Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Koleos vstupuje na český trh. V nabídce má jenom turbodiesely

Nové generaci SUV automobilky Renault pohon všech kol nechybí, základní cena 699.900 Kč se však vztahuje k předokolce o výkonu 96 kW.
Zpět na článek
2. 5. 2017 11:57
2. 5. 2017 13:37
2. 5. 2017 13:38
2. 5. 2017 13:46
2. 5. 2017 14:50
2. 5. 2017 14:28
2. 5. 2017 14:40
2. 5. 2017 14:43
2. 5. 2017 16:31
2. 5. 2017 12:14
2. 5. 2017 12:26
2. 5. 2017 13:16
2. 5. 2017 13:32
3. 5. 2017 08:34
3. 5. 2017 11:29
3. 5. 2017 14:56
2. 5. 2017 15:27
2. 5. 2017 22:31
2. 5. 2017 12:27
2. 5. 2017 12:35
2. 5. 2017 12:52
2. 5. 2017 13:15
2. 5. 2017 13:24
2. 5. 2017 13:35
2. 5. 2017 13:49
2. 5. 2017 17:54
3. 5. 2017 08:19
2. 5. 2017 14:35
2. 5. 2017 14:58
2. 5. 2017 15:05
2. 5. 2017 18:00
2. 5. 2017 22:01
2. 5. 2017 22:55
3. 5. 2017 08:38
3. 5. 2017 09:59
3. 5. 2017 20:42
2. 5. 2017 15:18
3. 5. 2017 11:48
2. 5. 2017 12:28
2. 5. 2017 12:56
2. 5. 2017 12:59
2. 5. 2017 14:22
2. 5. 2017 17:53
2. 5. 2017 19:05
2. 5. 2017 20:54
3. 5. 2017 11:44
2. 5. 2017 17:31
2. 5. 2017 18:12
2. 5. 2017 19:07
2. 5. 2017 21:34
2. 5. 2017 22:51
2. 5. 2017 23:14
3. 5. 2017 00:22
2. 5. 2017 23:17
2. 5. 2017 23:35
2. 5. 2017 23:54
3. 5. 2017 08:07
3. 5. 2017 09:38
3. 5. 2017 09:31
3. 5. 2017 11:58
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 11:18
malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
co je na tom překvapivého?
Rozbalit vlákno
14
2. 5. 2017 11:34
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Žeby chorá EU? 90 % majiteľov čo poznám s tým chodí okolo domu a extrém cca 1,5km do školy ... našťastie tu existuje Toyota RAV4 a v 4x4 stojí hybrid toľko čo tento rakovinomet.
2. 5. 2017 12:47
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Tak toho teda dosť málo poznáš. Že tvoji známi jazdia s dieslovými SUV okolo komína neznamená, že tak jazdí väčšina. Aby si niekto namiesto dospelého silného SUV kúpil nejakú RAV-ku s hybridom, a ešte za tie isté peniaze, tak to je jak nápad školopovinného žiaka, v reále to funguje inak.
Avatar - JuckiCZ
2. 5. 2017 16:37
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Spíš bych to viděl na Outlandera - v benzínu a automatu a ještě mi zbyde 150 000 kč na pohonné hmoty. Tento Renault mi ekonomicky nedává smysl...
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 13:37
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Ten Tvůj hybrid metá více částic než dobrý diesel s DPF. Oni Ti o tom neřekli ubožáku? Když už chceš plivat jedy, ověř si fakta. :no:
2. 5. 2017 14:54
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Zdroj asi nebude, že?
Avatar - Jaros71
2. 5. 2017 18:05
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Do SUV patří jasně diesel..
Tak tomu je a bude...ještě hodně dlouho.
Kdo ho nemá , neprodá !
Avatar - Pepa_007
2. 5. 2017 19:37
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Trochu bych to poupravil:
Do terénního auta patří jasně diesel. SUV nejni teréňák.

Pak ještě náklaďáky, traktory, auta co tahají těžké přívěsy a vozí těžké náklady, limuzíny co jsou určené na hltání km po německých dálnicích rychlostmi kolem 200km/h, atd... .
Tam se ta nafta vyplatí. Ostatní auta skousnou benzínovej motor a je to OK. I ekonomicky.
Extrémy typu: najedu 100 000km ročně s naloženým autem jsou taky na naftu.

Vždyť je tu ekonomicky výhodnější pro normální auta použít CNG či LPG místo nafty?

PS: Ale zase chápu lidi, co touží po Passatu a tak aby nás Máňo nesežral, tak bereme naftu, prej to jede za 3litry. Jo a DPF nechám vykuchat.

PS2: Bohužel pak musíme skousnout (ač máme aktivní uhlí ve filtru klimatizace) čpavej naftovej smrad a dým kdekoli na silnici. :-(
2. 5. 2017 19:46
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Taky musíme skousnout tisícinásobky rakovinotvorných pevných částic z přímovstřikových bezínů oproti dieslům.
Avatar - Pepa_007
2. 5. 2017 21:00
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
To rozhodně.
Ale ono kolik je v ČR nafťáků.
A kolik přímovstřikovej benzíňáků?

Auta:
Osobní auta: 5,368,660 cca 40% v naftě
Lehká užitková: 547,038 cca 80% v naftě
BUS: 20,224 cca 90% v naftě
Nákladní: 183,556 cca 100% v naftě
Motorky: 1,089,384 cca 0% v naftě
T: 172,963 cca 99% v naftě
Celkem: 7,381,825 z toho cca 2 900 000 v naftě oproti 200 000 autům v benzínu s přímým vstřikem?

Registrace za poslední dva roky (každý rok přibude cca 80 000 aut):
Benzín cca 50 %
Nafta: cca 43 %

Naftová auta napáchají na našem zdravím daleko více škod než přímovstřikové benzíny. Bohužel hlavní podíl na rozšíření TSI má EU.

Nejsem zastáncem ani nafty ani TSI. Jsem pro atmo benzín (třeba 2979 cmł či 2773 cmł od BMW)
Avatar - Sumi2000
3. 5. 2017 11:37
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
SUV je auto do přírody , ne?
Vyšší , větší spotřeba , možnost 4*4..jasně se prodává 90% v dieslu.
Nebere v potaz crossovery typu Captur atd.. ;-)
To nejsou SUV.
Avatar - KANKUNEN
2. 5. 2017 11:35
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Je to úplně v pořádku. A z toho se dá odvodit, že buď k omezení dieslů nedojde nebo omezení dieslů bude znamenat omezení SUV. Bude to vypadat takto: než benzinový Touareq tak raději Arteon bez AWD. Spotřeba a dynamika budou zase podobné.
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 13:36
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
na SUV se zatím neodváží sáhnout, docela se divím že tady není nějaký tribun lidu EU bouřící "pryč s SUV !!!!!!!!!!!"
nicméně, před cca 5 lety byla akce levicových ekocvoků kteří SUV v Paříži prořezávali gumy
Avatar - Barry Lyndon
2. 5. 2017 17:48
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
na SUV sahat nemusí, zákaz dieselů parazitujících na "dotované" naftě je eliminuje sám. Hrdinů se zážehovými SUV moc nebude (hybridizace nehybridizace)
Avatar - Pepa_007
2. 5. 2017 19:44
Re: malá auta - méně dieselů a SUV - méně benzínů
Stačí aby promluvili politici:

Německá ministryně životního prostředí Barbara Hendricksová (SPD) řekla: „SUV by měla být povolena jen pro zemědělce a lovce.“

Berlín, Mnichov, Brémy či Stuttgart. Radnice těchto měst by přivítaly snížení koncentrace oxidů dusíku na území měst a přilehlého okolí i za pomoci zákazu vjezdu naftových aut. Za emise těchto škodlivých plynů jsou nejvíce zodpovědné právě dieselové motory. Nejen v centrech, ale i v okolí německých měst, tedy ve čtvrtích u dálničních obchvatů, bývají limity nejvyšší. Více na: [odkaz]
2. 5. 2017 11:45
Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotřebu
Renault reaguje na poptávku SUV po svém. Je jasná zvýšená světlá výška a také z tohoto důvodu vyšší spotřeba. Automobilka raději nenabízí benzínové motory, kde se SUV spotřeba projevuje nejrazantěji. Zajímavý v tomto pohledu je vyjádření PSA, že hodlají zcela vyřadit z výroby naftové motory. Co si o tom má zákazník myslet? Do SUV se nastupuje pohodlně a toho materiálu okolo vnímáme také více, ovšem jízda s SUV není zábavná jako je tomu např s hatchabecky, kde nižší posed pocit z jízdy znásobuje. Proti konkurenci VW tedy raději nenabízí benzínové motory, protože tak skvělé a účinné motory Renault prostě nemůže nabídnout. Možná se ještě čeká na jednolitr tříválec, uvidíme. Proti konkurenci však chybí i potřebný asistent do kolon - adaptivní tempomat.
Rozbalit vlákno
10
2. 5. 2017 11:59
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Iný kraj iný mrav (len v divnej EU by si tie 2.5L od nissanu nikto nekúpil):
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:26
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
otazkou ostava preco sa takyto paradny motor neponuka zakaznikom aj v "domacej" eu... ale len niekde v "cudzine" .. mne pride ze motoricky to lepsie a zaujimavejsie uz je dnes vsetko mimo europu... v europe aby clovek uz hladal do vlastneho auta ozaj vhodny motor... paradox ale je to tak
2. 5. 2017 12:02
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Já v propagačních materiálech adaptivní tempomat vidím. Pokud by ale chyběl, je to velký krok zpět.
2. 5. 2017 12:48
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Autá môžu byť nižšie a vyššie. Môžu mať menšiu alebo väčšiu svetlú výšku. Výška nemôže byť vyššia alebo nižšia, kam si chodil do školy, prosím ťa?
Mimochodom, tú závislosť spotreby na svetlej výške by si mohol popísať detailnejšie.
2. 5. 2017 12:50
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
nauč se česky...alebo ty jsi to vobec nepochopil >:D
2. 5. 2017 14:47
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Aj tá tvoja svetlá výška vs. spotreba má niečo spoločné s tvojou skvelou češtinou?
Avatar - iudex
2. 5. 2017 14:52
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
PavelZ je zrejme z tých, čo používajú pojem "väčšia polovica". >:D
3. 5. 2017 07:37
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Prípadne "rýchlejšia rýchlosť..." >:D Ale ktovie, možno že to v češtine tak má byť.
3. 5. 2017 07:42
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Tak za to tady snad nikdo nemůže, že čoboli neumí po česku >:D
3. 5. 2017 07:47
Re: Auta s vyšší světlou výškou mají s benzínem velkou spotř
Keď za tú nadávku schytáš pár po papuli, tak na veľa vecí prídeš, neboj sa. ;-)
Avatar - Blue Sun
2. 5. 2017 11:57
Jděte
už do prĐele s tím video... To fakt chcete odradit i věrné čtenáře?
Rozbalit vlákno
8
2. 5. 2017 13:37
Re: Jděte
Do prĐele, do prĐele a 3x do prĐele. Mám toho taky plný zuby už dlouho. Reakce redakce na připomínky nula. :no:
Avatar - WinDiesel
2. 5. 2017 13:38
Re: Jděte
vždyť jim to přihrává zadarmo bez práce peníze - tomu se říká perpetuum mobile na penízky
2. 5. 2017 13:46
Re: Jděte
Polane, je čas na tvůj již stopadesátýšestý demonstrativně-definitivní odchod z tohoto serveru. >:D :-!
2. 5. 2017 14:50
Re: Jděte
Aby sa jelito neozvalo, že. Stále rovnaký...
Avatar - wakantanka
2. 5. 2017 14:28
Re: Jděte
Chlapci, mne v práci na Firefoxe to neprehráva samo, dokonca ak to chcem spustiť, musím udeliť zvlášť povolenie firefoxu, že môže spustiť prehrávanie cez Adobe Flash Player.
2. 5. 2017 14:40
Re: Jděte
Dík za info, ale nebudu si kvůli těmhle prasáckým praktikám doinstalovávat Firerfox.
Avatar - iudex
2. 5. 2017 14:43
Re: Jděte
Mne to aj Mozilla Firefox prehráva automaticky. naviac neviem z akého dôvodu mi na stránkach acz nefunguje adBlock, neviem, ako to dosiahli, že ho odstavili.
Avatar - wakantanka
2. 5. 2017 16:31
Re: Jděte
Hm, no v nastaveniach mozilly by sa to malo dať nastaviť či spúšťať automaticky videá cez Adobe Flash player alebo nie.Ja používam v práci na Firefoxe Ublock a doma mám Edge a AdGuard a fungujú oba. :-)
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:03
auto krasne
podla mna je uz vizualne dalej ako kadjar a neposobi uz tak barokovo a vlnky zblnky ako jeho mensi bracek ... naopak vyzaruje uz z neho dostojnost a akasi solidnost a nevtierava elegancia ... o to ale viac zamrzi ze na rozdiel od kadjara nema ziaden benzin... pritom taka 1,6tce so 110 alebo aj so 147kw ( z talismanu ) by koleosu podla mna pasovala priam idealne... tu vidim vyhodu kodiaqa aj outlandera... kde si bezny sukromnik moze zvolit aj benzin v 4x4 ... a v docela slusnej cene

ale inak dizajn chvalim... tento face s klami aj zadne takmer vzajomne prepojene svetla mi tu pasuju uz ovela lepsie ako na nizkom a mensom megane alebo kusok pompeznom talismane ... koleos sa mi kasnou fakt zacina pacit a velka pochvala aj za paradnu svetlu vysku... ta je fak pecka :yes:

