Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Mégane R.S. přijíždí v posílené verzi Trophy. Nabídne i manuál!

13 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
....škoda jen, že není dvoulitr..... ;-\
Avatar - Rubb
Rubb
0,2l objemu u turbomotoru chybět nebude. Mnohem víc u těchto motorů záleží na použité technice a materiálech. A na tom si dal Renault záležet :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
No právě. Nejlepší technika a materiály plus extra 2 deci a bingo....dalších 10kW je na světě.... 😉
Avatar - iudex
iudex
Tiež si myslím, že 0,2 l pri turbomotore nie je nič, čo by malo robiť problém. Na druhej strane ako píše deda, aj konkurenčné dvojlitre sú turbomotory, ktoré pre rovnaký výkon nemusia byť tak silno fúkané (resp. ak sú, majú vyšší výkon). A aj z prvých testov sa javí, že ten motor nemá taký charakter, ako predchodca s 2,0 l (aj keď je otázne, do akej miery to robí menší motor a silnejšie turbo a do akej miery prísnejšie emisné normy; skôr by som to tipoval na to druhé).
Avatar - praděda7
praděda7
Ano, tady dole jste zmínili krouťák a ten má hodně co do činění s obsahem. Platí to i pro turba, i když ne tolik jako pro atmosféry. Takže i těch extra 200ccm je poznat. 175 ccm a 250 ccm motorky byly kdysi velké motory...........
420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Přestava mi hlava brát, ze z 1.8 vydolovali 420Nm, coz je pekelné hodně. To turbo se musí poradne uchladit a poctivě promazat.
Avatar - iudex
iudex
Jj, 420 Nm z 1,8čky, to prekonáva väčšinu dvojlitrov. Musia to byť iné tlaky a ako píšeš logicky náročnejšie na chladenie, mazanie i tesnosť.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To je přece logické, že ten vozík má manuální převodovku. Jakou by měl propána jána mít?
Avatar - miromen
miromen
Tak to vypada, že u renaultu se pochlapili a začinaji nasazovat manualni převodovky což je určitě pozitivni počin.
Arese
Přesně tak, automat u hot-hatche je pro správného petrolheada absurdní záležitost! 8-s
Avatar - iudex
iudex
No je to presne naopak, doteraz bol MRS iba s manuálom a teraz je tam aj automat (pričom s manuálom má motor okresaný krútiak). Aspoň že sa Renault pri Cliu poučil, že petrolheadi neprijmú automat ako jedinú voľbu, tak ten manuál popri automate ponechali.
Avatar - miromen
miromen
Vim, že předchozi RS bylo v manualu, ale pravě novějši počin Clio RS naznačoval, že by novy Megan RS manualni převodovku nemusel mit.
Avatar - Emel
Emel
Clio RS je jedna věc... a druhá věc je Alpina, která je taky jen s automatem.