Vždy, když Renault připraví novou generaci řady Megane, očekává se vzápětí také velkoprostorová varianta. Nový Scénic by se měl na trh dostat příští rok, už teď jsou zde ale první snímky maskovaných vozů.
Re: Rendlik ma snad patent na podobne slizky design
Ádo, ty jsi opravdu zralý pro psychiatrii 8-s Jinak 4% menšina jezdí v Audi, protože je nejvíce in, nejlépe bílá A5... to nevíš? A hlavně to musí mít TDI >:-[]
Re: Rendlik ma snad patent na podobne slizky design
Hezký den!Už jsem myslel,že se něco děje a Rencek nebude odhalen jako spojenec samotného "Lorda šmejda".PS:S těmi procenty -> Moc koukáš na Quer,a pleteš si imatrikulační znaky automobilek,nebo se Ti popletly Matchboxy... :-!
Tak i já vzhledem k osobním zkušenostem s megane 1, laguna 2 a ve firmě logan MCV pořád považuji Renault za tu méně důvěryhodnou značku. Ale asi bude načase změnit názor, protože dost lidí co znám si díky výhodné ceně v posledních cca. 2 letech renault koupilo. Konkrétně několik meganů kombi /vážně dobrá nabídka/, jeden espace v plné výbavě/moje sestra, i přes mé rozmlouvání/ a nějaké to clio kamarád do firmy jako "rychlé spojky". No a poruchy uplně v normálu, spíš mín než víc. Až se divim. V tom espace je turbobenzín, plno elektriky, bílá kůže a vše je po roce jak nové. Má bývalá laguna byla po roce víc v servisu než doma. Takže držim palce at to vydrží. :yes:
U Lagun je to sporný.Mám plno známých,kteří si koupili i první,i druhou generaci a naprosto bez problémů.Jeden si ji dokonce koupil opakovaně,takže asi nebyl nespokojený.Ale pravdou je,že ve dvojce byla revoluční elektronika,která někdy dokázala zazlobit...
Taky je celkem problem prodat renault, jakýkoliv. Díky jejich pověsti musíš jít silně pod cenu. Třeba ta laguna stála v bazaru 3 měsíce. Nakonec jsem to nevydržel a dal to protiučtem u forda za zlomek původní ceny.
No a třeba Fiat je na tom ještě hůř. Auta to jsou výborný, ale lidi se jich bojí... Přitom stejnou techniku s nápisem suzuky SX4 stejní lidé považují za superkvalitní auto. Motory Fiat mají v saabech, oplech, cadilacu a jejich majitelé přitom fiatem opovrhují...
Čteš mi myšlenky ;-) ,moji známí mají a měli spoustu Fiatů a neměli s ním problém.Nemám rád,když nějaké fifleny a snobové opovrhují Fiaty,přitom s nimi nikdy neměli žádnou zkušenost.Ostatně 8(nebo už 9?)titulů Evropské auto roku mluví za vše...
A navíc Fiat má v růkávu trumf,který mu kdejaká automobilka určitě závidí-Je pod ním Ferrari,Alfa Romeo,Lancia... :yes:
Jaký? Caddy je lepší než kango, už jen proto že se dodává s blbovzdorným SDI. U jinak slušných Dci je problem že nedonutíš zaměstnance aby s tim slušně zacházeli. Takže lepší spotřeba se může i prodražit. A i to SDI jede za 6l. Navíc mi i caddy přijde takové robusnější. No a o Transporteru nemá cenu mluvit, ten je bez debat špička třídy, už jen proto že je to třída sama pro sebe. Mám T4 i T5 a jsou to oba echtdržáky. Multivan T5 mám ted jako své pracovní auto, v benzinu, a je to paráda. At si na staré TDI R5 každý nadává jak chce ale v transporterech to jsou držáky, snesou i horší zacházení. Kdybych chtěl větší koupim transit, ale u vw ocenuju menší šířku, ve městě dost důležité. Aspon pro mě. Trafic je hezkej, ale nic víc. Interier jak z lega:-) A větší auto nepotřebuju.
O Transportéru by se daly vézt dlouhé debaty.Znám člověka,který měl Transporter Multivan a musel si zvyknout na permanentní rezonaci a odpadávání plastů v interiéru.Dále následovalo předčasné opotřebení interiéru a (prý ne jeho vlastní vinou)se mu zničila převodovka a prodejce i přes to,že byl v záruce,mu jí nechtěl vyměnit.
Moji známí mají ve firmě spousty Renaultů,od Méganů Grandtour,přes Kangoo až po Mastery a nešetří superlativy.Ale je to věc názoru ;-)
Vyzkoušel jsem ve firmě tyto dodávky Nissan Vanette 2,3D /nové/ - katastrofa, Tranzit 2,5TD r.98/ojetina/ - bez problemů, felda pickup 1,3 r.96,99 - poruchy, ale levné, astra 1,6 VAN r.97 - držák, jezdí i po 400tkm. dodnes, Kango 1,9d r.97/předváděčka/ - motor o.k., zbytek se rozpadal za jízdy, berlingo 1,9d r.97 - absolutně skvělé auto, berlingo(nové) 2,0HDI r,03 - katastrofa, T4 2,4d r.92(ojeté) - bez poruch, T4 r.97,02 (nové)2,5TDI - bez poruch, T5 2,5TDI r.04 - bez poruch, Logan MCV 1,4 - druhý už nebude. Mám i caddy a T5 multivan 3,2V6, ale ty mají málo najeto na soudy. Ale Caddy sdi mám reference od kamaráda víc než dobré. VW nijak nepreferuju, ale prostě se mi osvědčil. Jako své jsem měl megana, lagunu 2,passat B5 - všechny tři benzín a poruch cca stejně, tzn. moooooc. Mondeo V6 bez problémů, ale nešlo skoro prodat. Žena má už druhou zafiru 2.2 benzin a spokojenost.
