Ekonomika
K tomu dopomuze prepracovany podvozek a motor o vykonu 270, nebo 300koni? Kdo pomuze s prekladem? 😉 Fotky viz nize...
[odkaz]
[odkaz]
jde pouze o spy fotky mozne nove verze Scirocca. Clanek je ve stylu "jedna pani povidala". Snad by tato verze mela jit do vyroby. Jde o odpoved Volkswagena na Focus RS. Motor ma mit vykon 270k, ale proslycha se i o verzi s 300k. Nedavno Volkswagen neco takoveho testoval na Nürburgringu.
VW ma silu a motor vrhnout tuhle R modifikaci na trh, o to bych se nebal 😄
Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI.
GTI ma 211 koni a zustane tradicnim hothatchem, Rocco bude ultimativnejsim vozem. Alespon tak bych to udelal ja 😉
GTI bylo do teto doby jedinym hothathcem znacky Volkswagen. Takze pokud nekdo chtel VW hothatch, musel si koupit GTI. Dnes ma zakaznik vyber. Tak jsem to myslel.
Ruku na srdce, Scirocco je vzhledove (v exterieru) znace vydarenejsi nez Golf GTI. Znacna cast tech, kteri si predloni koupili GTI by si dnes radeji koupili Scirocco.
Ruku na srdce, Scirocco je vzhledove (v exterieru) znace vydarenejsi nez Golf GTI. Znacna cast tech, kteri si predloni koupili GTI by si dnes radeji koupili Scirocco.
To mas pravdu, presto F/L Golf GTI vypada na obrazcich velmi presvedcive. Je otazka, co si od toho kdo slibuje. Pro nezasvecene je udela obycejny Golf a jsou vsichni prekvapeni. Od Rocca se vykony uz kvuli vzhledu musi ocekavat. 😉
mě to nepřekvapí, jestli VW postaví Rocco s výkonem blížícím se Focusu RS. Je jen otázka jak krom výkonu a dejme tomu DéeSGéčka zvládnou ostatní. Podvozkově si myslím, má Ford v této minikategorii určitě napřed. Ostatně Rocco by se stalo vlastně jediným konkurentem... 😐
V clanku zadne detaily nebyly. Jde o prvni informace, famy.
Takovy vykon, hlavne tocivy moment DSG nezvladne. Myslim, ze prave Ford bud vyviji, nebo uz ma dvojspojkovou prevodovku urcenou pro vysoke vykony.
Takovy vykon, hlavne tocivy moment DSG nezvladne. Myslim, ze prave Ford bud vyviji, nebo uz ma dvojspojkovou prevodovku urcenou pro vysoke vykony.
Kdyz ma Audi S-Tronic pro 3,0TDI s kroutakem 500Nm, pak musi zvladnout i tohle. 😉
taky si myslím... 😄
nedavno jsem cetl clanek, ze DSG prilis vysoke vykony nezvlada. Vic jsem se o to nezajimal. Mozna se od te doby neco zmenilo.
Hodne, dvojspojka je dnes k mani u vetsiny modelu, jen u motoru 2,0tdi a 2,7tdi davaji stale Multitronic, ktery je sice hladky, ale na manual a potrebu razantniho zrychleni nevhodny. Audi sice udava temer shodne jizdni vykony s manualem, ale to je hola lez.
S tronic, tj. DSG pro podél uložené motory v Audi zvládá v serii (S4) 333 koní a 440 Nm, u dýzlů 3,0tdi jsou krouťáky přes 500 Nm a s tronic funguje bez problémů. DSG pro VW s motory napříč je zatím v serii nejvíc v R36 s 300 koňmi a 350 Nm, což stačí, protože to třistakoňové scirocco ani takový krouťák mít nebude. Je hotova i nová varianta pro nové dýzly se 450 Nm, pro dvakrát přeplňovaný čtyřválec, který bude mít 155 kW. Převodovka tu není problém.
Prevodovka DSG problem neni, je to prednost a dost dobre nechapu, proc ji ostatni vyrobci nekoupi, VW ma naskok nekolika let. Ford pouzil svuj Powershift jen u Focuse, jestli se nemylim, BMW zatim jen do top modelu trojkove rady...
A tak to taky bude, mariánkovo blábolení o hřebíkách je poplatné jeho rozhledu. HH zaznamenaly v posledních generacích docela rozmach a tak výrobci diverzifikují i v rámci této poměrně úzké kategorie, viz. Renault od sportu přes RS k R26 a R26R, Opel od GTC k OPC a Ford od ST k RS. Copak focus RS znamená kanibalizaci s focusem ST? Nonsens, na trhu ta auta stojí jinde, jak zaměřením cílové skupiny zákazníka, tak cenou, tak výkony a schopnostmi. Scirocco story bude podobná, GTI zůstane GTI, Sciroccem chce VW předvést ostřejší variantu právě k poměřování s RS variantami jak Renaultu tak Fordu. Pokud vím, chtějí využít zkušeností z nastavení podvozku okruhového Scirocca GT24, které ve čtyřiadvacetihodinovce na NS zle zatápělo Porschím. Bude to zajímavý počin, jsem zvědav jak si s těmi 300 koňmi na předku VW poradí. 😉
Dinare, to je zase zmatek. Ty by ses do kritizovani jinych radsi ani poustet nemel. Mezi hothatchem a ryze sportovnim nacinim je velky rozdil. Vzajemne si nekonkuruji.
Nikde jeste neni napsane, ze Volkswagen bude radu R vyrabet. Jsou to zatim jen famy. Jestli umis svedsky, precti si Webpajuv clanek. hodne stesti s prekladatelem.
Hlavne si nejdriv trosku rozsir rozhled, abys zase nenapsal podobne blaboly jako pises vetsinou.
Nikde jeste neni napsane, ze Volkswagen bude radu R vyrabet. Jsou to zatim jen famy. Jestli umis svedsky, precti si Webpajuv clanek. hodne stesti s prekladatelem.
Hlavne si nejdriv trosku rozsir rozhled, abys zase nenapsal podobne blaboly jako pises vetsinou.
mariánku, klid. Přes švédštinu je tu e😜ert stará Blažková. A pokud bys náhodou nechápal její pedagogické metody, jsou stále k dispozici ty mokrý hadry... >😒]
Me pedagogicke metody nezajimaji. Ale placani stylu "paty pres devaty" ve stylu pedagogickem je k smichu.
sakra ty dnes seš nějak zahořklej... 😉
Nejsem. Dinar pise stylem 2+2=4 ale nevi kolik je 1+3.
Rad se poucim, ale od toho, kdo opravdu vi a zna.
Rad se poucim, ale od toho, kdo opravdu vi a zna.
Pokud řešíš, kolik je 1+3 tak stačí se zeptat třeba tatínka, on už bude vědět a znát. 😉
To bohuzel jiz nemuzu. Skus se dat na zahradnictvi, automobilismus ti moc nejde.
Líbí se mi, jak samozvaný ichtil automobilovýho průmyslu, s kterym vytře podlahu i "pětsetsedmička", hodnotí Dinara. Pokud vím, tak jedinou zkušenost, co jsi zde přednesl je, že CLS350 nezatáčí a u Audi nedošáhneš na ovládání klima, což z tátova klína je u tebe pochopitelný.
Předveď nejdřív něco o autech, než budeš někoho hodnotit a ne jen těch pár pubescentních frází o indulóně.
Předveď nejdřív něco o autech, než budeš někoho hodnotit a ne jen těch pár pubescentních frází o indulóně.
>😁 Píšeš, že Scirocco R, které označuješ za HH bude brát zákazníky golfu GTI, který je také HH. Já říkám, že je to nesmysl, stejně jako focus RS nebere zákazníky focusu ST byť jsou to oba hothatche. Prostě jsi zablábolil, nic neobvyklého.
Ale klidně si poplač, že neumíš švédsky, já ten časopis číst nepotřebuju, protože mám informace od zdroje, takže věz, že ostré Scirocco bude, resp. už jezdí a ukážou ho na jaře v Ženevě. Zaměřením, jak výkonem, tak jízdními vlastnomi, bude postaveno proti focusu RS, což není "ryze sportovní náčiní" ale stále HH byť v nejostřejší variantě. Raději nasedni na soba a jeď do školy. 😉
Ale klidně si poplač, že neumíš švédsky, já ten časopis číst nepotřebuju, protože mám informace od zdroje, takže věz, že ostré Scirocco bude, resp. už jezdí a ukážou ho na jaře v Ženevě. Zaměřením, jak výkonem, tak jízdními vlastnomi, bude postaveno proti focusu RS, což není "ryze sportovní náčiní" ale stále HH byť v nejostřejší variantě. Raději nasedni na soba a jeď do školy. 😉
Nauc se cist Dinare. Nikde jsem nepsal, ze Scorocco R je hothatch. Scirocco R se ani nevyrabi a mozna ani nebude.
Tyto pisalky, kteri si domysli vic, nez jejich kapacita stiha mam opravdu "rad".
Tyto pisalky, kteri si domysli vic, nez jejich kapacita stiha mam opravdu "rad".
webpaja: "VW ma silu a motor vrhnout tuhle R modifikaci na trh, o to bych se nebal"
Marianek: "Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI."
Horší jsou pisálci, kteří si ani nepamatují co napsali. I když oni si to nepamatují raději, že. 😄 😉
Marianek: "Ano ma, bez debaty. Zde si ale Volkswagen zatlouka hrebiky do rakve GTI."
