Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane GT 220 je sportovní kombi s výkonem 220 koní

Francouzské kombi má kombinovat praktičnost s dynamickými vlastnostmi.
Zpět na článek
21. 11. 2012 09:25
21. 11. 2012 13:07
21. 11. 2012 09:46
21. 11. 2012 09:48
21. 11. 2012 13:10
21. 11. 2012 09:50
21. 11. 2012 10:41
21. 11. 2012 11:27
21. 11. 2012 12:34
21. 11. 2012 18:58
21. 11. 2012 12:55
21. 11. 2012 14:01
21. 11. 2012 15:28
21. 11. 2012 16:20
21. 11. 2012 18:47
21. 11. 2012 19:06
21. 11. 2012 20:37
21. 11. 2012 20:42
21. 11. 2012 20:52
21. 11. 2012 20:35
22. 11. 2012 07:27
21. 11. 2012 09:57
21. 11. 2012 10:40
21. 11. 2012 12:52
21. 11. 2012 14:55
21. 11. 2012 16:09
21. 11. 2012 16:24
21. 11. 2012 19:51
21. 11. 2012 14:45
21. 11. 2012 15:07
21. 11. 2012 19:52
21. 11. 2012 11:16
21. 11. 2012 14:28
21. 11. 2012 16:23
22. 11. 2012 16:34
21. 11. 2012 12:11
21. 11. 2012 12:35
21. 11. 2012 12:51
21. 11. 2012 14:25
21. 11. 2012 14:23
21. 11. 2012 12:53
21. 11. 2012 14:57
21. 11. 2012 16:05
21. 11. 2012 16:37
21. 11. 2012 16:46
21. 11. 2012 17:13
21. 11. 2012 16:35
21. 11. 2012 16:43
21. 11. 2012 17:15
22. 11. 2012 08:08
21. 11. 2012 12:27
21. 11. 2012 12:55
21. 11. 2012 13:19
21. 11. 2012 13:34
21. 11. 2012 14:13
21. 11. 2012 14:47
21. 11. 2012 15:06
21. 11. 2012 15:09
21. 11. 2012 15:02
21. 11. 2012 15:08
21. 11. 2012 15:24
21. 11. 2012 15:10
21. 11. 2012 15:13
21. 11. 2012 15:15
21. 11. 2012 14:30
21. 11. 2012 14:58
21. 11. 2012 15:05
21. 11. 2012 15:07
21. 11. 2012 15:20
21. 11. 2012 16:38
Avatar - S8
21. 11. 2012 09:25
No to je po me...
Uplna RS4 Avant >:D >:D >:D

Ta plaketa je umistena typicky francouzsky - je tam, i kdyz na uplne dementnim miste, ale jinam dat nesla, protoze se s necim takovym nikdy nepocitalo, ale jak se jinak zbavit motoru, ktery nikdo nechce...

Megana jsme meli rok a pul, nez nam ho ukradli, dodnes nechapu, proc ho nekdo ukradl...
Rozbalit vlákno
11
21. 11. 2012 11:49
Re: No to je po me...
Jo jo, Audi ... vorsprung ohne technik, RS4 Avant dostal výprask od Megane 3 RS, taktže tuto přemotorovanou plečku bez podvozku raději ani moc nevytahuj. Víš, ono dělat desítky let do Formule 1 a být v alianci s jedním s nejlepších výrobců motorů a podvozků na světě hold něco znamená... ale tomu ty nemůžeš rozumět. A pak, tento Megane bude podstatně levnější, než je RS4 Avant a řekněme, že konkurencí pro něj může být např. Octavia RS combi. Ovšem dokážu si celkem dobře představit, že dost lidí by raději vzalo Megane GT 220, než RS4 Avant. Né každej si potřebuje honit ego ;-)
Avatar - Emel
21. 11. 2012 12:03
Re: No to je po me...
Až nějakého takového najdeš, tak mi ho přijď ukázat :-).
Avatar - Pekelná Micinka
21. 11. 2012 12:21
Re: No to je po me...
Až najdeš, kde bude stát oboje stejně, tak pak toho blbce půjdu hledat. ;-)
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:19
Re: No to je po me...