PS: ved mozno casom nejaky ten sikovny benzin do koleosu pride... asi nejde vsetko naraz.. ani outlander ho hned nemal .. tak uvidime ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Emel
2. 5. 2017 12:14
Re: auto krasne
Na druhou stranu, Sorento i SantaFe jsou taky jen nafta. Třeba ještě něco přijde.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:16
Re: auto krasne
to ano ale tie su akoby o pol triedy este vacsie a tazsie ako koleos .. predsa len sorento nezacina na 96kw 1,6tke a ani na cene 699 tisic .. tam uz kazdy stejne chce dizel ... lenze koleos je nieco ako outlander alebo kodiaq... velkoste aj cenou... a tie benzin v ponuke maju ... koleosu by podla mna pasoval ten 1,6tce z talismanu... a kludne aj ten 110kw slabsi by mu stacil... skoda :-(

PS: inak sorento aj benzin ma ( ved to vies ) ale nie v eu.... v takej amerike ma paradny benzin a prave ten robi sorentu svetovo nejlepsie predaje
Avatar - Emel
2. 5. 2017 12:26
Re: auto krasne
SantaFe je +- stejně velké auto, ne?

Jde o cílové trhy. Evropa a v rámci Evropy Francie - to bude jistě jasná doména nafty a zdá se, že diskuse o zákazu vjezdu do měst pro naftu na tom nic nemění.

Kodiaq u nás benzín docela prodává, respektive je někde nad 20% letos, to není zanedbatelné.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:35
Re: auto krasne
ved len taka tretina sportagov sa predava s 1,6tkou gdi... rovnako ASX ... vitara... tucson.. CX5... S-cross to je samy benzin... a taka RAVka tusim ze dizel uz ani nema... a povedzme kodiaq ma v ponuke dokonca hned niekolko benzinov ... a sam predajca mitsu mi asi pred rokom povedal ze polovicu outlanderov uz predavaju s benzinom 2.0mivec... ze je o neho zvyseny zaujem preto prisiel uz aj v kombinaci s 4x4.... lebo podla mna benziny su opat na vzostupe... predaje to tiez dokazuju ... preto nevidim dovod preco nedat aspon jeden benzin aj do koleosu ;-\
2. 5. 2017 13:08
Re: auto krasne
Nějaký důvod asi bude. Co jsem četl, tak se v Korei měla dělat nová motorárna na novou generaci TCe. Třeba ještě není hotovo a v Korei momentálně není benzínový motor, který by se mohl prodávat v EU. Nebo už tam nechtějí dávat starý 1.6 TCe a čekají na nové motory. Koleos má i v Korei jen naftu. Přitom Talisman tam má atmo 2.0 i 1.6 TCe.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 13:20
Re: auto krasne
tak to je skoda.... chapem... ale na druhej strane to 1,6 tce v talismane zeby bolo az tak neaktualne keby ho dali aj do koleosu.. hm... tazko povedat kde je skutocna pricina
2. 5. 2017 13:29
Re: auto krasne
Kadjar taky dostal 1.6 TCe 165 až nedávno. Ale u Koleosu už bych typoval nový TCe (asi 1.8 TCe,).
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 23:02
Re: auto krasne
tak ten novy 1,8tce by bol paradny ... to by mohol byt ideal :yes:
Avatar - Emel
2. 5. 2017 13:16
Re: auto krasne
To jsou všechno menší auta, na úrovni Kadjaru. S výjimkou Kodiaqu, který je takový hezky mezitřídní.

Outlander je loni 98 benzín : 382 nafta.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 13:24
Re: auto krasne
aj tych necelych 100 outlanderov je vo vysledku 20,5 percent z celkoveho cisla .. co vobec nie je marny podiel... ja som toho nazoru ze koleosu bude v eu nejaky ten beznin na konkurenciu proste chybat...
Avatar - Emel
2. 5. 2017 13:32
Re: auto krasne
Ale jo, to je slušný výsledek a Koleos by jistě benzín mít měl. Jen říkám, že vzhledem k třídě a zemi původu (velké SUV z Francie) bych byl překvapený, kdyby ten benzín byl přes 10% evropských prodejů.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 23:05
Re: auto krasne
nahodou ak by mal nejaky sikovne posadeny benzin tak preco nie.... 1 z 10 by benzin byt mohol... aj 2.... co by pri nejakom cisle okolo povedzme 30 tisic rocne uz nebolo marne cislo .... tie benzinove kusky vo vysledku koleosu chybat proste budu.. tu kodiaq bude mat uz predajom jasne na vrch to sa vsadim uz vopred ... ale snad casom nejake to tce uz dostane ... lebo fakt ho podla mna aj bude potrebovat ... :yes:
Avatar - woody-alien
2. 5. 2017 23:37
Re: auto krasne
Benzín na vzestupu....hm...no hele, nerad ti kazím radost, ale u některých aut (Sportage, Tucson, Outlander) bych se klidně vsadil, že ten "vzestup benzínu" má na svědomí především výrazně nižší cena oproti naftě. Např. u toho Outlanderu si ten vóhromnej macho teréňák (co na tom že bez AWD) můžeš s benzínem dovolit už cca za 600t, zatímco nafta (už s AWD) stojí minimálně o 150t víc. A u korejců je to podobný. 1.6 GDI je zkrátka znouzectnost a cena od.
Avatar - Emel
3. 5. 2017 08:34
Re: auto krasne
Pak je druhá věc, a to že se do Tucsonu konečně dá koupit i lepší benzín pokud vím... nechce se mi to hledat, ale mělo by tam být 1.6TGDI.
Avatar - woody-alien
3. 5. 2017 11:14
Re: auto krasne
Jasně, 1.6 T v Tucsonu je, původně pouze s dvojspojkou a ve vyšší výbavě za delší peníze a podle drtivé většiny testů to dost žralo. Momentálně ho nabízej i s 4x2 a za hodně slušnou cenu. A to už je výrazně zajímavější entry model než 1.6 GDI.

Stejně jsem ale přesvědčen o tom, že často jsou ta relativně dobrá prodejní čísla benzínů u SUV dána daleko spíš čistě racionální úvahou (najezdíme 15.000, zima je tu dva dny v roce, kašlem na 4x4, jsme klidní a vyrovnaní, atmosféra stačí atd.) než nějakým vrozeným nadšením pro "charakterní" benzín.
Avatar - Emel
3. 5. 2017 11:29
Re: auto krasne
1.6T Czech Edition za 569.900... to je super, proti základní 1.6GDI Tucson (tj. nižší výbavě) za 539.900 není o čem, vlastně je tam lepší motor zdarma.

Navigace, tempomat, 17", zadní senzory, autoklima, 5 let záruka, 130kW benzín, hezké auto... za ty peníze paráda (jo, vím, že naživo to nadšení z mnohých vyprchalo, já zatím nemůžu soudit).

