Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Renault v loňském roce zvýšil prodej o tři procenta, čeká oživení v Evropě

72 komentářů

Řidič007
čínští komunisti dělají, že skupují skoro všechny kapitalisty světa? Škoda, že jsme je vyhnali, fabriky v EU mohly být naše! Na Mein Kamp kašlu, ale kde bych sehnal klíč k úspěchu "Kapitál" od Marxe nebo nějaký překlad od Maa?
nebezpecnavosa
Jinak hlava slouží ? Ze soudruhů si raději vezmi učit se, učit se, učit se a potom pracovat !
dave19
To je celkem slušný je vidět že když se chce tak to jde, ale nedivím se že se zvedl jejich prodej ten novej design co mají Renaulty je celkem zajimavý jen tak dál.
Avatar - grifith
grifith
Už se těším nad komentářem Ády, kterému jeho Renaultovská intifáda nějak nevchází. Holt lidé jsou na hlavu padení a nedbají rad skutečných znalců. >😁

Je vidět, že Renaultu částečná modelová obměna prospěla a pokud se v dohledné době dočkáme i nových generací Twinga, Meganu, Laguny či Espacu, tak budou prodeje jenom narůstat. Jen tak dál 😉 :yes:
jossalito
Tobě připadá Áda jako Arab?
Avatar - grifith
grifith
Jako co mi Adolf připadá bych zde nerozváděl...
jossalito
Jako Arab? Já totiž nechápu, proč jsi použil, co jsi použil, můžeš mi to osvětlit?
Avatar - grifith
grifith
Musíš prvně zjistit význam daných slov, pak zapojit hlavu. Jako co mi který diskutér připadá může být ostatním popravdě jedno.
jossalito
Bohužel pro tebe, význam slov znám velmi dobře, proto se na to ptám.

Tahat sem náboženskou válku proti Židům, ti sem přijde jako v pořádku? 8-s
Stále mi to můžeš vysvětlit, jak to bylo myšleno.
Avatar - grifith
grifith
Podívej, fakt nemohu za tvé chabé znalosti. Že nejsi dobrý lingvista mi nevadí, je mi to jedno. Obhajovat své výrazy nemusím, obzvláště ne tobě.
jossalito
Takže tím jsi tedy přiznal, že nevíš, proč jsi to použil, asi si myslíš, že to slovo zní dost cool.

Ale reálný smysl slova ti ovšem nesporně uniká. :-! :no:
Avatar - grifith
grifith
Víš co, pro tebe to zkrátím : vlez mi na záda, polib mi sedínku a dej mi pokoj. Díky :-!
Chytrého jdi dělat jinam, zde ti to nejde.
jossalito
Hmm, to jsi charakter. Fakt jo. Asi taky trochu xenofob či antisemita, co? :-!
Nezapomeň na minus.
Avatar - grifith
grifith
Ať ti nepraskne cévka. Doporučuji zopakovat arabštinu, máš silné, opravdu obrovské nedostatky >😒]
jossalito
Opět si se předvedl. :-! :no😒br /> Doplň ty minuska, ať si pofoukáš dušičku.
Avatar - grifith
grifith
Ano, máš pravdu, ukázal jsi zde svůj omezený přehled. Od tebe žádné překvapení.
jossalito
Ze začátku jsem tě normálně požádal o vysvětlení, čeho se mi dostalo, každý vidí.

Obávám se, že tvá hlava nějak nepochopila, co použila a teď se to snažíš už jen zachránit svým hulvátstvím a urážkami bez jakéhokoliv vysvětlení.

Stále máš možnost to vysvětlit.
Avatar - grifith
grifith
A já ti znovu odpovím jako poprvé, neumíš-li si najít významy daného slova, není to problém můj. Že sis daný obrat převedl na jeden tebou známý význam je také tvůj boj. Proč bych ti měl já něco vysvětlovat, jsi tu nějaká autorita, abych se ti musel zpovídat? Pokud něco neznáš, zkus to jako moderní člověk. Použij Google.
jossalito
Význam je snad obecně známý, pro který se ono slovo používá. Psal jsem to výš.

