Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane 1,4 TCe a 2,0 dCi: Nové motory přichází na český trh

Nový přeplňovaný motor 1,4 TCe stojí v novém Méganu s výbavou Expression 384.900,- Kč, to je stejně, kolik Renault žádá za nejslabší turbodiesel 1,5 dCi. Vrcholná vznětová motorizace 2,0 dCi začíná ve výbavě Dynamique na ceně 519.900,- Kč.
Zpět na článek
13. 5. 2009 08:52
13. 5. 2009 09:55
13. 5. 2009 11:51
13. 5. 2009 14:25
13. 5. 2009 12:58
13. 5. 2009 08:11
OT: Astra je krasna!
[odkaz]

Dockali jsme se na kompletni fotky exterieru, behem dopoledne bude urcite i na auto.cz, proto pripojim komentar az pod oficialni clanek
Rozbalit vlákno
19
Avatar - T613
13. 5. 2009 08:31
Re: OT: Astra je krasna!
krása :yes:
13. 5. 2009 08:36
Re: OT: Astra je krasna!
Je fakt povedena, uvidime jak se rychle okouka, ale designove nejcistsi hatch nizsi stredni je na trhu!
Avatar - marek.g
13. 5. 2009 08:37
Re: OT: Astra je krasna!
kladivo na G,Gé Gé jako Golf,Guru? :-!
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 08:41
Re: OT: Astra je krasna!
tenhle Rendlík zašlape slavného Guru GTI i R32 do země... U toho Fordu si tím zdaleka tak jistý nejsem. Tam bude souboj o poznání vyrovnanější... :-| No jsem zvědav na tenhle souboj...
13. 5. 2009 08:53
Re: OT: Astra je krasna!
Rendlik? Sorry, tohle bylo OT :-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:07
Re: OT: Astra je krasna!
Tak tedy Astra?? A já naiva žil v domnění že jde o nového Mégana. No mea culpa a hloupá nepozornost - sypu si popel na hlavu. Tady bych byl v hodnocení budoucího mnohem opatrnější. Řídil jsi současnou Astru OPC?? Já sice to štěstí neměl, ale známý se k tomu dostal a zrovna nejlepší pocity z toho auta neměl. Přemotorovaná potvora, kde řízení, podvozek, řazení ani jízdní vlastnosti nestíhaly relativně hodně nadupanému motoru. Tady by měl Guru GTI i přes výkonový handicap navrch (a nejen Guru ale i León Cupra, Civic Type-R, Ford Focus STI a určitě Mégane RS26...)
P.S. stejně bych vás s těmahle plečkama na severní smyčce se stodvaciáškem vyprovodil jako školáčata... >:-[]
13. 5. 2009 09:14
Re: OT: Astra je krasna!
S hothatchi moc zkusenosti nemam, pred 3-mi lety jsem behem servisu dostal pujcene GTI, ale nemel jsem krome dalnice cas se vubec projet, takze muzu soudit jen z pocitu s TT TFSI DSG, ktere se mi moc libilo. ;-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:21
Re: OT: Astra je krasna!
Já měl kdysi možnost srovnat Golfa GTI, R32 i Ford Focus STI... a byla to paráda. Pořadí asi takové:
1. Foky STI
2. Golfík GTI (s minimálním odstupem)
.
.
.
3. Golfáč R32 (přemotorovaný, těžký na předek)
13. 5. 2009 09:39
Re: OT: Astra je krasna!
Zapomnel jsem na jizdu v BMW 130i (skvely) a 135i coupe (superuzasny). A tam podle me vsechny vyse popsane vozy mohou jen s uctivosti koukat a zavidet ;-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:43
Re: OT: Astra je krasna!
tak malý báwa jsem si nikdy neodřídil... to je fakt.
13. 5. 2009 09:49
Re: OT: Astra je krasna!
Drive trener z Mnichova dokazal za sebou jedouci kolonu udrzet zpusobne celych 5 minut, pak nas vsechny honil vysilackou...no, ale pomoz si >:D
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 10:25
Re: OT: Astra je krasna!
nicméně na nový Mégane RS jsem skutečně zvědav. Spolu s Roccem se asi v mainstreemu stane jedním z mála konkurentů tolik vychvalovaného Focusu RS...
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 10:18
Re: OT: Astra je krasna!
Jezdil jsem před týdnem znova 135i s performance paketem a je to skorodokonalé, prostě nechápu, proč tam nechtějí strčit v serii ten samosvor. 135i s performance + Quaife dodatečně a ostatní si můžou jít dát kafe, protože tohle auto atakuje (vyjma řízení) caymana a přitom se s tím dá naprosto normálně cestovat. Je to lepší auto než M3. :yes:
13. 5. 2009 10:24
Re: OT: Astra je krasna!
Presne tak jsem to citil, lehke, hrave auto...dovolis si s nim vic nez s M3. Novym V8 jsem nejel, jen predposledni R6. Ale 135i to vlastnostmi prebilo! :-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 13:15
Re: OT: Astra je krasna!
Jasně, ona totiž ta glorifikace M3 E46 je tak trochu klišé, zvlášť se mi líbí jak všichni brečí nad ztrátou citu v řízení u nových BMW, a jak byla E46 v tomhle skvělá zvlášť M3, to je fakt síla, vždyť s citem v řízení M3 E46 je to právě tak, že ho tam moc není. Možná přebije soudobé audi, ale nová M3 má řízení lepší, i když to také není žádný "informátor". M3 E46 je hravé auto hlavně v tom smyslu, že pokud se trochu snaží, dokáže ho někde na parkovišti utrhnout kdejakej jouda, ale faktem zůstává, že nová M3 je v každém ohledu lepší vyjma mírně většího sklonu k nedotáčivosti. A 135i je přebije obě, já jsem E30 kupé měl, bohužel M3 E30 jsem nikdy nejel, ale BMW testmani svorně tvrdí, že jestli se jí charakterem něco nejvíce podobá, pak je to právě 135i s performance paketem.
