Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault v loňském roce zvýšil prodej o tři procenta, čeká oživení v Evropě

Renault loni zvýšil celosvětový prodej o 3,1 % na 2,63 milionu vozů. Jeho zástupci předpověděli, že evropský trh letos stoupne o procento poté, co v předchozích šesti letech klesal.
Zpět na článek
23. 1. 2014 15:56
23. 1. 2014 16:08
23. 1. 2014 15:56
Jak to ti
čínští komunisti dělají, že skupují skoro všechny kapitalisty světa? Škoda, že jsme je vyhnali, fabriky v EU mohly být naše! Na Mein Kamp kašlu, ale kde bych sehnal klíč k úspěchu "Kapitál" od Marxe nebo nějaký překlad od Maa?
Rozbalit vlákno
1
23. 1. 2014 16:13
Re: Jak to ti
Jinak hlava slouží ? Ze soudruhů si raději vezmi učit se, učit se, učit se a potom pracovat !
23. 1. 2014 16:08
3.1%
To je celkem slušný je vidět že když se chce tak to jde, ale nedivím se že se zvedl jejich prodej ten novej design co mají Renaulty je celkem zajimavý jen tak dál.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:24
Adolfova noční můra
Už se těším nad komentářem Ády, kterému jeho Renaultovská intifáda nějak nevchází. Holt lidé jsou na hlavu padení a nedbají rad skutečných znalců. >:D

Je vidět, že Renaultu částečná modelová obměna prospěla a pokud se v dohledné době dočkáme i nových generací Twinga, Meganu, Laguny či Espacu, tak budou prodeje jenom narůstat. Jen tak dál ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
36
23. 1. 2014 16:25
Re: Adolfova noční můra
Tobě připadá Áda jako Arab?
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:30
Re: Adolfova noční můra
Jako co mi Adolf připadá bych zde nerozváděl...
23. 1. 2014 16:39
Re: Adolfova noční můra
Jako Arab? Já totiž nechápu, proč jsi použil, co jsi použil, můžeš mi to osvětlit?
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:43
Re: Adolfova noční můra
Musíš prvně zjistit význam daných slov, pak zapojit hlavu. Jako co mi který diskutér připadá může být ostatním popravdě jedno.
23. 1. 2014 16:46
Re: Adolfova noční můra
Bohužel pro tebe, význam slov znám velmi dobře, proto se na to ptám.

Tahat sem náboženskou válku proti Židům, ti sem přijde jako v pořádku? 8-s
Stále mi to můžeš vysvětlit, jak to bylo myšleno.
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:49
Re: Adolfova noční můra
Podívej, fakt nemohu za tvé chabé znalosti. Že nejsi dobrý lingvista mi nevadí, je mi to jedno. Obhajovat své výrazy nemusím, obzvláště ne tobě.
23. 1. 2014 16:51
Re: Adolfova noční můra
Takže tím jsi tedy přiznal, že nevíš, proč jsi to použil, asi si myslíš, že to slovo zní dost cool.

Ale reálný smysl slova ti ovšem nesporně uniká. :-! :no:
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:53
Re: Adolfova noční můra
Víš co, pro tebe to zkrátím : vlez mi na záda, polib mi sedínku a dej mi pokoj. Díky :-!
Chytrého jdi dělat jinam, zde ti to nejde.
23. 1. 2014 16:55
Re: Adolfova noční můra
Hmm, to jsi charakter. Fakt jo. Asi taky trochu xenofob či antisemita, co? :-!
Nezapomeň na minus.
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:57
Re: Adolfova noční můra
Ať ti nepraskne cévka. Doporučuji zopakovat arabštinu, máš silné, opravdu obrovské nedostatky >:-[]
23. 1. 2014 17:00
Re: Adolfova noční můra
Opět si se předvedl. :-! :no:
Doplň ty minuska, ať si pofoukáš dušičku.
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:03
Re: Adolfova noční můra
Ano, máš pravdu, ukázal jsi zde svůj omezený přehled. Od tebe žádné překvapení.
23. 1. 2014 17:05
Re: Adolfova noční můra
Ze začátku jsem tě normálně požádal o vysvětlení, čeho se mi dostalo, každý vidí.

Obávám se, že tvá hlava nějak nepochopila, co použila a teď se to snažíš už jen zachránit svým hulvátstvím a urážkami bez jakéhokoliv vysvětlení.