A já se tě ptám, přijde ti normální, sem tahat ozbrojený konflikt s prvky antisemitismu? 8-s

Možná by bylo lepší, tu přiznat, že jsi to použil jen z důvodu, že to zní dost cool. U mladého ucha by se to dalo pochopit.
Avatar - grifith
grifith
Význam slova v arabštině je prakticky jen jeden. V jakém spojení se toto slovo začalo používat je zcela jinou kapitolou. Takže studuj.
Není třeba nic přiznávat, snad jen, že jsi zcela mimo mísu. 😉
jossalito
Ono slovo se používá prakticky a jen pro jedno. A to bys tedy měl vědět, pokud se tu pasuješ do role kovaného arabisty. :-!

Nicméně vidím, s "kým" mám tu "čest".
Avatar - grifith
grifith
Takže znova a pomalu, dané slovo má jen jeden význam. V jakém spojení je obecně chápano je věcí zcela jinou. Je to prakticky stejné, jako by jsi zde zatracoval použití slova válka.
jossalito
Slovo válka má v arabštině jiné znení. Arabisto. :-!
Avatar - grifith
grifith
To bylo přirovnání. Žádné překvapení, žes to nepochopil. 😉
jossalito
A ty jsi nepochopil to, že ono slovo má pro normálního Araba význam jen jeden. Tak se tady neprs, protože to zavání fakt už hloupostí. On totiž ten slovník, kterým zde tak šermuješ, nestačí číst, ale taky chápat. 8-s :no:
Avatar - grifith
grifith
Jak Arab používá (byť přeneseně) toto slovo není podstatné. Já ani ty Arabem nejsme a toto slovo má prakticky jen jeden překlad.
Označuješ za blbce druhé, přitom by stačilo se zamyslet sám nad sebou.
jossalito
Hele, upřímně ti napíšu.

Vím, že slova jako džihád, intifáda apod, jsou velmi moderní ve slovníku mladých lidí. Používají je často, aniž by se nad nimi i jejich významem zamysleli. Tys to udělal přesně podle tohoto vzorce. Teď se to sice snažíš nějak maskovat, ale i takovému "blbci", jak mne označuješ, toto došlo. :-!
Avatar - grifith
grifith
Tak na závěr - slovo intifáda se arabsky překládá jako povstání. Nic víc, nic míň. :-! Přeber si to jak uznáš.
jossalito
Tos našel v tom slovníku, ale nedočetl do konce řádku, co? :-!
Avatar - T613
T613
Infifáda je arabské slovo pro povstání.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To si sa zas mal čoho chytiť, ty chytrák. 8-s
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
ten má dost.... :yes:
Gilgit
:yes: :yes: :yes😒br />
zase jednou tady krásne blbne na kvadrát
jossalito
Vzhledem k tomu, že nejsi zdejší, asi ti uniklo, co se nedávno stalo na Palestinské ambasádě, že?
Avatar - pumpkin
pumpkin
Neuniklo, ale nevidím dôvod to sem ťahať. Zas si len hľadal cestu ako tu prudiť a Gilgit sa chytil.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
paradoxne dacia taha renault k plusu, kto by to povedal pred par rokmi, to je ako keby skoda tahala vw k plusu proste ( scifi ) dost pozoruhodny stav :yes:
Avatar - grifith
grifith
Je to tak, Dacie se stala černým koněm v souboji o méně movité zákazníky a Renaultu to jde k duhu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Chybí pořádná konkurence a doba jí přeje. Není divu.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To je tak keď niekto vie vyťažiť aj z krízy. 😄
patrikzx
Zaujímalo by ma čo bude robiť Dacia o takých 10 rokov proste keď pominie kríza (dúfam). Prišla ako lacná značka a ponúka si myslím dobré autá za slušné peniaze aj keď teda dávať 10000e za sandero pritom megane sa dá zohnať za 12000 (skladovka/ predvádzačka) ...
Avatar - moreczech
moreczech
Bravo !
Avatar - moreczech
moreczech
Výsledky prodejů za rok 2013 v EU ve zkratce:
- Celkové třetí místo v pořadí značek
- Již 16 let lídr s užitkovými vozy
- Č.1 v Indii z evropských značek, Č.2 v Rusku (č.1. je Renaultem vlastněná LADA)
- Nové CLIO (č.1 ve Francii, č.3 v Evropě, celkem 338 tisíc ks)
- CAPTUR lídrem ve své třídě (přes 94 tisíc ks)
- TOP 1 prodejní model: DUSTER 377 tisíc (celý svět)
Celkový počet prodaných modelů (PC+LUV, celosvětově): 2 628 208 ks (+3%/2012)
Renault: 2 131 494 (+0,4😖
Dacia: 429 540 (+19,3😖
RSM: 67 174 (+2,3😖
50,5% produkce směřuje mimo Evropu. (+0,4😖
Avatar - BruceWayne
BruceWayne
Myslím si, že máte "naprostou" pravdu oba, Áda nepatří mezi nejbystřejší a je mu jedno co znamená intifáda - arabsky otřes nebo také probuzení, nebo i přímo povstání 😉 Ten člověk jezdí v autě, který je slátaninou japonsko- evropskýho myšlení >😁 Myslím si, že je narozený ve znamení blíženec či váha, oboje je docela blbý ... :no:
Gilgit
Co se týce Ády, más pravdu.

