Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dobrá zpráva....
praděda7
| 19. 7. 2018 14:45
....škoda jen, že není dvoulitr..... ;-\
Avatar - Rubb
Dobrá zpráva....
Rubb
| 19. 7. 2018 16:05
0,2l objemu u turbomotoru chybět nebude. Mnohem víc u těchto motorů záleží na použité technice a materiálech. A na tom si dal Renault záležet :yes:
Dobrá zpráva....
praděda7
| 19. 7. 2018 16:17
No právě. Nejlepší technika a materiály plus extra 2 deci a bingo....dalších 10kW je na světě.... ;-)
Avatar - iudex
Dobrá zpráva....
iudex
| 19. 7. 2018 16:34
Tiež si myslím, že 0,2 l pri turbomotore nie je nič, čo by malo robiť problém. Na druhej strane ako píše deda, aj konkurenčné dvojlitre sú turbomotory, ktoré pre rovnaký výkon nemusia byť tak silno fúkané (resp. ak sú, majú vyšší výkon). A aj z prvých testov sa javí, že ten motor nemá taký charakter, ako predchodca s 2,0 l (aj keď je otázne, do akej miery to robí menší motor a silnejšie turbo a do akej miery prísnejšie emisné normy; skôr by som to tipoval na to druhé).
Dobrá zpráva....
praděda7
| 20. 7. 2018 12:33
Ano, tady dole jste zmínili krouťák a ten má hodně co do činění s obsahem. Platí to i pro turba, i když ne tolik jako pro atmosféry. Takže i těch extra 200ccm je poznat. 175 ccm a 250 ccm motorky byly kdysi velké motory...........
420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.
Avatar - Jenik3
Dobrá zpráva....
Jenik3
| 20. 7. 2018 07:15
Přestava mi hlava brát, ze z 1.8 vydolovali 420Nm, coz je pekelné hodně. To turbo se musí poradne uchladit a poctivě promazat.
Avatar - iudex
Dobrá zpráva....
iudex
| 20. 7. 2018 08:37
Jj, 420 Nm z 1,8čky, to prekonáva väčšinu dvojlitrov. Musia to byť iné tlaky a ako píšeš logicky náročnejšie na chladenie, mazanie i tesnosť.
Avatar - Ada je zase tady
A co je na tom divného?
Ada je zase tady
| 19. 7. 2018 16:53
To je přece logické, že ten vozík má manuální převodovku. Jakou by měl propána jána mít?
Avatar - miromen
No
miromen
| 19. 7. 2018 17:54
Tak to vypada, že u renaultu se pochlapili a začinaji nasazovat manualni převodovky což je určitě pozitivni počin.
No
Arese
| 19. 7. 2018 19:56
Přesně tak, automat u hot-hatche je pro správného petrolheada absurdní záležitost! 8-s
Avatar - iudex
No
iudex
| 20. 7. 2018 08:34
No je to presne naopak, doteraz bol MRS iba s manuálom a teraz je tam aj automat (pričom s manuálom má motor okresaný krútiak). Aspoň že sa Renault pri Cliu poučil, že petrolheadi neprijmú automat ako jedinú voľbu, tak ten manuál popri automate ponechali.
Avatar - miromen
No
miromen
| 20. 7. 2018 10:00
Vim, že předchozi RS bylo v manualu, ale pravě novějši počin Clio RS naznačoval, že by novy Megan RS manualni převodovku nemusel mit.
Avatar - Emel
No
Emel
| 20. 7. 2018 10:26
Clio RS je jedna věc... a druhá věc je Alpina, která je taky jen s automatem.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku