To si pamatuju, pac jsme ho meli. Jelo to docela pekne. Ale Volvo tenkrat z toho dvoulitru vytriskalo i 200 koni, u T4. Pro opravdove znalce historie (neautomobilove) opravdu hnusny nazev.
no, ono nejde jen o špičkový výkon... Mnohdy motor s menším papírovým výkonem se v praxi chová daleko lépe než ten výkonější. Jde především o průběh celého výkonu (momentu). Rozhodně bych nad ním nelámal hůl jenom proto, že nemá rekordní litrový výkon... Ten motor je i ve větší Laguně a ani tam se nechová jako outsider ;-):-)
V Cliu sport byl posilovač stále "renaulťácký",takže se nechme překvapit.Jinak očekávám "věčnou" diskusi na téma: zda zvolit 2,0 T nebo 2,0 dCi.Protože patřím do skupiny těch,kteří diesla neradi vidí ve sportovních či sportovně laděných autech,kloním se k 2,0T.Ale to neznamená,že bych si ho koupil.Přece jenom je to Renault.
ked je v nazve SPORT ci RS ci co .. mal by to byt benzin .... dieseli su rchle .. ale nejsu moc Sport ... a hlavne spojovat CIVILNE vozidla Renault s privlastkami Sport .... :-| ;-\ no neviem su to predsalen frantici
Taky tomu nerozumim... Preci jenom 205k je 205k... Ja mam ted ve sve Lagune 2.0T pred faceliftem Laguny, tedy 164k a jede to velmi slusne i na to, ze to je kombik...
Já Renault docela chápu. Mám Megana RS 225 a určitě to není auto na normální ježdění. Jezdím buď rychle za 14 litrů a nebo ještě rychlejc za 19 litrů a to při cenách phm a bodovém systému je problém. To auto fakt hodně svádí (taky proto lítám jenom večer)a myslím, že tyto dva nabízené motory budou rychlé, ale ne tak provokující....
Ja som sa na tom rssku vozil prednedavnom a musim povedat ze je to raketa dolova a dopismena a pritom ani spotreba pri rychlej jazde nebola taka hroziva. Bol som prekvapeny ako to vystreli uz od najnizsich otacok. Je to proste parada! A pochybujem ze cenovy rozdiel medzi rskom a tymto gtckom bude viac ako sto litrov, to znamena, ze volba by bola v tomto pripade jasna. Aj ked v podani gtcka ide urcite o komfortnejsiu cize civilnejsiu verziu.
RS 225 je fajn, najma preto, ze mi jedno cierne hovori "pane", ale mam jednu otazku off topic - ako si riesil zimne pneu? Neviem sa rozhodnut, ci zostat u 18 (cierne rafiky su nadherne) alebo v zaujme zvysenia komfortu prejst na 17 (tie maju len v striebornom). A este jedna vec - rezervne pneu si nijako neriesil? Vdaka za tipy.
Když jsem před měsícem seděl v černé Laguně 2.0 DCI, držel jsem parádní koženej volant, díval se na asi nejhezčí kapličku ve střední tídě a volnou rukou jsem zkoušel plasty kolem, jestli něco nezaskřípe, nebo se nějak jinak nevhodně neprojeví. NIC :-! Útulno a ticho. Motor si tiše předl a ochotně na přední kola přenášel kilowatty. Velmi dobrý dojem nezkazily ani průměrné jízdní vlastnosti. Auto ke klukovinám ani nevybízí. Prostě taková solidní a překvapivá jistota. Když se ohlídnu pár let zpátky, nenašel bych v sobě dost odvahy říct to samý. Renault tehdy chrlil do světa sice docela pěknou, ale jinak dosti pochybnou konfekci. Dneska je situace úplně jiná a marketingový oddělení zřejmě přesvědčilo akcionáře, že bez důraznýho posunu v oblasti kvality to postupně půjde s odbytem z kopce. Z francouzů na tom dle mého soudu začal Renault pracovat nejdříve. PSA se probudilo o něco později, ale současné modely (407, 207, C4 Picasso a C6) jsou zpracované na úrovni těch nejlepších ve svých třídách. Bez nadsázky. Moje nedávná zkušenost s novým Picassem mě v tom jen utvrdila. Lidem to sice chvíli potrvá, ale nakonec na to přijdou taky. Takže Renaultu držím palce, nastatoval velice chvályhodný proces, na jehož konci je rudou kůží obšitý volant v RS a totální deklasace letců na TDI, co příliš pozdě pochopí, že ta dvojitá koncovka výfuku patří do jiného světa >:-[]:yes:
Souhlas... Vidim, ze je tady jeste 1 clovek, ktery tvrdi to same o te kaplicce Laguny co tvrdim ja... Ja bych jeste dodal, ze cela palubovka je jedna z nejhezcich ve sve tride. Kdyz to srovnam s Passatem nebo 407, tak rekl bych, ze hezci. Mondeo se nechyta vubec... Memu oku velmi lahodi hlavne modrobile podsviceni, ktere jsem do te doby nasel napr. pouze v modelove rade MB od C az po S. Jenom bych az tak nesouhlasil s temi jizdnimi vlastnostmi. Ty jsou mysli porad spickove, jedine co mi od pocatku napr. vadilo byl ten ultra preposilovany posilovac, ktery je (pokud na to clovek neni zvykly) v nekterych vysokych rychlostech opravdu dost nebezpecny, hlavne pri prudkych manevrech do stran se musi otacet volantem ve velmi malych rejdech... To je jedina vytka tomu autu. Verim ale, ze u posledniho faceliftu jiz na tom zapracovali... :yes::yes::yes:
Za tři roky a převážně po Praze najetých 112tis. km s Lagunou 2.0 grandtour dvě neplánované návštěvy servisu- baterka a reset pc. Slušná bilance, s passatem a nissanem jsem byl v servisu nesrovnatelně častěji.
Mam taky Grandtour pred faceliftem, 2,0T, prvni majitel a najeto za 3 roky neco kolem 129tis. km a krome menenych steracu, kde mi praskl pravy drzak sterace (bohuzel kvuli tomu jsem musel menit cely mechanismus, ktery byl zcela funkcni, ale bylo mi receno, ze konstrukcni vada bohuzel nedovoluje vymenit poze ten drzak, ale vse vc. moturku) a pruzinky na spojkovem pedalu, ktery se mi asi po 100tis. km me zbesile jizdy po nemeckych dalnicich (tam jezdim bezne i 220) zasekl, takze se spojka nevracela zpatky, jsem na te kare nemel ani jedine vetsi zavady. A to si rikam, ze to je auto jeste pred nasazenim "cistice" Ghosna, ktery je tam jiz vsechny urcite poradne postavil do late. Co si budeme povidat, zpracovanim predchazejici produkce obcas v nekterych detailech jeste mela co dohanet napr. nase nemecke pratele... Nebochybuji ale o tom, ze soucasna faceliftovana Laguna je spickove auto... Skoda jen toho GT, 205k, ktery nevim z jakeho duvodu prestali vyrabet (mozna jen u nas nabizet), sel bych do neho po prekroceni 150tis. km na me soucasne Lagune ihned... :-!
Já mám ted už skoro čtyři měsíce mondeo V6. Přiznávám že rozhodla cena, ale zatím jsem spokojený a podle referencí asi ještě dlouho budu. Jinak jsem si připadal jak blbec když jsem musel všude do nekonečna vysvětlovat že naftu nechci a že mi vyšší spotřeba opravdu nevadí. Ta diselmanie je opravdu hrozná nemoc. Jo a strašně jsem se bavil v Hondě kde mi na otázku proč si mám koupit accord a ne třeba to mondeo prodavač nebyl schopen odovědět jediný rozumný důvod. Blekotal o solehlivosti, jízdních vlastnostech a kvalitě-ale to má zrovna právě to mondeo taky. >:D
Myslim, ze budes urcite spokojenej... Kamos ho ma taky a je spokojenej. Je to dobra kara, i kdyz mne osobne se na Mondeu nelibi jeho palubovka, hlavne nektere uzite plasty a pro me az nepochopitelne velka (jako pro slepce) a ponekud kycovita talcitka nekterych ovladacu na stredovem panelu, dale zelene podsviceni je myslim jiz taky out, ale jinak takove cerne ST220 ve vinove kuzi, hmmm asi bych nevahal... >:D