Původně se měla čtvrtá generace Renaultu Mégane oficiálně ukázat až na autosalonu ve Frankfurtu, nakonec se to však nepovedlo a fotografie vozu unikly do světa s předstihem.
Pridavam se. Takhle tedy ano. Megane uz potreboval vymenit ale tady to alespon z fotek zatim vypada ze stalo za to pockat. Ted to jeste nezabit minimem a jeste k tomu minimalistickych motorizaci. :yes:
Napsal jsi to naprosto trefně. K tomu není moc co dodat. Líbí se mi, stejně jako Nová Astra. Jsem zvědavý jak to pojede. Ale co se týká designu interiér i exteriér má našlápnuto dobře. Jen to nepokazit některými "nepodstatnými" detaily které z fotek nejsou vidět např krátké sedáky, ovládání infotainmentu apod.
No já zase nevím, ale ty světla vzadu jsou protažený doprostřed až na maximum :-) To se mi zase až tak nelíbí, ale je fakt, že jako celek to není úplně hnusný auto, spíš se řadí k těm zajímavějším. Horší je ten "a la Tesla" tablet...to ovládat za jízdy bude asi masakr...
Takže si taky počkám, až to uvidím na ulici..
No čo ti ja viem? Zatiaľ z tých fotiek vyzerá to prostredie tak, že to zvládne (vzhľadom k veľkosti ikoniek) aj dôchodca s veľkým číslom dioptrií. Akurát to nebude mať mechanickú odozvu ako od bežných tlačidiel a bude si treba na to chvíľu zvykať. Ale každopádne si počkám na osobný kontakt. :-)
tady prece nejde o velikost ikon... tady jde o to, ze v aute ovladas spoustu veci po pameti a hlavne poslepu. na displayi, kde je pokazde na urcitem miste neco jineho to proste nelze...nenahmatas tlacitko, po kazdem odkliku z podmenu musis mercit na display...
to je v aute proste preslap. navic system ma pomerne pomale reakce a prechody...
Po paměti ovládám to, co je na volantu. Na ostatní tlačítka tak jako tak musím kouknout, protože na palubní desce nemám jen dvě. Takhle kouknu na velký displej, kde navíc jsou extrémně velké ikony, což zase usnadňuje ovládání při jen letmém pohledu.
To áno, ale musíš si dať bacha, aby si "cestou" nezavadil o nejaké iné "tlačítko", ktoré tým dotykom hneď aktivuješ namiesto toho čo si chcel. Tak a nazad v menu a znova...
Tak či tak dotykáč je proste móda, z praktického pohľadu mi klasické tlačidlá prídu predsa len lepšie, aj keď ich už niekedy je proste veľa...
Vadí mi dotykáč akejkoľvek veľkosti. Ovládací prvok, ktorý tak výrazne odpútava pozornosť vodiča od diania na ceste, nemá v aute čo robiť. Bez ohľadu na značku.
Nepleť si pojmy a dojmy. Prehnané množstvo tlačidiel, ako majú napr. niektoré modely Forda alebo Opla tiež niet za čo chváliť, ale tie hlavné nahmatáš takmer naslepo. Na dotykáči nahmatáš prd, navyše zrakom kontroluješ, či si to imaginárne "tlačidlo" naozaj stlačil, u klasiky to hmatom proste cítiš. najhoršie to spravil Citroen. Tí Francúzi to poslednou dobou nejak motajú...
a čo už potom takí prémioví borci spred jednej až dvoch generácií? V niektorých typoch človek potreboval naštudovať dôkladne manuál aby sa vôbec k niečomu dostal. Pretože milión tlačidiel, často s niekoľkonásobnými funkciami a vôbec sa v tom zorientovať bol problém. Preto títo snáď ako prví prišli s ovládaním cez touchpady a veľké displaye. Tento počin s tabletom je len lacnejšia verzia toho samého, samozrejme s menším počtom funcií.
po pamäti človek zvládal obsluhovať niektoré z funkcií v niektorých holobytoch. V dnešnej dobe, keď aj priemerné auto ponúka ďalších xy vymožeností a funkcií si dovolím oponovať a súhlasiť s kolegom blue.sun nižšie že po pamäti dnes to čo je na volante + okná a veci čo máš na dverách. Zvyšok sa chceš či nechceš na dlhšie či na kratšie pozrieš. A čím je rôznych tlačitiel k rôznym funkciám viac, tým s tým má bežný človek v premávke väčší problém sa vôbec zorientovať. V dobrom infotainmente si drvivú väčšinu nastavíš pred jazdou a za jazdy pridávaš max. hlasitosť, resp. meníš stanice či pesničky. >:D
Jsem z toho trochu rozpačitý, ale na druhou stranu to bude protiváha nudnému koncernu. Ta protáhlá světla jsou dle mého názoru naopak super originální, u žádné konkurence to není k vidění. Za mne teda převažují pozitivní pocity a těším se na srovnání naživo.
Tak na prvý pohľad to nie je zlé, ale čakal som trochu viac originality, ako len "Talisman hatchback". Je jasné, že Renault svoj nastolený štýl bude opakovať, očakával som však nejaké rozvíjanie dizajnovej filozofie, nielen jej púhe replikovanie na inú karosériu.
Celkové tvary karosérie sa mi páčia, taktiež napr. svalnaté zadné blatníky. Na tie "svetelné fúzy" vpredu i vzadu si však neviem zvyknúť, rovnako tak na vertikálny tablet v interiéri. A tie striebrenkové plasty na GT verzii pôsobia dosť lacno.
Vidím to podobne. Nič pozitívne, čo by som chcel rýchle vidieť zblízka, alebo zbudilo túžbu si také auto kúpiť, som na tom nenašiel. Naopak, vidím negatíva, ktoré som od Renaultu nečakal.
Myslím, že se jim podařilo po dlouhý době najít tvář, tudíž ji sází na novinky. Nutno přiznat, že se mi líbí...stejně jako Talisman, Clio nebo Captur ;-)
Přesně tak... ja to jak s Talismanem.... Vzali to nejlepší z nejprodávanějších aut této třídy (klasický tvar karoserie, žádné velké převisy, nic nafouklého či přizvednutého) a dali na to svou tvář, aby zapadl do nově vznikající generace Renaultů. Vždyť co si budem povídat... jako je Talisman takovým francouzským Passatem, který po svém vylepšili, tak tohle je zas Golf s jinou tváří. A to je přeci dobře, protože proč zásadně měnit něco, co je léty prověřené.
Vidím v tom mix 308/Golfu/Ceedu s atraktivní maskou.... na ty kly si musím zvyknout:D
Áno, z tohto pohľadu máš pravdu a zrovna pri Renaulte v kontexte jeho dizajnových experimentov v minulosti je fajn, že si našli vlastný jednotiaci dizajn. Tá silná podoba až zameniteľnosť tam ale je, nie že nie (to uvádzam tiež v kontexte fanúšikov značky, ktorí sa doteraz vysmievali koncernovej podobnosti modelov).
Veď práve - načo tá jednotná tvár? Chce hádam niekto tvrdiť, že ktorýkoľvek z modelov Renault nebol na prvý pohľad identifikovateľný? Nemôže stopercente sadnúť kompaktu to, čo bolo robené na strednú triedu, a nebude tá istá tvár sedieť mini alebo užitkáču. Každé auto má svoj charakter a potrebuje vlastný výraz, nie všetci cez kopirák.
tak tie su hadam rovnake ako ma talisman.... cakal som vacsiu "osobitost a originalnost" .... ale vysledok asi uz nikoho neprekvapil.... tak to dnes proste chodi .. ako celok ale inak pekne auto :yes:
v interieri by ma tiez viac potesili klasicke budiky ale inak ok .... je to hodne subjektivne uznavam
s novou maskou. Dobré, Renault snad konečně našel jednotný styl, věčnou francouzskou touhu po designové osobitosti si naštěstí u meganu i talismanu odbyli v detailech typu denních světel, nějaké té plastové mřížky navíc apod., takže v celkovém dojmu převládá jednoduchá elegance. :yes:
Souhlas ..toto se designově velmi povedlo..dotazené ..vyvážené..profil přesně dle meho gusta..a to jsem na japonce :-) Renaultu se zda se podařilo najít jednotný a řekneme si narovinu velmi pohladny styl pro celou flotilu..a kupodivu je to doladěné i uvnitř..když to srovnán se skodofkou..tak od fabie přes Octavií až po Sup v základu se na tohoto Renaulta na fotkach vubec nechytá..takže by se paní v Bolce měli zamyslet....