Peníze jsou základ, určitě... ono co si budeme povídat, nadšení pro charakterní benzín můžeme hledat u kupců 2.0G v Mazdě 3, ale ne u 1.6 atmosféry v SUV, tam je to jasně ekonomická volba. Ale to není nic špatného, auto stojí fůru peněz a dát za něco tři měsíční platy navíc si člověk rozmyslí.
Avatar - woody-alien
3. 5. 2017 11:50
Re: auto krasne
Taky jsem dalek toho tento přístup kritizovat. ;-)
Snad jen, že až příliš často někde čtu takové to ušlechtilé zdůvodňování, benzín v žilách apod., přičemž pravda zřejmě bývá daleko prozaičtější.
Avatar - iudex
3. 5. 2017 14:56
Re: auto krasne
Jj, najmä ak potom tí istí, čo obhajujú charakterný benzín v SUV, kritizujú turbobenzín v hotheči, pretože to je nuda bez výkonovej špičky. ;-)
2. 5. 2017 12:28
Re: auto krasne
Koleos taky mimo EU benzín má. Ale to má mimo EU každý. :-) Uvidíme, zda nějaký nový benzín přijde. Koleos bude v EU přece jen okrajovka a jeho korejská výroba asi není předpokladem pro velké množství variant.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:40
Re: auto krasne
tak snad mas pravdu ... tou okrajovkou pre europu je aj forester aj outlander a vlastne aj take CR-V s RAVkou tu toho nejak extra moc v eu nepredavaju na rozdiel od usa.... napriek tomu tieto vozy u nas benziny vzdy maju ... ale tak hadam casom sa dockame ...

koleos je inak pekny.. posobi majestatne a velmi solidne....vazne toto auto je kasnou je fakt podarene .. voci kadjaru citit uz foto neskutocny rozdiel :yes:
Avatar - iudex
2. 5. 2017 15:27
Re: auto krasne
Jj, supermoderný atmosférický štvorvalec 2,5 l. ;-)
A že Koleos bude v EU okrajovka, to je taká alibistická obhajoba očakávaných slabých predajov. V dobe vrcholiaceho boomu SUV v Európe, keď SUV chcú skoro všetci a každá automobilka horúčkovito vyvíja SUV všemožných tried sa predajný neúspech Koleosu bude dať pričítať iba samotnému Renaultu, a nie EU trhu.
Inak ako skalný fanúšik Renaultu by si mohol Koleosu viac veriť, pre mňa osobne má Koleos väčší zmysel, ako pseudo-SUV Captur a ten sa predáva parádne (jeden máme dokonca v rodine). Takže plnohodnotné veľké SUV so 4x4 a konečne s dvojlitrovým dízlom by mohlo spraviť nejaké predajné čísla.
Avatar - Beefcake
2. 5. 2017 15:54
Re: auto krasne
Otazka je - preco toto a nie X-Trail.
Avatar - iudex
2. 5. 2017 22:31
Re: auto krasne
Odpoveď je jednoduchá: dizajn. Môžeme mať proti Renaultu objektívne rôzne výhrady, ale najnovší dizajn je vydarený a ľuďom sa páči. Nissan nevyzerá tak dobre.
Avatar - Beefcake
2. 5. 2017 22:54
Re: auto krasne
To ja sa zase riadim tym objektivnym miesto subjektivneho :-)
Avatar - Sumi2000
3. 5. 2017 11:42
Re: auto krasne
Jasně X-Trail.. :yes:
Renault vypadá dobře , design i motor konečně fajn.
Jenže vlezeš dovnitř a digitalní hrůza.. 8-s
Budíky bez ručiček jen číslo na displayi..a ten tablet...fuuuj ! :no:
Tohle do SUV fakt nepatří..do TESLY ano , tady mají být velká tlačítka a velké budíky!
Nissan to zvládl lépe.
Avatar - Jaros71
2. 5. 2017 18:09
Re: auto krasne
Je to brácha Nissanu X-Trail , což je výtečné SUV , za slušné peníze.
A umí jet i do nějakého terénu..
Se staronovým 2.0 dci dieslem má NISSAN i Renault větší šanci na úspěch.
Avatar - wakantanka
2. 5. 2017 13:46
Re: auto krasne
Nebude to len špecifikum pre CZ + SK trh? Teda len diesel a žiadny benzín? Alebo im to po prieskumoch tak vyšlo, že veľa zákazníkov o benzín v takomto veľkom aute veľmi nestojí. Alebo sa čaká na tú novú 1,8 TCe. >:D
Avatar - Dinar
2. 5. 2017 12:27
Když jsem
tu psal pod karoqem o špičkové paletě motorizací, tak jsem to schytal. No, tady máte auto od mainstreamového výrobce, přímé konkurence škodovky (nemluvě o slavnějším jméně a historii), navíc jde o model o třídu výše než karoq, a ta nabídka pohonů, nejen motorizací, ale i kombinací s převodovkami, je proti škodovce naprosto tristní.
Rozbalit vlákno
29
2. 5. 2017 12:35
Re: Když jsem
Škodovka jen kus jiného plechu na VW s výrobou v EU. A VW je v EU nejprodávanější značka. Je proto zcela logické, že si může dovolit nejvíce motorů a převodovek. Ty buď raději rád, že v EU není jen jeden mainstreamový výrobce lepící na své výtvory různé znáčky.
Avatar - Dinar
2. 5. 2017 12:52
Re: Když jsem
Jako úkrok stranou dobrý, na podstatě to nic nemění, nabídka pohonů koleose je výrazně horší než nabídka pohonu karoqu, auta o třídu níže.

"Škodovka jen kus jiného plechu na VW..."
Docela legrační argument zrovna u koleosu, škodovka je aspoň kus jiného plechu, některým stačí jen přelepit logo, viz. samsung QM6, nemluvě o tom, že jde o překarosovaný xtrail. >:D

Je zajímavé, jak tu teď z renaultu účelově děláš malou značku, pod články o prodejích naopak rád zdůrazňuješ posun renaultu vzhůru, jeho dotírání v prodejích na vw. Takže, argumentace jak se to hodí. Nepřekvapující... :-)

A za co já mám být rád, nechej na mně. ;-)
2. 5. 2017 13:15
Re: Když jsem
Nečekám, že by jsi něco pochopil. Ten QM6 se jmenuje Renault Samsung. Je to tedy Renault.
Avatar - Dinar
2. 5. 2017 13:24
Re: Když jsem
Zase úkrok? >:D
Koleos není model nějaké lokální automobilky, ale globální aliance Renault-Nissan, jejich auta sdílí platformy, hnací řetězce napříč značkami, plus spolupráce s MB, jinými slovy jsou na tom v tomto směru hodně podobně jako vw, tvůj argument o vw-škoda je tedy mimo.