Doufám,že ten Scénic na Marcových fotografiích bude ještě pozměněn...
Předek vypadá jako kačer Donald a zadek je ve srovnání se současnou generací takový jednoduchý.Uvidíme,jak se vyzdvihne interiér.O kvalitě a materiálech nepochybuji,ale jestli svou útulností a designem trumfne toho současného...nevím... ;-\
Na C.Ghosonovi oceňuji,že vytáhl Nissana ze * a že pomohl Renaultu dosáhnout v mnohém na vrchol,ale jestli zmrví ještě jedno auto,ať si mě nežádá...
No neviem, či bude útulnejší, krajší a lepší, mne sa každopádne na všetkých tých fotkách a obrázkoch celkom páči. Kľudne by som do takého šiel, snáď sériová realita nebude k horšiemu...
Čo sa týka Renaultu, v poslednej dobe ma dvakrát sklamal - najprv Koleos, z ktorého som po živom stretnutí šiel fakt do kolien, a potom aj nové Kangoo, od ktorého som čakal viac, a príde mi dosť hruné a nedotiahnuté.
Momentálne jazdím so Scénicom, r.v.2003, absolútne vpohode. Akurát ma na ňom štve, že ani takú blbosť, ako je výmena žiaroviek v predných svetlách, alebo výmena vypálenej poistky, nejde spraviť jednoducho a rýchlo.
Na predné svetlá aby bol človek kúzelník, alebo mal Saxaninu ruku, aby sa dostal až k žiarovke. Na poistky treba tak 5-centmetrové nechty, najlepšie z legovanej ocele. Navyše sú na dvoch miestach - časť je vľavo pod volantom za malým odkladacím priestorom(hodne hlboko v palubovke) a druhá časť pod kapotou vedľa baterky - tiež dosť hlboko zapustené. Nad týmto by mohli mozgy v Renaulte zauvažovať a spraviť to lepšie. Alebo je to už bežná prax vo všetkých novších autách?
s tou výměnou žárovek máš pravdu, po půlhodinovém nadávání jsem jel stejně do servisu, pojistky jsem zatím nehledal. Předtím jsem měl OI a tam mě výměna žárovek trvala 2 minuty, přístup úplně v pohodě i pojistky.
Co mě u Scenica vadí je životnost spotřebáku, destičky sotva 30 tisíc, tyčky stab. a podobně a přitom ceny strašné. Naštěstí je už dost velký výběr z druhovýroby. Na O1 mě destičky vydržely 95 tisíc a to jezdím stejnou trasu.
Jinak auto v pohodě.
Renault je proste iný, nemôžeš s ním zaobchádzať drsne, žiada si citlivejší prístup. Cez jamy pomalšie - prejde ich hojdavo a mäkko ako pravá dáma. Prudké rozjazdy a tvrdé brzy mu tiež nesvedčia. Ponúka nefalšované pohodlie, a príkladnú bezpečnosť, ale aj zaobchádzanie vyžaduje podobne kultivované, ako zážitky a služby, ktoré poskytuje. Auto "na zodratie" by som kupoval s iným znakom na kapote. ;-)
P.S. K halogénkam sa dá dostať, chce to trochu trpezlivosti a ochotu vnoriť ruku až po lakeť do útrob francúzskej mašiny...
Souhlas kámo. Mě se nový scénic také nelíbí. Ani na fotkách tady na autu.cz ani na těch Markových. Podivně ztvárněný zadek a ještě podivnější předek s obrovskými světly (jak z autobusu) a divným výrazem. Přirovnání ke kačerovi je docela trefné... >:-[] Je to škoda. Po ne moc povedené Laguně, zdařilém novém Méganu přichází další úlet. Ošklivý vnější vzhled, lacině působící, krajně neútulný interiér... V porovnání se současnou generací na mne tohle MPV působí krajně odtažitě. Škoda Renault propásl další šanci postavit zajímavé a hezké auto. Čeho se ještě dočkáme?? Jak má proboha vypadat nástupce Vel Satisu, pokud tedy nějaký bude?? :-!
Přesně nad tím uvažuju:Jak bude vypadat nástupce Vel Satisu.Dneska ve Světě Motorů otiskli zprávu,že se právě zahajuje jeho vývoj.Doufám,že to bude mít aspoň trochu šmrnc.Mohli by čerpat z krásných studií Nepta nebo Fluence
Nepta - to je nádhera. Klasické kabrio s plátenou strechou...mmm....
Stačilo by trochu skultúrniť štúdiu a vypustiť príliš extravagantné techické parádičky a máme novú kráľovnú ciest...