No, u vnitřku bych si tak jistý nebyl, škodovkám se dají vytknout výplně dveří, ale jako celek jsou interiery na úrovni, tady právě může být trochu problém novinek renaultu, je to takové levně displejové, a co se materiálů týká, nezapomeň, že se u představení díváš na nejvymazlenější verze.
architekturou som cakal interier nieco na styl kadjara... ten ma vazne pekny interier....... a podla mna kadjar je vnutri krajsi ako tento megane..... ale je to hodne subjektivne.... je to vec vkusu .... osobne by som ale uprednostnil styl z kadjara pred tymto stylom z espacu...... ale ako vravim kolko ludi tolko chuti..... ako celok ide o pekne auto a uspech ma megane zaruceny :yes: vidim to na velky trhak :yes:
No tak zrovna Renault sází už od minulé gnerace na celkem solidně působící plasty a materiály v interiéru. Co jsem měl možnost, tak i levnější variace Megane III uvnitř působily řekl bych až Německy dobře, což se bohužel zrovna u Octavií III v základních verzích říct nedá.
Co jsem měl možnost vyzkoušet Lagunu III, Clio, Megana, Twingo... jedině snad Koleos byl plastový a snažil se zaujmout "cingrlátky" a lesklými cetkami >:D
Poté, co jsem viděl Kadjara a Espace, věřím, že Megane snad alespoň půjde v jejich stopách, protože je to rozhodně to lepší na trhu co se interiéru a zpracování týká. Viz test Espace a autor sám přiznal přibléžení až k prémiovým materiálům.
otazne je co je to ten premiovy material ...... kedze v dnesnej dobe uz materialmi premianta od "bezneho vozu" pomaly ani nerozoznas..... o "takmer premiantovi" sa totiz dnes docitas uz aj ako o mazde vw subaru alebo pri sorente a dalsich nepremiovych vozoch akejkolvek inej nepremiovej znacky s vynimkou hadam len dacie
podstatne pre renault je hlavne to aby mal interier funkcny a z uzivatelskeho hladiska pre zakaznika prijemny a pouzitelny..... ja napriklad ocenim klasicke budiky a mensi pripadne ziadny tablet... pred super mega vonavymi plastami.... ale aj tu plati.. zase je to hodne individualne ;-) kolko ludi tolko chuti
Rozmím ti až moc dobře... pořád tu už rok mluvíš o tom, že prémie už neni prémie, že se ten rozdíl vyrovnává a tak.... Jenže ten problém je, že si to nikdy nevyzkoušel na vlastní kůži :-) Jistěže takovej Passat v plné polní působí uvnitř lépe, než oholené BMW 1er v ceně již od... ale prémií se rozumí nejen interiér, ale i vše ostatní, od komfortu po myslitelnou výbavu.
Proto Espace s až luxusně vyhlížejícím interiérem může asi prémiově působit na redaktora.
ono to posobi luxusne samozrejme v kazdom dnesnom novom aute.... inak ta bezna verzia za 300 klackov co tam podla teba miesto tabletu bude mat...... lebo ta architektura palubovky si tablet priam pyta... bez neho to asi nebude take "pohladne"
Ja neříkám, že Megane bude prémiový, a třeba to bude hnus, já se ohradil proti tomu tvému nahlížení na prémiové výrobce >:D A jak bude vypadat ten za 300 tisíc? No musíme počkat :-)
ty a tá tvoja prémia. "Problém" prémie je ten, že exkluzívne materiály sú za príplatok. Inak čo sa týka prevedenia, odhlučnenia, doladenia atď. tam má stále ešte prémia veľký náskok oproti bežným autám. Ale to ty z obrázkov nikdy neuvidíš...
Napsal jsem, že je to takové levně displejové, tím narážím na provedení budíků a středového displeje, o materiálech jen říkám, díváme se na fotky vrcholné verze. Nic víc, nic míň, odpovídáš mi, jako bych tu tvrdil, že renault je uvnitř nějaká bída.
A testy novinářských aut, hm, seděl jsem nedávno v LK verzi superba, no aktuální E-Klasse neumí uvnitř udělat lepší dojem... Ale co z toho?
