vcelku očekávaná věc: že lehčí motor zlepší jízdní vlastnosti :yes: Tohle je dobrá investice. Sice razím teorii, že motor ber jen ten největší, ale tady dělám vyjímku. Teda pokud neberu v úvahu skvělé benzínové šestiválce. Další věc: menší ráfky :yes: ty u nás opravdu užiješ. Obvod kola zůstává-pouze přibyde gumy. Kdo o půlnoci na kraji dálnice měnil proražené kolo, ví, jak nízkoprofilové stvoření má krátký život. Tenhle bavorák je dobrá investice. Možná nejlepší ze všech BMW... :yes:
No hele, já měnil na D1 i 205/60/15. Jel jsem asi kilošede a než jsem zastavil, tak ta guma byla na vyhození. A řeknu ti, že měnit levou přední, když se ti za * mýhají kamiony - nic moc. Kdyby to viděli z nějakého týmu F1, tak bych tam dostal fleka ihned. Tak jsem s tím kvaltoval. A o trvanlivosti nízkoprofilové gumy na mém autě by ti mohl vyprávět Tibby :-) Sotva jsem přezul, tak jsem ji prorazil ;-\
mé zkušenosti jsou podobné. Takže přizpůsobuju auto českým podmínkám... Navíc: moje páteř už leccos nesnese, takže 2 mouchy(masařky) jednou ranou. Změnu jízdních vlastností jsem nezpozoroval. Někdo tvrdí, že na standartních kolech se nedá jezdit- prý to nesedí na silnici :-) já se jenom směju :-) . Blbost totiž vždycky pobaví :yes: . Užívám si pohodlí pneumatik klasických rozměrů. "Šlupečky" nechávám fajnšmekrům denně jezdícím do práce přes automotodrom v Mostě...