Avatar - marek.g
13. 5. 2009 10:21
Re: OT: Astra je krasna!
Pierro je dneska taky tak nějak OT >:-[] ;-)
13. 5. 2009 08:41
Re: OT: Astra je krasna!
Vypada vskutku dobre.
13. 5. 2009 08:54
Re: OT: Astra je krasna!
[odkaz]
13. 5. 2009 08:59
Re: OT: Astra je krasna!
Styl karoserie neni nepodobny Megane, nebo Bravu. Vzhledove velice vydareny vuz. :yes:
13. 5. 2009 08:17
OT: Rocco jde po krku Focusu RS
K tomu dopomuze prepracovany podvozek a motor o vykonu 270, nebo 300koni? Kdo pomuze s prekladem? ;-) Fotky viz nize...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
36
13. 5. 2009 08:40
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
jde pouze o spy fotky mozne nove verze Scirocca. Clanek je ve stylu "jedna pani povidala". Snad by tato verze mela jit do vyroby. Jde o odpoved Volkswagena na Focus RS. Motor ma mit vykon 270k, ale proslycha se i o verzi s 300k. Nedavno Volkswagen neco takoveho testoval na Nürburgringu.
13. 5. 2009 08:47
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
VW ma silu a motor vrhnout tuhle R modifikaci na trh, o to bych se nebal :-)
13. 5. 2009 08:56
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI.
13. 5. 2009 08:57
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
GTI ma 211 koni a zustane tradicnim hothatchem, Rocco bude ultimativnejsim vozem. Alespon tak bych to udelal ja ;-)
13. 5. 2009 09:03
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
GTI bylo do teto doby jedinym hothathcem znacky Volkswagen. Takze pokud nekdo chtel VW hothatch, musel si koupit GTI. Dnes ma zakaznik vyber. Tak jsem to myslel.
Ruku na srdce, Scirocco je vzhledove (v exterieru) znace vydarenejsi nez Golf GTI. Znacna cast tech, kteri si predloni koupili GTI by si dnes radeji koupili Scirocco.
13. 5. 2009 09:16
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
To mas pravdu, presto F/L Golf GTI vypada na obrazcich velmi presvedcive. Je otazka, co si od toho kdo slibuje. Pro nezasvecene je udela obycejny Golf a jsou vsichni prekvapeni. Od Rocca se vykony uz kvuli vzhledu musi ocekavat. ;-)
13. 5. 2009 09:29
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Golf je dobrym vozem a GTI jednim z nejlepsich hothatchu. Scirocco mu ale bude konkurovat.
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:18
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
mě to nepřekvapí, jestli VW postaví Rocco s výkonem blížícím se Focusu RS. Je jen otázka jak krom výkonu a dejme tomu DéeSGéčka zvládnou ostatní. Podvozkově si myslím, má Ford v této minikategorii určitě napřed. Ostatně Rocco by se stalo vlastně jediným konkurentem... :-|
13. 5. 2009 09:27
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
V clanku zadne detaily nebyly. Jde o prvni informace, famy.
Takovy vykon, hlavne tocivy moment DSG nezvladne. Myslim, ze prave Ford bud vyviji, nebo uz ma dvojspojkovou prevodovku urcenou pro vysoke vykony.
13. 5. 2009 09:28
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Kdyz ma Audi S-Tronic pro 3,0TDI s kroutakem 500Nm, pak musi zvladnout i tohle. ;-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:31
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
taky si myslím... :-)
13. 5. 2009 09:33
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Btw.: mam za sebou tichou svolavacku...prehrani softwareu RJ. Ale pry to svolavacka vlastne neni :-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:33
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
neke.... >:D
13. 5. 2009 09:52
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
JJ, bylo to vtipny :-)
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 10:26
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
jak to dopadlo??
13. 5. 2009 10:28
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Ja to zjistil az dnes, me to prehrali v ramci garancky a nic nerekli, dnes je tam kolega ;-)
13. 5. 2009 09:43
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
nedavno jsem cetl clanek, ze DSG prilis vysoke vykony nezvlada. Vic jsem se o to nezajimal. Mozna se od te doby neco zmenilo.
13. 5. 2009 09:51
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Hodne, dvojspojka je dnes k mani u vetsiny modelu, jen u motoru 2,0tdi a 2,7tdi davaji stale Multitronic, ktery je sice hladky, ale na manual a potrebu razantniho zrychleni nevhodny. Audi sice udava temer shodne jizdni vykony s manualem, ale to je hola lez.
