Renault T 520 Maxispace: Čtyřicet v pohodě
2
/
17
Prohlédnout znovu
Renault T 520 Maxispace: Čtyřicet v pohodě
Renault T 520 Maxispace: Čtyřicet v pohodě
|
acz
Necelých čtyřicet litrů průměrné spotřeby nás u plně naložené soupravy na náročném úseku potěšilo
|
acz
Přepínání dvou předvolených rychlostí tempomatu se nám velmi zamlouvalo
|
acz
Kabina Maxispace nemá horní lůžko. Nahrazovaly jej velké odkládací prostory, z nichž ani při prudkém brzdění nic nevypadlo.
|
acz
Nezávislá střešní klimatizace/vytápění s výkonem 4 kW přijde vhod při odpočinku
|
acz
Příprava na televizi tvoří standard výbavy, samotný přístroj je za příplatek
|
acz
Pohodlné sezení s oporou celých zad dovolovala speciální tkanina
|
acz
Vybavení nočním zámkem dodá řidiči klid při spaní na parkovištích
|
acz
Součást kabiny Maxispace tvoří stoleček výklopný ze zadní stěny
|
acz
Součást kabiny Maxispace tvoří stoleček výklopný ze zadní stěny
|
acz
|
acz
|
acz
|
acz
Pro posun sedadla řidiče nebylo třeba se ohýbat k dolní hrazdičce, ale stačilo zatáhnout za popruh umístěný těsně pod sedákem
|
acz
|
acz
|
acz
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky