Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
7
/
20
Prohlédnout znovu
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
Renault Trucks T 460 Euro VI: Malý silák
|
acz
Táhlé stoupání na Českou Sibiř jsme zvládli na desítku a cca 1050 ot./min
|
acz
Téměř maximální zatížení soupravy bylo velmi dobře poznat i během sjíždění klesání
|
acz
Renault
|
acz
Volič jízdního režimu jednoduše nabízí jízdu s omezovačem, tempomatem či jeho adaptivní funkcí. Výborný bezpečnostní prvek tvořil protinárazový systém využívající dat z radaru tempomatu.
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Variabilita děleného horního lůžka dovoluje trojí funkci
|
acz
Vypadá to jako drobnost, ale výklopný plastový kryt zakryje přístup prudkého slunce mezi sloupkem karoserie a spuštěnou clonou
|
acz
Renault
|
acz
Z dolního lůžka lze k pohodlnému odpočinku nastavit vše potřebné
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault dokázal z 10,8 litru vydobýt 345 kW a 2244 N.m
|
acz
Renault
|
acz
Hliníková kola byla velkou ozdobou
|
acz
Renault
|
acz
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift