lebo Renault nedava konkurencne benzinove motory. Ja som kvoli tomu nekupil Kadjar, lebo nema v 4x4 benzinovy motor a cakal som na Koleos... Holt a zasa len spinavy neefektivny diesel. Tak Renault stratil dalsieho zakaznika. Vidim to na CX-5 vs Kodiaq. Vsetko LEN BENZIN! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Sumi2000

      Sumi2000 03.05.  11:45

      « Re: Motor????

      Skyactive v CX5 je jasná volba :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 03.05.  11:58

      « Re: Motor????

      Nová nebo stará CX-5? Mně se ta nová moc nelíbí, ale na starou jsem zase žádné extra akce neviděl, tak by mi asi bylo líto koupit výběhový model za plnou cenu...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé, přesto pan Václav (65) doufá ve světlé zítřky

Velká láska ho dostala na ulici. Teď je tam podruhé,…

Václav už žije několik měsíců v azylovém domě. Alkohol ho na ulici nedostal. O střechu nad hlavou přišel…

Popírač holokaustu musí povinně navštívit „koncentráky“ a napsat o tom

Popírač holokaustu musí povinně navštívit…

Netradiční trest za výroky zlehčující nebo popírající holokaust dostal minulý týden bývalý belgický poslanec…

 

iSport.cz

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po poledni, proti Kanadě v noci

Češi znají program ZOH. Budou hrát ráno i po…

Mezinárodní hokejová federace (IIHF) v pondělí zveřejnila program olympijského hokejového turnaje v Jižní…

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila Váchova chyba

CELÝ SESTŘIH: Liberec - Slovácko 1:1. Domácí srazila…

Fotbalisté Liberce v dohrávce 8. ligového kola doma jen remizovali se Slováckem 1:1. Severočechy poslal do…

 

Reflex.cz

Babiš a Faltýnek: Vesele krademe dál a nenecháme se zastavit!

Babiš a Faltýnek: Vesele krademe dál a nenecháme se…

Český volič je nejodolnější tvor na planetě. Jak ukazuje současná předvolební kampaň, vydrží český občan takové…

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

Vzpomínka na zesnulého Jana Třísku: Líbám ve fofru, Honza!

„Root beer“ není pivo v českém slova smyslu, ačkoliv se občas jako kořenové pivo překládá. Je to limonáda, co…