Stále máš možnost to vysvětlit.
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:09
Re: Adolfova noční můra
A já ti znovu odpovím jako poprvé, neumíš-li si najít významy daného slova, není to problém můj. Že sis daný obrat převedl na jeden tebou známý význam je také tvůj boj. Proč bych ti měl já něco vysvětlovat, jsi tu nějaká autorita, abych se ti musel zpovídat? Pokud něco neznáš, zkus to jako moderní člověk. Použij Google.
23. 1. 2014 17:12
Re: Adolfova noční můra
Význam je snad obecně známý, pro který se ono slovo používá. Psal jsem to výš.

A já se tě ptám, přijde ti normální, sem tahat ozbrojený konflikt s prvky antisemitismu? 8-s

Možná by bylo lepší, tu přiznat, že jsi to použil jen z důvodu, že to zní dost cool. U mladého ucha by se to dalo pochopit.
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:18
Re: Adolfova noční můra
Význam slova v arabštině je prakticky jen jeden. V jakém spojení se toto slovo začalo používat je zcela jinou kapitolou. Takže studuj.
Není třeba nic přiznávat, snad jen, že jsi zcela mimo mísu. ;-)
23. 1. 2014 17:19
Re: Adolfova noční můra
Ono slovo se používá prakticky a jen pro jedno. A to bys tedy měl vědět, pokud se tu pasuješ do role kovaného arabisty. :-!

Nicméně vidím, s "kým" mám tu "čest".
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:25
Re: Adolfova noční můra
Takže znova a pomalu, dané slovo má jen jeden význam. V jakém spojení je obecně chápano je věcí zcela jinou. Je to prakticky stejné, jako by jsi zde zatracoval použití slova válka.
23. 1. 2014 17:28
Re: Adolfova noční můra
Slovo válka má v arabštině jiné znení. Arabisto. :-!
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:29
Re: Adolfova noční můra
To bylo přirovnání. Žádné překvapení, žes to nepochopil. ;-)
23. 1. 2014 17:30
Re: Adolfova noční můra
A ty jsi nepochopil to, že ono slovo má pro normálního Araba význam jen jeden. Tak se tady neprs, protože to zavání fakt už hloupostí. On totiž ten slovník, kterým zde tak šermuješ, nestačí číst, ale taky chápat. 8-s :no:
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:34
Re: Adolfova noční můra
Jak Arab používá (byť přeneseně) toto slovo není podstatné. Já ani ty Arabem nejsme a toto slovo má prakticky jen jeden překlad.
Označuješ za blbce druhé, přitom by stačilo se zamyslet sám nad sebou.
23. 1. 2014 17:42
Re: Adolfova noční můra
Hele, upřímně ti napíšu.