Já si naopak myslím, že ty to všecho víš a chápeš velmi dobře, prostě jen držíš svůj argumentační standard, učelovost, příp. demagogie.
2. 5. 2017 13:35
Re: Když jsem
Demagogie je to spíš od tebe. Ty tady stavíš "malou" Škodovku proti Renaultu a přitom taky moc dobře víš, jak to ve skutečnosti je. Taky moc dobře víš, že u Renault-Nissan nedošla unifikace zdaleka tak daleko jako u VW. Kdyby byl Koleos primárně určen pro EU trh, tak byla nabídka motorů špatná.
2. 5. 2017 13:44
Re: Když jsem
Unifikace nedošla tak daleko? Já bych spíš řekl, že to, jakožto jediní, dotáhli úplně na samotný vrchol. >:D

[odkaz]
Avatar - Emel
2. 5. 2017 13:49
Re: Když jsem
Proč jako jediní? Rebranding má spoustu podob, ať už to jsou Lancie Voyager nebo MB Citan nebo Seat Exeo... jsou různé variace a Renault Duster mi nepřijde nejhorší z toho všecho.
2. 5. 2017 17:54
Re: Když jsem
Renault Duster a Dacia Duster je něco jiného. Na žádném trhu se neprodávají současně. Jako Renault se prodává tam, kde se Dacia neprodává. Třeba v Evropě není v rámci aliance ani jeden společný model. Naproti tomu třeba Seat má z celého svého portfolia jen dva své modely. A i ty jsou postavené na koncernové technice.
Avatar - Dinar
3. 5. 2017 08:19
Re: Když jsem
Demagogie? Ano, přesně to co děláš, říkáš mi, "ty tady stavíš "malou" Škodovku proti Renaultu..." jenže, cokoliv jsem napsal o "velikosti" byla jen reakce na tvůj první koment, kde´s právě tímto způsobem argumentoval. Takže otočit to a hanět za použití tohoto hloupého způsobu argumentace mě, je příkladem čiré demagogie.

Já jsem napsal, že koleos je model přímého konkurenta škodovky, mainstreamového výrobce, a jako takový, navíc o třídu výše, neobstojí svou nabídkou pohonů ve srovnání s karoqem. Punktum. :-!
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 13:12
Re: Když jsem
chyba tu aspon jeden benzin podla mna... a vobec by nezaskodilo keby malo aj dva suhlas ... predsa len je to domaci europsky vyrobca tak ocakavam inu ponuku benzinov ako u outlandera ci forestera ... lenze este aj ten exoticky outlander ti vlastne ponukne po benzinovej stranke ovela viac ( hoci ma len jeden benzin ) ako koleos ... ktory pre zmenu nema ziadny benzin ...ja toto snad nikdy nepochopim u renaultu ... rovnako s daciou preco tam nedaju tu 1,2tce do sandera/stepway ... kto ma nejaku serioznu teoriu a vysvetlenie na tieto ich ( pre mna nepochopitelne ) "tahy" a vie mi to bez urazok objasnit a vysvetlit ... tomu vopred dik :yes:
Avatar - iudex
2. 5. 2017 14:35
Re: Když jsem
Tak ja som bol jeden z tých, čo ponuku Karoqu v benzíne kritizovali. Samozrejme Renault s 0, slovom: nula benzínmi v ponuke, to je úplne iný level extrému.
Vnímam to jednoducho ako priznanie tristnej skutočnosti, že žiadny vhodný benzín, ktorý by do väčšieho SUV dali, jednoducho nemajú. Jedine 1,6TCe 147 kW, ale to, čo je vhodné pre malý hotheč, nie je vhodné pre veľké SUV.
2. 5. 2017 14:58
Re: Když jsem
Prečo mám pocit, že keby Škoda nemala dostatok vhodných motorov, tak by po kapotu SUV praštila aj ten najslabší litrový trojvalec, len aby bola "široká" ponuka... V takom prípade mi príde o niečo férovejšie ten nedostatočný motor tam proste nedať.
Avatar - iudex
2. 5. 2017 15:05
Re: Když jsem
Že to hovoríš zrovna pri Renaulte, ktorý do SUV Kadjar dáva benzínovú jedna-dvojku ako vrcholný benzín...
Btw. Koleos sa mimo EU predáva aj s benzínom, ale ide o predpotopnú atmosféru 2,5 R4, tak chápem, že s tým sa ani do EU nepokúšali prísť.
2. 5. 2017 18:00
Re: Když jsem
V Kadjaru je 1.6 TCe 165.
Avatar - iudex
2. 5. 2017 22:01
Re: Když jsem
Pozerám, že na francúskom i nemeckom webe Renaultu už je, k nám (SR, ČR) sa akosi zatiaľ nedostal.
Každopádne ak už majú takýto motor, nerozumiem, prečo ho nedali do Koleosu.
2. 5. 2017 22:58
Re: Když jsem
Možná mě někdo opravte, pořád jsou 2 verze motorů - 1.6 TCE (Renault, např. Megane GT, Espace, Talisman - vyráběný v EU) a 1.6 DIG-T (Nissan, např. QQ, Juke, Pulsar, X-Trail).

Ta 1.6 v Kadjaru je převzatá z Nissanu Qashqai, který má stejný základ s Kadjarem. Koleos je vyvíjen v Korei - Samsungu.

Koleos má v Asii 2.5 atmo benzín, duchem tedy spíš následuje předchůdce, tzn. global Renaultu je to spíš jen přizpůsobené jak to jde, jinak jde o produkt na jiné trhy.

Koleos se asi vyrábí pouze v Korei. A proto bude 1.6 TCE pro EU nerentabilní vůbec řešit. Na rozdíl od Talismanu, který je taky původem Samsung, ale vyrábí se ve Francii a na 1.6 TCE tak stačí jediná motorárna. Ale to je jen můj názor.
2. 5. 2017 22:07
Re: Když jsem
Nepísal skôr o spodku ponuky? Vrchol má Renault zväčša nižšie ako konkurencia, otázka je, koľko by tých ešte silnejších motorizácií predali. Že chýbajú výkonnejšie motory, na to frflú všetci, ale koľko je z nich potenciálnych zákazníkov ochotných za väčšie stádo koní priplatiť?
Avatar - Emel
2. 5. 2017 22:55
Re: Když jsem
Už se budu opakovat... ale jak kde. 1.6TCe v Cliu je raketa. Stejná 1.6TCe v Meganu GT je pořád super, navíc s vědomím příchodu RS někdy časem. Opět stejná 1.6TCe v Talismanu dostupná pouze jako Initiale Paris už je slabota. A 1.2TCe jako top motorizace pro GrandScenic... no nic, nechme toho, prostě to do jednoho pytle hodit nejde.