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 09:52
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
S tronic, tj. DSG pro podél uložené motory v Audi zvládá v serii (S4) 333 koní a 440 Nm, u dýzlů 3,0tdi jsou krouťáky přes 500 Nm a s tronic funguje bez problémů. DSG pro VW s motory napříč je zatím v serii nejvíc v R36 s 300 koňmi a 350 Nm, což stačí, protože to třistakoňové scirocco ani takový krouťák mít nebude. Je hotova i nová varianta pro nové dýzly se 450 Nm, pro dvakrát přeplňovaný čtyřválec, který bude mít 155 kW. Převodovka tu není problém.
13. 5. 2009 09:57
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Prevodovka DSG problem neni, je to prednost a dost dobre nechapu, proc ji ostatni vyrobci nekoupi, VW ma naskok nekolika let. Ford pouzil svuj Powershift jen u Focuse, jestli se nemylim, BMW zatim jen do top modelu trojkove rady...
13. 5. 2009 09:58
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
mas link na dane informece?
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 10:11
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
>:D Jaký link? Mluvím o seriových autech, která jezdí, web audi snad umíš najít sám, podívej se na výkony a převodovky Q5 nebo S4. Pokud jde o to VW pochybuju, že nějaký link k tomu je, tahle informace není z netu. Pro tebe nepochopitelné, že? ;-)
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 09:43
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
A tak to taky bude, mariánkovo blábolení o hřebíkách je poplatné jeho rozhledu. HH zaznamenaly v posledních generacích docela rozmach a tak výrobci diverzifikují i v rámci této poměrně úzké kategorie, viz. Renault od sportu přes RS k R26 a R26R, Opel od GTC k OPC a Ford od ST k RS. Copak focus RS znamená kanibalizaci s focusem ST? Nonsens, na trhu ta auta stojí jinde, jak zaměřením cílové skupiny zákazníka, tak cenou, tak výkony a schopnostmi. Scirocco story bude podobná, GTI zůstane GTI, Sciroccem chce VW předvést ostřejší variantu právě k poměřování s RS variantami jak Renaultu tak Fordu. Pokud vím, chtějí využít zkušeností z nastavení podvozku okruhového Scirocca GT24, které ve čtyřiadvacetihodinovce na NS zle zatápělo Porschím. Bude to zajímavý počin, jsem zvědav jak si s těmi 300 koňmi na předku VW poradí. ;-)
13. 5. 2009 09:54
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Uvidime, jestli hosi ve vyvoji pouziji zkradku LSD jinak, nez jsou mozna zvykli :-)
13. 5. 2009 09:54
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Dinare, to je zase zmatek. Ty by ses do kritizovani jinych radsi ani poustet nemel. Mezi hothatchem a ryze sportovnim nacinim je velky rozdil. Vzajemne si nekonkuruji.
Nikde jeste neni napsane, ze Volkswagen bude radu R vyrabet. Jsou to zatim jen famy. Jestli umis svedsky, precti si Webpajuv clanek. hodne stesti s prekladatelem.
Hlavne si nejdriv trosku rozsir rozhled, abys zase nenapsal podobne blaboly jako pises vetsinou.
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 09:59
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
mariánku, klid. Přes švédštinu je tu expert stará Blažková. A pokud bys náhodou nechápal její pedagogické metody, jsou stále k dispozici ty mokrý hadry... >:-[]
13. 5. 2009 10:01
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Me pedagogicke metody nezajimaji. Ale placani stylu "paty pres devaty" ve stylu pedagogickem je k smichu.
Avatar - Pierro
13. 5. 2009 10:27
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
sakra ty dnes seš nějak zahořklej... ;-)
13. 5. 2009 11:16
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Nejsem. Dinar pise stylem 2+2=4 ale nevi kolik je 1+3.
Rad se poucim, ale od toho, kdo opravdu vi a zna.
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 12:27
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Pokud řešíš, kolik je 1+3 tak stačí se zeptat třeba tatínka, on už bude vědět a znát. ;-)
13. 5. 2009 16:51
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
To bohuzel jiz nemuzu. Skus se dat na zahradnictvi, automobilismus ti moc nejde.
13. 5. 2009 18:38
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Líbí se mi, jak samozvaný ichtil automobilovýho průmyslu, s kterym vytře podlahu i "pětsetsedmička", hodnotí Dinara. Pokud vím, tak jedinou zkušenost, co jsi zde přednesl je, že CLS350 nezatáčí a u Audi nedošáhneš na ovládání klima, což z tátova klína je u tebe pochopitelný.

