Novinky
To je přece logické, že ten vozík má manuální převodovku. Jakou by měl propána jána mít?
Tak to vypada, že u renaultu se pochlapili a začinaji nasazovat manualni převodovky což je určitě pozitivni počin.
No je to presne naopak, doteraz bol MRS iba s manuálom a teraz je tam aj automat (pričom s manuálom má motor okresaný krútiak). Aspoň že sa Renault pri Cliu poučil, že petrolheadi neprijmú automat ako jedinú voľbu, tak ten manuál popri automate ponechali.
420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.