Vím, že slova jako džihád, intifáda apod, jsou velmi moderní ve slovníku mladých lidí. Používají je často, aniž by se nad nimi i jejich významem zamysleli. Tys to udělal přesně podle tohoto vzorce. Teď se to sice snažíš nějak maskovat, ale i takovému "blbci", jak mne označuješ, toto došlo. :-!
Avatar - grifith
23. 1. 2014 17:45
Re: Adolfova noční můra
Tak na závěr - slovo intifáda se arabsky překládá jako povstání. Nic víc, nic míň. :-! Přeber si to jak uznáš.
23. 1. 2014 17:50
Re: Adolfova noční můra
Tos našel v tom slovníku, ale nedočetl do konce řádku, co? :-!
Avatar - T613
24. 1. 2014 10:08
Re: Adolfova noční můra
Infifáda je arabské slovo pro povstání.
Avatar - pumpkin
23. 1. 2014 17:29
Re: Adolfova noční můra
To si sa zas mal čoho chytiť, ty chytrák. 8-s
Avatar - Ji/Ri
23. 1. 2014 18:52
Re: Adolfova noční můra
ten má dost.... :yes:
23. 1. 2014 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 20:00
Re: Adolfova noční můra
Vzhledem k tomu, že nejsi zdejší, asi ti uniklo, co se nedávno stalo na Palestinské ambasádě, že?
Avatar - pumpkin
24. 1. 2014 07:59
Re: Adolfova noční můra
Neuniklo, ale nevidím dôvod to sem ťahať. Zas si len hľadal cestu ako tu prudiť a Gilgit sa chytil.
Avatar - 3_diamanty
23. 1. 2014 16:31
Re: Adolfova noční můra
paradoxne dacia taha renault k plusu, kto by to povedal pred par rokmi, to je ako keby skoda tahala vw k plusu proste ( scifi ) dost pozoruhodny stav :yes:
Avatar - grifith
23. 1. 2014 16:33
Re: Adolfova noční můra
Je to tak, Dacie se stala černým koněm v souboji o méně movité zákazníky a Renaultu to jde k duhu.
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2014 16:58
Re: Adolfova noční můra
Chybí pořádná konkurence a doba jí přeje. Není divu.
Avatar - pumpkin
23. 1. 2014 17:30
Re: Adolfova noční můra
To je tak keď niekto vie vyťažiť aj z krízy. :-)
23. 1. 2014 21:06
Re: Adolfova noční můra
Zaujímalo by ma čo bude robiť Dacia o takých 10 rokov proste keď pominie kríza (dúfam). Prišla ako lacná značka a ponúka si myslím dobré autá za slušné peniaze aj keď teda dávať 10000e za sandero pritom megane sa dá zohnať za 12000 (skladovka/ predvádzačka) ...
Avatar - moreczech
23. 1. 2014 17:29
RENAULT toujours !!!
Bravo !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - moreczech
23. 1. 2014 19:49
Re: RENAULT toujours !!!
Výsledky prodejů za rok 2013 v EU ve zkratce:
- Celkové třetí místo v pořadí značek
- Již 16 let lídr s užitkovými vozy
- Č.1 v Indii z evropských značek, Č.2 v Rusku (č.1. je Renaultem vlastněná LADA)
- Nové CLIO (č.1 ve Francii, č.3 v Evropě, celkem 338 tisíc ks)
- CAPTUR lídrem ve své třídě (přes 94 tisíc ks)
- TOP 1 prodejní model: DUSTER 377 tisíc (celý svět)
Celkový počet prodaných modelů (PC+LUV, celosvětově): 2 628 208 ks (+3%/2012)
Renault: 2 131 494 (+0,4%)
Dacia: 429 540 (+19,3%)
RSM: 67 174 (+2,3%)
50,5% produkce směřuje mimo Evropu. (+0,4%)
Avatar - BruceWayne
23. 1. 2014 22:22
grifith vs jossalito
Myslím si, že máte "naprostou" pravdu oba, Áda nepatří mezi nejbystřejší a je mu jedno co znamená intifáda - arabsky otřes nebo také probuzení, nebo i přímo povstání ;-) Ten člověk jezdí v autě, který je slátaninou japonsko- evropskýho myšlení >:D Myslím si, že je narozený ve znamení blíženec či váha, oboje je docela blbý ... :no:
Rozbalit vlákno
24
23. 1. 2014 22:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 22:38
Re: grifith vs jossalito
Ty jsi především dokázal, že tvůj postoj ke xenofobii, kterým se zde tak zašťiťuješ, je pouze tvá pokrytecká póza, za kterou se schováváš, a kterou se zde tak často oháníš. ;-)
23. 1. 2014 22:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 22:57
Re: grifith vs jossalito
Gilgite, inteligentní člověk je schopen pomocí nepřímých dotazů a zjištění, docílit kýženého výsledku.
Ty svoji obranu Korejců nemyslíš vážně. O xenofobii jsi několikrát psal, že ji nemůžeš vystát, ale tady ti očividně nevadí. Takže je to pouze tvůj vypočítavý postoj, který není založen na tvém osobním morálním přesvědčení, ale tvém pokrytectví.

To co psal ulhaný hlupák grifith, je pouze ukázka toho, že je mladý ucho, který nezná, neví a netuší, o co ve slově intifáda jde. Následným švejkováním jen potvrdil, že se mu zdál výraz dostatečně cool, proto jej použil, aniž by mu docházel skutečný význam slova.

Ty se ho teď jen snažíš bránit, protože mne nesnášíš, stejně jako pár dalších individuí zde. Není to založeno na rozumu, ale na nenávisti. Je to přízemní, ubohé, ale chlapci, to jste vy. Vaše nitro, váš charakter. I když ty se zde pasuješ do role nestranného všehomíra, je to jen zástěrka, která nemá reálnou oporu. Je mi tě líto.
23. 1. 2014 23:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:06
Re: grifith vs jossalito
Co jsi tím chtěl dokázat? Že opravdu netušíš, o co jde? S tou Wikipedií se ti to podařilo potvrdit. ;-)

Aspoň si to přečti a jestli tam nevidíš známky antisemitismu, tak si opravdu nemáme co říct. ;-)
23. 1. 2014 23:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:23
Re: grifith vs jossalito
Já zde celou dobu poukazuji na to, jak je slovo v arabském světě chápáno. Můžete se zaklínat čím chcete, linkovat nějaké slovníkové poučky a vytržené věty, nic na tom ale nezměníte.

Tvá přízemní nenávist vůči mě, je natolik veliká, že nedokážeš uznat, že bych mohl mít, byť jen sebemenší pravdu. Takže stejně jako jiné individua, můžeš jen držet diskzní fazónu a doufat, že tvůj postoj, kterým se zde tak často oháníš, ti bude ještě někdo věřit.

Sám dobře víš, jak to je. A já to vím taky. Cokoliv napíšeš, na tom již nic nezmění. Usvědčil si se sám...
23. 1. 2014 23:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:30
Re: grifith vs jossalito
Vš mělo svůj účel, vše bylo potvrzeno. Zase tak chytrý nejsi, jak si o sobě myslíš. Podceňujete ostatní a na to jste teď oba dojeli. ;-)
23. 1. 2014 23:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:35
Re: grifith vs jossalito
Nabídnutý ústupek? Proč, když jsi tak pevný v kramflecích? Nebo že by jsi nebyl tak jistý? Váhal? ;-)
23. 1. 2014 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:44
Re: grifith vs jossalito
Ty sám nevíš, co zde píšeš. Nevidíš, jak s tebou dokáži manipulovat? Odpovídáš přesně na co chci. A schválně tě na to upozorňuji, aby sis toho všimnul.
V dalším příspěvku máš šanci, to napravit. Napsat něco nového, svého, neopakovat se, netrvat na nesmyslném. Protože tohle, tohle ti já už dávno nevěřím. ;-)
23. 1. 2014 23:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:50
Re: grifith vs jossalito
Opravdu toho nemáš víc na duši?
Vždy se dokážeš, tak hodně rozepsat a teď, teď budeš takto verbálně skromný? Už ani netrváš na té omluvě? Proč ne? Už si za ní nestojíš? Psal jsi to už čtyřikrát a teď nic? Nebo že by ses nechtěl opakovat?
Avatar - grifith
24. 1. 2014 09:40
Re: grifith vs jossalito
Z diskuze je naprosto jasné, že s některými individui, co mají v hlavě pouze nakáleno a myslí si, že sežrali moudrost světa, nemá cenu vést diskuzi. Nechme jej při tom, on je zde ochránce ukřívděných a jen on ví, jak se co správně má ;-)
23. 1. 2014 22:45
Re: grifith vs jossalito
Jen tak mi mochodem. Inteligentní člověk pozná, s kým má tu čest. Áda je sice zapšklý, ale rozhodně to není žádnej moula. Jeho písemný projev je na mnohem vyšší úrovni, než mnohých jeho kritiků. Rozhled, který má, ať již s ním souhlasím nebo ne, je velmi dobrý. Což si mnozí nedovedou přispustit. Mi je to vcelku jedno, ale jen proto, že s ním nesouhlasím v žabomyší válce, nebudu z něho dělat idiota. Protože se reálně akorát vše obráti proti mě. ;-)
23. 1. 2014 22:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 22:58
Re: grifith vs jossalito
Raději budu sedět na větvi s Ádou, než s pokrytecem, jako jsi ty. :-!
23. 1. 2014 23:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:08
Re: grifith vs jossalito
Ukázal ses v plné své kráse. Xenofobní antisemito. :-!
23. 1. 2014 23:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 23:25
Re: grifith vs jossalito
Ano, klidně mne tak nazvi, diskuzně mi to od člověka, jako jsi ty, vůbec nevadí. Pravda je totiž někde jinde, než by sis přál a než se tu snažíš všemožně zamaskovat. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
24. 1. 2014 03:09
No tak se lidičky dozvěděli
jaký údajně jsem. Ale všechno je to jen stavba na písku. >:D

Veřejně deklarovaný vaginální znak mnohým lidem zatemňuje mozek. Vzhledem k jejich věku je to ovšem do značné míry omlouvá.

Už se holíš, Grifithe? >:D >:D >:D

BTW: nejsem Adolf. Nick Ada znamená něco jiného. :-!
Rozbalit vlákno
4
24. 1. 2014 03:41
Re: No tak se lidičky dozvěděli
Jestli ti znak Renaultu připomíná ženské přirození, pak jsi žádné ženské přirození nikdy neviděl. :-) Tím se ti nijak nechci smát. Naopak obdivuji tvoji výdrž a tvoje oddání se celibátu plně respektuji. :yes:
24. 1. 2014 04:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 1. 2014 07:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
24. 1. 2014 09:33
Re: No tak se lidičky dozvěděli
Adolfe, je mi jasné, že ti znak Renaultu připomíná něco nepatřičného. Já ti rozumím, už jsem ti psal mnohokrát, že jsme ve svobodné republice a proto i tato diskuze je volná pro všechny, samozřejmě i bez rozdílu orientace.
Jestli jsi nebo nejsi Adolf je tvá věc ;-) :-!