Renault na tom pracuje, ne že ne - je tu dlouho očekávaný 2.0dCi, který si třeba časem najde cestu do Talismanu a Espacu, je tu očekávaná 1.6TCe v Kadjaru, 1.2TCe s manuálem v Cliu... jen to chvíli trvá.
2. 5. 2017 23:00
Re: Když jsem
S těma motorama je to podle mě složitější, viz můj comment výše (22:58). Bůhví co plánují, ale vzhledem k plánům na regulaci nafty snad na lepších benzínech pracují.
3. 5. 2017 07:35
Re: Když jsem
Kde si si všimol, že by som niečo také rozporoval? :-O
Pre Koleos proste Renault vhodný benzínový motor nemá, tak radšej žiadny pre tento model zatiaľ neponúka. Niektorí iní by do takého auta dali hoci slabší alebo nie celkom vhodný benzín, len aby figuroval v ponuke. Škodu som spomenul práve preto, že niekedy zvykne do áut montovať aj dosť neadekvátne motory, len aby bolo portfólio široké. A túto informáciu mám z prvej ruky, od človeka čo robí u importéra, takže tomu vcelku verím.
Avatar - Emel
3. 5. 2017 08:38
Re: Když jsem
Myslím, že podobné hledání ušlechtilých motivací je všeobecně nesmysl. 1.6TCe by byla důstojná motorizace, ne špičková, ale určitě by to jelo líp než ta základní nafta. Že tam není může mít tři důvody - problémy s výrobou nebo výrobní kapacitou, očekávané mizivé prodeje nebo časové hledisko (tj. tohle je počáteční nabídka a další přijdou později).

Schválně zkus napsat, který motor je podle tebe neadekvátní, ať vím o čem se bavíme...
3. 5. 2017 09:27
Re: Když jsem
1.6 TCE podle mě chybí, protože Koleos se dělá pouze v Koreji a 1.6 TCE se montuje do modelů vyráběných v EU (Francie/Španělsko). Z toho usuzuji, že 1.6 TCE nebude z logistických důvodů. Pro Asijské trhy, jak už tu padlo, má atmo 2.5.
3. 5. 2017 09:59
Re: Když jsem
1.6 TCe se montuje i v Koreji do Talismana. Koleos je na stejné platformě a není problém tam stejný motor dát taky. Už jsem psal, že se v Busamu rozšiřuje motorárna a budou se tam dělat i nové TCe (asi i 1.8 TCe). Otázkou tedy je jen to, kdy se v Koleosu pro EU nějaký benzín objeví.
3. 5. 2017 12:50
Re: Když jsem
Aha, tak dobrý :yes:
3. 5. 2017 15:56
Re: Když jsem
Kodiaq 1.4 TSI napríklad? Superb 1.4 TSI? Fabia 1.0-44 kW MPI?
Avatar - Emel
3. 5. 2017 20:42
Re: Když jsem
Na to jsou dvě odpovědi.

V ČR je základ 1.4TSI 110kW 250Nm. To je hodně solidní základ, klidně použitelný, dynamikou skoro na úrovni dvoulitrové nafty, což je třídní standard.

Na některých trzích je to 1.4TSI 92kW 200Nm. To je pak prostě základ. Lepší než Avensis s 1.6, asi lepší než Mondeo s litrem... ale jinak prostě model "již od".
Avatar - Emel
2. 5. 2017 15:18
Re: Když jsem
A teď mluvíš o jaké Škodovce? Karoq stejně jako Ateca ten litr má... ne sice ten nejslabší, ale i to může přijít. Jestli bude na druhou stranu i něco silnějšího (třeba 2.0TSI 140kW) je zatím taky otevřené...
Avatar - Sumi2000
3. 5. 2017 11:43
Re: Když jsem
..s litrem TSI si to koupí jen magor 8-s
Avatar - Emel
3. 5. 2017 11:48
Re: Když jsem
To bych takhle neřekl. SUV se kupují z různých důvodů, pro důchodce nebo maminu do města nevidím v Atece s litrem žádný problém, to auto má 1200kg a stovku za 11s...
2. 5. 2017 12:28
Podvozek ?
Netuší někdo z místních znalců Renaultu, jaký má tohle auto podvozek?
Je to stávající X-trail nebo už příští generace??
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:55
Re: Podvozek ?
podvozkovo by som povedal ze sucasny X-trail... s ktorym ma zhodny aj razvor 2705mm ;-)
3. 5. 2017 07:37
Re: Podvozek ?
Tak to je jasný, jestli sedí rozvor na milimetr přesně...
Avatar - Beefcake
2. 5. 2017 12:56
Koleso
Renolt Koleso - chvalim, ze konecne vyrobcovia pochopil, ze svetlu vysku nenahradis.
Nechvalim, ze je to opat raz auto bez motora, zato vdaka kachliam tam nebude zima.

Predpokladam, ze CVT/motor je to iste ako v Nissane.