Předveď nejdřív něco o autech, než budeš někoho hodnotit a ne jen těch pár pubescentních frází o indulóně.
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 10:06
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
>:D Píšeš, že Scirocco R, které označuješ za HH bude brát zákazníky golfu GTI, který je také HH. Já říkám, že je to nesmysl, stejně jako focus RS nebere zákazníky focusu ST byť jsou to oba hothatche. Prostě jsi zablábolil, nic neobvyklého.

Ale klidně si poplač, že neumíš švédsky, já ten časopis číst nepotřebuju, protože mám informace od zdroje, takže věz, že ostré Scirocco bude, resp. už jezdí a ukážou ho na jaře v Ženevě. Zaměřením, jak výkonem, tak jízdními vlastnomi, bude postaveno proti focusu RS, což není "ryze sportovní náčiní" ale stále HH byť v nejostřejší variantě. Raději nasedni na soba a jeď do školy. ;-)
13. 5. 2009 11:15
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Nauc se cist Dinare. Nikde jsem nepsal, ze Scorocco R je hothatch. Scirocco R se ani nevyrabi a mozna ani nebude.
Tyto pisalky, kteri si domysli vic, nez jejich kapacita stiha mam opravdu "rad".
Avatar - Dinar
13. 5. 2009 12:23
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
webpaja: "VW ma silu a motor vrhnout tuhle R modifikaci na trh, o to bych se nebal"

Marianek: "Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI."

Horší jsou pisálci, kteří si ani nepamatují co napsali. I když oni si to nepamatují raději, že. :-) ;-)
13. 5. 2009 16:50
Re: OT: Rocco jde po krku Focusu RS
Tak ted jsi k smichu uz i sam sobe. Kde se tam pise, ze Scirocco R je hothatch? Radsi utikej k tomu tvemu "zdroji". Nebo se radsi uc jazyky, pomuze ti to.
S tim tvym nesmyslem sis myslel, ze budes poucovat, ale zatim jsi za saska. Ostatne jako vzdy. :yes:
Avatar - igor77
13. 5. 2009 08:52
bravo megane
130 koni v tomhle rendliku za cenu lehce pres nejtrapnejsi motorizaci vw golf 1.4 ?! - pojdme na nej stat frontu !! bravo megane :yes:
Rozbalit vlákno
7
13. 5. 2009 09:55
Re: bravo megane
otázka stojí: dokáže tenhle nový turbomotor plynule zrychlovat na 5.kvalt z 60 na 190km/h podobně jako ta údajně "nejtrapnější" motorizace? >:-[]
13. 5. 2009 10:02
Re: bravo megane
1,4 80HP na 190? Kuko!!! Ty vtipalku! >:D
13. 5. 2009 11:51
Re: bravo megane
chceš tvrdit, že nejlepší základní jednaštyrka, odladěná a vyladěná generacemi kvalitních driverů, nejoblíbenejší motorizace několika generací kultovních etalonů to nedokáže?

