Ale prd. Ty 1.6 dCi jsou opravdu špičkové, v Grand Scenicu to jezdí do 6ti litrů, tak nevidím důvod, proč by to mělo brát podstatně víc. Ve Fluenci to jezdí bez problémů za 4 litry.
Mohlo by být v nabídce 4x4 i když pochybuju. Nevím proč tam nedávaj i motor 2.0 dci, podle mě tam bude 1.6ka dost trpět i když je to hodně dobrej motor.
A tak 1.6 ka je pro dodávku taková zvláštní, ikdyž je fakt že vývoj značně postoupil. Spíš aby to pak neztrácelo kompresi a tak, ale snad to tak nebude. Přeju tomuhle modelu alespoň stejnej úspěch jako předchozí generaci.
Nie je až tak dávno čas, keď v takýchto dodávkach bežne ťahali ťažké atmosfércké dvaapollitre s výkonmi niekde okolo 50-60 kW... Motory s malými objemami sa tlačia stále do väčších áut, výkonovo však až také malé nie sú - a svoj výkon navyše ponúkajú v širšom spektre otáčok. Vyššie plniace tlaky a otáčky sú bežným prejavom downsizingu, ale zrovna tak idú hore materiály a technológie.
Ty máš nějaký pocit, že v dnešní době jsou motory větší držáky než kdysi??? Materiály a technologie jdou tak nahoru, že kdysi nesmrtelný řetěz se stává symbolem poruchy.
Taky se mi 1,6 nelíbí (a to nejenom v Traficu, ale i v nové Espace). Mám silné obavy o životnost těch motorů. Staré velkoobjemové motory skutečně neměli takový výkon, ale zase jezdí dodnes.
S kvalitou materiálů je to tak, že samozřejmě není problém udělat řetěz, který vydrží "věčně", ale automobilky nechtějí a zákazníci chtějí co nejlevnější auto. Podívejte se na podledních 15 let jaké jsou ceny aut. Dnes se stejné auto dá koupit i o několik set tisíc levněji než dříve. Ale inflace by tu cenu měla spíše o několik set tisíc zdvihnout.
Taky se mi 1,6 nelíbí (a to nejenom v Traficu, ale i v nové Espace). Mám silné obavy o životnost těch motorů. Staré velkoobjemové motory skutečně neměli takový výkon, ale zase jezdí dodnes.
S kvalitou materiálů je to tak, že samozřejmě není problém udělat řetěz, který vydrží "věčně", ale automobilky nechtějí a zákazníci chtějí co nejlevnější auto. Podívejte se na podledních 15 let jaké jsou ceny aut. Dnes se stejné auto dá koupit i o několik set tisíc levněji než dříve. Ale inflace by tu cenu měla spíše o několik set tisíc zdvihnout.
Co se týtá řetězu jako symbolu poruch, pokud vím, jde pořád o jeden německý spolek - koncern, že jo? Jiných značek se to naštěstí netýká. Takový 1,3mjt Fiat, já mám teprve 95000km, což drží i řemeny, ale vím o těchto motorech že najíždí přes 250000 s původním řetězem, ale asi je nemají od VW
>:D
S řetězem mají problémy automobilky, které na motoru šetří a paníze raději nacpou do plastů v interiéru( VW, PSA). Novináři je pak za to chválí. Naštěstí jsou tady i jiné automobilky, které raději ušetří na plastech a peníze dají tam, kde to není vidět (Toyota, Renault,..).
Světla s maskou mi přijdou zbytečně a přehnaně velký (mohutný)...celý to na mě působí takovým rozteklým dojmem a ještě k tomu, jak se snaží spát světla stále výš, estetice moc nepřidá.....to samý se mi nelíbí na Transitu....ale když už jeden z nich tak bych bral spíš Opel ty vodorovné příčky masky to alespoň trochu zmírní...
Transit vyzerá rozpačito a jeho tvár, to je výhradne predné čelo. Naproti tomu táto dvojica dokáže zaujať zo všetkých strán, je pekným príkladom toho, že zaujímavý dizajn sa dá tvoriť aj s obmedzeniami, ktoré z nutnosti kubických tvarov dodávok vyplývajú.
Vysoko umiestnené svetlá tiež neuznávam, toto riešenie je veľmi neohľaduplné, ba priam agresívne voči iným vodičom, ktorým takto vysoko umiestnené svetlá nehorázne svietia do očí, bez ohľadu na to, či ide takýto voz oproti, alebo mnou.
Inak rozosmial s ma tým výberom Opla, resp. dôvodom tvojej voľby... :-)
Samozřejmě jsem to bral s designového hlediska! ;-) Minimálně v této době nemám prakticky důvod se nad tímto segmentem pozastavovat, takže hodnotím alespoň to, co můžu :-)
Obličej dodávky vypadá jako cyklista, kterému vnesl vítr do tváře poletující plachtu... podle světlometů to však nebyl cyklista-člověk, nýbrž strašidelný upír... :-)