Co se týce významu slova intifáda má pravdu grifith a ne jossalito.
jossalito
Ty jsi především dokázal, že tvůj postoj ke xenofobii, kterým se zde tak zašťiťuješ, je pouze tvá pokrytecká póza, za kterou se schováváš, a kterou se zde tak často oháníš. 😉
Gilgit
Nevím, co tady plácás. Ty za to vís, co si o tobe od nedávna myslím a proc.

Ale treba mi vysvetlís, co si mám pod tvými zmatenými výrazy jako "postoj ke xenofobii" a "pokrytecká póza" predstavit. Muj posotj k temto vecem se nijak nemení.

Nezávisle na tom ale má ve výkladu slova intifáda pravdu grifith. Pokud jiz se kvuli tomu dívás na Wikipedii, tak zkus anglickou verzi. Pokud clovek hledá informace na nejaké téma, které nesouvisí s nasím regionem, potom není vzdy nejlepsí spoléhat jen na ceské zdroje. Takze si precti na anglickojazycné verzi Wikipedie jaké významy má slovo intifáda a potom se omluv grifithovi.
jossalito
Gilgite, inteligentní člověk je schopen pomocí nepřímých dotazů a zjištění, docílit kýženého výsledku.
Ty svoji obranu Korejců nemyslíš vážně. O xenofobii jsi několikrát psal, že ji nemůžeš vystát, ale tady ti očividně nevadí. Takže je to pouze tvůj vypočítavý postoj, který není založen na tvém osobním morálním přesvědčení, ale tvém pokrytectví.

To co psal ulhaný hlupák grifith, je pouze ukázka toho, že je mladý ucho, který nezná, neví a netuší, o co ve slově intifáda jde. Následným švejkováním jen potvrdil, že se mu zdál výraz dostatečně cool, proto jej použil, aniž by mu docházel skutečný význam slova.

Ty se ho teď jen snažíš bránit, protože mne nesnášíš, stejně jako pár dalších individuí zde. Není to založeno na rozumu, ale na nenávisti. Je to přízemní, ubohé, ale chlapci, to jste vy. Vaše nitro, váš charakter. I když ty se zde pasuješ do role nestranného všehomíra, je to jen zástěrka, která nemá reálnou oporu. Je mi tě líto.
Gilgit
Inteligentní mozná, ty rozhodne ne, protoze se te toto oznacení netýká. Grifith psal pravdu, ulhaný hlupák jsi ty, a jak poslední odstavec ukazuje tak jeste blázen.

Ale jedno je na tobe kouzelné, ty sedmilhári, a sice to, jak se vzdycky sám odstrelís.

Dávám sem vetsí text z Wikipedie, je to nezvyklé, ale dobrá moznost ukázat jak lzes.

Intifada ('F*A'6) intif
ah) is an Arabic word which literally means "shaking off", though it is popularly translated into English as "uprising", "resistance", or "rebellion". Intif
at ("uprising of"), not to be confused with the Arabic plural intif
t ('F*A'6'😉. It is often used as a term for popular resistance to oppression.

