Novinky
Tak pokud by byla nějaká Laguna RS, to by byl asi super masakr. Už laguna GT s 4controlem byla výborná, jízdní vlastnosti téměř bezkonkurenční, a za super cenu. Jen mě nenapadá, co za motor. 2,0T i 2,0 dCi z Laguny GT byly dobrý, ale na RS to chce palbu. V Laguně coupé je 3,0 dCi, a ta je dobrá, ale čekal bych něco ostřejšího v benzínu.
milostivá... :no:
Je vídět, že marketing Renaultu žije v bludech, když u nového Clia R.S. nenabídnou manuální převodovku. Spousta milovníků hot-hatchů totiž na třech pedálech a manuálním řazení trvá! Minulé Clio R.S. se prodávalo hlavně ve Velké Británii, teď ale budou Angličani z Clia RS nuceni houfně přecházet na novou Fiestu ST. Stejnou chybu dělá i koncern VW u ostrého Pola, Ibizy a Fabie. No ale kdo chce kam....
Nezapomeň, že nové Clio RS dělá prostor ostřejší verzi Gordini. Dříve už pomalu nešlo jít dál a Renault byl oprávněně kritizován za to, že z Gordini udělal jen designovou záležitost.
Koncernu VW i Renaultu zřejmě chybí špičkoví odborníci na průzkum trhu tvého kalibru. Jestli to nebude spíš tak, že diskusních bychařských kupců nových! malých hh s fofrklacekm je mnohem víc, než těch solventních reálně v autosalonech, co si přijdou pro malý hh s dvojspojkou.
Samozřejmě, že ideální je nabízet obojí (možná bude s manuálem Gordini), ovšem rozhodně bych si netroufl tvrditl, že se malýhc hh prodá méně s dvojspojkou, než s fofrklackem, jinými slovy, abys ses nedivil, až bude Fiestě ST dvojspojka chybět víc, než CRS manual. Sentimentální plačky byly jsou a budou. Psi vyjí, ale karavana jde dál...
Samozřejmě, že ideální je nabízet obojí (možná bude s manuálem Gordini), ovšem rozhodně bych si netroufl tvrditl, že se malýhc hh prodá méně s dvojspojkou, než s fofrklackem, jinými slovy, abys ses nedivil, až bude Fiestě ST dvojspojka chybět víc, než CRS manual. Sentimentální plačky byly jsou a budou. Psi vyjí, ale karavana jde dál...
Asi nikdo nepochybuje o tom, že chce Renault svoje RS modely zcivilnit a udělat z nich univerzálnější auta záměrně. Získá tím třeba zájem většího počtu zákazníků a přitom nezapomíná na puristy a má pro ně Gordini. Tato řada má mít vždy něco navíc oproti normálním RS (motor, převodovka,...). Další místo si Renault také dělá pro Alpine. Podle mě je strategie Renaultu celkem jasná a trh rozhodne, zda i správná.
Za tím ale zůstává otevřenou otázkou, jestli alespoň nové Clio R.S. dostane manuální převodovku. Pokud ano, tak to stejně není v pořádku, protože abys získal manuál, tak budeš muset volit nejdražší verzi. A to je absurdní, vždyť manuální převodovka je výrobně levnější než automatická dvouspojka...
"Za tím"?
U sériové výroby záleží i na celkovém počtu vyrobených kusů, proto může být i verze s manuálem nákladnější/dražší.
U sériové výroby záleží i na celkovém počtu vyrobených kusů, proto může být i verze s manuálem nákladnější/dražší.
Manuál byl také často u Clia 3 RS označován za největší mínus. Třeba trh ukáže, že se po něm lidem bude stýskat a manuál se časem vrátí.
ano renault treba pochvalit za angazovanie sa v sporte :yes:
A pak další věcí je jistá nepřesnost o převodovkách, ano, možná v RS nejsou ty nejlepší, ale i Renaul umí přesné řazení s krátkými drahami,viz nové šestikvalty Meganu k 1,2 TCe a 1,6 dCi, takže by se jistě dalo i pro nové Clio a Megane najít řazení.
[odkaz]
nieco novej alpine tu😒br /> [odkaz]