Já tě neopravuji, jen přidávám vlastní zkušenost, nic víc, nic míň ;). Budíky a středový display mi právě přijde celkem hezký a originální v této třídě, ale jak říkáš, je to TOP model. Snad to i v běžné verzi bude vypadat k světu. Já bych si jen přál mít ovládání tempomatu celé na volantu, nebo alespoň pod ním a ne na středu >:D Renaulťáci prominou >:D
Levně displejové... řekl bys totéž o těch, kdo cpou displeje do prémiovek na všechna možná místa včetně palubních přístrojů? Nemluvě o pochybně působících instalacích displejů u M-B a Audi na vrchol desky, jako by to tam bastlili dodatečně...
Osobně mám radši budíky, ale tady primárně nejde o budíky vs. displeje, jde o úroveň jich samotných a jejich zakomponování do kabiny. Pokud ti řešení z megane nebo talismanu připomíná provedením audi, pak mně ani náhodou. Mě se to zdá nejpodobnější Volvu, a to jejich provedení kritizuju, co s ním přišli.
I u Megana? To by mohlo být zajímavé, bojím se však, že cena takového vozu bude silně atakovat modely RS , nebo dokonce vrcholné specifikace Talismanu :-)
U megana to není problém, ale že mají vzadu torzku v talismanu a espacu, plus ty 1,6 jako vrchol, to problém je, fleety to uživí, ale image neporoste, není ji na čem stavět.
Jo, u Talismanu jsem o tom psal také... to je dnes docela faul. Motory prý příjdou... spekuluje se o dvoulitrech benzin i nafta, popřípadě prý 1,8 benzín s turbem. Takže tam to na nějaké silnější Passaty, Superby a Mondea dosáhnout mohou i když asi alternativu k VW BiTDi nenabídnou.
Pokud Talisman bude v kombiku v plné výbavě za 700 s nějakou tou vyhoněnou 1,6tkou a za 800 s nejlepším dvoulitrem, tak levnějším Passatum, ale třeba spíše Korejcům, nebo PSA může sebrat dost prodeju :-)
Osobně bych na nízké ceny tolik nesázel... Espace taky není z laciného kraje. Myslím, že se Renault bude spíš snažit se u nás pověsti "auta již od" zbavit. Myslím, že "vyhoněná" 1.6TCe (200k jako v Espace) ve full nebude znatelně levnější, než Superb 1.8TSI Combi DSG Style (DSG proto, že Espace ten motor s manuálem nemá a tipuju, že ani Talisman mít nebude). Superb je cca. 850, Talisman podle mě nepůjde pod 800.
Mno, Captur i Clio jsou taky normálně drahá auta. Je jasné, že auta typu Fluence nebo Koleos nebo Laguna III (minimálně v posledních pár letech) jinak než přes cenu zákazníky nenajdou, ale je potřeba nezůstávat v té pozici moc dlouho, jinak si to trh zapamatuje a bude si těžko zvykat na vyšší (standardní) ceny. Ačkoli... design prodává, to platí pořád.
Tak jsem to i myslel. A protože Talisman chce být v té špičce taky a Renault ho tak zřejmě bude vnímat, pak čekám, že bude razit podobnou cenovou politiku jako Espace, Captur a Clio, tedy ceny na úrovni konkurence.
PS: ten Captur... jeho hlavní devizou je design, jinak to zase žádný zázrak není, třeba nabídkou motorů a pohonů (jen 4x2, 1.2TCe pouze v automatu apod.).
Tak za 800 je to ale TOP výbava ne? Superb Style je druhá nejvyšší. To se ještě dá pochopit a hlavně uvidíme, jak nacení ty dvoulitry. Protože když by jednašestka měla stát 800 tisíc, kolik by pak stál ten dvoulitr? A Renaulta za mega.... to by si už skoro nikdo nekoupil a to Renaultu jako značce fandím >:D
Jak jsem psal výše, slušný auto za 650-700 tisíc s naftou a dobrá výbava, uvažoval bych. V plné palbě za 800 max s nejsilnějšími dvoulitry, když přijdou. Potom se mu dá odpustit i ta vlečka >:D
Superb DSG 1.8TSI má 180k a ano, Style je druhá nejvyšší výbava. Proto čekám, že Renault v top specifikaci s menší, ale silnější motorizací, nebude výrazně levnější, než top-1 u Škody. A možná bude dražší.
Pokud bude 1.6TCe 200k, pak pokud tam vůbec bude dvoulitr, tak až v nějaké top verzi. Já osobně tipuju, že nebude. Pokud jo a byl by top s 1.6TCe za 800, tak za 900 může klidně být ten dvoulitr a ještě je to únosné.