Počkej, o ceně řeč nebyla. Ovšem dokážu si celkem dobře představit, že dost lidí by raději vzalo Megane GT 220, než RS4 Avant.

...pokud ovšem chtěl básník říci, že by raději koupili Megane za 600 než Audi za 3M, tak ano. A ještě bych podotknul, že dost lidí by raději vzalo Thalii za 100 ;-) .
Avatar - iudex
21. 11. 2012 12:04
Re: No to je po me...
Jasné, veď základným cieľom Renaultu bolo konkurovať RS4ke, nie? ;-)
Avatar - S8
21. 11. 2012 13:07
Re: No to je po me...
No, ja myslim, ze Renault posledni roky pomerne uspesne porazi sam sebe - hlavne technikou a cenami - technika je velmi slaba (krome nekterych motoru) a spatne fungujici (nekolikanasobna osobni zkusenost), no a ceny tak nizke, ze nevydelavaji na vyvoj atd., proste takovej malej Reckej zazrak ;-)
Avatar - iudex
21. 11. 2012 14:39
Re: No to je po me...
A? Bolo aj pri predaji na tacho tých 300t.? ;-)
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:17
Re: No to je po me...
Nesmíš soudit podle českých cen. Pokud se podíváš na francouzské automobilky, je Renault v dobré ekonomické kondici (na rozdíl od PSA).

Technika je standardní mainstream bez nějakých velkých výstřelků - na úrovni je bezpečnost, nadprůměrné jsou naftové motory, zbytek je více/méně standard, s pár výjimkami jako RS nebo 4Control.

Renault ovšem masivně investuje třeba do elektromobilů - Zoe, Fluence, Twizzy. Myslím, že výhled Renaultu do budoucna je celkem slušný - nové Clio se jako nejdůležitější model vcelku povedlo, teď ještě nezvrtat Megane a mělo by být vše v suchu.
21. 11. 2012 15:19
Re: No to je po me...
je zvlastni ze lidi co maji s technikou Renaultu tolik problemu se ji drzej zuby nehty takovou dobu? to asi aby pak mohli ostatni varovat ne? >:D
21. 11. 2012 09:46
RS4
Ano RS motor nikto nechce >:D. Sluzi na to vypraskat RS4 na okruhu a staci mu na to polovica koni. RS4 avant je najzbytocnejsie auto ake poznam. Nieco ako sportovy traktor alebo sportovy nakladak.
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2012 09:48
Re: RS4
A8, která má na budíkách 300 tisíc (potřetí, ale psst), to je jinej level. >:-[]
Avatar - S8
21. 11. 2012 13:10
Re: RS4
Je fakt, ze bych si mohl zupdatovat profil na aktualni vozovy park, kdyz jsem A8 prodal pred 3 roky >:D
21. 11. 2012 09:50
střela
Safra, tak to je teda něco! Po tom co jsem měl možnost jezdit s Megane III RS, tak musím říct, že tohle bude solidní přibližovátko! Renault holt umí dělat speciální verze a zpestřovat nabídku. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
21. 11. 2012 10:41
Re: střela
Hm, uvidíme... RS je nekompromisní sportovní stroj, jak dobře se podaří skloubit ovladatelnost a komfort je otázka.
21. 11. 2012 11:27
Re: střela
Já ti nevím. RS je sice tvrdší, ale nepřišlo mi to jako tragédie. Jsem z LIII zvyklý na trošku tvrdší nastavení podvozku, takže mě to nějak u "eresa" neobtěžovalo. Jen je třeba si zvyknout, že to není typický gaučák..
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 12:34
Re: střela
Laguna III je se základním podvozkem žebřiňák, tvrdé a přitom kolébavé, když jsem ji jel jako novinku, vymašlenou verzi na 18kách, tak jsem nechápal, jak něco takového vůbec mohli vypustit. Lepší je to v GT verzi (jiné tlumiče, kratší péra), a nejlíp s natáčením zadních kol, pak se dá mluvit o podvozku. Jestli tuhle limitku ladil Renault Sport, pak se dá spolehnout jak na to, že to bude zatáčet, tak na to, že to bude tvrdé. Hodnotit tento renaultí počin GT 220 celkově lze ale těžko bez znalosti ceny.
Avatar - Ronault.
