ze diesle v miniautach je riadna vtakovina ( co ja tvrdim uz davno ) a este aj pekne draha vtakovina pre zakaznika,
v Nissane na to prisli uz davno :yes: a o triedu vacsia micra uz davno nema smradlavy diesel co je fajn , a aj to je fajn ze renault ju nasleduje , este by to chcelo aby aj ostatne mini/male auta po skvelom tahu micry ignorovali diesle pripadne aj nizsia stredna trieda a bude svet krajsi :yes:
super sprava :yes: renault :yes: za toto jednoznacne palce hore :yes:
Kecáš voloviny jako vždycky, Toppore. A Twingo nebude mít diesel, protože se dozadu prostě nevejde ty chytrolíne, navíc by auto bylo nevyvážené - k rozhodnutí tedy vedly zcela jiné a velmi pragmatické důvody než ty se při své naivitě a hlouposti domníváš. Tady máš tu svoji Micru:
EQUIPMENT: NISSAN Micra
SUBJECT: K9K 1.5 dCi Euro V - K9K420
1. INTRODUCTION
The vehicle listed above fitted with the K9K 1.5 dCi engine (65 kW at 4000 rpm) and complying with the Euro V standard, is fitted with the Delphi Common Rail injection system.
jelikož Twingo třetí generace možná diesel mít nebude, ale rozhodně v té současné-druhé, se s ním setkat můžete.... Ale je to už zvyk českých pisálků komentovat světovou automobilku číslo 4 pohledem na český ceník, holt ostrůvek deviace zdejší rjespůblika...
Musíš se na to dívat koncernově - aliance Renault - Nissan (Renault, Nissan, Dacia, Samsung, Infinity, VAZ). Tak ta je co do velikosti 3. - 4. na světě. Samotný Renault prodává kolem 2 mil. aut ročně.
A to je právě nutné odlišovat - aliance/koncern. Je Renault jediným (nebo alespoň většinovým) akcionářem "koncernu" (aliance) Renault? Není, aliance je smluvný vztah mezi rovnocennými partnery, na rozdíl od koncernu. Takže pro Renault krásné 10. místo na světě v počtu vyrobených automobilů, žádná světová čtyřka.