Carlos Ghosn stanovil Renaultu pro rok 2008 smělý cíl v podobě zvýšení prodeje vozů o 10 % a nárůstu provozní marže z loňských 3,3 na 4,5 procenta. Potvrzeny byly také nové modely, včetně nové generace modelu Mégane či Clia sedan.
Tento rok sa stane kľúčový Renault predstaví novú generáciu Megana.Mám strach,že Renault to zbabre rovnako ako Lagunu,ale nechcem si to pripustiť.Kde su časy prvej generacie,ktorá bola velmy podarená,áno kazila sa,ale bolo to skvele auto...O prvom Scenicu netreba ani hovoriť vyzeral snad lepšie ako Megane 5dv,ale tie časy sú už davno preč...budem sa však na Megana tešiť a dúfať,že nepôjde v šlapajach väčšej Laguny či noveho Koleosu.
Vidím,že nejsem sám,kdo skrz to nespí >:D Co tak strašného vidíš na Koleosu?Místo výroby,nebo co,buď přesně specifikuj,nebo nemel. :-! Uznávám,že L3 je v dané třídě notně nepovedená, i naživo.V nové drnčela střecha(dejme tomu,že počátek výroby), ale design auta žádná sláva,byť dobré svezení.O to dřív bude Lč.4 ;-)
Carlos Ghosn Renault vede opravdu skvěle.Precizní kvalita,nový směr designu(sice předchozí byl lepší),skvělé motory a komfort zůstávají.Jsem zvědavý na novou Thalii,jak designově zpracují "baťoh".Ale nejvíce se těším na Mégana.Doufám,že bude stejně tak průkopnícký,krásný a odvážný jako současný
Ádo, von to tak taky myslel. Počkejme si, co nám tady nablijou další experti z týmu renault forever - především Val Satis (nebo Vel Satis), ani nevim, jak se to píše. Avantime se už projevil....Možná by nebylo špatný, kdyby jim pomohli kamarádi z fiat forever týmu - další evropský loseři, co si tady honěj trika a napadaj všechny ostatní. Mimochodem, když sem viděl tu reklamu na zázrak zvaný Clio Combi, musel jsme uznat, jak je Fabia II Combi krásný auto >:D >:D
No tak abychom nezklamali kritiky: článek je o tom, že Renaultu se po ekonomické stránce daří a je ziskový... což nemůže říct zdaleka každá automobilka. Takže kecy o státních dotacích jsou dost mimo.
Koleos není klíčový model a nemůže zásadně zklamat, jen příjemně překvapit.