Intifada may refer to these historical events😒br />
March Intifada, a leftist uprising against the British colonial presence in Bahrain in March 1965
Zemla Intifada, against Spanish colonial rule in then Spanish Sahara, in June 1970
First Palestinian Intifada, a Palestinian uprising against Israeli occupation lasting from December 1987 to 1993
1990s uprising in Bahrain, an uprising demanding a return to democratic rule, also known as the 1990s Intifada
1991 uprisings in Iraq against Saddam Hussein
First Sahrawi Intifada - protests in Moroccan Southern Provinces by Sahrawi acitvists (Western Sahara)
Second Palestinian Intifada, a period of intensified Israeli–Palestinian violence, which began in late September 2000 and ended around 2005
Cedar Revolution or "Intifada of Independence", the events in Lebanon after Rafiq Hariri's 2005 assassination
2005 civil unrest in France, also named the "2005 French Intifada"
Independence Intifada or Second Sahrawi Intifada, demonstrations and riots in Southern Morocco and Western Sahara beginning in May 2005
Arab Spring, a revolutionary wave which began on 18 December 2010 in Tunisia
jossalito
Co jsi tím chtěl dokázat? Že opravdu netušíš, o co jde? S tou Wikipedií se ti to podařilo potvrdit. 😉

Aspoň si to přečti a jestli tam nevidíš známky antisemitismu, tak si opravdu nemáme co říct. 😉
Gilgit
Chtel jsem tím dokázat, ze slovo intifáda zdaleka neznamená jen "náboženskou válku proti Židům". Pokud umís anglicky, tak si muzes vsimnout, ze mezi historickými událostmi, v souvislosti se kterými se slovo intifáda pouzívá, zdaleka nejsou jen události svázané se Židy. Takze je to presne tak, jak to psal grifith.

Dokázal jsem tím zcela objektivne, ze lzes, a ze jsi v této diskusi dnes jednoho cloveka systematicky opakovane urázel a obvinoval ze lzi, ackoliv pravda byla na jeho strane.

Takze zustává ti jediná vec, a to omluvit se grifithovi.
jossalito
Já zde celou dobu poukazuji na to, jak je slovo v arabském světě chápáno. Můžete se zaklínat čím chcete, linkovat nějaké slovníkové poučky a vytržené věty, nic na tom ale nezměníte.

Tvá přízemní nenávist vůči mě, je natolik veliká, že nedokážeš uznat, že bych mohl mít, byť jen sebemenší pravdu. Takže stejně jako jiné individua, můžeš jen držet diskzní fazónu a doufat, že tvůj postoj, kterým se zde tak často oháníš, ti bude ještě někdo věřit.

Sám dobře víš, jak to je. A já to vím taky. Cokoliv napíšeš, na tom již nic nezmění. Usvědčil si se sám...
Gilgit
Nenávist vuci jednomu uprdenému jelítku? Pro mne jsi odpad, a ty vís proc, ale jinak mne nijak zvlást nezajímás.

Vím, ze se opakuji, ale jeste jednou😒br />
Dnes jsi v této diskusi jednoho cloveka systematicky opakovane urázel a obvinoval ze lzi, ackoliv pravda byla na jeho strane.

Takze zustává ti jediná vec, a to omluvit se grifithovi
jossalito
Vš mělo svůj účel, vše bylo potvrzeno. Zase tak chytrý nejsi, jak si o sobě myslíš. Podceňujete ostatní a na to jste teď oba dojeli. 😉
Gilgit
My jsme na nic nedojeli, ale ty jsi se krásne odstrelil.

Omluv se grifithovi a bude ti prominuto.
jossalito
Nabídnutý ústupek? Proč, když jsi tak pevný v kramflecích? Nebo že by jsi nebyl tak jistý? Váhal? 😉
Gilgit
Zádný ústupek, zádné váhání, není duvod.

Opakuji se po nekolikáté: omluv se grifithovi.