21. 11. 2012 18:58
Re: střela
Clio RS není vůbec tvrdé, nevím, kde jsi na to přišel... a totéž platí pro Megana s "neCupovým" podvozkem.
21. 11. 2012 12:55
Re: střela
Prosím, to mě trochu popiš - podvozek Laguny III - já jsem byl strašně zklamaný. Oproti třeba Mondeu je to katastrofa (ovšem ve srovnání s Mondeem je i Passat hroznej).
21. 11. 2012 14:01
Re: střela
Mám zkušenosti s MII, LII a ty vozy jsou celkově takové měkčí, ale přesto předvídatelné (co se jízdních vlastností týká). U LIII mi to tvrdší naladění podvozku (který vychází z dvojkové Laguny) nevadí. Sice nepopřu, že mě to z počátku docela zaskočilo, protože to byl naprosto odlišný styl než u ostatních Renaultu, ale zvykl jsem si na to a nějak mi to nevadí (naopak to je ještě lepší než třeba u německých aut vč. škody). Auto má zase docela dobré jízdní vlastnosti a ta tuhost tomu jen přispívá. Navíc to děsně přesné řízení, to mě před dvěma lety u prvního setkání s LIII naprosto nadchlo.

Ještě dodám, že třeba dvojková Laguna, to je vyloženě dálniční speciál. Auto měkčeji naladěné, pohodlné, jenom to žehlí veškeré nerovnosti.. To zas trojka neumí. Zase asi byl záměr přiblížit se němcům :-/
21. 11. 2012 15:28
Re: střela
To mě bylo taky řečeno, že si Renault dělal analýzu proč LII nebyla prodávaná jako např. Passat a údajně jim z analýzy vyšla hlavní příčina - tvrdost naladění podvozku. Tak se údajně snažili přiblížit Němcům, ale dopadlo to tak, že Němci si LIII nekupují a dosavadní zákazníky tak ztratili. Sám právě uvažuji o Mondeu nebo Laguně (Bose, 4C, 2,0 dCi 180k).
21. 11. 2012 16:20
Re: střela
LII se ke konci neprodávala kvůli špatné pověsti. A Laguna III se té pověsti ještě nezbavila. Navíc v této třídě se kromě Passatu v mainstreamu skoro nic neprodává. Časy, kdy se prodalo v Evropě 250 000 Lagun II jsou nenávratně pryč.
21. 11. 2012 18:47
Re: střela
Pokud zvažuješ nad LIII 4C, tak si myslím není nad čím uvažovat. Lepší jízdní vlastnosti ti nenabídne nikdo. Navíc aktivní zadní nápravu v dané ceně taky ne. Nevím, ale jak jsem si měl možnost prohlédnout aktuální Mondeo, byl jsem zklamaný z dílenského zpracovaní, použitých materiálů a tak celkově. Hezké, ale v detailech nic moc. Jako celý Ford. Navíc nechvalná pověst se spolehlivosti. Potom ta jejich změť tlačítek na palubní desce. To zase v LIII vládne harmonie, vše přesně tam, kde by to člověk čekal, kvalitní materiály, špičkové zpracování (a výtky typu tempomat je mimo zorné pole, navigace taky, neberu - před jízdou si zapnu tempomat, na volantu jen reguluji rychlost a nepotřebuji to během jízdy X krát zapínat a vypínat, stejně tak, si nastavím jednou navigaci a je to). Bose hraje naprosto fantasticky, mám zkušenosti v Laguně "jen" s Arkamysem a i to je naprostý nadprůměr. Bose mi přišlo mnohem lepší, čistý a jasný zvuk (arkamys je spíše jen o kvalitních repro a dobře nastaveném ekvalizéru). Jestli namítneš klasické opěvované téma "ale ta spolehlivost u Lagun", tak to je ohraná písnička konkurence. Co jsem měl možnost se bavit se známýma z dealerství v Brně a Ostravě, tak mi říkali, že prakticky Laguny III "neznají", protože ty auta tam jezdí jen na pravidelné údržby, ale co se reklamací týká, tak vůbec neví o něčem, že by byl problém. Snad jen zkrátit dobu výměny oleje u 1.5.dCI, který je spolehlivý, jen to chce místo 30 jezdit na olej v 15 - 20 tisících. Ten 2.0. dCI je poměrně hodně slušný motor. Sice v