No Únosné jak pro koho... za 900 tisíc dostaneš u konkurence 4x4 a multilink... a to je právě ten problém >:D Za tyhle ceny nebyly snad ani Laguny ne? Bonus vidím v možnosti 4C.
Superb L&K 2.0TSI 4x4 je 1.081t lift a kombi bude 1.100+. Pokud bude podobně vybavený a podobně výkonný Talisman o 200t levnější, bez multilinku a bez 4x4, ale s 4C... tak je to pořád dost zajímavá nabídka.
Konec konců, benzínový Espace v Initiale je přes mega... a těch top verzí tu Renault nemusí prodat moc, stačí že tam jsou.
A tak i u Capturu se říká, že se dobře prodávají lepší výbavy. U Espacu mi ta formulace přijde trošku zvláštní, těch se prodává dost málo na to, aby si jeden prodejce mohl dělat nějakou větší statistiku... ale jo, třeba mají i celkový přehled. Třeba u Espacu už převládají koupě stylem "když ji miluješ"...
Tak on by ti pogo vysvětlil, že nízké ceny na českém trhu jsou extrém, jinde v Evropě je Renault min. na cenové úrovni Volkswagenu. Pak o to hůř, protože proti paletě motorizací konkurence, možnosti 4x4 a víceprvků vzadu nemá třeba talisman co nabídnout.
Já těm dvoulitrům moc nevěřím. V benzínu přijde 1.8 TCe a 1.3 TCe. Dvoulitrovou naftu by asi musel dodat Mercedes (bylo by to celkem logické). Od Renaultu už ji nečekám.
Ani v té naftě? Vždyť to pro Renault musí být sebevražda jít na trh jen s jednašetkami. Ta 1,8Tce bude ještě celkem akceptovatelná, pokud ji dobře naladí, ale v naftě, což je klíčové palivo pro velká auta, to bude nekonkurenceschopné ať je ta 1,6Dci sebelepší.
Podle toho, co čtu, tak se ty dvoulitry mimo Německo a spol moc na diskusích neřeší. není to zdaleka tak velké téma jako tady. V Německu ještě smysl mají. Ve Francii a dalších státech už jsou k ničemu. Podle mě by taky bylo pro Renault nejlepší, pokud by silnější motory do větších aut nabídl. Už jen kvůli novinářům a jejich testům. A Mercedes by těch pár motorů snad taky mohl pustit. A nebo se čeká na hybridy, které silnější naftu nahradí. Platforma je na to nachystaná. Stejně jako na 4x4. Čekám, že nějaké novinky přijdou s nástupem výroby nového Koleose. V té době už by měla nová továrna v Douai 4x4 a silnější motory umět.
A Koleos už bude Renault, nebo zase přeznačkovaný Samsung? Dost by to uškodilo, i když Koleosem sem jezdil a není to vůbec špatné auto, i cena, za kterou nám byl nabídnut nový v naftě, 4x4 a solidní výbavě hrála hodně pro Renault, ale sakra proč tak blbě vypadal? >:D A ten interiér... no snad se poučí z Kadjaru + do takového SUV už musí dát větší motor.
Hm, máš tam 118kW a 380Nm... a je asi otázka času, než i ostatní začnou dvoulitry downsizovat... a druhé turbo pomůže určitě s odezvou v nižších otáčkách... není to dobré, ale nevidím to jako úplnou tragédii. Horší je to asi v Espacu.
1.8T je bez problémů, prostor pro ladění i běžných motorů tam pořád je... u VW se mluví o 400k 2.0 TSI, RCZ-R má šestnáctku laděnou na 195kW... dostat 180kW+ z 1.8 by mělo být celkem bezpečné i pro běžné motory.
118kw z nafty, to je střed nabídky konkurence... bohužel :/ Ale pro mé potřeby by jistě postačoval. Jednoturbová 1,6Dci s Meganem cvičí velmi zdatně, tak bych se nebál.
Se zvětšeným Cliem souhlas, tvarování zádě je jasný odkaz na Clio, předek je zase Talisman.
Osobně mi to teda jako jednoduchý (jednoduše elegantní) design nepřijde, těch kudrlinek je tam dost (určitě víc než na aktuální generaci 5dv a víc než na většině konkurentů), ale jako celek to funguje. Takže na rozdíl od Somewhere, já tam vidím spíš tu eleganci než tu jednoduchost :-) .