Kdyz to udelás, bude ti prominuto. Ne zapomenuto, ale prominuto.
jossalito
Ty sám nevíš, co zde píšeš. Nevidíš, jak s tebou dokáži manipulovat? Odpovídáš přesně na co chci. A schválně tě na to upozorňuji, aby sis toho všimnul.
V dalším příspěvku máš šanci, to napravit. Napsat něco nového, svého, neopakovat se, netrvat na nesmyslném. Protože tohle, tohle ti já už dávno nevěřím. 😉
Gilgit
Ach, ty veliký manipulátore... S tebou to fakt dost mlátí. Co si o mne myslís, co mi verís, na tom nijak nezálezí.

Já jsem tady napsal to co bylo treba napsat. Není co dodat.
jossalito
Opravdu toho nemáš víc na duši?
Vždy se dokážeš, tak hodně rozepsat a teď, teď budeš takto verbálně skromný? Už ani netrváš na té omluvě? Proč ne? Už si za ní nestojíš? Psal jsi to už čtyřikrát a teď nic? Nebo že by ses nechtěl opakovat?
Avatar - grifith
grifith
Z diskuze je naprosto jasné, že s některými individui, co mají v hlavě pouze nakáleno a myslí si, že sežrali moudrost světa, nemá cenu vést diskuzi. Nechme jej při tom, on je zde ochránce ukřívděných a jen on ví, jak se co správně má 😉
jossalito
Jen tak mi mochodem. Inteligentní člověk pozná, s kým má tu čest. Áda je sice zapšklý, ale rozhodně to není žádnej moula. Jeho písemný projev je na mnohem vyšší úrovni, než mnohých jeho kritiků. Rozhled, který má, ať již s ním souhlasím nebo ne, je velmi dobrý. Což si mnozí nedovedou přispustit. Mi je to vcelku jedno, ale jen proto, že s ním nesouhlasím v žabomyší válce, nebudu z něho dělat ***a. Protože se reálně akorát vše obráti proti mě. 😉
Gilgit
Vrána k vráne sedá.
jossalito
Raději budu sedět na větvi s Ádou, než s pokrytecem, jako jsi ty. :-!
Gilgit
Doufám ze je Áda košer.
jossalito
Ukázal ses v plné své kráse. Xenofobní antisemito. :-!
Gilgit
Zdá se, ze xenofobní jsi spís ty. Nemám ten pocit, ze vuci Arabum a speciálne Palestincum chovás jakékoliv sympatie.

Hllavní ovsem je, ze jsi lhár.
jossalito
Ano, klidně mne tak nazvi, diskuzně mi to od člověka, jako jsi ty, vůbec nevadí. Pravda je totiž někde jinde, než by sis přál a než se tu snažíš všemožně zamaskovat. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
jaký údajně jsem. Ale všechno je to jen stavba na písku. >😁

Veřejně deklarovaný vaginální znak mnohým lidem zatemňuje mozek. Vzhledem k jejich věku je to ovšem do značné míry omlouvá.

Už se holíš, Grifithe? >😁 >😁 >😁

BTW: nejsem Adolf. Nick Ada znamená něco jiného. :-!
vrkuboy
Jestli ti znak Renaultu připomíná ženské přirození, pak jsi žádné ženské přirození nikdy neviděl. 😄 Tím se ti nijak nechci smát. Naopak obdivuji tvoji výdrž a tvoje oddání se celibátu plně respektuji. :yes:
Gilgit
:yes: :yes: :yes😒br />
Videl to treba nekde schematicky namalovaný.
Gilgit
Adolfe, to chce klid.

Jaký jsi, to se lidicky nejlíp dozvídají z tvých fanatických príspevku. o ale kdyz uz to chces vedet: Tvuj príznivec jelito jossalito píse, ze jsi "zapšklý". To je jiste cást diagnózy. Já bych rekl, ze jsi tezký psychopat, ale nejsem odborník.
Avatar - grifith
grifith
Adolfe, je mi jasné, že ti znak Renaultu připomíná něco nepatřičného. Já ti rozumím, už jsem ti psal mnohokrát, že jsme ve svobodné republice a proto i tato diskuze je volná pro všechny, samozřejmě i bez rozdílu orientace.
Jestli jsi nebo nejsi Adolf je tvá věc 😉 :-!