Horší jsou pisálci, kteří si ani nepamatují co napsali. I když oni si to nepamatují raději, že. 😄 😉
130 koni v tomhle rendliku za cenu lehce pres nejtrapnejsi motorizaci vw golf 1.4 ?! - pojdme na nej stat frontu !! bravo megane :yes:
otázka stojí: dokáže tenhle nový turbomotor plynule zrychlovat na 5.kvalt z 60 na 190km/h podobně jako ta údajně "nejtrapnější" motorizace? >😒]
1,4 80HP na 190? Kuko!!! Ty vtipalku! >😁
chceš tvrdit, že nejlepší základní jednaštyrka, odladěná a vyladěná generacemi kvalitních driverů, nejoblíbenejší motorizace několika generací kultovních etalonů to nedokáže?
tohle není názor, tohle je zoufalství
:-! >😁 >😒]
tohle není názor, tohle je zoufalství
:-! >😁 >😒]
a odpoved zni: klidne i na sestku a s prstem v nose 😉
apropos, otazka spis stoji: bude budouci vw polo drazsi nez megane..?
apropos, otazka spis stoji: bude budouci vw polo drazsi nez megane..?
tak snad dražší než Megane nebude, minimálně v základu. Naštěstí jsou snad za námi časy speciálních východoevropských sociálních edicí s cenou už od...., takže už i základní subkompakty jsou slušně vybavené. Krom toho, šrotovné nešrotovné, krize ještě zdaleka neskončila, takže s cenou Pola nebudou moci dělat žádné levárny.
:-!
Tyhle nový motory jsou fajn, taky bylo na čase! Konkurence už maloobjemové turbobenzíny nějaký pátek nabízí, parádní dvoulitrová nafta tam měla být taky možná hned od začátku. Já osobně jsem mám slabost pro kombíky, takže Grandtour je velice očekávaný :yes:
:-!
Tyhle nový motory jsou fajn, taky bylo na čase! Konkurence už maloobjemové turbobenzíny nějaký pátek nabízí, parádní dvoulitrová nafta tam měla být taky možná hned od začátku. Já osobně jsem mám slabost pro kombíky, takže Grandtour je velice očekávaný :yes:
Uff, to je nářez... příplatek za 2.0dCi oproti 1.4TCe je 100.000!!! Rozumíš, ve stejné výbavě, ve stejném autě, ještě k tomu v levném Meganu. Nic proti 2.0dCi, je to skvělý motor, ale tohle soudruzi v Renaultu přehnali.
ano ano, taky jsem se dnes hrál s konfigurátorem a taky mi to šlehlo do očka ;-\
ten skok je prostě obrovský, dát tam 50tis rozdíl, fajn, ale rovnou kilo? A to ještě ani není nějaká superextraekotrvalýrůstzachraňmeplanetu verze za kterou by se šli potrhat všichni eko...
ten skok je prostě obrovský, dát tam 50tis rozdíl, fajn, ale rovnou kilo? A to ještě ani není nějaká superextraekotrvalýrůstzachraňmeplanetu verze za kterou by se šli potrhat všichni eko...
Na procenta je to někde skoro 25%... a to 1.4TCe není žádné HTP. Dost velký rozdíl tam je i proti 1,9dCi...
2.0dCi byl i v předešlé generaci drahý, ale byla to novinka, špičková, takže se to dalo pochopit. Teď ale bude plnit funkci silnějšího dieslu, který možná v prodejích u Meganu bude mít jenom pár procent, ale s touto cenovou politikou vygumujou i těch pár procent....Jakoby ani nechtěli aby si to lidi kupovali ;-\
Snad se soudruzi za pár měsíců proberou a v tichosti updatují cenník >😒]
Snad se soudruzi za pár měsíců proberou a v tichosti updatují cenník >😒]
od škody o2 l+k nafta,jsem vyčetl,že stojí od 650tis. nahoru.Zase tedy propastný cenový rozdíl německý značky od francouzký.Jo reklama dělá divy a zájemce neodradí velice průserový motor tdi pd. >😁 Pokud počítám,tak rozdíl je víc,než 100tis.kč. 8-s
tak cenníky musíš brát hodně s rezervou. Renault má taky v cenníku cenu o 100tis vyšší. Akorát k ní dává nonstop slevu 100tis >😒]
U Škodovky (nebo i jiných značek) pak je to spíš o tom, co jsi schopen si vyjednat.
Problém je jedině v tom, že všechny pojistky a pod. se počítají z ceny bez slevy ;-\
U Škodovky (nebo i jiných značek) pak je to spíš o tom, co jsi schopen si vyjednat.
Problém je jedině v tom, že všechny pojistky a pod. se počítají z ceny bez slevy ;-\
Dockali jsme se na kompletni fotky exterieru, behem dopoledne bude urcite i na auto.cz, proto pripojim komentar az pod oficialni clanek
P.S. stejně bych vás s těmahle plečkama na severní smyčce se stodvaciáškem vyprovodil jako školáčata... >😒]
2. Golfík GTI (s minimálním odstupem)
.
.
.
3. Golfáč R32 (přemotorovaný, těžký na předek)