"jedineční technologie pohonu všech kol a světlá výška 213 mm. Uvnitř pak najdeme sedadla poskytující nejlepší komfort v daném segmentu nebo mimořádnou prostornost. Tak to alespoň uvádí české zastoupení Renaultu v tiskové zprávě. " spravna poznamka, lebo to (vlastne cely clanok) je cisty marketingovy text a nemeratelne kriteria.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 12:59
Re: Koleso
motor ma slusny .. ved ten 2 liter dizel je tak akurat ;-) .... len skoda chybajuceho benzinu zvlast ked zvazime ze eu to nie je len domaca francie kde dizle su akosi az moc oblubene... u nas zakaznik by urcite takyto koleos aj v benzine... tak snad casom sa dockame... inak ta svetlost je paradna... sanka dole... uplne ma to ohromilo... takto si predstavujem SUV :yes:
Avatar - twistedTSD
2. 5. 2017 14:22
Re: Koleso
Papírově akorát, ale reálně v X-Trailu nadšení nevzbudil.
Avatar - _Karel_
2. 5. 2017 17:53
Re: Koleso
A který dvoulitrový diesel budí nadšení?
2. 5. 2017 19:05
Re: Koleso
Adu vzrusi kazdy dizel bez ohladu na objem a auto. Podobne aj toptena ;)
Avatar - twistedTSD
2. 5. 2017 20:54
Re: Koleso
Třeba některý s SCR, který není k smrti přidušený emisemi.
Avatar - Sumi2000
3. 5. 2017 11:44
Re: Koleso
Je to lepší než malá 1.6 dci.. ;-)
2. 5. 2017 14:39
Lenoch obecný
To ze nenabízí benzin, chybí asi pouze místním diskuterum. Ale to ze nenabizi dynamiku odpovídající roku 2017 je na pováženou. Z nuly na sto v nejlepším případe za deset? Dobrej fór. Vezmu li v úvahu normální fungování suv resp vyhnanejch dieselu, znamená to jediný. V reakci na plyn letargicky auto jako prase, pardon lenochod.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
2. 5. 2017 14:50
Re: Lenoch obecný
Tá tabuľka zrejme nie je správna. Na prvý pohľad sa javí, že zlé sú buď údaje o výkone toho dvojlitra, alebo údaje o dynamike. Predsa ten istý motor s CVT nemôže zrýchľovať o 1,1s lepšie, ako s manuálom. Naopak tá cca. sekunda je obvykle doba, o ktorú je variátor pomalší, ako manuál. Teda buď údaj pre manuál platí pre slabšiu (tipujem 110 kW) verziu dvojlitra (čo by potom sedelo s tvrdením v článku, že sú dve verzie dvojlitra), alebo sú údaje o zrýchlení prehodené. Skrátka šlendriánstvo. :no:
Avatar - Beefcake
2. 5. 2017 15:02
Re: Lenoch obecný
Ked pozries na Nissan stranky, pri 1.6 je to rozdiel cca 1s v prospech MT. Pre 2.0 tam z nejakeho dovodu tento udaj vynechali.
Avatar - iudex
2. 5. 2017 15:14
Re: Lenoch obecný
Jj, presne ako hovorím, manuál by mal byť cca. o sekundu rýchlejší, než CVT a nie naopak.
Avatar - Emel
2. 5. 2017 15:18
Re: Lenoch obecný
Bude to asi tak jak říkáš, ten prostřední sloupec bude nižší specifikace toho dvoulitru.
Avatar - Beefcake
2. 5. 2017 14:57
Re: Lenoch obecný
Mam to na 100 este za viac a tento papierovy udaj je mi uplne u zadele. Tie auta maju ine prednosti, kto sa chce nahanat medzi krizovatkami, kupi si ine auto.
3. 5. 2017 07:50
Re: Lenoch obecný
Veľmi dobrá odpoveď. :yes:
Avatar - iudex
2. 5. 2017 14:41
Dve verzie dvojlitra???
Ad: "Vůz je v nabídce se vznětovou šestnáctistovkou dCi a dvěma verzemi dvoulitru dCi, z nichž ta silnější je standardně párována s převodovkou CVT"
Kde sú dve verzie dvojlitra? Ja v tabuľke vidím len 2,0dCi 128 kW, raz s manuálom, raz s CVT. Tak buď je chyba v texte, alebo v tabuľke (nech je to ale akokoľvek, je to v poslednej dobe pre ACZ typické, spraviť v niekoľkoriadkovom texte chyby tohto druhu).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
2. 5. 2017 14:54
Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
aneb že výrobce si uvědomil, že zastaralé a neekologické zážehové motory definitivně patří na smetiště dějin. A že si tahle kreatura snad uchovala alespoň některé korejské technologické kořeny. Vše ostatní je špatně. ;-\
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
2. 5. 2017 15:08
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
Práveže to musí byť Tvoj sen, iba nafta, žiadne brucho vláčené po zemi, ani kelímky od jogurtu, k tomu japonské gény; skrátka ideál. ;-)
2. 5. 2017 16:12
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
Moznost manualnej prevodovky , cisla na tachometri otocene normalne a mozno aj klasicka rucna brzda :-)
Avatar - twistedTSD
2. 5. 2017 16:52
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
Nene, Áďa se rendlíkem opít nenechá! ;-)
2. 5. 2017 19:02
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
Jj, stale je to len francuzske auto >:D
2. 5. 2017 22:10
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
A to, čo ti bude hovoriť "pane", je už na ceste?
2. 5. 2017 22:35
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
Ano, 25kt, pokial sa nic nestane
3. 5. 2017 06:11
Re: Na tomhle autě jsou pozitivní jen dvě skutečnosti
Držím palec.
2. 5. 2017 17:11
Pěkný design až na...
... ty kly pod předními světlomety. Proč tenhle celkem povedený nový design Renaultu u každého modelu zazdí těmi hnusnými LED kly? Ani u jednoho modelu Megane, Talisman a ani u Koleosu to nevypadá dobře :no:

Konečně to dostalo 2l diesel, ale pro změnu zas jen v jedné výkonové verzi. Kde je něco kolem 200k? Stačí jen motor poladit a pak ho dát ještě do Talismanu ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
2. 5. 2017 18:13
Re: Pěkný design až na...
Já design považuji za velmi zdařilý !
Interier s tabletem už se mi bohužel nelíbí ani trošku.
2. 5. 2017 18:16
Re: Pěkný design až na...
Mě se taky celkem líbí, jen ty "kly" jsou pihou na kráse ...
2. 5. 2017 17:31
SUV
Ne, děkuji.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
2. 5. 2017 18:12
Re: SUV
Nikdo ho přeci nikomu nenutí.. :-)
Je dobré mít výběr..
Avatar - Pepa_007
2. 5. 2017 19:07
Diesel
Španělsko má v nabídce dva benzíny a dvě nafty. Jen Česko musí být v něčem speciální.
A pak je tu také to speciální: nejsilnější motor=automatická převodovka.

8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2017 20:37
Dobrý, ale ...
Na nový Koleos už nějakou dobu čekám a moc se mi líbí. Cena za Initiale Paris mi přijde velmi dobrá. Je tu však jedno velké ALE. A to jsou motory. Marně čekám na oznámení alespoň 1.6 TCE 205, ale co už vím z jiných zdrojů, tak je téměř 100%, že se nedočkám. Já osobně (pro rýpaly v tomto případě nejsem bychař) prostě naftu nechci. Aktuálně benzínové SUV mám a nevidím důvod volit naftu.

Nejsilnější motorizace nafta 127 kw, která v tomto velkém voze nabídně sotva průměrnou dynamiku, je bída. V kontextu vrcholné verze Initiale Paris rozhodně. Kdyby tam bylo něco extra co by jelo, tak bych nad tím možná uvažoval, ale tohle prostě nejde...

Bohužel, tohle jsou přesně důvody, proč jsou ceny Tiguanu, Kodiaqa atd. nepříjemné, ale nemůžeme proti ním říct půl slova. Jelikož 2.0 TSI, 2.0 BITDI a podobné motorizace jsou přesně to proč si to mohou dovolit.

btw alespoň pro Kadjar údajně přijde do ČR nabídka 1.6 TCE (spíš Nissan DIG-T) známá z větších trhů
Rozbalit vlákno
6
Avatar - woody-alien
2. 5. 2017 21:23
Re: Dobrý, ale ...
1.6 TCe už je pro Kadjar v nabídce. ;-)
[odkaz]
2. 5. 2017 21:42
Re: Dobrý, ale ...
Paráda! To se tam ale musel objevit až dnes, o víkendu jsem brouzdal ceníky a slintal jsem v tomto ohledu nad polským >:D

Ještě jsem teď procházel ceník Koleosu. Stejně jako v případě Kadjaru mi tam chybí adaptivní tempomat, který třeba umí i Megane :-( Jedno z poznávacích znamení, že vývoj se odehrával odděleně od nám více známých evropských modelů :-(
Avatar - iudex
2. 5. 2017 22:27
Re: Dobrý, ale ...
Odkaz nefunguje. Každopádne priamo na stránke tá motorizácia nie je, je tam len 1,2TCe a 1,6dCi.
2. 5. 2017 22:45
Re: Dobrý, ale ...
V odkazu chybí jen "n" :-) [odkaz] Skutečně je ceník aktualizovaný, zmizela výbava Night&Day a přibyla verze TCE 165 :-)
Avatar - Emel
2. 5. 2017 21:49
Re: Dobrý, ale ...
2.0TSI je u Kodiaqu za +40t oproti 1.4TSI a jako bonus dostaneš 7DSG DQ500 místo 6DSG DQ250, to je vcelku férová nabídka.
2. 5. 2017 22:50
Re: Dobrý, ale ...
Jasné, já jsem spíš myslel při srovnání výbavy třeba s Renaultem či Nissanem :-)

