Diskuse

Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál!

19.7.2018

Ostrý Mégane je ještě ostřejší. I jeho posílenou osmnáctistovku je možné pořídit s manuální převodovkou nebo dvouspojkovým EDC.

 

  • 21 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 19.07.  14:45

    Dobrá zpráva....

    ....škoda jen, že není dvoulitr..... ;-\
    • 33 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 19.07.  16:05

      « Re: Dobrá zpráva....

      0,2l objemu u turbomotoru chybět nebude. Mnohem víc u těchto motorů záleží na použité technice a materiálech. A na tom si dal Renault záležet :yes:
      • 10 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 19.07.  16:17

        « Re: Re: Dobrá zpráva....

        No právě. Nejlepší technika a materiály plus extra 2 deci a bingo....dalších 10kW je na světě.... ;-)
      • 21 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 19.07.  16:34

        « Re: Re: Dobrá zpráva....

        Tiež si myslím, že 0,2 l pri turbomotore nie je nič, čo by malo robiť problém. Na druhej strane ako píše deda, aj konkurenčné dvojlitre sú turbomotory, ktoré pre rovnaký výkon nemusia byť tak silno fúkané (resp. ak sú, majú vyšší výkon). A aj z prvých testov sa javí, že ten motor nemá taký charakter, ako predchodca s 2,0 l (aj keď je otázne, do akej miery to robí menší motor a silnejšie turbo a do akej miery prísnejšie emisné normy; skôr by som to tipoval na to druhé).
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 20.07.  12:33

          « Re: Re: Re: Dobrá zpráva....

          Ano, tady dole jste zmínili krouťák a ten má hodně co do činění s obsahem. Platí to i pro turba, i když ne tolik jako pro atmosféry. Takže i těch extra 200ccm je poznat. 175 ccm a 250 ccm motorky byly kdysi velké motory...........
          420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
          Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.
      • 00 Reagovat !

        foto Jenik3

        Jenik3 20.07.  07:15

        « Re: Re: Dobrá zpráva....

        Přestava mi hlava brát, ze z 1.8 vydolovali 420Nm, coz je pekelné hodně. To turbo se musí poradne uchladit a poctivě promazat.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 20.07.  08:37

          « Re: Re: Re: Dobrá zpráva....

          Jj, 420 Nm z 1,8čky, to prekonáva väčšinu dvojlitrov. Musia to byť iné tlaky a ako píšeš logicky náročnejšie na chladenie, mazanie i tesnosť.
  • 22 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 19.07.  16:53

    A co je na tom divného?

    To je přece logické, že ten vozík má manuální převodovku. Jakou by měl propána jána mít?
  • 30 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 19.07.  17:54

    No

    Tak to vypada, že u renaultu se pochlapili a začinaji nasazovat manualni převodovky což je určitě pozitivni počin.
    • 21 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 19.07.  19:56

      « Re: No

      Přesně tak, automat u hot-hatche je pro správného petrolheada absurdní záležitost! 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 20.07.  08:34

      « Re: No

      No je to presne naopak, doteraz bol MRS iba s manuálom a teraz je tam aj automat (pričom s manuálom má motor okresaný krútiak). Aspoň že sa Renault pri Cliu poučil, že petrolheadi neprijmú automat ako jedinú voľbu, tak ten manuál popri automate ponechali.
      • 00 Reagovat !

        foto miromen

        miromen 20.07.  10:00

        « Re: Re: No

        Vim, že předchozi RS bylo v manualu, ale pravě novějši počin Clio RS naznačoval, že by novy Megan RS manualni převodovku nemusel mit.
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 20.07.  10:26

          « Re: Re: No

          Clio RS je jedna věc... a druhá věc je Alpina, která je taky jen s automatem.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Nové volby čekají Česko už na jaře. Známe termín, kdy se Babiš může zase smát

Nové volby čekají Česko už na jaře. Známe termín,…

Prezidentské volby, komunální volby i volby do Senátu jsme si letos už odškrtli. Brzy ale budeme moci jít k…

Monika si vzala holčičku z „kojeňáku“. Šéf ji chtěl vyhodit a připravit o peníze

Monika si vzala holčičku z „kojeňáku“. Šéf ji chtěl…

Monika K. z Dačic přes deset let pracovala v hotelu jako recepční. Na konci roku 2016 nastoupila na mateřskou a…

 

iSport.cz

Budějovice nasázely Porubě osm gólů a dál vedou, vyhrálo i Kladno

Budějovice nasázely Porubě osm gólů a dál vedou,…

České Budějovice ve 14. kole první hokejové ligy drtivou výhrou 8:1 nad Porubou potvrdily pozici lídra a v čele…

Smrt na Velkém Taxisu, odnesl to kůň. Byl jsem mimo, hlesl Bartoš

Smrt na Velkém Taxisu, odnesl to kůň. Byl jsem mimo,…

Nejtěžší překážka kurzu Velké pardubické, Velký Taxisův příkop, si opět vybrala smrtelnou daň. Stejně jako před…

 

Reflex.cz

Pohřeb Kočkových: Jak jsem se styděl za své spoluobčany

Pohřeb Kočkových: Jak jsem se styděl za své spoluobčany

Byl jsem v pátek – na jako čumil, ale pracovně – na pohřbu Jana Kočky, mladého kluka, který z blbosti sedl do…

Večírky, vraždy, prostituce: Unikátní snímky ukazují divoký svět mafie v Rusku po rozpadu SSSR

Večírky, vraždy, prostituce: Unikátní snímky ukazují…

Rusko se v devadesátých letech minulého století po rozpadu Sovětského svazu vyznačovalo vysokým nárůstem…