tohle není názor, tohle je zoufalství

:-! >:D >:-[]
13. 5. 2009 13:52
Re: bravo megane
Promin, vzal jsem to seriozne! :-)
13. 5. 2009 14:25
Re: bravo megane
taky promiň, trošku jsem tě ještě natahoval ;-)
Avatar - igor77
13. 5. 2009 12:22
Re: bravo megane
a odpoved zni: klidne i na sestku a s prstem v nose ;-)
apropos, otazka spis stoji: bude budouci vw polo drazsi nez megane..?
13. 5. 2009 12:58
Re: bravo megane
tak snad dražší než Megane nebude, minimálně v základu. Naštěstí jsou snad za námi časy speciálních východoevropských sociálních edicí s cenou už od...., takže už i základní subkompakty jsou slušně vybavené. Krom toho, šrotovné nešrotovné, krize ještě zdaleka neskončila, takže s cenou Pola nebudou moci dělat žádné levárny.
:-!

Tyhle nový motory jsou fajn, taky bylo na čase! Konkurence už maloobjemové turbobenzíny nějaký pátek nabízí, parádní dvoulitrová nafta tam měla být taky možná hned od začátku. Já osobně jsem mám slabost pro kombíky, takže Grandtour je velice očekávaný :yes:
Avatar - Emel
13. 5. 2009 15:30
Příplatek za naftu
Uff, to je nářez... příplatek za 2.0dCi oproti 1.4TCe je 100.000!!! Rozumíš, ve stejné výbavě, ve stejném autě, ještě k tomu v levném Meganu. Nic proti 2.0dCi, je to skvělý motor, ale tohle soudruzi v Renaultu přehnali.
Rozbalit vlákno
5
13. 5. 2009 16:21
Re: Příplatek za naftu
ano ano, taky jsem se dnes hrál s konfigurátorem a taky mi to šlehlo do očka ;-\

ten skok je prostě obrovský, dát tam 50tis rozdíl, fajn, ale rovnou kilo? A to ještě ani není nějaká superextraekotrvalýrůstzachraňmeplanetu verze za kterou by se šli potrhat všichni eko...
Avatar - Emel
13. 5. 2009 16:41
Re: Příplatek za naftu
Na procenta je to někde skoro 25%... a to 1.4TCe není žádné HTP. Dost velký rozdíl tam je i proti 1,9dCi...
13. 5. 2009 17:03
Re: Příplatek za naftu
2.0dCi byl i v předešlé generaci drahý, ale byla to novinka, špičková, takže se to dalo pochopit. Teď ale bude plnit funkci silnějšího dieslu, který možná v prodejích u Meganu bude mít jenom pár procent, ale s touto cenovou politikou vygumujou i těch pár procent....Jakoby ani nechtěli aby si to lidi kupovali ;-\

Snad se soudruzi za pár měsíců proberou a v tichosti updatují cenník >:-[]
13. 5. 2009 18:39
Re: Příplatek za naftu
To je jen na měsíc, pak bude klasicky o půlku levnější >:D >:-[]
14. 5. 2009 09:31
Re: Příplatek za naftu
nevím nevím, oni už teď od začátku nasazují akciové ceny, nezdržují se cenníkovými cenami >:-[]
13. 5. 2009 19:24
Tak nevím,ale z ceníku
od škody o2 l+k nafta,jsem vyčetl,že stojí od 650tis. nahoru.Zase tedy propastný cenový rozdíl německý značky od francouzký.Jo reklama dělá divy a zájemce neodradí velice průserový motor tdi pd. >:D Pokud počítám,tak rozdíl je víc,než 100tis.kč. 8-s
Rozbalit vlákno
1
14. 5. 2009 09:28
Re: Tak nevím,ale z ceníku
tak cenníky musíš brát hodně s rezervou. Renault má taky v cenníku cenu o 100tis vyšší. Akorát k ní dává nonstop slevu 100tis >:-[]
U Škodovky (nebo i jiných značek) pak je to spíš o tom, co jsi schopen si vyjednat.

Problém je jedině v tom, že všechny pojistky a pod. se počítají z ceny bez slevy ;-\