Já v tomto VW nijak zvlášť nekritizuju, je to prostě něco za něco. Je to jen můj takový povzdech :-) Třeba Hyundai je taky drahý a tam z mého pohledu obhajoba ceny kulhá na obě nohy.
2. 5. 2017 21:34
Fuj nafta
Fuj nafta
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
2. 5. 2017 22:51
Koleso
Dnes som prave isiel za jednym Koleosom, pripadal mi nejaky maly. Asi to bol ten starsi model.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - pumpkin
2. 5. 2017 23:14
Re: Koleso
To fakt nevieš rozlíšiť tie dve generácie, ktoré majú úplne odlišný dizajn?
Avatar - Beefcake
3. 5. 2017 00:22
Re: Koleso
Jednak ma Renaulty nezaujimaju, takze az na vynimky netusim co je aka generacia a isiel som za nim asi 20 sekund. Zozadu to bolo nieco skarede. Tato nova generacia to isto nebola.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 23:17
Re: Koleso
a nebol to nahodou novy ignis? >:D ;-) .. ok dost bolo srandy
Avatar - white label
2. 5. 2017 23:28
Re: Koleso
Nový Ignis je proti předchozímu Koleosu maximálně šmrncovní autíčko..., a to bez jakékoli nadsázky.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 23:35
Re: Koleso
ale zozadu je ozaj divne... ;-\ ... videl som ho nazivo v cervenej par dni dozadu a jak krasny ma ignis kukuc spredu ( ako nejaky medvedik panda ) tak ten zadok je doslova des... ako v dobrom.. ale proste des... vecna skoda... :-(

zadok je disproporcny ... uzky... useknuty... zadne svetla zozadu su na pohlad az neprimerane velke v porovnani s uzkou kabinou ( pritom uplne stacilo keby boli len jednodielne a nezasahovali do veka kufra... vyzeralo by to daleko lepsie aj opticky by to zadku pomohlo ho akoby rozsirit ) ... mozno to zachrani vhodna farba... ale inak ten zadok mi prisiel akoby ani nepasoval k zbytku vozu... voci prednej casti je to sok... zvlast nazivo... sklamanie.. to taky stepway je lepsia stylovka ked uz na to pride ... akurat ze nema moznost 4x4
Avatar - white label
2. 5. 2017 23:46
Re: Koleso
Mně nevadí ani zezadu:
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2017 23:54
Re: Koleso
chcelo by to foto priamo kolmo zozadu ... ja som bol kusok sklamany.. svetla mi prisli velke... kabina zozadu zaroven az moc uzka... zadny previs v podstate ani nie je previsom ale uz rovno naraznikom ... nejakych 5cm dlzky naviac "na zadku" by aute prospelo... skoda... ja chapem ze ma byt malicke... ma byt zlate.... mile.... ale ten zadok je divny... obzvlast je to velky kontrast s vysoko posadenym sirokym predkom kde su svetla v rohoch ... lebo predok ozaj budi pocit SUV... ale pri pohlade zozadu mas pocit ze vidis nastupcu matiza... neviem... neladi mi to... asi je to o zvyku ... uspech ignis urcite neminie ... len si musim na neho zvynut ;-)
3. 5. 2017 07:30
Re: Koleso
Keď ti toto príde sympatickejšie ako Koleos, tak máš teda fakt zvláštny vkus...
Avatar - woody-alien
2. 5. 2017 23:21
Re: Koleso
To si snad nemůžeš splést...původní Koleos je taková obluda, jaká se jen tak nevidí. ;-)
[odkaz]
Avatar - white label
2. 5. 2017 23:26
Re: Koleso
No, jestli chce Renault zvýšit prodeje nového Koleosu, měl by jej zásadně vystavovat vedle jeho předchozí generace... :-)
Avatar - white label
2. 5. 2017 23:28
Re: Koleso
No, jestli chce Renault zvýšit prodeje nového Koleosu, měl by jej zásadně vystavovat vedle jeho předchozí generace...
3. 5. 2017 07:53
Re: Koleso
Zas tá minulá generácia tak tragická nebola, zvlášť posledné dva facelifty nie, poznáme kopu áut s výrazne horším dizajnom. Zase mal prvý Koleos prednosti, na ktoré sa neprávom zabúda, a ktoré má máloktoré dnešné SUV zmáknuté, ak vôbec nejaké.
Avatar - 3_diamanty
3. 5. 2017 08:07
Re: Koleso
predosly koleos mal paradoxne pre mna daleko krajsi interier ako tento novy... ktory podla mna uz tiez kazdemu nesadne... ale tak ja som docela konzerva ok.... fakt ten predosly interier koleosa nemal jedinu chybu ... uz som ho neraz chvalil.. za mna skoda ze teda v kabine nesli cestou evolucie ... mozno pompeznemu talismanu tablet na vysku sekne alebo rodinnemu espace.. ale SUVecko mohlo mat kludne kabinu v style svojho predchodcu a kusok uz inu genetiku :-( ... ved ani kodiaq nema tu istu kabinu co octavia alebo superbecko tak neviem preco renault to musi mat zrazu vsade uz vsetko rovnake a okopcene... auto je exterierom inak krasne... a tento novy dizajnovy jazyk s klami vpredu a takmer vzajomne prepojenymi svetlami vzadu mi prave na koleose sedi asi najviac ... ked zvazim aj majestatnost a svetlu vysku a celkove vyzarovanie koleosu .. tak tu je to za 1* ....
Avatar - twistedTSD
3. 5. 2017 09:38
Re: Koleso
Poslední dva facrlifty byly imho zvěrstvo největší. Původní Koleos se mi z některých úhlu snad i líbil.
3. 5. 2017 09:31
Motor????
Zasa len diesel. Otras. Mame v rodine 5 Renaultov, ale minuly rok uz otec kupil Forda, lebo Renault nedava konkurencne benzinove motory. Ja som kvoli tomu nekupil Kadjar, lebo nema v 4x4 benzinovy motor a cakal som na Koleos... Holt a zasa len spinavy neefektivny diesel. Tak Renault stratil dalsieho zakaznika. Vidim to na CX-5 vs Kodiaq. Vsetko LEN BENZIN! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Sumi2000
3. 5. 2017 11:45
Re: Motor????
Skyactive v CX5 je jasná volba :-)
Avatar - Emel
3. 5. 2017 11:58
Re: Motor????
Nová nebo stará CX-5? Mně se ta nová moc nelíbí, ale na starou jsem zase žádné extra akce neviděl, tak by mi asi bylo líto koupit výběhový model za plnou cenu...