Diskuse

Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál!

19.7.2018

Ostrý Mégane je ještě ostřejší. I jeho posílenou osmnáctistovku je možné pořídit s manuální převodovkou nebo dvouspojkovým EDC.

 

  • 21 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.07.  14:45

    Dobrá zpráva....

    ....škoda jen, že není dvoulitr..... ;-\
    • 33 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 19.07.  16:05

      « Re: Dobrá zpráva....

      0,2l objemu u turbomotoru chybět nebude. Mnohem víc u těchto motorů záleží na použité technice a materiálech. A na tom si dal Renault záležet :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 19.07.  16:17

        « Re: Re: Dobrá zpráva....

        No právě. Nejlepší technika a materiály plus extra 2 deci a bingo....dalších 10kW je na světě.... ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 19.07.  16:34

        « Re: Re: Dobrá zpráva....

        Tiež si myslím, že 0,2 l pri turbomotore nie je nič, čo by malo robiť problém. Na druhej strane ako píše deda, aj konkurenčné dvojlitre sú turbomotory, ktoré pre rovnaký výkon nemusia byť tak silno fúkané (resp. ak sú, majú vyšší výkon). A aj z prvých testov sa javí, že ten motor nemá taký charakter, ako predchodca s 2,0 l (aj keď je otázne, do akej miery to robí menší motor a silnejšie turbo a do akej miery prísnejšie emisné normy; skôr by som to tipoval na to druhé).
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 20.07.  12:33

          « Re: Re: Re: Dobrá zpráva....

          Ano, tady dole jste zmínili krouťák a ten má hodně co do činění s obsahem. Platí to i pro turba, i když ne tolik jako pro atmosféry. Takže i těch extra 200ccm je poznat. 175 ccm a 250 ccm motorky byly kdysi velké motory...........
          420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
          Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.
      • 00 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 20.07.  07:15

        « Re: Re: Dobrá zpráva....

        Přestava mi hlava brát, ze z 1.8 vydolovali 420Nm, coz je pekelné hodně. To turbo se musí poradne uchladit a poctivě promazat.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 20.07.  08:37

          « Re: Re: Re: Dobrá zpráva....

          Jj, 420 Nm z 1,8čky, to prekonáva väčšinu dvojlitrov. Musia to byť iné tlaky a ako píšeš logicky náročnejšie na chladenie, mazanie i tesnosť.
  • 22 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 19.07.  16:53

    A co je na tom divného?

    To je přece logické, že ten vozík má manuální převodovku. Jakou by měl propána jána mít?
  • 30 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 19.07.  17:54

    No

    Tak to vypada, že u renaultu se pochlapili a začinaji nasazovat manualni převodovky což je určitě pozitivni počin.
    • 21 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.07.  19:56

      « Re: No

      Přesně tak, automat u hot-hatche je pro správného petrolheada absurdní záležitost! 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.07.  08:34

      « Re: No

      No je to presne naopak, doteraz bol MRS iba s manuálom a teraz je tam aj automat (pričom s manuálom má motor okresaný krútiak). Aspoň že sa Renault pri Cliu poučil, že petrolheadi neprijmú automat ako jedinú voľbu, tak ten manuál popri automate ponechali.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 20.07.  10:00

        « Re: Re: No

        Vim, že předchozi RS bylo v manualu, ale pravě novějši počin Clio RS naznačoval, že by novy Megan RS manualni převodovku nemusel mit.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.07.  10:26

          « Re: Re: No

          Clio RS je jedna věc... a druhá věc je Alpina, která je taky jen s automatem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více genderových variantách

Překladač Googlu začne nabízet překlady ve více…

Novinku, která má omezit genderovou předpojatost, zařadil do svého Překladače Google. U výrazů, které je možné…

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli pozor na ledovku

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli…

Třetí adventní víkend bude ve znamení pravé zimy. Nejvyšší odpolední teploty budou většinou zůstávat pod bodem…

 

iSport.cz

Ledecká není nejlepší sportovkyní světa. V anketě BBC ji porazil golfista Molinari

Ledecká není nejlepší sportovkyní světa. V anketě…

Nejlepším sportovcem světa za rok 2018 byl podle BBC golfista Francesco Molinari. Ital, jenž letos vyhrál…

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila Procházkova paráda

SESTŘIH: Plzeň - Karviná 2:1. Výhru zařídila…

Viktoria Plzeň zakončila podzim výhrou, v 19. kole porazila doma Karvinou 2:1. V sedmé minutě se prosadil Jan…

 

Reflex.cz

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se na místo činu

Kvůli krávě zavraždil přítele. Neodolal a vrátil se…

Psal se rok 1898. V hostinci u Valšů na rohu Betlémské a Poštovské ulice (dnes Karoliny Světlé) panovala…

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese útulností je zdraví vysoce nebezpečná

Dlouhé zimní večery ve světle svíčky? Dánské obsese…

Dánské slovo hygge je do jiných jazyků těžko přeložitelné. V češtině má asi nejblíže ke slovu „útulný“. Dánové…