Tak to by šlo, určitě se jedná o další z řady dobře vypadajících Renaultů, řadících se k tomu (nej)lepšímu ve třídě. Žádné velké úlety, ale přitom dostatečně originální, svěží a atraktivní, snad jen na tvar předních i zadních světel si ještě budu muset chvíli zvykat.
Jsem trochu v rozpacích, nikoliv z auta, ale z diskuse, nečekal jsem tolik vlažných, někdy až chladných komentů. Vždyť minimálně tahle fotka
[odkaz]
přece musí vyvolávat WOW efekt ;-)
zdvihnutie linie zadnych dveri mi hned pripomenulo zboku stary auris... ten zadok je hodne tucnucnky teda aspon takto na pohlad... uvidime v reale... mozno to bude uplne v pohode... ako celok to bude asi moc pekne nazivo..... autosalon za tyzden zase prezradi nieco viac :yes:
aj vyvoláva, viď môj príspevok vyššie. Ja som mal dabl impakt, jednak som nečakal také skoré odhalenie a jednak je to fakt pecka a tá tvoja fotka píše.
Ja si vysvetľujem vlažné prijatie niektorými (ale je tu väčšina pozitívnych aj od nikov, kde by som čakal odstup) tým, že vychádza z už známeho jazyka, ktorý nie je prevratne nový, takže je to také dejavu (clio, espas), ale meganu to sadlo jak riď na šerbeľ.
Až na ty přední světla bych řekl dobrý, jsou takové zbytečně geometricky jednoduché, ten L prvek dojem nemění. Naopak zadní bych vyloženě pochválil, vypadají prostě Renaultovsky. Uvidíme naživo. Interiér mi z fotek připadá příjemný, aspoň pokud jde o vyšší výbavy.
Zajímala by mě jedna věc. Jak to asi bude s výdrží těchto "tabletů" za dejme tomu 10 let? Nejsem si jistý, jestli po 10 letech to bude ještě vůbec fungovat. Přeci jen pokud do toho bude pořád prát slunko, bude to stát v mrazech atd., no nevím, nevím. Taky by mě zajímala odezva toho panelu třeba v -20 stupních.
Každopádně auto jako celek se mi velmi líbí stejně jako nový Espace a čtyřková "Laguna"
Sakra, ale Renault to strieľa len tak, akoby sa nechumelilo. Na jednej strane je to super a teším sa z nových modelov, ale neviem či to nemôže byť aj trochu kontraproduktívne.
Nový Espace, Trafic, Twingo, Kadjar, Talisman hneď aj kombi, stíhate/nestíhate registrovať? Nevadí, na - nový Mégane, hneď aj GT, už medzitým testujú nový Koleos, pick-up sa chystá, už jazdí mula nového GrandScénicu, potom Kangoo, medzitým dostane Clio a Captur facelift a to sme stále v horizonte 4-5 rokov.
Na jesenný autosalón hneď dve svetové premiéry, no klobúk dole. :yes:
Ešte dopĺňam jednu foto, ktorá nie je v galérii: [odkaz]
Tak musím říct, že podle prvních obrázků vypadá nový Megane velmi dobře, jen ty hokejky ve předu to kazí. Vypadají, jako když k autu vůbec nepatří, bez nich by auto mělo čistý design. Zadní světla jsou parádní, z boku taktéž fajn a interiér dobrý. Tak uvidíme jak to bude ve skutečnosti ;-):yes:
V příspěvcích zde zaznělo, že se jedná o zvětšené Clio. Svým způsobem je to pravda, ale zase musíme vzít v potaz, že každá automobilka má svůj desingový jazyk a podle toho své vozy navrhuje a je díky tomu odlišná. Když se podívám na Škodu nebo Hyundai, také jsou si jejich modely co se týče desingu podobné. Kia je třeba známá tygří maskou chladiče na svých modelech. Podle mého názoru je to po několika letech konečně hezký a podařený Megane. Druhá generace byla tak avantgardní, že moc úspěchů neměla a aktuální generace stárne a potřebuje nástupce jako sůl. Ani nedávný facelift nezakryje její stáří. Nový Megane se mi moc líbí a navíc ta modrá barva a nejvyšší výbava GT je opravdu řízná a vypadá k světu. Musíme si počkat na oficiální představení, ale dle mého názoru bude mít toto auto úspěch.