aktuálním Auto tipu jej jako obvykle znehodnotili, protože to není z dílny VW(přece si nebudou nasírat svého největšího investora), ale je to nesmírně spolehlivý a technicky dobře udělaný motor poháněný řetězem. Síly má na rozdávání a s tou aktivní zadní nápravou to je skvělá kombinace. Co jsem se teď bavil s jedním známým přímo od Renaultu, tak říkal, že aktuálně se řeší, zda jít ve šlépějích špatné pověsti Laguny nebo ne. Každopádně příští rok (snad už z první poloviny) by měla být čtyřka představená, protože se aktuálně nachází ve velmi pokročilé fázi testování. Design už by neměl být takový expresivní jako je teď.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2012 19:06
Re: střela
No, o Laguně 2. Na dálnici je opravdu výborná, ale na rozbitých okrskách odskakuje jak koza, hlavně zadek. Oproti Lagune 1 je tvrdší. Já měl auto na 17tipalcových nízkoprofilových gumách, takže je to tím i umocněno ( v zimě na 16 byla situace lepší). Celkem to bylo velmi komfortní auto na dlouhé cesty, ale v zatáčkách to na rallye opravdu není >:D . (kdyžtak tu mam na ni recenzi :D)

Mondeo Mk IV mám nyní. Naprostá spokojenost. Podvozek v porovnání v třídě ( neprémiové a vyjma LIII 4C) bezkonkurenční a opravdu někde jinde než konkurence. V zatáčkách drží, nerovnosti krásně tlumí a přepluvá. Co se týče zpracování interiéru jak bylo nahoře zmíněno. Jsem opačného názoru. Mám verzi Titanium a interiér je pohledný, kvalitní materiály, leštěný hliník ( ne plastové náhražky stříknute stříbrně jak u Octávky), pianový lak na středovém panelu ( *** jak jetel:D).. Nikde nic nevrže. Subjektivně o dost hezčí než VW Passat. Tlačítek je hodně, to je pravda, hlavně na volantu, to je věc co mi vyhovovala více u Laguny II. Auto mám rok a pul, bez závad ( nepočítam vymenu brzdovych destiček a lanka na otevírání haubny + provozní tekutiny a rozvody). Auto má najeto 175 tisic a ve skvělé kondici. Mohu jen doporučit. Nicméně Laguna III se mi moc líbí, takže jí určitě hanit nebudu, uvažoval sem nad ní také, jen byl malý výběr ojetin. Nejel sem v ní, ale přišla mi vevnitř stísněná oproti LII a oproti Mondeu asi menší kufr.. takže jen detaily:) Snad dobře vybereš :yes:
21. 11. 2012 20:42
Re: střela
Ještě mě napadla jedna věc jak jsi psal o kolech. Dříve jsem jezdil s LIII na 16" kolech a auto bylo takové nestabilní, ale když se přezulo na 17" kola, tak jízda s ní je naprosto o něčem jiném. Auto i při vysokých rychlostech drží jak přibité a nedá se říct, že by nižší profil uškodil komfortu. Spíše, že 16" pneu (se kterými je Renault běžně prodává) na to auto nejsou vůbec vhodné a auto s nimi tak akorát plave.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2012 20:52
Re: střela
Určitě to bylo stabilnější se 17tkama, ale na naše cesty to moc není, pražská dlažba bylo peklo :-) Nicméně to auto na nich vypadalo velmi sexy:)
21. 11. 2012 20:35
Re: střela
Díky za info. Pokud má být příští rok uvedená Laguna IV, resp. budou tyto informace potvrzeny, tak zřejmě vyčkám.
22. 11. 2012 07:27
Re: střela
Laguna (pokud se tak bude jmenovat) bude až v roce 2014/2015.
21. 11. 2012 09:57
plaketa
Ta plaketa s No. je tedy velmi decentního vzezření a umístění >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
21. 11. 2012 10:40
GT
Slušný motor, moc pěkný interiér (sedačky, volant, řadička, decentní červený proužek). Pro mě ale další potvrzení toho, že černá kola nejsou dobrý nápad.
