Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Sport: Až 5 ostrých modelů, konec manuálních převodovek a Le Mans

Hned trojice čerstvých novinek současně na téma sportovních aktivit značky Renault se nám zkraje týdne objevila. A všechny jsou, zdá se, dobré.
Zpět na článek
11. 3. 2013 17:39
11. 3. 2013 18:29
11. 3. 2013 19:12
11. 3. 2013 19:18
11. 3. 2013 18:42
12. 3. 2013 11:16
11. 3. 2013 17:39
Doplnění
Ještě bych dodal, že Renault lze považovat za nejsportovnější evropskou značku (s tou Francií to bylo zbytečně skromné). Další novinkou budou ostřejší verze RS modelů - Gordini. Gordini tak snad uspokojí puristy, kteří kritizují zcivilnění Clia RS. S tím koncem manuálních převodovek to taky nebude tak horké, protože Gordiny se mají odlišovat mimo jiné i použitím jiných převodovek oproti normálním RS. Renault Gordini by se také měl objevit v seriálu WTCC.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2013 17:54
Re: Doplnění
motory renault pohanaju aj majstrovsky RedBull v F1... takze co sa tyka najsportovejsej eu znacky nieco na tom skutocne bude ;-)
11. 3. 2013 18:29
Re: Doplnění
Tady nejde jen o F1. Ta je jen vrcholem pyramidy a třešničkou na dortu. Renault je potřeba pochválit za to, že podporuje i jiné a ne tak marketingově zajímavé série ve kterých mohou vyrůstat budoucí hvězdy motorsportu. Kromě F1 je tady WORLD SERIES BY RENAULT (Formula Renault 3.5 Series, Eurocup Formula Renault 2.0, Eurocup Mégane Trophy, Eurocup Clio). Další jsou Rallye série - Twingo R.S. R1, Twingo R.S. R2, Clio RS, Mégane RS.
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2013 18:38
Re: Doplnění
ved ja rozumiem... len som napisal ze motory renault pohanaju aj majstrovsky RedBull ;-)

ano renault treba pochvalit za angazovanie sa v sporte :yes:
Avatar - Ronault.
11. 3. 2013 18:17
Re: Doplnění
Já bych ještě dodal, tedy opravil nesmysl, že Renaul se za pár let vyprofiloval... Jako jeden z prvních vůbec s R8, přes R12 verze Gordini... ... přes R5 V6, Clio Viliams, R19 16, atd...

A pak další věcí je jistá nepřesnost o převodovkách, ano, možná v RS nejsou ty nejlepší, ale i Renaul umí přesné řazení s krátkými drahami,viz nové šestikvalty Meganu k 1,2 TCe a 1,6 dCi, takže by se jistě dalo i pro nové Clio a Megane najít řazení.
11. 3. 2013 19:12
Re: Doplnění
Třeba bude i nová R5. Minimálně pro Frantíky by to asi bylo zajímavější než Laguna RS. A jejich sny mají zajímavou inspiraci.
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2013 19:14
Re: Doplnění
chcelo by to ozivit casy renaultu alpine: [odkaz]

nieco novej alpine tu:
[odkaz]
11. 3. 2013 18:42
Laguna
Tak pokud by byla nějaká Laguna RS, to by byl asi super masakr. Už laguna GT s 4controlem byla výborná, jízdní vlastnosti téměř bezkonkurenční, a za super cenu. Jen mě nenapadá, co za motor. 2,0T i 2,0 dCi z Laguny GT byly dobrý, ale na RS to chce palbu. V Laguně coupé je 3,0 dCi, a ta je dobrá, ale čekal bych něco ostřejšího v benzínu.
Rozbalit vlákno
0
To je ale humus
milostivá... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
12. 3. 2013 11:16
Re: To je ale humus
Ado, vezmi si prášek a pro jistotu si přeměř tlak.... ;-)
12. 3. 2013 08:43
Pánové v Renaultu nic nepochopili...
Je vídět, že marketing Renaultu žije v bludech, když u nového Clia R.S. nenabídnou manuální převodovku. Spousta milovníků hot-hatchů totiž na třech pedálech a manuálním řazení trvá! Minulé Clio R.S. se prodávalo hlavně ve Velké Británii, teď ale budou Angličani z Clia RS nuceni houfně přecházet na novou Fiestu ST. Stejnou chybu dělá i koncern VW u ostrého Pola, Ibizy a Fabie. No ale kdo chce kam....
Rozbalit vlákno
3
12. 3. 2013 09:37
Re: Pánové v Renaultu nic nepochopili...
Nezapomeň, že nové Clio RS dělá prostor ostřejší verzi Gordini. Dříve už pomalu nešlo jít dál a Renault byl oprávněně kritizován za to, že z Gordini udělal jen designovou záležitost.
Avatar - white label
12. 3. 2013 11:13
Re: Pánové v Renaultu nic nepochopili...
Koncernu VW i Renaultu zřejmě chybí špičkoví odborníci na průzkum trhu tvého kalibru. Jestli to nebude spíš tak, že diskusních bychařských kupců nových! malých hh s fofrklacekm je mnohem víc, než těch solventních reálně v autosalonech, co si přijdou pro malý hh s dvojspojkou.
Samozřejmě, že ideální je nabízet obojí (možná bude s manuálem Gordini), ovšem rozhodně bych si netroufl tvrditl, že se malýhc hh prodá méně s dvojspojkou, než s fofrklackem, jinými slovy, abys ses nedivil, až bude Fiestě ST dvojspojka chybět víc, než CRS manual. Sentimentální plačky byly jsou a budou. Psi vyjí, ale karavana jde dál...
12. 3. 2013 11:29
Re: Pánové v Renaultu nic nepochopili...
Asi nikdo nepochybuje o tom, že chce Renault svoje RS modely zcivilnit a udělat z nich univerzálnější auta záměrně. Získá tím třeba zájem většího počtu zákazníků a přitom nezapomíná na puristy a má pro ně Gordini. Tato řada má mít vždy něco navíc oproti normálním RS (motor, převodovka,...). Další místo si Renault také dělá pro Alpine. Podle mě je strategie Renaultu celkem jasná a trh rozhodne, zda i správná.
12. 3. 2013 11:16
Uvidíme....
Za tím ale zůstává otevřenou otázkou, jestli alespoň nové Clio R.S. dostane manuální převodovku. Pokud ano, tak to stejně není v pořádku, protože abys získal manuál, tak budeš muset volit nejdražší verzi. A to je absurdní, vždyť manuální převodovka je výrobně levnější než automatická dvouspojka...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
12. 3. 2013 11:21
Re: Uvidíme....
"Za tím"?
U sériové výroby záleží i na celkovém počtu vyrobených kusů, proto může být i verze s manuálem nákladnější/dražší.
12. 3. 2013 11:35
Re: Uvidíme....
Manuál byl také často u Clia 3 RS označován za největší mínus. Třeba trh ukáže, že se po něm lidem bude stýskat a manuál se časem vrátí.
Avatar - white label
12. 3. 2013 14:54
Re: Uvidíme....
Je to možné, leč málo pravděpodobné... Je třeba se na to dívat optikou kupců nových! malých hh, nikoli "týnejdžrů" kupující si ojeté hh s tím, že z nich vykuchají zadní sedačky a výfuk a udělají si z nich "ekonomické" hot víkendovky.