Rozbalit vlákno
8
21. 11. 2012 12:52
Re: GT
Ale víš jak blbě se čistí jiné (hlavně světlé) barvy od toho brzdového marasu, že jo? :-)
Avatar - Emel
21. 11. 2012 14:55
Re: GT
No a tohle snad má být nějaké závodní náčiní? Navíc i obyč litá kola špinavá od brzd vypadají podle mě pořád lépe, než nová černá. Ne, za mě prostě černá kola nebrat, na mě to vizuálně působí jak plecháče.
Avatar - iudex
21. 11. 2012 16:09
Re: GT
Presne moja reč. Hliníky, ktoré vyzerajú ako najlacnejšie čierne plecháče, ďakujem, nie.
21. 11. 2012 16:24
Re: GT
Dobře, ukecali jste mně.
Avatar - iudex
21. 11. 2012 14:45
Re: GT
To si mi pripomenul tému farebných diskov. Nerozumiem prečo v dobe, keď technológia umožňuje dať disky do akejkoľvek farby sa nepoužívajú farebné disky, napr. ladiace s farbou karosérie. Max. sa dajú biele a čierne, koniec, fantázia 0 bodov. A pritom by šlo o taký výrazný vyjadrovací prostriedok, ktorý by mohol úplne zmeniť výraz auta.
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:07
Re: GT
Zřejmě je levnější to bouchat vše ve stříbrné... Ale je fakt, že pro nějaké Citroëny DS apod. se to docela nabízí.
Avatar - Ozzman
21. 11. 2012 11:16
Krasavec
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 14:28
Re: Krasavec
Děkuji..... jen nevím, kde jsi mě viděl? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
22. 11. 2012 16:34
Re: Krasavec
Nikdy nevíš kdo tě sleduje ;-) >:-[]
Avatar - iudex
21. 11. 2012 12:11
SPORTCOMBI
Za seba jednoznačne hodnotím pozitívne. Je škoda, že výrobcovia kašlú na tento segment trhu (cenovo dostupné, ale výkonné kombíky) a väčšinou obmedzujú záujemcu o kombi na výkon tak do 150-170 koní. Veď ak má niekto rodinu s malými deťmi a potrebuje kombi, automaticky to znamená, že nechce jazdiť dynamicky? Je fajn teória mať jedno auto pre radosť (povedzme Megane RS) a jedno praktické (napr. Octavia kombi), ale žijeme v reálnom svete a tu si taký zbytočný luxus môže dovoliť málokto. Je to vzásade rozšírenie bežnej kategórie hothatch na kombíky a ja vítam každý príspevok do tejto kategórie rýchlych kombíkov. Je tu síce Focus ST kombi, ale to je iná cenová liga (so stále diskutabilným dizajnom) a preto je tento prírastok od Meganu vítaným spestrením.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 12:35
Re: SPORTCOMBI
Je někde informace o ceně?
21. 11. 2012 12:51
Re: SPORTCOMBI
V současné době nabízí Renault na některých trzích motor TCe 190 se 139kW v kombi za asi 27 tisíc EUR.
Takže dejme tomu, že BY mohlo být toto GT do 30 tisíc.
Avatar - iudex
21. 11. 2012 14:25
Re: SPORTCOMBI
Na našich trhoch by to bolo podstatne menej, môj odhad je 25-26t eur.
Avatar - iudex
21. 11. 2012 14:23
Re: SPORTCOMBI
Ešte nie, to bol len môj predpoklad, vychádzajúc z porovnania cien iných verzií Megane vs. Focus. Ak je Megane RS (265k) za 746t Kč a Focus ST (250k) 856t., predpokladám, že rozdiel medzi 250k estéčkom a 220k Meganom by bol ešte väčší (predpokladám, že rozsah úprav Meganu GT by nedosahoval úroveň modelu RS). Teda by oko tipujem cenu Meganu GT o 200t Kč nižšiu, ako u Focusu ST kombi a to už myslím možno označiť za inú cenovú ligu.
21. 11. 2012 12:53
Re: SPORTCOMBI
Hezkys to nakous - je fakt menší luxus živit "sportovní" kombajs, než mít úsporný kombajs a auto pro radost.
Avatar - Emel
21. 11. 2012 14:57
Re: SPORTCOMBI
To je otázka... pokud bys měl kupovat novou 911 a nové Mondeo, pak je to luxus. Ale koupit si vedle rodinné Octavie nějakou starší MX-5 není zase takový boj.
Avatar - iudex
21. 11. 2012 16:05
Re: SPORTCOMBI
No popri cene 911ky je cena Mondea zanedbateľná, kdežto pri Octavii a MX-5 je cena dosť blízka. Takže majiteľ Porsche kúpu Mondea ani nepocíti, ten, kto kúpi staršiu MX5 na (rovnako drahú) Octu nemusí mať. Plus je tu praktický problém miesta (garáže), skrátka mať dve autá je vždy náročnejšie ako jedno, hoci rovnako drahé ako tie dve.
Ešte to rozvediem: spomínaná rodinka musí myslieť na praktickú stránku a typicky okrem toho kombíka majú aj niečo malé (pre manželku, do mesta). Pri takejto najtypickejšej konfigurácii nie je miesto pre dvojmiestny roadster. Zatiaľ čo kombinácia športkombi - mestské mini nerezignuje na praktickosť, ale pridáva aj slušnú mieru zábavy.
Avatar - Emel
21. 11. 2012 16:46
Re: SPORTCOMBI
Pokud chceš sportovní auto, tedy nejen rychlé... pak si myslím, že tě svezení s Megane GT rychle vyvede z omylu. U MX-5 (a nebo třeba 200SX, RX-7, BMW 3 apod.) se bavíme o částce do 100.000Kč...

V té tvé najtypickejšej kombinácii prostě stačí nechat manželce kombíka a místo městského mini mít tu Miatu (třeba). Je to otázka priorit, ale sám mám s tímto modelem dobré zkušenosti :-).
Avatar - iudex
21. 11. 2012 17:13
Re: SPORTCOMBI
Ja netvrdím, že Megane GT bude konkurent ľahkému obratnému roadsteru, každopádne si myslím, že primerane bežné chúťky na rýchlejšiu jazdu uspokojí aj 220 koní v nižšej strednej (moje teda rozhodne).
Inak možno na vec pozerám príliš zo svojho pohľadu (rodina s 2 malými deťmi), kde využijem plnohodnotne ako kombi, tak aj veľký liftback a neviem si predstaviť reálne fungovanie s trojdverovým kupé, nedajbože roadsterom. Preto sa mi myšlienka športkombi páči. Ale chápem, že sú aj iné pohľady na vec a úprimne Ti závidím, že Ti rodinné pomery dovoľujú mať nepraktický, ale krásny športiak.
21. 11. 2012 16:35
Re: SPORTCOMBI
Ta 911 je trochu od věci.
Typickej kupec Meganu kombi, nebo Octavie kombi bere auto na splatky, k tomu beztak hypoteka a dite (deti) + partnerka na materske... S takovou si vydrzovat vikendovku je obecne opravdu velke financni zatez a tak se silnejsi kombi muze jevit jako celkove lepsi reseni.
Avatar - Emel
21. 11. 2012 16:43
Re: SPORTCOMBI
To je právě ta otázka. Protože... pokud koupíš MX-5 za 80.000, pak ti stačí si u Octavie odškrtnout pár kolonek ve výbavě a zvolit slabší motor. Následně zjistíš, že pokud tě opravdu zajímá sportovní jízda, pak prostě ani dvoulitrová Octavia nemá co nabídnout.
Avatar - iudex
21. 11. 2012 17:15
Re: SPORTCOMBI
Ale tu sa nebavíme o naozaj športovej jazde (to neponúkne reálne ani RS6 Avant), ale o rýchlom dynamickom zvezení, niečo na úrovni bežného hothatchu typu Golf GTI.
22. 11. 2012 08:08
Re: SPORTCOMBI
To máš pravdu, ale osobně tipuju, že asi tak 90% lidí nezajímá opravdová sportovní jízda, ale pouze a jedině podélné pružné zrychlení a případně zpomalení.
Na zatáčky kašlou, neboť to žere gumy :-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 11. 2012 12:27
Jeux
Tak ten znáček na sloupku je asi jediný, co bych mu vytknul. Mě se líbí zejména interiér, který jakmile dostane lepší materiály, je velmi pohledný.k
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 12:55
Re: Jeux
Interier má pěkné základní tvary, jenže, v době info displejů, které prakticky nemají okraje mi to zapracování navigace přijde jako bedna televize z pětašedesátého, tlačítka rádia jsou utopená dole, údaje zas až nahoře, přístroje v kapličce pořád nesmyslně naplacato, stejně jako volant, přední sedáky v délce na úrovni kritizovaného rapidu (to se ale týká základních, ne těchto v GT), vysoký posaz, prostě celkově je to takové jen přijatelné, a musí to stát málo, protože pak se tyhle ergonomické nedostatky dají přehlédnout.
21. 11. 2012 13:19
Re: Jeux
Nějakejch 30 350,- Euro ty rozumbrado.
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 13:34
Re: Jeux
Kolik si tipneš kusů, za ty peníze?
21. 11. 2012 14:13
Re: Jeux
Stovka by mohla stačit, víc se na pkaketku nevejde.
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 14:47
Re: Jeux
Jako humor dobrý, stokusovka meganu... :-) ;-) Fajn, teď vážně, kolik?
21. 11. 2012 15:06
Re: Jeux
Nějak tě nestíhám. Sotva jsem spočítal Laguny, tak už tam máš zase Mégana.
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 15:09
Re: Jeux
Dole to vysvětluju, jel jsem na laguní vlně i o vlákno níž... tedy zpět k meganu GT. ;-)
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:02
Re: Jeux
Má se to prodávat ve 12 zemích... jen ve Francii to půjde na dračku. Tipoval bych spíš pár tisíc.
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 15:08
Re: Jeux
Plán na tisíce a ne stovky kusů bych taky předpokládal, ale za 30k EUR?
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:24
Re: Jeux
Hele, české ceny jsou u Renaultu úplně jinde než ve zbytku Evropy, podle toho těžko soudit. Francouzi to možná koupí jako takové své GTI... navíc v kombíku, no nekup to :-).

A hlavně, pro Renault to (myslím) není žádnej stres, náklady na vývoj jsou minimální a navíc to působí dobře jako image maker. I pokud by se prodala tisícovka, není to žádná tragédie. Sleva se dá dát vždycky...
21. 11. 2012 15:10
Re: Jeux
Ve Francii si ještě připlatí 1 500,- Euro za ekologii. Proto tam benzín moc šancí nemá. Dařit by se mohlo v Německu nebo UK. Věštit nebudu, stejně bych se k nějakým reálným prodejům asi nedostal. Ale má to byt limitka, tak se snad k tomu poslednímu číslu nějak dostanem. Takže to zkusím - 5 000.
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 15:13
Re: Jeux
Na uk bych si taky vsadil, ale 5 tis. za ty peníze nebude ani náhodou, to je moc velký optimismus.
21. 11. 2012 15:15
Re: Jeux
Nepsal jsem za jak dlouho. :-)
Avatar - Ji/Ri
21. 11. 2012 14:30
Re: Jeux
...když jsme u těch sedáků.... kolik že to má rapid a kolik megan? .... Dinare, tys konvertoval na rozumbradu?
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 14:58
Re: Jeux
Mluvíme o laguně, ne o meganu, a ta má u standardních sedaček délku předního sedáku 48cm, kolik že má rapid? Zmínil jsem to proto, že laguna nemá být lowend modelem na pomezí malých aut a kompaktů, nýbrž plnohodnotnou střední třídou. A ano, pamatuju se, že tu délku sedáku rapidu jsi kritizoval zejména ty, takže doporučuju zkusit lagunu, v reálu je pocit jakéhosi pod***níku místo sedačky ještě o řád horší než u rapidu. Takže slowly slowly catchy monkey, s těmi rozumbrady, jestli mi rozumíš, Jiříku. ;-)
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:05
Re: Jeux
Já myslel, že mluvíte o Megane... a nakonec i u té stokusovky jsi to už opravil ;-).
Avatar - Dinar
21. 11. 2012 15:07
Re: Jeux
Nechal jsem se unést tím předchozím vláknem o jízdních vlastnostech a pokračoval v laguně.
Jak dlouhý sedák má megane nevím, je to fakt víc než v laguně??
Avatar - Emel
21. 11. 2012 15:20
Re: Jeux
Stejně, na standardní zadeček fešné Francouzky ;-)